Mja, I know, maar dan nog heeft het voor sommige gebruikers nadelen. Wat dacht je van hot user switching wat vervalt (mocht je de rest van de pc's in het domein knopen). Maar goed, das off topic
Wat anders, ik heb hier zelf even alles gemigreerd naar Exchange 2003 (kwam van Kerio mailserver).
Precies dezelfde errors. Timeout during ping. Het rare is dat mijn verbinding nu wel behouden lijkt te blijven, en dat in tegenstelling tot eerst, na een paar van die timeouts, push mail nog steeds gewoon lijkt te werken!
Alleen andersom is irritant, ik delete op de telefoon een mail, en die wordt niet meteen op de server opgeruimd. Beetje raar, maar goed. We gaan verder met testen
/edit
MfE 2.0 werkt flawless nu (ook nog wat gespeeld met ports, daarover later meer), echter kan geen mail verzenden. Iets met request message body rewound. Zijn veel mensen die daar last van hebben. Maar verbinding blijft wel stabiel.
Dus terug naar MfE 1.6. En meteen na sync verbinding weg... Grmbl...
Ik ben er niet meer zo zeker van of het aan T-Mobile ligt nu. Wellicht is dit issue toch een eigen topic waard.
[
Voor 19% gewijzigd door
UltraSub op 17-09-2007 21:36
]