If it ain't broken, play with it till it breaks.
Begin met een beetje oefenen met zijwaards vliegen. Gewoon links/rechts. Als je dat onder de knie hebt kan je rondje rond de vlag blijven draaien door gewoon naar links of rechts te vliegen, en dan tegelijkertijd een beetje naar voren sturen en de chopper een beetje scheef te hangen.redwood schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:22:
ik kan het nergens vinden, maar ik zie ze wel eens met een chopper rondjes blijven draaien rondom de vlag. ik probeer dit nu al een tijdje maar ik krijg het niet voorelkaar.
Ik heb een joystick met 3 assen. dus ook rudder. wat is de truuk hiermee?
zet je je view ff op buiten (f10,f11, f12)........zie je waar je heen draaitT-mo-T schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:17:
Ja, en dan uiteindelijk met je staart een boom raken. Hoe vaak ik dat al niet heb gehad.
Anoniem: 138411
speel alles high behalve texture op 1280x1024

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
misschien om te zien wat er om je heen gebeurt? of om te zorgen dat je gunners wat kunnen raken?Anoniem: 138411 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:25:
uhm wat is het nut van die rondjes om een vlag draaien? Ik ga er altijd met mijn chopper boven hangen da's toch veel handiger? gwoon beetje tegensturen zodat je niet afdwaalt.
nog even terug komende op dit.Hielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:34:
Gewoon 1.02 erover gooien, 1.03 zou leuk zijn; maar dan moeten ze die eerst uitbrengen
ik heb dit dus geprobeerd maar dit wil niet.
je moet eerst 1.01 installeren voordat je 1.02 erover kan gooien.
verschillende opties geprobeerd. maar als je direct 1.02 installeerd gaat die mis
Opties:
schone BF2 met 1.02 en geOCed CPU
schone BF2 met 1.02 en nonECed CPU (misschien dat het daar aan lag...niet dus)
schone BF2 met 1.01 en geOCed CPU Prima!!!!
dus 1.01 is denk ik wel nodig. Want dit was bij Battlefield Vietnam ook zo eerst de oude updates voordat de neiuwe geinstalled konden worden.
en ja het is al iewat laat maar kep nog geen 1.03 gezegd
[ Voor 5% gewijzigd door loodgieter op 02-09-2005 00:17 . Reden: 1.03 ]
Weten jullie nog leuke nederlandse servers?
Y'24
De 1.01 patch was fout. Er zit een memory leak in. De 1.02 patch heeft in de tekst tijdens het installeren ook nog verwijzingen naar 1.01, maar dit is wel degelijk 1.02! 1.01 is fout! 1.02 kan worden geinstalleerd zonder 1.01! 1.02 doet wat 1.01 zou moeten doen, vandaar! Alleen dan zonder memory leak. Dus dan blijft het nog raar dat hij het wel doet met 1.01. Ik zou tijdens het gamen even je geheugen gebruik in de gaten houden.Twix schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:16:
[...]
nog even terug komende op dit.
ik heb dit dus geprobeerd maar dit wil niet.
je moet eerst 1.01 installeren voordat je 1.02 erover kan gooien.
verschillende opties geprobeerd. maar als je direct 1.02 installeerd gaat die mis
Opties:
schone BF2 met 1.02 en geOCed CPU
schone BF2 met 1.02 en nonECed CPU (misschien dat het daar aan lag...niet dus)
schone BF2 met 1.01 en geOCed CPU Prima!!!!
dus 1.01 is denk ik wel nodig. Want dit was bij Battlefield Vietnam ook zo eerst de oude updates voordat de neiuwe geinstalled konden worden.
edit:
en ja het is al iewat laat maar kep nog geen 1.03 gezegd
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Anoniem: 153804
Als jij als squad al in die helikopter zit en er komt 1 ander persoon aan die erbij komt zitten en dan zou de squad maar eruit moeten stappen? Vind je dat niet een beetje vreemd?Crash schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:26:
Mjah, wees dan zo volwassen om als clan die heli te laten staan en ga op een andere manier met de hele squad op pad. Ik zie daar echt geen probleem in
Ik wel.Anoniem: 153804 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:41:
[...]
Als jij als squad al in die helikopter zit en er komt 1 ander persoon aan die erbij komt zitten en dan zou de squad maar eruit moeten stappen? Vind je dat niet een beetje vreemd?
Of je gedraagt je als echte team (clan) players en je gunt die ene persoon die erbij komt ook een paar puntjes en pikt de volgende ronde dat ene teamlid op.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
"De Squad"... yeah, dat is 1 ander persoon bij een attack heli, en daar gaat het hier om.Anoniem: 153804 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:41:
[...]
Als jij als squad al in die helikopter zit en er komt 1 ander persoon aan die erbij komt zitten en dan zou de squad maar eruit moeten stappen? Vind je dat niet een beetje vreemd?
Als je op onze ranked server speelde kan het ook zijn dat je gewoon automtisch gekickt wordt. Dat staat zo ingesteld op de ranked server. Ik weet niet of er admins waren. Mocht je weten wie de admin was, PM me dan maar even.RvV schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:20:
Ik heb het spel nu een dag en hij gaat lekker, al bijna lance corporal.Alleen zat ik toennet op de NDC (nederlandse) server en schoot daar per ongeluk een teammate dood. Dus ik zeg sorry en floep, "you have been banned for excessive teamkilling". Dat zal dan wel een admin zijn geweest die niets kon hebben en zelf natuurlijk nooit iets fout doet.
1 tk moet kunnen, meerdere keren wordt vervelend.
Songhua Stalemate, we hadden alle vlaggen als China.
Er was nog maar één volle Black Hawk, die vloog naar onze basis (dat straatje met die vlag)
Ik liep daar snel heen met m'n Eryx (Rocketlauncher) en de Black Hawk landde bij de vlag en ze begonnen uit te stappen. Er kwamen vijf tegenstanders mijn kant op rennen, maar ze vuurde nog niet...
Ik vuurde mijn raket op de Black Hawk en door de explosie was bijna iedereen dood!
Er stond nog één iemand naast me, snel naar de Type 85 (Machinegun) geswitched en die ook afgemaakt. Omdat ze de vlag nog niet hadden, was het 5 kills (5*2) + 5 defended flag (5*2) + nog een kill (2)... Wow, 22 punten met één keer de Eryx afvuren!!
DJMantri het was op jouw server, dus als je de replay nog hebt van rond 22:45, mail me dan ff?!?

[ Voor 5% gewijzigd door Epitome op 02-09-2005 01:00 ]
Anoniem: 139872
Ja dat is de E bug, is me al vaak overkomen. Ene je kan op www.bf2gof.nl in het forum mensen "aangegeven". Moet wel zeggen dat het als admin moeilijk tot onmogelijk is om bewijs te hebben als er truukjes worden uitgehaald. Een spectator functie zou erg mooi zijn.Crusader schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:48:
[...]
Het laatste dat ik tikte was "sure". Is een mogelijkheid dus, maar ik heb nog nooit van die bug gehoord.
Ongetwijfeld wordt ie opgelost in v1.03.
Maar we zijn geen 1 handen op 1 buik.... mijn buik is van mij, ik heb er jaren aan gewerkt
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 02-09-2005 02:13 ]
vorig installatie werkte die perfect maar nu natuurlijk weer eens niet. man o man dat spel is echt zo instabiel nog nooit geen problemen gehad met geen enkel spel maar met BF2 steeds.
nu al 8x opnieuw geinstalleerd. met verschillende mogelijkheden.
zoals
wel/geen firewall
minder/meer virtueeel geheugen
wel/geen OC
alles opstandaard gezet ook al stond het er al op.
alles standaard op de c: gepleurd
patch 1.02 staat erop.
wat kan ik nog meer doen..........?
ik word er helemaal gek van.

nee hoor, het irritantste is als je commander supplies op je kanis dropt... ik kan het wetenViper2k1 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:30:
Meest irritante manier van doodgaan: uit je bewegende auto stappen en er vervolgens door overreden worden
tevens heb ik een keer een roadkill gemaakt met een black hawk... moet als lijdend voorwerp ook vrij vervelend zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Clush op 02-09-2005 03:34 ]
... not as I do.
Dan huur je maar als clan je eigen server, stelt een wachtwoord in en je kunt fijn met elkaar spelen zonder vreemden.Anoniem: 153804 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:41:
[...]
Precies, dat was ook mijn standpunt. Daarom bleef ik zitten.Digibilly schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 04:49:
[...]
Dan huur je maar als clan je eigen server, stelt een wachtwoord in en je kunt fijn met elkaar spelen zonder vreemden.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Dan stap je of als hele squad uit zodat je die ene teammate niet achter hoeft te laten, of je vliegt gewoon met een onbekende aan boord. Zeker in een attackheli. Maar ga niet zitten zeiken van "dit is onze heli". Er hangt toch zeker geen naamkaartje aan dat ding?Anoniem: 153804 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:41:
[...]
Anoniem: 137471
Verder, wat een vage lui lopen er af en toe tussen. Ik ben niet echt goed in dit spel en haal vaak niet meer dan 25 punten, maar weinig TK's en weinig gezeur. Gisteren op official EA server aan het spelen, 3 rondes geen probleem. Komen we op Daqing fields, heb ik AA en dit liep lekker, veel vliegtuigen uit de lucht, 2 maal volle BH... veel punten dus, gelijk een kick vote. Tot mijn verbazing ook nog lui die er in mee gaan
Hier verder? Ik heb maar alvast het nieuwe deel aangemaakt omdat ik Lighteye al een tijd niet meer gezien heb, ik 'leen' zijn layout dan ook maar weer, bedankt daarvoor Lighteye!
[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 02-09-2005 08:42 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Over die tekst bug: ik heb links en rechts wat keybindings aangepast; ik vind het bv. heel makkelijk om te gaan liggen met capslock. Nu was dat dacht ik de key voor het commando scherm; die key heb ik onder z geplaatst.
Als ik nu tegen team, unit of all iets wil zeggen, en ik tik er een z in, krijg ik, zonder eerst op enter te drukken maar direct bij de z, het commando scherm. E is me nog niet opgevallen..
Over die attack heli: gister iets op de Dutch Fight Club server. Map start (Dragon valley dacht ik), ik spawn vlak naast de cobra en ren er heen. En hetzelfde fenomeen: twee mennekes op de grond (ik was aan het wachten op een gunner..) die op me gaan staan te schieten..
Uiteindelijk stapt er TOCH een bij in; wij vliegen weg, het menneke op de grond nog steeds aan het schieten... ergens boven een vlag springt de gunner eruit; later in de ronde bleef van die clan uiteraard niemand staan met een apc/jeep om in te laten stappen.
Ik krijg dan echt het idee dat ik met jongetjes aan het spelen ben, die in de laadtijden van de verschillende maps telkens even kijken of die ene dikke pukkel die ze net op de spiegel hebben laten knappen, weer aan het vollopen is...
Vandaar de vraag of djmantri eruit lag, want dat soort gedrag heb ik daar gelukkig nog niet gezien en dus was ik ook op zoek naar die server...
Dank uHielko schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:41:
[...]
Omdat jij het zo graag wilt; de nederlandse wet stelt zeer duidelijk dat je als koper slecht te maken hebt met 1 partij, namelijk de partij waarvan je het product hebt afgenomen. Al het andere is totaal niet relevant. Jij hebt iets gekocht van winkel X, en alles met betrekking tot die koop heb je alleen te maken met winkel X. Die mag het vervolgens weer regelen met zijn leverancier.
Als bijv. EA je ontrecht zou bannen van ranked servers of iets dergelijks zou je in principe eigenlijk dat moeten regelen met de winkel...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
de vraag is dan weer of je ergens recht op hebt? heb je met de aankoop het recht verworven om het spel te spelen, of om het spel te spelen met nickname X en ip Y op server Z.... best een interessant vraagstuk eigenlijk.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.