Baserapen, tankwhoring? Owh dus!! Mensen hebben de rare neiging om allemaal zo dicht mogelijk bij de actie te spawnen. Kijk, als je op Karkand speelt en je hebt als USMC net de eerste vlag overgenomen dan kun je er vergif op innemen dat er bij de 2e vlag heel veel gespawned word. Maar waarom? Spawn bij een andere vlag, pak een auto en rij achterlangs! Als je net voorbij de eerste vlag gaat staan met een tank of auto is het nu inderdaad wel erg makkelijk prijsschieten! Daarbij komt dat als er zoveel mensen daar spawnen dan is het bijna onmogelijk om de vlag even over te nemen. Dus je verminderd de tegenstand! Logisch toch?
Dus als je goed bent met een tank en de tegenstander kan niet dichterbij komen of mensen zijn gewoon niet slim genoeg om een AT mannetje te worden dan ben je een tankwhore? Ehm... ik zie erg vaak dat mensen, zonder te kijken, lekker oversteken. Ja, zo'n loop is wat traag, maar dat is simpel bij te houden! Als je zo je kills kan maken en de tegenstander van credits kan ontdoen dan doen we dat! Ik ga niet tijdens het gevecht even uitstappen en de tegenstander de sleutels van de tank overhandigen om vervolgens voor de loop plaats te nemen!
Ook zoiets raars dat mensen ervan beschuldigd worden dat ze geen vlaggen overnemen. Stel je staat alleen met een auto net buiten een camp. Mensen spawnen vrolijk en jij knalt ze af. Net duckhunt! Maar je zorgt er wel voor dat de plaatselijke bevolking aardig is verminderd tegen de tijd dat je teamgenoten komen om te helpen die vlag over te nemen. Ik lijk wel gek als ik daar met die auto naast die vlag ga parkeren! Verwacht echt niemand hoor!
Ik heb geen idee of ik nu baseraping en tankwhoring goed heb gedefinieerd, zo niet dan hoor ik dat graag!
Het is MIJN visie die hier geprojecteerd staat en er blijken evenveel visies als battlefield spelende tweakers te zijn. Deze post heeft niets te maken met Electric alleen maar mijn visie over tankwhoring en baseraping.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)