[PC] Battlefield 2 - deel XVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach...tis toch nooit goed want ik had het dus ook maar dan andersom...ik spawn...spring in de heli met mn maat...PANG PANG...beide uit de heli gesniped door een teammaat....die pipo springt in de heli en 10m verder crashed hij m...dus wij staan weer te wachten tot ie terug komt en je raad het al...2x snipe en een crash....heel fijn dus...en autokick stond uit...

Dus na 3x had ik daar ook wel genoeg van...ben ik maar ff mn PKM in m leeg gaan schieten...maar dan gaat iedereen zich er mee bemoeien. Uiteindelijk met een -45 ofzo de server verlaten. GATVER!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:15:
[...]
ik heb niet voor niks zn post net leeggehaald :)
Ik wil niet lullig doen, maar dat mag niet volgens GoT. Krijg je een waarschuwing enzo. Ik zou zoiezo je e-mail adres weghalen als je geen spam wilt ;).

[ Voor 22% gewijzigd door blaataaps op 27-08-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:24:
[...]

Ik weet alleen nog niet hoe ik die moet boeken ? In de controlpanel kon ik niets vinden.
De GOT clan gaat zondagavond trainen en ik wilde hem boeken. Een warserver is zeer welkom voor trainingen, zie ook http://forum.armyofgot.nl/
marcel t forum op internet ligt eruit :? je kan er niet meer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:07:
[...]

Inplaats van de dvd heb ik een Mini-Image gevonden (4.1mb) en dat werkt ook perfect.
ha dat wil ik ook maar hoe kun je die maken ? is t een bestandje of zo ?

alvast bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Ik wil niet lullig doen, maar dat mag niet volgens GoT. Krijg je een waarschuwing enzo. Ik zou zoiezo je e-mail adres weghalen als je geen spam wilt ;).
Mijn excuus..ik dacht dat je t misschien wel mocht mailen...ik ben ook geen hardcore GoTter ;)...mn post is idd al leeg gehaald...ik rommel wel wat verder...k kwam er net een van 2,5 Mb tegen...of kan dat niet kloppen?

Nou ja...thanx anyways...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:23

Fuelke

Forza Ferrari

Niet verder doorvragen over mini-image, maakt niet uit of je hem legaal hebt of niet, maar er kunnen ook mensen mee geholpen worden die hem illigaal hebben

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we toch bezig zijn: Reageren op een modbreak hoeft niet ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

[...]
Google is your friend, zoek eens op mini image, de policy van GoT laat niet toe dat hier directe links worden geplaatst. :)
Dank, het is gelukt _/-\o_ _/-\o_

Nu is het wachten op me nieuwe cd een stuk aangenamer ;) :)

Bewijs dat ik hem echt heb gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://img254.echo.cx/img254/2461/battlefield2inhoudtasje7zo.jpg

edit:
offtopic:
Was voor een inkoopactie, toen FreeRecordShop een actie had "3 games halen 2 betalen"

en ja, ik ben [C64] BlackDeath

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij wel ;) (gelukt he)

Ik heb m ook gewoon origineel. Moet ik een foto posten met deze post ernaast? :+ :+

Ik koop mn spellen altijd!

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

7(8)7 Ik was toenstraks met een volle BH meteen afgeknald

[ Voor 98% gewijzigd door RMB op 27-08-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

D3ton4tor schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:13:
[...]
Heb tip opgevolgd van iemand anders hier en ben stil blijven staan, en verteld dat ik koffie ging zetten, vervolgens blijf je lekker zitten of roept een admin.
Bij mij begonnen ze uiteindelijk op de jet te schieten met 3 man, waardoor ie ontplofte, heb ze uiteraard even de punish-behandeling gegeven. O-)
Ik ben het helemaal met je eens dat het nogal stom gedrag is van die mensen. Maar als je in een vliegtuig gaat zitten en zegt dat je koffie gaat zetten, zou ik ook zoiets hebben van jaa daag, daar plakken we even een piepend pakketje onder. Want om nou een vliegtuig de halve ronde bezet te houden zonder er iets nuttigs mee te doen, vind ik ook niet in de haak. Goed, je bedoelingen waren anders, maar dat weten zij niet.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me eigenlijk af of er al cheats zijn voor BF2...niet voor mezelf ofzo want ik ben ontzettend ANTI cheat...maar gewoon omdat ik af en toen van die momenten heb van....DAT KAN NIET!

Zoals laatst....ik was op karkant USMC...ik spawn naast de tank..spring erin en scheur meteen naar de eerste kruising zeg maar...komt de MEC tank al meteen aanscheuren aan de kant van de bergen in het "achteraf" straatje met die schutting. Ok...dus ik had dat al gehoord op ts...rij rechtdoor en schiet meteen een schot raak, rij gelijk achteruit zodat ik niet geraakt kan worden. Rij naar voren..raak m nog een keer en meteen terug...rij weer naar voren...en BOEM..ik was in 1 schot kapot!! En NIET door c4! Het was echt die tank....vind dat zo'n bullshit..dat kan toch niet? Of wat ik ook wel eens gezien heb...heli's die automatisch lijken te flaren op het moment dat je begint met locken...bij de eerste piep gelijk flares!...lijkt me ten eerste onlogisch, niet te spreken van reactievermogen!

Daarbuiten nogal irritante bug dat je AT's regelmatig door voortuigen heen gaan, en wat ik te vaak heb gewoon, op gelockte heli's en/of vliegtuigen schieten met je vliegtuig waarna 5 van de 6 raketten nog steeds er langs schieten ook al flaren ze niet!!

Laatst dan toevallig wel een AT door het laadruim van een volle MEC heli geschoten waarna ik de piloot te pakken had. Dan houd het vliegen snel op...hij hing namelijk 3 mtr boven de vlag dus ze hadden ook geen tijd om van plek te wisselen...hehe

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Omdat niemand dit ooit gepost heeft, doe ik het maar even:

Heb je er een hekel aan om altijd naar sites te surfen of in BFHQ naar je stats te kijken?

Download dan dit progsel:

Battlefield 2 Stats Retriever

Link

Geen SPAM oid, alleen maar makkelijk zodat je niet altijd hoeft te zoeken _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

FnF schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:58:

Heb je er een hekel aan om altijd naar sites te surfen of in BFHQ naar je stats te kijken?

Link

Geen SPAM oid, alleen maar makkelijk zodat je niet altijd hoeft te zoeken _/-\o_
Ja ja
En vervolgens na het invoeren van je naam en wachtwoord gaat er zonder dat je het weet een mailtje naar de maker die je naam incl wachtwoord kan kapen 8)7

Ik heb het niet zo op dit soort progsels hoe goed het er allemaal ook uitziet.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Ikke! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:34:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens dat het nogal stom gedrag is van die mensen. Maar als je in een vliegtuig gaat zitten en zegt dat je koffie gaat zetten, zou ik ook zoiets hebben van jaa daag, daar plakken we even een piepend pakketje onder. Want om nou een vliegtuig de halve ronde bezet te houden zonder er iets nuttigs mee te doen, vind ik ook niet in de haak. Goed, je bedoelingen waren anders, maar dat weten zij niet.
ze lagen dus al op het vliegtuig :z
Toen ik ze vroeg weg te gaan, en ze dit niet deden, zei ik dat ik wel koffie ging zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Edwin van Cleef schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:00:
[...]

Ja ja
En vervolgens na het invoeren van je naam en wachtwoord gaat er zonder dat je het weet een mailtje naar de maker die je naam incl wachtwoord kan kapen 8)7

Ik heb het niet zo op dit soort progsels hoe goed het er allemaal ook uitziet.
alleen hoef je je password helemaal niet in te vullen :z

http://www.bf2sr.com/img/srmain1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

D3ton4tor schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:14:
[...]

ze lagen dus al op het vliegtuig :z
Toen ik ze vroeg weg te gaan, en ze dit niet deden, zei ik dat ik wel koffie ging zetten
Ah wist niet dat die 3 er al op lagen. Als ik iemand anders in een vliegtuig zie zitten en diegene zegt dattie even koffie ging zetten, dan vind ik de teamkill wel rechtvaardig. Maar inderdaad, op een vliegtuig gaan liggen omdat je hem wilt hebben is wel stom.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 23:06

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Gister weer wat ongelukkigs gedaan. Was weer eens eervol gestorven, zoals die ronde de ganse tijd. Dus ik was benieuwd hoe slecht het eigenlijk ging dus druk op TAB. Maar het was dusdanig belabberd dat ik ergens buiten beeld onderaan de lijst stond. Dus ik tover met rechtsklik de muisaanwijzer tevoorschijn en wil gaan scrollen door met de muis de scrolbalk naar beneden de bewegen. Daarvoor dien je natuurlijk de linker muisknop ingedrukt te houden. Op dat moment spawn ik zo'n beetje op de tenen van een teammaat. *Ratatata*......whoopsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
FnF schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:58:

Link

Programma werkt bij mij niet optimaal; moet meerdere malen op retrieve drukken voordat ie alle stats laat zien. Afgezien daarvan, best een handig progje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Hebben mensen al wat meer ervaringen gezien van BF2 met de nieuwe creative X-fi? Het enige wat ik tot nu heb kunnen vinden is de volgende link:

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1850366,00.asp

Ook kwam ik dit tegen mbt lighting, is dit niet gewoon een cheat? Als ik lighting op low zet cq uit, zie ik toch iemand veel makkelijker liggen?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakguides.com/images/BF2_8.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door tHe_BiNk op 27-08-2005 17:00 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Programma werkt bij mij niet optimaal; moet meerdere malen op retrieve drukken voordat ie alle stats laat zien. Afgezien daarvan, best een handig progje :)
Het werkt bij mij ook niet perfect, het laat enkel de medailles zien... De stats laat hij echter niet zien, ondanks dat ik meerdere malen retrieve had gedrukt. Hopelijk wordt het gefixt.

Vandaag heb ik Logitech Extreme 3D Pro gehaald (mooi dingetje dat wel) om helicopters te kunnen besturen. Maar wat ik vreemd vind is dat als ik naar rechts wil gaat hij naar links. :D Weet iemand hoe het op te lossen is?

Gisteravond spawnde ik op een plekkie en zag een BH laag vliegen, ik pakte een shotgun (ik ben engineer BTW), schoot 1x naar dat ding en wat er gebeurde schiep mijn verbazing... het stortte neer. :D En de kill points waren voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:33
tHe_BiNk schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:42:

Ook kwam ik dit tegen mbt lighting, is dit niet gewoon een cheat? Als ik lighting op low zet cq uit, zie ik toch iemand veel makkelijker liggen?

[afbeelding]
huh vaag, ik weet dus nu wel op welke instelling ik t ga zetten >:)
een cheat is het niet lijkt me, aangezien het gewoon ingebakken is in t spel, maar ckers wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Sideshowbobbie schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:16:
[...]

huh vaag, ik weet dus nu wel op welke instelling ik t ga zetten >:)
een cheat is het niet lijkt me, aangezien het gewoon ingebakken is in t spel, maar ckers wel handig :)
Maar mis je dan ook niet de schaduwen van voertuigen/mannetjes? Denk het wel, en die zijn juist wel weer erg handig om te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Hebben jullie er last van dat je stats niet worden bijgewerkt?

Anderhalf uur geleden ergens 100 punten gehaald (een recoord voor mij) en een ribbon; helemaal niets :(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tHe_BiNk schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:42:
Hebben mensen al wat meer ervaringen gezien van BF2 met de nieuwe creative X-fi? Het enige wat ik tot nu heb kunnen vinden is de volgende link:

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1850366,00.asp

[afbeelding]
Ja, dat is ook zo, dit is ook al op enkele andere guides tegengekomen dat je op low een veel betere overview hebt over de map, en je ziet inderdaad bijna iedereen over staan. Ik heb dit zelf even geprobeerd, en het scheelt inderdaad enorm, je ziet iedereen veel beter, en je knalt ze zo neer. Nu heb ik vaak dat ik niemand zie en iemand op me begint te schieten, en ik ook maar wat in het rond schiet :) Dit is vooral bij OCS, maar die map suckt toch IMHO _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:10:
Hebben jullie er last van dat je stats niet worden bijgewerkt?

Anderhalf uur geleden ergens 100 punten gehaald (een recoord voor mij) en een ribbon; helemaal niets :(
Ja, zijn weer problemen met de stats servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
DaMorpheus schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:55:
[...]
Ja, zijn weer problemen met de stats servers
Komen ze er dan helemaal niet meer bij of veel later?

K was gewoon lekker aan het spelen @ karkand en een Meritorious Unit Ribbon gehaald... niets !

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 27-08-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:57:
[...]

K was gewoon lekker aan het spelen @ karkand en een Meritorious Unit Ribbon gehaald... niets !
Had gisteren ook zo'n goede ronde die niet werd meegeteld.
Paar uur later weer even gespeeld en die ronde werd weer wel genoteerd.
Maar die goede ronde is tot op de dag van vandaag spoorloos verdwenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
[...]

Ik speel geregeld potjes dat als de ronde is afgelopen ik voor 1 seconde de melding krijg "there is a problem with your connection" en dan krijg je het score overzicht en begint de volgende ronde. De punten van deze potjes ben je kwijt. Ken meerdere mensen die dit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[...]

!
Dat hangt er vanaf, vaak komen de stats er helemaal niet meer bij, soms een poos later. Reken er maar niet op eigenlijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Grappig daar in die loods met die nachtkijker,lijkt wel een cheat. :)
Ik weet niet.Ik houd niet zo van die donkere levels. (maar ik zal hem toch wel weer kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
omfg die muziek... alles wat enigzins voor me speakers stond staat nu achter in de kamer }:O

Wat irritant, het ziet er op zich wel geinig uit, die gadgets zijn wel geinig als die touwen etc, maar of het 50 euro waard is betwijfel ik heel erg. Of is die uitbreiding geen 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:58

TDG

Blue2k schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:51:
[...]
Wat irritant, het ziet er op zich wel geinig uit, die gadgets zijn wel geinig als die touwen etc, maar of het 50 euro waard is betwijfel ik heel erg. Of is die uitbreiding geen 50 euro?
Volgens mij zijn uitbreiding meestal rond de €25,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Blue2k schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:51:
[...]

omfg die muziek... alles wat enigzins voor me speakers stond staat nu achter in de kamer }:O

veel te donker voor mij.
ik hou het wel bij bf2. >:)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat dit kan zijn?
Als ik net in een nieuwe map zit,krijg ik opeens allemaal gekleurde lijntjes op het speelbeeld
Verticale,en op een gegeven moment zit alles vast
En zie je overal gekleurde blokjes en strepen
Speel al weken zonder problemen,met de goede patches en drivers van Ati
en nu opeens dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:33
loop er niet echt warm voor moet ik zeggen, hopelijk komen er snel meer filmpjes/screenshots zodat ik er anders over ga denken :P. Doe gewoon een paar nieuwe mappen en wapens in een patch, maar jah, dan verdient EA/DICE geen geld natuurlijk
Trouwens, als die uitbreiding er is, mag ik toch hopen dat ie redelijk bug vrij is >:)

en idd, die muziek erachter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er toch wel vet uit hoor :) dat special forces.

maar laat eerst bf2 maar is helemaal bugvrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik loop ook niet echt warm voor SF, ik heb het niet zo op dat donkere, geef mij maar gewoon licht. Het lijkt me trouwens wel vet dat je die kruisboog ook door iemand heen kan schieten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Nou die punten en ribbon heb ik afgeschreven. nog steeds niet erbij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:24:
7(8)7 Ik was toenstraks met een volle BH meteen afgeknald
Gebeurde dit toen je aan het vliegen was, of gaat het straks gebeuren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Waarom zie ik vrijwel alleen paars wanneer ik dit .wma filetje met Media Player afspeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
htf99 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:25:
[...]

Ik speel geregeld potjes dat als de ronde is afgelopen ik voor 1 seconde de melding krijg "there is a problem with your connection" en dan krijg je het score overzicht en begint de volgende ronde. De punten van deze potjes ben je kwijt. Ken meerdere mensen die dit hebben.
Dat heb ik precies hetzelfde.

Heb misschien nog een beetje een raar request. Maar kan iemand met veel RAM (1.5GB+) voor mij ff checken hoeveel RAM BF2 gebruik met alle settings op medium, geen AA en 1024x768. Ik wil graag op deze settings spelen maar met 512MB (P4 2.8GHz, 6600GT) lukt dat niet. Het schokt teveel. Ik heb geld om te upgraden naar 1GB, en ik hoop dat die settings dan wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 00:11:
Weet iemand wat dit kan zijn?
Als ik net in een nieuwe map zit,krijg ik opeens allemaal gekleurde lijntjes op het speelbeeld
Verticale,en op een gegeven moment zit alles vast
En zie je overal gekleurde blokjes en strepen
Speel al weken zonder problemen,met de goede patches en drivers van Ati
en nu opeens dit.
Videokaart te warm? Toch de verkeerde driver (stiekum ;) )? Geheugenprobleem? Het kan ook een moederbord probleem zijn. Kan zo ineens gebeuren dat een onderdeel van je pc het begeeft onder stress. Maar als je geen problemen hebt met andere programma's of games dan zou ik battlefield even deinstalleren, de schijf defragmenteren en dan battlefield weer installeren met alle patches.
Fokkie schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 09:49:

Waarom zie ik vrijwel alleen paars wanneer ik dit .wma filetje met Media Player afspeel?
Verkeerde codec :P .

[ Voor 13% gewijzigd door Viper2k1 op 28-08-2005 10:41 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:29:
[...]

Vandaag heb ik Logitech Extreme 3D Pro gehaald (mooi dingetje dat wel) om helicopters te kunnen besturen. Maar wat ik vreemd vind is dat als ik naar rechts wil gaat hij naar links. :D Weet iemand hoe het op te lossen is?
Ja :) Als je de controls configureerd, en je klikt bijvoorbeeld op het veld 'Roll Left', druk de joystick dan ook naar LINKS en niet de andere kant op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:29:
[...]

Kwestie van je besturingsinstellingen veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

-Pjotrski- schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:07:
[...]

Dat heb ik precies hetzelfde.

Heb misschien nog een beetje een raar request. Maar kan iemand met veel RAM (1.5GB+) voor mij ff checken hoeveel RAM BF2 gebruik met alle settings op medium, geen AA en 1024x768. Ik wil graag op deze settings spelen maar met 512MB (P4 2.8GHz, 6600GT) lukt dat niet. Het schokt teveel. Ik heb geld om te upgraden naar 1GB, en ik hoop dat die settings dan wel kunnen.
Ik heb hier 1GB ram en bij mij slokt hij 471mb op. (bf2.exe)
De rest van je config moet het makkelijk aankunnen je systeem is gelijkwaardig aan de mijne.
Ik speel ook alles op medium met een resolutie van 1024*768

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 16:56

Len

Leeg

htf99 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:25:
[...]

Tja dat heb ik nu veel te vaak gehad. De lol gaat zo wel weg van het spelen met BF2 :(

Ik had bij de laatste keer meteen mijn BFHQ gechecked en toen zag ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65349/thumb.jpg

jummie :9

Hellaas was dat na in /uitloggen weer weg ;)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiekert schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:41:
[...]

Ja :) Als je de controls configureerd, en je klikt bijvoorbeeld op het veld 'Roll Left', druk de joystick dan ook naar LINKS en niet de andere kant op ;)
Dat heb ik ook gedaan in de opties. :+ Maar hij blijft alles tegenovergesteld doen, behalve neus omhoog en omlaag dat doet hij wel goed. Maybe kan je screenie posten van je instellingen? Dan kan ik het vergelijken met die van mijne.
Thnx voor je bijdrage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Len schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:49:
[...]

Tja dat heb ik nu veel te vaak gehad. De lol gaat zo wel weg van het spelen met BF2 :(

Ik had bij de laatste keer meteen mijn BFHQ gechecked en toen zag ik dit:

[afbeelding]

jummie :9

Hellaas was dat na in /uitloggen weer weg ;)
Hallo waar zij we mee bezig zeg?
BF2 draait toch niet alleen om de stats en medailles etc.?
Draait bij mij toch echt om ff lekker te spelen wat kan mij de stats verekken, zie dat meer als een leuke extra.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

fryskmantsje schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:17:
[...]

Draait bij mij toch echt om ff lekker te spelen wat kan mij de stats verekken, zie dat meer als een leuke extra.
Ja hallo!!

Ik wil wel graag die unlocks hebben :o En commander spelen vind ik ook leuk. En de gene met de hoogste rang heeft voorrang dan.

pffff. Ik had het ook leiver anders gezien, ik betaal voor een game en dan MOET ik spelen om alles te kunnen doen :+ Life is so mean.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
[...]

Hmm, volgens mij speel jij niet op Ranked Servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BTW, voor de battle van GoT vanavond, op welke server wordt dat gehouden en hoe laat?
offtopic:
Vanmiddag kunnen we ook al beginnen wat mij betreft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

TDG schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:55:
[...]

Volgens mij zijn uitbreiding meestal rond de €25,-.
De uitbreidingen voor 1942 waren toch duurder dan 25 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Fokkie schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 09:49:
[...]

nope.....bij ''color profile'' in je driver moet je ''color correction'' op advanced zetten, dan is het weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
[...]

Tuurlijk,zo denk ik er ook over.
Ben soms een hele avond op zoek naar een server waar goed teamwork plaats vind.
Ik ben maar een middelmatige speler,maar als ik dan eens een goed potje heb gespeeld waarbij ik
dan wat "leuke extras"heb verdient,dan baal ik toch wel als juist die niet meegeteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Laten we eens kijken op welk soort servers de meeste mensen spelen. Hieruit kunnen we gelijk afleiden of stats belangrijk zijn of niet :)

Poll: Op welke servers speel jij?
Alleen ranked
Alleen unranked
Zowel ranked als unranked
Private servers
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=87610&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 28-08-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Spielerij is er niet voor om mensen te werven voor wat dan ook, ook al is het slechts een potje spelen. Mensen ronselen om mee te spelen kun je beter via IRC doen.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Zo BF2: SF ziet er erg leuk uit. tuurlijk gameplay is het zelfde maar de extra features die erbij zitten zijn grappig. Traan gas en Zip-Line zijn een leuke aanvulling. En nachtmissie hebben toch altijd weer iets extra`s. Tot nu toe ene goede aanvulling voor BF2

Wat beterft de Pool ik speel alleen op EA servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Mr. Detonator schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:57:

nope.....bij ''color profile'' in je driver moet je ''color correction'' op advanced zetten, dan is het weg :)
Ahh oke, weer wat geleerd!! :)

Goed en nu is het tijd voor weer een ronde met 30+ kills!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Odessa schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:58:
[...]

Tuurlijk,zo denk ik er ook over.
Ben soms een hele avond op zoek naar een server waar goed teamwork plaats vind.
Ik ben maar een middelmatige speler,maar als ik dan eens een goed potje heb gespeeld waarbij ik
dan wat "leuke extras"heb verdient,dan baal ik toch wel als juist die niet meegeteld worden.
Tuurlijk vind ik het ook leuk om een ribbon ofzo te verdienen, maar vind een leuk potje spelen belangrijker.
En als dan om 1 of andere reden punten etc niet bijgeschreven worden is dat jammer maar geen reden om deze topic vol te spammen.(No offense)
Daar moeten we maar mee leren leven/killen :Y)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weinig mensen die unranked spelen zo te zien. Zelf speel ik ook nooit unranked .Waarom unranked spelen als het ook ranked kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Sinds kort heb ik hier last van als ik een paar uur aan het gamen ben geweest. Ik heb zelfs mijn 9800XT ondergeklokt... Net catalyst 5.8 geinstalleerd, hielp niet.

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/3905/bf23qm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Fokkie schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:04:
Sinds kort heb ik hier last van als ik een paar uur aan het gamen ben geweest. Ik heb zelfs mijn 9800XT ondergeklokt... Net catalyst 5.8 geinstalleerd, hielp niet.

[afbeelding]
Word de kaart te warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Ik zal mijn heteluchtklutser eens even de kast in laten blazen ;) Als dat helpt de heatsinks maar eens even bekijken..

[ Voor 11% gewijzigd door F0kke op 28-08-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Mr. Detonator schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:57:
Ik kan deze setting niet vinden :? (Catalyst 5.8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:17:
[...]

Dat heb ik ook gedaan in de opties. :+ Maar hij blijft alles tegenovergesteld doen, behalve neus omhoog en omlaag dat doet hij wel goed. Maybe kan je screenie posten van je instellingen? Dan kan ik het vergelijken met die van mijne.
Thnx voor je bijdrage. :)
hmm vreemd. je kan het natuurlijk ook handmatig wijzigen. Zorg in iedergeval ervoor dat je joystick controls allemaal gemapt zijn zoals je ze wilt hebben. het omdraaien van de richting is een simpele hamdmatige wijziging in the controls.con

edit het bestand 'My Documents\Battlefield 2\Profiles\profilenummer\Controls.con.

ga naar de volgende regel toe:
code:
1
ControlMap.create AirPlayerInputControlMap

Hier start de configuratie voor de vliegtuig controls.
als de roll left /right niet goed gaat pak je deze regel:
code:
1
ControlMap.addAxisToAxisMapping c_PIRoll IDFGameController_0 IDAxis_0 0 0

en verander dat naar:
code:
1
ControlMap.addAxisToAxisMapping c_PIRoll IDFGameController_0 IDAxis_0 1 0

De eerste van de laatste 2 getallen heb ik veranderd in een 1. als het goed is zijn de controls nu omgedraaid. mocht net niet werken dan kan het ook het laatste getal zijn ;) dat moet je even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Trippy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1

[afbeelding]
Dit is dus de beruchte Ati bug (in elk geval, zo ziet dat er bij mij ook uit). Als je beweegt gaan die 'spikes' overal over je scherm. Ik heb een 9800 pro 128. Met de laatste drivers hebben ze deze bug behoorlijk teruggedrongen, maar als je maar lang genoeg grote maps speelt (kom ik zo op terug) dan krijg je dit soort corrupties te zien. Je kan dan ook hebben dat er delen van het spel wegvallen. Je ziet dan hele gebouwen of mannetjes niet meer.
Dit is iets dat bij mij voorkomt na een aantal games te hebben gedaan op grote maps (naamgeving door mijzelf). Ik kom deze fout bijna niet tegen op Karkand of Sharqi, maar wel weer op Mashtuur en alle niet urban maps.
Ik heb meestal, als ik doorspeel, dat ik een blauw scherm - reboot krijg. Enige oplossing die ik weet is om uit bf te gaan en de computer opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Viper2k1 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:56:
[...]

Dit is dus de beruchte Ati bug (in elk geval, zo ziet dat er bij mij ook uit). Als je beweegt gaan die 'spikes' overal over je scherm. Ik heb een 9800 pro 128. Met de laatste drivers hebben ze deze bug behoorlijk teruggedrongen, maar als je maar lang genoeg grote maps speelt (kom ik zo op terug) dan krijg je dit soort corrupties te zien. Je kan dan ook hebben dat er delen van het spel wegvallen. Je ziet dan hele gebouwen of mannetjes niet meer.
Dit is iets dat bij mij voorkomt na een aantal games te hebben gedaan op grote maps (naamgeving door mijzelf). Ik kom deze fout bijna niet tegen op Karkand of Sharqi, maar wel weer op Mashtuur en alle niet urban maps.
Ik heb meestal, als ik doorspeel, dat ik een blauw scherm - reboot krijg. Enige oplossing die ik weet is om uit bf te gaan en de computer opnieuw op te starten.
Bedankt voor je reply, ik dacht dat mijn kaart gewoon te heet werd. Ik heb inmiddels net nieuwe thermal paste op mijn kaart zitten smeren, maar dit mocht ook niet baten. Ik ga maar terug naar Catalyst 5.7, want hier had ik minder last van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 23:06

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Fokkie schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:59:
[...]

Bedankt voor je reply, ik dacht dat mijn kaart gewoon te heet werd. Ik heb inmiddels net nieuwe thermal paste op mijn kaart zitten smeren, maar dit mocht ook niet baten. Ik ga maar terug naar Catalyst 5.7, want hier had ik minder last van het probleem.
Ik heb het ook met min 9800Pro 128MB. Welke driver versie ik ook probeer (ATI en Omega). Wat wel lijkt te helpen is shadows en dynamic lightning enzo op "low" of "off" zetten. Even testen wat voor jou werkt. Ikzelf heb twee weken geen artcifacts meer gehad totdat ik met de nieuwe Catalyst 5.8 weer naar medium wilde proberen. Binnen een uur dezelfde spikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Dit probleem heeft dus niet direct iets te maken met de temp van mijn videokaart? Ik heb het nu om de 10 minuten :/ (3d mark draait wel zonder artifacts) Ik snap er gewoon niks van, de vorige 6000 punten heb ik zonder problemen bij elkaar gegamed ;)

[ Voor 55% gewijzigd door F0kke op 28-08-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
  • Laatst online: 12-02 09:13
FnF schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:21:
[...]

Dat is natuurlijk complete onzin. Er wordt in totaal 4GB aan fysiek geheugen ondersteund door Windows. Je pagefile kan echter veel groter dan 4GB, ik heb hem hier zelfs op 10GB totaal gehad. Windows beperkt het alleen tot 4GB per partitie, maar zoals jullie bij mijn specs kunnen zien, heb ik genoeg HD's, en natuurlijk Partition Magic, om gewoon meerdere pagefiles te kunnen maken, wat Windows allemaal samenvoegt.

Heel goed MAX3400, ga eerst maar eens een computercursus volgen (Daar leer je onder andere hoe je Google kan raadplegen voor informatie) _/-\o_

Grootste onzin die ik deze hele maand heb gehoord :*)
De C't meld echter ook dat XP nooit meer dan 1,5 gb swap gebruikt. Ik kan er zelf niets over zeggen, bij mij komt ie nooit verder dan ca. 986 mb

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

secoh schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:58:
[...]

De C't meld echter ook dat XP nooit meer dan 1,5 gb swap gebruikt. Ik kan er zelf niets over zeggen, bij mij komt ie nooit verder dan ca. 986 mb
Windows kan uberhaubt niet meer dan 4GB adresseren. Je kunt dan wel een swapfile van 10GB aan gaan maken, nut zal het niet echt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Fokkie schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:44:
Dit probleem heeft dus niet direct iets te maken met de temp van mijn videokaart? Ik heb het nu om de 10 minuten :/ (3d mark draait wel zonder artifacts) Ik snap er gewoon niks van, de vorige 6000 punten heb ik zonder problemen bij elkaar gegamed ;)
Kan je altijd even testen. Kast open en, nadat je je even ontladen hebt aan een verwarmingsbuis, de heatsink even aanraken. Als je hem nog net / net niet meer vast kan houden dan is de temperatuur ongeveer 60 graden Celsius. Alles koeler dan dat is goed. Extra koeling is nooit weg, maar zorg wel dat je een luchtstroom hebt en niet een stuk stilstaande lucht.
Ik denk dat dit echt iets van doen heeft met de eerder geschetste bug.

Net een geweldige pot gehad op Mashtuur. Jammer dat we verloren als MEC, maar ik heb de BH toch wel 3 keer mogen neerhalen! Met tank en met een auto. Iemand van de tegenpartij mij uitmaken voor camper (hij was de piloot van de BH). Kan ik er wat aan doen dat hij steeds in mijn vizier vliegt!
Eind van de rit: 20 assists en 40 kills voor een total van 100 punten! En weer een gouden plak! Heerlijk als dat gebeurd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Er zijn weer werkende cheats op dit moment. Hopelijk komt er snel een PB update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Viper2k1 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:16:
[...]

Kan je altijd even testen. Kast open en, nadat je je even ontladen hebt aan een verwarmingsbuis, de heatsink even aanraken. Als je hem nog net / net niet meer vast kan houden dan is de temperatuur ongeveer 60 graden Celsius. Alles koeler dan dat is goed.
Maar als je koeler TE koel is, heeft tie geen goed contact met de chip. Dat is ook niet goed :o probeer een programma om de temp te monitoren tijdens het gamen.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Bor de Wollef schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:30:
Er zijn weer werkende cheats op dit moment. Hopelijk komt er snel een PB update.
Welke Bor? Hoe zien ze eruit?

Je kan het toch nooit 100% tegenhouden, maar het is wel vervelend als iemand je met cheaten moet overtreffen. Vaak ook om dan EA een hak te zetten, want 'die doen toch niks'. Als we weten hoe het eruit ziet dan kunnen we overgaan op kicken en bannen en das dan wel weer leuk! :+
Len schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:37:

Maar als je koeler TE koel is, heeft tie geen goed contact met de chip. Dat is ook niet goed :o probeer een programma om de temp te monitoren tijdens het gamen.
Ja klopt inderdaad! Helemaal als je een kaart hebt waarbij de koelrib alleen is vastgemaakt met een plastic doordruk dingetje (geen idee hoe zo'n ding heet :+ ). Meestal zit er dan nog een veertje op die voor extra druk zorgt, maar soms dus niet en dan zit de rib gewoon los, 'gelijmd' met koelpasta.

[ Voor 37% gewijzigd door Viper2k1 op 28-08-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Bor de Wollef schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:30:
Hoe weet je dat?
Let op: ik vraag niet naar de cheats zelf, maar wel naar een bron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Viper2k1 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:16:
[...]

Kan je altijd even testen. Kast open en, nadat je je even ontladen hebt aan een verwarmingsbuis, de heatsink even aanraken. Als je hem nog net / net niet meer vast kan houden dan is de temperatuur ongeveer 60 graden Celsius. Alles koeler dan dat is goed. Extra koeling is nooit weg, maar zorg wel dat je een luchtstroom hebt en niet een stuk stilstaande lucht.
Ik denk dat dit echt iets van doen heeft met de eerder geschetste bug.
Je hebt gelijk, het spel loopt prima op mijn x64 partitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Echt zwaar klote dat je je accountnaam niet kunt veranderen zonder je stats te verliezen. Is hier echt geen oplossing voor? Dit is de zoveelste aanwijzing voor mij dat EA dit spel niet eens heeft laten beta testen door mensen die verstand hebben van online gaming...maar door een stelletje kleuters die ooit eens "mario" gespeeld hebben.

Ik hoop dat de patch hier verandering in brengt maar dat zal toch wel niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Janssen op 28-08-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Mr. Bondt schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:41:
[...]

Hoe weet je dat?
Let op: ik vraag niet naar de cheats zelf, maar wel naar een bron :)
Een bron geef ik je niet omdat er dan altijd mensen zijn die de cheats wel gaan gebruiken. Als je goed zoekt zul je vinden. Ik kwam er achter omdat ik mensen echt overduidelijk zag cheaten. Een korte zoektocht leverde gelijk duidelijke uitleg + werkende cheat (tot de volgende pb update hopelijk).

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 28-08-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Als je gekilled word zie je altijd de naam van degene die jouw killed , daarna tussen haakjes het wapen en daarna weer jouw naam.

Wat is dan:

F&TJohnn [ gives the evil eye to] Player1 ?

Gives the evil eye to ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Bor de Wollef schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:18:
Als je gekilled word zie je altijd de naam van degene die jouw killed , daarna tussen haakjes het wapen en daarna weer jouw naam.

Wat is dan:

F&TJohnn [ gives the evil eye to] Player1 ?

Gives the evil eye to ?!
zoiets zag ik laatst ook, er kwam heel kort op het scherm te staan 'attacker [throws pie to] victim' of iets dergelijks.
was ook weer direkt weg en niet in de console terug te vinden :? :P

/edit
dit was aan het einde van een ronde, als iedere speler automatisch gekilled wordt door de server. toen zag ik het heel kort (halve seconde ofzo) op het scherm staan in de log.

[ Voor 17% gewijzigd door twiekert op 28-08-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

twiekert schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:21:
[...]

zoiets zag ik laatst ook, er kwam heel kort op het scherm te staan 'attacker [throws pie to] victim' of iets dergelijks.
was ook weer direkt weg en niet in de console terug te vinden :? :P

/edit
dit was aan het einde van een ronde, als iedere speler automatisch gekilled wordt door de server. toen zag ik het heel kort (halve seconde ofzo) op het scherm staan in de log.
Het was hier niet aan het einde van de ronde maar gewoon onder het spelen. Ik was wel dood maar de kill stond niet in de log. De "killende" speler was overigens een admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Zijn er nog meer mensen bezig met de map editor? Weet iemand hoe je de bergtoppen een grijze kleur geeft en onder aan de berg gewoon gras ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:27:
[...]

Het was hier niet aan het einde van de ronde maar gewoon onder het spelen. Ik was wel dood maar de kill stond niet in de log. De "killende" speler was overigens een admin.
Simpele admin message via een python scriptje, waarschijnlijk icm modmanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022
B1gk1ller schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:08:
Zijn er nog meer mensen bezig met de map editor? Weet iemand hoe je de bergtoppen een grijze kleur geeft en onder aan de berg gewoon gras ofzo?
http://battlefield2.filefront.com/info/BF2_MT_1

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Ik weet dat er in de startpost veeeel links staan, maar is er een goede link waar beschreven staan wat alle icoontjes/ symbooltjes/ kleurtjes betekenen als ik BF2 multiplay speelt (schiet namelijk af en toe teammate dood :( ) Speelt pas 1 wweek BF2

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je misschien vertellen waaraan het merkbaar was dat ze cheaten? Moeten we het zoeken in autoaim, godmode, wallhack?? Ik kan daar zo slecht tegen...wat is nou de lol van het cheaten. Dan kan je net zo goed een cheat maken dat iedereen die bij je in de buurt komt in 1x dood is ofzo...(ze hadden op ravenshield een C4 hack...aan het begin van de ronde werd iedereen door C4 opgeblazen....heel flauw)

Ze moeten gewoon strenger optreden tegen cheaters...hup hardwareban!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Thanks cyberspy, Hoe staat het trouwens met de blackhawk down film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Om nog even terug te komen op de pagefile:
Praat hier graag even gezellig verder over de pagefile, aangezien Terr al had aangegeven dat SGD hier niet voor bedoeld was, en WOS lijkt me er een betere plaats voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:58:
Kan je misschien vertellen waaraan het merkbaar was dat ze cheaten? Moeten we het zoeken in autoaim, godmode, wallhack??
Wat af en toe bij mij lijkt is dat ik soms dood ga door mensen die om het hoekje meteen op me af gestormd komen. Ok je kunt wel wat zien als er een UAV hangt, maar ik kan daarmee nooit iemand EXACT vinden. Wat sommige wel lijken te kunnen en ik mij daarbij afvraag hoe dat toch kan...

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Kleintje81 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:33:
[...]

Wat af en toe bij mij lijkt is dat ik soms dood ga door mensen die om het hoekje meteen op me af gestormd komen. Ok je kunt wel wat zien als er een UAV hangt, maar ik kan daarmee nooit iemand EXACT vinden. Wat sommige wel lijken te kunnen en ik mij daarbij afvraag hoe dat toch kan...
UAV vind ik altijd wel duidelijk hoor en kan de mannetjes dus ook makkelijk vinden. Daarnaast heb ik ook weleens commanders gehad die info gaven over waar mannetjes vandaan kwamen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
MarcoZ20 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:37:
[...]

UAV vind ik altijd wel duidelijk hoor en kan de mannetjes dus ook makkelijk vinden. Daarnaast heb ik ook weleens commanders gehad die info gaven over waar mannetjes vandaan kwamen.......
Ja, maar da's heel irritant als ze een UAV hebben geplaatst waar 1 vijand rondloopt en 0 eigen mensen.
Ze gaan dan vervolgens op de plek waar veel eigen mensen zitten, de hele tijd spotten... 8)7
De hele tijd dat geroggel van MEC word ik wel eens zat :P

Maar andersom is het natuurlijk een goed initiatief :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Bondt op 28-08-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Ik heb BF2 vorige week besteld dus ik verwacht hem over enkele dagen. :) Kan iemand mij iets meer vertellen over die ranks? Kun je makkelijk promotie krijgen? Kun je ook achteruit gaan in rang? Kun je bijvoorbeeld alleen promoveren tot kolonel als je ook commander bent?

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
RvV schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:35:
Ik heb BF2 vorige week besteld dus ik verwacht hem over enkele dagen. :) Kan iemand mij iets meer vertellen over die ranks? Kun je makkelijk promotie krijgen? Kun je ook achteruit gaan in rang? Kun je bijvoorbeeld alleen promoveren tot kolonel als je ook commander bent?
Kolonel bestaat niet.

check http://ubar.bf2s.com om de eisen te zien die bij promoties/badges/medals/ribbons horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
RvV schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:35:
RTFSP,

Ligt eraan, nee, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Wat is dit voor bullshit...?!

Ik speelde net 3 uur achter elkaar op één server, en ik had elke ronde ongeveer 200 punten. En opeens krijg ik de melding: you have been disconnected from the server. Dus ik ga naar BFHQ, en wat denk je.....3 uur voor niks gespeeld!

K*tspel :r
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.