[PC] Battlefield 2 - deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
sain onez schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:22:
[...]

Kijk dat is zoals het hoort, das nu een uitgebreide en leuke uitleg 8)

Maar het maakt wat dingen los idd, zoals je beschrijft, met vrienden in TS, speel ik al sinds bf42/vietnam de game zo, en we hebben met een vriendengroepje speciaal daarom ook een ranked server gehuurt, en we juist demonstreren dat teamplay alles is, dmv in Mastuur City juist de MEC heli te gebruiken en nog de map te Pwnden, die blackhawk is zo uitgeschakelt... tis juist het team dat zo onoverwinnelijk is, niet de apparatuur
Behalve dan een skilled piloot, daar begin je niks tegen als team. Het enige wat daar tegen helpt is om zelf een skilled piloot in het team te hebben. Maar voor de rest heb je zeker gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Een skilled piloot haal je met een beetje tactisch stinger/IGLA gebruik ook nog wel neer hoor :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Morax schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:24:
Een skilled piloot haal je met een beetje tactisch stinger/IGLA gebruik ook nog wel neer hoor :)
Mwa, een vliegtuig uit de luchthalen met stinger/IGLA is eigenlijk al een kwestie van geluk; en als je een piloot hebt in de categorie waarbij je 1x kan schieten voordat je vakkundig met de machinegun uit je stinger geschoten wordt is het helemaal geluk. Ik zit ook wel regelmatig in een stinger oid, maar vliegtuigen haal ik eigenlijk alleen neer als ie 1. al geraakt is, 2 bezig is met een luchtgevecht met een ander vliegtuig, 3 zijn flares al heeft gebruikt, 4 netjes recht vliegt... Het enige dat echt effectief tegen een vliegtuig is, is een ander vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik mag me nu toch aardig bedreven met een chopper noemen, mensen laten mij bijvoorbeeld vliegen :) Maar op sommige maps is het bijna niet te doen, je bent nog niet in de lucht of je wordt al neergehaald door een stinger oid. Ik verbaas me elke keer weer wat een bereik die dingen hebben. ik heb zelfs een keer gehad dat ik een chopper neerhaalde met grond AA toen ik em al helemaal niet meer zag :P. Bij 1 map is het zelfs zo dat op het moment dat je in de chopper springt je al een lock kunt krijgen 8)7 Kom op zeg...

Verder een heerlijk potje ehad vandaag, als piloot iets van 2x 40 punten binnegehaald en daarna ben ik als commando verder gegaan :) Lekker sneaken naar een basis en overnemen. Was erg leuk, iemand van mijn team bleef me netjes volgen dus konden we met z'n 2'en sneaken. Elke keer in het gras duiken als er een tank langs komt, ze zien je dus echt niet. Dat zijn leuke momenten.

Was het vandaag even helemaal zat met me fps en alle zooi, het liep wel, maar toch niet zoals je zou willen. Heb alles op medium gezet, fsaa uit, wel 1280x1024 en moet zeggen dat dit de sfeer toch best wel heeft verhoogt. En het verschil kwa graphics merk ik amper.. Maar nu zit ie rond de 40 fps minimaal, en dat merk je wel heel erg goed. Zo af en toe vloeg hier de muis nog wel eens door de kamer als ik weer tijdens een schok/lag-partij werd neergemaaid. Zelfs met 2gb ja, opzich geen problemen, maar op het cruciale moment wilde die nog wel eens moeilijk doen toch.

[ Voor 27% gewijzigd door Blue2k op 30-08-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb vandaag weer eens wat gevlogen in Oman. Ook omdat ik nou wel eens die aviator badge wou halen.
Altijd leuk om bommen te droppen bij die oninneembare MEC basis, staan altijd wel mensen op een heli te wachten >:)
Weet iemand hoeveel kills je voor die badge in een ronde moet hebben? Tien minuten in zo'n machine zitten is ook voldoende maar ik heb geen zin om heel langzaam ergens buiten het slachtveld rondjes te vliegen alleen voor een badge :P
Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat je de badge ook na iets van 13 kills krijgt. Weet iemand hier meer over.

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 30-08-2005 19:46 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

http://www.totalbf2.com/strategy/badges/
Basic Aviator badge

10 Minutes in an Airplane in 1 round
Basic helicopter badge

15 Minutes in a Helicopter in 1 Round
't is alleen tijdsgebonden dus

[ Voor 32% gewijzigd door MadMarky op 30-08-2005 19:55 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik dacht dus dat je ook na een x aantal kills die badge zou krijgen, maar dat dat net als bij de TOW en AA badge op bf2s.com en andere sites is weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Op een of andere manier heb ik de vlaggetje uitgezet met een toets, iemand een idee hoe ik die weer aan krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Alfisti schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:03:
Op een of andere manier heb ik de vlaggetje uitgezet met een toets, iemand een idee hoe ik die weer aan krijg?
alt :)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 19:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Had dus op bijna alle knoppen gedrukt he......... :X

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:46:
Ik heb vandaag weer eens wat gevlogen in Oman. Ook omdat ik nou wel eens die aviator badge wou halen.
Altijd leuk om bommen te droppen bij die oninneembare MEC basis, staan altijd wel mensen op een heli te wachten >:)
Weet iemand hoeveel kills je voor die badge in een ronde moet hebben? Tien minuten in zo'n machine zitten is ook voldoende maar ik heb geen zin om heel langzaam ergens buiten het slachtveld rondjes te vliegen alleen voor een badge :P
Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat je de badge ook na iets van 13 kills krijgt. Weet iemand hier meer over.
Volgens mij is t ook gewoon het aantal kills of een combinatie....maar als jij je vliegtuig geen 10 min in de lucht kan houden of niet 10 kills kan maken (zelfs door lame de helipad te bombarderen) verdien je m ook niet in mijn ogen...je krijgt toch ook je knife badge niet door 10min je mes vast te houden...t gaat dus om skills! En je verdient hem zeker ook niet door 10 min ergens achteraf rondjes te gaan vliegen terwijl je team lekker aan stront word geschoten. Want een vliegtuig in de juiste handen kan toch echt wel het verschil maken! Ik zou je zonder pardon uit de lucht knallen als je op die manier misbruik maakt van dat materieel....team of geen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:23:
[...]

Volgens mij is t ook gewoon het aantal kills of een combinatie....maar als jij je vliegtuig geen 10 min in de lucht kan houden of niet 10 kills kan maken (zelfs door lame de helipad te bombarderen) verdien je m ook niet in mijn ogen...je krijgt toch ook je knife badge niet door 10min je mes vast te houden...t gaat dus om skills! En je verdient hem zeker ook niet door 10 min ergens achteraf rondjes te gaan vliegen terwijl je team lekker aan stront word geschoten. Want een vliegtuig in de juiste handen kan toch echt wel het verschil maken! Ik zou je zonder pardon uit de lucht knallen als je op die manier misbruik maakt van dat materieel....team of geen team.
Dat bedoel ik juist, ik speel gewoon op 32 player maps en heb af en toe eens zin om es te gaan vliegen en zou het leuk vinden om een badge te behalen. Ik ben geen goede piloot, ik vlieg gewoon bijna nooit. En ik wil juist niet in een vliegtuig rondjes gaan zitten vliegen en met een stopwatch ernaast bijhouden hoe lang ik nog door moet gaan 8)7 Ik probeer gewoon om zo veel mogelijk mensen uit de lucht te halen (of van de grond in de lucht te schieten :+ ) en omdat ik toch vaak niet zo lang met een vliegtuig doe (na een paar keer reloaden word ik wel gekilled) wil ik weten of je ook na een aantal kills die badge krijgt. En ik heb wel degelijk 10 kills gemaakt maar dat was schijnbaar niet genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen.. gewoon lekker blijven vliegen...op een gegeven moment krijg je m vanzelf en des te leuker is het dan (in mijn ogen)...maar ik dacht ook ooit eens iets gezien te hebben dat het om iets van 13 kills ging en/of 10 min vliegen. Ik ben dan toevallig wel een bovengemiddelde piloot maar ik heb bijvoorbeeld mn armor ribbon nog niet....ik heb het ook nog geen 19 min in een tank kunnen volhouden met 19 kills (was dat het criteria?). Daar baal ik enigsinds ook van omdat ik de meeste ribbons en badges wel heb nu. Ik vind dat gewoon leuk maar ik ga daar niet 19 min voor in een hoekje staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:23:
[...]

Wat maken mensen zich toch soms druk om een spelletje zeg!

Wie bepaald dat dan? Wanneer iemand "misbruik" maakt van iets?
Mischien is diegene wel aan het oefenen om wat beter te worden met een heli.
Als ik iemand doelloos zie vliegen joh het zou me een worst wezen!

Wat ik wil zeggen het is en blijft maar een spel hoor.
En als ik even me game niet hebt dan sluit ik het spel af en ga wat anders doen want er is meer in het leven dan BF2 ook al zou je het van sommige niet zeggen.

(ow en je krijgt de groeten van Heinrich.nl ;) ken hem persoonlijk heb even je post door gestuurd naar hem zodat hij het ook kon lezen :*) )

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 22:48

takker

]HuT[ klaassenster

hey ken je heinrich.nl?

die dude is cool man.

laatst een tijdje achter hem aangelopen. Hij heeft wel leuke tips
helaas ging hij ook wel vaak dood, maarja je moet het van iemand leren ;-)

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
takker schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:06:
hey ken je heinrich.nl?

die dude is cool man.

laatst een tijdje achter hem aangelopen. Hij heeft wel leuke tips
helaas ging hij ook wel vaak dood, maarja je moet het van iemand leren ;-)
Het is een collega van me.

Altijd wel leuk om samen met hem te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien is diegene wel aan het oefenen om wat beter te worden met een heli

Dan denk ik bij mezelf doe dat lekker singleplayer joh :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
lol, ik weet niet wie het was maar dr was blijkbaar iemand heel blij me te zien ( als in: wow nu zie ik djmantri gewoon nog es in het echt ook :) )

ben ik trouwens de enigste die vind dat de gameplay echt vooruit is gegaan...
mikken is makkelijker (dus meer mensen kunnen het sneller leren, skills masteren is nog steeds lastig)
en het spelen zoiezo is meer arcade wat mijzelf wel wat beter bevalt...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:24:
Mischien is diegene wel aan het oefenen om wat beter te worden met een heli

Dan denk ik bij mezelf doe dat lekker singleplayer joh :X
Ja uh Norp niet iedereen is zo goed met een heli als jij :)

Ik moet ook nog steeds oefenen maar zie ik een heli staan dan probeer ik het toch nog weleens online.
Maar zie ik iemand waarvan ik denk dat hij beter kan vliegen dan ben ik graag gunner om te kijken of ik er nog iets van kan leren. Ik ben vaak zat bij iemand in de heli gedoken en na 10 sec waren we gras aan het maaien. Joh ik lach erom en spawn weer 15 sec later op.

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat er altijd wel mensen zijn die vreselijk aan het stuntelen zijn online. Maar ik maak me er echt niet druk om.

Heb ik me game niet door het 1 of ander sluit ik het spel af en ik zie het de volgende keer wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Van de week een 7800Gt in mijn PC gedrukt, overgestapt naar socket 939 en met 1 Gb draait het soepel - alles op hoog _/-\o_ - ik haal sindsdien meer punten per ronde. Je zou kunnen zeggen dat je meer ziet?!

Anyway ... EA heeft nog 1 dag op de patch 1.03 live te zetten (released towards the end of august). Morgen is dus de grote dag, laat ik dan ook jarig zijn. Mooi Cadeau! :+

Verder gaat de teamplay in het algemeen vooruit. Soms kom je toch nog een verlaten servertje tegen met 1 team per kant en daar zit dan 1 teamleader in ... hmmm jammer, volgende server zoeken :Z

--------------------------------------------------------------------------------
quote:

Psst, is al 10x voorbij gekomen, eerste week oktober komt ie
--------------------------------------------------------------------------------
Psst ... Thanks!

[ Voor 90% gewijzigd door Dispenzer op 30-08-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Dispenzer schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:59:
Van de week een 7800Gt in mijn PC gedrukt, overgestapt naar socket 939 en met 1 Gb draait het soepel - alles op hoog _/-\o_ - ik haal sindsdien meer punten per ronde. Je zou kunnen zeggen dat je meer ziet?!

Anyway ... EA heeft nog 1 dag op de patch 1.03 live te zetten (released towards the end of august). Morgen is dus de grote dag, laat ik dan ook jarig zijn. Mooi Cadeau! :+

Verder gaat de teamplay in het algemeen vooruit. Soms kom je toch nog een verlaten servertje tegen met 1 team per kant en daar zit dan 1 teamleader in ... hmmm jammer, volgende server zoeken :Z
Psst, is al 10x voorbij gekomen, eerste week oktober komt ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Laatst online: 12:00

RA7

Over lag gesproken sinds 2 dagen begint ie te schokken als ik in "echte" actie kom. Jeweet wel, shoutout. en das heel irri.
het gekke is dat ik niks heb verandert aan mn settings of wat ook? Daarnaast speel ik ook nog een NL server die over het algemeen goed loopt. iemand een id?

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
Heb nu pas mijn nieuwe PC (zie sig) en sinds ik BF2 heb gespeeld wordt ik steeds na 1 a 2 rondens van de server gegooid. Connection problem geeft hij dan aan. Ik heb de laatste patch geinstalleerd 1.03 en de firewall staat uit.

Iemand enig idee hoe dit kan? Een bekend probleem?

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
4MULA schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:23:
Ik heb de laatste patch geinstalleerd 1.03 en de firewall staat uit.

Iemand enig idee hoe dit kan? Een bekend probleem?
dan ben jij de enige op deze aardbol met v 1.03... die wil ik ooK!!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
Gunner schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:24:
[...]

dan ben jij de enige op deze aardbol met v 1.03... die wil ik ooK!!
Whoops..... iig de laatste patch die uitgebracht is
;)

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punkbuster handmatig updaten misschien?
wie weet helpt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Hielko schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:34:
[...]

Mwa, een vliegtuig uit de luchthalen met stinger/IGLA is eigenlijk al een kwestie van geluk; en als je een piloot hebt in de categorie waarbij je 1x kan schieten voordat je vakkundig met de machinegun uit je stinger geschoten wordt is het helemaal geluk. Ik zit ook wel regelmatig in een stinger oid, maar vliegtuigen haal ik eigenlijk alleen neer als ie 1. al geraakt is, 2 bezig is met een luchtgevecht met een ander vliegtuig, 3 zijn flares al heeft gebruikt, 4 netjes recht vliegt... Het enige dat echt effectief tegen een vliegtuig is, is een ander vliegtuig.
Ik was eerst ook nogal gefrustreerd door de lage effectiviteit van de Stingers. Elke vliegtuig en helicopter die recht op je afkomt, hoe traag ook, is niet te raken. De raketten vliegen er gewoon langs. Echter, laatst zat ik als MEC in de Stinger op Oman bij het Hotel/zwembad. Wat je dan vaak tegenkomt zijn vliegtuigen die van zee komen, hun bommen ergens droppen en weer omkeren. En juist als ze weer wegvliegen zijn vliegtuigen toch verassend easy prey. De rakketen volgen dan ineens verradelijk goed hun target. Heb die ronde menigmaal kills op mijn scherm zien verschijnen terwijl de jet (incl. achtervolgende rakketen :) ) al lang uit het zicht waren verdwenen. Het duurde lang voordat een piloot mij is gaan uitzoeken en dan maak je tegen een aankomende aanval geen enkele kans.
Nog een voordeel van die specifieke Stinger spot is dat je hoverende helicopters bij de bases aan zee nog net kunt zien. En dus locken. En dus afmaken. 8)
De ronde dan ook éénn of andere airdefense ribbon gekregen vanwege het aantal behaalde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
is ook niet zo gek he.

Vergelijk het met 2 auto's:

situatie 1)

2 auto's rijden met resp. 200 km/uur en 300 km/uur schuin op elkaar af. Echter, hun baan is zo dat ze elkaar nooit raken. Je zult heeeeeeeeel snel heeeeeel goed moeten corrigeren dat de 2 auto's raken.

situatie 2)

2 auto's rijden achter elkaar. Wederom in een baan dat ze elkaar niet raken. Echter, omdat ze al in dezelfde richting zitten, is het snelheids verschil al kleiner (500 in situatie 1, 100 in situatie 2) en dus is het makkelijker (je hebt meer tijd om te corrigeren) om de auto's te laten botsen.

Een zelfde verhaal geldt voor de stinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Dan zal ik er gelijk nog ff een Pilot tip erachteraan doen, na die Stinger tip :)...

Als je gelocked wordt, ga manouvreren, kijk op de map of je ziet dat een stingersite in use is (en dus niet meer op de map staat). Zo ja, zie je (als je beetje bekend bent op de map) dat er een site in use is, trek aan die knuppel en vlieg boven kijkhoogte. Maar dan een duik naar beneden op de site en rag em met je machinegun dood.

Zie je hem niet, kijk dan ff met F11 of F12 (handig! ook in airbattles!!!) waar de rocket vandaan komt, aan de hand daarvaan kun je meestal de enemy stinger localiseren en ook korthandig uitschakelen.

Kortom, Stingerz zijn voor de pilot van vandaag een peulenschil })

En dan denk je, waar blijven de flares, die kun je ondertussen opknallen als je in een dogfight zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yamy_Daffy schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:40:
[...]

Wat maken mensen zich toch soms druk om een spelletje zeg!

Wie bepaald dat dan? Wanneer iemand "misbruik" maakt van iets?
Mischien is diegene wel aan het oefenen om wat beter te worden met een heli.
Als ik iemand doelloos zie vliegen joh het zou me een worst wezen!

Wat ik wil zeggen het is en blijft maar een spel hoor.
En als ik even me game niet hebt dan sluit ik het spel af en ga wat anders doen want er is meer in het leven dan BF2 ook al zou je het van sommige niet zeggen.

(ow en je krijgt de groeten van Heinrich.nl ;) ken hem persoonlijk heb even je post door gestuurd naar hem zodat hij het ook kon lezen :*) )
Misbruik versta ik onder het niet nuttig gebruiken van een voertuig oid...als jij je heli aan de rand van een map parkeerd om zo je 10 min vol te maken voor een lintje vind ik dat misbruik...en leren vliegen moet je lekker unranked doen of op single player ofzo....op ranked servers proberen mensen hun ranks/stats omhoog te krijgen. Waarom zou je ranked spelen als dat je geen moer zou interesseren...toch? niet voor de unlocks want je hebt gerust ook wel unranked servers met alle wapens unlocked.

Fijn dat je mn post ff hebt doorgestuurd want het was ook een kansloze opmerking! Dat mag hij best weten! Doe m maar de groeten terug en zeg maar dat ie voortaan een oog op de lucht mag houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pssst niet alles vertellen :P

thx duck maar euh valt opzich wel mee moet gewoon me dag hebben

btw bf2 gaat schokken bij mij als me videokaart (6800GT ocd) te warm is ookal heb ik zalman koeler en blijft ie normaal gesproken onder de 58 graden net iets erboven dan krijg ik dat

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hmm vanavond nog aan de stok gehad met een morpeus4983 (ofoziets)

voelt iemand hier zich aangesproken :P

Zou die nieuwe patch iets doen aan splash damage? vind het maar raar dat ik een raket op een muurtje knal waar iemand vlkabij staat en dat ie dat overleeft.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:52:
pssst niet alles vertellen :P

thx duck maar euh valt opzich wel mee moet gewoon me dag hebben

btw bf2 gaat schokken bij mij als me videokaart (6800GT ocd) te warm is ookal heb ik zalman koeler en blijft ie normaal gesproken onder de 58 graden net iets erboven dan krijg ik dat
Ik heb wat warmteprobs met mijn vid kaar, en ik kan helemaal BF2 niet meer spelen :/

Ik heb er zo een tafelventilator op gezet, maar niks helpt in BF2. Alle andere games lopen wel goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Heeft iemand anders ook veranderingen in de stats gezien ik log net in ik heb op rij
TEAMWORKSCORE 1804
Captured CP 1800
CAPTURE ASSISTS 1634496520
DEFENDED CP 1936876921
en zo gaat het door belachelijk hoge scores die niet kloppen in verhouding met teamwork en captured cp en dit heb ik tegelijkertijd met een maat ven mij die op een tweede pc inlogt.
http://home.planet.nl/~zwets076/Document.doc
dat is een document met screenshots
Een halfuur later ingelogt en nu staat alles weer normaal gelukkig ik wil niet aan het sickmind syndrome lijden en gereset worden.

[ Voor 20% gewijzigd door siren op 31-08-2005 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
komt wel vaker voor, zoek maar eens door de posts heen

[ Voor 70% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 31-08-2005 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:33:
Als ik spec ops speel, dan hoef ik met niemand samen te werken. Dat kan ik prima in m'n eentje af. Artillery en UAV opblazen, roadside C4 plaatsen. Ik zie niet in hoe een squad hierbij kan helpen behalve in de weg lopen en opgeblazen worden door m'n C4. En ja, dan speel ik toch echt serieus.
Resupply is dan makkelijk want anders kom je niet veel verder dan 2 arti's... dan moet er toch iets van samenwerken aan te pas :)

Ik vind het resultaat van het vernietigen alleen zo gering, meestal is het binnen 'no time' weer werkend 8). Je moet echt in de buurt blijven en die engeneers een beetje tegenwerken, anders staat het de volgende minuut weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:34:
Mee eens, vliegtuig krijg je vanaf de grond zo goed als nooit neer. In wetlands map wil ik nog wel eens met mobile AA een rondje in het weiland staan. Heli's geen probleem haal je vrij regelmatig neer, planes als je geluk hebt 1 in de ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 07:36:
[...]

Resupply is dan makkelijk want anders kom je niet veel verder dan 2 arti's... dan moet er toch iets van samenwerken aan te pas :)

Ik vind het resultaat van het vernietigen alleen zo gering, meestal is het binnen 'no time' weer werkend 8). Je moet echt in de buurt blijven en die engeneers een beetje tegenwerken, anders staat het de volgende minuut weer.
maar als je slim bent doeje de radar en commando post eerst :P, kan hun commander niet meer scannen en dus ook niet echt artillerie strikes doen.

of het in no-time weer werkend is hangt er vanaf... bij veel maps is hun start basis wel over te nemen als het gevecht zich dan ook nog eens ergens anders concentreert is de kans redelijk dat die dingen vrij lang kapot blijven omdat er dan niet heel gemakkelijk een enigneer bij kan komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 31-08-2005 08:45 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:43:
maar als je slim bent doeje de radar en commando post eerst :P, kan hun commander niet meer scannen en dus ook niet echt artillerie strikes doen.
Geen rader = geen UAV scans???
Geen commando post = ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

of het in no-time weer werkend is hangt er vanaf... bij veel maps is hun start basis wel over te nemen als het gevecht zich dan ook nog eens ergens anders concentreert is de kans redelijk dat die dingen vrij lang kapot blijven omdat er dan niet heel gemakkelijk een enigneer bij kan komen.
Na het opbalzen van UAV en radar blijf ik vaak nog even in de buurt, dropt de commander supplies om de boel te repareren maak ik even gebruik van het kratje om mijn C4 aan te vullen, heb ik er weer 5 plak ik er 2 op de UAV of radar, vul ik eerst weer even aan tot 5 en blaas ik betreffende commander asset op incl kratje en heb ik nog 5 C4 over om de rest te slopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

[...]
Als ik commander ben drop ik er gewoon een supply crate op. Is alles weer in no time gefixed. Meestal is er maar één iemand bezig met het slopen van die dingen en die kan niet opwerken tegen die crates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:57:
[...]

Geen rader = geen UAV scans???
Geen commando post = ???
geen radar=geen radar scans
geen commandopost=geen uav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:52:
[...]

Misbruik versta ik onder het niet nuttig gebruiken van een voertuig oid...als jij je heli aan de rand van een map parkeerd om zo je 10 min vol te maken voor een lintje vind ik dat misbruik...en leren vliegen moet je lekker unranked doen of op single player ofzo....op ranked servers proberen mensen hun ranks/stats omhoog te krijgen.houden :+
KOLDER, leren vliegen mag je ook best in ranked servers doen. Elke speler in het spel heeft namelijk evenveel recht op deze spel ervaring. Ik zie iemand liever stuntelig vliegen dan mensen die staan te schreeuwen dat ik uit de tank moet omdat zij hem willen hebben of om een of andere reden een teamlid killen (b.v. mij) met mes pistool of ander zwaar geshut als ik ik bij een eigen vlag spawn.

Laatst ook een keer gehad, dat ik spawn, zie twee mensen bij de spawn plek van een tank staan, ik denk wil ik ook wel hebben, maar er staan er al twee dus daar ga ik niet tussen staan, ik loop van de tank weg op zoek naar een ander voertuig en dan wordt je door een van de wachtende lullo's neergeschoten waarschijnlijk omdat ze bang waren dat ik hun tank wou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Judaz schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:06:
[...]

Als ik commander ben drop ik er gewoon een supply crate op. Is alles weer in no time gefixed. Meestal is er maar één iemand bezig met het slopen van die dingen en die kan niet opwerken tegen die crates.
Vaak hoef je er als engineer alleen maar even met ee voertuig snel langs te rijden om ze weer te repareren. Daarnaast zit kijk ik als ik commander ben gewoon even of ze alweer weg lopen en drop ik er een supply kratje naast. Gebeurt heel vaak dat zij iets opblazen en dat ik het 5 seconden later met een kratje weer gerepareerd heb.

Ik heb ook wel meegemaakt dat ze iets opblazen, maar dat ze het kratje wat ernaast staat laten staan :)

OEPS: verkeerde QUOTE gebruikt :(

[ Voor 11% gewijzigd door innocent op 31-08-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innocent schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:54:
[...]

ACE waar zit die zwake plek :)

Het is mij vaak overkomen dat ze me met 1 shot te pakken hebben :(
het heeft met splahs damage te maken heel raar maar het lijkt erop!!!
maar ik verwacht dat het ook niet meer kan na 1.03 patch
ach ja....... (I am talking about the front side of the tank)

Je moet is met een paar vrienden testen!! best wel lachen als je weet hoe je een blackhawk ineen keer kan kapot schieten!! Maar ja die plek is best wel moeilijk te raken, en als je hem raakt :P(dikke pret)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innocent schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:17:
[...]
KOLDER, leren vliegen mag je ook best in ranked servers doen. Elke speler in het spel heeft namelijk evenveel recht op deze spel ervaring. Ik zie iemand liever stuntelig vliegen dan mensen die staan te schreeuwen dat ik uit de tank moet omdat zij hem willen hebben of om een of andere reden een teamlid killen (b.v. mij) met mes pistool of ander zwaar geshut als ik ik bij een eigen vlag spawn.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. De mensen die het (nog) niet goed kunnen gaan waarschijnlijk zo snel dood dat je ze vooral niet moet gaan opnaaien dat ze er niks van kunnen. Iedereen heeft het moeten leren. En wachten op "je" vehicle zoals velen doen is idd mega irritant en al helemaal, zoals je beschrijft, als ze die vehicle gaan "verdedigen" tov teammates. Welke aap heeft dat verzonnen?

Zelf zit ik vaak in tanks en APC's maar dat komt alleen maar omdat ik kijk als ik spawn of er eentje vrij staat. Ten eerste zorgt dit ervoor dat alle vehicles van je team gebruikt worden in een map (volledige potentie), en ten tweede zorgt het ervoor dat zo'n lone wolf niet een achteraf vlag capt in een APC van mijn team. Als iedereen zo speelt is er geen noodzaak om met meerdere mensen op 1 tank te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:10
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 07:36:
[...]

Die supply crates komen vanzelf wel uit de lucht vallen om de artillery te repareren. Plak ik weer wat C4tjes op de artillery en op de crate als m'n C4 weer aangevuld is en dan *boem* :)
Als je het een beetje slim aanpakt en steeds blijft pendelen tussen vijandelijke crates, opblazen van UAV, radar en artillery dan kunnen de supply crates daar niet tegen op. Dat is erg frustrerend voor een commander. Vooral als ze dicht bij elkaar in de buurt staan zoals in de MEC basis in Gulf of Oman of bij de USMC basis in Operation Clean Sweep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:10:
Die supply crates komen vanzelf wel uit de lucht vallen om de artillery te repareren. Plak ik weer wat C4tjes op de artillery en op de crate als m'n C4 weer aangevuld is en dan *boem* :)
Als je het een beetje slim aanpakt en steeds blijft pendelen tussen vijandelijke crates, opblazen van UAV, radar en artillery dan kunnen de supply crates daar niet tegen op. Dat is erg frustrerend voor een commander. Vooral als ze dicht bij elkaar in de buurt staan zoals in de MEC basis in Gulf of Oman of bij de USMC basis in Operation Clean Sweep.
Opzich wel slim idd om et zo te doen, speel eigenlijk nooit Spec Ops dus had er niet echt over nagedacht :). Maar als je dat trucje meer dan een keer uithaalt staat er waarschijnlijk iemand op je te wachten en wordt et een stuk lastiger.

Ik ben benieuwd wat et gaat worden met die 1.03 patch als je punten krijgt voor het slopen van dat spul. Zullen er vast een stuk meer Spec Ops mannetjes door die bases struimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Naar aanleiding van het leuke gesprek van enkele dagen geleden dat wij op GoT met onze grappige cheatende vriend hadden, heb ik wat navraag gedaan en is EA met een officiele statement naar buiten gekomen: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=85

Dag Janssen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:34:
Naar aanleiding van het leuke gesprek van enkele dagen geleden dat wij op GoT met onze grappige cheatende vriend hadden, heb ik wat navraag gedaan en is EA met een officiele statement naar buiten gekomen: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=85

Mooi! Dit is een stap in de goede richting
Zoals ik en anderen al tijden roepen moeten alle ranked servers hetzelfde zijn qua gameplay om de stats zo eerlijk mogelijk te houden. Ik speel zoveel mogelijk op de servers van EA zelf omdat daar geen overijverige admins zijn die maffe regels bedenken.
Blij dat EA luistert :)

[ Voor 25% gewijzigd door Kaasplank op 31-08-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ideetje: got clan? :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Juggernaut schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:40:
[...]
Mooi! Dit is een stap in de goede richting
Zoals ik en anderen al tijden roepen moeten alle ranked servers hetzelfde zijn qua gameplay om de stats zo eerlijk mogelijk te houden. Ik speel zoveel mogelijk op de servers van EA zelf omdat daar geen overijverige admins zijn die maffe regels bedenken.
Blij dat EA luistert :)
Ben blij dat statpadders (in mijn ogen gewoon cheaters) hier eens aan het kortste eind trekken, go EA!!
Gefeliciteerd, u bent de duizendste bezoeker die op dit idee komt... :/
dCY schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:48:
Mocht EA al veel eerder doen. 8)
Hadden ze idd wel kunnen verwachten, bij Battlefield 1942 en zelfs nog meer bij Battlefield Vietnam gebeurde het met de stats in de officieuze gamestatssites ook al... :o Natuurlijk niet met supportpoints maar met spawncampen, buiten de flagrange gaan staan en elke spawn afknallen...

[ Voor 112% gewijzigd door Epitome op 31-08-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Mocht EA al veel eerder doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Gisteravond weer ff op i3d server #2 zitten spelen. Was goed bezig samen met een vriend van me in de BH. Hij werd echter gekickt omdat hij teveel TK's gemaakt zou hebben en 2 potjes later werd ik gekickt voor TK's. Wordt hier beetje moe van. Kunnen die regels voor TK's niet aangepast worden dat je pas gekickt wordt na 3 bestrafte TK's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Gedraag je :{

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 31-08-2005 14:40 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk....maar wat gaat EA doen als het gewoon op een public server gebeurt, dus geen Gehuurde clan/ whatever server, bv. die van DJMantri? Ik ben toch bang dat Trolletjes als Janssen altijd wel een manier vinden (zonder de patch 1.03) om hun stats op te krikken...Ook ziet het ernaar uit dat die myg0t figuren door het handig manipuleren van clantags (niets is ze te gek, lees ook eens hun website, *knip* :) ) hele clans hun servers kwijt kunnen laten raken, en meer van dat soort ongein.

Maar het is in ieder geval een goede stap in de goede richting, en ik hoop dat regeltjes als "Geen kamikaze acties, blabla" nu ook tot het verleden behoren.

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 31-08-2005 14:45 . Reden: let op met wat je post! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Wat betreft dat oefenen in vliegtuigen... Persoonlijk vind ik het nogal asociaal om een vliegtuig / chopper te nemen en em dan gelijk in een berg te vliegen of alleen maar rondjes te vliegen boven het speel veld. Ok, het is mij ook overkomen, de eerste keer dat ik in een chopper ging zitten (BH) wist ik niet wat ik moest doen (vlaggen overnemen dus), ik had al wel offline geoefend met vliegen, maar ik ging dus rondjes vliegen boven mashtuur om me gunners te laten schieten (wist ik veel). Nadat ik van alle kanten kritiek kreeg ben ik maar gauw even offline gaan oefenen met een BH en dan naar vlaggen toe vliegen en me gunners de kans te geven. Nu krijg ik soms zelfs complimentjes voor me vliegwerk.

Hetzelfde geldt voor die Cobra, ik ben dat ding volledig master nu, maar dat komt omdat ik minstens een paar uur offline in een eigen lan server (alleen dus) of met bots heb geoefend. Ik heb er echt een gloeiende hekel aan als mensen voor mij in een chopper stappen, ik gunner moet zijn en dan samen tegen een boom kwakken... Neem dan even de moeite om alleen te oefenen, dat helpt echt, of als je dat saai vind, met bots dan maar. Maar het is totaal niet nuttig, niet nodig en niet leuk voor anderen om in een ranked server te oefenen met vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MarcoZ20 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:53:
Gisteravond weer ff op i3d server #2 zitten spelen. Was goed bezig samen met een vriend van me in de BH. Hij werd echter gekickt omdat hij teveel TK's gemaakt zou hebben en 2 potjes later werd ik gekickt voor TK's. Wordt hier beetje moe van. Kunnen die regels voor TK's niet aangepast worden dat je pas gekickt wordt na 3 bestrafte TK's???
Dat is al zo. Maar let op: de punisch die je 3 rondes daarvoor kreeg telt net zo goed mee. Dus als je 8 uur achter elkaar speelt en je krijgt 3x punish verspreid over die 8 uur, dan lig je nog eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:00:
[...]

Eindelijk....maar wat gaat EA doen als het gewoon op een public server gebeurt, dus geen Gehuurde clan/ whatever server, bv. die van DJMantri? Ik ben toch bang dat Trolletjes als Janssen altijd wel een manier vinden (zonder de patch 1.03) om hun stats op te krikken...
1) daar moet ook een admin gewoon rondhangen
2) EA zoekt zelf ook in de database naar foute figuren. Zodra ze Janssen tegenkomen met zijn tientallen potjes stats padden wordt die account direct gereset
Ook ziet het ernaar uit dat die myg0t figuren door het handig manipuleren van clantags (niets is ze te gek, lees ook eens hun website, *knip* :) ) hele clans hun servers kwijt kunnen laten raken, en meer van dat soort ongein.
Hoef je niet bang voor te zijn, ze kijken naar iedereen met die tag die afwijkend gedrag vertoond

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 31-08-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 20:06
ik vermoed dat er met de aankomende versie van modmanager wel een script komt dat dat voorkomt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:04:
[...]

Dat is al zo. Maar let op: de punisch die je 3 rondes daarvoor kreeg telt net zo goed mee. Dus als je 8 uur achter elkaar speelt en je krijgt 3x punish verspreid over die 8 uur, dan lig je nog eruit
ow ok, dacht dus dat het per potje was :). Thnx.

maja, beter gaan mensen dan niet met hun tank over mijnen rijden die ik neerleg :(

Toen ik het spel net speelde had ik ook weleens dat ik over mijnen reed, maar als je het een tijdje speelt dan weet je toch wel wat een rood doodshoofdje voorstelt:?

Teamkillers vergeef ik zelf bijna altijd, behalve als iemand me echt lomp en totaal overbodig neerknalt (op het vliegdekschip bv om een chopper te halen). Helaas drukken veel mensen standaard op No :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:04:
[...]

Misschien een idee om punishes per round in te stellen? Want als jij overal 3x een punish krijg lig je eruit, maar is dit per week, per dag, per 8 uur ... ? Want vaak kan je er niks aan doen, en als je 8 uren speelt, kan je best wel eens 3 punishes krijgen zonder dat je wat gedaan hebt...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:06:
[...]

1) daar moet ook een admin gewoon rondhangen
2) EA zoekt zelf ook in de database naar foute figuren. Zodra ze Janssen tegenkomen met zijn tientallen potjes stats padden wordt die account direct gereset

[...]

Hoef je niet bang voor te zijn, ze kijken naar iedereen met die tag die afwijkend gedrag vertoond
Dat klinkt al beter, ik vind het iig een prima actie O+

*edit* Moeten we die myg0t gasten nu dankbaar zijn voor het feit dat EA nu die lame knife/ pistol only servers gaat aanpakken? :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
MarcoZ20 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:07:
[...]
Teamkillers vergeef ik zelf bijna altijd, behalve als iemand me echt lomp en totaal overbodig neerknalt (op het vliegdekschip bv om een chopper te halen). Helaas drukken veel mensen standaard op No :(
In het begin dacht ik altijd dat gevraagd werd zoiets als: Do you want to punish? Nou, meestal niet, dus "No". Die vraag zou gewoon anders gesteld moeten worden denk ik. Veel mensen vergissen zich. Of iets als "Punish TeamKiller?" Dat is tenminste duidelijk, niet een lap tekst onder in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ideetje: got clan?
is er al :)
Mag hier alleen niet besproken worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Blue2k schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:19:
[...]

In het begin dacht ik altijd dat gevraagd werd zoiets als: Do you want to punish? Nou, meestal niet, dus "No". Die vraag zou gewoon anders gesteld moeten worden denk ik. Veel mensen vergissen zich. Of iets als "Punish TeamKiller?" Dat is tenminste duidelijk, niet een lap tekst onder in beeld.
ja dacht ik eerst ook. Drukte eerst ook op No, omdat ik de vraag niet goed las.
Maar nu weet ik wat er staat, dus druk ik op yes. Meeste mensen die gister op de server zaten spelen het spel al geruime tijd, dus mag je verwachten dat ze weten wat er staat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
MarcoZ20 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:23:
[...]

Maar nu weet ik wat er staat, dus druk ik op yes. Meeste mensen die gister op de server zaten spelen het spel al geruime tijd, dus mag je verwachten dat ze weten wat er staat toch?
Mja dan wel lijkt me. Ik bedoelde het ook meer in het algemeen. Ik word elke keer nog zenuwachtig als ik ergens op moet antwoorden, vooral als je commander wordt :)

Had eigenlijk nog nooit zoveel met spec ops gespeeld. Gisteren avond/nacht maar eens gedaan, wow, wat een mooie class is dat zeg. Heerlijk gewoon om een langsrijdende tank wat pakketjes mee te geven, afstandbediening pakken.. *boem*. Zat in een map in zo'n gebouw wat in aanbouw is en onder me staat een tank een vlag over te nemen. *gooi* *gooi* *gooi*, *ren*, *boem* :P Schitterend. Vooral het sneaken vind ik gaaf, het is jammer dat je nog geen punten krijgt voor het opblazen van art, maar het geeft al wel wat voldoening, vooral als je daarna de engineer die aan komt rennen ook nog op een kogel trakteert (zie daar een kleine beloning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:10

Relevant linkje van Planet Battlefield forum. Misschien al bekend: http://www.forumplanet.co...?fid=7419&tid=1734050&p=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele goede zaak van EA. Lijkt me ook niet meer dan logisch want het kan echt het spelplezier van iemand compleet bederven. Damn ik ken die ventjes niet uitstaan 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik ben benieuwd hoe effectief EA hier tegen optreed. Is bovenstaande reset een uitzondering, of niet? Blizzard doet bijv. niet moeilijk om regelmatig 10K mensen te resetten danwel permanent te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024

n7bf2 0.1 (public) by Nseven

features:
- menu, wallhack, chameleon skins, no grass, no fog, whitewalls & d3d crosshair

Dag Morpheus :o

[ Voor 4% gewijzigd door Janssen op 31-08-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ik stel voor dat we allemaal gewoon niet op janssen reageren zodat we gewoon lekker door kunnen praten in dit topic. Hij trekt uiteindelijk toch wel aan het kortste eind en met nog eens een paar pagina's volpraten schieten we ook niets mee op.

[ Voor 38% gewijzigd door Kaasplank op 31-08-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Janssen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:15:
[...]

n7bf2 0.1 (public) by Nseven

features:
- menu, wallhack, chameleon skins, no grass, no fog, whitewalls & d3d crosshair

YEAH BABY :o
En wat helpt zoiets als je telkens weer op 0 punten komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:18:
[...]

Denk je nou echt dat die punten mij ook maar iets zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Janssen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:20:
[...]

Denk je nou echt dat die punten mij ook maar iets zeggen?
Hoe wil je dan een unlock halen? Waarom speel je het spel dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Hoe wil je dan een unlock halen? Waarom speel je het spel dan? :?
Ik geniet er gewoon van om bij anderen het bloed onder de nagels vandaan te halen.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:23:
Hmmm dan heeft deze dislect waarschijnlijk niet goed gelezen :), maar wat is de vraag dan precies? Ik dacht dat er idd stond iets in de trand van 'Do you want to punish teamkiller [yes | no]'. Waar je met yes (=page up) een punish uitdeelt en met no (=page down) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Wat ben jij een triest figuur zeg.

Ik stel voor dat iedereen dit figuur verder negeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Wat ik mij afvraag: wat is zijn naam in BF2..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Misschien dat deze vraag eerder voorbij is gekomen....sorry voor dat:

Heb gister de middle-east en de chinese service ribbons gekregen,maar kan nergens de criteria vinden voor die 2.
Wat moet je doen om die 2 te krijgen?

Oja en de commander score...is dat het getal in de eerste of de tweede kolom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:27:
[...]
Ik geniet er gewoon van om bij anderen het bloed onder de nagels vandaan te halen.... >:)
Zo te zien lukt dat aardig, ga zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:27:
[...]
Volgensmij O-) de Spreekwoordelijke : " Rotte Appel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Zo, net sniper badge gehaald. Valt niet mee trouwens, dat snipen. maar toch soms mensen over grote afstand in 1x omgelegd. Ook 1x een eigen mannetje, omdat er niet een blauw of rood naampje boven kwam te staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
DaMorpheus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:18:
[...]

Hack is zelfs al lang onderschept door Punkbuster. Janssen kan miss eerst eens tegoei beginnen lezen alvorens hij het onnozel manneke begint uit te hangen 8)

Owja, sinds gisteren m'n pc terug inorde. Kan ik eindelijk terug beginnen fraggen na 2 weken en half ... })

[ Voor 15% gewijzigd door Blacksnak op 31-08-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zullen ze het onderscheid maken ? Ben er helemaal niet gerust in ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen (en dat bedoel ik heel ruim) als janssen zijn gewoon hele zielige figuren die je beter kan negeren, op de meeste ranked servers leveren dit soort dingen je toch meteen een perm ban op dus veel plezier en tot nooit meer ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:25:
Mensen (en dat bedoel ik heel ruim) als janssen zijn gewoon hele zielige figuren die je beter kan negeren, op de meeste ranked servers leveren dit soort dingen je toch meteen een perm ban op dus veel plezier en tot nooit meer ziens!
JUist!, maar dan heb je wel zijn naam nodig, zodat ie op de server aanwezig is eraf kan knallen met een perm ban..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

MMMM dilemma

Ik zit nu op 1300 punten, en daar heb ik bijna 24 uur over gedaan.
maw ik verdien niet erg snel punten...

NU vind ik dat ook niet zo erg, zo lang ik maar lol heb
allleen heb ik nu de g3 unlocked.
en daar heb ik wel spijt van (maar 20 kogels en reloaden duurt een uur)
Nu is mijn volgend unlock pas bij 10,5K en dat ga ik de eerste maanden niet halen

Kan ik nu dit account weggooien, een nieuw account met de zelfde naam aanmaken. en dan weer met 1000 punten een wapen unlocken. of valt dat ook onder statspadden oid ?
En zijn dan ook meteen al mijn leuke stats weg ?

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 31-08-2005 14:36 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
MarcoZ20 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:12:
Zo, net sniper badge gehaald. Valt niet mee trouwens, dat snipen. maar toch soms mensen over grote afstand in 1x omgelegd. Ook 1x een eigen mannetje, omdat er niet een blauw of rood naampje boven kwam te staan :X
of je gaat gewoon als sniper in een APC rijden en schiet er tien overhoop. Heb je ook de badge :)
heuveltje schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:35:
Kan ik nu dit account weggooien, een nieuw account met de zelfde naam aanmaken. en dan weer met 1000 punten een wapen unlocken. of valt dat ook onder statspadden oid ?
Nee hoor lijkt me geen probleem. Op mijn computer spelen ook twee accounts; van mezelf en mijn broer

[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 31-08-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ik heb de G3 ook unlocked. Vind het na wat proberen een prima wapen. Zet hem meestal op single shot en dan heb ik niet zoveel kogels nodig. Reloaden doe je natuurlijk op strategische tijden en als je moet reloaden in een vuurgevecht maak ik gewoon dat ik weg kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm dit is dus wel een goeie combi van de g3. Das een kick ass upgrade..

http://www.hkpro.com/hk79.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Zo, vandaag 512MB extra geheugen binnen gekregen.

Heb wel mijn geheugensnelheid van 200MHz DDR terug moeten schroeven naar 133MHz DDR (heb een oude S754 Athlon 64, die 3 geheugenreepjes tegelijkertijd niet echt leuk vind). Desondanks maakt het wel een enorm verschil uit. Eerste speelde ik 1280x960 met meeste op low/medium, en nu heb ik alles op high gezet m.u.v de textures, die staan nog op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:04
Man, zo'n Granade launcher vind ik al zo noobed als wat, laat dat dat niet op een sterk geweer zitten. Echt zo'n Granade launcher is hoogstens irritant.. Jij zit met een squad van 3 mensies te teamworken, komt er 1 zon lone wolf met een nade launcher om de hoek lopen, ploep, 2 v/d 3 dood en dan pakt ie zn AK101, andere ook dood. Komop, op die manier is het toch niet leuk om te killen? Ploep dood. Blegh, daar heb ik echt zon hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
T-mo-T schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:55:
Man, zo'n Granade launcher vind ik al zo noobed als wat, laat dat dat niet op een sterk geweer zitten. Echt zo'n Granade launcher is hoogstens irritant.. Jij zit met een squad van 3 mensies te teamworken, komt er 1 zon lone wolf met een nade launcher om de hoek lopen, ploep, 2 v/d 3 dood en dan pakt ie zn AK101, andere ook dood. Komop, op die manier is het toch niet leuk om te killen? Ploep dood. Blegh, daar heb ik echt zon hekel aan.
ghehe. ik vind het juist jammer dat ie op de G3 niet zit. Niets mooier dan iemand zo'n granaat op z'n deksel te gooien als ie zich verbergt achter een muurtje oid. effectief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:04
Mja, ik hou er van als je je best moet doen om een kill te krijgen. Sneaky om een hoekje gaan liggen schieten. En dan bederft die nade launcher de pret. :r

Ook beginnen die Assault gasten vaak te zeiken dat ik bunnyhop, terwijl ik dat alleen doe om minder schade van die nade launcher te krijgen. :X

Ik vind het gewoon jammer dat Dice die erin heeft gezet, de game is een teamwork game, en zon assault gast voegt daar weinig aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ach kom nou, zonder die grenade launcher, was heel de assault class waardeloos omdat je dan nog beter medic kan zijn.

De grenadelauncher is gewoon realistisch. Heb je een squad, dan moet je gewoon een paar meter uit elkaar lopen, dan is het geen probleem. Daarnaast is de reload tijd van die launcher, of de omschakeltijd naar normaal schieten, dusdanig lang dat je het betreffende mannetje dan al 20 keer dood geschoten hebt...

What's next? snipers zijn zo lame, loop je lekker wordt je doodgeschoten. Tanks zijn zo lame, rijden ze over je heen kan je niks terug doen. Zo'n shotgun is lame, sta je vlakbij iemand schiet ie je in één keer dood...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Flex schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:48:
Misschien dat deze vraag eerder voorbij is gekomen....sorry voor dat:

Heb gister de middle-east en de chinese service ribbons gekregen,maar kan nergens de criteria vinden voor die 2.
Wat moet je doen om die 2 te krijgen?

Oja en de commander score...is dat het getal in de eerste of de tweede kolom?
MEC en PLA ribbons:
  • Killstreak van 5 of meer (vijf kills zonder zelf dood te gaan (als MEC of PLA))
  • Minimaal 13 kills in de ronde (als MEC of PLA)
  • Totaal meer dan 250 uur gameplay
Commanderscore kan je bovenaan in het midden vinden als je op Caps Lock drukt eveneens in Tab de linkerscore. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
T-mo-T schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:01:

Ik vind het gewoon jammer dat Dice die erin heeft gezet, de game is een teamwork game, en zon assault gast voegt daar weinig aan toe.
een assault gast voegt weinig toe aan het teamwork? Assault gasten horen de kern van een squad te zijn waar een medic en een support gast omheen loopt. eventueel nog een AT persoon tegen vehicles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mo-T schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:55:
Zo kun je voor elk wapen wel wat verzinnen, kom op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

idd de GP-30 en de M203 zijn "te" effektief :)

Echt skill hebbie er nie voor nodig...

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.