Voor op 20 meter niet nee, maar probeer maar eens op 120m iemand in een keer om te leggen met een M203. Das best lastig, en daar gebruik ik hem het meest voor. Kijk ik kan wel op de grond gaan liggen, m16 op single fire, en dan een eeuw schieten en er dan achter komen dat die gast met de AK101 beter is, ik kan ook die M203 pakken en er in 1x een einde aan maken.
Dat ding is ook al redelijk gedowngrade, ergens in een vorig deel stond dat de echte USMC soldaten 16 van die granaten hebben, in BF2 is dat 5+1, dus al 10 minder granaten. En ja, ik vind het een perfect wapen voor van die gastjes die achter een muur gaan liggen met een sniper ofzo, je ziet 2 pixels uitsteken, hoe kan je die nou ooit raken. Dan is de m203 gewoon perfect.
evilpin0 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:29:
Even een vraagje voor mensen die vaak in helis vliegen. Is het aan te raden een joystick te gebruiken? ik merk dat de controle over helis met muis erg goed gaat maar als je ineens snel moet duiken/optrekken en rollen het gewoon te complex wordt, als je je muis weer midden op het muis matje moet leggen in de rol maak je hem niet echt bepaalt soepel. Mensen met ervaring?

Joystick is zoiezo een keyfactor wil je goed piloot worden. Ik vlieg niet zoveel heli, meer vliegtuig, maar zoiezo is voor alle vliegende meuk een joystick aan te raden. Het kost 3 tientjes voor een Extreme 3d Pro van logitech, die heb ik dan, maar als je goed je vliegtuig of heli onder controle kan houden, dan ben je een stuk gevaarlijker omdat je snel op dingen in kan grijpen en ook controle houd over het toestel als het niet gaat zoals jij wou.
Wat ik in Bf2 doe is de laatste tijd meer stunten en killen dan echt 100% voor de kills gaan, vind het altijd wel leuk om op de kop over een vliegdekschip te reloaden en een achtervolger mee te sleuren boven de 800 meter, als je daar weer wilt uitkomen moet je namelijk gas op 0 zetten maar dat weten de meeste niet.
Wat wel jammer is is dat er niet van dat terrein was als op DC no fly zone, damn dat was gaaf tussen die geulen door jagen met je F16, dat werkte toen ook altijd wel om mensen af te schudden.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.