[PC] Battlefield 2 - deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.877 views sinds 30-01-2008

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
bij mij werken die filters trouwens echt uber brak. als ik bijvoorbeeld strike intik omdat ik wil filteren op strike at karkand blijft m'n lijst gewoon leeg. Als ik strike dan weer weghaal en refresh komen d'r ook geen servers meer terug om uit te kiezen. Die hele serverbrowser is trouwens een stuk ellende. Ik wil geen volle servers zien maar zie ze toch en nog veel meer van dat soort geintjes. Ook heb je geen favourites 8)7 hoe verzin je het.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

Stewie!

Keen must die!

Juggernaut schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:54:
bij mij werken die filters trouwens echt uber brak. als ik bijvoorbeeld strike intik omdat ik wil filteren op strike at karkand blijft m'n lijst gewoon leeg. Als ik strike dan weer weghaal en refresh komen d'r ook geen servers meer terug om uit te kiezen. Die hele serverbrowser is trouwens een stuk ellende. Ik wil geen volle servers zien maar zie ze toch en nog veel meer van dat soort geintjes. Ook heb je geen favourites 8)7 hoe verzin je het.
verversen/refresh = herpingen van servers die hij laat zien
vernieuwen = opnieuw ophalen van servers volgens je filters

• Kaasplank
  • Niet online
DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:56:
[...]

verversen/refresh = herpingen van servers die hij laat zien
vernieuwen = opnieuw ophalen van servers volgens je filters
mjah.. ik kan op beide knoppen blijven rammen tot ik een ons weeg maar de lijst blijft leeg. Het spel herstarten is de enige manier om weer servers te zien.

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 09:37

dCY

Ik vraag mij af of Janssen nu ook een leuke accoutn heeft gekregen van EA.

• ROFLASTC
  • Laatst online: 07-05 21:33

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Chuckiej schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:49:
Volgens mji heeft Elektric geen 120 puten ofzo hoor.... ik heb battlefield 2 zojuist opgestart en ik zie dat Elektric nog 103.000 punten heeft (en staat 3e ofzow)

Maar hij heeft wel een private class rank :?
Dacht ik ook tot ik ff op "first" klikte en toen was ie toch echt foetsie.

Dat mensen zich zo druk maken om rang en wapens zeg, sheesh. Als iedereen dezelfde rang heeft moet je nog steeds raak schieten en voor de wapens kun je ook op een unranked server terecht. Wat n gedoe zeg.

And it goes BRAAAAAPP!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dCY schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:01:
Ik vraag mij af of Janssen nu ook een leuke accoutn heeft gekregen van EA.
Ik gok dat hij zostraks stoer komt vertellen dat er weer een nieuwe versie van een tooltje uit is en hij met zijn vrienden toch weer veel punten kan halen in een systeem waar hij geen punten wilt hebben. En dan staat hij binnen een week op 10.000 puntjes en dan plots weer op 0.

Hij doet het omdat het niet mag. Een soort digitaal tuig dus :P
Eens kijken wie het langer volhoudt, Janssen of EA O-)

• OMD
  • Laatst online: 22:46

OMD

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:08:
[...]

Ik gok dat hij zostraks stoer komt vertellen dat er weer een nieuwe versie van een tooltje uit is en hij met zijn vrienden toch weer veel punten kan halen in een systeem waar hij geen punten wilt hebben. En dan staat hij binnen een week op 10.000 puntjes en dan plots weer op 0.

Hij doet het omdat het niet mag. Een soort digitaal tuig dus :P
Eens kijken wie het langer volhoudt, Janssen of EA O-)
Janssen is de aanhouder en je weet wat ze zeggen toch? de aanhouder wint altijd 8)7
tis niet te hopen, dat soort gasten motten ze een compete internetban opleggen

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03
Ach, ja; sommige mensen. Ik keek laatst op die homepage van de myGot clan en wat voor hobbies die mensen er op na houden.... schijnbaar is het bijvoorbeeld leuk om bij Counterstrike halverwege een clanmatch binnen te komen en de boel ff te verzieken. Echt dan vraag ik me af; waar ben je mee bezig....

• OMD

OMD

triest heel triest... tsja als je geen vrienden hebt moet je toch wat :D

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Anoniem: 64858

Ik hoor weleens dingen over 'stat padding' maar wat houdt dat nou precies in?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Anoniem: 64858 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:23:
Ik hoor weleens dingen over 'stat padding' maar wat houdt dat nou precies in?
de stats beinvloeden door op een afgelegen plek in de map bijvoorbeel een maatje die zijn M16 leegschiet te re-supplyen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bor

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:50:
[...]

Begin je alweer? :|
Trusted Partners krijgen veel meer informatie dan de community. Je zal eens moeten leren anderen te geloven op hun woord.
/sigh. Ik vraag je toch gewoon iets? Je hebt niet gepost dat je die info officieel hebt ontvangen toch (of heb ik er overheen gelezen)? Ik ken meerdere mensen overigens die veeeel aan statpadding hebben gedaan. Geen van hun accounts is gerest op dit moment. Wellicht komt dat natuurlijk nog, het was echter de reden van mijn vraag.

Mensen geloven op hun woord is leuk maar als ze nooit met een bron komen (link / quotes) heeft de info minder waarde imho.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 01-09-2005 12:33 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:38:
[...]

Als je normaal speelt heb je kills, deaths en hulppunten.
Als je niet normaal speelt hebt je 900 deaths of 900 kills of 900 hulppunten, maar niet allemaal samen.

Wat ze nu aan het doen zijn is de knife ranked servers aan aan het pakken. Iedereen die daarop heeft gespeeld kan dan een mailtje verwachten met een simpele en korte mededeling :)
Overigens heeft één serveradmin EA uitgedaagd: hij zegt meer ranked knife servers online te kunnen plaatsen dan EA offline kan halen. Op zijn site heeft hij een compleet overzicht van alle ranked knife servers staan, ook die niet van hem zijn.
Liefhebbers van die servers mogen hem bedanken, want EA heeft in één minuut alle servers die op zijn site stonden unranked gemaakt (althans: ze staan nog als ranked in de lijst, maar de IP's staan niet meer in de ranked server database van de stats-server zodat alle stats die je haalt op die servers niet meer verwerkt worden :+ ). gna gna B)
hahah goed terug gepakt.

Anoniem: 64858

Gunner schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:24:
[...]

de stats beinvloeden door op een afgelegen plek in de map bijvoorbeel een maatje die zijn M16 leegschiet te re-supplyen
Slechte zaak dus. :(

• Bor

Bor

Wat staat er eigenlijk in de overeenkomst die een "huurder" van een ranked server aangaat? Staan daar uberhaubt dingen over statpadding etc (direct of indirect) in? Heeft iemand hier een voorbeeld van?

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 01-09-2005 12:56 ]

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 11:33
Niet als zodanig. Je gaat akkoord met de voorwaarden van EA door een ranked server te huren (wij hebben er als bedrijf 1 bij I3D gehuurd).

Als EA vind dat statspadding niet onder het fairplay gedeelte valt of onder cheaten dan mag je dat gewoon niet doen.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Bor

Bor

Wat staat er dan in de voorwaarden van EA voor het gebruik / aanbieden van ranked servers? Dat moet toch zijn vastgelegd lijkt me?

• OMD

OMD

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:46:
Wat staat er eigenlijk in de overeenkomst die een "huurder" van een ranked server aangaat? Staan daar uberhaubt dingen over statpadding etc (direct of indirect) in? Heeft iemand hier een voorbeeld van?
der bestaat ook nog zoiets als:

- een ongeschreven regel...
- off ehhh... een GROW UP regel

statpadding is het niet eerlijk verkrijgen van punten, alles wat niet eerlijk is valt onder "cheaten"
duz....

• Bor

Bor

OMD schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:12:
[...]

der bestaat ook nog zoiets als:

- een ongeschreven regel...
- off ehhh... een GROW UP regel

statpadding is het niet eerlijk verkrijgen van punten, alles wat niet eerlijk is valt onder "cheaten"
duz....
Om gelijk maar duidelijk te zijn: ik ben absoluut tegen statpadden. Toch vind ik het een interessante discussie (en dit is tenslotte sg&D) . Waar baseer je op dat statpadden gelijk staat aan het niet eerlijk verkrijgen van punten? Je gebruikt immers geen cheats / expoilts of bugs maar maakt gewoon gebruik van de mogelijkheden van het spel. Heeft EA uberhaubt een punt om dit aan te pakken? En wat zal dan het volgende zijn?

Een ongeschreven regel is altijd moeilijk te verdedigen. Daarnaast gaat het natuurlijk ook om de "ervaring" van de betreffende spelers. Levert EA hiermee wel wat ze adverteren? Kun je dit soort regels uberhaubt (wellicht achteraf) forceren? Het lijkt me een moeilijk punt eigenlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 01-09-2005 13:21 ]

Anoniem: 60428

@DaMorpheus:

Hier nog een suggestie voor een komende patch: maak het mogelijk om met de in-game serverbrowser wildcards te gebruiken als je zoekt naar een bepaalde server.

Bijvoorbeeld wil ik zoeken naar urban-only servers, dan zou ik *urban* in willen vullen. Nu werkt het alleen met een soort "start of field" zoekfunctie.

• Bor

Bor

Als er in 1.03 inderdaad support is voor externe gamebrowsers heb je de ingame serverbrowser helemaal niet meer nodig gelukkig :)

Anoniem: 60428

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:43:
Als er in 1.03 inderdaad support is voor externe gamebrowsers heb je de ingame serverbrowser helemaal niet meer nodig gelukkig :)
Oh, eindelijk hoef ik dan BF2 niet meer af te sluiten als ik via ASE _/-\o_ een andere server ga bezoeken. Scheelt toch al gauw weer twee minuten! :*)

• OMD

OMD

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:16:
[...]

Om gelijk maar duidelijk te zijn: ik ben absoluut tegen statpadden. Toch vind ik het een interessante discussie (en dit is tenslotte sg&D) . Waar baseer je op dat statpadden gelijk staat aan het niet eerlijk verkrijgen van punten? Je gebruikt immers geen cheats / expoilts of bugs maar maakt gewoon gebruik van de mogelijkheden van het spel. Heeft EA uberhaubt een punt om dit aan te pakken? En wat zal dan het volgende zijn?

Een ongeschreven regel is altijd moeilijk te verdedigen. Daarnaast gaat het natuurlijk ook om de "ervaring" van de betreffende spelers. Levert EA hiermee wel wat ze adverteren? Kun je dit soort regels uberhaubt (wellicht achteraf) forceren? Het lijkt me een moeilijk punt eigenlijk.
Benut jij altijd alles kracht van je auto? rijd jij ook constant 200 door de stad? het is niet eerlijk, het mag niet maar het kan wel.... zo zijn er nog 100-derden voorbeelden van dat soort dingen. Het gaat om fair play en statpadden is geen fairplay... dat is geen suggestie/mening maar een feit. Iedereen moet gelijke kansen hebben... heel simperl dus! ;)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:28:
Pfft.
Zit een bug in de ranked server versie, en nu hebben we wat in de scripts aangepast om te kijken of het zo wél werkt.
Zijn er hier wat mensen die de test-server even willen joinen om zo minimaal één potje te spelen zodat wij genoeg debug-informatie krijgen?

ip: 84.244.131.75
servernaam: i3d.nl - Battlefield2.nl #4 (16 public)
Allereest iedereen bedankt, ook names EA :)
We hebben enkele scripts nu nogmaals aangepast (gisteren werkten sommige niet zoals het moest) en willen vandaag nogmaals een kleine debug ronde houden.

Zijn er mensen die weer willen joinen (er moet minimaal één volledige ronde worden gespeeld op de server):

IP: 84.244.131.77 (16 slots)

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07-2024
Dus omdat ik 1 keer in een knive en pistol server heb gespeelt zal ik gereset worden dat zou wel heel triest zijn. Ik heb eindelijk een brons in pistol gehaalt 7 pistol kills in een ronde. omdat ik anders met geen mogelijkheid dat voor elkaar krijg. Mischien als je een piloot uit een blackhawk schiet met je pistol maar anders krijg ik het niet voor elkaar.
Anderen doen het door iemand te snipen en daarna met een pistool erop te schieten dat vind ik een smerige bug in het spel die nergens op slaat. Realistisch gezien is het bijna onmogelijk om iets te raken wat meer als tien meter weg is met een pistool.
Misschien dat je in de schietclub wel wat kan raken op 50 meter met een pistool maar dat zijn perfecte omstandigheden.

• Hielko
DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:17:
[...]

Allereest iedereen bedankt, ook names EA :)
We hebben enkele scripts nu nogmaals aangepast (gisteren werkten sommige niet zoals het moest) en willen vandaag nogmaals een kleine debug ronde houden.

Zijn er mensen die weer willen joinen (er moet minimaal één volledige ronde worden gespeeld op de server):

IP: 84.244.131.77 (16 slots)
Wat voor bug is het uberhaupt?

• Bor

Bor

OMD schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:08:
[...]

Benut jij altijd alles kracht van je auto? rijd jij ook constant 200 door de stad? het is niet eerlijk, het mag niet maar het kan wel.... zo zijn er nog 100-derden voorbeelden van dat soort dingen. Het gaat om fair play en statpadden is geen fairplay... dat is geen suggestie/mening maar een feit. Iedereen moet gelijke kansen hebben... heel simperl dus! ;)
Dat zijn dingen waarvan is vastgelegd dat het niet mag :) Tenzij iemand kan zeggen dat het is vastgelegd dat statpadden niet mag (in de door EA opgestelde overeenkomst) is het dus niet hetzelfde :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:27:
[...]

Wat voor bug is het uberhaupt?
de stats worden niet verwerkt door de stats server

• netsensei916
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-10-2006

netsensei916

Convicted Debian Junkie

Eigenlijk kan je het systeem als een tweelagig model bezien: laag 1 = de statservers beheerd door EA en laag 2 = de ranked servers die beheerd worden door individuele admins die geen uitstaans hebben met EA.

Het grote probleem is dat er tot nog toe nauwelijks controle is/kan op ranked servers. Je kon tot nu toe perfect een ranked server inrichten en daar allerlei regeltjes op enforcen als admin. cfr. vliegtuigen enkel voor admins of knives only.

EA krijgt nu door dat het ook op ranked server niveau een zekere controle zal moeten invoeren willen ze zeker zijn dat het verzamelen van puntjes een beetje eerlijk verloopt.

Je kan het eigenlijk een beetje met tennis vergelijken. Je kan perfect op jezelf een tornooi inrichten zonder tegenstanders, balletjes opslaan en de punten van de deelnemers laten opnemen in de officiële ATP ranking. Zo kan Suzanne van achter de hoek met gemak méér puntjes sprokkelen dan pakweg Henin en Clijsters samen. Gelukkig controleert de ATP de tornooien en moeten die aan strenge eisen voldoen vooraleer gespeelde partijen opgenomen worden in de globale ranking.

Overigens vind ik statpadders en idioten die vinden dat zij het alleenrecht hebben op vliegtuigen en choppers eerder zielig. Als ik spawn en ik ben toevallig eerder bij een chopper dan jan of piet, dan heb ik recht om er mee te vliegen. Ik ben wel flink opgevoed en ik laat ook anderen ruim aan de beurt. Zo egoïstisch ben ik ook niet. Als iemand echter vindt dat het welletjes is, dan moet ie zijn gezond verstand gebruiken en in de eerste plaats gaan klagen bij de admin en niet beginnen met het helipad vol te proppen met C4. Mocht ik admin zijn, het zijn zulke sujetten die het eerste een kick/ban aan hun broek zouden krijgen.

"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"

Anoniem: 137471

OMD schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:08:
Persoonlijk denk ik dat je hier een beetje een scheve vergelijking trekt :). Je MAG namelijk niet 200 door de stad... er staan namelijk een paar van die bordjes met 30, 50, 70 ed. En wat Bor vraagt is of die regels er ook zijn bij BF2 ranked servers. Ik denk wel dat je gelijk dat het niet zou moeten gebeuren, maar als iets niet mag moet je het afdwingen 8) (in de meeste gevallen dan). In geval van verkeer zal de politie dat doen en in geval van BF2 ranked servers zou EA dit moeten doen :). Veel van dit soort dingen zijn door relatief simpele regels in de code te voorkomen (geen tegenstanders reviven, max 3 supply bags enz enz). En ik begreep van de berichten van DaMorph dat dit in patch 1.03 ook gingn gebeuren. Alleen maar goed lijkt me dus.

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Ergens hoop ik niet dat EA alle typen gameplay als statspading gaat lopen beschouwen.
Toen ik en mijn vrienden nog BF1942 DC speelde, hadden we ook wel shotgun, knife of pistol only ronden, just for the fun of it. Bij BF192 DC werden de behaalde punten echter niet bewaard en bepaalde het alleen de winnaar van een ronde.

Ik denk echter dat wij in een gekke bui best nog wel eens een shotgun, knife of pistol only ronden (op onze eigen ranked server) willen spelen. Ik zit er echter niet op te wachten dat we dan gelijk onze punten kwijt raken, aangezien mijn huidige behaalde aantal punten toch echt wel het gevolg is van een aanzienlijke investering qua tijd aangezien het bij elkaar spokelen van punten niet echt snel gaat.

En on een of andere reden, wil ik nu opeens niet meer op unranked servers spelen omdat ik dan helemaal nooit een behoorlijk aantal punten kan halen. En als je geen punten haalt wordt je op een ranked server volgens mij op een gegeven moment afgeslacht omdat je tegenstander dan inmiddels veel betere wapens unlocked hebben.

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:07

SmidsY

hallo!?.............

da_siren schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:23:
omdat ik anders met geen mogelijkheid dat voor elkaar krijg.
Dan vraag ik mij toch af hoe jij schiet/mikt, ik (en vele anderen) haal zéér makkelijk kills binnen met het pistool. Dit omdat EA het pistool oppermachtig heeft gemaakt 8) m.a.w. het pistool is zéér nauwkeurig. Verder is het natuurlijk slim de "silenced" 9mm te gebruiken (die ervaar ik als net iets nauwkeurigen/lekkerder schieten) van de sniper/spec-ops

Met goed mikken win ik het vaak genoeg van iemand die een volle AK/M16 (op afstand) op mij leeg schiet. Je moet met pistool mikken op nek/hoofd en met pistool je gevechten uitkiezen (dus weten wanneer wel/niet te gebruiken, dit leer je door ervaring, dus vaak doen/proberen). En je moet natuurlijk je strijdtoneel uitkiezen, in een urban map haal je nou eenmaal beter pistol kills dan in een grote "vallei" waar maar weinigen de benenwagen nemen ;)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
SmidsY schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:47:
[...]

Dan vraag ik mij toch af hoe jij schiet/mikt, ik (en vele anderen) haal zéér makkelijk kills binnen met het pistool. Dit omdat EA het pistool oppermachtig heeft gemaakt 8) m.a.w. het pistool is zéér nauwkeurig. Verder is het natuurlijk slim de "silenced" 9mm te gebruiken (die ervaar ik als net iets nauwkeurigen/lekkerder schieten) van de sniper/spec-ops

Met goed mikken win ik het vaak genoeg van iemand die een volle AK/M16 (op afstand) op mij leeg schiet. Je moet met pistool mikken op nek/hoofd en met pistool je gevechten uitkiezen (dus weten wanneer wel/niet te gebruiken, dit leer je door ervaring, dus vaak doen/proberen). En je moet natuurlijk je strijdtoneel uitkiezen, in een urban map haal je nou eenmaal beter pistol kills dan in een grote "vallei" waar maar weinigen de benenwagen nemen ;)
pistool is inderdaad erg goed. Mikken op de nek, twee keer snel achter elkaar klikken en binnen een seconde heb je je aim weer netjes waar je hem hebben wil. Op die manier kan je zelfs op afstand nog binnen 5 seconden 4 kogels in iemand zijn lichaam jagen. Vooral datie zo stabiel is en snel hersteld na het schieten maakt het een erg goed wapen!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Bor

Bor

innocent schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:43:
Ergens hoop ik niet dat EA alle typen gameplay als statspading gaat lopen beschouwen.
Toen ik en mijn vrienden nog BF1942 DC speelde, hadden we ook wel shotgun, knife of pistol only ronden, just for the fun of it. .
Die zou je nu ook nog leuk kunnen hebben hoor, al is dat alleen op unranked servers :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:31:
[...]

de stats worden niet verwerkt door de stats server
Bug is fixed, bedankt voor de hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
* Stewie! is happy

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 01-09-2005 15:16 ]

• Bor

Bor

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:46:
Ik neem aan dat Damorpheus dit als Trusted Partner ons goed kan vertellen?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:24:
[...]

Ik neem aan dat Damorpheus dit als Trusted Partner ons goed kan vertellen?
Huurder gaat een overeenkomst aan volgens onze voorwaarden.
Als speler gaat hij een overeenkomst aan met EA.

Als EA een server unranked maakt omdat ze tegen de regels van EA ingaan, hebben ze dus een unranked ranked server over (staat als ranked maar de stats worden niet verwerkt). Voor ons is dat overmacht (en zijn wij niet aansprakelijk voor). Ik weet wel 100% zeker dat die klant daarna direct weggaat en het via een clanmate probeert bij een andere hoster.

• dCY
  • Laatst online: 22-04 09:37

dCY

Nieuw soort padding..?

http://www.bf2s.com/player/44542941/

Aardig goed... pas 2 maanden uit.. en nu al ongeveer 2 jaar gespeeld te hebben.

http://www.paradroid.net/...k=KillerdogG&pid=&lang=en

[ Voor 63% gewijzigd door dCY op 01-09-2005 15:34 ]

• sp00f3r
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 18:23
Ik lees net op Got3n.com dat EA enkele spelers die van Stat-padden verdacht worden heeft gereset, waaronder Exp.Elektric!
Dit wordt bevestigd door de BF2Stats op battlefield2.nl, geen Elektric meer in de top vd leaderboard. Was hij echt een stat-padder, ik dacht altijd dat hij gewoon goed was en heeel veel tijd voor BF2 heeft.

En als Electrik een padder is, hoe kan Broggi hem dan zo goed bijhouden al die tijd? Dan moet hij toch ook wel aan padden doen of niet?

Complete system: http://members.home.nl/sp00f3r/pics/sig_msi.jpg

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Is alvoorbijgekomen, YoKiDoKi
[rml]DaMorpheus in "[ PC] Battlefield 2 - deel XVII"[/rml]

lees vanaf hier maar verder

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:28:
[...]

Huurder gaat een overeenkomst aan volgens onze voorwaarden.
Als speler gaat hij een overeenkomst aan met EA.

Als EA een server unranked maakt omdat ze tegen de regels van EA ingaan, hebben ze dus een unranked ranked server over (staat als ranked maar de stats worden niet verwerkt). Voor ons is dat overmacht (en zijn wij niet aansprakelijk voor). Ik weet wel 100% zeker dat die klant daarna direct weggaat en het via een clanmate probeert bij een andere hoster.
Thanks, ik kan echter in de user overeenkomst niet zo snel iets vinden over statpadding of het expres gebruiken van features om score te verbeteren. Als dit er inderdaad niet in staat is EA dus buiten alle overeenkomsten om de scores van hun "klanten" ongevraagd aan het resetten.

• sp00f3r
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 18:23
Sorry about that Gunner...

Ik zit aan de andere kant van de Grote Plas en heb weinig tijd om up2date te blijven.

Complete system: http://members.home.nl/sp00f3r/pics/sig_msi.jpg

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:45:
[...]

Thanks, ik kan echter in de user overeenkomst niet zo snel iets vinden over statpadding of het expres gebruiken van features om score te verbeteren. Als dit er inderdaad niet in staat is EA dus buiten alle overeenkomsten om de scores van hun "klanten" ongevraagd aan het resetten.
Hehe, ze zullen zich wel ergens indekken, want mocht het echt nergens staan en ze doen het wél, en je kent de VS, dan worden ze kapot aangeklaagd

• Hielko
DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:47:
[...]

Hehe, ze zullen zich wel ergens indekken, want mocht het echt nergens staan en ze doen het wél, en je kent de VS, dan worden ze kapot aangeklaagd
Ik durf te wedden dat er gewoon iets in staat in de trant van dat een user account bezit is van EA, en een gebruiker gewoon geen enkele rechten kan ontlenen. Tevens zal er ook wel iets vermeld staat dat EA het recht voorbehoud om gebruikers te weren van het online netwerk bij misbruik. Maarja, voor ons is in NL is het zowieso niet van toepassing.

Owja, even een quote:
This creates environments where players gain stats unrealistically and creates an imbalance in the ranked server playing field. In our opinion, these players are breaking EA’s Terms of Service, and we have begun taking action on the clans involved.
Ze zullen zich dus wel ingedekt hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Hielko op 01-09-2005 15:55 ]

• Bor

Bor

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:53:
[...]

Ik durf te wedden dat er gewoon iets in staat in de trant van dat een user account bezit is van EA, en een gebruiker gewoon geen enkele rechten kan ontlenen. Tevens zal er ook wel iets vermeld staat dat EA het recht voorbehoud om gebruikers te weren van het online netwerk bij misbruik. Maarja, voor ons is in NL is het zowieso niet van toepassing.

Owja, even een quote:

[...]

Ze zullen zich dus wel ingedekt hebben.
Dan komt het dus weer terug op het volgende:
In our opinion , these players are breaking EA’s Terms of Service, and we have begun taking action on the clans involved.

• Hielko
Dat is altijd zo, tenzij een rechter er een uitspraak over gaat doen. En dat zie ik nog niet echt gebeuren :P

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 15:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zijn er al mensen die custom maps hebben gespeeld welke de moeite waard zijn? Persoonlijk ben ik namelijk al weer een beetje uitgekeken op de standaard maps. Natuurlijk blijven een aantal wel vet, maar na 5000 potjes in de standaard maps rondgelopen te hebben wil ik wel weer eens wat anders.

Nu is dit niet een of andere gluiperige promotie van mijn aankomende map ofzo hoor ;) Het is namelijk maar afwachten of ie goed is. De praktijk zal het leren.

Ik snak gewoon naar meer goede maps (die ook nog door anderen gespeeld worden ook).

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Bor

Bor

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:02:
Dat is altijd zo, tenzij een rechter er een uitspraak over gaat doen. En dat zie ik nog niet echt gebeuren :P
Inderdaad, ik was iets te kort door de bocht, sorry for that :)

• Bor

Bor

jagermeister schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:05:
Zijn er al mensen die custom maps hebben gespeeld welke de moeite waard zijn? Persoonlijk ben ik namelijk al weer een beetje uitgekeken op de standaard maps. Natuurlijk blijven een aantal wel vet, maar na 5000 potjes in de standaard maps rondgelopen te hebben wil ik wel weer eens wat anders.

Nu is dit niet een of andere gluiperige promotie van mijn aankomende map ofzo hoor ;) Het is namelijk maar afwachten of ie goed is. De praktijk zal het leren.

Ik snak gewoon naar meer goede maps (die ook nog door anderen gespeeld worden ook).
Ik speel tot nu toe geen custom maps omdat je die niet ranked kunt spelen. Dat vind ik erg jammer. Ik denk dat dat ook voor veel andere spelers zo is. Als ik naar de poll van een tijdje terug kijk speelt het grootste gedeelte van de spelers nooit op unranked servers. Dat houdt direct in dat ze geen custom maps spelen (tenzij ze dat offline doen).

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 15:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:07:
[...]

Ik speel tot nu toe geen custom maps omdat je die niet ranked kunt spelen. Dat vind ik erg jammer. Ik denk dat dat ook voor veel andere spelers zo is. Als ik naar de poll van een tijdje terug kijk speelt het grootste gedeelte van de spelers nooit op unranked servers. Dat houdt direct in dat ze geen custom maps spelen (tenzij ze dat offline doen).
Mja.. ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat custom maps niet op ranked servers gedraaid worden. Denk bijvoorbeeld aan een slechte teambalans waardoor een bep team altijd in het voordeel is. Aan de andere kant is het jammer dat iedereen naar neigt richting ranked servers. Zo zullen de custom maps nooit hun doorbraak vinden. Zeker niet omdat er ook geen systeem is dat het automatisch downloaden van maps mogelijk maakt.

[ Voor 15% gewijzigd door jagermeister op 01-09-2005 16:13 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• loodgieter
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Bij herinstallatie van BF2. is het nodig om te beginnen met path 1.01 en dan alle patches te installeren of gewoon meteen 1.03 erover gooien?

• Hielko
Gewoon 1.02 erover gooien, 1.03 zou leuk zijn; maar dan moeten ze die eerst uitbrengen :p

• loodgieter

loodgieter

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:34:
Gewoon 1.02 erover gooien, 1.03 zou leuk zijn; maar dan moeten ze die eerst uitbrengen :p
owja sorry was al in het heden aan het denken :Z (slaap slaap)

Anoniem: 147126

nee, je was al in de toekomst aan het denken :P

maar slaap lekker verder :P

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 01-09-2005 16:49 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Twix schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:36:
[...]

owja sorry was al in het heden aan het denken :Z (slaap slaap)
De 1.1 patch komt pas in oktober uit (1.1 = 1.03 van augustus die nooit is uitgekomen + alle nieuwe features die ze nu bouwen)

Wat meer informatie over het verleden, heden en de toekomst:
In de relativiteitstheorie kan door de eindigheid van de lichtsnelheid een voorval A gevolgd worden door een voorval B, gezien door een waarnemer, terwijl een andere waarnemer eerst B en daarna A ziet. Deze voorvallen kunnen dan echter niet in het verband van oorzaak en gevolg worden geplaatst. Zo kan het ook gebeuren, dat A en B voor de ene waarnemer gelijktijdig optreden en voor de andere niet, mits A en B niet op dezelfde plaats voorvallen. Het begrip gelijktijdigheid is absoluut voor gebeurtenissen op dezelfde plaats. Iedere waarnemer ervaart dit als gelijktijdig. Gelijktijdigheid van voorvallen op verschillende plaatsen in het heelal kan alleen gedefinieerd worden als er een gemeenschappelijke oorsprong in ruimte en tijd bestaat. Alleen dan kunnen aan de begrippen 'voor' en 'na' op natuurlijke wijze een zinvolle betekenis worden gegeven.

B)

[ Voor 68% gewijzigd door Stewie! op 01-09-2005 17:02 ]

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Wat ben jij een zielig ventje :{

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 01-09-2005 17:17 ]

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Weet je waar EA wél aan doet: gratis informatie op de website (onder het knopje SUPPORT): http://www.eagames.nl/pages.view.asp?id=644
Serienummer Incorrect

Indien uw serienummer incorrect is of niet werkt, kunt u de achterkant van uw spel handleiding waarop het serienummer staat, samen met de aankoopbon, naar ons op de fax sturen.

Ons faxnummer is:
+31 (0)20-6589970

Indien u dit doet samen met uw naam, telefoonnummer en/ of e-mail adres dan kunnen wij u een nieuw serienummer toesturen.

U kunt het geheel ook scannen en per e-mail aan ons opsturen. Dan krijgt u aan het eind van de middag een nieuw serienummer.

Indien een serie nummer ontbreekt, kunt u eerst kijken of u nog garantie heeft bij de winkelier. Een game moet immers compleet zijn bij aankoop.

Nb.: Indien het boekje is zoekgeraakt kunt u enkel gebruik maken van de retouroptie die geldt onder 'CD Kapot/ Boekje kwijt'.

Anoniem: 147126

En het moraal van het verhaal is?

(dat er blijkbaar toch ergens een werkende keygen is? }) )

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 16:37

JohnD

Bernd

Mas-

Die vrouw doet alleen haar werk. Ze wordt zo geïnstrueerd.. meer niet.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 13:02
Anoniem: 147126 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:06:
En het moraal van het verhaal is?

(dat er blijkbaar toch ergens een werkende keygen is? }) )
Dat is wat mij betreft niet zo te zeggen. Er bestaan ook mensen die een spel alsnog geruild kunnen krijgen, en de code opschrijven. Er bestaan, net als overal, 'foute' verkopers van software. En er zijn vast nog meer mogelijkheden, maar het heeft geen nut dat hier te noemen :>

• loodgieter

loodgieter

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:06:
[...]

Weet je waar EA wél aan doet: gratis informatie op de website (onder het knopje SUPPORT): http://www.eagames.nl/pages.view.asp?id=644

[...]
LOL
klopt hier 9vind ik) hebben ze goede info staan. en dit gaat meestal sneller dan zo`n "pushoer" (hoe kom je erop hahaha) te vragen of ze wilt doorverbinden.

• Crusader
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Behoorlijk kort lontje heb jij, Mas-.
Ik vind dat je niet zo tekeer kan gaan tegen die secretaresse, wat kan zij er aan doen? Die zit even later tegen haar collega's te vertellen dat ze weer zo'n ettertje aan de lijn heeft gehad en gaat gewoon door met haar leven. Be cool...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Inderdaad heb ik een kort lontje. Wanneer ik vijftig euro neertel voor een spel, en er een fout is gemaakt aan de kant van het verkopende bedrijf, dan ben ik al geirriteerd. En wanneer dat bedrijf fout zit, vind ik dat zij er voor moeten zorgen dat dit hersteld wordt. En zeker wanneer er direct 50 euro mee gemoeid zijn, praat ik altijd liever via de telefoon dan te emailen (waarop ik nog steeds geen antwoord heb). En ja, in het kader van de klant is koning vind ik dat je als bedrijf dit soort communicatie gratis aan mag bieden.

Uiteraard heb ik het arm kind achter de balie niet uitgescholden, ik liet alleen mijn irritatie blijken. Niet zozeer mijn irritatie ten opziche van haar persoontje, maar ten opzichte van het bedrijf waarvoor ze werkt. En 'schrale pushoer' gaat inderdaad wat ver, maar dat dacht ik er slechts bij.

[ Voor 9% gewijzigd door Mas- op 01-09-2005 17:38 ]

• Hielko
Mas- schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:37:
Wanneer ik vijftig euro neertel voor een spel, en er een fout is gemaakt aan de kant van het verkopende bedrijf, dan ben ik al geirriteerd.
Goh, ik wist niet dat EA die games verkocht. In Nederland heb je maar met 1 partij te maken, en dat is de winkel. Je mag blij zijn dat EA eigenlijk uberhaupt de telefoon opneemt als je belt.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-04 21:38
Woei.... net meegemaakt op de Mantri.nl server da k toch nie zo goed ben als ik d8!! :D

Er zitten gasten van een clan op, allemaal in jets. Wat zijn die gasten goed, frustrerend gewoon :D Na ja... nu maar ff eten!!

..::System Specs::..

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

da_siren schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:23:
Dus omdat ik 1 keer in een knive en pistol server heb gespeelt zal ik gereset worden dat zou wel heel triest zijn. Ik heb eindelijk een brons in pistol gehaalt 7 pistol kills in een ronde. omdat ik anders met geen mogelijkheid dat voor elkaar krijg. Mischien als je een piloot uit een blackhawk schiet met je pistol maar anders krijg ik het niet voor elkaar.
Anderen doen het door iemand te snipen en daarna met een pistool erop te schieten dat vind ik een smerige bug in het spel die nergens op slaat. Realistisch gezien is het bijna onmogelijk om iets te raken wat meer als tien meter weg is met een pistool.
Misschien dat je in de schietclub wel wat kan raken op 50 meter met een pistool maar dat zijn perfecte omstandigheden.
Ik heb ook een paar keer op een knife/pistol server gespeeld, gewoon voor de afwisseling en omdat het heel erg leuk is :)
Basic en veteran pistol heb ik op een normale server gehaald en basic knife op een normale 16-player server dus daar deed ik het niet voor. Ik heb ook geen belachelijke hoge scores er aan overgehouden (nooit meer dan 70 punten op zo'n server).
Als EA zo veel stats heeft over players, waarom kunnen ze dan niet gewoon de stats die spelers op knife/pistol servers hebben gehaald deleten?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:41:
[...]

Goh, ik wist niet dat EA die games verkocht. In Nederland heb je maar met 1 partij te maken, en dat is de winkel. Je mag blij zijn dat EA eigenlijk uberhaupt de telefoon opneemt als je belt.
EA is de distributeur, dus de verantwoordelijke partij. De winkel is slechts de tussenpersoon. Het oude vrouwtje dat achter de balie van de Bart Smit stond is niet de aangewezen persoon om mij van een nieuwe cd-key te voorzien.

PS. Nog steeds geen antwoord gekregen op de email die ik twee uur geleden gestuurd heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Mas- op 01-09-2005 18:03 ]

• Hielko
Mas- schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:02:
[...]

EA is de distributeur, dus de verantwoordelijke partij. De winkel is slechts de tussenpersoon. Het oude vrouwtje dat achter de balie van de Bart Smit stond is niet de aangewezen persoon om mij van een nieuwe cd-key te voorzien.
Als jij dat denkt moet je je maar eens gaan verdiepen in het Nederlands recht. Maar zal er verder niet op doorgaan, 't is toch enigzins offtopic....

Anoniem: 63800

[...]

PS. Nog steeds geen antwoord gekregen op de email die ik twee uur geleden gestuurd heb.
Jawel want zij is als verkopende partij in gebreke gebleven en kan jou zo een nieuwe bf2 overhandigen en de andere retour sturen naar haar leverancier die het dan weer naar ea kan sturen.

Mijn boekje was helaas ook iets beschadigd en heb een digitale foto van het boekje met de bon ernaast naar ze opgestuurd en netjes een nieuwe serial gekregen.
Ik zou gewoon wat gedult opbrengen en dan komt alles goed. Zowiezo heb je bij de bart smith een 24 uur ruilgarantie en dan had je hem dus alsnog kunnen ruilen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 63800 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:08:
[...]

Jawel want zij is als verkopende partij in gebreke gebleven en kan jou zo een nieuwe bf2 overhandigen en de andere retour sturen naar haar leverancier die het dan weer naar ea kan sturen.

Mijn boekje was helaas ook iets beschadigd en heb een digitale foto van het boekje met de bon ernaast naar ze opgestuurd en netjes een nieuwe serial gekregen.
Ik zou gewoon wat gedult opbrengen en dan komt alles goed. Zowiezo heb je bij de bart smith een 24 uur ruilgarantie en dan had je hem dus alsnog kunnen ruilen.
Dat is met software meesteal alleen als ie niet geopend is.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

[...]
Haha, dat is grappig. :D

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
[...]
Volgens de internet-etiquette hebben ze daar 24u de tijd voor 8)7

Anoniem: 63800

fsfikke schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:10:
[...]

Dat is met software meesteal alleen als ie niet geopend is.
nope want ze verzegelen de games niet bij de bart smith als je het bonnetje hebt kan je eenmalig binnen 24 uur ruilen.

Anoniem: 127429

DaMorpheus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:13:
Deze al gezien: http://battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=43501925 ?
EA is actief bezig alle accounts te resetten die ook maar éénmaal een stats padding ronde hebben gespeeld :)
Mocht ik dit tegenkomen rij ik persoonlijk naar EA om er wat konten te trappen !! :X Voor mij een goede reden om geen 'hospik' meer te spelen ... stel je voor dat je er goed in bent |:(

• Bor

Bor

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:05:
[...]

Als jij dat denkt moet je je maar eens gaan verdiepen in het Nederlands recht. Maar zal er verder niet op doorgaan, 't is toch enigzins offtopic....
Da's nogal kort door de bocht natuurlijk. Dan zou je op zijn minst uit kunnen leggen hoe het wel zit. Ik ben ook wel benieuwd maar kan helaas het probleem niet meer lezen omdat deze weggeedit is.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 01-09-2005 18:40 ]

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:34:
[...]

Mocht ik dit tegenkomen rij ik persoonlijk naar EA om er wat konten te trappen !! :X Voor mij een goede reden om geen 'hospik' meer te spelen ... stel je voor dat je er goed in bent |:(
inderdaad, dan moeten ze maar niet zo'n hoge eisen stellen en ipv. 10.000 punten er 4000 van maken ofzo... en daarna 6000.... anders is het niet te doen voor velen. en inderdaad, als je goed bent en je word geresetted... dat is zeer kloten.

• Bor

Bor

RMB schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:58:
[...]

inderdaad, dan moeten ze maar niet zo'n hoge eisen stellen en ipv. 10.000 punten er 4000 van maken ofzo... en daarna 6000.... anders is het niet te doen voor velen. en inderdaad, als je goed bent en je word geresetted... dat is zeer kloten.
Ze zullen vast wel iets bedacht hebben waardoor statpadden niet uit te sluiten is voor de accounts die ze resetten. Als je gewoon goed bent loop je vast geen risico denk je ook niet?

• loodgieter

loodgieter

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:34:
[...]

Wie zegt dat dit aan EA ligt. Als de server crashed dan hoeft dat echt niet een fout in het spek te zijn (of server app voor BF2) dan moet je naar het bedrijf mailen die die dingen host.

En op welk OS BF2 ook draait dat doet er even niet toe maar het kan altijd gebeuren.

• Hielko
Bor de Wollef schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:38:
[...]

Da's nogal kort door de bocht natuurlijk. Dan zou je op zijn minst uit kunnen leggen hoe het wel zit. Ik ben ook wel benieuwd maar kan helaas het probleem niet meer lezen omdat deze weggeedit is.
Omdat jij het zo graag wilt; de nederlandse wet stelt zeer duidelijk dat je als koper slecht te maken hebt met 1 partij, namelijk de partij waarvan je het product hebt afgenomen. Al het andere is totaal niet relevant. Jij hebt iets gekocht van winkel X, en alles met betrekking tot die koop heb je alleen te maken met winkel X. Die mag het vervolgens weer regelen met zijn leverancier.

Als bijv. EA je ontrecht zou bannen van ranked servers of iets dergelijks zou je in principe eigenlijk dat moeten regelen met de winkel...

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Wat een sukkels van die eXp clan zeg. Zit ik als gunner in een chopper, moet ik er van hem uit. Zeg ik nog dat het niet zijn chopper is en dat ik blijf zitten, zet ie me zo ineens uit die chopper.
Hoe kan dat nou? Hoe zet je iemand er nou uit?

• Hielko
Crusader schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:42:
Wat een sukkels van die eXp clan zeg. Zit ik als gunner in een chopper, moet ik er van hem uit. Zeg ik nog dat het niet zijn chopper is en dat ik blijf zitten, zet ie me zo ineens uit die chopper.
Hoe kan dat nou? Hoe zet je iemand er nou uit?
Dat kan helemaal niet.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

En toch stond ik ineens naast dat ding. Hij zei nog "echt wel mijn heli". Ik zeg, joh, dan blijf ik toch gewoon lekker zitten tot ik een ons weeg. Na 10 seconden, plof, sta ik naast dat ding.
Lekker hoor, zo te spelen.

eXp.Trix deed dat. Enkel om eXp.Elektric er bij hem in te krijgen.
Op een i3d server, Gathering of Fans.

[ Voor 23% gewijzigd door Crusader op 01-09-2005 19:45 ]

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

En je weet echt heel zeker dat je niet heel per ongeluk op E gedrukt hebt?

Specs

Anoniem: 138411

Ik ben nu 2 dagen BF2 aan het spelen en inmiddels een rank omhoog gegaan :) Nu zag ik dat het ook mogelijk is om nieuwe wapens te unlocken, maar hoe gaat dit precies in zijn werk? Kan iemand mij dit uitleggen? of ff een linkje geven waar dat precies staat ofzo. Heb de openingspost al doorgespit maar kon er niks over terugvinde... of ben ik nu zo scheel :P

• Crusader

Crusader

Arc Nature

bvk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:49:
Uiteraard, ik wilde juist expres blijven zitten om hem een hak te zetten.
Oh ja, hij zei ook nog "let maar eens op" voordat ik er uit werd gezet. Hij was echt de persoon die dat deed.

[ Voor 18% gewijzigd door Crusader op 01-09-2005 19:53 ]

• Hielko
bvk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:49:
Andere optie is de beruchte bug, dan ben je iets aan het typen (met een E in de tekst). Druk je op Enter en weg ben je.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik was niets aan het typen. Ik zat gewoon met m'n armen over elkaar, wachten op wat gebeuren ging.

Anoniem: 116693

Crusader schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:45:
En toch stond ik ineens naast dat ding. Hij zei nog "echt wel mijn heli". Ik zeg, joh, dan blijf ik toch gewoon lekker zitten tot ik een ons weeg. Na 10 seconden, plof, sta ik naast dat ding.
Lekker hoor, zo te spelen.

eXp.Trix deed dat. Enkel om eXp.Elektric er bij hem in te krijgen.
Op een i3d server, Gathering of Fans.
Tsss dat is geen teamplay, die gasten moeten ze allemaal bannen vind ik

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Enig idee of ze een site/forum hebben? Ga ik daar even klagen.

edit: nee laat maar, dat zijn toch allemaal handen op één buik. i3d kan er niets aan doen in elk geval.

Maar mijn vraag blijft, hoe flikte ie dat, om mij zo ineens buiten die chopper te zetten??

[ Voor 62% gewijzigd door Crusader op 01-09-2005 20:01 ]

Anoniem: 153804

Anoniem: 116693 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:00:
[...]

Tsss dat is geen teamplay, die gasten moeten ze allemaal bannen vind ik
Teamplay jawel, ze maken niet voor niks een squad aan. Ik heb hier ook ervaring mee en als ze mij vragen eruit te stappen omdat zij er al in zaten en nog 1 plekje over hebben voor een squadgenoot vind ik het niet meer dan logisch om eruit te stappen.

Wat heb je anders aan een squad als je er niet 100% gebruik van kan maken? De manier waarop ze je eruit hebben gezet is misschien niet helemaal correct, maar jij had ook moeten inzien dat zij graag met hun groepje willen samenwerken, met wie zij goed contact hebben (over de microfoon bijvoorbeeld).

• Crash
  • Laatst online: 00:08
Mjah, wees dan zo volwassen om als clan die heli te laten staan en ga op een andere manier met de hele squad op pad. Ik zie daar echt geen probleem in :?

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 21:36
Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:53:
[...]

Andere optie is de beruchte bug, dan ben je iets aan het typen (met een E in de tekst). Druk je op Enter en weg ben je.
zo net ff tegen je zitten spelen op DJmantri's server...............kubra dam is niet echt mijn favo level, dus haalde ook lage scores :(

{Evil}Psycho{NL} ben ik

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:53:
[...]

Het laatste dat ik tikte was "sure". Is een mogelijkheid dus, maar ik heb nog nooit van die bug gehoord.
Ongetwijfeld wordt ie opgelost in v1.03.

Anoniem: 128821

Anoniem: 138411 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:52:
Ik ben nu 2 dagen BF2 aan het spelen en inmiddels een rank omhoog gegaan :) Nu zag ik dat het ook mogelijk is om nieuwe wapens te unlocken, maar hoe gaat dit precies in zijn werk? Kan iemand mij dit uitleggen? of ff een linkje geven waar dat precies staat ofzo. Heb de openingspost al doorgespit maar kon er niks over terugvinde... of ben ik nu zo scheel :P
Bij de volgende keer inloggen (als de EAservers snel zijn) krijg je een scherm dat je een rank omhoog gegaan bent en een wapen kunt unlocken. Dat wijst zichzelf wel.

• Hielko
Crusader schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:48:
[...]

Het laatste dat ik tikte was "sure". Is een mogelijkheid dus, maar ik heb nog nooit van die bug gehoord.
Ongetwijfeld wordt ie opgelost in v1.03.
En wat is de laatste letter van "sure" ? ;)

Anoniem: 91868

Vanmiddag voor het eerst met mn oude joystick gespeeld, maar nu kan ik dus geen rolroeren gebruiken :( met keyboard stuurt alles nog veel sneller ook.
Conclusie: ik blijf bij mn keyboard 8)

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:37

Redwood

The Truth Is In Here

ik kan het nergens vinden, maar ik zie ze wel eens met een chopper rondjes blijven draaien rondom de vlag. ik probeer dit nu al een tijdje maar ik krijg het niet voorelkaar.

Ik heb een joystick met 3 assen. dus ook rudder. wat is de truuk hiermee?

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Anoniem: 62696

redwood schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:22:
ik kan het nergens vinden, maar ik zie ze wel eens met een chopper rondjes blijven draaien rondom de vlag. ik probeer dit nu al een tijdje maar ik krijg het niet voorelkaar.

Ik heb een joystick met 3 assen. dus ook rudder. wat is de truuk hiermee?
Toetsenbord en muis. :Y)

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:37

Redwood

The Truth Is In Here

zelfs dat lukt me niet... *dom he* maar ik las ergens dat het met een joystick makkelijker moet gaan

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:54
Wil je geen last van de bug hebben. Type dan altijd een . in aan het einde van je zin.
;) Whehehehe......

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.