Bij deze. Mijn mening over de Toshiba 27WL54G: een echte aanrader. Zoals ik al eerder schreef, het hoeft voor mij echt niet groter en het beeld is gewoon mooi. Net als het geluid. Uit de ingebouwde speakers komt een normaal geluid met bassen, geen blikkerig geluid. Voor de liefhebbers is er zelfs een ingebouwde 5-bands equalizer en een uitgang voor je stereo-installatie. Wat voor mij heel belangrijk is: Automatic Volume Limit, de reclames schreeuwen je dus niet omver.
De mogelijkheden zijn vrij uitgebreid, er zitten n.l. 2 tuners in, zodat je Picture in Picture (PiP) en Picture and Picture (PaP, naast elkaar) kunt doen met zo ongeveer elke denkbare aangesloten bron. De aansluitingen zelf zijn ook vrij divers: aan de achterzijde 1xCoax, 2xScart, 1xVGA, 1xPC Audio in, 1xHDMI, 1xComponent (Y/Pb/Pr/L/R). Aan de zijkant heb je ook nog S-Video, composiet, koptelefoon en Audio line-out.
Zelfs de afstandbediening is netjes en overzichtelijk. Geen lelijke plastic doos maar een elegante overzichtelijke handzame ab (ok, smaken verschillen).
Qua tv heb ik dus analoog, dus ik kan niets zeggen over digitale (HD-) tv ontvangst, maar zelfs met een doodgewone coax kabel en low-end component kabel voor de harddiskrecorder ziet het beeld er gewoon lekker uit. De standaard kleuren instellingen zien er al heel natuurlijk uit.
Ik kan hier onmogelijk alle mogelijkheden opsommen, daar is de user manual voor, maar als jullie nog iets specifieks willen weten, vraag maar zou ik zeggen.
Kortom, ik heb geen haar spijt dat ik deze heb gekozen.
Enkele fotootjes (die dus niets zeggen over de beeldkwaliteit):

Standby --> geen blauwe schijnwerper

TV uitzending

PaP tv+pc

PaP dvd+pc

PiP pc+tv
P.S. ik zie nu dat ik m'n camera terug moet sturen, de kromming wordt veroorzaakt door de lens.