[PC] Battlefield 2 - deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik speel enkel maar assault in de urban maps, mits ik MEC ben, want dan heb je die full auto ak74 . Die m16A2 is dan echt minder met ze burst fire, zeker als je door je grenades heen bent dan leg ik 9 van de 10 keer het loodje. Na ja das misschien ook weer wat overdreven maar tog.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 31-08-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
glashio schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:14:
idd de GP-30 en de M203 zijn "te" effektief :)

Echt skill hebbie er nie voor nodig...
Probeer er maar eens een chopper mee te downen!! :D

Het is me één keer gelukt en toen hing die ook aardig stil... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

innocent schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:17:
[...]

KOLDER, leren vliegen mag je ook best in ranked servers doen. Elke speler in het spel heeft namelijk evenveel recht op deze spel ervaring. Ik zie iemand liever stuntelig vliegen dan mensen die staan te schreeuwen dat ik uit de tank moet omdat zij hem willen hebben of om een of andere reden een teamlid killen (b.v. mij) met mes pistool of ander zwaar geshut als ik ik bij een eigen vlag spawn.
Dit heeft niets met de spelervaring te maken. Er zijn genoeg andere manieren om deze ervaring te krijgen! Ik denk gelijk ook die stripjes van eerdere post....iemand vliegt met een volle BH weg en crashed 50m verder oid. Jeeeej wat een leuke spelervaring. En stiekem zelf wel janken als het hun overkomt! Het heeft verder niets met claims te maken die iemand op een voertuig legt want zo een ben ik er zéker niet! Daar heb ik ook een hekel aan!
Anoniem: 130054 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:35:
[...]

Daar ben ik het dus helemaal mee eens. De mensen die het (nog) niet goed kunnen gaan waarschijnlijk zo snel dood dat je ze vooral niet moet gaan opnaaien dat ze er niks van kunnen. Iedereen heeft het moeten leren. En wachten op "je" vehicle zoals velen doen is idd mega irritant en al helemaal, zoals je beschrijft, als ze die vehicle gaan "verdedigen" tov teammates. Welke aap heeft dat verzonnen?

...
Dat is toch iets heel anders dan wat ik bedoel. En iemand die nog niet goed kan vliegen hoeft helemaal niet snel dood te gaan. Het in de lucht houden van een vliegtuig is niet zo moeilijk...maar als je er vervolgens niet "nuttigs" mee doet...dat is "a shame". Ik vind gewoon dat je lekker moet doen waar je goed in bent. Dus als je niet kan vliegen...laat dat ding lekker staan voor iemand die t wel kan! Kan je nix met een tank...doe wat anders. Enz enz. Iedereen loopt hier altijd te lullen over irl dit en irl dat....denk je dat irl een piloot in een tank gaat zitten omdat ie dat ook wel een keer leuk vind? Of dat een tanker maar een paar rondjes gaat vliegen? Daar win je de oorlog niet mee he?? :+ :+

Ga lekker oefenen in een vrij lege server of een unranked server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Even een vraagje voor mensen die vaak in helis vliegen. Is het aan te raden een joystick te gebruiken? ik merk dat de controle over helis met muis erg goed gaat maar als je ineens snel moet duiken/optrekken en rollen het gewoon te complex wordt, als je je muis weer midden op het muis matje moet leggen in de rol maak je hem niet echt bepaalt soepel. Mensen met ervaring? :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Met een beetje oefenen kan het ook prima met een keyboard

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:25:
Iedereen loopt hier altijd te lullen over irl dit en irl dat....denk je dat irl een piloot in een tank gaat zitten omdat ie dat ook wel een keer leuk vind? Of dat een tanker maar een paar rondjes gaat vliegen? Daar win je de oorlog niet mee he?? :+ :+

Ik denk dat irl engineers een beschoten Black Hawk in de lucht met een steeksleutel kunnen repareren... :+
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~last/media/interactief/toetsen/gereedschap_2/gereedschap_12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Janssen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:20:
[...]

Denk je nou echt dat die punten mij ook maar iets zeggen?
NOU: Het lijkt mij heel erg kut als jij met 0 punten en dus geen unlocked wapens rond loopt op servers waar iedereen 2, 3 of meer betere wapens unlocked hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-06 13:12

JohnD

Bernd

Ik heb een joystick besteld voor het vliegen. Een met draaihendel en precisiegashendel.

Gaat prima met het keyboard maar ik denk dat ik nog beter kan vliegen met een joystick.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Janssen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:27:
[...]
Ik geniet er gewoon van om bij anderen het bloed onder de nagels vandaan te halen.... >:)
HE HE :); Ik herken dit soort mensen wel, zijn in het echte leven een NUL, Uhm Oh Ja, in BF2 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
glashio schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:14:
idd de GP-30 en de M203 zijn "te" effektief :)

Echt skill hebbie er nie voor nodig...
Voor op 20 meter niet nee, maar probeer maar eens op 120m iemand in een keer om te leggen met een M203. Das best lastig, en daar gebruik ik hem het meest voor. Kijk ik kan wel op de grond gaan liggen, m16 op single fire, en dan een eeuw schieten en er dan achter komen dat die gast met de AK101 beter is, ik kan ook die M203 pakken en er in 1x een einde aan maken.

Dat ding is ook al redelijk gedowngrade, ergens in een vorig deel stond dat de echte USMC soldaten 16 van die granaten hebben, in BF2 is dat 5+1, dus al 10 minder granaten. En ja, ik vind het een perfect wapen voor van die gastjes die achter een muur gaan liggen met een sniper ofzo, je ziet 2 pixels uitsteken, hoe kan je die nou ooit raken. Dan is de m203 gewoon perfect.
evilpin0 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:29:
Even een vraagje voor mensen die vaak in helis vliegen. Is het aan te raden een joystick te gebruiken? ik merk dat de controle over helis met muis erg goed gaat maar als je ineens snel moet duiken/optrekken en rollen het gewoon te complex wordt, als je je muis weer midden op het muis matje moet leggen in de rol maak je hem niet echt bepaalt soepel. Mensen met ervaring? :)
Joystick is zoiezo een keyfactor wil je goed piloot worden. Ik vlieg niet zoveel heli, meer vliegtuig, maar zoiezo is voor alle vliegende meuk een joystick aan te raden. Het kost 3 tientjes voor een Extreme 3d Pro van logitech, die heb ik dan, maar als je goed je vliegtuig of heli onder controle kan houden, dan ben je een stuk gevaarlijker omdat je snel op dingen in kan grijpen en ook controle houd over het toestel als het niet gaat zoals jij wou.

Wat ik in Bf2 doe is de laatste tijd meer stunten en killen dan echt 100% voor de kills gaan, vind het altijd wel leuk om op de kop over een vliegdekschip te reloaden en een achtervolger mee te sleuren boven de 800 meter, als je daar weer wilt uitkomen moet je namelijk gas op 0 zetten maar dat weten de meeste niet.

Wat wel jammer is is dat er niet van dat terrein was als op DC no fly zone, damn dat was gaaf tussen die geulen door jagen met je F16, dat werkte toen ook altijd wel om mensen af te schudden.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Hoe wil je dan een unlock halen? Waarom speel je het spel dan? :?
Waarschijnlijk om het voor anderen te verzieken. Ik kende zo'n gozer op RavenShield. Die werd wel 2x per week gepakt met een of andere hack...ondertussen bleef hij maar door gaan. Sterker nog...hij heeft letterlijk gezegd dat ie onze server zou blijven terroriseren. En Janssen is kennelijk net zo'n triest figuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gunner schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:30:
Met een beetje oefenen kan het ook prima met een keyboard
ik gebruik ook keyboard uiteraard :) muis en keyboard nu wil naar keyboard en joystick. zal er zo maar eentje kopen en hopen dat het beter werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:06
The Widow Maker schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:39:
Joystick is zoiezo een keyfactor wil je goed piloot worden. Ik vlieg niet zoveel heli, meer vliegtuig, maar zoiezo is voor alle vliegende meuk een joystick aan te raden. Het kost 3 tientjes voor een Extreme 3d Pro van logitech, die heb ik dan, maar als je goed je vliegtuig of heli onder controle kan houden, dan ben je een stuk gevaarlijker omdat je snel op dingen in kan grijpen en ook controle houd over het toestel als het niet gaat zoals jij wou.
Mwhoa, ben ik niet met je eens, ik kan prima met een heli vliegen met tobo en muis. Gaat uitstekend! Heerlijk snel over de bomen jagen met die BH of Apache, gaat dikke prima! Alleen jet ben k nie goed in, maar vind ik ook geen reet aan. Gaat me net wat te snel :D

Had ik in '42 ook al ;)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epitome schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:31:
[...]
Ik denk dat irl engineers een beschoten Black Hawk in de lucht met een steeksleutel kunnen repareren... :+
[afbeelding]
WHAHAHA.....high five! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
[...]

Dit heeft niets met de spelervaring te maken. Er zijn genoeg andere manieren om deze ervaring te krijgen! Ik denk gelijk ook die stripjes van eerdere post....iemand vliegt met een volle BH weg en crashed 50m verder oid. Jeeeej wat een leuke spelervaring. En stiekem zelf wel janken als het hun overkomt! Het heeft verder niets met claims te maken die iemand op een voertuig legt want zo een ben ik er zéker niet! Daar heb ik ook een hekel aan!

[...]

Dat is toch iets heel anders dan wat ik bedoel. En iemand die nog niet goed kan vliegen hoeft helemaal niet snel dood te gaan. Het in de lucht houden van een vliegtuig is niet zo moeilijk...maar als je er vervolgens niet "nuttigs" mee doet...dat is "a shame". Ik vind gewoon dat je lekker moet doen waar je goed in bent. Dus als je niet kan vliegen...laat dat ding lekker staan voor iemand die t wel kan! Kan je nix met een tank...doe wat anders. Enz enz. Iedereen loopt hier altijd te lullen over irl dit en irl dat....denk je dat irl een piloot in een tank gaat zitten omdat ie dat ook wel een keer leuk vind? Of dat een tanker maar een paar rondjes gaat vliegen? Daar win je de oorlog niet mee he?? :+ :+

VOLGENS MIJ VERGEET JE DAT HET HIER GEWOON OM EEN SPELLETJE GAAT. Iedereen is gewoon 45 Euro lichter (Sommige meer :) ) En volgens mij is iedereen toch echt voor zich zelf aan het spelen (Mogelijk is het met Clans anders). Dus laat toch lekker iedereen op zijn eigen mannier speilen en wees niet zo'n heilig boontje, want ik voel aan dat jij ook niet altijd even eerlijk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:40
Zo, met joystick vliegen is wel gaaf. Heb vandaag samen met de 512MB extra geheugen ook een joystick binnen gekregen (De Logitech Wingaman force 3d oid). Eerst ff geoefend op single player, daarna ff een EA Ranked server opgezocht.

Een woord: GAAF!

Ik kon met het toetsenbord ook al wel redelijk een vliegtuig onder controle houden, maar toetsenbord heeft twee huge nadelen. Ten eerste kan je het gas niet goed regelen waardoor je eigenlijk altijd op volle snelheid moet vliegen. Ten tweede zijn kleine bewegingen soms lastig omdat je niet een toets half kan indrukken ofzo. Zonet ff mooi bezig geweest, en heli's neerknallen gaat erg mooi als je rustig met 500km per uur rond vliegt :). Direct een zilveren medal binnengehaald met vliegen, terwijl ik anders blij mag zijn met een middenmoot positie...

Helaas heb ik em nog niet helemaal goed onder controle het vliegtuig (rollen naar links/rechts en draaien naar links/rechts haal ik soms wat door de war, evenals wat kleine dingen zoals flares/afterburner etc, maar dat komt vast wel goed).

Zit er alleen over te twijfelen of ik ook heli wil gaan vliegen met joystick; biedt dat echt voordelen of niet? Persoonlijk denk ik dat ik nu ook al de heli redelijk goed onder controle heb :).

[ Voor 5% gewijzigd door Hielko op 31-08-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik mijn explosieve badge op een een gegeve moement ook maar geforceerd gehaald het nadat it al weken bezig was om deze te halen terwijl ik alle ander ebeadges al had. Elke keer was bij +/- 11 a 12 kills met C4 de level ten einde. Dus was het toen zo spuug zat dat ik belosten had om het de volgende level te gaan halen. Dus wat doe ik, ik wordt spec ops, stap keer op keer in een jeep, plak deze vol met C4 en rij als een idioot rond, zodra ik een tegenstander vond, pakeerde ik de jeep naats hem en stapte ik uit uit, boem en ik helaas ook zelf dood, maar ja ik had wel die zelfde level na 9 sucides mijn badge :)

Meld zo'n knaap tijdens het spel, jezus jij bent echt slecht, hij moest eensw weten dat ik het alleen deed omdat ik met geen mogelijkheid die badge op een eerdlijke mannier te pakken kreeg :)

Oh ja als iedereen nu begint te zeiken dat in op dat moment niet aant teamplay deed, laten die dan ook even zichzelf nazien of zij niet zelf ook al eens aan zoiets gedacht hebben of erger, zich er aan schuldig hebben gemaakt :)

Ik weet, ik weet het, maar ik wou die bage gewoon hebben, want uiteindelijk speel ik net zo aals een ieder van jullie gewoon voor mijzelf :)

\Maar ik probeer er wel voor te zorgen dat mij team wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Ik vlieg zelf de heli's met tb en muis en de jets met de joystick. Dit bevalt mij het beste maar dat zal voor iedereen wel persoonlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 120987 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:05:
Ik vlieg zelf de heli's met tb en muis en de jets met de joystick. Dit bevalt mij het beste maar dat zal voor iedereen wel persoonlijk zijn.
Ik doe dat met een hele dure joystick, een special voor vliegen, maar dat komt omdat ik hiervoor eigenlijk alleen maar BF1942 Desert Combat speelde. En wat mij betreft is die MOD wat gameplay en raelisme nog steeds niet geevenaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hielko schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:02:
Zo, met joystick vliegen is wel gaaf. Heb vandaag samen met de 512MB extra geheugen ook een joystick binnen gekregen (De Logitech Wingaman force 3d oid). Eerst ff geoefend op single player, daarna ff een EA Ranked server opgezocht.

Een woord: GAAF!

Ik kon met het toetsenbord ook al wel redelijk een vliegtuig onder controle houden, maar toetsenbord heeft twee huge nadelen. Ten eerste kan je het gas niet goed regelen waardoor je eigenlijk altijd op volle snelheid moet vliegen. Ten tweede zijn kleine bewegingen soms lastig omdat je niet een toets half kan indrukken ofzo. Zonet ff mooi bezig geweest, en heli's neerknallen gaat erg mooi als je rustig met 500km per uur rond vliegt :). Direct een zilveren medal binnengehaald met vliegen, terwijl ik anders blij mag zijn met een middenmoot positie...

Helaas heb ik em nog niet helemaal goed onder controle het vliegtuig (rollen naar links/rechts en draaien naar links/rechts haal ik soms wat door de war, evenals wat kleine dingen zoals flares/afterburner etc, maar dat komt vast wel goed).

Zit er alleen over te twijfelen of ik ook heli wil gaan vliegen met joystick; biedt dat echt voordelen of niet? Persoonlijk denk ik dat ik nu ook al de heli redelijk goed onder controle heb :).
Ik vindt persoon jets geen ruk aan :) ben meer de man van de tacktishe acties dan van de snelle acties. Maar wil je zeggen dat je als je geen joystick had je jets/helis alleen met toetsenbord bestuurd? dan kun je toch geen rolls enzo maken? lijkt me erg lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Gunner schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:36:
[...]

of je gaat gewoon als sniper in een APC rijden en schiet er tien overhoop. Heb je ook de badge :)
kwam ik daarna achter.........speelde als spec ops, maar ging ff in zo'n stinger zitten. Na x aantal kills had ik ineens mijn spec ops badge gehaald 8)7 . Niet echt logisch als je het mij vraagt, aangezien ik met luchtafweergeschut bezig was en niet met spec ops specialiteiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
evilpin0 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:12:
[...]

Ik vindt persoon jets geen ruk aan :) ben meer de man van de tacktishe acties dan van de snelle acties. Maar wil je zeggen dat je als je geen joystick had je jets/helis alleen met toetsenbord bestuurd? dan kun je toch geen rolls enzo maken? lijkt me erg lastig :)
Kan prima. Het enige wat 't probleem is bij tobo is dat je niet zo precies kan sturen en het gas niet goed geregeld kan worden. Rolls, loopings whatever is niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054

[...]
Dat is toch iets heel anders dan wat ik bedoel. En iemand die nog niet goed kan vliegen hoeft helemaal niet snel dood te gaan. Het in de lucht houden van een vliegtuig is niet zo moeilijk...maar als je er vervolgens niet "nuttigs" mee doet...dat is "a shame". Ik vind gewoon dat je lekker moet doen waar je goed in bent. Dus als je niet kan vliegen...laat dat ding lekker staan voor iemand die t wel kan! Kan je nix met een tank...doe wat anders. Enz enz.
En wie bepaald of er iemand niks of wel iets kan? Beetje lastig denk je niet? Bottom-line is gewoon, op het moment dat je in een vrije server zit die niet door jezelf gehuurd is en vrij is van achterlijke regels moet je vooral niet gaan lopen janken als een teammaat iets met een vehicle doet waar je niet mee eens bent. Hij/zij heeft immers net zoveel recht als jezelf om ermee te spelen.

Of het beter is voor het team is een hele andere discussie maar als je daar ontzettend meezit dan join je gewoon een clan. Opgelost.
[...]
Iedereen loopt hier altijd te lullen over irl dit en irl dat....denk je dat irl een piloot in een tank gaat zitten omdat ie dat ook wel een keer leuk vind? Of dat een tanker maar een paar rondjes gaat vliegen? Daar win je de oorlog niet mee he?? :+ :+
ehm. Het is een arcade spelletje. Met de nadruk op zowel arcade als spelletje.
[...]
Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:49

Stewie!

Keen must die!

Pfft.
Zit een bug in de ranked server versie, en nu hebben we wat in de scripts aangepast om te kijken of het zo wél werkt.
Zijn er hier wat mensen die de test-server even willen joinen om zo minimaal één potje te spelen zodat wij genoeg debug-informatie krijgen?

ip: 84.244.131.75
servernaam: i3d.nl - Battlefield2.nl #4 (16 public)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:28:
Pfft.
Zit een bug in de ranked server versie, en nu hebben we wat in de scripts aangepast om te kijken of het zo wél werkt.
Zijn er hier wat mensen die de test-server even willen joinen om zo minimaal één potje te spelen zodat wij genoeg debug-informatie krijgen?

ip: 84.244.131.75
servernaam: i3d.nl - Battlefield2.nl #4 (16 public)
ik join wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 03-07 08:36
Gelieve dit hier niet allemaal te gaan melden als je wel/niet joined :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Crash schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Gelieve dit hier niet allemaal te gaan melden als je wel/niet joined :P
er wordt toch gevraagd of er mensen zijn die willen joinen om de server te testen:? Geef alleen maar aan dat ik ff help met testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
[...]

[...]

Weet niet of je het weet maar iedereen betaalt zijn geld voor Battlefield dus iedereen mag vliegen. Of ze het nu goed kunnen of niet. Denkelijk neem jij het allemaal wat te serieus. Ik zou zeggen: Ga in een clan en vlieg fijn op een aparte server waar je niet lastig gevallen wordt door noobs. Wat een houding. Bah! 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
heuveltje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:35:
MMMM dilemma

Ik zit nu op 1300 punten, en daar heb ik bijna 24 uur over gedaan.
maw ik verdien niet erg snel punten...

NU vind ik dat ook niet zo erg, zo lang ik maar lol heb
allleen heb ik nu de g3 unlocked.
en daar heb ik wel spijt van (maar 20 kogels en reloaden duurt een uur)
Nu is mijn volgend unlock pas bij 10,5K en dat ga ik de eerste maanden niet halen

Kan ik nu dit account weggooien, een nieuw account met de zelfde naam aanmaken. en dan weer met 1000 punten een wapen unlocken. of valt dat ook onder statspadden oid ?
En zijn dan ook meteen al mijn leuke stats weg ?
Misschien moet je ff wennen aan de G3? Ik baalde eerst ook dat ik hem unlocked had maar nu vind ik hem erg tof. Erg precies, ook op de middenlange afstand. Maar nooit vuren met burst-mode. Steeds korte vuurstootjes geven.

Met 1 Gieg geheugen erbij nu eindelijk alles op high en geen lag meer aan het begin van een map. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
MarcoZ20 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:00:
[...]

er wordt toch gevraagd of er mensen zijn die willen joinen om de server te testen:? Geef alleen maar aan dat ik ff help met testen
Dat is heel erg aardig van je, maar als iedereen die gaat joinen hier post dat ie dat gaat doen dan is het overzicht en nut van dit topic ver te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Crash schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:11:
[...]

Dat is heel erg aardig van je, maar als iedereen die gaat joinen hier post dat ie dat gaat doen dan is het overzicht en nut van dit topic ver te zoeken ;)
ja ok begrijp het :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Het wordt steeds leuker in BF2. Kom je op een server, heb je 60 punten en geen team kills, stapt er een eikel bij je in de tank, begint te schreeuwen get out, ik zeg no way, wordt je gekikt, weg punten :(, weg team gevoel maar je voelt je wel goed genaaid (niet dat je daar wat aan hebt) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07
innocent schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:25:
Het wordt steeds leuker in BF2. Kom je op een server, heb je 60 punten en geen team kills, stapt er een eikel bij je in de tank, begint te schreeuwen get out, ik zeg no way, wordt je gekikt, weg punten :(, weg team gevoel maar je voelt je wel goed genaaid (niet dat je daar wat aan hebt) .
1) punten ben je niet kwijt.
2) admin reporten bij de server hoster.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
RocketKoen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:43:
[...]

als je een potje niet afmaakt, dan worden je punten toch niet opgeteld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
RocketKoen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:43:
[...]

Geen idee, wie dat is, volgens mij was dat de gene die mij kikte. Aangezien in na mijn no way wel heel erg snel gekikt werd :(

Maar naar die punten kan ik volgens mij fluiten :(

[ Voor 8% gewijzigd door innocent op 31-08-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
punten krijg je volgens mij wel als je het rondje niet afmaakt, alleen je eventuele badges/medals/ribbons niet geloof ik..
heb ik altans een paar keer hier op got gelezen...

[ Voor 18% gewijzigd door Rac-On op 31-08-2005 18:27 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

innocent schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:16:
[...]

Maar naar die punten kan ik volgens mij fluiten :(
Die krijg je wél.Gewoon je mede-gotters even geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
En badges krijg je ook gewoon, alleen als de server crasht/restart voor het einde van de ronde ben je ze kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Het is wel vaag af en toe hoe die stats en badges worden ge-update. Zo had ik eergisteravond twee badges gescoord, promotie en een wapen unlock. Dit werd vandaag tijdens het spelen ge-update, echter kreeg ik enkel promotie, de wapen unlock en maar één van de twee badges. Niet dat ik er rouwig om ben, maar raar vind ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Digibilly schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:02:
[...]

Weet niet of je het weet maar iedereen betaalt zijn geld voor Battlefield dus iedereen mag vliegen. Of ze het nu goed kunnen of niet. Denkelijk neem jij het allemaal wat te serieus. Ik zou zeggen: Ga in een clan en vlieg fijn op een aparte server waar je niet lastig gevallen wordt door noobs. Wat een houding. Bah! 8)7 8)7 8)7
Die mening had ik eerst ook, totdat zo'n noob me met een jeep overreed, daarna met de chopper er vandoor ging en 40 meter verder tegen een brug aanvloog. 2de keer schoot ie me gewoon neer toen ik naar een chopper toe liep, en de derde keer schoot ie een teammate neer die naar de chopper wilde lopen. En zo ben ik al vaker beschoten door mensen die denken dat ze kunnen vliegen, en zelfs uit de lucht geschoten... :( En dat terwijl ik maar heel weinig vlieg in feite, dus ik heb het te doen met de mensen die vrij vaak vliegen.

Natuurlijk mogen mensen vliegen die het niet zo goed kunnen, iedereen moet het leren. MAAR.. het is een online spel, daar gelden sociale omgangs regels. Kijk in een singleplayer spel mag je doen wat je wilt, mag je teammates neermaaien, crashen zo veel je wilt, cheats gebruiken, of weet ik veel wat. Maar op het moment dat je online gaat heb je met andere mensen te doen! Hou daar rekening mee. Anderen hebben uren ge-oefend om goed met een vliegtuig te kunnen vliegen, respecteer dat en stap als gunner in als je weet dat je niet kunt vliegen. Kijk als die chopper daar staat en niemand doet er wat mee, ok, no problemo.. Maar als er 3 ervaren piloten staan te wachten blijf ik het aso vinden om als kamikaze piloot 100 meter verder neer te storten. Of verder niets nuttigs te doen met dat ding.

[ Voor 31% gewijzigd door Blue2k op 31-08-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:25

SG

SG surft naar info hardewaren

Dus die ene noob vertegenwoordigd alle noob's

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
SuperG schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:16:
Dus die ene noob vertegenwoordigd alle noob's
*kuch*
En zo ben ik al vaker beschoten door mensen die denken dat ze kunnen vliegen, en zelfs uit de lucht geschoten...
*kuch*

[ Voor 3% gewijzigd door Blue2k op 31-08-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Kuch snoepje :)

BTW ik ben 'n noob

[ Voor 12% gewijzigd door SG op 31-08-2005 19:24 ]

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Dan heb je mij nog niet zien spelen tot een paar weken terug... Maar sinds ik flink heb geoefend en veel heb gespeeld ben ik een stuk beter geworden. Ik sta zelfs positief met kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ik verdwaal nog in die grote map's. En heb nogal wat basic's te leren.

Mijn AMD PC is te licht en mijn zicht beperkt. De enige PC die BF2 kan draaien. Dus ga ik een andere PC een BF2 spoed upgrade geven, die PC die momenteel de CD detectie bug heeft.
Alles op low is ook maar niks.

[ Voor 24% gewijzigd door SG op 31-08-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
hopelijk is dit niet een techvraag ,en ga er vooral niet over discusseren maar wat zijn de beste forceware drivers voor BF2? Of is dit machine/videokaart afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ewald ! schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:10:
hopelijk is dit niet een techvraag ,en ga er vooral niet over discusseren maar wat zijn de beste forceware drivers voor BF2? Of is dit machine/videokaart afhankelijk?
Ik had tot voor kort nog 66.93 en dat werkte prima met BF2, kreeg alleen bij het opstarten steeds de melding dat ik m'n drivers moest updaten. Nu zit ik met 77.77 en het werkt nog steeds goed ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

De 77.77 werken voor mij prima. De 78.xx serie zou het nog beter moeten doen in battlefield2 maar daar is die rare bug van groene divx's weer (heb ik gehoord).
Dus ik hou het mooi bij 77.77. If it ain't broken don't fix it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ok ik bedankt jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-07 13:20
Ik had een vraagje aan de BF2 community: Ik heb mij de laatste tijd best vermaakt met de Demo, aangezien ik krap bij kas zat. Nu kan ik het spel echter wel kopen, maar iets vind ik erg slecht in de demo: de verschrikkelijke framedrops. Ik heb een Athlon 64 3000+ met een Radeon 9800 PRO 128MB en iets van 1300MB geheugen. En de framedrops in de Demo zijn niet leuk. Ik weet dat dit een bekend probleem was, maar is dit nog steeds zo met de retail versie? Of is dit al verholpen met patches?

Alvast bedankt

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Kwartjuh schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:14:
Ik had een vraagje aan de BF2 community: Ik heb mij de laatste tijd best vermaakt met de Demo, aangezien ik krap bij kas zat. Nu kan ik het spel echter wel kopen, maar iets vind ik erg slecht in de demo: de verschrikkelijke framedrops. Ik heb een Athlon 64 3000+ met een Radeon 9800 PRO 128MB en iets van 1300MB geheugen. En de framedrops in de Demo zijn niet leuk. Ik weet dat dit een bekend probleem was, maar is dit nog steeds zo met de retail versie? Of is dit al verholpen met patches?

Alvast bedankt
Met mijn systeem heb ik zelfs wel eens last van framedrops. Maar volgens mij ligt dat aan mn inet. "Brak modem" maar hoeft niet persé want andere spellen gaan wel weer super.

Het is iig een aanrader om te kopen. Je krijgt er geen spijt van.

Mss ff proberen om wat processen killen.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Nog meer mensen bezig met de editor? Ik iig erg druk :P

Binnenkort een aantal screenshots van mijn map. Komende paar dagen is ie voorlopig nog W.I.P.

Het is een vrij kleine map... Ik ben van plan er per team 1 tank en / of APC in te proppen. Voor de rest hou ik het bij infanterie.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
evilpin0 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:43:
[...]

.
ik gebruik ook keyboard uiteraard :) muis en keyboard nu wil naar keyboard en joystick. zal er zo maar eentje kopen en hopen dat het beter werkt :)
Voor helicopter gaat muis en keyb prima.
Voor jets is een goede joystick noodzakelijk

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
Blue2k schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:08:
[...]
Die mening had ik eerst ook, totdat zo'n noob me met een jeep overreed, daarna met de chopper er vandoor ging en 40 meter verder tegen een brug aanvloog. 2de keer schoot ie me gewoon neer toen ik naar een chopper toe liep, en de derde keer schoot ie een teammate neer die naar de chopper wilde lopen. En zo ben ik al vaker beschoten door mensen die denken dat ze kunnen vliegen, en zelfs uit de lucht geschoten... :( En dat terwijl ik maar heel weinig vlieg in feite, dus ik heb het te doen met de mensen die vrij vaak vliegen.
Ach het kan nog erger, stel teammates die zo graag de chopper wilde hebben(mi28) dat ze eerst op me gaan schieten met guns van support-klasse, daarna de helipad vol c4 legden om op te blazen wanneer ik kwam voor wat reparaties, helaas voor ze lukte dat niet, ik blijf er lekker boven hangen:)
2 minuten later kwam ik er weer voor wat reparaties en nieuwe rakettenen, hadden dezelfde 2 figuren de heli pad volgezet met trucks en begonnen ze op me te schieten met die krengen. Me eigen team was toen letterlijk gevaarlijker, omdat de amerikanen geen gebruik maakten van hun stingers 8)7

• Hielko
Zo, weer een paar mooie potjes gespeeld op de DJMantri server. Waren weer een redelijk aantal regulars/gotters, de team waren aan elkaar gewaagd en er werd gewoon lekker samen gewerkt. Toch niks mooier dan nipt te winnen met een paar punten verschil :). Of verliezen; bij zolang 't een lekker potje is maakt me dat eigenlijk weinig uit. Alleen jammer dat de server tegenwoordig pas laat op de dag een beetje vol begint te raken, en al weer vroeg leeg.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-07 18:54

R-B

Blokkert

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:31:
Zo, weer een paar mooie potjes gespeeld op de DJMantri server. Waren weer een redelijk aantal regulars/gotters, de team waren aan elkaar gewaagd en er werd gewoon lekker samen gewerkt. Toch niks mooier dan nipt te winnen met een paar punten verschil :). Of verliezen; bij zolang 't een lekker potje is maakt me dat eigenlijk weinig uit. Alleen jammer dat de server tegenwoordig pas laat op de dag een beetje vol begint te raken, en al weer vroeg leeg.
dammid, naja bijna weer naar school.. Kan ik savonds tenminste weer BF 2 spelen.. Aangezien het in vakantie werk-werk-werk is :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Anoniem: 153621

Yo... B) *ff tussendoor*:

Op FOK zijn ze bezig een LAN
party bij elkaar te krijgen.Iedereen die BF2 wil spelen is welkom en ze kunnen zo te zien
alle hulp gebruiken.
Mischien iets voor hier om mee te doen?

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:31:
Ja en ik vind het dan vooral weer jammer dat de i3d servers stampvol zitten midden op de dag. Dat zijn tot nu toe één van de weinige servers die alleen maar urban maps doen. Of ik kijk natuurlijk weer ontzettend scheel in die ralle browser... :*)

• SlagerBlom
Blue2k schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:08:
[...]

Natuurlijk mogen mensen vliegen die het niet zo goed kunnen, iedereen moet het leren. MAAR.. het is een online spel, daar gelden sociale omgangs regels. Kijk in een singleplayer spel mag je doen wat je wilt, mag je teammates neermaaien, crashen zo veel je wilt, cheats gebruiken, of weet ik veel wat. Maar op het moment dat je online gaat heb je met andere mensen te doen! Hou daar rekening mee. Anderen hebben uren ge-oefend om goed met een vliegtuig te kunnen vliegen, respecteer dat en stap als gunner in als je weet dat je niet kunt vliegen. Kijk als die chopper daar staat en niemand doet er wat mee, ok, no problemo.. Maar als er 3 ervaren piloten staan te wachten blijf ik het aso vinden om als kamikaze piloot 100 meter verder neer te storten. Of verder niets nuttigs te doen met dat ding.
Ik heb het ook niet over "jochies" die teammates neerknallen om te kunnen vliegen. In een heli zul je mij niet zien vliegen. Dat leer ik volgens mij nooit maar het vliegtuig begin ik aardig onder de knie te krijgen. Het gaat me meer om de attitude: ik ben een goede piloot dus ik heb recht om te vliegen. Ik zie dat anders. Daarnaast is het moeilijk zo te beoordelen of de ander een goede piloot is. Maar afijn, het blijft maar een spelletje he? Wel verslavend :D

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 13:49

RMB

Nee, geen right mouse button!

ondersteund bf2 force feedback in de joysticks?

• innocent
RMB schreef op donderdag 01 september 2005 @ 08:32:
ondersteund bf2 force feedback in de joysticks?
Volgens mij niet, maar persoonlijk zou ik het toch niet willen gebruiken.

Ben je in gevecht me een tank of apc, rij je over een steen, schiet je door de force feedback een kilometer over je tegenstander heen. Niet dat hij dat erg vindt.

Zelfde geld voor vliegtuigen, bij het oplopen van schade helpt het trillen niet echt bij het neerhalen van je tegenstander.

force feedback is volgens mij alleen leuk in autorace spelletjes.

[ Voor 7% gewijzigd door innocent op 01-09-2005 10:44 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Deze al gezien: http://battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=43501925 ?
EA is actief bezig alle accounts te resetten die ook maar éénmaal een stats padding ronde hebben gespeeld :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:13:
EA is actief bezig alle accounts te resetten die ook maar éénmaal een stats padding ronde hebben gespeeld :)
En hoe controlleren ze dat dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MarcoZ20
huh, dat was toch die nr1??

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Aan de hand van de statistieken die naar de stat servers worden verstuurd? :?
Wat wil je anders? Magische bol bij zwarte magica of met de hulp van madam mikmak?
wás ;)
Al een weekje niet meer, nu denk ik nooit meer 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Stewie! op 01-09-2005 11:19 ]

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

LULLIG..

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:18:
[...]

Wat wil je anders? Magische bol bij zwarte magica of met de hulp van madam mikmak?
Dat lijkt me duidelijk ja, maar HOE weet je aan de hand van statistieken wie aan het statpadden is geweest en waar trek je de lijn? Lijkt me dat ze dit geautomatiseerd doen omdat het met de hand napluizen geen doen is. En hoeveel klachten zullen ze nu van spelers krijgen? De kans is groot dat er ook ten onrechte mensen gerest (hun accounts dan) gaan worden.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

[...]

wás ;)
Al een weekje niet meer, nu denk ik nooit meer 8)7
Ja, maar hoe wil je controleren of het wel of geen echte statspadding is... Kijk, als jij een ronde hebt van 400 punten, dan zie ik dat inderdaad wel als statspadding, maar als jij iets van 150 in een ronde hebt (Ook al heb je veel revive e.d., in Karkand is het best goed mogelijk)...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Kaasplank
  • Niet online
omg! Ik denk dat er 1 iemand nu heel boos kranten in brievenbussen aan het stouwen is en iemand 20 minuten lang uitscheld die hij op z'n route tegenkomt :+

*gauw kijkt*
ik heb m'n 1095 punten nog :+

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasplank op 01-09-2005 11:25 ]

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:18
Area schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:06:
[...]

Met mijn systeem heb ik zelfs wel eens last van framedrops. Maar volgens mij ligt dat aan mn inet. "Brak modem" maar hoeft niet persé want andere spellen gaan wel weer super.

Het is iig een aanrader om te kopen. Je krijgt er geen spijt van.

Mss ff proberen om wat processen killen.
Het mag dan wel een aanrader zijn om te kopen, bederven die framedrops je spelplezier niet erg? Op wat voor instellingen speel jij BF2 dan? Jouw systeem zou dat makkelijk aan kunnen en je hebt genoeg intern geheugen (2 gb.), dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Op wat voor instellingen raden jullie aan BF2 te spelen op mijn systeem?
P4 3,00 ghz. 800 mhz. FSB
1024 mb. RAM (CL2)(in dual-channel)
X800pro.

Zou het nog nuttig zijn in dit systeem meer geheugen te zetten? Zou 2 gb. niet overkill zijn? Of is een upgrade naar 1536 mb. RAM al goed genoeg (dat ik er dan 2x256 mb. bij koop)?

[ Voor 23% gewijzigd door Jorn1986 op 01-09-2005 11:28 ]

Anoniem: 19936

[...]

[...]
Ik denk dat Madam Mikmak wel wat betrouwbaarder zou zijn...je kunt imo onmogelijk aan de hand van slechts wat statistieken (uitzonderlijke gevallen daargelaten) nooit zien wat er precies op een map is gebeurd.

*edit* Gaan ze dan ook iedereen resetten die op die verschrikkelijke Knife & Pistol only servers hebben gespeeld?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 19936 op 01-09-2005 11:27 ]

• Hielko
Mwa, ligt eraan waar de lijn wordt getrokken. Bijv. 50x revive op dezelfde persoon terwijl iemand anders 50x knife heeft op die persoon is toch wel overduidelijk. Of twee mensen die in 1 ronde alleen 200 ammo giving points hebben maar 0,0 kills.

Ik vind het een goede zaak dat er tegen wordt opgetreden; denk dat de meeste lamers nu wel 2x nadenken voordat ze snel ff wat punten gaan scoren.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:23:
[...]

Dat lijkt me duidelijk ja, maar HOE weet je aan de hand van statistieken wie aan het statpadden is geweest en waar trek je de lijn? Lijkt me dat ze dit geautomatiseerd doen omdat het met de hand napluizen geen doen is. En hoeveel klachten zullen ze nu van spelers krijgen? De kans is groot dat er ook ten onrechte mensen gerest (hun accounts dan) gaan worden.
ik denk dat je alle mensen met bijv meer dan 100 heal/repair/revive/resupply punten in een rondje uit de db trekt en dan vervolgens even naar hun overal stats kijkt. Als dit kan je geautomatiseert doen zodat je medewerkers een scherm voor zich krijgen met naam, aantal uren gespeeld, totaal aantal punten, heal/repair/revive/resupply punten en dan 2 knoppen reset YES/NO

op die manier kan je per medewerker zeker 2 accounts per minuut doen, 120 per uur en dus een zo'n 1000 per dag.

en qua foutieve resets: EA is volgens mij van het type "colleteral damage hoort erbij"

[ Voor 5% gewijzigd door Rac-On op 01-09-2005 11:28 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:26:
Mwa, ligt eraan waar de lijn wordt getrokken. Bijv. 50x revive op dezelfde persoon terwijl iemand anders 50x knife heeft op die persoon is toch wel overduidelijk. Of twee mensen die in 1 ronde alleen 200 ammo giving points hebben maar 0,0 kills.

Ik vind het een goede zaak dat er tegen wordt opgetreden; denk dat de meeste lamers nu wel 2x nadenken voordat ze snel ff wat punten gaan scoren.
Ik zeg niet dat het geen goede zaak is, en dat het voorbeeld wat je aanhaalt niet terecht is...alleen waar trek je de lijn? Ik heb ook wel eens een potje gehad waar de enige score die ik had supply/ revive punten waren. Niet dat mijn stats ooit gereset zullen worden, ik zit pas op 2004.

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 09:20
Een maatje van mij heeft samen met eXp.ElekTriC gespeeld. Ze zaten samen in een team. Hij zei dat die gast echt wel lekker speelde. Hij zat samen in een squad met eXp.ElekTriC en haalde zelf gelijk veel meer punten. Misschien heeft eXp.ElekTriC ooooooit in het begin een keer statspadding gedaan maar ik denk de laatste tijd gewoon goed gespeeld en dan dit. Lullig.......haal dan alleen de punten eraf waar ze echt statspadding hebben gedaan. Als ze toch de stats kunnen lezen.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 19936 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:25:
[...]

Ik denk dat Madam Mikmak wel wat betrouwbaarder zou zijn...je kunt imo onmogelijk aan de hand van slechts wat statistieken (uitzonderlijke gevallen daargelaten) nooit zien wat er precies op een map is gebeurd.

*edit* Gaan ze dan ook iedereen resetten die op die verschrikkelijke Knife & Pistol only servers hebben gespeeld?
Ja, die servers worden unranked gemaakt en op de zwarte lijst gezet (geen trusted partner mag die clans meer aannemen als klant)
Die spelers zijn ook allemaal het haasje, hun stats gaan naar 0
Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:26:

Inderdaad.

Ik denk dat als je normaal speelt je geen zorgen hoeft te maken, en nee, ook niet als je op Karkand 70 mensen revived :D

• Hielko
Anoniem: 19936 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:28:
[...]

Ik zeg niet dat het geen goede zaak is, en dat het voorbeeld wat je aanhaalt niet terecht is...alleen waar trek je de lijn? Ik heb ook wel eens een potje gehad waar de enige score die ik had supply/ revive punten waren. Niet dat mijn stats ooit gereset zullen worden, ik zit pas op 2004.
Ik denk dat ze bij EA niet helemaal achterlijk zijn, en gewoon grenzen hebben neergezet die met normaal spelen simpelweg onmogelijk te halen zijn.

• Epitome
Mooi, dan kunnen gamers die het spel wel spelen zoals het bedoeld is ook eens een kans krijgen in de top 100 terecht te komen!! :*)

Maar EA mag dan wel duidelijk maken wat precies onder statpadding wordt verstaan, want het komt ingame regelmatig voor dat je één teammate keer op keer revived of anderen zo vaak hun granade launcher gebruiken dat je ze maar ammo kan blijven geven... :/

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

King Ding3ling schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:29:
Een maatje van mij heeft samen met eXp.ElekTriC gespeeld. Ze zaten samen in een team. Hij zei dat die gast echt wel lekker speelde. Hij zat samen in een squad met eXp.ElekTriC en haalde zelf gelijk veel meer punten. Misschien heeft eXp.ElekTriC ooooooit in het begin een keer statspadding gedaan maar ik denk de laatste tijd gewoon goed gespeeld en dan dit. Lullig.......haal dan alleen de punten eraf waar ze echt statspadding hebben gedaan. Als ze toch de stats kunnen lezen.
Nee, je gaat akkoord met de policy van EA als je het spel online speelt. Breek je die, dan breken ze jou wordt jouw account gereset B)

electric heb ik ook vaak mee gespeeld, en kan je zeggen dat hij net zo speelt als iedereen anders, alleen een stuk meer uren maakt :)
Epitome schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:31:
Mooi, dan kunnen gamers die het spel wel spelen zoals het bedoeld is ook eens een kans krijgen in de top 100 terecht te komen!! :*)

Maar EA mag dan wel duidelijk maken wat precies onder statpadding wordt verstaan, want het komt ingame regelmatig voor dat je één teammate keer op keer revived of anderen zo vaak hun granade launcher gebruiken dat je ze maar ammo kan blijven geven... :/
Toevallig 100x achter elkaar in 10 minuten? :+

[ Voor 32% gewijzigd door Stewie! op 01-09-2005 11:33 ]

• Hielko
Epitome schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:31:

Jij hebt je stats nog, dus blijkbaar hebben ze die grens ruim genoeg gemaakt :P

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
OMG die gast zal balen!!
zo veel tijd voor niets gespeeld...

[ Voor 44% gewijzigd door Gunner op 01-09-2005 11:34 ]

• T-mo-T
  • Laatst online: 23:07
Tja, dan moet je oppassen dat je niet een te hoge score haalt, want dan word je verdacht en misschien wel je account gereset, terwijl je gewoon normaal en goed speelt. Ik zou dan wel even willen weten waar ze de grens trekken, want ik vind het wel leuk om af en toe mn recordscore te proberen te verbreken (zonder lame gedrag dan..)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Yep, ik heb eens 128 punten @ Karkand gehaald, helemaal eerlijk!

• Hielko
Mijn record voor Karkand staat op 173 punten, dus ik denk dat er voor de meeste mensen nog wel ruimte is om hun persoonlijk record te verbeteren zonder reset :P

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

T-mo-T schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:33:
Tja, dan moet je oppassen dat je niet een te hoge score haalt, want dan word je verdacht en misschien wel je account gereset, terwijl je gewoon normaal en goed speelt. Ik zou dan wel even willen weten waar ze de grens trekken, want ik vind het wel leuk om af en toe mn recordscore te proberen te verbreken (zonder lame gedrag dan..)
Als je normaal speelt heb je kills, deaths en hulppunten.
Als je niet normaal speelt hebt je 900 deaths of 900 kills of 900 hulppunten, maar niet allemaal samen.

Wat ze nu aan het doen zijn is de knife ranked servers aan aan het pakken. Iedereen die daarop heeft gespeeld kan dan een mailtje verwachten met een simpele en korte mededeling :)
Overigens heeft één serveradmin EA uitgedaagd: hij zegt meer ranked knife servers online te kunnen plaatsen dan EA offline kan halen. Op zijn site heeft hij een compleet overzicht van alle ranked knife servers staan, ook die niet van hem zijn.
Liefhebbers van die servers mogen hem bedanken, want EA heeft in één minuut alle servers die op zijn site stonden unranked gemaakt (althans: ze staan nog als ranked in de lijst, maar de IP's staan niet meer in de ranked server database van de stats-server zodat alle stats die je haalt op die servers niet meer verwerkt worden :+ ). gna gna B)

• Epitome
Ze zullen wel het verschil kunnen zien of je alleen maar ammo/health geeft of met een transportchopper van vlag naar vlag hopt. Dan kan je namelijk ook weinig kills en deaths hebben en met een hele hoge score eindigen... O-)

• Hielko
Overigens heeft één serveradmin EA uitgedaagd: hij zegt meer ranked knife servers online te kunnen plaatsen dan EA offline kan halen. Op zijn site heeft hij een compleet overzicht van alle ranked knife servers staan, ook die niet van hem zijn.
Whahaha wat een grapjas. Hij kan wel lekker 'ranked' servers gaan plaatsen, maar zolang ie daar nog de hulp van EA voor nodig heeft wens ik hem veel succes :P. En als ie dan ook nog de IP's geeft van alle ranked servers dan is ie helemaal lekker bezig :D

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:30:
[...]

Ja, die servers worden unranked gemaakt en op de zwarte lijst gezet (geen trusted partner mag die clans meer aannemen als klant)
Die spelers zijn ook allemaal het haasje, hun stats gaan naar 0
Begrijp ik het nou goed, of maakt EA het eerst (indirect) mogelijk dat dit soort servers mogelijk zijn, om vervolgens de mensen die (misschien bv. uit nieuwsgierigheid) ooit gejoined hebben te bestraffen?

Ik kan het natuurlijk mis hebben, ik heb geen idee hoe het er op een dergelijke server aan toe ging en of de andere wapens met wat server settings weggehaald waren zodat je wel moest spammen met pistool en mes. Mocht het zo zijn dat de "Knife en pistol only" regels alleen gecontroleerd werden door een admin (iemand met een granaat of wat dan ook krijgt een ban aan z'n broek) dan heb ik niets gezegd natuurlijk.

• OMD
  • Laatst online: 21:18

OMD

Ik kan der zowiezo niet met mn hoofd bij als je zo een spel lame speelt. Het is een spel, en nog een gave ook. Ik ben altijd in voor teamplay en ondersteuning, dat is nou wat ik vet vind aan zo een spel. SAMENWERKEN :9

Ik zou wel is in een server willen waar meerdere mensen van got zitten. Ik log nu meestal in op een server met een lage ping, kan me weinig schelen wat voor land het is. Waar zitten de meeste van hier meestal dan?

Ik heb nog maar heel weinig punten maar ik kan wel zeggen dat ik geen NooB ben, ik heb veel in unranked servers gespeeld tot ik wat beter werd 8)
Ik wordt best vaak gevraagd voor squads e.d
Vliegen in jets en choppers is aan mij niet besteed, dus die vermijd ik dan ook maar ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 19936 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:42:
[...]

Begrijp ik het nou goed, of maakt EA het eerst (indirect) mogelijk dat dit soort servers mogelijk zijn, om vervolgens de mensen die (misschien bv. uit nieuwsgierigheid) ooit gejoined hebben te bestraffen?

Ik kan het natuurlijk mis hebben, ik heb geen idee hoe het er op een dergelijke server aan toe ging en of de andere wapens met wat server settings weggehaald waren zodat je wel moest spammen met pistool en mes. Mocht het zo zijn dat de "Knife en pistol only" regels alleen gecontroleerd werden door een admin (iemand met een granaat of wat dan ook krijgt een ban aan z'n broek) dan heb ik niets gezegd natuurlijk.
Dat laatste. Alle wapens staan aan, zelfs tanks, alleen de admin kickt je als je die gebruikt

• Hielko
OMD schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:43:
Ik zou wel is in een server willen waar meerdere mensen van got zitten. Ik log nu meestal in op een server met een lage ping, kan me weinig schelen wat voor land het is. Waar zitten de meeste van hier meestal dan?
DJmantri server, ff zoeken op 32 speler servers en dan filteren op servers die beginnen met de naam "DJ". Vooral 's avonds zijn er een redelijke hoeveelheid gotters op te vinden.

• Bor

Bor

King Ding3ling schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:29:
Misschien heeft eXp.ElekTriC ooooooit in het begin een keer statspadding gedaan maar ik denk de laatste tijd gewoon goed gespeeld en dan dit. Lullig.......haal dan alleen de punten eraf waar ze echt statspadding hebben gedaan. Als ze toch de stats kunnen lezen.
Ik hem hem onlangs nog zien padden...

Waaruit blijkt trouwens dat EA statpadders massaal reset? 1 account reset maakt nog geen geautomatiseerde actie namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 01-09-2005 11:47 ]

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:18
sjaakhaar schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:25:
[...]

Het mag dan wel een aanrader zijn om te kopen, bederven die framedrops je spelplezier niet erg? Op wat voor instellingen speel jij BF2 dan? Jouw systeem zou dat makkelijk aan kunnen en je hebt genoeg intern geheugen (2 gb.), dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Op wat voor instellingen raden jullie aan BF2 te spelen op mijn systeem?
P4 3,00 ghz. 800 mhz. FSB
1024 mb. RAM (CL2)(in dual-channel)
X800pro.

Zou het nog nuttig zijn in dit systeem meer geheugen te zetten? Zou 2 gb. niet overkill zijn? Of is een upgrade naar 1536 mb. RAM al goed genoeg (dat ik er dan 2x256 mb. bij koop)?
Ik kwam hier een keer zo'n schema'tje tegen met: high+medium+ high = high, medium + medium + low = medium, low + low + low = low... etc. etc.

Bij mij kwam er dus uit: high (processor) + medium/high (geheugen) + high (videokaart) = high. Wat moet men verstaan onder high?

En wat ik hierboven schreef, moet ik soms nog 2x256 mb. er bij prikken?

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Volgens mji heeft Elektric geen 120 puten ofzo hoor.... ik heb battlefield 2 zojuist opgestart en ik zie dat Elektric nog 103.000 punten heeft (en staat 3e ofzow)

Maar hij heeft wel een private class rank :?

[ Voor 14% gewijzigd door OfferedPoet op 01-09-2005 11:50 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Op het i3d forum zegtie dat het hem niet boeit... riiiiiiighhhhht

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:43:
[...]Dat laatste. Alle wapens staan aan, zelfs tanks, alleen de admin kickt je als je die gebruikt
Dan heb ik niets gezegd, weg met die servers :)

Enig idee hoe het dan zit met dingen zoals "Only admins can fly?" Dat valt volgens deze regels ook wel onder padding nu. Bovendien lijkt me dit een tikje moeilijk te controleren.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:47:
[...]

Ik hem hem onlangs nog zien padden...

Waaruit blijkt trouwens dat EA statpadders massaal reset? 1 account reset maakt nog geen geautomatiseerde actie namelijk.
Begin je alweer? :|
Trusted Partners krijgen veel meer informatie dan de community. Je zal eens moeten leren anderen te geloven op hun woord.
Anoniem: 19936 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:50:
[...]

Dan heb ik niets gezegd, weg met die servers :)

Enig idee hoe het dan zit met dingen zoals "Only admins can fly?" Dat valt volgens deze regels ook wel onder padding nu. Bovendien lijkt me dit een tikje moeilijk te controleren.
Die pakken ze niet aan omdat daar nog geen massaal stats misbruik is. Alleen als er wapenrestricties zijn wordt er ingegrepen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Stewie! op 01-09-2005 11:51 ]

• OMD

OMD

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:45:
[...]

DJmantri server, ff zoeken op 32 speler servers en dan filteren op servers die beginnen met de naam "DJ". Vooral 's avonds zijn er een redelijke hoeveelheid gotters op te vinden.
ow, vet... Ik gaat vanavond zeker even een kijkje nemen. Ik log altijd in op dezelfde naam als hier (OMD dus) ik speel toch nooit vals dus heb niks te verbergen :9
Ja, is een keer een teamkill omdat ik per-ongeluk met een autotje over iemand heen rijd die net voor mn auto springt of iets in die trend |:(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

OMD schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:50:
[...]
Ja, is een keer een teamkill omdat ik per-ongeluk met een autotje over iemand heen rijd die net voor mn auto springt of iets in die trend |:(
join the club B)

• OMD

OMD

Ik weet het, maar het is zo erg, ik ben altijd een fanatieke teamplayer, altijd geweest met elk spel, begon al online met Red Alert 1 met een 56k modempie...
Ik vind het dan zo lauw dat je wordt gestraft daarvoor. Het is overduidelijk wanneer iets met opzet is ofniet, maar ik neem aan dat het in zo een DJmantri server wat minder is?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.