Dat had ik inmiddels gedaan, maar een tweede lijns krijg je echt niet direct aan de lijn.carnager schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:01:
[...]
Klinkt alsof je erg veel last hebt van overboeking..
Bel eens met demon en laat ze je lijn en de switch waar je aan hangt monitoren..
In de praktijk zou je namelijk, zelfs met overboeking, niet op zo'n volle switch moeten hoeven te hangen, ookal mogen ze dat (officieel) wel doen (zie voorwaarden)...
En wat die switch betreft, wellicht ben je overgeprikt tijdens dat onderhoud...
Maar het is in ieder geval iets dat ze voor je moeten oplossen.
Bij het melding maken dus wel heel duidelijk zijn op welk moment je dit constateerde, anders krijg je de standaard antwoorden terug als: pc direkt op modem, modem direkt bij lasdop/isra, splitter ertussenuit, enz...
Het beste vraag je direkt door naar de tweedelijns helpdesk, dan heb je iig te maken met mensen met meer kennis van zaken dan (vaak) studenten die alleen maar het question&response systeem doorlopen kunnen...
En als je met iemand gesproken hebt, vraag ze even naar hun naam. Scheelt weer in het vervolg van de probleemoplossing, mocht het een slepende situatie worden.
Kreeg de helpdesk aan de lijn, zeer onbeschoft persoon, liet me niet eens uitpraten en hij was behoorlijk gefrustreerd.
Nagevraagd wat hij bij de call heeft gezet, en wat denk je ? Hij luistert maar half, dus nog maar een keer uitleggen
Vind het allemaal erg jammer, zeker omdat ik 1,5 jaar een zeer stabiele lijn had.