Hielko was me voor
[ Voor 83% gewijzigd door MaTr1x op 29-08-2005 22:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 83% gewijzigd door MaTr1x op 29-08-2005 22:33 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik kom er nog wel eens, hangt oa. van de map af die gespeeld wordt (Fushe pass zuigt).MaTr1x schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:45:
Is er binnenkort nog een samenkomen van GoTters? Heb trouwens het gevoel dat er nog weinig GoTters op DJ Mantri zitten de laatste tijd.
Dat is altijd al zo geweest, ik denk ook dat je geen keuze hebt als je een ranked server wilt.MadMarky schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:55:
[...]
Ik kom er nog wel eens, hangt oa. van de map af die gespeeld wordt (Fushe pass zuigt).
Dat er minder GoTters komen kan kloppen, ik zag laatst dat DJMantri gewoon gelist staat in de browser van BF2. Dit was eerst toch niet zo?
*insert signature here
kan me genoeg modbreaks herinneren waar dat ze waarschuwen dat connectie/stats/update-problemen en het melden van behaald eremetaal niet de juiste plaats hier is, verhip zelfs tijdens typen en staren naar de postwaarschuwingen quote ik zowaar een mod met "Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg" haha maar evengoed leuke game heCrash schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:05:
Woei, zojuist met een paar vrienden wat leuke potjes gespeeld via teamspeak
2 medailles erbij, en eindelijk m'n wapen mogen unlocken
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Before me there were many, after me there will be none
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Was jij erbij?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 03:15:
Jij en je clanmaat hadden hem wel goed te pakken met die bommen![]()
Maar baserapen,nee. Heinrich kon tenslotte kiezen uit 5 vlaggen.
Verwijderd
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Ik vermeld alleen dat ik het leuk heb gehadsain onez schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:42:
![]()
[...]
kan me genoeg modbreaks herinneren waar dat ze waarschuwen dat connectie/stats/update-problemen en het melden van behaald eremetaal niet de juiste plaats hier is, verhip zelfs tijdens typen en staren naar de postwaarschuwingen quote ik zowaar een mod met "Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg" haha maar evengoed leuke game he![]()
damn adictive also...
[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 30-08-2005 10:15 ]
Hoe denk je dat op te lossen dan? Volgens mij is dat niet echt op te lossen zonder de game onspeelbaar te maken. Het heeft denk ik (weet ik eigenlijk wel zeker) meer met het BF-2 publiek te maken dan met de game zelf.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:03:
[...]
Dit soort dingetjes (veel kleine iritaties) moeten opgelost worden, al ben ik bang dat het al te laat is want ik speel steeds minder en korter battlefield. Kvindt het zo jammer maar de fun wordt gewoon steeds minder omdat er nog steeds bugs in zitten die heel simpel maar zwaar kut zijn....zo jammer allemaal...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
zelf doodgaan lijkt me nog wel redelijke oplossing. De enige ellende is dat je dus ook dood gaat als je het per ongeluk doet.objectief2 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:52:
In mijn ogen zouden ze het teamkillen goed kunnen aanpakken door ipv een vermindering in punten de teamkiller zelf te laten sterven. Dus zo gauw je dan iemand bij de spawn bewust probeert te killen een paar blokjes van je eigen leven af. Al blijf je dan nog houden dat iemand over je mijnen heen kan rijden natuurlijk dus dan zou dat niet mee moeten tellen
En hoe weet (en meet) je dan of iemand bewust een tk maakt?objectief2 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:52:
Dus zo gauw je dan iemand bij de spawn bewust probeert te killen een paar blokjes van je eigen leven af. Al blijf je dan nog houden dat iemand over je mijnen heen kan rijden natuurlijk dus dan zou dat niet mee moeten tellen
Het is, en dat ben ik met je eens, altijd kiezen tussen twee kwaden. Maar door deze optie zorg je er in ieder geval voor dat de lol van bijvoorbeeld het claimen van helicopters en tanks er snel af is. Uiteindelijk heeft het wel een preventief effect denk ik dat je zelf doodgaat (en telkens 15 seconden weer kan wachten) ipv een vermindering in punten.Bor de Wollef schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:59:
[...]
En hoe weet (en meet) je dan of iemand bewust een tk maakt?
[ Voor 16% gewijzigd door objectief2 op 30-08-2005 11:10 ]
daar worden de commanders dan weer de dupe van, drop je artillerie zijn er gasten te dom of te lui om hun radar in de gaten te houden en hebje als commander weer teamkills erbij.objectief2 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:08:
[...]
Het is, en dat ben ik met je eens, altijd kiezen tussen twee kwaden. Maar door deze optie zorg je er in ieder geval voor dat de lol van bijvoorbeeld het claimen van helicopters en tanks er snel af is. Uiteindelijk heeft het wel een preventief effect denk ik dat je zelf doodgaat (en telkens 15 seconden weer kan wachten) ipv een vermindering in punten.
Ik weet bijvoorbeeld dat het zo werkt op bepaalde CoD servers en je denkt dan wel ff na voor je een granaat in het wilde weg gooit. Want raak je twee teammaten dan kost het je gewoon meteen een leven...
Ik ben eventjes kwijt welk spel het was, ik geloof UT waar dit een mogelijkheid was o.i.d. Je was 5 seconden onsterfelijk, maar ondertussen kon je wel iedereen dood maaien. Als je dus de flag in de basis van de tegenpartij wou pakken en je schoot iedereen dood, dan stonden ze binnen (spawnen daar) op je te wachten met 5 seconden onsterfelijkheid. - Niet leuk.-Questor- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:09:
Wat ze zouden moeten inbouwen is een respawn-invulnerability. Bij het respawnen kun je bijvoorbeeld een seconde lang niet gedood worden. Of de eerste seconde onzichtbaar of zo. Op deze manier krijg je de kans om de omgeving in je op te nemen voordat je meteen weer dood bent.
diegyedema schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:35:
-TK --> -4 punt, bij punish server stats verhogen zodat uiteindelijk --> kick.
Wieowie...?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ligt aan de servergyedema schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:35:
Dan even lekker doorzagen over het TK gebeuren: is er nu iemand die het ECHT ZEKER weet hoe het nu zit? Er gaan twee verhalen de ronde:
- TK --> -2 punt, bij punish nog een keer -2 punt, totaal -4
- TK --> -2 punt, bij forgive geen actie, totaal -2
Of:
-TK --> -4 punt, bij punish server stats verhogen zodat uiteindelijk --> kick.
Wieowie...?
Nee, dat is juist super. Ik heb namelijk eindelijk een beetje doorgekregen hoe het werkt. Als je een lock hebt gekregen en de missle kan je target niet raken waar ie op gelocked heeft dan pakt ie de volgende target. Als er dus friendlies zijn moet je als co-piloot dus gewoon niet schieten als je al bijna over het doelwit heen bent, anders ben je de sjaak. Maar wat wel weer mooi is; als je over je eerste doelwit heen bent en er zijn nog andere vijandelijke tanks. Dan kan je gewoon rustig alle raketten achter elkaar wegknallen en ze raken alles, behalve waar je een lock op hadThe Widow Maker schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:39:
dat is inderdaad een schijt irritante feature, tegenwoordig neem ik als piloot maar gas terug en probeer ik een chopper uit de lucht te schieten in plaats van met die raketten te werken, die krengen missen altijd. Ook als copiloot in een F15 heb ik met die guided missile rommel al aardig wat TK's gemaakt, omdat ze vinden dat dat bootje toch wel mooier is dan dat tankje wat er op staat te schieten.
Heb ik ook eens over na zitten denken. Maar neem nu eens de centrale vlag (2e vanaf USMC kant) van de Karkand map. Als je spawned dan sta je buiten de basis. Meestal staan daar wel mensen die vanaf die kant de basis overnemen, dus die zijn dan meteen slachtoffer. In die korte tijd van invulnerability kun je naar de muur toe rennen en granaten spammen.-Questor- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:09:
Wat ze zouden moeten inbouwen is een respawn-invulnerability. Bij het respawnen kun je bijvoorbeeld een seconde lang niet gedood worden. Of de eerste seconde onzichtbaar of zo. Op deze manier krijg je de kans om de omgeving in je op te nemen voordat je meteen weer dood bent.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Is respawn invulnerability samen met een kleine periode niet kunnen schieten geen oplossing (dan kun je alleen maar wegrennen).Viper2k1 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:47:
[...]
Heb ik ook eens over na zitten denken. Maar neem nu eens de centrale vlag (2e vanaf USMC kant) van de Karkand map. Als je spawned dan sta je buiten de basis. Meestal staan daar wel mensen die vanaf die kant de basis overnemen, dus die zijn dan meteen slachtoffer. In die korte tijd van invulnerability kun je naar de muur toe rennen en granaten spammen.
[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 30-08-2005 11:53 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 11:57 ]
Nee, want dan kun je gewoon de hele map overrennen. Dat is ook niet echt leuk lijkt me. Eigenlijk vind ik de hele invulnerability optie niet zo'n goed idee.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:57:
respawn invulnerability tot je gaat schieten. (Je geeft dan nl zelf aan dat je niet meer kwetsbaar bent)
Verwijderd
Vind het behoorlijk triest als je minutenlang op een voertuig gaat staan wachten. Kan je niet beter op zoek gaan naar een vlaggetje om over te nemen ofzo? Mensen die zonodig continu in een voertuigje willen zitten moeten imho maar NFS of Testdrive voor mijn part gaan spelen. In BF2 kan het jouw team de overwinning kosten als niet iedereen zich inzet.innocent schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:57:
Als we dan toch bezig zijn, mogen ze van mij het reviven ook wel aanpassen.
b.v. alleen reviven als men daar zelf voor kiest tijdens de countdown. Ik wordt vaak gerevived terwijl ik dat helemaal niet wil. Kom ik weer tot leven zonder minutie of wordt ik b.v. gelijk weer afgeknalt.
Tevens zou het spel vogens mij ook een stuk leuker worden als voertuigen worden toegekend aan diegene die er al het langst op staat te wachten. Vaak is het zo dat je b.v. minuten lang op een tank wacht en dat er dan iemand mee vandoor gaat die net opnieuw spawned.
ligt er ook nog eens een snipper op de loer, dan wordt je binnen enkele seconden uit de koepel geschoten en sta je weer ongeduldig te wachten tot er opnieuw een voertuig spawned
Tevens zou het leuk zijn dat je geen strafpunten krijgt voor een teamkill als je, je teams gewaarschuwd heb voor een attelerie aanval en zijn weer eens niet opleten of luisteren. Moeten ze natuurlijk wel in een team gaan zitten.
Hangt helemaal van de situatie af, als ik een halfuuur moet gaan lopen rennen om bij een vlag te komen, dan wacht ik liever op een voertuig. Tevens is het in sommige gevallen wel fijn om in een voertuig te zitten als de hele tegenpartij dat ook doet. Ik vindt het trouwens knap van je dat jij kunt inschatten in welke situatie ik me bevindt tijdens het spel en dat je dan ook nog eens kunt bepalen of het in het belang van het team is om wel of niet op een voertuig te wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:04:
[...]
Vind het behoorlijk triest als je minutenlang op een voertuig gaat staan wachten. Kan je niet beter op zoek gaan naar een vlaggetje om over te nemen ofzo? Mensen die zonodig continu in een voertuigje willen zitten moeten imho maar NFS of Testdrive voor mijn part gaan spelen. In BF2 kan het jouw team de overwinning kosten als niet iedereen zich inzet.
Stel je voor dat nog eens drie man op datzelfde voertuig staan te wachten, vier man die compleet nutteloos meestal in the middle of nowhere uit hun neus staan te vreten....
Erger me er dood aan.
[ Voor 8% gewijzigd door innocent op 30-08-2005 12:12 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 30-08-2005 12:16 ]
Verwijderd
Dat slaat nergens op, dan zitten dus altijd dezelfde mensen in de voertuigen die wat staan te wachten.innocent schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:57:
Tevens zou het spel vogens mij ook een stuk leuker worden als voertuigen worden toegekend aan diegene die er al het langst op staat te wachten. Vaak is het zo dat je b.v. minuten lang op een tank wacht en dat er dan iemand mee vandoor gaat die net opnieuw spawned.
ligt er ook nog eens een snipper op de loer, dan wordt je binnen enkele seconden uit de koepel geschoten en sta je weer ongeduldig te wachten tot er opnieuw een voertuig spawned
Tevens zou het leuk zijn dat je geen strafpunten krijgt voor een teamkill als je, je teams gewaarschuwd heb voor een attelerie aanval en zijn weer eens niet opleten of luisteren. Moeten ze natuurlijk wel in een team gaan zitten.
[ Voor 14% gewijzigd door rvrbtcpt op 30-08-2005 13:18 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Als ze erop staan te wachten , dan staan ze meestal op de plek waar de tank spawnedFrijns.Net schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:15:
[...]
Dat slaat nergens op, dan zitten dus altijd dezelfde mensen in de voertuigen die wat staan te wachten.
Ik wil ook wel eens in een tank rondrijden.
Als ik zie dat een engineer bezig is of een medic dan jat ik niet zijn jeep onder zijn neus vandaan.
Maar een tank die op een normale spawn plek staat neem ik gewoon mee.
Hoe kan ik nu weten dat iemand anders daarop staat te wachten?
En als ik het idee heb dat er iemand wat verlaten bij loopt dan rij ik altijd even langs en toeter even om die persoon eventueel een lift te geven, wel zo fijn.
Bushaltes ja, dat zou wel lachen zijn.
Die mochten ze er wel in zetten alleen al voor de humor ervan.
Alleen jammer als je dan de artillery op je dak krijgt, houden die bushokjes dat?
[ Voor 29% gewijzigd door innocent op 30-08-2005 13:40 ]
Fair play, ZUCHT was het maar waar. Als ik bij de start vaneen level spawn dan wordt ik meer dan eens overreden door mensen met jeepjes die als eerste bij een tank of apc willen zijngyedema schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:40:
Nee dat met voertuigen van een ander er vandoor gaan is ook zo'n lekkere, inderdaad. Hoe vaak komt het niet voor dat ik ergens land/stop, er even uitspring en even later "mijn" chopper/tank/enz. zie wegvliegen/rijden/sukkelen. Hou ik niet van, en ik doe het zelf ook niet. Was laatst, ik dacht Daquin Oilfields, in het midden waar die vlag op/in dat gebouw staat. Zit ik eronder, te wachten tot de vlag gecapt was. Stopt er een (friendly) tank, tankbestuurder eruit, ook flag cappen. Samen het gebouw uit, ik spring in de tank, hij springt in de tank, maar ik net iets eerder, en was dus bestuurder. Hij gunner. Dus ik spring er weer uit, hij ziet me eruit staan, pakt de bestuurderspositie weer en ik als gunner erin. Zo hoort het volgens mij, en hij was er tevreden mee gezien zijn reactie.
Overigens heb ik genoeg servers gezien waar teams niet verder kwamen dan 22 punt of zo (als hoogste deelnemer) en lone wolfs met 60-70 rondliepen.
Blijft het punt dat het spel (VOOR MIJ DAN...!!!) het allerleukste is als het gespeelt wordt zoals het bedoelt is: fair, en als team. Twee dagen terug of zo een potje krap an verloren; sturen de mannen van de andere kant berichten rond "great play everyone" "thanks both sides for the fair play" en dan interesseert het me werkelijk geen ruk of ik verloren heb; (h)eerlijk gespeelt is toch waar het om gaat.
[ Voor 17% gewijzigd door innocent op 30-08-2005 13:52 ]
Verwijderd
daarom wil ik ook het liefst geen bijrijders als ik enigneer ben!!!! Want ja Ace kan knallen met tank hiergyedema schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:40:
Nee dat met voertuigen van een ander er vandoor gaan is ook zo'n lekkere, inderdaad. Hoe vaak komt het niet voor dat ik ergens land/stop, er even uitspring en even later "mijn" chopper/tank/enz. zie wegvliegen/rijden/sukkelen. Hou ik niet van, en ik doe het zelf ook niet. Was laatst, ik dacht Daquin Oilfields, in het midden waar die vlag op/in dat gebouw staat. Zit ik eronder, te wachten tot de vlag gecapt was. Stopt er een (friendly) tank, tankbestuurder eruit, ook flag cappen. Samen het gebouw uit, ik spring in de tank, hij springt in de tank, maar ik net iets eerder, en was dus bestuurder. Hij gunner. Dus ik spring er weer uit, hij ziet me eruit staan, pakt de bestuurderspositie weer en ik als gunner erin. Zo hoort het volgens mij, en hij was er tevreden mee gezien zijn reactie.
Overigens heb ik genoeg servers gezien waar teams niet verder kwamen dan 22 punt of zo (als hoogste deelnemer) en lone wolfs met 60-70 rondliepen.
Blijft het punt dat het spel (VOOR MIJ DAN...!!!) het allerleukste is als het gespeelt wordt zoals het bedoelt is: fair, en als team. Twee dagen terug of zo een potje krap an verloren; sturen de mannen van de andere kant berichten rond "great play everyone" "thanks both sides for the fair play" en dan interesseert het me werkelijk geen ruk of ik verloren heb; (h)eerlijk gespeelt is toch waar het om gaat.
gyedema schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:40:
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 30-08-2005 13:54 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik camp nog wel eens (meestal) de heli maar kan er dan ook aardig mee vliegen, vindt het altijd irritant (of eigenlijk juist alleen maar beter) als er dan iemand eerder inzit en vervolgens niet kan vliegen en na 1 min crashed of door een domme manier wordt neergehaalt, mischien lame dat ik die heli vaak camp maargoed ik mol dan ook meteen alle armor die gespot wordt en ben dus zo weer heel goed bezig voor het teamgyedema schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:40:
.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ACE waar zit die zwake plekVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:51:
[...]
daarom wil ik ook het liefst geen bijrijders als ik enigneer ben!!!! Want ja Ace kan knallen met tank hier.......
Meestal dan beschadigd maar dan durf ik niet uit me tank omdat er een gunner zit!! die dan plotseling met me tank vandoor gaat als ik hem aan het repareren ben![]()
Maar als het goed gaat gaan ze niet eens rijden blijfen ze lekker in de gunner positie!!!(kill assists)
,en weet wat sommige mensen moeten is leren E ingedrukt houden pffffffffff
Wat ik niet snap!! de tank heeft een bepaalde zwakke plek maar als ik erop schiet ontploft hij in een keer en soms niet!!! echt vreemd terwijl ik altijd op de zelfde plaats dan schiet...........
Ace gaaat nog wat dingen testen met een vriendb
[ Voor 5% gewijzigd door innocent op 30-08-2005 13:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tussen de turret en body zijkant/achterkant. Het is mij maar 1 keer gelukt om daarmee iemand in 1 keer uit te schakelen en zelfs toen wist ik niet zeker of die tank al geraakt was.innocent schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:54:
[...]
ACE waar zit die zwake plek
Het is mij vaak overkomen dat ze me met 1 shot te pakken hebben
omdat bij BF2 je niet altijd op de zelfde plek spawned en dus zo ook makkelijker weg kan komen mocht er gepascammed/gebaserapped worden.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:56:
Wat betreft dat spawn killen, Urban Terror (Quake 3 mod) heeft, in mijn ogen, daarvoor een perfecte oplossing:
Als je spawned ben je een aantal seconden onkwetsbaar, maar zodra je zelf begint met schieten ben je meteen ook je onkwetsbaarheid kwijt. Dit heeft als voordeel dat je de tijd hebt om weg te komen als je wilt, maar zodra je zelf aanvalt dan kan je ook gedood worden door de tegenstander. Je kan dus niet als een superheld een paar seconden lang iedereen afknallen zonder risico's...
Ik snap niet waarom ze dit systeem niet vaker gebruiken want in de praktijk werkt het perfect...
mee eensch, dan blijft het spel ook leuk, Bf1942 vonnik weinig aan omdat het vooral tank/heli/jet gevechten waren... als voet soldaat konje weinig tot niet beginnen, de opbouw van de maps had er ook mee te maken. nu in BF2 zijn er zat maps waar je als voet soldaat aan de slag kunt, vinnik veel leukerJuggernaut schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:40:
als er geen tank staat hoor je je gewoon bij je squad te voegen en te voet ten strijde te trekken imho. Vind het zo irri dat er mensen staat te wachten of een tank of BH omdat ze per sé met dat ding willen spelen. En ondertussen je tegenstanders maar alle vlaggen pakkenIkzelf gebruik zelden voertuigen omdat ze meestal toch bezet zijn door tankwhores of pubertjes die alleen BH spelen.
Ik loop liever met m'n assault kit
Verwijderd
Nee gewoon een paar seconden óf tot je gaat schieten. Zeg dat je 5 sec niet geraakt kan worden maar als je binnen die 5 begint te schieten is je invulnerability ook gelijk weg!Bor de Wollef schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:58:
[...]
Nee, want dan kun je gewoon de hele map overrennen. Dat is ook niet echt leuk lijkt me. Eigenlijk vind ik de hele invulnerability optie niet zo'n goed idee.
Verwijderd
Nou ik kan je vertellen dat ik 10x dodelijker ben in een vliegtuig of heli dan gewoon op de grond. Dat is gewoon mijn ding! Dus dan wacht ik wel even tot die jet weer komt en dan zorg ik er wel voor dat de enemies bij een bepaalde vlag uitgeroeid worden zodat de grondtroepen het vlaggetje over kunnen nemen. Maar als er idd 5-6 man bij de helipad staan of in de hangaar ga ik mn heil ook wel ergens anders zoeken hoor...in dat opzicht ben ik het wel met je eens. Als iedereen dat nou eens deed, zou een hoop schelen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:04:
[...]
Vind het behoorlijk triest als je minutenlang op een voertuig gaat staan wachten. Kan je niet beter op zoek gaan naar een vlaggetje om over te nemen ofzo? Mensen die zonodig continu in een voertuigje willen zitten moeten imho maar NFS of Testdrive voor mijn part gaan spelen. In BF2 kan het jouw team de overwinning kosten als niet iedereen zich inzet.
Stel je voor dat nog eens drie man op datzelfde voertuig staan te wachten, vier man die compleet nutteloos meestal in the middle of nowhere uit hun neus staan te vreten....
Erger me er dood aan.
Verwijderd
Jaaa s404 dat ging gister lekker samen in de heli.evilpin0 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:54:
[...]
Ik camp nog wel eens (meestal) de heli maar kan er dan ook aardig mee vliegen, vindt het altijd irritant (of eigenlijk juist alleen maar beter) als er dan iemand eerder inzit en vervolgens niet kan vliegen en na 1 min crashed of door een domme manier wordt neergehaalt, mischien lame dat ik die heli vaak camp maargoed ik mol dan ook meteen alle armor die gespot wordt en ben dus zo weer heel goed bezig voor het team
Verwijderd
Verwijderd
Ah jij was dan zeker Beach? Das mooi...dan kan jij mn verhaal bevestigen..Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:10:
[...]
Ik zat later met jou in het vliegtuig.
Verwijderd
Vliegen is natuurlijk ook wel leuker vind ik.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:23:
[...]
Nou ik kan je vertellen dat ik 10x dodelijker ben in een vliegtuig of heli dan gewoon op de grond. Dat is gewoon mijn ding! Dus dan wacht ik wel even tot die jet weer komt en dan zorg ik er wel voor dat de enemies bij een bepaalde vlag uitgeroeid worden zodat de grondtroepen het vlaggetje over kunnen nemen. Maar als er idd 5-6 man bij de helipad staan of in de hangaar ga ik mn heil ook wel ergens anders zoeken hoor...in dat opzicht ben ik het wel met je eens. Als iedereen dat nou eens deed, zou een hoop schelen.
Verwijderd
Hoe kan je dat misbruiken dan? Zoals ik het ken van Urban Terror ben je maar 3 seconden of zo onkwetsbaar. dat is genoeg om je te orienteren, in the schatten waar het gevaar is en weg te komen. En nogmaals, zodra je zelf aanvalt ben je zelf meteen kwetsbaar (als je bijv. een granaat gooit ben je kwetsbaar op het moment dat je die gooit. Niet als die ontploft).Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:30:
Die x aantal seconden onsterfelijkheid zie ik ook niet zitten. Het kan immers ook weer misbruikt worden.
Verwijderd
Pcies... daar gaat et om, tank was al geraakt waarschijnlijk. Ik heb al aardig wat tanks kappot gemaakt (althans ik zat er in en iemand anders schoot dat ding stukVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:58:
Tussen de turret en body zijkant/achterkant. Het is mij maar 1 keer gelukt om daarmee iemand in 1 keer uit te schakelen en zelfs toen wist ik niet zeker of die tank al geraakt was.
Verwijderd
Nou, ik kan me wel een aantal scenario's bedenken met c4.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:46:
[...]
Hoe kan je dat misbruiken dan? Zoals ik het ken van Urban Terror ben je maar 3 seconden of zo onkwetsbaar. dat is genoeg om je te orienteren, in the schatten waar het gevaar is en weg te komen. En nogmaals, zodra je zelf aanvalt ben je zelf meteen kwetsbaar (als je bijv. een granaat gooit ben je kwetsbaar op het moment dat je die gooit. Niet als die ontploft).
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 14:54 ]
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 14:54 ]
Verwijderd
waarschijnlijk ben je dan over een mijn gereden, of mischien had er iemand stiekem een c4 op je tank geplaktdCY schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:10:
Mij is het meerdere malen voorgekomen.. 1 schot van de vijand en ik was weg, een totale healthy tank..
Dus ik wil echt de plek weten waar men dan op schiet!
Wat mij ook een paar keer voorgekomen dat ik tegen een paal rij en gelijk no more ben met de tank..
Nee, totaal geen explosives of wat dan ook. Ik reed tegen een paal in Karkland..Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:14:
[...]
waarschijnlijk ben je dan over een mijn gereden, of mischien had er iemand stiekem een c4 op je tank geplakt
Verwijderd
ik heb ook wel eens dat ik dood ga zonder dat ik linksboven in het lijstje m'n nick name tegen kom..dCY schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:17:
[...]
Nee, totaal geen explosives of wat dan ook. Ik reed tegen een paal in Karkland..
Geen SRAW of wat dan ook.. *POEF* weg was ik, alleen omdat ik tegen een paal aantik.
Volgens mij is de loop van een tank het zwakste punt is. 1 shell is al genoeg om je hele tank op te blazen. Maar dan moet je wel precies in de loop van een tank schieten. Echt gemakkelijk is het niet dus waren meer gelukstreffers denk ikdCY schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:10:
Mij is het meerdere malen voorgekomen.. 1 schot van de vijand en ik was weg, een totale healthy tank..
Dus ik wil echt de plek weten waar men dan op schiet!
Wat mij ook een paar keer voorgekomen dat ik tegen een paal rij en gelijk no more ben met de tank..
[ Voor 62% gewijzigd door johanbarten op 30-08-2005 15:26 ]
Zo'n zelfde verkeersbord staat ook in Mashtuur bij de power station. Er tegenaan rijden/vliegen met een voertuig bekoop je dan altijd met de dooddCY schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:17:
[...]
Nee, totaal geen explosives of wat dan ook. Ik reed tegen een paal in Karkland..
Geen SRAW of wat dan ook.. *POEF* weg was ik, alleen omdat ik tegen een paal aantik.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 15:36 ]
Als ik spec ops speel, dan hoef ik met niemand samen te werken. Dat kan ik prima in m'n eentje af. Artillery en UAV opblazen, roadside C4 plaatsen. Ik zie niet in hoe een squad hierbij kan helpen behalve in de weg lopen en opgeblazen worden door m'n C4. En ja, dan speel ik toch echt serieus.Blue2k schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:17:
Kunnen de mensen die echt serieus willen spelen tenminste goed samen werken. En de lone wolfs worden eruit getrapt. Je zou het eens moeten proberen om in een oorlog voor je eentje te beginnen terwijl je bij de usmc zit.
Ach, als dat op de I3D servers gebeurt en ik ben er bij vraag ik de bestuurder altijd vriendelijk of hij zou kunnen wachten. Dan heb ik in ieder geval de tijd om ze 1 voor 1 van de server af te gooienVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:28:
Je kan natuurlijk ook als engineer pal voor je tank gaan staan als je hem repareert...dan kunnen er geen geinponems makkelijk met je tank vandoor gaan. Of gewoon een mijn voor je tank leggen als je hem repareert.
Waar ik trouwens de ziekte van krijg is dat ik op Mashtuur City bij het begin van een map wel een man of 15 naar de BH zag lopen, en degenen die er niet inkwamen gewoon tegen de tank aan bleven lopen, waardoor de BH dus niet wegkon. Ik heb toen maar in een impuls een granaat in het midden gegooid, wat me een TK of 8-10 opleverde, en natuurlijk een kick. Maar ja, ik moest er wel om lachen. Niet dat ik er een gewoonte van wil maken ofzo, maar gun een ander nou ook eens wat..spelbederf is niemand wijzer van geworden.
(ik realiseer me dat in deze ook fout bezig was, maar het was een impuls zoals ik al zei)
Klopt, maar met 16 spec opjes win je geen oorlog. Met 16 alleen lopende spelers ben je kansloos, als de tegenpartij een beetje teamt tenminste. Als spec op kun je ook prima een spawn in je eentje verdedigen tegen een niet al te grote overmacht (wat dus 99/100 keer is )biobak schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:33:
[...]
Als ik spec ops speel, dan hoef ik met niemand samen te werken. Dat kan ik prima in m'n eentje af. Artillery en UAV opblazen, roadside C4 plaatsen. Ik zie niet in hoe een squad hierbij kan helpen behalve in de weg lopen en opgeblazen worden door m'n C4. En ja, dan speel ik toch echt serieus.
yup idd ik speel ook wel eens met de spec ops, bedoeling is dan datje de vijandleijk basis in sneakt en de boel opblaasen... daar heb ik echt geen team voor nodig.biobak schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:33:
[...]
Als ik spec ops speel, dan hoef ik met niemand samen te werken. Dat kan ik prima in m'n eentje af. Artillery en UAV opblazen, roadside C4 plaatsen. Ik zie niet in hoe een squad hierbij kan helpen behalve in de weg lopen en opgeblazen worden door m'n C4. En ja, dan speel ik toch echt serieus.
Momenteel nog niet, maar met patch 1.03 dalijk welChaoss schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:46:
[...]
weet iemand trouwens ook of je punten oid krijg voor het opblaasen van radar, command post of artillerie?
gelukkig, ik vond het al zo vaag, doe je harstikke veel moeite om die boel daar op te blaasen, wat jouw team toch wel een behoorlijk voordeel opleverd te opzichte van de vijand, maar geen beloning.Morax schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:51:
[...]
Momenteel nog niet, maar met patch 1.03 dalijk wel
Dat is heel fijn voor je, maar ik wil als commander je toch wel kunnen aanspreken. Neem dan even de moeite om een 1-mans squad aan te maken, dan kan ik je in iedergeval helpen en kun je art of supplies aanvragen. Ik snap best dat niet iedereen in een squad wil spelen, maar neem dan even de moeite om jezelf in contact te stellen met de commander. Ik heb liever 10 squads van 1 persoon dan 1 sqaud van 5 en voor de rest allemaal lone wolfs. Maar goed, als mensen zich zo blijven gedragen zullen er steeds minder commanders komen... Je hebt gewoon dan niks te doen als een beetje art gooien, uav plaatsen en hier en daar een supply crate.biobak schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:33:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Blue2k op 30-08-2005 15:59 ]
Verwijderd
Op zich een goed idee, maar ik heb al gezien dat op 64 speler servers de maximum squad limiet bereikt wordt door dit soort grappen. Misschien moet EA maar de limiet opheffen, het heeft geen nut en als mensen alleen willen spelen doen ze dat toch wel.Blue2k schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:56:
[...]
Neem dan even de moeite om een 1-mans squad aan te maken, dan kan ik je in iedergeval helpen en kun je art of supplies aanvragen.
Ze hebben waarschijnlijk niet voor niets er een limiet op gegooidVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:14:
[...]
Op zich een goed idee, maar ik heb al gezien dat op 64 speler servers de maximum squad limiet bereikt wordt door dit soort grappen. Misschien moet EA maar de limiet opheffen, het heeft geen nut en als mensen alleen willen spelen doen ze dat toch wel.
[ Voor 44% gewijzigd door Mr. Bondt op 30-08-2005 16:17 ]
Verwijderd
Ik kan geen goede reden bedenken, jij? Mensen die alleen willen spelen doen dat toch wel. Beter geef je de commander dan toch een lijntje met die spelers, ook al is het hoogstwaarschijnlijk nutteloos.Mr. Bondt schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:16:
[...]
Ze hebben waarschijnlijk niet voor niets er een limiet op gegooid
Misschien een potie om de commander de mogelijkheid te geven om squads op te heffenVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Ik kan geen goede reden bedenken, jij? Mensen die alleen willen spelen doen dat toch wel. Beter geef je de commander dan toch een lijntje met die spelers, ook al is het hoogstwaarschijnlijk nutteloos.
Nee, dat is fijn; wordt niet alleen je tank gejat, krijg je er ook nog een TK bij en wellicht een zelfmoord (totaal -6), daar wordt je blij van...Je kan natuurlijk ook als engineer pal voor je tank gaan staan als je hem repareert...dan kunnen er geen geinponems makkelijk met je tank vandoor gaan. Of gewoon een mijn voor je tank leggen als je hem repareert.
Verwijderd
Anders ga je ff serieus op alles in, misschien had ik de smiley niet moeten vergetenHielko schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:33:
[...]
Nee, dat is fijn; wordt niet alleen je tank gejat, krijg je er ook nog een TK bij en wellicht een zelfmoord (totaal -6), daar wordt je blij van...
Misschien een idee om de commander interface zo te verbouwen dat de commander eenvoudig de berichten van elk squad afzonderlijk kan bekijken? Nu scrollt het soms als een gek voorbij, wordt je niet blij van.Mr. Bondt schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:32:
[...]
Waarschijnlijk is het zo dat als 8+ squads die VoIP functie tegelijk gebruiken, dat de server kan crashen?
Misschien hebben ze die limiet ingesteld om de commander niet gek te laten worden als tig sqauds tegen hem lopen te lullen
Dat zei ik een paar pagina's geleden ook al, het is gewoon stompzinnig dat EA dit toelaat. Maar ja, de community van elite gamehosters heeft in zijn oneindige wijsheid besloten dat dit soort dingen gewoon mogen, want er is iemand die voor de server betaald, DUS DIE MAG NATUURLIJK DOEN WAT IE WILT.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:39:
Even een opmerking m.b.t. knives/pistols only servers.
Hoewel het ongetwijfeld best leuk kan zijn (ik heb het zelf nog niet geprobeerd) om alleen maar met pistols en/of knives te spelen, vind ik persoonlijk dat dit soort taferelen toch ook niet helemaal door de beugel kunnen op een ranked server. Je kunt op dit soort servers gemakkelijk zeer veel punten halen in een zeer korte tijd...
http://img.photobucket.co.../ultimate_knife_fight.jpg
Dit is gewoon stat padding op grote schaal.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 16:44 ]
Verwijderd
EA heeft ook een official ranked server voor knife en pistol only.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:39:
Even een opmerking m.b.t. knives/pistols only servers.
Hoewel het ongetwijfeld best leuk kan zijn (ik heb het zelf nog niet geprobeerd) om alleen maar met pistols en/of knives te spelen, vind ik persoonlijk dat dit soort taferelen toch ook niet helemaal door de beugel kunnen op een ranked server. Je kunt op dit soort servers gemakkelijk zeer veel punten halen in een zeer korte tijd...
http://img.photobucket.co.../ultimate_knife_fight.jpg
Dit is gewoon stat padding op grote schaal.
Graag gedaan
Hoe is die te vinden?Mr. Bondt schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:43:
EA heeft ook een official ranked server voor knife en pistol only.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lijkt me nogal een vreemd verhaal, zeker als het een EA ranked server is (die ik overigens niet kan vinden met de server browser). Wat is het IP?Mr. Bondt schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:43:
[...]
EA heeft ook een official ranked server voor knife en pistol only.
Daar werd ik gekickt omdat ik te weinig kills maakte... Dat verhaal vertel ik nog wel een keer, want je raad het al, ik ben het er nog altijd niet mee eens
Dat is in lang niet alle gevallen zo, zeker niet als de "los lopende" lone wulfs ook een beetje kijken wat de anderen doen.T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:46:
[...]
Klopt, maar met 16 spec opjes win je geen oorlog. Met 16 alleen lopende spelers ben je kansloos, als de tegenpartij een beetje teamt tenminste. Als spec op kun je ook prima een spawn in je eentje verdedigen tegen een niet al te grote overmacht (wat dus 99/100 keer is )
Ik zal even kijken op mijn piepkleine blaadje met tig IP's...
Verwijderd
Als er Gamespot Gamecenter staat is het natuurlijk geen EA Official server hehMr. Bondt schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:58:
[...]
Ik zal even kijken op mijn piepkleine blaadje met tig IP's...![]()
IP: 64.74.218.232
Port: 16567
In het serverplaatje stond, toen ik voor het laatst daar was, Gamespot Gamecenter![]()
Nouja, ik werd gekickt voor statpadden![]()
Terwijl ik mijn teammaten die neergemaaid werden, weer reanimeerde
Ik ben goedgelovig: in de naam stond EA RankedVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:01:
[...]
Als er Gamespot Gamecenter staat is het natuurlijk geen EA Official server heh
Kijk dat is zoals het hoort, das nu een uitgebreide en leuke uitlegCrash schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:34:
[...]
Ik vermeld alleen dat ik het leuk heb gehadDie medailles zijn serieus bijzaak. Van het een op het andere had ik er twee bij
Mashtuur City speelden we, en met een helicopter vol met vrienden is best fijn spelen. Ook samen in een tank of jeep speelt fijner dan met vreemden. Via teamspeak kun je zo echt veel beter samenspelen en dat merk je ook best wel aan de punten die je haalt + dat het gewoon veel leuker is om met vrienden gezamelijk BF2 te spelen
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq