[PC] Battlefield 2 - deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34

Len

Leeg

Janssen schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:07:
Wat is dit voor bullshit...?!

Ik speelde net 3 uur achter elkaar op één server, en ik had elke ronde ongeveer 200 punten. En opeens krijg ik de melding: you have been disconnected from the server. Dus ik ga naar BFHQ, en wat denk je.....3 uur voor niks gespeeld!

K*tspel :r
Per ronde wordt toch de stats verstuurd?

En dan is het toch nog steeds geen "K*tspel", maar eerder een nare statsserver.

PS. speelde je wel op een ranked server? :Y)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Len schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:13:
[...]

Per ronde wordt toch de stats verstuurd?

En dan is het toch nog steeds geen "K*tspel", maar eerder een nare statsserver.

PS. speelde je wel op een ranked server? :Y)
Ja het was een ranked EA Official server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde net 3 uur achter elkaar op één server, en ik had elke ronde ongeveer 200 punten. En opeens krijg ik de melding: you have been disconnected from the server. Dus ik ga naar BFHQ, en wat denk je.....3 uur voor niks gespeeld!

Weet je wat pas bullshit is?

200 punten per ronde :+

Dan vraag ik me toch serieus af wat je dan aan het doen bent of op wat voor server je zit...ik zie namelijk niet al te vaak mensen met zulke scores rondlopen.
Mr. Bondt schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:24:
[...]

Ja, maar da's heel irritant als ze een UAV hebben geplaatst waar 1 vijand rondloopt en 0 eigen mensen.
Ze gaan dan vervolgens op de plek waar veel eigen mensen zitten, de hele tijd spotten... 8)7
De hele tijd dat geroggel van MEC word ik wel eens zat :P

Maar andersom is het natuurlijk een goed initiatief :)
Ik probeer altijd zo veel mogelijk te spotten in de hoop dat andere mensen er ook iets nuttigs mee doen. Soms zie ik in de verte heel sneaky een APC langs de rand van de kaart rijden ofzo...dan spot ik m wel in de hoop dat iemand met een vliegtuig ofzo er wat aan doet. Als ik aan het vliegen ben vind ik het ook heel handig om te horen waar het een en ander gespot word...ik reageer daar dus bijna altijd op. Tenzij ik "otherwise engaged" ben natuurlijk. Dus spotten die handel mensen!

Als ik commander ben spot ik juist de afgezonderde mannetjes en probeer ik de UAV zo te plaatsen dat je omtrekkende bewegingen van de vijand ook nog op kan pakken. Alleen heb ik soms het gevoel dat veel mensen daar amper op letten.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Pssst: geduld hebben B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:17:
[...]

Dat gezeur over die punten heel de tijd 8)7

Volgens mij zijn er mensen die na elke ronde kijken of hun stats al zijn bijgewerkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DaMorpheus schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:15:
[...]

Simpele admin message via een python scriptje, waarschijnlijk icm modmanager
Kun je die gebruiken dan op een ranked server?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Idd, jeej, we weten nu wel dat er vaak problemen zijn met het puntensysteem en het lijkt erop de nieuwe patch daar een oplossing voor brengt. Sowwat dat andere mensen meer punten halen of op een of andere manier het spel misbruiken. Je ben zelf verantwoordelijk voor je eigen daden en tja, het gras is altijd groener bij de buren. Van mij mogen ze het hele ranked systeem in de prullenbak gooien, dan zijn we teminste van dat probleem af. Ik speel dit spel voor mijn plezier en niet om te pimpen met mijn rank. unlocks? boeiend :O , die wapens zijn best balanced en och, de mannetjes gaan net zo snel neer met het standaard wapen. Ik word het hele gezijk over dat puntensysteem een beetje zat.

[ Voor 36% gewijzigd door Deem op 28-08-2005 22:33 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:27:
[...]

Kun je die gebruiken dan op een ranked server?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:17:
[...]

200 punten per ronde :+

Dan vraag ik me toch serieus af wat je dan aan het doen bent of op wat voor server je zit...ik zie namelijk niet al te vaak mensen met zulke scores rondlopen.
200 punten valt nog best mee, gisteren zat ik met 2 maten op een server, we gingen vlak bij elkaar staan met zn 3en, en dan telkens al je handgranaten over elkaar heen gooien en dan een supply pack. Gisteren had ik per ronde zo ~400 punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:01:
[...]

200 punten valt nog best mee, gisteren zat ik met 2 maten op een server, we gingen vlak bij elkaar staan met zn 3en, en dan telkens al je handgranaten over elkaar heen gooien en dan een supply pack. Gisteren had ik per ronde zo ~400 punten :P
Zo! Ben jij even goed. Wat is je ingame nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
[...]

Cool man ingame name?

Edit: Sarcastro was me voor.

[ Voor 4% gewijzigd door -Mike- op 28-08-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AteZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 11:00
en dan nog zeuren dat je punten kwijt ben als je zo speelt
misschien was je gewoon je punten kwijt omdat die ea servers 2x per dag rebooten.

het zijn niet de makers van het spel die een zogenaamd kutspel maken, maar die puber die proberen punten te krijgen door 200 of 400 punten te halen door trucjes uit te halen.

maar goed, ik heb nog steeds op sommige servers(ook rankingservers) een hoop lol met een normaal verdiende 25 punten.

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Het gaat me er ook niet om dat ik hoog in de ranglijst sta ofzo, maar ik wil meer wapens unlocken. Ik heb in tegenstelling tot andere mensen niet alle tijd van de wereld om honderden uren (heb ook nog een "echt" leven naast BF2) te spelen en alle wapens te unlocken.

En mn nick, dat gaat je helemaal niks aan :p

[ Voor 8% gewijzigd door Janssen op 28-08-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat heet statpadden en daar doelde ik dus ook op...maar fijn dat je t zelf toegeeft! En ze is er nog trots op ook.

Mensen die goed en ook normaal spelen zie ik meestal niet boven de 120-130 punten uitkomen. Uitzonderingen daar gelaten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ja leuk, op een flat gaan staan met drie mensen en dan granades naar beneden hooien naar de vlag, en dat de hele tijd herhalen, echt leuk hoor :O. vanuit die positie ben je gewoon nouwelijks te raken, erg flauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

naimed schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:27:
Idd, jeej, we weten nu wel dat er vaak problemen zijn met het puntensysteem en het lijkt erop de nieuwe patch daar een oplossing voor brengt. Sowwat dat andere mensen meer punten halen of op een of andere manier het spel misbruiken. Je ben zelf verantwoordelijk voor je eigen daden en tja, het gras is altijd groener bij de buren. Van mij mogen ze het hele ranked systeem in de prullenbak gooien, dan zijn we teminste van dat probleem af. Ik speel dit spel voor mijn plezier en niet om te pimpen met mijn rank. unlocks? boeiend :O , die wapens zijn best balanced en och, de mannetjes gaan net zo snel neer met het standaard wapen. Ik word het hele gezijk over dat puntensysteem een beetje zat.
Het ranked systeem afschaffen is inderdaad niet zo'n slecht idee. Je bent dan gelijk van een hoop gezeur af imho :) Nou wachten totdat EA dit ook door krijgt of gewoon de stekker uit de stats server trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
naimed schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:44:
Ja leuk, op een flat gaan staan met drie mensen en dan granades naar beneden hooien naar de vlag, en dat de hele tijd herhalen, echt leuk hoor :O. vanuit die positie ben je gewoon nouwelijks te raken, erg flauw!
Je begrijpt er niks van, ik zal het speciaal voor JOU nog eens uitleggen. We zoeken een plekje aan de rand van de map waar niemand is en dan gaan we de hele tijd elkaar supplyen of reviven. Aan basecampen (Elektra doet dit altijd) doe ik niet, dat vind ik zielig. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Janssen op 28-08-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Janssen schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:47:
[...]

Je begrijpt er niks van, ik zal het speciaal voor JOU nog eens uitleggen. We zoeken een plekje aan de rand van de map waar niemand is en dan gaan we de hele tijd elkaar supplyen of reviven. Aan basecampen (Elektra doet dit altijd) doe ik niet, dat vind ik zielig. :P
Als je dit echt doen kan je blij zijn dat ik je nooit op een server ben tegengekomen :)

En bedoel je met Elektra elektric? Die basecampt niet, elektric speelt normaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
DaMorpheus schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:52:
[...]

Als je dit echt doen kan je blij zijn dat ik je nooit op een server ben tegengekomen :)

En bedoel je met Elektra elektric? Die basecampt niet, elektric speelt normaal :/
Ja elektric bedoel ik, en ik weet voor 100% zeker dat hij niet normaal speelt. Hij houdt zich vooral bezig met tank whoring en base raping. Dit heb ik al een aantal keren met eigen ogen gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Janssen schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:54:
[...]
Ja elektric bedoel ik, en ik weet voor 100% zeker dat hij niet normaal speelt. Hij houdt zich vooral bezig met tank whoring en base raping. Dit heb ik al een aantal keren met eigen ogen gezien..
Ah, ik zie hem alleen elke dag omdat we veel samen spelen op onze servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
DaMorpheus schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:55:
[...]

Ah, ik zie hem alleen elke dag omdat we veel samen spelen op onze servers.
Ach ja, weet je wat het is, als iemand 99 van de 100x in een tank zit, en constant bij de spawn rondhangt met die tank dan zegt dat voor mij genoeg.

Maar goed, ieder zn meug he.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 01:41
jij moet helemaal niks zeggen, als je het niet kan, neem daar genoegen mee, probeer niet op zo'n uiterst zielige manier aan "goede" stats te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
mccAin schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:58:
jij moet helemaal niks zeggen, als je het niet kan, neem daar genoegen mee, probeer niet op zo'n uiterst zielige manier aan "goede" stats te komen
*knip
gedraag je :{

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 29-08-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 01:41
ja nee dat is een goede reden...
dit fun heb je aan zo'n game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je mond eens spoelen :{

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 29-08-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

|:( Ga dan op een server spelen waar alle wapens geunlocked zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je snapt dat als ik of een andere partner je betrapt je morgen op 0 punten staat?
Jij zegt wat de rest denkt, maar denk dat je een berichtje van Terr gaat krijgen :P

[ Voor 39% gewijzigd door Crash op 29-08-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
*knip*

[ Voor 129% gewijzigd door Crash op 29-08-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer een aantal uur gespeeld voor jan met de korte achternaam, 400 punten weg door connection lost, gek word ik ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:52:
[...]

Ik heb hem ook al meerdere malen zien basecampen hoor. Zo'n heilig boontje is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ja vergeet maar dat je de serverbalance helemaal verkloot, boeie he ja, als jij je wapens maar krijgt! hebbe hebbe hebbe! zoiemand heet een egoist en een valsspeler. als jij 400 tickets eraf snoept is het hele teamelement helemaal kapot, want hoe moet het team van je tegenstander dat gaanm compenseren. jij ben zoiemand die cheaten in de hand werkt en andere mensen geen enkele keuze houdt om het zelfde te doen. en dat alleen maar omdat jij een ander fucking digitaal geweertje wilt (waarvan de verschillen met het standaard wapen niet het hele cheaten waard is) 8)7 maargoed. pfff...

nog nieuws ofzo over BF2 ?

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 29-08-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

naimed schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:13:
[...]
Ja patch komt over 5 weken uit :P
En servers krijgen de mogelijkheid tot gereserveerde slots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Baserapen, tankwhoring? Owh dus!! Mensen hebben de rare neiging om allemaal zo dicht mogelijk bij de actie te spawnen. Kijk, als je op Karkand speelt en je hebt als USMC net de eerste vlag overgenomen dan kun je er vergif op innemen dat er bij de 2e vlag heel veel gespawned word. Maar waarom? Spawn bij een andere vlag, pak een auto en rij achterlangs! Als je net voorbij de eerste vlag gaat staan met een tank of auto is het nu inderdaad wel erg makkelijk prijsschieten! Daarbij komt dat als er zoveel mensen daar spawnen dan is het bijna onmogelijk om de vlag even over te nemen. Dus je verminderd de tegenstand! Logisch toch? :?

Dus als je goed bent met een tank en de tegenstander kan niet dichterbij komen of mensen zijn gewoon niet slim genoeg om een AT mannetje te worden dan ben je een tankwhore? Ehm... ik zie erg vaak dat mensen, zonder te kijken, lekker oversteken. Ja, zo'n loop is wat traag, maar dat is simpel bij te houden! Als je zo je kills kan maken en de tegenstander van credits kan ontdoen dan doen we dat! Ik ga niet tijdens het gevecht even uitstappen en de tegenstander de sleutels van de tank overhandigen om vervolgens voor de loop plaats te nemen! :P

Ook zoiets raars dat mensen ervan beschuldigd worden dat ze geen vlaggen overnemen. Stel je staat alleen met een auto net buiten een camp. Mensen spawnen vrolijk en jij knalt ze af. Net duckhunt! Maar je zorgt er wel voor dat de plaatselijke bevolking aardig is verminderd tegen de tijd dat je teamgenoten komen om te helpen die vlag over te nemen. Ik lijk wel gek als ik daar met die auto naast die vlag ga parkeren! Verwacht echt niemand hoor!

Ik heb geen idee of ik nu baseraping en tankwhoring goed heb gedefinieerd, zo niet dan hoor ik dat graag!

Het is MIJN visie die hier geprojecteerd staat en er blijken evenveel visies als battlefield spelende tweakers te zijn. Deze post heeft niets te maken met Electric alleen maar mijn visie over tankwhoring en baseraping.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Janssen schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:16:
[...]
En de nieuwe multihack volgt 2 dagen na die patch :)

Inclusief wallhack, chameleon skin en nog wat leuke tooltjes...
Wat heeft een hack te maken met een patch?
Punkbuster zorgt ervoor dat cheaters worden gekicked. De nieuwe patch zorgt ervoor dat mensen die valsspelen zoals jij niet meer aan punten komen :)

Oja, punkbuster update zeer regelmatig, moeilijk bij te houden met cheats :P
Ook leuk is dat je niet lang meer op ranked servers kan spelen zodra een cheat op je BF2 install gevonden wordt
Bor de Wollef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:17:
[...]

En waarom zou iemand bij EA naar jou luisteren en niet naar een ander?
Dat noemen ze direct contact met de persoon die daarvoor verantwoordelijk is bij EA :w

[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 29-08-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Van jou had ik toch even net iets meer verwacht :{

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 29-08-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:19:
[...]

[...]
Dat noemen ze direct contact met de persoon die daarvoor verantwoordelijk is bij EA :w
En dat noemen ze nu ook gebakken lucht imho. Als ze bij EA daar al op in gaan is het wel heel erg triest gesteld. Hopen dat er veel klachten over de hoster / admin komen dan, kunnen ze daar ook gelijk wat aan doen. Het lijkt me duidelijk dat EA niet zo maar iets gaat ondernemen na een klacht van 1 persoon (zeker niet zonder bewijs).

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 29-08-2005 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Dit is het battlefield 2 topic en die wordt bezocht door battlefield 2 liefhebbers, maar ook battlefield 2 'niet-zo-liefhebbers'. Ieder z´n eigen mening, maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom Janssen een dergelijke flame niet aan ziet komen (of toch wel?).
Ik ben negatief ten opzichte van EA, dat moge duidelijk zijn! Het is een gamefabriek aan het worden en het lijkt erop dat games soms niet eens meer 'uit liefde' (ja, dat klinkt mooi :+ ) zijn gemaakt! Maar om dan op deze manier de spelervaring van anderen te verpesten dat snap ik dan weer niet.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:39:
[...]

En dat noemen ze nu ook gebakken lucht imho. Als ze bij EA daar al op in gaan is het wel heel erg triest gesteld. Hopen dat er veel klachten over de hoster / admin komen dan, kunnen ze daar ook gelijk wat aan doen. Het lijkt me duidelijk dat EA niet zo maar iets gaat ondernemen na een klacht van 1 persoon (zeker niet zonder bewijs).
Oja, net als bij elke keer dat je er met gezeur op ingaat zal jij het weer beter weten :+
Maar zoals jij zelf vast wist kan EA precies zien hoeveel punten je elk potje verdient (en ook de manier waarop). Maar ja, geen idee wat in jouw sceptische wereld "bewijs" is B)

[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 29-08-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan nog denk ik nietr dat ze daar wat aan gaan doen want dat betekent dat je dan ook niet mag nade spammen uit bv een blackhawk etc wat dus wel zo kan en lijkt me sterk dat ze het uit game halen maby een lock ofzo aantal nades etc per game? dunno

las laatst trouwens iets over een got bijeenkomst ergens was dat nog doorgegaan of zou dat nog komen weet ook niet of we dat hier mogen bespreken

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AteZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 11:00
Volgensmij zal punkbuster of andere tools niet helpen tegen cheaten, er zal altijd wel iets zijn wat niet klopt in een spel.

de enige manier om het tegen te gaan is op elke server een Admin te zetten die ook echt de boel in de gaten houdt, en een goede spelers etiquette te ontwikkelen.

op DC servers was dat ook een redelijk succesvol concept. de leukste servers waren daar ook degene waar iedereen netjes speelt en gewoon hard er tegen aan gaat.

zeurders hou je ook altijd ,maar dat ligt vaak ook aan het aantal kills wat zo'n jammeraar tegen krijgt. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door AteZ op 29-08-2005 00:50 ]

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:48:
maar dan nog denk ik nietr dat ze daar wat aan gaan doen want dat betekent dat je dan ook niet mag nade spammen uit bv een blackhawk etc wat dus wel zo kan en lijkt me sterk dat ze het uit game halen maby een lock ofzo aantal nades etc per game? dunno

las laatst trouwens iets over een got bijeenkomst ergens was dat nog doorgegaan of zou dat nog komen weet ook niet of we dat hier mogen bespreken
In de nieuwe patch heb je zeer zeker maatregelen tegen het valsspelen zoals Janssen doet. En inderdaad, limiet op de hulppunten die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:42:
[...]

Oja, net als bij elke keer dat je er met gezeur op ingaat zal jij het weer beter weten :+
Maar zoals jij zelf vast wist kan EA precies zien hoeveel punten je elk potje verdient (en ook de manier waarop). Maar ja, geen idee wat in jouw sceptische wereld "bewijs" is B)
Ach ja, dan zouden ze nu ook de statwhores etc aanpakken. Ik geloof er helemaal niets van dat ze ook maar iets zullen doen eigenlijk. Het lijkt er namelijk op dat het EA totaal niet kan intereseren. De manier waarop punten worden verdient kunnen ze wellicht in beperkte mate nagaan maar denk je nou echt dat ze daar tijd in gaan stoppen als het maar om 1 speler gaat die niet in de top van de ranglijst staat als jij de enige bent die met klachten aankomt? Denk het niet namelijk. Sterker nog, je mag mijn nick zo aan ze geven hoor :) Ik word er niet warm of koud van. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Viper2k1 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:19:
Baserapen, tankwhoring? Owh dus!! Mensen hebben de rare neiging om allemaal zo dicht mogelijk bij de actie te spawnen. Kijk, als je op Karkand speelt en je hebt als USMC net de eerste vlag overgenomen dan kun je er vergif op innemen dat er bij de 2e vlag heel veel gespawned word. Maar waarom? Spawn bij een andere vlag, pak een auto en rij achterlangs! Als je net voorbij de eerste vlag gaat staan met een tank of auto is het nu inderdaad wel erg makkelijk prijsschieten! Daarbij komt dat als er zoveel mensen daar spawnen dan is het bijna onmogelijk om de vlag even over te nemen. Dus je verminderd de tegenstand! Logisch toch? :?

Dus als je goed bent met een tank en de tegenstander kan niet dichterbij komen of mensen zijn gewoon niet slim genoeg om een AT mannetje te worden dan ben je een tankwhore? Ehm... ik zie erg vaak dat mensen, zonder te kijken, lekker oversteken. Ja, zo'n loop is wat traag, maar dat is simpel bij te houden! Als je zo je kills kan maken en de tegenstander van credits kan ontdoen dan doen we dat! Ik ga niet tijdens het gevecht even uitstappen en de tegenstander de sleutels van de tank overhandigen om vervolgens voor de loop plaats te nemen! :P

Ook zoiets raars dat mensen ervan beschuldigd worden dat ze geen vlaggen overnemen. Stel je staat alleen met een auto net buiten een camp. Mensen spawnen vrolijk en jij knalt ze af. Net duckhunt! Maar je zorgt er wel voor dat de plaatselijke bevolking aardig is verminderd tegen de tijd dat je teamgenoten komen om te helpen die vlag over te nemen. Ik lijk wel gek als ik daar met die auto naast die vlag ga parkeren! Verwacht echt niemand hoor!

Ik heb geen idee of ik nu baseraping en tankwhoring goed heb gedefinieerd, zo niet dan hoor ik dat graag!

Het is MIJN visie die hier geprojecteerd staat en er blijken evenveel visies als battlefield spelende tweakers te zijn. Deze post heeft niets te maken met Electric alleen maar mijn visie over tankwhoring en baseraping.
Ik ben het helemaal met je eens, ik rij ook vaak met een tank rond als engineer en vind het dan erg prettig als er veel mensen spawnen bij een vijandelijke vlag. Het is namelijk niet zo slim als men keer op keer gewoon niet AT spawned terwijl ik daar met een tank sta.

Ga ik met mijn tank naast de vlag staan, dan heb ik vaak opeens allemaal C4 aan mijn tank hangen.

Stap ik uit mijn tank dan ben ik of mijn tank kwijt of in ben met een waterpistool (shotgun) op mensen met een kanon aan het schieten wat ik dan onmogelijk overleef.

Ik haat het dan ook als teamleden er met mijn tank vandoor gaan als ik deze sta te repareren en mij met mijn waterpistool achter laten. Een shot loslaten op een niets vermoedende tegenstander heeft dan eigenlijk altijd mijn dood tot gevolg. Hij draaid zich namelijk om als ik als een idoot op hem schieten ben, legt aan en ik ben dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
DaMorpheus schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:52:
[...]

In de nieuwe patch heb je zeer zeker maatregelen tegen het valsspelen zoals Janssen doet. En inderdaad, limiet op de hulppunten die je krijgt.
En is dat dan een limiet op de punten zelf, of op het aantal van die kogel tasjes die je kan afgeven aan je teammates? Want ik vind eerlijk gezegt de kogels voor mijn teammates belangrijker dan de punten als ik eens support speel :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Hoeveelheid tasjes boeit eigenlijk niet, 99.9% van de keren dat je support geeft, heeft de persoon aan wie je het geeft nog voldoende ammo. Vul je hooguit een clip aan.

Je zult wel maximaal een x-aantal supply punten per minuut ofzo kunnen krijgen, evenals revives. Kun je reviven als een gek, je krijgt er minder punten door. Misschien dat er dan eindelijk eens logische teams gevormd gaan worden, af en toe word je gek van de hoeveelheid medics die er rondlopen, daar krijg je een tank echt niet mee kapot hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik sta meestal buiten een vlag met de tank.. ik geef gewoon dekking voor teammembers die de vlag willen cappen..

Ik ga echt niet met de tank bij een vlag staan, meestal heb ik namelijk het geluk dat ik 3 AT gasten spawnen en mij zien!
SpecOps rij ik nu en dan nog wel plat als ze bezig zijn mij te beplakken met C4, das het probleem niet.

BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:34:
ff iets over die punish optie bij een team-kill...

Iedereen weet dat waneer je ge-team-killed bent je kan voten voor een punish.
Als je hierbij geen keuze maakt (YES of NO), kiest bf2 standaard voor een YES en wordt je maat dubbel ge-*!@$$@!

t is maar dat je t weet 8)

(sorry dat ik t via een akefietje met instappen moest leren Morpheus)
*knip* jij vote dus altijd yes als je iemand wil punishen en No als je iemand wilt vergeven?! de zin is "Do you wish to forgive the teamkiller" en BF doet na verloop van tijd automatisch YES... je vergeeft dus, en wordt je dus niet dubbel genaaid...

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 29-08-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Zo, de eerst volgende die meent mij aan een nog slechter ochtendhumeur te moeten helpen kan zijn borst nat maken. Want wat er hier gisteravond/vannacht in dit topic ging dus werkelijk nergens over :{
Ik heb diverse posts verwijdert en her en der wat scheldwoorden eruit geknipt. Mis je dus een post of is je bericht aangepast dan weet je dat je iets verkeerds gedaan hebt en dat je een volgende keer voor een soortgelijke actie op scherp staat.

[ Voor 37% gewijzigd door Crash op 29-08-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik surfde net toevallig deze Battlefield 2 Tweak Guide tegen het lijf en ik kwam hem in de startpost zogauw niet tegen.

Misschien dat men er wat aan heeft, ik in ieder geval wel. ik ga eens tweaken.

Trouwens een paar pagina's ofzo terug werd er door iemand al iets geopperd over lighting op low zetten zodat je de poppetjes beter ziet liggen, daar zit wel wat in zo te zien. Is misschien wel eens het proberen waard, schaduwen zijn wel mooi maarals je vijand het uit heeft staan lig je toch minder relaxt dan je denkt je vlag te coveren.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
naimed schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:13:
[...]

Ja vergeet maar dat je de serverbalance helemaal verkloot, boeie he ja, als jij je wapens maar krijgt! hebbe hebbe hebbe! zoiemand heet een egoist en een valsspeler. als jij 400 tickets eraf snoept is het hele teamelement helemaal kapot, want hoe moet het team van je tegenstander dat gaanm compenseren. jij ben zoiemand die cheaten in de hand werkt en andere mensen geen enkele keuze houdt om het zelfde te doen. en dat alleen maar omdat jij een ander fucking digitaal geweertje wilt (waarvan de verschillen met het standaard wapen niet het hele cheaten waard is) 8)7 maargoed. pfff...

Door resupplies snoep je geen tickets eraf. Enige manier om tickets te verliezen is

1) kills
2) meer dan een x aantal spawnpoints hebben waardoor er elke x seconden een ticket verloren gaat.

Desalnietemin is het een beetje lame om zo je scores op te hogen, aangezien er mensen zijn die het netjes spelen en zo geen kans op een medaille hebben. En je mist (naja, wie mist zo'n #%$#) 3 man van je team. Beetje zielig om dit zo open te zeggen hier.

@admins, kan zo'n gast niet gewoon van het forum gebanned worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:04:
Modbreak:Zo, de eerst volgende die meent mij aan een nog slechter ochtendhumeur te moeten helpen kan zijn borst nat maken. Want wat er hier gisteravond/vannacht in dit topic ging dus werkelijk nergens over :{
Ik heb diverse posts verwijdert en her en der wat scheldwoorden eruit geknipt. Mis je dus een post of is je bericht aangepast dan weet je dat je iets verkeerds gedaan hebt en dat je een volgende keer voor een soortgelijke actie op scherp staat.
_/-\o_ Dank U, het las al niet echt prettig weg vanochtend deze thread.

Back Ontopic: Gisteren Kubra Dam gespeeld (32 size) na aantal minuten hardnekkige oorlogsvoering hadden wij als USMC bijna alle vlaggen in handen behalve de MEC basis, ondanks dit liepen de tickets bijna niet terug terwijl dit volgens mij met maar 1 vlag toch redelijk hard moet gaan! Ik heb wel op meer maps dit feit gezien, zijn dit soms ook bugs? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Puresmoker schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:09:
Ik surfde net toevallig deze Battlefield 2 Tweak Guide tegen het lijf en ik kwam hem in de startpost zogauw niet tegen.

Misschien dat men er wat aan heeft, ik in ieder geval wel. ik ga eens tweaken.

Trouwens een paar pagina's ofzo terug werd er door iemand al iets geopperd over lighting op low zetten zodat je de poppetjes beter ziet liggen, daar zit wel wat in zo te zien. Is misschien wel eens het proberen waard, schaduwen zijn wel mooi maarals je vijand het uit heeft staan lig je toch minder relaxt dan je denkt je vlag te coveren.
Ik ben benieuwd hoe de ervaringen zijn met deze tweakguide. Ik heb hem even snel doorgelezen maar echt nuttige dingen (die ik nog niet wist) ben ik niet tegen gekomen. Straks eens de tijd nemen om hem goed te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:17:
[...]

Back Ontopic: Gisteren Kubra Dam gespeeld (32 size) na aantal minuten hardnekkige oorlogsvoering hadden wij als USMC bijna alle vlaggen in handen behalve de MEC basis, ondanks dit liepen de tickets bijna niet terug terwijl dit volgens mij met maar 1 vlag toch redelijk hard moet gaan! Ik heb wel op meer maps dit feit gezien, zijn dit soms ook bugs? :?
heeft volgens mij met de map type te maken.. aangezien USMC 1 uncappeble flag heeft moeten deze aanvallen..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
[...]

Tipje; lees wat er bij de map staat wanneer ie aan het opstarten is. Er zit verschil in of 0 partijen een vaste basis hebben, 1 partij of beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:28:
[...]

Ach ja, dan zouden ze nu ook de statwhores etc aanpakken. Ik geloof er helemaal niets van dat ze ook maar iets zullen doen eigenlijk. Het lijkt er namelijk op dat het EA totaal niet kan intereseren. De manier waarop punten worden verdient kunnen ze wellicht in beperkte mate nagaan maar denk je nou echt dat ze daar tijd in gaan stoppen als het maar om 1 speler gaat die niet in de top van de ranglijst staat als jij de enige bent die met klachten aankomt? Denk het niet namelijk. Sterker nog, je mag mijn nick zo aan ze geven hoor :) Ik word er niet warm of koud van. :O
Ik snap jou niet. Structureel kraak je alles af en structureel geloof je niet wat er gezegd wordt en keer op keer blijkt een weekje later dat jij ongelijk had en toch blijf je maar doorgaan met het verzieken van elke discussie hier :?

Tip: als je deze Battlefield 2 topics eens door ging lezen wist je dat er al een hoop mensen op 0 punten gezet zijn, en het is echt geen voorwaarde dat je daarvoor op nummer 1 moet staan.
Dat jij de helft van de community mist wilt niet zeggen dat EA niks aan deze game doet. Sterker nog, er zien tientallen mensen bij EA fulltime bezig met het online gebeuren van BF2.
[...]
Gewoon die laatste vlag pakken :P
Je moet als USA het hele gebied in kunnen nemen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 29-08-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:28:
[...]

Ik snap jou niet. Structureel kraak je alles af en structureel geloof je niet wat er gezegd wordt en keer op keer blijkt een weekje later dat jij ongelijk had en toch blijf je maar doorgaan met het verzieken van elke discussie hier :?
Keer op keer blijkt dat ik ongelijk heb? :O Kom dan met voorbeelden zou ik zeggen ipv dit soort slecht onderbouwde nutteloze flames. Als je het wilt hebben over discussies verzieken kun je beter ergens anders heenkijken imho.
Tip: als je deze Battlefield 2 topics eens door ging lezen wist je dat er al een hoop mensen op 0 punten gezet zijn, en het is echt geen voorwaarde dat je daarvoor op nummer 1 moet staan.
Dat weet ik wel maar ik zeg dat ik niet geloof dat jij daar ook maar enige hand in hebt (anders dan een andere speler), wat je wel doet voorkomen.

Dit hele gezeur zo is zonde van het topic en mijn posts.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 29-08-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Bor de Wollef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:55:
[...]

Keer op keer blijkt dat ik ongelijk heb? :O Kom dan met voorbeelden zou ik zeggen ipv dit soort slecht onderbouwde nutteloze flames. Als je het wilt hebben over discussies verzieken kun je beter ergens anders heenkijken imho.

[...]

Dat weet ik wel maar ik zeg dat ik niet geloof dat jij daar ook maar enige hand in hebt (anders dan een andere speler), wat je wel doet voorkomen.
Kom op zeg! Gaan we nou de hele tijd op deze manier door met z**ken tegen elkaar? Het valt me inderdaad op dat sommige mensen (noem geen namen) vinden dat ze op elk bericht van een ander negatief moeten reageren. Da's jammer! Je hoeft echt niet klakkeloos alles van een ander aan te nemen, maar telkens weer negatieve reacties zorgt ervoor dat je niet echt meer serieus genomen word. Het zal allemaal best wel zo zijn dat er mensen zijn die iets meer in de pap te brokkelen hebben als een ander, SO BE IT! Lekker belangrijk......
Nogmaals: stop nou allemaal eens met dit gezanik en praat op een leuke manier over BF2. Dat is imho het doel van dit topic en als iedereen een beetje normaal doet is het een stuk prettiger lezen.
We hoeven hier toch niet met elkaar om te gaan als een stel kleuters!!??

edit:
Dit bericht is NIET bedoeld als directe reactie op BOR, maar op alle voorgaande berichten van de laatste periode. De personen die ik wel bedoel zijn hoop ik zelf zo slim om zichzelf hierin te herkennen

[ Voor 8% gewijzigd door slash24 op 29-08-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik las iets over een got war mischien wel leuk voor vanavond ofzo :) mijn ingame nick is 404s

Ik speel de laaste tijd erg veel in helicopters, erg leuk. Heb ook voice me gunner en vooral dan wordt het erg strak. Hij molt zon beetje alles met de tv guided missiles, die dingen zijn echt sterk ,tegen een bh ofzo vlieg ik gewoon iets boven hem en boem 1 tv guided bh down. Ook heeft aa armor niet echt veel kans als je als piloot eenmaal weet waarvandaan je beschoten wordt. Enigste nadeel is dat je alleen vooruit kunt kijken ben al vaak genoeg tegen een paal gecrashed terwijl ik een roll wou maken simpel omdat je niet naast je kan kijken :(

[ Voor 75% gewijzigd door evilpin0 op 29-08-2005 11:55 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:19:

Baserapen, tankwhoring, campen enz. Allemaal naampjes voor tactieken waar schijnbaar veel mensen niet van kunnen winnen. Als excuus en tegen actie gaan ze dan onzinnige regeltjes verzinnen. Je mag dit niet, je mag dat niet, je mag zus niet, je mag zo niet want dat is lame! Vervolgens kijken we even in de gebruikers overeenkomst en de handleiding, maar daarin is niks over dergelijke regeltjes terug te vinden. Logisch er is niks mis met dergelijke tactieken. Waar ik me nu aan begin te storen is het feit dat er nu ook stats servers verschijnen waar dergelijke zielige regeltjes op toegepast worden. Ik heb liever dat EA daar wat meer tijd in steekt, dan in heel die statistieken. Het zal mij een zorg wezen dat de top 100 gevult is met mensen die vals spelen omdat ze geilen op dat naampje in de top 100. Of dat nou vals spelende mensen zijn of 100 kansloze jongeren die iedere seconden van hun vrije tijd in het spel steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28

Dark Angel

Corvette LS Power

DaMorpheus schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:52:
[...]

Als er dan een limiet is. kan je dan nog wel mensen helpen zonder dat je punten krijgen.
Af en toe heb je wel eens rondens waar je echt veel kan helpen met je hulpen punten.
Maar dat kom voornamelijk omdat de ronde lang duurt en er veel gevochten wordt op 1 punten daardoor haal je snel veel revives en of ammo points.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nu eigenlijk de zwakke plekken van een jeep, apc, tank en een blackhawk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:30:
Wat zijn nu eigenlijk de zwakke plekken van een jeep, apc, tank en een blackhawk???
je kan de bestuurder verblinden met de laser-pointer van het special forces geweer :Y)

en weer serieus: ik probeer tanks en apc's altijd aan de achterkant of bovenkant te raken, maar heb eigenlijk geen idee of het uitmaakt. Een jeep is zowiezo wel verrot doorgaans als je hem raakt (of de mannetjes dood) en een BH kan je beter de mannetjes uit proberen te schieten, dat gaat het snelst.

Er is in dit en voorgaande delen wel wat gespeculeerd over precies de band raken, of de achterkant van een rupsband, maar ik geloof dat de gegeevns in de diverse ini files dit tegenspreken

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:30:
In een van de vorige delen stond een post (met config info) waaruit bleek dat een tank overal even sterk is. Het zou me niet verbazen als dat voor alle voertuigen zo is. Even zoeken en je kunt de post vast vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Wellicht dat deze vraag wel eens eerder voorbij is gekomen, maar ik ga (met alle respect) de vorige 16 deeltjes er niet op nalezen :P).

De vraag: ik gebruik ASE om serverstatus en vriendenlijst te bekijken. Ik denk dat er hier meer zijn die dat doen. Wat ik mij afvraag is waarom het aantal spelers (als je een server hebt aangeklikt) niet klopt.
Bijvoorbeeld net DJMantri aangeklikt, ik zie dat er 32 spelers online zijn en toch laat ASE er maar 17 zien... bugje in ASE?

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:48:
[...]

In een van de vorige delen stond een post (met config info) waaruit bleek dat een tank overal even sterk is. Het zou me niet verbazen als dat voor alle voertuigen zo is. Even zoeken en je kunt de post vast vinden :)
En toch als ik een tank 2 keer op de rupsbanden raak van voren of achter ontploft deze, raak ik hem 3 keer op op de turret/zijkant of gewoon ergens aan de voorkant staat de tank in brand en ontploft even later, dus is er toch echt verschil!

Van de heli's op de banden werkt ook, met andere clanners uitgetest, van onderen op de band schieten (op het loopvlak dus niet aan de zijkant) als AT en de heli komt uit de lucht vallen, werkt alleen niet bij de cobra want die heb geen banden! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

[...]

gisteren aan de MEC zijde gespeeld als commander alle vlaggen bezet, behalve natuurlijk de homebase, en dan nog winnen USA? hoe kan dit nu weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
jefjef schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:44:
[...]

gisteren aan de MEC zijde gespeeld als commander alle vlaggen bezet, behalve natuurlijk de homebase, en dan nog winnen USA? hoe kan dit nu weer?
Op aantal kills is dat mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik knal me rocket altijd de cabine in van de crew en gunners. in een schuine hoek kan je er ook niet door heen knallen en heb je zo de 5 man achterin kapot. een 2e op de kont en hij ontploft.
maar als je dan slim bent en ff wacht tot de bh weer vol is met spawned mannetjes dan heb je double kills :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:34:
[...]

En toch als ik een tank 2 keer op de rupsbanden raak van voren of achter ontploft deze, raak ik hem 3 keer op op de turret/zijkant of gewoon ergens aan de voorkant staat de tank in brand en ontploft even later, dus is er toch echt verschil!

Van de heli's op de banden werkt ook, met andere clanners uitgetest, van onderen op de band schieten (op het loopvlak dus niet aan de zijkant) als AT en de heli komt uit de lucht vallen, werkt alleen niet bij de cobra want die heb geen banden! ;)
Zou kunnen, ik baseer mijn post alleen op de eerder geposte info. Het kan natuurlijk ook zijn dat het in een eerdere patchversie is aangepast. Thanks voor de geupdate info in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

<n00bvoer>Ook leuk: neem een straaljager, ga pijlrecht omhoog, 800m eruit, parachute open, en >10 seconden levert weer 'n lintje op :Y) record in 1 sprong is nu 1m10s met helaas een suicide toen ik buiten het slagveld waaide en jump vlak boven de grond toch net te hoog was</n00bvoer>

/edit: Airborne Ribbon (link}

[ Voor 16% gewijzigd door tweaktubbie op 29-08-2005 14:28 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
RFVR schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:17:
<n00bvoer>Ook leuk: neem een straaljager, ga pijlrecht omhoog, 800m eruit, parachute open, en >10 seconden levert weer 'n lintje op :Y) record in 1 sprong is nu 1m10s met helaas een suicide toen ik buiten het slagveld waaide en jump vlak boven de grond toch net te hoog was</n00bvoer>
* Rac-On schuldig is :X
maarre, hoeveel andere situaties zijn er waarbij je dat lintje krijgt? bij een luchtgevecht (als ik er al eens 1 heb, ben een vreselijk slechte vlieger) duik je vroeg of laat toch naar beneden om het op tree-top level uit te vechten?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 schoten met AT op de achterkant van een tank en hij staat in de fik (dus nog tussen de 1-2 streepjes armor over).
3 schoten met een AT op de rest van de tank en hij staat in de fik.
APC heeft zover ik weet geen zwakke plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
TOch vind ik het maar lastig om die spot te vinden bij een BH om em in 1x uit de lucht te halen met een AT raket. Je moet dus op het loopvlak van de band schieten, en dan is ie in een keer boemz0rz?

Het is dat ik niet zovaak AT speel omdat ie een SMG wapen heeft, als ie nou een AK47 ofzo had speelde ik het iig vaker. Maar is het echt zo dat als je zon ding op zijn banden raakt, dat ie kapot gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:32:
TOch vind ik het maar lastig om die spot te vinden bij een BH om em in 1x uit de lucht te halen met een AT raket. Je moet dus op het loopvlak van de band schieten, en dan is ie in een keer boemz0rz?

Het is dat ik niet zovaak AT speel omdat ie een SMG wapen heeft, als ie nou een AK47 ofzo had speelde ik het iig vaker. Maar is het echt zo dat als je zon ding op zijn banden raakt, dat ie kapot gaat?
Ik heb het uitgetest op onze clan server en het werkt echt alleen bij een bewegende heli is het vrij moeilijk want je moet dus echt het loopvlak raken, als de heli aan het hoveren is boven een vlag dan is het wel te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:21:
[...]

* Rac-On schuldig is :X
maarre, hoeveel andere situaties zijn er waarbij je dat lintje krijgt?
Ik was aan het spotten in een kraan op kubra dam als engineer. De onderste pijp (waar zowat alle voertuigen doorheen komen) was ik aan het voorzien van AT mijnen. Mijn commander had me van een crate voorzien zodat ik telkens naar beneden moest om te reloaden. Na 6 of 7 keer springen uit de kraan kreeg ik dus ook zon blauw lintje. Best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 19:37

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Indien er een gunner in de tank turret zit schiet ik altijd met m'n eerste AT raket op de turret > in het merendeel van de gevallen is de speler in de turret dan dood. Dit maakt het een stuk makkelijker om de tank vervolgens uit te schakelen!

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een attack heli is ook zo kapot. als ie stil hangt recht op de pilot knallen dan is die kapot en valt heli naar beneden. 1 rocket genoeg. heli ontploft toch wel als ie op de grond komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Of juist niet, ik heb met de M95 een keer een piloot gesniped die 2m boven een vlag hing, heli viel naar beneden, vervolgens pakte mijn teammates de heli en gingen verder vliegen >:) dat was wel gaaf om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Is het trouwens uberhoupt mogenlijk om tegen meer dan 15 bots te spelen in singleplayer? vind het zo maar een krappe rustige bedoeling eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je kan ook met je grenade launcher op het raam mikken, dan is piloot ook dood heb ik gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

GG85 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:16:
Is het trouwens uberhoupt mogenlijk om tegen meer dan 15 bots te spelen in singleplayer? vind het zo maar een krappe rustige bedoeling eigenlijk.
Kom dan online, veel gezelliger ;)

Nog even het volgende: in mijn beleving merk ik steeds vaker dat het eventjes duurt voordat de tag van iemand rood of blauw wordt.
Meestal worden je "vrienden" wel meteen blauw/groen en weet je dus gauw of je met een vijand te maken hebt. De laatste tijd merk ik dat het mannetje nadat je er al op geschoten hebt, toch bevriend is, met als gevolg natuurlijk teamkills....
En als je té lang wacht ben je zelf het haasje. Natuurlijk kennen we ook de nametag bug, is dit misschien een variant erop?

Kan natuurlijk ook een video instelling zijn, of ik moet vroeger stoppen met spelen :z

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Ook leuk: zit ik zaterdag in een volle BH op Songua Stalemate, opeens een raket er achterin, meeste gasten dood, we zijn dan nog met z'n drieën over. Opeens begint de chopper te tollen, blijkt de piloot er ook uit geschoten te zijn! Dus heb ik snel de plaats van de piloot overgenomen, echt nog net op tijd, kon 'm nog net weer optrekken, snel geland (geen engineers meer aan boord), gemaakt (was zelf wel engineer), teruggevlogen, geland, squad leader weer laten vliegen en weer verder. Was ff samengeknepen kadetjes :D

Is er binnenkort nog een samenkomen van GoTters? Heb trouwens het gevoel dat er nog weinig GoTters op DJ Mantri zitten de laatste tijd.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik begrijp even helemaal niks meer van de settings in BF2, ik heb eens een blik geworpen op die tweakguide, en heb het idee overgenomen om eens te defragmenteren. Me hele c: schijf was rood :P. Maar goed, daarna wat aan het klussen geweest met de settings, en toen maar weer alles terug gezet. Op een of andere manier kan ik nu niks meer aan me framerate veranderen. 1280x1024, 1024x768, AA off, 6x AA, alles medium, alles high het maakt allemaal niets meer uit :? Het ziet er wel anders uit, dus de settings werken wel, maar ik blijf rond de 30 fps hangen op drukke momenten. Je zou toch zeggen dat 6xAA zwaarder zou zijn als AA off, het verschil is er wel kwa graphics... Ik was van mening dat ik voor me gerommel meer fps had, of iniedergeval stabieler. Nu schommelt het tussen de 80 fps en 30 fps. :|

Ik ook altijd met me gepruts, moet met me tengels afblijven van werkende dingen..

[ Voor 6% gewijzigd door Blue2k op 29-08-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:48
Ikzelf speel regelmatig op de DJMANTRI server.

Voor mij 1 van de eerste en 1 van de weinige servers waar het "gezellig" is en waar samen gewerkt wordt.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-09 08:06
Hey fans van BF2. Wat zijn jullie meest favourite wapen(s) als ik dat mag vragen?

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 11-09 20:15
Iemand enig idee waar ik stats-padding kan melden? Ik heb duidelijke screenshots, die gast, zwaar irritant, ging de hele tijd zn vriendje resupplyen met zn support dinges, waardoor hij een score had van 120 en potje daarna, ik ging in de heli, hij met een granade launcher op mij schieten, ik niet opstijgen, want ik ga niet met een half gare heli de lucht in, komt daar de enemy chopper aan > ik dood, dankzij die klerelijer. Dat soort gasten mogen ze van mij virtueel in de cel gooien, zodat die nooit meer battlefield kan spelen. :P

Maja, iemand een email adres waar ik dit soort dingen kan melden, zodat hun account gereset/verbannen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-08 14:57

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

evilpin0 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:43:
Ik las iets over een got war mischien wel leuk voor vanavond ofzo :) mijn ingame nick is 404s

Ik speel de laaste tijd erg veel in helicopters, erg leuk. Heb ook voice me gunner en vooral dan wordt het erg strak. Hij molt zon beetje alles met de tv guided missiles, die dingen zijn echt sterk ,tegen een bh ofzo vlieg ik gewoon iets boven hem en boem 1 tv guided bh down. Ook heeft aa armor niet echt veel kans als je als piloot eenmaal weet waarvandaan je beschoten wordt. Enigste nadeel is dat je alleen vooruit kunt kijken ben al vaak genoeg tegen een paal gecrashed terwijl ik een roll wou maken simpel omdat je niet naast je kan kijken :(
Dus jij was diegeen die gisteren met je maat iedere keer de Havok op eiste, en mij neerschoot toen ik er naar toe rende. :r , met als mededeling wrong button...

Dit zijn nu de dingen die mij niet echt zinnen in deze game, echt jammer.

Verders vind ik het een top game. En ga ik nu weer een poging wagen :P

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wenneyhanney schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:59:
Hey fans van BF2. Wat zijn jullie meest favourite wapen(s) als ik dat mag vragen?
Hey hallo! Ja dat mag je vragen. De shock paddles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
T-mo-T schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:06:
Maja, iemand een email adres waar ik dit soort dingen kan melden, zodat hun account gereset/verbannen wordt?
mocht het op een i3d server zijn kan DaMorpheus je wel helpen

[ Voor 49% gewijzigd door Gunner op 29-08-2005 20:32 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:40

RvV

GG85 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:16:
D:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\AI\AIDefault.ai

aiSettings.setMaxNBots 64

Alleen trekt mijn pc dat niet meer. :'(

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lange_Slurf schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:07:
[...]

Dus jij was diegeen die gisteren met je maat iedere keer de Havok op eiste, en mij neerschoot toen ik er naar toe rende. :r , met als mededeling wrong button...

Dit zijn nu de dingen die mij niet echt zinnen in deze game, echt jammer.

Verders vind ik het een top game. En ga ik nu weer een poging wagen :P
Erg puberaal is dat ja.... :( Laatst ook ene BULIWYFE , ofzo. Die gast knalde me gewoon neer voordat de heli terug gespawnd was zodat ik niet er in ging, maar hij en zn "maatje".

Dit soort dingetjes (veel kleine iritaties) moeten opgelost worden, al ben ik bang dat het al te laat is want ik speel steeds minder en korter battlefield. Kvindt het zo jammer maar de fun wordt gewoon steeds minder omdat er nog steeds bugs in zitten die heel simpel maar zwaar kut zijn....zo jammer allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 10-09 03:57
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:03:
[...]

Dit soort dingetjes (veel kleine iritaties) moeten opgelost worden, al ben ik bang dat het al te laat is want ik speel steeds minder en korter battlefield. Kvindt het zo jammer maar de fun wordt gewoon steeds minder omdat er nog steeds bugs in zitten die heel simpel maar zwaar kut zijn....zo jammer allemaal...
Agree, weiger zelfs te spelen nu, ben het zo zat die irritante eikels die je game plezier verpesten.
Ik heb geen zin om elke keer kwaad te worden.
En dan duurt het uitkomen van die patch ook nog eens 5 weken. ( dan is call of duty 2 er al bijna)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag toch een rare bug...
k had als commander in Karkand op een i3d server mijnen bij die ondiepe oversteek gelegd.. wilde een vriendelijke tank erdoor.. dus ik loop, spring in het water, en op het moment dat ik uit het water kom heb ik mijn wapens niet meer!!!
Ik helemaal WTF :? .. uiteindelijk kreeg ik ze weer terug nadat ik ging liggen en weer opstond

Maar toen viel er al arti op mijn hoofd.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 11-09 20:15
Gunner schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:31:
[...]

mocht het op een i3d server zijn kan DaMorpheus je wel helpen
Helaas, het was gewoon zon EA europe server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
wenneyhanney schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:59:
Hangt compleet van de situatie af. De meeste maps gewoon de spec ops unlock, maar karkand de assault omdat ik dan een grenade launcher heb, op sharqi peninsula de M95 sniper rifle en als MEC op karkand de support gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Gedver, nu die elende ook mee gemaakt. Ik ben commander bij gulf of Oman en sta veilig in de gang, denk ik dan. Dood opeens, revive weer dood, ik kreeg niet eens de kans om suicide te selcteren. Die gasten hadden zeker 20 punten de man voor ik disconnecte :(.

Verder blijft het een leuk spel

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

mrknowitall schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:59:
Gedver, nu die elende ook mee gemaakt. Ik ben commander bij gulf of Oman en sta veilig in de gang, denk ik dan. Dood opeens, revive weer dood, ik kreeg niet eens de kans om suicide te selcteren. Die gasten hadden zeker 20 punten de man voor ik disconnecte :(.

Verder blijft het een leuk spel
Gebeurt vaker..... figuur xtremefire genaamd? Die moeten ze overal bannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:13:
[...]

Agree, weiger zelfs te spelen nu, ben het zo zat die irritante eikels die je game plezier verpesten.
Ik heb geen zin om elke keer kwaad te worden.
En dan duurt het uitkomen van die patch ook nog eens 5 weken. ( dan is call of duty 2 er al bijna)
Nog 5 weken?! Dat is best wel aso lang, denk echt dat deze game opeens niet gespeeld wordt door mij. Wat ook zo klote is als je iemand kill en je wel de kill erbij krijgt maar geen punten. 8)7 Heb ik regelmatig als bevelhebber meegemaakt, 3kills maar geen punten...
Call of Duty 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Yeah, we gaan staken! Wedden dat iedereen gewoon doorspeeld omdat het te verslavend is ;)

Moeten we met CoD 2 nog zien..

[ Voor 22% gewijzigd door bvk op 29-08-2005 22:32 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Doh... als bevelhebber hoor je ook helemaal geen punten te krijgen voor kills...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.