[PC] Black & White 2 - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 8.180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

armageddon_2k1 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:32:
Het zou toch kunnen dat die Unlocker alleen werkt bij een bepaalde code?
Aangezien die code op je doos zou moeten staan ofzo, zou het ook kunnen dat je hem in moet vullen bij de install. Als je vervolgens de unlocker draait met een andere code, zou het wellicht niet kunnen werken....but we'll see.
de unlocker heeft niets met game serial te maken.
de game heeft een eigen serial. dus je installed de game eerst. dan install je de tijger met de unlocker. de unlocker hoef je alleen te starten en hij installed tigjer. geen serial of niets meer bij nodig. officieel gezien krijg je een aparte code om van de site de tijger te downloaden, en zou het dus zo al beveiligt zijn. alleen hadden ze wel een fatsoenlijke iets moeten neerzetten dat de codes ook echt iets moeten zijn :p

ik adviseer iedereen die de game straks heeft de 1.1 patch te downloaden ! doe vandaag uitkomt.
nml een berg bug fixes alweer. onderandere eentje waar je wezen in wereld 3 of 4 inneens na het loaden in een leeuw verandert!
en nog mega veel andere met crashes ed. meer over te lezen hier http://allboards.lionhead.com/showthread.php?t=98153

ik weet niet of het officieel is wat hier staat en de link voor de patch werkt niet. komt waarschijnlijk omdat ze um nog online moeten zetten

edit: als je de patch wilt installeren voor je aan de game begint. als je eerst een profile maakt wen bv wereld 1 en 2 doet dan de aptch pas installeerd werkt de patch niet voor de huidige profiel en moet je dus opnieuw beginnen(nieuw profiel maken) voor de patch van toepassing is.

[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 06-10-2005 11:57 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
krijg ik weer eens geen credit van je Daaf? :P ik vond de Tiger Unlocker eerst lullo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. waar moet ik een code aanvragen ofzo om zon tijger te krijgen via deze manier? of is het al gefixt bij hun?.

is de releasedate nou officieel de 14 e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Noob-Saibot schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:17:
krijg ik weer eens geen credit van je Daaf? :P ik vond de Tiger Unlocker eerst lullo :P
wat nou man, jij hebt alleen eentje illegaal van een torrent site gedownload... ik heb op school me zitten vervelen en op de boards die threat gevonden -.-;; jij niet... en ik kwam met een lompe actie XXXXjes te copy pasten jij niet... :p

heb net een mailtje vangcshop terug gehad, ze hebben um nog niet binnen dus waarschijnlijk de 14e zegt tie. ze wisten er zelf ook nog niet van denk ik :/ dus ik dacht gistere avond laat ik ze maar een mailtje met link sturen.

tiger unlocker op de officiele site pakken werkt nogsteeds. EA doet ook geen moeite meer het weg te halen en heeft ook geen nut meer. hij is nu zo verspreid dat hij toch overal te downloaden is op torrents en andere programma's, lionhead zelf is er iig niet blij mee. EA screwt dus niet alleen spelers ook de makers :D. ach verdiende loon lionhead wilde niet eens mensen helpen aan tijger officieel te krijgen.

kwam dit tegen
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20050218.jpg
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:19:
hmm.. waar moet ik een code aanvragen ofzo om zon tijger te krijgen via deze manier? of is het al gefixt bij hun?.

is de releasedate nou officieel de 14 e?
link naar tigjer site = http://www.eagames.com/of...dwhite2/tiger/us/home.jsp over code precies zoals hij in deze startpost staat = http://allboards.lionhead.com/showthread.php?t=97955

[ Voor 20% gewijzigd door daves2hd op 06-10-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Die unlocker kon je eerst van de EA ftp halen, hij pronkt al mooi op mijn bureaublad, jammer genoeg mis ik nog een bepaald reeks cijfers anders speelde ik al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelde?

heb jij hem al binnen dan? B&W 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Hehe, die Tiger actie is zalig, toch nog ergens goed voor, de incompetentie van EA. Spijtig dat lionhead hierdoor een beetje inkomsten misloopt, maar als B&W 2 de verwachtingen echt eens inlost, zullen wel veel mensen dit spel gewoon origineel willen bezitten. Maakt niet uit, ik koop em toch, maar de CE was mij té zot.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Steffy schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:27:
Die unlocker kon je eerst van de EA ftp halen, hij pronkt al mooi op mijn bureaublad, jammer genoeg mis ik nog een bepaald reeks cijfers anders speelde ik al :(
ik mis die cijfers en de game :P maar die komen de ehm helaas 14e binnen pas :/. officieel gezien dan ;). ik w8 gewoon rustig op de game, gezien er geen crack is voor de 1.1 patch die uiterst wel belangrijk is al beweerden ze van niet ! en ik dan weer opnieuw moet beginnen wil ik het normaal spelen en straks ook online.

iemand de game in UK besteld ? dan krijg je um sneller dan wij nml :p daar kom tie nogwel de 7e uit, alle CE landen that is. beetje erg lame, CE+ de 7e+geen gezeik...
allemaal mensen nog op bw2 board over dat ze hun tiger code nog niet hebben ed :D ga je als je de game hebt ook echt nog w8en op zo een mailtje voor de officiele code voor tijger :/ gebruik dan XXXX als je er toch recht op hebt ghehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Voor 27 pond bij Amazon.co.uk

http://www.amazon.co.uk/e..._h__6/202-9472729-9145405

Heb je hem volgende week in huis. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah oud nieuws ik ken wel 10 tallen andere engelse online shops... maar ik heb geen creditcard als je een pagina terug had kunnen lezen...
verder heb ik um nu al besteld bij gcshop.nl

net gelezen dat media markt um al wel heeft en je hem morgen kan kopen daar waarschijnlijk.
edit: nope toch niet, blijft dat media markt ook weer aan het scammen was :P

http://allboards.lionhead....php?t=98439&page=1&pp=15 een topic voor nlers. wel engels posten daar

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 06-10-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is lionhead nou niet zo heel boos dat iedereen die tiger heeft (ea heeft waarschijnlijk dat besloten zodat ze meer geld kunnen vangen).. hier ook een quote van zon gast uit de dev team
Hi guys, what a day this has been! Something went wrong it seems, and many people were able to download the tiger from EA's website. This was an accident (we are happy that more people have the tiger to play with but we're not happy for people who ordered the Collectors Edition).
ook over die wereldwijde release
It goes without saying that we’re really upset about this and that we wanted and hoped for a WW release, so that everyone would be able to play this game at the same date. Sadly enough the odds were against us and you; the gamers. Curse our publisher for that one!
dan begrijp je toch niet waarom je bij ea blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ze zeggen verschillende dingen, heb ook een aantal posts van bw2 makers gelezen dat ze boos zijn op ea. tuurlijk zijn ze blijer voor spelers die het niet kinden krijgen. want EA had het eigenlijk al dik verprutst.

tja dat is ondertussen al 100x gezegt curse EA :P
maar jah dat heb ik allang geprobeerd ea te cursen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:18
Blless LionHead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

cd-wow.nl, voor maar € 28.99 !
http://www4.cd-wow.nl/det...duct_code=21703&subcat=pc

alleen zijn de reviewers niet echt enthousiast over het spel.

[ Voor 27% gewijzigd door M55 op 06-10-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Over het algemeen juist wel, kijk maar naar gamerankings.com . Gemiddeld een 8.5 ofzo. Netjes hoor. Eurogamer gaf een 6 maar die gast is gewoon gefrustreerd omdat ie niet kreeg wat hij graag wilde.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M55 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:12:
cd-wow.nl, voor maar € 28.99 !
http://www4.cd-wow.nl/det...duct_code=21703&subcat=pc

alleen zijn de reviewers niet echt enthousiast over het spel.
cd-wow.nl vind ik maar een rare site...check die synopsis! Daar hebben ze het over Prince of Persia... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ik vertrouw het ook niet helemaal :p ach iedereen besteld gewoon of koopt waar hij zich het best bij voelt :p

je kunt net als in bw1 met de lionhead intro klote. bij 1 zijn het bolletjes die een portret vormen en als je met je muis beweegt kun je de bolletjes bewegen en met je muis scollen om sneller en slomer te laten gaan.
bij 2 word er een beker ofzo gevuld en door met je muis te begen kun je dus stukjes eruit laten gieten :p
ik ga gelijk proberen volgende week als ik de game heb het ea uit de intro proberen te verwerken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Vandaag op onthespot laten ze misschien B&W2 zien. Onthespot is een live gamespot show waar ze de games spelen en erover praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

FoggyFreek schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:28:
Over het algemeen juist wel, kijk maar naar gamerankings.com . Gemiddeld een 8.5 ofzo. Netjes hoor. Eurogamer gaf een 6 maar die gast is gewoon gefrustreerd omdat ie niet kreeg wat hij graag wilde.
Tuurlijk kraak degene af met een laag cijfer :X.
Hij laat juist de slechte dingen doorschemeren die niemand in de andere reviews laat passeren. Let wel Lionhead heeft nu een kans gehad om alles te verbeteren wat er mis was aan B&W1. En zoals hij laat zien zijn er sommige dingen niet verbeterd/afgemaakt.

Dus laat die reviewer aub in zijn waarde. Niet iedereen kijkt met oogkleppen naar een spel en haalt er alleen de goede dingen uit.

Ieder zijn eigen mening uiteraard :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb net gameplay gezien op gamespot's onthespot. En volgens mij hoorde ik die man zeggen "no multiplayer". Damn, dat wist ik nog niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik sta heel skeptisch tegenover Black and White 2, vooral door de leugens van meneer Molyneux betreffende BW1 en Fable. Ben erg benieuwd.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Caboman schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 01:32:
Ik heb net gameplay gezien op gamespot's onthespot. En volgens mij hoorde ik die man zeggen "no multiplayer". Damn, dat wist ik nog niet :|
Wordt ingebouwd op een later tijdstip.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltimateB schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 03:30:
[...]

Wordt ingebouwd op een later tijdstip.
Dat zeggen ze, moet het eerst maar eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

* Phyxion zal direct wel even de eerste indrukken en eventueel wat screenshots posten :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu spelen, zal straks wel vertellen of het bevalt... of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

FnF schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:04:
* daves2hd zal direct wel even de eerste indrukken en eventueel wat screenshots posten :)
mjah screenshots hebben we al zat gehad in vorig deel en in startpost ;)
verder zat screenshot threads op official boards man hoeft hier geen 56k warning topic te worden xD
edit :mag natuurlijk wel en is ook leuk :P maar als je zelf screenshots maakt ook oppassen dat je geen spoilers maakt, objectives laten zien, quetsts, tribute menu. sommige mensen houden het nog liever onbekend :p
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:28:
Ik ga nu spelen, zal straks wel vertellen of het bevalt... of niet ;)
mjah gebruik alstebield spoiler tags als het over iets van de wereld gaat, game, wezen, ed, ed :p

Peter Monyneux loopt alsijd uit z'n nek te kletsen en bij interbieuws kijk ik dan ook naar de wat Ron Millar ingame game zien. tuurlijk zegt de eene revieuwe dit en de andere dat, niet iedereen houd van de zelfde type games en is dus voor de een eerste iets slecht en de andere eersder iets goed.
gewoon afwachten, ik w8 af tot de 13e en de deurbel op een pakje aan te nemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

daves2hd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:35:
[...]

mjah screenshots hebben we al zat gehad in vorig deel en in startpost ;)
verder zat screenshot threads op official boards man hoeft hier geen 56k warning topic te worden xD
edit :mag natuurlijk wel en is ook leuk :P maar als je zelf screenshots maakt ook oppassen dat je geen spoilers maakt, objectives laten zien, quetsts, tribute menu. sommige mensen houden het nog liever onbekend :p

[...]

mjah gebruik alstebield spoiler tags als het over iets van de wereld gaat, game, wezen, ed, ed :p

Peter Monyneux loopt alsijd uit z'n nek te kletsen en bij interbieuws kijk ik dan ook naar de wat Ron Millar ingame game zien. tuurlijk zegt de eene revieuwe dit en de andere dat, niet iedereen houd van de zelfde type games en is dus voor de een eerste iets slecht en de andere eersder iets goed.
gewoon afwachten, ik w8 af tot de 13e en de deurbel op een pakje aan te nemen :p
Ach, dat zal wel wat meevallen met die menu's e.d., die zijn allang op het internet te bekijken, dus dat zal echt geen probleem zijn :) Zal direct iig wat eerste ervaringen posten, en wat leuke screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah er zijn mensen die juist niet erna kijken ed :P verder spoil je in tribute menu dingen die we kunnen unlocken :P ik heb alles gevolgd ed maar niet iedereen ghehe :p
het beste lijkt me te wachten met echte hint&tips en verhalen ed tot 13e als iedereen fair kan spelen ;). denk ik iig :P

vertel eens leuke dingen zoals, welke ctreature heb je :P wat doettie tot nu toe allemaal stout en goed :P wat vind je van cretues in bw2
hoe speelt de game, interface. gebruik je ook toetsenbord of alleen de muis? gebruik je de "whip bar"(task bar)?
hoe voel je je meer/minder god in dingen tot bw1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben meer benieuwd of ie beetje soepel loop op een "normale" pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
Is die patch nog te downloaden? stuur m anders even naar me mail in sig. (of stel ik nu een verboden vraag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mythrill schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:05:
Is die patch nog te downloaden? stuur m anders even naar me mail in sig. (of stel ik nu een verboden vraag?)
Patch 1.1 is (nog) niet te downloaden, helaas, zal als het goed is vandaag beschikbaar komen.
De Tigerunlocker was gewoon op de EA FTP te downloaden, weet niet of die dr nu nog is, zou je even moeten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mythrill schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:05:
Dit is een beetje rare actie. Je bent van mening dat het niet mag, maar toch ga je het promoten?

ik wacht op de 1.1 patch :/ hij zou gistere moeten komen maar thank god hebben we EA weer. hij is weer eens vertraagd. ea zelf wilt um ook eerst testen en dus moeten alle spelers lekker wachten. slimme actie, nml zo bij de 1.1 patch. de hij niet op oude profielen van de 1.0 (zoals je um installeerd) werkt. en dus een nieuwe game moet starten met nieuwe creature en alles weel opnieuw. en hij fixt een apar aardig belangrijke bugs :/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
FnF schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:09:
[...]

Patch 1.1 is (nog) niet te downloaden, helaas, zal als het goed is vandaag beschikbaar komen.
De Tigerunlocker was gewoon op de EA FTP te downloaden, weet niet of die dr nu nog is, zou je even moeten zien :)
Ik bedoelde de tijgerunlocker maar ik kan 'm niet vinden op de EA ftp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik promote niets, ik zei alleen dat het niet hier op boards mag en dus misschien maar ergends anders moesten bespreken :? maar ok...

verder zou elke post over de tijger eigenlijk weg geknipt moeten worden om eerlijk te zijn dan gezien hij in nederland niet officieel te krijgen is belave als je uit een ander land die de collectors edition aanbied koopt.
had liever een bericht gezien dan over dat we moeten ophouden over bepaalde zaken...

ea heeft zn zaakjes aangepast. je komt er nu niet aan zonder officiele code...
modje @ bw2 boards heeft net gemeld dat de patch nu heel snel komt :p hoop het voor uk en us mensen. vooral uk die zitten erop te wachtne voor ze gaan spelen.

gaat overal offtopic op forums bij nederlandse zaken helaas. [url]http://allboards.lionhead.com/showthread.php?p=1243906#post1243906[/ur]
hier ging het ookal mis. ik ga denk ik maar snel een andere game zoeken om me nog een weekje bezig te houden :/

[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 07-10-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mythrill schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:23:
[...]

Ik bedoelde de tijgerunlocker maar ik kan 'm niet vinden op de EA ftp.
De Tigerunlocker kan je normaal alleen krijgen als je hem preordered, maar aangezien EA hem gewoon op hun eigen publieke FTP heeft gezet, is er niks 'illegaals' meer aan. Ik zal hem direct wel even ergens uploaden voor je :)

Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/3544/tiger6ln.jpg

Mijn mooie tijger :)

Mijn eerste indruk:
Dat het echt een geweldige gameengine is, alles loopt echt enorm soepel, en het ziet er prachtig uit, heb net de tutorial gedaan, en ben nog niet verder gegaan :) Er is keuze uit 4 (5 met Tijger erbij). De keuze is een Aap, een Leeuw, een Wolf, een Koe, en eventueel dus een Tijger. Aangezien ik de vorige keer ook voor een Tijger heb gekozen, wou ik deze keer ook de Tijger, alhoewel de Leeuw er ook enorm vet uitzag ;) De controls zijn zo goed ik me kan herinneren nog nagenoeg/precies hetzelfde als met B&W1, dus dat scheelt alleen maar weer. Met scrolls kan je tutorials/quests en verder gaan met de story van B&W2. In de volgorde Bronze/Silver/Gold Scrolls. Allemaal erg leuk gedaan IMHO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 17:47
Speel het spel nu al 2 uur en het is echt een geweldig spel _/-\o_ Je wezen is wel iets moeilijker te onderhouden vergeleken met deel 1 net als de towncenters ... legers bouwen is vet :9

Ps. Ik kan het spel hier spelen met alles vol open op 1024x768 :)

Je gaat met dit spel eigenlijk toch wel snel naar de evil side op merk ik wel ...

In het begin moet je keuze maken tussen 4 creatures ... zelfs daar heb ik gewoon 15 min over gedaan over kiezen ... als je de ene selecteerd kijken die andere zo zielig :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Ikkuh84 op 07-10-2005 13:16 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Timocos schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:15:
Speel het spel nu al 2 uur en het is echt een geweldig spel _/-\o_ Je wezen is wel iets moeilijker te onderhouden vergeleken met deel 1 net als de towncenters ... legers bouwen is vet :9

Ps. Ik kan het spel hier spelen met alles vol open op 1024x768 :)

Je gaat met dit spel eigenlijk toch wel snel naar de evil side op merk ik wel ...

In het begin moet je keuze maken tussen 4 creatures ... zelfs daar heb ik gewoon 15 min over gedaan over kiezen ... als je de ene selecteerd kijken die andere zo zielig :'(
15 Minuten :| Ik wist na 1 minuut al dat het de Tijger zou worden :P Welke heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ahum hij staat er niet meer iig niet op de ftp tot zover ik vinden kan... en het is wel illegaal dus. gezien het duidelijk niet de bedoeling was/is...

mjah de wezens doen wel leuke kunsjes om indruk te maken op je :P
veel geluk met de eeuwig durende tutorial ghehe :p

[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 07-10-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
daves2hd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:18:

veel geluk met de eeuwig durende tutorial ghehe :p
Hopelijk kun je die na 1x spelen wel overslaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mythrill schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:39:
[...]

Hopelijk kun je die na 1x spelen wel overslaan :S
de 1.1 patch pas ;). bij de 1.1 patch zit een tutorial skipper ghehe. ga ik zeker gebruiken als ik een 2e keer bw2 speel :D... je wezen groeit wel veel sneller. wereld 4 heeftie toch al een aardige groote :P tot zover ik rond gekeken heb heb ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:55
daves2hd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:47:
[...]
de 1.1 patch pas ;). bij de 1.1 patch zit een tutorial skipper ghehe. ga ik zeker gebruiken als ik een 2e keer bw2 speel :D... je wezen groeit wel veel sneller. wereld 4 heeftie toch al een aardige groote :P tot zover ik rond gekeken heb heb ed
De 1.1 Patch zag ik toenet op de FTP van EA staan, zal hem eens opzoeken
Laat dat nou voor Black & White 1 zjin |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 07-10-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

De muis is wel buggy vind ik, wat werkt dat ding sloom en onnauwkeurig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem zo eens installeren, ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Steffy schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:24:
Idd, het is erg lastig om iets te selecteren/vast te pakken.
Ik heb hem al wat sneller gezet in het menu, maar dat schijnt ook weinig te helpen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Steffy schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:24:
Vreemd, niet echt last van, alles gaat juist heel soepel hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:37:
[...]

cd-wow.nl vind ik maar een rare site...check die synopsis! Daar hebben ze het over Prince of Persia... 8)7
ik heb wel vaker besteld bij cd-wow nooit problemen meegehad hoor.
maar idd foutje van die synopsis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:37:
[...]

Ik heb nu al meerdere cd's besteld bij CD-WOW en het gaat allemaal prima. Je krijgt je cd/games het gewoon netjes door de brievenbus thuis bezorgt. Het enige nadeel is dat je een wat langere levertijd hebt (5-7 dagen, maar meestal wel iets eerder) en dat de site engelstalig is. Maarja, dat vind ik niet zo een probleem. Ik heb b&w 2 ook bij hun besteld, verwacht hem volgende week te krijgen.

Ik vind het een prima winkel, en lekker goedkoop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Hier is mijn stukje land dat ik tot nu toe gebouwt heb op map 3 :).

http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/bw2-town.jpg
(Let op! Er kunnen evt. spoilers op staan dus openen op eigen risico ;). Er staat namelijk een klein stuk van de interface op waarop je een aantal gebouwen kan zien).

Tot nu toe valt het spel wel mee :). Graphics zijn erg goed. Interface is makkelijk te gebruiken.
Ik heb trouwens de aap gekozen om mee te spelen. Ik denk laat ik eens een andere nemen dan de meeste mensen hebben (leeuw, tijger of wolf). Deze heb ik vooral gekozen, omdat ie erg snel leert.
Hij heeft bijvoorbeeld al geleerd te bouwen/resources binnenhalen/vijanden te killen/trainen met bomen en stenen/etc. :).
Ik probeer trouwens een goede god te zijn ;). Wel lastig, want je moet veel dingen regelen. Het is een stuk makkelijker slecht te zijn :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Jerry schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:31:
Hier is mijn stukje land dat ik tot nu toe gebouwt heb op map 3 :).

http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/bw2-town.jpg
(Let op! Er kunnen evt. spoilers op staan dus openen op eigen risico ;). Er staat namelijk een klein stuk van de interface op waarop je een aantal gebouwen kan zien).

Tot nu toe valt het spel wel mee :). Graphics zijn erg goed. Interface is makkelijk te gebruiken.
Ik heb trouwens de aap gekozen om mee te spelen. Ik denk laat ik eens een andere nemen dan de meeste mensen hebben (leeuw, tijger of wolf). Deze heb ik vooral gekozen, omdat ie erg snel leert.
Hij heeft bijvoorbeeld al geleerd te bouwen/resources binnenhalen/vijanden te killen/trainen met bomen en stenen/etc. :).
Ik probeer trouwens een goede god te zijn ;). Wel lastig, want je moet veel dingen regelen. Het is een stuk makkelijker slecht te zijn :X.
het is altijd makkenlijker slecht te zijn over het algemeen. bij bw1 is het nog harder werken dan hier om echt good te zijn :p probeer in weredl 3 maar eens het wood tekort echt weg te werken en town op te blijven bouwen :P

je wezen voelt zich happy zo te zien ghehe :P issie nog free will of al grotendeels "unit" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

daves2hd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:04:
[...]

het is altijd makkenlijker slecht te zijn over het algemeen. bij bw1 is het nog harder werken dan hier om echt good te zijn :p probeer in weredl 3 maar eens het wood tekort echt weg te werken en town op te blijven bouwen :P

je wezen voelt zich happy zo te zien ghehe :P issie nog free will of al grotendeels "unit" ?
Ik heb gelukkig geen last van wood of food tekort op dit eiland (lees: zijn constant full).
Wezen is idd happy :). Dat komt vooral door de speeltjes die ik voor hem gekocht heb (bal + knuffel).
Hij is gewoon free will. Je kan hem wel als builder/soldier/gatherer specializeren, maar dan gaat ie alleen dat doen en doet ie verder niks anders. Ik wil hem free will houden uiteraard :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige keer had ik de tijger denk dat ik nu voor de wolf ga.

Ben benieuwd hoe het spel is.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Jerry schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:19:
[...]

Ik heb gelukkig geen last van wood of food tekort op dit eiland (lees: zijn constant full).
Wezen is idd happy :). Dat komt vooral door de speeltjes die ik voor hem gekocht heb (bal + knuffel).
Hij is gewoon free will. Je kan hem wel als builder/soldier/gatherer specializeren, maar dan gaat ie alleen dat doen en doet ie verder niks anders. Ik wil hem free will houden uiteraard :).
i know, ken de riemen en de toys ;)
free will groeit langzaam terug hoor. iig hij verliest het sneller dan hij het kwijt raakt, veder als hij 100% free will kwijt is duur het dus echt heel heel lang voor hij weer zichzelf is ghehe :P

hoe zit het met muziek ed, enige waar ik weinig vanaf weet en wel negatieve dingen van hoor/lees. blijkgt dat er niet echt interresante muziek is, het is er wel en doet z'n rol maar niet echt overtuigend. echt zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Wil dit spel ook gaan aanschaffen. Herinner me van deel 1 alleen nog dat ik me enorm ergerde aan het nederlands in het spel. Is B&W 2 gewoon in het engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

daves2hd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:29:
[...]
hoe zit het met muziek ed, enige waar ik weinig vanaf weet en wel negatieve dingen van hoor/lees. blijkgt dat er niet echt interresante muziek is, het is er wel en doet z'n rol maar niet echt overtuigend. echt zo erg?
Het is er idd wel, maar het is niet echt opvallend of heel erg aanwezig. Het is wel verschillend per wereld, maar daar heb je ook alles mee gezegd.
UltraR-pc schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:42:
Wil dit spel ook gaan aanschaffen. Herinner me van deel 1 alleen nog dat ik me enorm ergerde aan het nederlands in het spel. Is B&W 2 gewoon in het engels?
Ik denk dat de versie die hier verkocht gaat worden in het Nederlands is (EA kennende). Burnout 4 is ook alleen maar in het NL (of zweeds/etc. behalve engels) te spelen, maar Fifa '06 is dan weer wel in het engels te spelen. Ik weet het dus niet zeker.

[ Voor 39% gewijzigd door Jerry op 07-10-2005 20:22 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

jawel, je kan het spel gewoon engels spelen als je het hier koopt. het hoort nml zo te zijn dat je in alle bw2 versies waar je hem ook koopt op de wereld in alle talen kan instellen waarin deze vertaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 17:47
FnF schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

15 Minuten :| Ik wist na 1 minuut al dat het de Tijger zou worden :P Welke heb je gekozen?
Mja 15 minuten is wel overdreven .. maar zat iig wel lang te twijfelen over welke ik zou nemen :) Heb nu de koe gekozen :) Grappig beest

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Timocos schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:49:
[...]

Mja 15 minuten is wel overdreven .. maar zat iig wel lang te twijfelen over welke ik zou nemen :) Heb nu de koe gekozen :) Grappig beest
koe is idd xtra grappig gemaakt, koe is eigenlijk fafo beest bij lionhead. iig dat was hij eerst :P
koe is erg handig als echte good god, koe is gemaakt mensen te helpen, entertainen en happy te houden. enig nadeel is dattie welleens klunzig wilt zijn, grappig filmpje gezien gaat de koe slapen "plof,.. snuk" gewoon laten vallen op z'n rug en hij sliep al voortie lag ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die last hebben van een belachelijk lage fps ?

Haal zo rond de 20 - 35 @ 1024*768 (4xAA).En 2de eiland uitschieters onder de 10fps 8)7

Spel speelt verder erg schokkerig en de muisbesturing voelt niet lekker aan. Dit zal mede komen door de lage fps. Hopen dat de aankomende patch wat dingen op gaat lossen. :)

Specs:

AMD XP 3000+
1536MB DDR333
Asus V9999GT/TD 256MB
ForceWare 81.84 (Laatste beta versie)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:44:

Haal zo rond de 20 - 35 @ 1024*768 (4xAA).En 2de eiland uitschieters onder de 10fps 8)7

Spel speelt verder erg schokkerig en de muisbesturing voelt niet lekker aan. Dit zal mede komen door de lage fps. Hopen dat de aankomende patch wat dingen op gaat lossen. :)

Specs:

AMD XP 3000+
1536MB DDR333
Asus V9999GT/TD 256MB
op official board s veel hiervan gezien, misschien daar eventjes kijken of ze een oplossing weten. zelf nog niet zover ingekeken omdat ik rustig wacht to ik um orineel binnen heb :P dan zie ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Denk je dat deze config toereikend is ? :
AMD athlon 64 3000+
2 X 512 MB DDR
XFX 5700 LE

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Flapietoetoe schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:35:
Denk je dat deze config toereikend is ? :
AMD athlon 64 3000+
2 X 512 MB DDR
XFX 5700 LE
jawel ik denk dat je de game perfect zult kunnen runnen. meeste dingen nog op hoog denk ik zelfs. misschien anti alias, schaduwen en extra water effecten ed uitlaten, zou het opzich goed moeten kunnen.

over de cow die funny is :P heb screenies gezien waarin mensen dus echt de riemen volop gebruiken en is de koe een serieuze krijger echt gespierde soldaat die nooit lacht, en volledig voor z'n doel gaat. of het nou bouwen is of legers afslachtne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou dacht ik net B&W2 "even" te spelen, nou bleef ik gelijk 3 uur plakken...
Dat zegt denk ik genoeg over dit spel. Heel tof, en prachtige graphics.

Denk niet dat je hem met je 5700 met veel op high draait en AA. Want ik moet hem op medium zetten. Vaak zit ik dan nog zelfs op de 20 FPS...

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

fps problemen komen niet bij alle kaarten voor hoor. dit is gewoon een programeer of driver bug ergends. maar runnen kan tie zeker wel, gewoon eventjes auto detect laten runnen dan. en als het helemaal soepel draait af en toe wat omhoog krikken.

voor mensen met fps problem las ik dit:
http://allboards.lionhead.com/showthread.php?t=98994

zelf maar eventjes kijken hoe het ermee zit volgende week. de 6600GT is ook de sjaak geloof ik dus :/ maar voor nvidia willen hele oude drivers nogwelleens werken geloof ik :/

voor mensen die gras, haar en andere missen op gebied en wezen:
[/url]http://allboards.lionhead.com/showthread.php?t=98621[/url]

en spontaan denk ik dat de patch vertraagt is (want hij is er nogsteeds niet) om dit soort problemen op te lossen, bleek een van de graphics team en eentje van de program team vandaag veel en lang bezig te zijn geweest. terwijl de rest in londen bij vergin mega store ofzo rond hingen. je kon er een demo testen, praten met de bw2 mensen die waren er grotendeels allemaal dus, je game vol hantekeningen ed ed :p

[ Voor 44% gewijzigd door daves2hd op 08-10-2005 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04
Jerry schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:31:
[...]

Idd, het is erg lastig om iets te selecteren/vast te pakken.
Ik heb hem al wat sneller gezet in het menu, maar dat schijnt ook weinig te helpen.
Same here, vind dat het hele spel verpesten imo... Net alsof er een interne 100dpi besturing in het spel is ingebouwd oid..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:15
Hmmmm heb net een bigass town gemaakt, en die gouden scroll gepakt, toen kreeg ik een tutorial over mn beestje met de riem, ik plakte hem vast aan een steen en toen helemaal niks meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:03
cls schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 03:25:
Hmmmm heb net een bigass town gemaakt, en die gouden scroll gepakt, toen kreeg ik een tutorial over mn beestje met de riem, ik plakte hem vast aan een steen en toen helemaal niks meer?
toen zat ie vast :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ik zit nu in de 4e map, daar waar ik tegen die japanners moet vechten.

Er zit alleen 1 puzzel (of quest) bij die ik heel erg graag wil weten :S.. bij je begin dorpje heb je 3 stenen die je door de midden moet aaien ofzo.. echt geen idee hoe. Het is me gelukt om 2 stenen stuk te maken, maar de laatste.. en dan weet ik nog niet precies wat ik doe.. erg frustrerend :)

*eek, 7 uur in de morgen :S.. was om 12 uur daarnet begonnen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Erikie op 08-10-2005 07:09 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mijn versie is Engels en Nederlands :)
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:44:

Specs:

AMD XP 3000+
1536MB DDR333
Asus V9999GT/TD 256MB
Nee, het loopt hier juist enorm soepel :) Maar hier wel ATi, en aangezien ik ook ATi bij de intromovies zie, is dat misschien wel logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Het draait perfect bij mij, alleen de muis is wat buggy en niet heel erg nauwkeurig maar verder is het prima. Systeem is niet zo denderend te noemen maar het gaat wel naar mijn idee.

Specs:

A64 3000+ @ 3800+
Asus A8V Deluxe
1024MB Pc3200
Radeon 9700 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:40

MazeWing

The plot thickens...

mensen met slechte performance, zelfs op high end pc's moeten "MINSPEC" achter snelkoppelings pad zetten. Dit verminderd de normal maps en het ziet dan beter uit als alles op low (wat nog steeds best goed uitziet) maar je haalt wel enorm veel meer fps.

Zonder dat commando haal ik 20 fps op zowat elke resolutie, met MINSPEC erachter haal ik op 1920x1200, 2x AA, 8x AF en shadows on, 45-60 fps

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

de 1.1 patch is er!
link naar patch klik

nieuws van bw2 site:
B&W 2 – Patch V1.1 Release Announcement - 23:59, 07/10/05

Here at Lionhead, we wanted a 'Black & White 2' patch ready for the launch date. Today is the official launch date so as promised, after many sleepless days and nights; the v1.1 B&W 2 patch is available here. This patch addresses a few issues that were found after shipping the game to the manufacturer, as well as a few balancing tweaks that we feel really improve the Gameplay in the Lands. The exact changes, along with the known issues and installation procedure, can be found in the 'ReadMe' with the patch, or at the above download location.

A known issue with this patch is with the save system. Save games from the retail version of Black & White 2 (i.e. Version 1.0), are not compatible with the v1.1 patch. If you have old save games, it is recommended that they are removed from your 'My Documents'->'Black & White 2'->'Profiles' folder before starting a new game with the patch. This will then prevent any conflicting problems between the two sets of save games. The above procedure isn't vital, it is just advised. The patch is not vital either.

Other than that, enjoy the game! We do hope to release a v1.2 patch at some point in the (near) future, which will address a few niggles that we would like to fix (and we hope that the v1.2 patch will be compatible with v1.1 save games). If you have anything that you would like to see fixed for the v1.2 patch, or would like to give any feedback on the game and how you would improve it, please login/sign-up to our boards and join our Community. If you wish to express your love for the game (positives are just as important as the negatives as it lets us know what we've done right), go here. If you want to vent your spleen and tell us what you don't like, or what you would like to see improved, go here.

Regards,
'Black & White Studios', Lionhead Studios.
bron

je huidige saves en profiel telt de 1.1 patch dus niet. 1.1 patch is alleen van kracht met nieuwe profielen.
1.2 is ookal druk onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik ben hem al aan het downloaden, al betwijfel ik wel een beetje of ik wel of niet de patch zal installeren door de safegames :) Maar ach, zo ver ben ik nog niet :P

Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/6528/bw22oe.jpg

Een screenshot die ik jullie niet wou onthouden, mijn tijger mooi aan het spelen met dorpsgenoten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 09:51

Rexomnium

Vincam aut moriar

FnF schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:14:
Ik ben hem al aan het downloaden, al betwijfel ik wel een beetje of ik wel of niet de patch zal installeren door de safegames :) Maar ach, zo ver ben ik nog niet :P

[afbeelding]

Een screenshot die ik jullie niet wou onthouden, mijn tijger mooi aan het spelen met dorpsgenoten :Y)
Ik zou het maar wel doen, want het spel neigt vast te lopen als je in een bepaald level komt. Die patch lost problemen op die écht storend zijn.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Rexomnium schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:22:
[...]

Ik zou het maar wel doen, want het spel neigt vast te lopen als je in een bepaald level komt. Die patch lost problemen op die écht storend zijn.
mjah of je lieve tijgertje verandert in een mooie leeuw of aap in wereld 3 of 4 :P kan ook zomaar gebeuren. weet niet hoe ze dat gedaan hebben maar het gebeurd welleens :D

maar idd aan te raden de patch wel te installeren gezien je het zeker ook nodig gaat ehbben voor je de 1.2 kan installeren, ze hopen bij 1.2 te kunnen te fixen dat je daar niet weer opnieuw hoeft te beginnen. maar ze weten niet of fat lukken gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rexomnium schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:22:
[...]

Nou, ik moet zeggen, ik heb de patch geinstalleerd, en nu slaat het spel vast als je 5 van die mensen moet redden (De 2e keer, bij dat vuur) :( De muis reageert wel een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ik heb als een gek op steen, beest, touw zitten klikken en hij wilde maar niet los :P Het is me ook niet door mn conscious uitgelegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:X Waarom is een flat evil, bouw je mooi flats voor de luitjes vinden ze die ineens evil. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Steffy schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:22:
:X Waarom is een flat evil, bouw je mooi flats voor de luitjes vinden ze die ineens evil. 8)7
heel logisch, het is een lange smalle flat en kan zo hoog worden als je um wiltm aar daat gaat het niet om.
mensen leven niet graag in een flat het is klein, opgepropt je moet omhoog, gevaarlijk. mensen hebben nu emaal niet graag een flat. maar als je een flat wilt gewoon nemen :p dat beetje evil hier en daar heb good gods zien met flats ed kan gewoon hoor, alleen zal de happyness van je town er niet beter op worden ben ik bang.

verder is het voor evil meer van belang een good god is grotendeels bezig met bouwen en evil met legers. als good kun je lekker de tijd nemen paden te maken huisjes bouwen en lekker veel. terwijl een evil een kleine town wilt waartie legers uit kan stampen en dus flats :p.

je hebt er maar 1 nodig zolang je hem zo groot maakt klik
deze kwam ik op de bw2 baords tegen :p ghehe

[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 08-10-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
:( Dat beest loopt maar te piepen en te klagen en ik weet nog steeds niet hoe ik hem van de steen los maak :( Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

cls schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:42:
:( Dat beest loopt maar te piepen en te klagen en ik weet nog steeds niet hoe ik hem van de steen los maak :( Iemand?
probeer eens op L te drukken. of de steen in het water te gooien dat de steen zinkt en verdwijnt. zou het zo ook niet weten. ken de bw2 shortcuts nog niet.

andere mogenlijk misschien hard dump een grote steen op je wezen dattie knockout neer pleurt als het goed is laat de riem dan ook los en spawend hij in je creature pen. weet verder niet waar je bent :p

edit: misschien moet tie nog iets doen van de quest die je opende is is het een bug dat hij de quest niet goed pakt. als niets werkt oude save pakken als je die hebt denk ik :/

[ Voor 37% gewijzigd door daves2hd op 08-10-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cls schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:42:
Gewoon op het beest klikken, dan krijg je de touw/leech in handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
FnF schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:48:
[...]

Gewoon op het beest klikken, dan krijg je de touw/leech in handen :)
Nope :( Hij wilt gewoon niet :/

Als ik op hem klik krijg ik alleen een menu waar ik het type leech in kan stellen maar thats it :S

[ Voor 20% gewijzigd door danslo op 08-10-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik krijg om de zoveel tijd een piep vanuit mn systeemkast tijdens het spelen van dit spel, alsof hij te heet wordt ofzo.

Bij andere games heb ik dit niet, vind het maar vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:14:
Ik krijg om de zoveel tijd een piep vanuit mn systeemkast tijdens het spelen van dit spel, alsof hij te heet wordt ofzo.

Bij andere games heb ik dit niet, vind het maar vreemd...
volgens mij een teken dat je hd vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
Erikie schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 07:08:
ik zit nu in de 4e map, daar waar ik tegen die japanners moet vechten.

Er zit alleen 1 puzzel (of quest) bij die ik heel erg graag wil weten :S.. bij je begin dorpje heb je 3 stenen die je door de midden moet aaien ofzo.. echt geen idee hoe. Het is me gelukt om 2 stenen stuk te maken, maar de laatste.. en dan weet ik nog niet precies wat ik doe.. erg frustrerend :)

*eek, 7 uur in de morgen :S.. was om 12 uur daarnet begonnen :P
hehe, ja ik zat hier ook te kloten,
spoiler:
maar ik kwam er na een aantal keren proberen achter de clue is dat je met je hand naar voor en achter tegen de steen beweegt de hand vormt zich in een vuist en op het moment dat de japanees tegen de steen slaat sla jij met je vuist :) ..
easy as dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ehm mensen gebruik spoiler tags als het over quests en digneng aan alsteblieft he... komop niet iedereen wilt al weten hoe hij straks iets moet doen sommige mensne willen het nog zelf uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:08:
[...]
volgens mij een teken dat je hd vol is.
Heb nog zo'n 80 gig dus dat is het niet lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Hmm ben nog ook even bezig geweest... het is nu 4 uur later.. zucht..

erg addictive dit spel :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
De patch is uit - 106,47MB - 470 kb/s dus lekker snelle server.
C. Known Issues
---------------
1. PLEASE NOTE : After installing the version 1.1 patch, you will need to start a new game for the patch to properly take effect. Your existing Black & White® 2 save games will no longer work. Save games from version 1.0 of Black & White® 2 will not be compatible with version 1.1 of Black & White® 2.
Verder ben ik verslaafd :| Ik kreeg gister in de 3e werelde wel last van FPS. Het was gewoon niet spelen en dacht gelijk dat het aan me laptop lag. Maar het blijkt dat meer mensen dit probleem hebben gelukkig ;) Later even kijken hoe ik dat kan fixen.

[ Voor 58% gewijzigd door Cabo op 08-10-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Is het zo dat je alleen met een leger een ander dorp over kan nemen? Ik probeer good te zijn, en wil dus eigenlijk geen leger daar voor gebruiken. De mensen verlaten het dorp wel en komen naar mij toe, maar daarmee krijg ik het dorp dus nog niet. Als ik dan met een leger er heen ga kan ik het wel gewoon weer veroveren. Er zou toch ook een white manier voor moeten zijn?

Hoe kan ik mijn beest miracles laten doen? Heb voor hem het heal miracle gekocht, maar heb het hem nog geen 1 keer zien doen. Zit nu trouwens in het 4e land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik zit in de derde wereld en snap het ook niet helemaal.... Ik denk dat als je goed wilt spelen je gewoon moet uitbreiden of zie ik dat verkeerd?

Hoe heb jij dan de derde wereld gehaald door gewoon andere dorpen naar jouw laten komen? En als je good speelt duurd het wel langer voordat je een level af hebt lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Waar hebben jullie het spel allemaal vandaan? release date bij bol, freerecordshop, etc. allemaal 14-10. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Lol afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd ofzo en nee ik ga verder niks vertellen dat mag hier niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Caboman schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:26:
Ik zit in de derde wereld en snap het ook niet helemaal.... Ik denk dat als je goed wilt spelen je gewoon moet uitbreiden of zie ik dat verkeerd?

Hoe heb jij dan de derde wereld gehaald door gewoon andere dorpen naar jouw laten komen? En als je good speelt duurd het wel langer voordat je een level af hebt lijkt mij.
Misschien zit ik dan wel in de derde wereld. In ieder geval de eerste wereld waarbij je een echte tegenstander hebt
spoiler:
Die met die wolf

Bij mijn savegame staat in ieder geval land 4, maar bij het laden van het spel zie ik dat het eigenlijk 3 is. Maar idd, het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je fatsoenlijk kan winnen als je alleen maar good/white speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Steffy schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:27:
Lol afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd ofzo en nee ik ga verder niks vertellen dat mag hier niet ;)
Ik snap 'm :)
Moest alleen ff zekerheid hebben, nog maar een paar daagjes geduld dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Brammel schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:34:
[...]

Misschien zit ik dan wel in de derde wereld. In ieder geval de eerste wereld waarbij je een echte tegenstander hebt
spoiler:
Die met die wolf

Bij mijn savegame staat in ieder geval land 4, maar bij het laden van het spel zie ik dat het eigenlijk 3 is. Maar idd, het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je fatsoenlijk kan winnen als je alleen maar good/white speelt
spoiler:
Daar ben ik ja, en ik loop maar te bouwen tegen de grens aan om meer gebied te winnen, die mensen komen wel wel alleen ditr gaat wel langzaam. En één keer geweld dan ben je gelijk evil, of je mag alleen geweld gebruiken in je grenzen!! Die mensen komen naar mij maar daar blijft het bij, ik wil good blijven maar hier hiermee schiet ik niet op. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
WTF vereist dit spel, ik kom mem tekort, want hij spreekt mn disk soms ff aan(hoelew volgens Windows maar 780mb gebruikt wordt)
Verder haal ik op 1280 echt rond de 20 fps, op 1024 loopt het ook niet echt smooth.
Ik heb lopen knoeien met video drivers en de settings in de game, maar voordat het fatsoenlijk loopt moet ik echt veel inleveren qua gfx.

100% proc verbruikt ie ook, nou vind ik dat niet zo erg, zolang ik dan maar met een AMD64 3200+ ook meer dan 20fps kan rekenen :)

Komtom, het spel gedraagt zich alsof het UT2006+ is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supergame, maar je word veels te snel evil.

Het beheren van een stad is in het begin wel leuk, maar op den duur willen ze veels te veel lijkt of er geen einde aan de behoeftes zijn.

Je creature zelf dingen aanleren lijkt wel veranderd lijkt nu wel een schakelpanel aan opties waarvan jij beslist hij doet dit wel en de rest niet.Vind dit zelf jammer had liever het oude systeem waarbij je iets voordeed en hij dit vervolgens zo leerde.

De tribute, wel leuk bedacht systeem, maar als je in het begin niet kiest voor bepaalde gebouwen.
Kan je hierdoor evil worden, omdat je volk snel is uitgekeken op bepaalde woningen. dus had liever meteen alle gebouwen tot je beschikking gehad en alleen de miracles via tribute.

Tot zo ver mijn mening over bw 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

UltraR-pc schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:40:
[...]

Ik snap 'm :)
Moest alleen ff zekerheid hebben, nog maar een paar daagjes geduld dan maar.
Twijfel nog, wil Age of Empires 3 en Nintendogs binnenkort nog aanschaffen maar denk er ook sterk over om het spel te kopen, helaas geen wereldewijde release :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:22
Check je mail, maar dan voor iets heel anders.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 21:26 ]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste