Ervaringen Demon DSL-Express # 18

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.775 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gene de op de copperjet 816-2P met snmp willen spelen heb ik het volgende.

SNMP kan op de volgende manier worden aangezet.
Open een telnet sessie naar de Copperjet. Username en Password = admin
Type het volgende:

-->snmp add communityname ADT public read

Vergeet niet te saven en te rebooten.

-->system config save
-->system restart

Download daarna MRTG voor windows http://www.openxtra.co.uk/products/mrtg-xtra.php
Is een compleet pakket om snmp op net devices uit te lezen.

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
spokje schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:58:
Ik heb regelmatig dat ik gewoon al m'n mail 2x binnen krijg, sommige mailtjes heb ik nu een 4tal keer in m'n mailbox staan ofzo, echt stom is dat. Kom je thuis heb je 183 nieuwe mailtjes :? blijkt dus dat je gewoon alle mail die nog op de server stond nog een keer krijgt :P
ah dat is heel vervelend, daar heb ik gelukkig geen last van:p

maar je pop mail niet kunnen ophalen is ook heel vervelend:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
@Petrano:
Je informatie is toegevoegd aan de startpost.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:29
is er inmiddels al een upgrade plan van demon ? gratis sneller of tegen betaling , ik overweeg om weg te gaan namelij k, want 65 euro blijven betalen voor 8mbit is niet de bedoeling natuurlijk .

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen dat ze met ADSL2+ bezig zijn. Maar niet binnenkort. Hier in huis rommelt het ook. Het is té duur voor die snelheid, gezien de concurrentie. Het blijft erg stil ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Demon is idd erg laat met snelheids verhogingen / prijsverlagingen.

Ik ga net op mezelf wonen, en heb toch maar besloten tweakdsl adsl2+ te nemen ipv demon zoals wij thuis hebben.

De reden: bijde abbo's kosten E 35,- per maand, maar bij tweakdsl krijg je 10/1Mbit, Demon 2/1Mbit.

Tevens is de newsserver van demon tegenwoordig bagger, en die van tweakdsl een stuk beter.

Ik ben verder super tevreden over demon, en zou graag bij ze blijven... Maar 8Mbit verschil is wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 20:48
hier even een waarschuwing voor iedereen die van plan is bij demon weg te gaan.

zoals iedereen inmiddels weet laat demon alle gebruikers van een 8mbit lijn nu nog 65 euro betalen en krijg je daarvoor ook toegang tot hun zeer bekrompen en niet bruikbare nieuwsgroep server.

als je net als ik de overstap heb gedaan naar tweakdsl adsl2+ betaal je 39,95 en heb je 8 lijnen tot een nieuwsserver die wel in orde is.

maar demon die de arrogantie bezit om van de mensen die weggaan gewoon nog even 65 euro van hun rekening te halen en zoals bij mij nu na 7 weken het nog steeds niet hebben terug gestort,zelfs niet na div emails en tel contact en weer emails en zelfs een fax,zelfs niet eens het fatsoen hebben je ook maar een mailtje te sturen.

want ja als normale klant ben je al niet intressant en dus als je weggaat kun je al helemaal de pleuris krijgen,via de telefoon krijg je een of andere domme doos aan de lijn die weet alleen dat ze het druk hebben,ja klopt met het aantal mensen die hun abonnement aan het opzeggen zijn dat klopt dan ook.

dus mensen blijf bij demon uit de buurt en als je weggaat blokkeer je rekening en haal je maand bedrag terug want dit is echt te zot voor woorden.

maar 1 ding is zeker dat geld komt terug al moet ik het persoonlijk gaan halen.

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Hoewel ik wel een creditfactuur heb ontvangen, hebben ze mij ook nooit meer die maand terug betaald. Gelukkig had ik een veel goedkoper abbo maar toch.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:12
Sorry compleet verkeerd topic

[ Voor 91% gewijzigd door spokje op 02-12-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb echt totaal geen problemen met de newsserver van Demon eigenlijk. Het enige irritante is de snelheids- en threadcap. Voor de rest werkt het gewoon prima hier. De newsserver van tweakdsl zijn ook niet echt best hoor ik van diverse mensen die bij tweakdsl zitten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
ik zit nu zelf bij tweakdsl en geloof me de snelheid en het aantal lijntjes is super in vergelijk met demon
snelheid 10 mbps en voor 10 eur extra 20 mbps.

de credit factuur heb ik ook gehad maar geloof mij nou dat geld gaat echt terug komen anders breekt toch echt de pleuris uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Snelheid en lijntjes is leuk maar hoe zit het met de aangeboden groepen en de retentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
ik heb 2 jaar bij xs4all en 2 jaar bij demon gezeten en ik kan er net zoveel afhalen alleen gaat het bij tweak in een razend tempo en dat is van de 2 voorgaande absoluut niet te zeggen.
vaak is het zo dat met een nzb bestand alles nog te downloaden is ook al zie je ze in de headers niet meer staan.

hoe groot de retensie echt is is moeilijk te bepalen omdat ie voor elke groep verschillend is maar ik ga ook niet 2 weken zitten wachten als ik er iets af wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
De retentie is bij Demon ook niet echt geweldig.
Ik zat laatst even te kijken of dat nieuwsgroepen gebeuren iets voor mij was, maar een DVD-iso die gepost werd terwijl ik ging downloaden, was al niet meer te downloaden, noch terug te vinden in de headers toen ik bij de laatste paar files aankwam. En dat terwijl de downloadsnelheid dus zo'n 90 kB/s was, oftewel amper 14 uur retentie.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vreemd want ik kan vrijwel alles dagen nadat het gepost is nog steeds downloaden. De retentie van de demon newsservers is over het algemeen vrij goed tot erg goed imho. Iets was gepost werd terwijl ik ging downloaden, was al niet meer te downloaden, noch terug te vinden in de headers toen ik bij de laatste paar files aankwam heb ik dan ook nog nooit meegemaakt.Dat moet dan wel in een of ander obscuur newsgroupje zijn geweest neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
de snelheid van de demon server is een totale aanfluiting een dvd downloaden doe je 24 uur over en als er dus meerdere zijn die je wil hebben knal je er dus dik naast.

iedereen die bij demon zat hadden dus allemaal een eweka abbo dus leuk dat demon een lange retensie heeft in sommige groepen maar die zou vele malen groter moeten zijn door de gecapte snelheid.

demon heeft simpel weg veel te weinig abbo's bij supernews gekocht en waarschijnlijk zitten er 3 mensen op 1 abbo vandaar de 2 bekrompen lijntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:01:
Snelheid en lijntjes is leuk maar hoe zit het met de aangeboden groepen en de retentie?
Ik heb bij tweakdsl uit groepen gedownload die demon nog eens niet had. Daarbij is de retentie geweldig. Zelfs bij dumpgroepen als a.b.ftd is 14 dagen geen enkel probleem.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik te laat was om er iets af te halen. Vaker zijn de posts op de index-sites al weer verdwenen, maar kun je ze via tweaknews nog gewoon downloaden.

Moet ook wel want tweaknews is een pay-server, waar je als abbo gratis toegang op hebt.
Ik heb in 6mnd tweakdsl net zo veel gedownload als in 2 jaar demon. Met dien verschil dat bij demon mijn lijn bijna 24 uur stond te pompen en nu bij tweakdsl er soms wel een week voorbij gaat zonder dat iets download omdat er ook weinig intressant is. Maar bij demon moest je wel omdat alles zo langzaam binnen kwam.

ff for the record... Ben nu film aan het binnen halen die 18!! dagen geleden gepost is in a.b.misc _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ probleemloos _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Cyberpope op 03-12-2005 13:38 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens de retention search bij supernews is daar de retention op alt.binaries.ftd: 61.7 days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Sorry, bedoelde a.b.ftn niet ftd.
ff de stats van supernews erbij gehaald:
a.b.ftn 1.2 dagen
a.b.misc 1.3 dagen
a.b.boneless 1.3 dagen
a.b.nl 1.3 dagen
a.b.x 1.3 dagen
a.b.dvd 13 dagen

(tweakdsl gemiddeld 21 dagen in al deze groepen).

Bovenstaande zijn nu niet bepaalde obscure newsgroepjes. (want daar kun je bij supernews wel lang van downloaden.. juist hoe drukker de groep hoe korter de retentietijd).

Kortom bij supernews had ik er nog een pay-server naast omdat je bij 2 dvd's in de problemen kwam. Die heb ik nu ook nog, maar sinds mijn overstap nooit meer nodig gehad.

Ik heb ze allebei gehad. Supernews bij demon en nu tweaknews. En het is een wereld van verschil. Aan snelheid en lijntjes, aan retentie en volledigheid.

Maar je hoeft niet over te stappen hoor. Maar ik ben 5 euro per maand minder kwijt voor 6x de snelheid (had mijn volledige verbinding alleen nodig bij downloaden van newsgroepen) en betere service.

[ Voor 17% gewijzigd door Cyberpope op 03-12-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Overstappen zal voor mij ook nog niet gaan (zit nog in het eerste jaar). Ik zal na het eerste jaar wel gaan overstappen op iets anders, daar ben ik nu al zeker van gezien mijn ervaringen met demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
supernews is trouwens ook een pay server want demon zelf heeft niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is de laatste week de pop3-server weer erg traag. Bij mij wel, en ik heb het ook al gehoord van enkele andere mensen met Demon. Zojuist kreeg ik zelfs een foutmelding dat de server onbereikbaar zou zijn. Meestal lukt het wel na een paar pogingen, maar soms staat ie dan echt een minuut te wachten op een antwoord.

Daar betaal je toch niet voor zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb er geen problemen mee ondervonden de laatste weken. De mailserver is hier net zo "snel" en bereikbaar als anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
de mailserver is de laatste 6 maanden al ruk zelfs dit kunnen ze nog niet eens normaal laten werken en dat voor 65 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:48
Weet niet of het interessant is om hier te melden , maar ik heb bij mijn flexpress 6016 een zyxel 660r modem geleverd gekregen , terwijl op de site stond dat je een ZyXEL 623 zou krijgen.

Mij hoor je daar niet over klagen :P want de 660r is ook voor ADSL2+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

monterey schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:57:
de mailserver is de laatste 6 maanden al ruk zelfs dit kunnen ze nog niet eens normaal laten werken en dat voor 65 euro.
Misschien handig wanneer je vermeld wat de problemen zoal zijn. Ik gebruik de server vrij intensief en heb totaal geen problemen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
de problemen zijn prima omschreven door HlpDsK en ook ik had dit zelfde gezeik ook in de demon.nl groepen zijn zat vermeldingen te vinden van andere gebruikers die exact helzefde hebben maar dit email
probleem is al heel lang an de gang.

ik zelf ben gelukkig weg bij demon maar een paar kennissen die nu nog 1 weekje moeten wachten op hun tweakdsl hebben ook nu nog het email gezeik heb hem gisteren nog gesproken en hij was blij dat ie demon de deur uit heeft gedonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan momenteel ook niet mijn homepage bereiken. Wel via FTP, maar de http die dan moet verschijnen is onvindbaar.

services.homepages.demon.net reageert (ping van 33 ms hier), maar systeemnaam.demon.nl geeft 'not found'. Daar baal ik van.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 04:15:
Ik kan momenteel ook niet mijn homepage bereiken. Wel via FTP, maar de http die dan moet verschijnen is onvindbaar.

services.homepages.demon.net reageert (ping van 33 ms hier), maar systeemnaam.demon.nl geeft 'not found'. Daar baal ik van.
Ik heb wel eens ergens op de site van Demon gelezen dat ze je homepage een lagere prioriteit geven wanneer 'ie meer benaderd wordt.
Er zou een soort log-file verschijnen in je homepage-dir, met daarin hoeveel verkeer elke file gegenereerd heeft. Indien dit meer dan een bepaalde waarde zou worden, dan zou 'ie naar een server met lagere prioriteit verhuizen.

Mischien is dat hier aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat niks op. Ja een pagina, met daarop de melding dat er momenteel niks op staat.
Maar dat gaat binnenkort veranderen. Lagere prioriteit of niet, nu werkt ie helemaal niet.

En een website van een kennis bij Demon doet het net zo goed ook niet. Volgens mij ligt het er gewoon uit, en is er weer eens geen melding van, zoals gewoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
is al twee jaar dat geneuzel met die homepages, men zou de hosting verhuizen naar Nederland... ze staan nog steeds in Engeland...duurd toch wel lang zo XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch staat er duidelijk in de abonnements-omschrijving dat ik recht heb op een 20 mb homepage. Fijn dan, weer iets waarvoor je wel betaald maar niet krijgt bij Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:50:
Overstappen zal voor mij ook nog niet gaan (zit nog in het eerste jaar). Ik zal na het eerste jaar wel gaan overstappen op iets anders, daar ben ik nu al zeker van gezien mijn ervaringen met demon.
Hier net zo :|

Achteraf gezien snap ik ook niet echt waarom ik voor demon heb gekozen eigelijk. Bijna elke andere provider komt met snelheidsverhogingen en Demon laat niks van zich horen. De nieuwsgroepen ben ik al vanaf dag 1 ontevreden over. Bij mijn ouders thuis hadden we Planet Internet en daar kon ik tenminste lekker snel via de nieuwsgroepen downloaden met een redelijke retentie. Via Demon gaat me dat gewoon niet snel genoeg op het moment.

Maar goed, nog een half jaartje en ik kan overstappen. Tenzij Demon ineens heel erg veel gaat veranderen qua snelheid etc stap ik dan mooi over naar een andere provider.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ik heb pas demon flexpress, dus met 3 mnd zwaai demon :*)
Maar is het normaal dat een mail 30 min ergens rondzweeft voordat hij je mailbox gevonden heeft bij demon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
Zat ook te wachten op een snelheidsverhoging van Demon maar tot nu toe doet Demon niks.
Dus ik denk dat ik ook maar overstap, ik weet alleen niet waar naar toe.
ik heb nu 1024 voor bijna 30 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

carpin schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:26:
Zat ook te wachten op een snelheidsverhoging van Demon maar tot nu toe doet Demon niks.
En je betaalt nu nog pakkumbeet 10 euro (minimaal) voor je KPN telefonie abo.
Kom je nu naar Tiscali (bij jou beschikbaar???), dan betaal je totaal 40 Euro en dan heb je 4M/640k plus gratis telefonie naar alle vaste nummers in Nederland. Naar keus met behoud van je KPN lijn (en nummer) of als je liever 1 faktuur hebt (of van je ISDN af wilt) porteer je je KPN nummer naar Tiscali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 01-09 19:05
Ik heb tot nu toe niks dan goede ervaringen met Demon gehad. De verbinding is goed (BabyXL), de binaries staan nog op de newsserver en sja, meel doet soms wel eens raar maar die gebruik ik ook bijna niet. De keer dat ik storing had was de helpdesk zeer behulpzaam en vakkunding. Ook het opzeggen van mijn abo ging zeer makkelijk...

Ivm mijn verhuizing heb ik Demon opgezegd met het idee dat ik op mijn nieuwe stek Flexpres 3Mbit neem. Maar nu ik zo eens verder kijk, zie ik toch wel heel erg aantrekkelijke aanbiedingen bij andere aanbieders. En hierbij heb ik vooral interesse voor TweakDSL voor nauwelijks 10euro meer per maand een 10Mbit aansluiting en 10Mbit newsserver.

Kortom, ik wil graag bij Demon blijven maar de huidige productlijn en prijsstelling is me ondanks de goede service toch wat te gortig. En afgezien van vage geruchten is er helaas geen concreet nieuws over nieuwe snelheden en prijzen. Of zal ik nu toch met Flexpres(minimaal slechts 3maanden) de kat uit de boom kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpin schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:26:
Ik kan je van harte DirectADSL van KPN aanraden. Sinds maanden overgestapt vanaf Demon en het is een verademing! Mijn ouders hadden het al jaren, staat zakelijk de hele dag en ook 's avonds aan en nog nooit 1 storing gehad. Ik heb het zonder vaste telefoonaansluiting en betaal EUR 21,95 per maand.

Via BelCompany betaal je ook niets extra als je je vaste telefonie-aansluiting niet meer erbij wilt hebben.
http://www.belcompany.nl/...akketaanbiedingen/KPN.htm

De snelheden worden zeer binnenkort nog verdubbeld trouwens, dus dan zou je voor het lichtste abonnement van EUR 21,95 al 1600/512 hebben.

Succes.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 19:55
Hoe werkt dat overstappen precies?

Kan ik zo snel niet terugvinden op de websites.

Gaat de overstap automatisch als je bij een andere provider een abo aanvraagt op de lijn waar je nu al ADSL op hebt?
Is er downtime?
Zo ja hoelang is die downtime ongeveer?

Gaat dus om een verhuizing van Demon BBNed naar TweakDSL T3...
Iemand ervaring mee?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Nu bijna 2 jaar Demon adsl, eerste jaar 8 mbit verbinding weinig tot geen problemen, snelheid super service super alles puik. Daarna teruggezet naar 2 mbit want ik zat er vrij weinig op, verbinding gaf wat meer problemen, vaker storing etc.
Inmiddels betaal ik iets van 35 euro in de maand voor 2 mbit adsl, hiervoor betaalde ik 65 voor 8mbit wat ik ook al vrij veel vond maar goed dat was mijn keuze. Alleen 35 euro voor 2 mbit vind ik een zieke prijs, daarboven hebben ze wel 'voor nieuwe klanten' (lijkt chello wel vroeger) andere abonnementen, en dan zou ik dus maar 30 euro in de maand betalen voor 3 mbit !
40 euro in de maand en ik heb 6 mbit (5 euro meer dan ik nu betaal voor 2mbit)

Maar goed om dat te kunnen moet ik dus eerst opzeggen en opnieuw aanvragen (ja vraag me niet waarom, klantenbinding bla bla nog nooit van gehoord). Aangezien ik dus toch moet opzeggen weerhoud me niets meer om nog even verder te snuffelen naar andere providers. Zo zag ik speedlinq, waar ik vroeger veel gezeik over gelezen heb, maar goed we zijn nu een jaar verder hoe zijn de ervaringen nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mijn gedult met Demon begint nu echt op te raken. Overal om mij heen hebben de mensen sneller internet terwijl ze hier nog minder voor betalen ook. Als Demon nu een uber betrouwbare provider was die echt super stabiele verbindingen leverde met een super snelle newsserver etc kon ik mij de huidige stelling van Demon nog voorstellen. Helaas is de realiteit anders en blijven de mensen die nog aan hun contract vast zitten achter met een veel te dure / trage verbinding :(

Contact opnemen met Demon hierover heeft ook geen zin. Je krijgt dan alleen een standaard e-mail terug waarbij ik mij afvraag of ze de klachten uberhaubt wel serieus behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:02:
[...]

Via BelCompany betaal je ook niets extra als je je vaste telefonie-aansluiting niet meer erbij wilt hebben.
http://www.belcompany.nl/...akketaanbiedingen/KPN.htm

De snelheden worden zeer binnenkort nog verdubbeld trouwens, dus dan zou je voor het lichtste abonnement van EUR 21,95 al 1600/512 hebben.
Klinkt idd goed, maar die verhoging van de snelheid is al een tijdje geleden aangekondigd en nog steeds niks van gezien (m'n ouders hebben het ook).
En die BelCompany aanbieding is ook niet geheel zonder voorwaarden.
Afbeeldingslocatie: http://img478.imageshack.us/img478/8554/untitled1da.png

Neemt niet weg dat ik ook zeker overweeg over te gaan naar Direct ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:58:
Mijn gedult met Demon begint nu echt op te raken. Overal om mij heen hebben de mensen sneller internet terwijl ze hier nog minder voor betalen ook. Als Demon nu een uber betrouwbare provider was die echt super stabiele verbindingen leverde met een super snelle newsserver etc kon ik mij de huidige stelling van Demon nog voorstellen. Helaas is de realiteit anders en blijven de mensen die nog aan hun contract vast zitten achter met een veel te dure / trage verbinding :(

Contact opnemen met Demon hierover heeft ook geen zin. Je krijgt dan alleen een standaard e-mail terug waarbij ik mij afvraag of ze de klachten uberhaubt wel serieus behandelen.
Compleet mee eens. No offence, de helpdesk is verder gratis en ik word altijd wel supergoed geholpen, dingen worden uitgezocht en je wordt op je mobiel teruggebeld om de splitter te testen etc.
Alleen qua klachten en marketing richting klanten :'(
Ik denk dat ik vrolijk mijn abonnement op zeg, dit kan trouwens niet automatisch via www.dslexpress.nl, want dan krijg je vrolijk de melding dat je schriftelijk mag aanvragen of faxen etc.

Ik heb inmiddels de volgende mail gestuurd: (als reactie op een mailtje betreffende een probleem met mijn verbinding)
Betreffende abonnement:

Sinds mijn aansluiting bij Demon zijn er meerdere concurrent adsl aanbieders gekomen en de prijzen langzaam maar zeker omlaag gegaan. De goeie service/verbinding van Demon biedt zeker meerwaarde maar het prijsverschil met de concurrent is der mate groot dat ik het ten zeerste overweeg Demon op te zeggen en mijn adsl verbinding ergens anders te nemen.
De nieuwe flex abonnementen van demon zijn prijstechnisch een zeer stuk gunstiger dan de huidige abonnementen. Helaas is het niet mogelijk om te migreren van je huidige naar de nieuwe abonnementen. Waarom is een vraagstuk voor mij, op deze manier benadeel je je huidige trouwe klanten en dwing je ze hun abonnement af te sluiten waarna ze opnieuw een aansluiting kunnen nemen. Op dat moment weerhoudt weinig de klant van het feit om, als men dan toch de adsl verbinding afsluit, op zoek te gaan richting concurrent aanbieders. Ik weet niet wat de status is met eventuele snelheidsverhogingen/prijsverlagingen maar aangezien hier nog niets over bekend is ga ik hier niet op wachten.
Mocht u me informatie kunnen verschaffen m.b.t. 1 van deze hierboven genoemde feiten dan hoor ik dit graag. Mocht dit niet het geval zijn voel ik mij helaas gedwongen mijn adsl abonnement bij Demon op te zeggen. (Dit kan helaas niet via www.dslexpress.nl)

Alvast bedankt
Waarbij ik weer terug kom op mijn vraag eigenlijk, Speedlinq een goeie optie ?
Zo niet, wat is een goed alternatief (3 - 6 mbit)

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 07-12-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lord.farquaad schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:46:
[...]

En die BelCompany aanbieding is ook niet geheel zonder voorwaarden.

Neemt niet weg dat ik ook zeker overweeg over te gaan naar Direct ADSL.
O verrek, nu staat het er wel bij dat het alleen het eerste jaar voordeliger is. Maar goed, tegen die tijd zal ADSL2+ er wel zijn. En KPN doet niet moeilijk qua up/downgraden, in tegenstelling tot Demon.

Ach ja, die senlheidsverhoging, zo lang (ruim 6 maanden) als bij Demon zal het wel niet op zich late wachten. Ook al zouden ze hem niet doorvoeren, dan ben ik nog steeds zoals nu met 800/256 al veel blijer dan met mijn 1024/512 bij Demon. Het lijkt echt al 4x zo snel aan te voelen en nooit meer storing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien zijn er toch wel wat klanten die op het punt staan om over te stappen, zelf heb ik eens gekeken op www.best-adsl.nl , ziet erg wel erg goedkoop uit, voor 20 euries 8Mbit. Ik snap niet dat de communicatie van Demon richting klant zo karig is mbt nieuwe produkten (adsl2+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Dat ziet er misschien wel te goed uit, 8192/1024 voor € 19,95. Maar zeker aanlokkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Reactie op mijn email:
Als reactie op uw e-mail moet ik u helaas mededelen dat een migratie naar een
DSL 'Flexpress' aansluiting niet mogelijk is.

Reden hiervoor is dat DSL 'Flexpress' enkel en alleen geleverd wordt
door onze DSL Partner BabyXL en wij zijn vooralsnog niet in de mogelijkheid
om bestaande verbindingen te migreren dan wel over te zetten naar de
'Flexpress'
aanbieding via het netwerk van BabyXL. Dit geldt zowel voor een Demon
verbinding
als van andere providers.

U kunt eventueel wel een 'normale' aanvraag indienen door eerst af te sluiten
voor een DSL 'Flexpress'
verbinding mits de aansluiting moet komen in een postcodegebied waar BabyXL kan
leveren.

Er is nog geen sprake van mogelijke upgrades of prijswijzigingen voor de DSL
'Express' aansluitingen.
Wat wij u kunnen mededelen dat wij doorlopend actief zijn om onze producten up-
to-date te houden,
maar enige concrete informatie kan ik u daar op dit moment helaas nog niet over
geven.

Demon heeft op lange termijn plannen om ADSL2+ aan te bieden. ADSL2+ staat nog
in zijn kinderschoenen en op dit moment is Demon nog ermee bezig met het testen
van ADSL2+. Helaas heb ik geen verdere informatie voor u wanneer wij daar klaar
voor zijn.

Ik kan u wel aanraden onze website in de gaten te houden en zodra er enige
wijzigingen doorgevoerd gaan worden aan het productportfolio dan zullen wij dit
via onze website communiceren.

Ik ga er vanuit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent,
maar indien u nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Mijn huidige adsl demon aansluiting zit dus gewoon op het Babyxl netwerk, dus dat over dat omzetten 8)7

Maar goed beantwoordt mijn vragen eigenlijk genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don_Gulio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-09 08:49
Heb hier een suupervage situatie...moet ik toch ff vragen of dat meer voorkomt.

Ik had 2 analoge lijnen thuis.
A: Lijn 1 met de Demon Wide Open.
B: Lijn 2 met xs4all, nu trouwens Wanadoo20mbit.

KPN lijn 1 heb ik eerst opgezegd. Demon bleef gewoon werken. Telefoonnr 1 deed het uiteraard niet meer. Maanden later pas Demon opgezegd. Lijn is nooit opgehouden met werken.
Ik zie van lijn 1 nooit meer fakturen.

Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 01-09 19:05
Viper_74 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:32:
[snip]
Ik denk dat ik vrolijk mijn abonnement op zeg, dit kan trouwens niet automatisch via www.dslexpress.nl, want dan krijg je vrolijk de melding dat je schriftelijk mag aanvragen of faxen etc.
[snip]
Waarschijnlijk had je dan net als ik een 'oude' aansluiting via BabyXL. Ik heb gewoon de helpdesk gebeld en gevraagd wat te doen als ik wil opzeggen. De dame in kwestie zei me dat dat telefonisch kan. Ter verificatie heb je wel 3 faktuurnummers nodig. Dus spit even je afschriften op en houd die bij de hand als je belt, binnen 5 minuten geklaard. En ook netjes dat je dus 1 maand opzeg termijn hebt en niet tot het einde van de volgende maand.

Maarja, verder wel gelijk ja. Ik wou eigenlijk blind overstappen naar Flexpres bij mijn verhuizing maar als je al die andere prijzen ziet. En nu ik hoor dat ze pas op de lange termijn eens ADSL2(+) willen gaan doen lijkt het mij duidelijk: TweakDSL here i come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Don_Gulio schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:40:
Heb hier een suupervage situatie...moet ik toch ff vragen of dat meer voorkomt.

Ik had 2 analoge lijnen thuis.
A: Lijn 1 met de Demon Wide Open.
B: Lijn 2 met xs4all, nu trouwens Wanadoo20mbit.

KPN lijn 1 heb ik eerst opgezegd. Demon bleef gewoon werken. Telefoonnr 1 deed het uiteraard niet meer. Maanden later pas Demon opgezegd. Lijn is nooit opgehouden met werken.
Ik zie van lijn 1 nooit meer fakturen.

Is dat normaal?
Kan om diverse redenen gebeuren en je zal nooit weten waarom. Demon kan de lijn perongeluk nog niet opgezegd hebben bij de telco (BBned of BaByXL). En ook je IP nog aan je lijn gekoppeld hebben staan etc bijvoorbeeld.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Hmm, tweakdsl, beter dan speedlinq ?

ben beetje lam, sorry

iemand weblink ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 22:53
Dancis schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:19:
Weet niet of het interessant is om hier te melden , maar ik heb bij mijn flexpress 6016 een zyxel 660r modem geleverd gekregen , terwijl op de site stond dat je een ZyXEL 623 zou krijgen.

Mij hoor je daar niet over klagen :P want de 660r is ook voor ADSL2+
Welk modem stond er op de dslexpress website bij jouw account? Ben benieuwd, want een dezer dagen krijg ik ook het modem binnen. Officieel zou dat inderdaad een Prestige 623 zijn, maar als dat een 660r kan worden hoor je mij zeker niet klagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook Demon 8mbit en sinds dit weekend heb ik veel problemen met me internet als ik het spel Counter-Strike Source speel.. ik heb op bijna alle servers dikke choke en me cmdrate en updaterate zijn nogal wisselvallig. Als ik op een tickrate 100 server zit heb ik niet altijd 100 kb/s soms maar 66 ofzo en soms zelfs 10 max echt strange.. hebben mensen hier meer last van?

Je kan het zien om in console: net_graph 3 in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
je zou kunnen bellen, ze kunnen een lijntest doen, of ze resetten je poort even helpt ook wel eens. Verder kun je je modem/router eens een schopje geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:48
Marcel schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:07:
[...]

Welk modem stond er op de dslexpress website bij jouw account? Ben benieuwd, want een dezer dagen krijg ik ook het modem binnen. Officieel zou dat inderdaad een Prestige 623 zijn, maar als dat een 660r kan worden hoor je mij zeker niet klagen >:)
Bij mijn account stond ook de 623 , dus ik denk dat je ook de 660r krijgt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een heel dom vraagje maar best belangrijk voor mij, ik wil demon opzeggen maar kan ik dan nog gebruik maken van mijn mail? Wat gebeurd er met de mail die binnen komt op mijn accountnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:17:
Misschien een heel dom vraagje maar best belangrijk voor mij, ik wil demon opzeggen maar kan ik dan nog gebruik maken van mijn mail? Wat gebeurd er met de mail die binnen komt op mijn accountnaam?
Die wordt na verloop van tijd (tenzij iemand anders de naam overneemt) gewoon gebounced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:17:
Djeeeeezzzz, een dom vraagje? Een hele domme zal je bedoelen! ;)

Als je iets opzegt dan heb je er daarna meestal geen recht meer erop. Althans in de wereld die ik ken tenminste.

Zeg ik Casema TV op, dan kan ik geen Casema televisie meer kijken thuis.
Zeg ik mijn KPN telefoon op thuis, dan kan ik niet meer bellen via KPN.
Zeg ik de Telegraaf op, dan krijg ik geen krant meer op mijn deurmat. Zelfs niet alleen in het weekend de Reiskrant zaterdagbijlage.

Demon opzeggen -> Demon account pleite -> iemand die er mail naar stuurt krijgt zijn/haar mail dan terug met "user unknown" totdat iemand anders toevallig die accountnaam neemt.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:56:
[...]

Djeeeeezzzz, een dom vraagje? Een hele domme zal je bedoelen! ;)

Als je iets opzegt dan heb je er daarna meestal geen recht meer erop. Althans in de wereld die ik ken tenminste.

Zeg ik Casema TV op, dan kan ik geen Casema televisie meer kijken thuis.
Zeg ik mijn KPN telefoon op thuis, dan kan ik niet meer bellen via KPN.
Zeg ik de Telegraaf op, dan krijg ik geen krant meer op mijn deurmat. Zelfs niet alleen in het weekend de Reiskrant zaterdagbijlage.

Demon opzeggen -> Demon account pleite -> iemand die er mail naar stuurt krijgt zijn/haar mail dan terug met "user unknown" totdat iemand anders toevallig die accountnaam neemt.

Succes! :)
Dat is geen domme vraag, mijn Cistron account heb ik toen opgezegt maar mijn mail werd geforward naar mijn yahoo account. Moet je effe na vragen of ze dezelfde service niveau hebben als cistron toen der tijd.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zullen we het gewoon weer over Demon hebben? Al die andere providers met bijbehorende vragen zijn niet echt interessant voor de rest (of ontopic) imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Bor de Wollef:
Zou je nog eens willen nadenken om een kleine instructie te schrijven om de SNMP functie van de CopperJet 816-2P te activeren.
Ik en nog een aantal anderen hebben er wel oren naar.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[ash] schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:58:
Bor de Wollef:
Zou je nog eens willen nadenken om een kleine instructie te schrijven om de SNMP functie van de CopperJet 816-2P te activeren.
Ik en nog een aantal anderen hebben er wel oren naar.

Alvast bedankt.
Ik heb hiervoor geen beschrijving meer gemaakt omdat de nodige informatie al in het topic te vinden is: Verwijderd in "Ervaringen Demon DSL-Express # 18" (staat zelfs al in de startpost). Na het activeren van de SNMP counters is het gewoon een kwestie van MRTG installeren en instellen. Mocht je problemen hiermee hebben dan hoor ik het wel. De installatie en configuratie van MRTG is vrij simpel en staat goed beschreven op de MRTG site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Thank you very muchos :)

Ik heb daar helemaal overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Kan me herinneren dat het sinds de ingebruikname van Demon's nieuwe facturatiesysteem mogelijk is om online je facturen te kunnen bekijken.
Ben alleen de link kwijt. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:01:
[...]

Dat is geen domme vraag, mijn Cistron account heb ik toen opgezegt maar mijn mail werd geforward naar mijn yahoo account. Moet je effe na vragen of ze dezelfde service niveau hebben als cistron toen der tijd.
Demon heeft geen gratis diensten voor niet abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier al een aantal jaren tevreden gebruiker van een Demon 2Mbit verbinding....
Maar het gaat me toch te lang duren voordat ze wat veranderingen doorvoeren, dus Demon
opgezegd en Wanadoo 20Mbit met telefonie aangevraagd. Qua kosten krijg je dit :

Demon 2Mbit € 35,-
Wanadoo 20Mbit € 22,50 + € 5,- (telefonie) = 27,50

Meteen natuurlijk een belbudget abbo genomen bij de KPN i.p.v. belbasis

Belbasis € 18,-
Belbudget € 9,-

Besparing totaal = € 16,50 per maand (eigenlijk meer omdat het bellen via wanadoo gratis is..)

En daarvoor heb ik dus mooi een 20Mbit lijn en ik kan me helemaal suf bellen :)
Lijkt me een goede deal....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ik hoor hier veel mensen klagen over de nieuwsgroepen, nou wist ik tot voor kort nooit hoe dat werkte maar heb het laatst toch eens uitgeprobeerd. En ben er eigenlijk heel tevreden over.

Ik heb een 2/1mbit verbinding en dan is een 1mbit download nog best leuk. Je kan nog steeds lekker internetten/gamen etc terwijl je rustig een bestand binnen haald. Ook is de retentie van de groepen die ik gebruik iets van 14 dagen geloof ik.

Het is natuurlijk wel jammer dat als je dan van huis weg bent je niet even met 2x zoveel snelheid kan downloaden maar wie weet gaat demon ooit eens zijn abonnees tegemoet komen. Het zal wel niet want wat zijn ze de laatste tijd klantonvriendelijk. Maar toch even dit gematigde positieve bericht van mijn kant.

Nu weer terug naar de slechte prijs/kwaliteit van demon. Misschien is het een idee als we alle andere providers met elkaar gaan vergelijken (een soort review) op prijs/kwaliteit etc. En dan komt dus naar voren dat demon (ergens) onderaan staat. Vervolgens sturen we dat naar ze op en kijken we hoe ze reageren. Als het ze niet interesseert dan posten we de review op internet en dan kijken we of ze dat leuk vinden. Het is misschien het proberen waard als je zwart op wit kan maken dat ze echt de minst gunstige provider van nederland zijn. Ik hoef niet perse nu al sneller etc. Maar ik wil weten dat ze rekening houden met de huidige abonnees en dat er dus vanaf 1jan/1feb etc snelheidsupgrades komen bijvoorbeeld.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan demon de deur uit te trappen en wanadoo 20 mbit te nemen met of zonder telefonie is dit slim van mij :?

wat mij nog het meesta dwarssit is de hoge prijs sie ik betaal bij demo voor een lage snelheid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 08:29:
Hier al een aantal jaren tevreden gebruiker van een Demon 2Mbit verbinding....
Maar het gaat me toch te lang duren voordat ze wat veranderingen doorvoeren, dus Demon
opgezegd en Wanadoo 20Mbit met telefonie aangevraagd. Qua kosten krijg je dit :

Demon 2Mbit € 35,-
Wanadoo 20Mbit € 22,50 + € 5,- (telefonie) = 27,50

Meteen natuurlijk een belbudget abbo genomen bij de KPN i.p.v. belbasis

Belbasis € 18,-
Belbudget € 9,-

Besparing totaal = € 16,50 per maand (eigenlijk meer omdat het bellen via wanadoo gratis is..)

En daarvoor heb ik dus mooi een 20Mbit lijn en ik kan me helemaal suf bellen :)
Lijkt me een goede deal....
hoe zit dit, regeld wanadoo alles voor mij of moet ik zelf demon opzeggen?

en moet ik kpn bellen om dat abbonoment om te zetten naar belbudget of kan dat ook in een kpn winkel?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 08:29:
[...] En daarvoor heb ik dus mooi een 20Mbit lijn en ik kan me helemaal suf bellen :)
Als je dan nog bellen kan, naar de Helpdesk van wanadoo... Maar is die gratis dan?

Hoezo "Lijkt me een goede deal...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:55:
[...]

hoe zit dit, regeld wanadoo alles voor mij of moet ik zelf demon opzeggen?

en moet ik kpn bellen om dat abbonoment om te zetten naar belbudget of kan dat ook in een kpn winkel?
Hier kan je alles vinden: http://eresponse.wanadoo....X5hbnl_JnBfcGFnZT0x&p_li=

KPN kan je bellen om je abbo te veranderen in een bel-budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieDee schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:11:
[...]

Als je dan nog bellen kan, naar de Helpdesk van wanadoo... Maar is die gratis dan?

Hoezo "Lijkt me een goede deal...."
Helpdesk kost € 0.20 per minuut.... Je kan altijd nog via de KPN bellen als je dat wil of
als dat nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lmfd dat ik demon ook de deur uit ga schoppen en naar wanadoo ga ofzo. Ik betaal nu gewoon 40 euro voor een 6mbit lijn, terwijl je bij bv wanadoo voor veel minder geld veel meer prestatie krijgt. En demon komt me nu ook een beetje de strot uit met het brakke usenet enz (nu is dat bij wanadoo ook wel zo, maar daar betaal ik niet zo achterlijk veel). Demon heeft gewoon totaal geen meerwaarde meer dus ik ga lekker naar wanadoo of speedlinq ofzo :Y) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Het is wel grappig om te zien dat een topic begint bij de super aanbiedingen van demon, alles is geweldig etc. nu omgetoverd is naar een topic met alleen maar gezeik en mensen die vragen hoe ze zo snel mogelijk demon op kunnen zeggen en welke abbo's ze het beste kunnen kiezen etc. :P

natuurlijk weet ik dat de mensen (zoals ik) die tevreden zijn over hun verbinding hier niet snel elke dag zullen posten hoe geweldig hun verbinding is

Maar toch, het valt wel op. En ook ik begin m'n twijfels te hebben, of dat demon nog wel de beste keus is.
Ik heb mezelf voorgenomen om iig tot iets van februari te wachten, want ik verwacht dat ze begin volgend jaar wel met iets leuks gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
ik heb ook twijfels.. ik wil toch wel es 20 mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet je nou bij dat Wanadoo abonnement toch nog een KPN belbudget abo nemen?

Ik begrijp dat je KPN moet betalen voor het koperdraadje (hoewel ik dat toen ik nog Demon had niet hoefde), maar waarom hoeft dat dan bij Tiscali niet? Althans bij Tiscali doen ze voorkomen alsof je echt van KPN af bent http://www.tiscali.nl/pro...asp?activationcode=16070a klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:40:
Het is wel grappig om te zien dat een topic begint bij de super aanbiedingen van demon, alles is geweldig etc. nu omgetoverd is naar een topic met alleen maar gezeik en mensen die vragen hoe ze zo snel mogelijk demon op kunnen zeggen en welke abbo's ze het beste kunnen kiezen etc. :P

natuurlijk weet ik dat de mensen (zoals ik) die tevreden zijn over hun verbinding hier niet snel elke dag zullen posten hoe geweldig hun verbinding is

Maar toch, het valt wel op. En ook ik begin m'n twijfels te hebben, of dat demon nog wel de beste keus is.
Ik heb mezelf voorgenomen om iig tot iets van februari te wachten, want ik verwacht dat ze begin volgend jaar wel met iets leuks gaan komen :)
dat zeggen ze al zo lang. Maar elke keer als demon weer eens iets "nieuws/goedkopers" heeft is het binnen no-time weer achterhaald door de concurrentie, en dan moet je weer een jaar wachten op een reactie van demon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Maar het is denk ik zoiezo wel slim om januari/februari af te wachten, aangezien dat toch vaak de maanden zijn voor vernieuwingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Laatst online: 20-07 11:04
Als Demon met nieuwe diensten komt zal het vergelijkbaar zijn met wat andere nu al hebben. Ik ga ervan uit dat Demon echt niet goedkoper zal zijn dan andere (zijn ze ook nooit geweest).

En vergeet niet dat wanneer Demon nieuwe abo's heeft dit eerst voor nieuwe klanten zal gelden. Ik hoef niemand er aan te herrineren hoe dat de vorige keer met de snelheidsverhoging/prijsverlaging ging.

Ik ben iig aan het orienteren voor een andere isp en ga daarna zo snel mogelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kid_E schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:22:
Als Demon met nieuwe diensten komt zal het vergelijkbaar zijn met wat andere nu al hebben. Ik ga ervan uit dat Demon echt niet goedkoper zal zijn dan andere (zijn ze ook nooit geweest).

En vergeet niet dat wanneer Demon nieuwe abo's heeft dit eerst voor nieuwe klanten zal gelden. Ik hoef niemand er aan te herrineren hoe dat de vorige keer met de snelheidsverhoging/prijsverlaging ging.

Ik ben iig aan het orienteren voor een andere isp en ga daarna zo snel mogelijk over.
en vooral door dat soort naaiacties zit ik niet meer op demon te wachten. Ik maak me geen illusies over dat als demon met (ik noem maar wat) 20mbit zou komen, ik dan zo over zou kunnen stappen. Demon kennende moet ik dan eerst opzeggen en opnieuw aanvragen. En ze moeten toch wel met adsl2+ 20mbit komen, anders blijven ze alsnog achter bij wanadoo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik snap alleen nog niet hoe het kan dat tweadsl komt met 10mbit voor 34,95. Ik vraag me dan meteen af; waar zitten de addertjes? :|

Ok, het is een aanbieding maar toch. Neem aan dat je die prijs betaald zolang je gebruik maakt van dat abbo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Goed bedoeld misschien, maar dit is flamen/spam.

[ Voor 70% gewijzigd door bjck op 12-12-2005 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Kunnen we het hier nu eens in z'n geheel over Demon blijven houden ?
Aanbiedingen/Acties etc van andere providers horen hier niet thuis, dus hou je daar dan ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarElo schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:33:
Kunnen we het hier nu eens in z'n geheel over Demon blijven houden ?
Aanbiedingen/Acties etc van andere providers horen hier niet thuis, dus hou je daar dan ook aan.
klopt, maar blijkbaar zijn er een hoop klanten van Demon ontevreden over hun produkportfolio. Dat je dan gaat vergelijken is redelijk normaal. Doe je ook als je naar de supermarkt gaat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:34:
[...]

klopt, maar blijkbaar zijn er een hoop klanten van Demon ontevreden over hun produkportfolio. Dat je dan gaat vergelijken is redelijk normaal. Doe je ook als je naar de supermarkt gaat toch?
Lijkt mij ook. Ik ben Demon gebruiker, 4 Mbit, voor 55 euro per maand. Daarnaast nog een tweaknews abbo voor 8 euro er bij. Enige reden waarom ik nog niet overstap naar tweakdsl is dat ik de stabiliteit van Demon prima vind. Ik heb zoiets van het gras lijkt altijd groener bij de buren, dus nog maar niet overstappen. Echter lijkt het alsof Demon weinig doet om mij te overtuigen dat het gras alleen maar groener lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:00:
Waarom moet je nou bij dat Wanadoo abonnement toch nog een KPN belbudget abo nemen?

Ik begrijp dat je KPN moet betalen voor het koperdraadje (hoewel ik dat toen ik nog Demon had niet hoefde), maar waarom hoeft dat dan bij Tiscali niet? Althans bij Tiscali doen ze voorkomen alsof je echt van KPN af bent http://www.tiscali.nl/pro...asp?activationcode=16070a klopt dit?
Ik weet niet zeker of je bij Wanadon't een BelBudget MOET nemen maar ze willen zeker weten dat je onder alle omstandigheden kunt bellen. Naar hun HelpdDesk bijvoorbeeld a 20 cpm om te melden dat je Telefonie over de LoveBux het niet doet :7
De prijs (9.95) voor een kaal koperdraadje wordt door KPN bij de netwerk-operator (ook wel Telco) genaamd in rekening gebracht als KPN een DSL signaal van zo'n provider op een lijn zet waar geen BelBudget (of een ander KPN voice abo) op zit. De Telco brengt dat weer in rekening bij de ISP waar je als eindgebruiker een abo mee hebt. Misschien had Demon het niet door (of BBXL of BBNed) dat KPN ze aansloeg voor het kale koper en dat je daar nooit een rekening voor kreeg.

Bij Tiscali (heb ik zelf) hebben ze een tijdje vrij uitbundig uit de doeken gedaan dat je ook nog 9.95 aan KPN kwijt was indien je je BelBudget (of wat voor een KPN telefonie abonnement) opzegt (je moest een tientje optellen bij de 30 Euro waarmee ze adverteerden). Dat tientje werd dan naast die dertig Euro door Tiscali ge-incasseerd. Dat snappen mensen niet goed en leidt tot vele vragen. Dat tientje is ook een schandalig hoog tarief als je ziet wat KPN er voor doet, zeker in vergelijking met BelBudget (dat is zelfs 20 of 30 cent goedkoper). Het komt voort uit marktprotectionisme en de OPTA moet er gauw wat aan doen :(
Tegenwoordig kun je bij Tiscali kiezen uit Internet van een bepaalde snelheid voor een bepaald bedrag. Als optie 1 kies je er dan voor 4,95 Tiscali Telefonie Basis bij (krijg je dus een tweede nummer waarop je als je wilt beparen moet uitbellen want gratis naar vast) en je houd je KPN abonnement. Of je kiest optie 2: Tiscali Telefonie Totaal voor 14,90 waarbij je dus uiteindelijk geen KPN abo meer nodig hebt (geen factuur meer van ze krijgt: van ze af bent) . De prijs voor het koper zit in die 14,90.

Het grote voordeel van Tiscali is dat ze ook ISDN ondersteunen (ALS ENIGE). Je krijgt dus een ISDN modem en totdat je KPN hoofdnummer geporteerd is naar Tiscali (kan alles bij elkaar wel 2 maanden duren) ben je nog steeds bereikbaar op je oude KPN nummer terwijl je al wel uitbelt met je nieuwe Tiscali nummer. Na het porteren natuurlijk ook O+ . Porteren kost eenmalig 30 Euro maar dan ben je wel eindelijk af van een IDSN abo (26,13 pm) dat ik ooit nam om gelijktijdig te kunnen bellen en te kunnen internetten (met 56kbps). Those were the days.... O ja. De ISDN centrale (of toestellen) kun je weer niet op het modem van Tiscali aansluiten. Maar er is een Duits modem (dat Tiscali Duitsland standaard uitlevert) dat het wel kan....

[ Voor 5% gewijzigd door RobbieDee op 12-12-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
spokje schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:40:
Mooi he >:) Ik heb ook Demon opgezegd. Ik laat me migreren naar TweakDSL 10mbit ADSL2+ @ BBNED.

En ik betaal net zoveel... netjes toch? _/-\o_ O-) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Klinkt raar in die volgorde. Als je eerst opgezegd kan je niet meer migreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ RobbieDee : thanks voor die hele hoop uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
MaZo schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:36:
Kan me herinneren dat het sinds de ingebruikname van Demon's nieuwe facturatiesysteem mogelijk is om online je facturen te kunnen bekijken.
Ben alleen de link kwijt. Iemand enig idee?
Schopje! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff mail naar demon gestuurd met de vraag over snelheidsverhoging/prijsverlaging hier komt de email

Geachte heer, mevrouw,

U schreef:

>>komt demon binnenkort nog met een snelheidsverhoging? want als ik om me
>>heen kijk naar andere adsl providers zijn die veel goedkoper met het
>>leveren van adsl

Op dit moment zijn we ermee bezig om de prijs en/of snelheid van onze
abonnementen in een korte termijn aan te passen. Het is alleen niet bekend
wanneer dit zal gebeuren. Zodra we iets meer over weten plaatsen wij dit op onze
website.

Met vriendelijke groet,

--
Hung Phi Nguyen
Frontline Support Agent | Demon (THUS plc)
Tel: +31(0)8003366668| E-mail: support@demon.nl
Fax: +31(0)204284844 | Internet: http://www.demon.nl

Demon is een merknaam van THUS plc

dat ze het nu nog niet weten wanneer het gaat gebeuren, nou ze hebben het bij mij verpest, wanadoo here i come...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Laatst online: 12-09 22:53
Dancis schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:04:
[...]

Bij mijn account stond ook de 623 , dus ik denk dat je ook de 660r krijgt :9~
And indeed! Vandaag eveneens een 660r in plaats van de aangekondigde 623 mogen ontvangen op het postkantoor. Nu nog line-sync, maar daarvoor moet ik waarschijnlijk nog enkele dagen geduld hebben totdat de verbinding is opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Laatst online: 20:42
jopie schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:00:
Lijkt mij ook. Ik ben Demon gebruiker, 4 Mbit, voor 55 euro per maand. Daarnaast nog een tweaknews abbo voor 8 euro er bij. Enige reden waarom ik nog niet overstap naar tweakdsl is dat ik de stabiliteit van Demon prima vind.
Sja, dat moet je zelf weten natuurlijk. Ik betaal 40 eur. voor 8Mbit en die newsserver gratis. _/-\o_

Ik heb 8 jaar bij Demon gezeten (dial-up later, ADSL) en nooit te klagen gehad wat kwaliteit betreft. Alleen de prijzen werden me toch echt te hoog, en als je dan over kan stappen zonder merkbare downtime ben ik weg :)

Zit nu een maand of 5 bij Tweak en de kwaliteit van het netwerk is minimaal zo goed, misschien nog wel beter. (super pingetjes in BF2 O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
WiNlUx schreef op maandag 12 december 2005 @ 00:55:
[...]

Mooi he >:) Ik heb ook Demon opgezegd. Ik laat me migreren naar TweakDSL 10mbit ADSL2+ @ BBNED.

En ik betaal net zoveel... netjes toch? _/-\o_ O-) O+
Zit je nu op tiscali/babyxl? Want je kan binnen BBned toch niet overschakelen tussen adsl1 en adsl2+ :? Tenminste niet als je je verbinding wil laten migreren?
Dit las ik tenminste in het draadje van tweakdsl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:33:
[...]

And indeed! Vandaag eveneens een 660r in plaats van de aangekondigde 623 mogen ontvangen op het postkantoor. Nu nog line-sync, maar daarvoor moet ik waarschijnlijk nog enkele dagen geduld hebben totdat de verbinding is opgeleverd.
demon levert nu dus adsl2+ modems? Hmm dat biedt iig perspectief, misschien kijk ik het nog even aan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:49:
[...]

demon levert nu dus adsl2+ modems? Hmm dat biedt iig perspectief, misschien kijk ik het nog even aan dan :)
Zo'n beetje elke provider levert die dingen nu bij een nieuw abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:41:
[...]

Zo'n beetje elke provider levert die dingen nu bij een nieuw abonnement!
lijkt me niet dat ze dat zouden doen als ze geen adsl2+ in de planning hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Kan zijn dat de inkoop van die dingen goedkoper is (bijv. door de vraag -> populariteit) dan de modems die voorheen geleverd werden. Als ze dan ook nog eens hetzelfde + meer kunnen, waarom dan niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Denk je dat er ook nog veel modems zonder ADSL2+ mogelijkheid geproduceerd zullen worden momenteel?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.