Asus V9999GE deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.414 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Aangezien de 500 al gehaald is in deel 1 hier een deel 2
link naar deel: 1 asus v9999 gamers edition

De asus V9999GE is al te verkrijgen vanaf 295 Euro!! (Edit hij was eerst 199,95!)
pricewatch: Asus GeForce 6800 256MB DDR3, V9999 Gamers Edition

Informatie:

Ruim 25% sneller dan andere concurrenten met 6800GPU
De ASUS V9999 Gamer Edition is speciaal ontwikkeld om te voldoen aan de wensen van hardcore gamers die in de nieuwste pc-titels willen genieten van de spectaculairste visuele effecten. De beste visuele effecten worden niet alleen veroorzaakt door de krachtigste GPU, maar tevens door de ultragoed presterende, speciaal door ASUS ontworpen printplaat die 25% sneller is dan andere concurrenten op de markt. Als videokaart-zwaargewicht ASUS en ‘s werelds snelste en krachtigste GPU samenkomen, is het resultaat een oplossing die de meest realistische visuele effecten voor pc’s uit de geschiedenis levert.

Kenmerken Chipset
• Superscalar GPU-architectuur
Levert tot 8x de shading power vergeleken met vorige generatie producten en zorgt daarmee voor extreme spelprestaties.
• NVIDIA CineFX™ 3.0-engine
Volledige ondersteuning voor Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0 maakt verbazingwekkende en complexe speciale effecten mogelijk.
• NVIDIA UltraShadow™ II-technologie
Verbetert de prestaties van topklasse-spellen met complexe scènes met meerdere lichtbronnen en objecten.
• NVIDIA High-Precision Dynamic-Range (HPDR) technologie
NVIDIA HPDR zet nieuwe standaarden voor beeldhelderheid en -kwaliteit via floating point-mogelijkheden in shading, filtering, texturing en blending.
• NVIDIA Intellisample™ 3.0-technologie
De snelste antialiasing op de markt levert ultrarealistische beelden, sneller dan het licht.

Unieke ASUS-opties
• Hoge-Snelheid DDR3-geheugeninterface en 10-laags PCB-ontwerp bieden ruim 25% betere prestaties.
• ASUS GameFaceLive™
‘s Werelds eerste multiplayer audio- en video-chatoplossing voor PC-spellen geeft u meer ‘face-to-face’ speelplezier.

• ASUS VideoSecurityOnline™
Krachtige utility voor gebruikers die op flexibele wijze hun eigen beveiligingssystemen willen bouwen om een bepaalde locatie in de gaten te houden en eventuele veranderingen in de omgeving te ontdekken. Ondersteunt nu tevens monitorfunctie op afstand via internet.
• ASUS SmartDoctor
Biedt de grootste bedrijfsveiligheid voor uw kostbare systeem.
• ASUS SmartCooling
Garandeert een stille computeromgeving.
• Geavanceerde en stijlvolle blauwe LED thermische oplossing
Volledig nieuwe één-sleuf ontwerp om zowel afmetingen als geluid te minimaliseren, stijlvolle blauwe LED op de fansink benadrukt de technologie en het futuristische gevoel.

Beschikbare Modellen
• ASUS V9999 Gamer Edition/TD/256M
GF 6800 GPU, AGP 8X, DVI, TV-out, 256 MB DDR3

Accessoires
Meegeleverde Kabel/Adapter
1. TV-out adapter
2. DVI-naar-2e VGA-adapter

[ Voor 6% gewijzigd door Tony op 30-10-2005 09:53 ]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 21:54
Ik wacht met smart op de eerste post met een pixelpipelinerepairprogram ;)
Deel 1 loopt trouwens toch nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-06 14:39
please please please laat me er nog 1 kunnen halen voor 200 euro ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

alee de mijne komt morgen
laat ik dan net weer na school moeten
dan maar overmorgen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
Deel 1 loopt nog maar is al over de 500 posts... :P
En over de Asus V9999GE Word nog veel besproken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 22:36
koosjebram schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:57:
Ik wacht met smart op de eerste post met een pixelpipelinerepairprogram ;)
Deel 1 loopt trouwens toch nog??
Zo iets? (gejat uit het LE topic, maar het unlocken gaat het zelfde)
De voordelen van een 6800LE

Het voordeel dat de 6800LE bied, is simpel de prijs/kwaliteits verhouding. De kaart is minstens € 120 goedkoper dan de 6800. Maar heeft wel de mogelijkheden op met behulp van Rivatuner de Pipelines en de Vertex Shaders open te gooien.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mmkoot/6800LE/riva01.gif

Credits to -Sir_Killalot-

En als er dan toch een "echte" Startpost komt gooi dan meteen die zooi van kenmerken van de chipset er uit em maak een poll over de pipelines, welke core/mem scores men haalt em welke 3Dmark 03/05 scores daar bij horen. En plaats meteen ook een paar foto's van de kaart/doos+zooi die je er bij krijgt.

Of de unlocke guide moet worden toe gevoegt aan het GT topic zodat dat een algemeen 6800 topic wordt (ook wel gezellig). De GE is een NU op een Ultra pcb dus dat past daar dan ook prima in. En alle topics over LE's die ik de afgelopen weken heb zien langs komen kunnen daar dan ook meteen heen. (Stiekem ben ik hier wel een hele grote voorstander van dat: een topic over 1 kaart heeft toch geen lang leven kijk maar naar het gainward aanbieding topic. En het scheelt een shitload van topics over LE's en NU's)

[ Voor 45% gewijzigd door martijn_tje op 23-08-2005 12:23 ]

Sony A6600 + Tamron 17-70 f/2.8, Sony A57 + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152814

Bij Informatique hebben ze hem nu ook voor 199,95.

Hoeveel watt trekt deze kaart?
Ik heb 350 voeding van AOpen in mn systeem en heb geen zin deze te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
YESSS tanks malloot :9 :Y)

Dat betekend dat ik hem zeker weten wel voor 200 krijg, want nu zijn er al 2 die hem aanbieden, dan gaat de prijs denk ik niet omhoog... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Anoniem: 152814 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:10:
Bij Informatique hebben ze hem nu ook voor 199,95.

Hoeveel watt trekt deze kaart?
Ik heb 350 voeding van AOpen in mn systeem en heb geen zin deze te upgraden.
Heb ik ook .. werkt prima hier ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:42
Ik heb hem net bij mycom gehaald voor 200 euries, krijg hem morgen binnen hopelijk, en dan proberen te unlocken :).

Ik wou eerst gaan voor een 6800GT bij alternate voor 239 euro, maar die was ineens uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120208

Ik heb deze kaart al in januari gekocht voor 370 E toen was de ultra 500 en de GT ~430. Toen heb ik meerdere keren geprobeerd hier beetje los te komen voor die kaart want hij is echt heel goed.

Nu voor 200 is ie natuurlijk gewoon echt goed. Want unlock kans is redelijk ik heb zelf 16x1,6 en 420mhz/1200mhz (hoger kon Smart doctor niet:)) gehaald nos problemos.

Maar deze kaart als je niet alle pipes kan openen > kan je wel tot 490mhz als je mzzl hebt. Want als je die pipes niet opent kan je alsnog heel gemakkelijk ver overclocken...

Als ik overcllock moet ik wel 1.6 AGP volt instellen in bios, want dan geeft ie volgens SD 1.54v. Als ik alles doe zoals boven haal ik 75C en zonder overclock en zonder stroom (extra) rond de 70C. Dus ik ben zeer tevreden :) Topkaart voor het geld nu helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 19-06 13:23
[b][message=24032781,noline] Als ik alles doe zoals boven haal ik 75C en zonder overclock en zonder stroom (extra) rond de 70C. Dus ik ben zeer tevreden :) Topkaart voor het geld nu helemaal
Hoe warm wordt je geheugen? Ik vind mijn geheugen idle erg warm zo'n 58 graden en stressed gaat hij naar de 70. Ik weet niet wat het maximum aantal graden voor je videogeheugen mag zijn voor je gpu was dat dacht ik 90 graden maar die wordt stressed maar max 60 graden op 420. Het geheugen heb ik dus nog op stock draaien omdat ik dus vind dat dat wel erg warm wordt en dus niet weet of het wel verstandig is om dat te overclocken.

Iemand die me temps kan geven in waar alles nog als veilig beschouwd kan worden zou me zeer blij maken. (vooral voor videogeheugen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
@Kaasje231
Ik kreeg met me geheugen op +/- 60gr artifacts na 1a2 uur gamen.
Heb nu daarom ook maar een zalman gehaald :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120208

Me geheugen blijft meestal max 60C stressed of 62 ofzo maar niet veel hoger. Idle op 30% zelfs nu 53c en me gpu dan 61C

Edit: maarik snap niet dat je geheugen zo dichtbij je gpu temp zit :| misschien zit mijne gewoon los?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 120208 op 23-08-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
koosjebram schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:36:
@Kaasje231
Ik kreeg met me geheugen op +/- 60gr artifacts na 1a2 uur gamen.
Heb nu daarom ook maar een zalman gehaald :7
Ik heb vandaag 3uur lopen gamen zonder pauze maar heb geen enkele artifact gezien. Maar ik maak hieruit op dat 60 al teveel is dus :/

Stomme vraag mischien maar wordt je videogeheugen ook warmer van het overclocken van je gpu? of is dat te verwaarlozen? want als het ff kan wil ik me gpu hoger clocken want de temperatur blijft makelijk onder 60 graden.

[ Voor 25% gewijzigd door Kaasje123 op 23-08-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
@kaasje321
Als je geen vage verschijnselen ziet is er niks aan de hand,
ik denk dat t wel meevalt met je geheugen als je je gpu overklokt.
Ik kon iig mijn geheugen niet ver opklokken (nu nog steeds niet wel 10gr koeler)zonder artifacts.
Volgens mij is die heatsink niet al te best,hij lijkt wel op een ultra koeler maar is maar half zo hoog.
Je zou kunnen googlen op het overklokken van 6800gt's die hebben dezelfde koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:36
Anoniem: 120208 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:48:
Ik heb deze kaart al in januari gekocht voor 370 E toen was de ultra 500 en de GT ~430. Toen heb ik meerdere keren geprobeerd hier beetje los te komen voor die kaart want hij is echt heel goed.

Nu voor 200 is ie natuurlijk gewoon echt goed. Want unlock kans is redelijk ik heb zelf 16x1,6 en 420mhz/1200mhz (hoger kon Smart doctor niet:)) gehaald nos problemos.

Maar deze kaart als je niet alle pipes kan openen > kan je wel tot 490mhz als je mzzl hebt. Want als je die pipes niet opent kan je alsnog heel gemakkelijk ver overclocken...

Als ik overcllock moet ik wel 1.6 AGP volt instellen in bios, want dan geeft ie volgens SD 1.54v. Als ik alles doe zoals boven haal ik 75C en zonder overclock en zonder stroom (extra) rond de 70C. Dus ik ben zeer tevreden :) Topkaart voor het geld nu helemaal
Haha LOL 490MHZ op core haal je niet eens en dat is niet eens gehaald, misschien op water.
Hoogste is 440 of 450. Zie jij hoger dan mag je mij dat laten zien..

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
koosjebram schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:27:
@kaasje321
Als je geen vage verschijnselen ziet is er niks aan de hand,
ik denk dat t wel meevalt met je geheugen als je je gpu overklokt.
Ik kon iig mijn geheugen niet ver opklokken (nu nog steeds niet wel 10gr koeler)zonder artifacts.
Volgens mij is die heatsink niet al te best,hij lijkt wel op een ultra koeler maar is maar half zo hoog.
Je zou kunnen googlen op het overklokken van 6800gt's die hebben dezelfde koeler.
Ultra DELUXE heeft de zelfde koeler, alleen een groene PCB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

martijn_tje schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:13:

*knip!*

Of de unlocke guide moet worden toe gevoegt aan het GT topic zodat dat een algemeen 6800 topic wordt (ook wel gezellig). De GE is een NU op een Ultra pcb dus dat past daar dan ook prima in. En alle topics over LE's die ik de afgelopen weken heb zien langs komen kunnen daar dan ook meteen heen. (Stiekem ben ik hier wel een hele grote voorstander van dat: een topic over 1 kaart heeft toch geen lang leven kijk maar naar het gainward aanbieding topic. En het scheelt een shitload van topics over LE's en NU's)
* GoldenSample is het eensch met martijn_tje

waarom is er nog steeds geen 1 groot 6800 topic, en de 6800GE kan zeker in 1 keer in het 6800GT topic, daar heb ik zelfs hier over een verhaaltje getyped voor de SP

vind het een beetje dubbel, een deel van de vragen overlappen mekaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Nee ik wil het ook specifiek een v9999GE topic. Want dan krijg je je vraag niet goed beantwoord als er steeds mensen iets anders er neer typen. Nou is de groep kleiner. En vragen daardoor beter te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
@Coolmaster
Ik zou echt even gaan googlen want die koeler van de ultra neemt echt 2pci slots in beslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Afbeeldingslocatie: http://www.search4hardware.com/Images/tblVideocard/Asus%20V9999%20Ultra%20Deluxe.jpg

Ow ja? Ik zei ULTRA DELUXE DIE IS SNELLER DAN DE ULTRA. EVEN GOED LEZEN BOVEN DAN SNAP JE HEM. :'(

ZIE JIJ DAN EEN 2 SLOT KOELING? Ik niet. 8)7
Even langs specsavers / hans anders misschien?

[ Voor 24% gewijzigd door Robin4 op 23-08-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
Coolmaster schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:13:
[afbeelding]

Ow ja? Ik zei ULTRA DELUXE DIE IS SNELLER DAN DE ULTRA. EVEN GOED LEZEN BOVEN DAN SNAP JE HEM. :'(

ZIE JIJ DAN EEN 2 SLOT KOELING? Ik niet. 8)7
Even langs specsavers / hans anders misschien?
Sorry ik las waarschijnlijk niet goed(wel vaag sneller en met slechtere koeling)

En nee hoor ik heb net een nieuwe zonnebril
Terug naar de v9999ge dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
De ultra Deluxe koeler is echt helemaal zo slecht nog niet, maar er zijn andere koelers die beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 17:52
Rivatuner gaf eeneens voor de core de hele tijd 54 graden aan. Ook als ik overklokte. En zo stabiel als het maar kan. Klopt niet dus. Dus heb ik het even nagekeken d.m.v. smartdoktor te installeren. En idd. Bij smartdoktor stond 61 graden, wat al iets aannemelijker is, en daarbij geeft rivatuner nu ook eeneens de goede temperatuur aan. Als ik vervolgens smartdokter er weer afgooi, want smartdokter en ik zijn niet echt goede vrienden, dan geeft rivatuner weer de verkeerde temperatuur aan. Asjemenou? Had ik eerst geen last van. Ik heb de advanced drivers eropstaan van asus en forceware 77.77. iemand bekend met dit probleem?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Asus gebruikt een eigen methode voor de temperaturen, kan best dat rivatuner/nvidia control panel het dan niet goed uitlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149050

Als ik de advanced driver van asus instaleer op mijn systeem waar de 77.77 forceware drivers draaien dan worden de juiste drivers niet meer herkent en gaat hij terug naar 4 bits kleuren :(. Iemand een idee want ik wil heel graag mijn temperaturen weten.

Ik hoop dat iemand wat weet.

Mijn systeem is trouwens:

Athlon64 3000+ SO754
Gigabyte K8NS nforce3 250
1GB Geheugen A-merk

Het geheel draait op WinXP x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:42
shit :(, net te horen gekregen dat ze niet meer leverbaar zijn bij mycom, die hele site is sowieso brak. Weet iemand nog een winkel waar hij wel te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Nope... informatique gaat mijn order ook cancellen (denk ik aangezien hij uit hun assortiment is gehaald... mijn order staat nog wel open maar voor hoelang...) :(

En tenzij je 100 euro meer wilt betalen kun je het vergeten. De V9999-GE is een goner...

Ik ga nu denk ik maar een compleet nieuw systeem bouwen met een 7800-GTX erin... :9~

[ Voor 23% gewijzigd door Darth Malak op 24-08-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

DarkShadow schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:24:
shit :(, net te horen gekregen dat ze niet meer leverbaar zijn bij mycom, die hele site is sowieso brak. Weet iemand nog een winkel waar hij wel te krijgen is?
Wanneer heb je hem besteld, ik heb de mine vorige week maandag besteld bij ze. De dag er op kreeg ik notabene nog een mailtje dat ze een nieuwe landing binnen kregen op 19 augustus. Uiteindelijk gister op de mat gevallen.

Ik weet niet hoeveel ze er binnenkregen, maar lijkt me stug dat dat de laatste lading was?

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142050

Ik werd gek mij pc bleef maar vastloopen na een paar dagen kwam er achter
dat de q-tec 550w voedingen, 550w peak is, hij is dus maar 300-285w en dat trekt i dus niet
met 3xHD + 2xROM en een overgeclokte CPU. heb ondertussen een neiuwe tagan 480w
eindelijk rust :)

als je dus een q-tec voeding hebt zouw maar eens checken (er staat een p achter de w dus 550wp)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 142050 op 24-08-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12
Anoniem: 142050 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:17:
Ik werd gek mij pc bleef maar vastloopen na een paar dagen kwam er achter
dat de q-tec 550w voedingen, 550w peak is, hij is dus maar 300-285w en dat trekt i dus niet
met 3xHD + 2xROM en een overgeclokte CPU. heb ondertussen een neiuwe tagan 480w
eindelijk rust :)

als je dus een q-tec voeding hebt zouw maar eens checken (er staat een p achter de w dus 550wp)
Ik had precies hetzelfde. Ook een 550w Q-tec en steeds hangers en spontane reboots. Toen ook sie Tagan 480w gekocht. Geen enkel probleem meer en wat is die Tagan stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
k had de v9999GE ook besteld ze zeiden dat ie niet meer vooraadig was :'(
En boden me een x800Ve aan voor 200 euro.. NIET DUS dat is een flut kaart! de V9999GE is veel beter!..

K hoop dat ze m nog krijgen!
anders doe k lekker simpel en koop een 6800LE en probeer k alles te unlocken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
DutchGamer schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:39:
k had de v9999GE ook besteld ze zeiden dat ie niet meer vooraadig was :'(
En boden me een x800Ve aan voor 200 euro.. NIET DUS dat is een flut kaart! de V9999GE is veel beter!..

K hoop dat ze m nog krijgen!
anders doe k lekker simpel en koop een 6800LE en probeer k alles te unlocken..
Hij staat nu ook voor 215EU in de pricewatch
Op 200 eu maakt die 15 toch ook niet zoveel uit
ps:Als ik nou bij 3dmark03 de onlineresultbrowser open sta ik op de pagina met athlon xp en 6800 chipset op de eerste pagina.
punt is hij herkent de v9999 als reguliere 6800,als je nu geen proccesor aanklikt die sli ondersteunt
zou die hele online result browser bij de search & compare vol kunnen staan met tweakers
aangezien ik 11500 punten haal en er hier zat zijn die hoger komen.
Dus noem je project maar tweakers v9999team ofzo en ik zie t wel

[ Voor 32% gewijzigd door koosjebram op 24-08-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
Wel kut dat ie niet meer voor 200 te verkrijgen is :'(
k wou m net gaan halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 19:29
haal een x800pro vivo voor 199 en mod m naar een XT PE, dan own je zo'n v9999 ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
dribbel schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:55:
haal een x800pro vivo voor 199 en mod m naar een XT PE, dan own je zo'n v9999 ook nog
ja k had ook gezien dat die 200 euro was...
Hoeveel pipelines heb die en is er nog wat te unlocken?
Ownd die een een overgeklockte V9999GE? nee tog (loopt dan bijna als een ultra :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51

epo

dribbel schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:55:
Volgens mij is dat een gewone pro en geen VIVO dus niet unlockbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
epo schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:05:
[...]

Volgens mij ook ..
Weet je ik haal gewoon een 6800LE daar kom k de komende 2 jaar wel mee vooruit en dat zien we wel verder..(Dan hebben we een 7800 voor 200 euro :P haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
DutchGamer schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:28:
Wel kut dat ie niet meer voor 200 te verkrijgen is :'(
k wou m net gaan halen :9
Dan had je net pech.

[ Voor 78% gewijzigd door Robin4 op 24-08-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
epo schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:05:
[...]

asus x800pro/TVD, dat is een ViVo en voor 200 verkrijgbaar

heb m vanmiddag zelf binnengehad en zonder problemen kunnen flashen naar een xt pe met 16 pipes.

[ Voor 38% gewijzigd door dribbel op 24-08-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
Mij maakt het niet uit hoe duur je die kaart koopt/verkoopt maar ik wil je alleen waarschuwen dat Coolmaster z'n kaart al heeft geprobeert te verkopen als Ultra Deluxe met een bijpassend prijskaartje. Dat was niet zo netjes (subtiel uitgedrukt)! Het is en blijft een tweedehands GE waar de stock koeler vanaf is geweest (garantie clamen kan moeilijk worden) en die over clocked is (geweest) wat voor de waarde niet bevordelijk is. Rond de 150 euro lijkt mij een gepastere prijs als de 325 euro die er eerst voor gevraagt werdt.

Sony A6600 + Tamron 17-70 f/2.8, Sony A57 + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Wat zou jij er zelf mee doen martijntje.......
Jij zou ook de koeler eraf hebben gehaald, en misschien voor iets meer had verkocht.

Doe nou maar niet of jij zo lief en braaf bent.
Want ik zie dit echt wel vaker gebeuren dat iemand er iets meer voor durft te vragen.
Als jij het niet wilt kopen dan doe je dat toch niet. Dan hoef je er mij niet zwart te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijne vandaag ingebouwd wat een lekkere kaart is dit zeg :)

• martijn_tje
Ik heb de cooler er af gehaald (zit nu water koeling op) en ik hou m'n kaart 3 jaar. Daarna is de waarde toch al dermate ingezakt dat er weinig meer mee valt op te lichten ;) Ik probeer m'n gainward GS nu ook niet te verkopen als als zo'n watergekoeld pakket die veel duurder zijn. (zit in middels wel de zelfde koeler op).

Wat de meerwaarde van een echte ultra is is dat die vaak tegen de 500/1300 doen in plaats van jou 450/1180.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:46
mokumouse schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:43:
[...]

Wanneer heb je hem besteld, ik heb de mine vorige week maandag besteld bij ze. De dag er op kreeg ik notabene nog een mailtje dat ze een nieuwe landing binnen kregen op 19 augustus. Uiteindelijk gister op de mat gevallen.

Ik weet niet hoeveel ze er binnenkregen, maar lijkt me stug dat dat de laatste lading was?
knipperderpip

[ Voor 43% gewijzigd door Ibidem op 02-11-2005 11:37 ]

..::System Specs::..

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 21:37

Thermaltaker

hardware enthusiast

Hoe kan het dan, dat deze niet op de site staat? Ik ben ook heel het land af aan het zoeken naar deze kaart, maar hij lijkt echt van de aardbodem verdwenen te zijn :S
Alleen de Asus V9999/TD staat op de site voor 249 euro

[ Voor 16% gewijzigd door Thermaltaker op 25-08-2005 22:02 ]

Liquid cooled!

• SgtCaffran
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat deze kaart minimaal 2/3 weekjes nog verkrijgbaar is?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:52
Coolmaster schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:41:
Wat zou jij er zelf mee doen martijntje.......
Jij zou ook de koeler eraf hebben gehaald, en misschien voor iets meer had verkocht.

Doe nou maar niet of jij zo lief en braaf bent.
Want ik zie dit echt wel vaker gebeuren dat iemand er iets meer voor durft te vragen.
Als jij het niet wilt kopen dan doe je dat toch niet. Dan hoef je er mij niet zwart te maken.
http://www.marktplaats.nl...XkDDf3%252B4zy4I%26df%3D1

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23847667

Hoezo je kaart gekocht bij PCZaak? Je hebt je kaart gewoon gekocht bij Mycom. Eerst op Tweakers de boel proberen te flessen en nu ook nog eens op Marktplaats.nl? Je maakt het vertrouwen van de mensen in internet verkoop mooi te schande op deze manier. Zwart maken doe je uiteindelijk toch altijd zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 20:46
SgtCaffran schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:16:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat deze kaart minimaal 2/3 weekjes nog verkrijgbaar is?
knip

[ Voor 42% gewijzigd door Ibidem op 02-11-2005 11:37 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 18-06 17:43

Sayko

Knowledge Is Power

Niet om lullig te zijn: Van mij mag dit topic dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
MindedRaptor schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:21:
Niet om lullig te zijn: Van mij mag dit topic dicht.
wrom? Er zijn toch mensen met een v9999GE?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 18-06 17:43

Sayko

Knowledge Is Power

Het gaat namelijk nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149050 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:24:
Als ik de advanced driver van asus instaleer op mijn systeem waar de 77.77 forceware drivers draaien dan worden de juiste drivers niet meer herkent en gaat hij terug naar 4 bits kleuren :(. Iemand een idee want ik wil heel graag mijn temperaturen weten.

Ik hoop dat iemand wat weet.

Mijn systeem is trouwens:

Athlon64 3000+ SO754
Gigabyte K8NS nforce3 250
1GB Geheugen A-merk

Het geheel draait op WinXP x64.
Kan niemand mij dan helpen?, of is dit een discussie waar het er alleen omgaat waar hij nog te koop is voor welke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:20

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 149050 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:54:
Kan niemand mij dan helpen?, of is dit een discussie waar het er alleen omgaat waar hij nog te koop is voor welke prijs.
LOL, volgens mij is dit een open discussie thread, dus ze zouden je kunnen helpen...

ik heb ook even rondgeklooit met de V9999GE, in het begin kreeg ik ook onwijze fouten, rebootende pc, artifacts, noem maar op. daarna downloadde de nieuwste drivers van de Asus site (met 3kbps, echt rampzalig) en daarmee was het probleem opgelost. Het blijkt dus dat de V9999GE problemen heeft met onze chipset (we hebben precies hetzelfde moederbord, en onze pcs lijken heel erg veel op elkaar) en dat is verholpen met de nieuwere drivers.
Probleem is wel dat ik niet weet of die drivers ook bestaan voor winxp x64. kijk even op de Asus site.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand nog een goede game om deze kaart eens vlink op zijn tenen te trappen.
fear demo speeld helemaal op zijn max zonder slowdowns
das wel lekker iemand anders nog een goede game? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 21:37

Thermaltaker

hardware enthusiast

BF2, HL2, of DOOM 3, die weten er ook alledrie voor te zorgen dat je videokaartje behoorlijk opwarmt.

[ Voor 3% gewijzigd door Thermaltaker op 26-08-2005 15:50 ]

Liquid cooled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Anoniem: 34043 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:31:
weet iemand nog een goede game om deze kaart eens vlink op zijn tenen te trappen.
fear demo speeld helemaal op zijn max zonder slowdowns
das wel lekker iemand anders nog een goede game? :)
Ja fear speelt er geweldig mee :) Mischien kan je ook nog Far Cry proberen. Die kan ook zwaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die heb ik allemaal liggen ga het morgen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Voor de mensen die willen weten of deze kaart nog ergen aankomt.
Bestelling geplaatst bij Itware aangezien volgens de site eze kaart op voorraad lag (in Sint-Niklaas).

Informatie Art omschrijving prijs aantal totaal
133-015 ASUS V9999Gamers Edition 256mb GF FX 6800 Tv out ,DVI, AGP
€ 215.99
1
€ 215.99

Niet op voorraad dus en kreeg de volgende mail terug;

"Momenteel niet verkrijgbaar, komen nog binnen hoor. Laat je dan wel iets weten" :'(

Dit alles was gisteravond om 8 uur.

Ik ga deze order annuleren en kijk wel verder wat ik dan doe.

subtotaal
€ 215.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
Die heb ik gister gehaald :9
Echt een super kaart .. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakstarter
[quote]Tweakstarter schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:45:
Bestelling geplaatst bij Itware aangezien volgens de site eze kaart op voorraad lag (in Sint-Niklaas).

€ 215.99
1
€ 215.99

"Momenteel niet verkrijgbaar, komen nog binnen hoor. Laat je dan wel iets weten" :'(

[quote]

http://www.alternate.nl/h...rue&artno=JAGV12&#tecData
Even gebeld aangezien er een andere foto bij staat.
Volgens die kerel die ik aan de lijn had is het de Gamers Edition met 256 GDDR-3 geheugen en dubbele molex met VGA/DVI.
Nu heb ik er 1 appart laten leggen en kreeg direct een mooi bestellingsnummer. Ik mag hem even bekijken voordat ik hem mee zou nemen.
Nu als een speer die douche in en in mijn bolide springen en hopen dat het inderdaad de goede is voor maar € 209,= :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Tweakstarter schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:34:
[quote]Tweakstarter schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:45:

€ 215.99
1
€ 215.99

http://www.alternate.nl/h...rue&artno=JAGV12&#tecData
Even gebeld aangezien er een andere foto bij staat.
Volgens die kerel die ik aan de lijn had is het de Gamers Edition met 256 GDDR-3 geheugen en dubbele molex met VGA/DVI.
Nu heb ik er 1 appart laten leggen en kreeg direct een mooi bestellingsnummer. Ik mag hem even bekijken voordat ik hem mee zou nemen.
Nu als een speer die douche in en in mijn bolide springen en hopen dat het inderdaad de goede is voor maar € 209,= :9~
hoop het voor je want is echt een relaxe kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakstarter
Hebbes !!!!!! >:)
Bij Alternate voor € 209,= de Gamers Edition. :9~
Gelijk maar zo'n Zalman vriesblokkie erop en 512MB kit Corsair 3200C2. (2 x 512mb ddr400)

Ben nu niet thuis maar zodra ik thuis ben hang ik de handel erin en gaat er gebanched worden.

Succes aan iedereen die er ook nog 1 zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153318

Wat baal ik nu hevig zeg. Vorige week op vga kaart jacht gegaan en wilde dus ook die V9999GE, was volgens verschillende winkels niet meer verkrijgbaar. Vervolgs alle 17 mycom filialen gebeld, de kaart zou niet meer binnenkomen ( volgens kinkerstraat/zwolle/ceintuurbaan/almere ) :'(

Toen maar Asus X800pro /tvd besteld die nu op XT loopt, maar Alternate heeft ze weer op voorraad, ook volgens de website! Dus voor degene die die kaart wilt hebben zou ik maar snel gaan bestellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
waarom baal je als je nu n x800xt pe hebt?

die is volgens mij wel sneller dan een v9999GE met 16 pipes hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat de V9999GE @ Ultra sneller was, althans...in de meeste benchmarks. Maar m'n x800xt pe levert puik werk af , heb net een aantal games gedraait en loopt echt super.
Far Cry @ 1024x768@32bit alles maximum, vloeiend. Maar ja, ik denk dat degene die een V9999GE geen slechte aankoop zullen doen, maar weten jullie waarom die kaart ineens niet meer leverbaar was? Zou Asus het truukje met rivatuner doorhebben en er nu een hardwarematige lock op gegooid hebben? Of zijn er al mensen die de kaart binnen nu en week hebben die hem ook op Ultra hebben draaien ?

EDIT: Je had helemaal gelijk, de x800xt is sneller dan de 6800ultra, dan heb ik nu dus een superkaart voor 219eutjes :+ _/-\o_ In de vga charts van ome Tom komt de kaart er gewoon steeds sneller uit dan de 6800 kaartjes, op Doom3 na dan.

Spaulding is zeer blij >:) :7

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 153318 op 27-08-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
huh ligt het nou aan mij of kan ik dan beter voor de x800xt gaan als die maar 5/10 euro duurder is?... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, of je moet net zoals ik en heel wat anderen hier een Asus X800Pro/tvd halen en het bios van een x800xt erin flashen, bespaart je een hoop centen.Maar als de x800xt maar 5 euro duurder is, en het budget het toe laat zou ik ook voor x800xt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
Anoniem: 153318 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:56:
Ja, of je moet net zoals ik en heel wat anderen hier een Asus X800Pro/tvd halen en het bios van een x800xt erin flashen, bespaart je een hoop centen.
Ik denk dat ie dat bedoeld spaulding...

Ik heb zelf ook van de week de asus x800pro/tvd gehaald voor 199 euro. Alleen de kaart is weer flink in prijs gestegen, staat nu voor 320e in de pricewatch. Dus precies op het juiste moment gekocht :Y)

Die van mij loopt trouwens ook probleemloos als x800xt pe met 16 pipes })

[ Voor 10% gewijzigd door dribbel op 27-08-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi toch :*) Na 2.5e maand op een Radeon 8500 geteerd te moeten hebben kan ik eindelijk weer gamen, goh wat baalde ik zeg dat mijn 9800pro@XT in 1x nix meer deed, sudden death komt vaak voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153318 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:16:
Mooi toch :*) Na 2.5e maand op een Radeon 8500 geteerd te moeten hebben kan ik eindelijk weer gamen, goh wat baalde ik zeg dat mijn 9800pro@XT in 1x nix meer deed, sudden death komt vaak voor??
ik had ook een suddendeath met mijn redeon 9800 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104097

Anoniem: 34043 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:43:
[...]

ik had ook een suddendeath met mijn redeon 9800 pro
Idem,.. ineens niks meer tijdens het afspelen van mp3's,.. was dat balen zeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij zij bij ineens tijdens wow overclocking failad restarting now
niet dus gewoon dood.
nu heb ik de v9999ge en ben er atent mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 15:29
DutchGamer schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:59:
[...]

Die heb ik gister gehaald :9
Echt een super kaart .. >:)
Ik zat ook al aan die kaart te denken, is wel een LE versie, maar die kan je toch opkrikken??

Heb je er al een beetje mee gegamed of gebenched?? zo ja, uitslag plz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
Kbeuriot schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:16:
[...]

Ik zat ook al aan die kaart te denken, is wel een LE versie, maar die kan je toch opkrikken??

Heb je er al een beetje mee gegamed of gebenched?? zo ja, uitslag plz..
je kan hem unlocken ensoow..
(heb ik nog niet gedaan want daar heb ik geen verstand van..k laat het door iemand anders doen..)
maar ik heb nu zonder unlocken gespeeld en het is nu al super strak(Bf2)

Ik laat het wel weten als ie overclocked is..etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
heb net alle pipelines unlockt en alle shaders!! alles werkt dus!!

k kom nu op de 8766 3dmark 03 . en ik heb nog niks overgeclocked!!
alleen unlocked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
DutchGamer schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:22:
heb net alle pipelines unlockt en alle shaders!! alles werkt dus!!

k kom nu op de 8766 3dmark 03 . en ik heb nog niks overgeclocked!!
alleen unlocked..
Jammer met de GE kwam ik standaard op 9700
Dan doet die x800 het ook wel een stuk beter.
Succes met overklokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yo guys,

de unlock van mijn Asus v9999GE lukt dus wel degelijk,.. weliswaar gedeeltelijk,.. en geeft mij om exact te zijn,.. @ default speeds,... een 3DMark03 puntenwinst van :

10155 ptn. ----> 11050 ptn.

Winst dus van 12x1,5vp naar 16x1,5vp van maar liefst 895 ptn.

De extra vertex shaders openen lukt niet,.. dan trek mijn beeld gigantisch scheef tijdens het benchen.

Toch half tevreden ;)
Dik in orde :)

Mag ik mijn kaart nu zonder vrees zo laten werken verder,.. ik ben er nl. nog niet erg gerust in vanwege de nog recente nare ervaringen met mijn overleden geflashte 9800Pro :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104097 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:45:
Yo guys,

de unlock van mijn Asus v9999GE lukt dus wel degelijk,.. weliswaar gedeeltelijk,.. en geeft mij om exact te zijn,.. @ default speeds,... een 3DMark03 puntenwinst van :

10155 ptn. ----> 11050 ptn.

Winst dus van 12x1,5vp naar 16x1,5vp van maar liefst 895 ptn.

De extra vertex shaders openen lukt niet,.. dan trek mijn beeld gigantisch scheef tijdens het benchen.

Toch half tevreden ;)
Dik in orde :)

Mag ik mijn kaart nu zonder vrees zo laten werken verder,.. ik ben er nl. nog niet erg gerust in vanwege de nog recente nare ervaringen met mijn overleden geflashte 9800Pro :?
Test hem anders met de ati tool op artifacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149050 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:23:
[...]

Kan ik doen,... effe niet aan gedacht,.. voor de rest geen gevaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:58

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

dribbel schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:06:
[...]

Ik denk dat ie dat bedoeld spaulding...

Ik heb zelf ook van de week de asus x800pro/tvd gehaald voor 199 euro. Alleen de kaart is weer flink in prijs gestegen, staat nu voor 320e in de pricewatch. Dus precies op het juiste moment gekocht :Y)

Die van mij loopt trouwens ook probleemloos als x800xt pe met 16 pipes })
ik zie de Asus X800 pro AGP atm nog voor 199 in de pricewatch staan.

ik zit nu nogal te twijfelen tussen de volgende opties:

-X800pro kopen en flashen met X800XT bios
-9800GE kopen en unlocken.
-9800LE kopen en unlocken.

ik had gehoord dat het unlocken bij de 9800GE vaak niet of maar gedeeltelijk lukt en dat het bij een LE eigenlijk altijd lukt een LE kost echt niets dus als die in de buurt komt van ultra snelheden komt dan is dat wel een erg dikke winst... dus wat kan ik dan beter nemen een GE of een LE om te unlocken?

of toch maar die x800 kopen? ik wil gewoon max performance in games.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Als je naar de kaarten kijkt hoe ze standaard zijn is de 6800GE het snelst. Als je kan unlocken is de X800pro het snelst. De LE is zelfs als je kan unlocken niet alijkd even snel als een GE standaard. Wat dan wel weer zo is, is dat de GE een overklokmonster is. Ik heb zelf een GE. Alleen iets overgeklokt 380 x 1100. Maar ik heb met verder overklokken al een dikke 64k gehaald in aquamark. Ik speel far cry 1280x1024 alles high BF2 loopt perfect op alles high. Wat ik wil zeggen dus; de GE is sowieso geen miskoop. :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok dat is wel nuttige info :) dan valt de LE sowiezo al af voor mij.

blijf ik nog ff twijfelen tussen de X800pro en 6800GE, hangt ook een beetje van de aanschafprijs af, prijzen van agp kaarten doen een beetje vaag de laatste tijd :?

is een ge-unlockte GE sneller dan een GT? komt die bv kwa snelheden in de buurt van een ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104097 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:39:
[...]

Kan ik doen,... effe niet aan gedacht,.. voor de rest geen gevaar :?
Je moet even in de buurt blijven en zodra er artifacts verschijnen dan meteen ingrijpen, tool afschakelen en kijken welke pipes het veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
Chaoss schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:21:

blijf ik nog ff twijfelen tussen de X800pro en 6800GE, hangt ook een beetje van de aanschafprijs af, prijzen van agp kaarten doen een beetje vaag de laatste tijd :?

is een ge-unlockte GE sneller dan een GT? komt die bv kwa snelheden in de buurt van een ultra?
als je de x800pro haalt, let er dan wel op dat je de tvd versie neemt en niet de td. Alleen de tvd is te flashen, want dit is een ViVo, de td niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dribbel schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:16:
[...]

als je de x800pro haalt, let er dan wel op dat je de tvd versie neemt en niet de td. Alleen de tvd is te flashen, want dit is een ViVo, de td niet.
ok dat is ook best wel handige info :+

/noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149050 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:23:
[...]

5 min.. @ default speed 16x1,5vp --> géén artifacts.

Alles veilig zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
Chaoss schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:21:
..
Ik heb een V9999LE(129Euro)(6800LE) Die heeft een V9999GE cooler.. En het is mij gelukt om alles te unlocken!! dus 16 pipelines en 6 shaders! het geheugen is nu standaard 49 graden....

en bij BF2 staat bij mij ook alles op high! en het loopt als een trein..!!

voor meer specs van mij kijk hier: http://specs.tweak.to/12376

dus bij de LE heb je een grotere kans om te unlocken! Het is veeel goedkoper!!

maarjha als je tog geld teveel hebt zou ik ook voor de GE gaan ..Alleen moet je veel geluk hebben met het unlocken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ik ga voor de GE áls ik er nog 1 kan bemachtigen over een paar weekjes (hoop, hoop, hoop ;) )

Want voordeel van de GE tov de LE is dat de GE zowieso al goed presteerd. Als het dan ook nog lukt om te unlocken dan heb je een uberkaart. Lukt unlocken niet? Overclocken gaat super op de kaart. Als je bij de LE niks unlockt......tja...wat moet ik zeggen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
SgtCaffran schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:32:
Ik ga voor de GE áls ik er nog 1 kan bemachtigen over een paar weekjes (hoop, hoop, hoop ;) )

Want voordeel van de GE tov de LE is dat de GE zowieso al goed presteerd. Als het dan ook nog lukt om te unlocken dan heb je een uberkaart. Lukt unlocken niet? Overclocken gaat super op de kaart. Als je bij de LE niks unlockt......tja...wat moet ik zeggen :r
Tjha het is altijd een kwestie van geluk.. :9
Maar kijk als je niet veel geld heb te besteden is de LE een super kaart!
Heb je Er wel geld voor zou ik ook voor de GE gaan...(is nu alleen jammer genoeg moeilijk verkrijgbaar voor een mooie prijs..) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
DutchGamer schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:07:
[...]

Ik heb een V9999LE(129Euro)(6800LE) Die heeft een V9999GE cooler.. En het is mij gelukt om alles te unlocken!! dus 16 pipelines en 6 shaders! het geheugen is nu standaard 49 graden....

en bij BF2 staat bij mij ook alles op high! en het loopt als een trein..!!

voor meer specs van mij kijk hier: http://specs.tweak.to/12376

dus bij de LE heb je een grotere kans om te unlocken! Het is veeel goedkoper!!

maarjha als je tog geld teveel hebt zou ik ook voor de GE gaan ..Alleen moet je veel geluk hebben met het unlocken..
Geef je nou niet een beetje valse infomatie.

Ik heb dutchgamer zelf gesproken via MSN en geholpen bij Rivatuner.
Bij al ze pipes die hij kon unlocken gaf die bij het overklokken een foutmelding, dat betekend dus dat hij officieel dus waarschijnlijk 8x1.6 kan draaien. Bij mijn v9999GE geeft hij bij het overklokken geen fouten, dan zijn pas je pipes en shaders goed. :>

Dus officieel zijn ze pipeline niet goed werkend aangezien hij zelf geen fouten ziet.
Je kan aan ze score waarschijnlijk zien dat ze niet helemaal goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
SgtCaffran schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:32:

Le vind ik persoonlijk een miskoop
GE is een veel betere koop. Je hebt meer kans dat je nog sneller kan dan een unlockte 6800LE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
*hoopt hoopt hoopt

sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
martijn_tje schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:13:
[...]
En als er dan toch een "echte" Startpost komt gooi dan meteen die zooi van kenmerken van de chipset er uit em maak een poll over de pipelines, welke core/mem scores men haalt em welke 3Dmark 03/05 scores daar bij horen.
Kijk eens wat ik al 'n hele tijd geleden heb gemaakt, in het originele topique ;)

Poll: Wat heb jij weten te unlocken?
Helemaal niets :(
Alleen de vertex shader
Alleen de pixelpipelines
De pixelpipelines en de vertex shader!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72571&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Hoe hard gaat jou core op std. voltage?
350-375 MHz
375-400 MHz
400-425 MHz
425-450 MHz
450+ MHz
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72572&layout=6&sort=prc

Poll: Hoe hard gaat jou mem op std. voltage?
1000-1050 MHz
1050-1100 MHz
1100-1150 MHz
1150-1200 MHz
1200+ MHz
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72573&layout=6&sort=prc

Poll: Hoeveel 3dmarks03 haalt jou kaart?
9500-10.000
10.000-10.500
10.500-11.000
11.000-11.500
11.500-12.000
12.000-12.500
12.500+
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72579&layout=6&sort=prc

Poll: Hoeveel 3dmarks05 haalt jou kaart?
3500-4000
4000-4500
4500-5000
5000-5500
5500+
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72580&layout=6&sort=prc

edit:
Plaatjes gefixt :)

[ Voor 5% gewijzigd door SH4D3H op 30-08-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
even een vraagje over ati tool. Wat betekend dat "delta of 123 in 8 pixels" ? Erachter staat namelijk No errors for # sec. Het lijkt op artifacts, maar waarom staat erachter dan dat er geen errors zijn, en bij benchmarks zie ik ze ook niet.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135882

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar ik een beschrijving kan vinden om een V9999 GE over te clocken. Graag 1 waar het stapje voor stapje is uitgelegd. Ik geb met google helemaal niets kunnen vinden helaas... Dus als iemand een linkje heeft!

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
Anoniem: 135882 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:13:
Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar ik een beschrijving kan vinden om een V9999 GE over te clocken. Graag 1 waar het stapje voor stapje is uitgelegd. Ik geb met google helemaal niets kunnen vinden helaas... Dus als iemand een linkje heeft!

Bedankt alvast!
Geef ff je msn dan help ik je met overclocken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-06 20:19
Ik heb sinds een paar dagen ook een GE, maar ik heb ff een korte vraag over Atitool. Als ik scan dan blijft die kubus stil staan :? dit lijkt mij nou niet echt een zware inspanning voor de videokaart. Of ik heb ik het bij het verkeerde eind? Zijn er trouwens ook nog andere programma's om je videokaart op artifacts te controleren?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Er worden teveel basic vraagjes gesteld in grote topics als dit. De GoT Huisregels gelden ook in grote topics. Als je vraag te simpel is voor in een aparte topic, is hij ook te simpel voor hier.

POST DUS GEEN 'SIMPELE VRAAGJES' MAAR DOE EVEN ZELF DE MOEITE IETS UIT TE ZOEKEN.

Doe je dat niet en post je hier alsnog, dan riskeer je sancties :o