[LCD TV] Samsung LExxR serie - LE32R41B / LE32R51B

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 23.343 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:56

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:26:
Ik heb er toch voor gekozen om een Samsung te nemen. Nu twijfel ik alleen nog tussen de R en M serie. Maw vinden jullie 8ms responsetijd ipv 12ms en beter geluid een meerprijs van 80 euro waard? Zoja waarom (btw er komt uiteindelijk een dolby op, dus draait eigenlijk alleen om de responsetijd)
Dat kunnen wij moeilijk voor je beslissen. Ik persoonlijk ga voor de M serie vanwege de vormgeving + de specs.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Ben ik trouwens de enige die de afstandsbediening echt oerlelijk en kut vind? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
aex351 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:49:
[...]

Dat kunnen wij moeilijk voor je beslissen. Ik persoonlijk ga voor de M serie vanwege de vormgeving + de specs.
Ik heb de R en de M naast elkaar gezien, en persoonlijk vond ik de M echt een veel en veel beter beeld hebben. Standaard instellingen allebei, op een kut signaal. Goed te vergelijken dus lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
salvador4 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:03:
Wat ik trouwens wel vreselijk irritant vind is die belachelijk felle blauwe standby led. Dit ding staat op me slaapkamer en van buiten lijkt het savonds of ik onder een zonnebank lig. Ik zit er aan te denken die led eruit te solderen.
KlikAanKlikUit setje voor 17,50 bij de gamma.
3 stekkerblokjes + afstandsbediening

Gebruik ik voor mijn sfeerverlichting.
Heerlijk vanuit je luie stoel 1 druk op de afstandsbediening ipv alle 5 de lampen langs lopen en ze een voor een aan doen. Lijkt me ook een handige oplossing voor dit soort dingen.
damn wat ben ik lui... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:29
NewbieNeo schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:37:
[...]

KlikAanKlikUit setje voor 17,50 bij de gamma.
3 stekkerblokjes + afstandsbediening

Gebruik ik voor mijn sfeerverlichting.
Heerlijk vanuit je luie stoel 1 druk op de afstandsbediening ipv alle 5 de lampen langs lopen en ze een voor een aan doen. Lijkt me ook een handige oplossing voor dit soort dingen.
steldamn wat ben ik lui... :D
Dat is een optie, maar dat ledje moet er gewoon uit :9 Het blijft een extra handeling die je moet verrichten. En dat 2x op een dag, stel dat ik die tv 5 jaar heb, das zijn toch ruim 3000 handelingen. Het zou trouwens afstandbediening nr 5 worden.. liever niet. Ik heb net al wat schroeven los gedraait, maar alles blijft muurvast zitten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
salvador4 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:13:
[...]

Dat is een optie, maar dat ledje moet er gewoon uit :9 Het blijft een extra handeling die je moet verrichten. En dat 2x op een dag, stel dat ik die tv 5 jaar heb, das zijn toch ruim 3000 handelingen. Het zou trouwens afstandbediening nr 5 worden.. liever niet. Ik heb net al wat schroeven los gedraait, maar alles blijft muurvast zitten. 8)7
haha damn hoe moeilijk kan je doen en hoe erg kan je ZEUREN :X ;)

Ik heb er nu het doosje van m'n iPod voor staan gewoon, werkt prima, en het is GRATIS en de garantie vervalt ook nog eens niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Matthijs schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:33:
[...]

haha damn hoe moeilijk kan je doen en hoe erg kan je ZEUREN :X ;)

Ik heb er nu het doosje van m'n iPod voor staan gewoon, werkt prima, en het is GRATIS en de garantie vervalt ook nog eens niet :P
Ja maar, ja maar, ik heb geen ipod ;( ;(
Zal eerdaags eens creatief aan de slag gaan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salvador4 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:57:
[...]

Ja maar, ja maar, ik heb geen ipod ;( ;(
Zal eerdaags eens creatief aan de slag gaan B)
ducktape :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

De winkel takeitnow antwoord niet op mijn vragen en gooit zijn prijzen omhoog zodra ze een product op vooraad hebben. Na wat onderzoek hebben meerdere mensen dit probleem plus negatieve ervaringen bij dit bedrijf.

Misschien dat iemand op dit forum mijn vraag kan beantwoorden. Levert Samsung enig vorm van kapotte pixel garantie op de M serie. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
TangLeFuzZ schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 07:46:
Vanmiddag is de LE26M51B van moi :D

Was gisteren nog flink balen... na 2 uur lang kijken, proberen, kijken en nog meer proberen, besloot ik voor die TV te gaan, en net na sluitingstijd kon ik nog naar de kassa om hem te kopen. Kom ik bij de Kassa, wil ik pinnen, kom ik erachter dat ik niet zo'n groot bedrag in 1 keer kan pinnen. :(
Voelde echt alsof ik weer een kleuter was en ze een lollie van me afpakten :D

Ik kan trouwens wel zeggen dat het geluidsverschil tussen de M en de R echt _groot_ is.
De M heeft supergeluid, terwijl mensen over de R veel klagen (en terecht).
Dit is vast al wel bekend, maar misschien dat iemand er nog iets mee kan ;)
Het geluid van de M mag wel beter zijn maar is nog steeds crap (hoorde t gister bij een vriend van me toevallig met een M51). Dus je moet er sowieso een receiver op aansluiten wil je een fatsoenlijk geluid eruit krijgen...(imho) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Wat is nu de beste manier om hem aan te sluiten op een PC? Is mij nog niet helemaal duidelijk...

Wat voor aansluiting/bekabeling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van TakeITnow (maak het nou!?) begrijp ik ook een dingetje niet: ik krijg nu elke dag dezelfde prijsverlangings-notificatie per email, waar ik me al 2 keer voor heb afgemeld.... 8)7
Telefoon-nummer op hun website bestaat niet. Wat willen ze nou helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
TangLeFuzZ schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:15:
Wat is nu de beste manier om hem aan te sluiten op een PC? Is mij nog niet helemaal duidelijk...

Wat voor aansluiting/bekabeling ?
Vga kabel werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Mine! :D

Ik had dus woensdag de 26" versie in handen, maar kon niet in 1 keer zo'n groot bedrag pinnen (stond nog verkeerd ingesteld).
Bank opgebeld dag later, laten fixen, vandaag terug voor de TV.

Bleek dat ze hem niet achter hadden gezet, maar hadden verkocht.... als klant was ik dus ontevreden en baalde ik, wat erin resulteerde dat ik voor 100 euri meer, de 32" versie kreeg :D

Hij is moooooi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
TangLeFuzZ schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:21:
Mine! :D

Ik had dus woensdag de 26" versie in handen, maar kon niet in 1 keer zo'n groot bedrag pinnen (stond nog verkeerd ingesteld).
Bank opgebeld dag later, laten fixen, vandaag terug voor de TV.

Bleek dat ze hem niet achter hadden gezet, maar hadden verkocht.... als klant was ik dus ontevreden en baalde ik, wat erin resulteerde dat ik voor 100 euri meer, de 32" versie kreeg :D

Hij is moooooi :9~
hehe ja is zeker mooi, voor hoeveel heb je em nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42

paQ

wellicht dat iemand me verder kan helpen.

DVD speler HK, aangesloten met COAX kabel naar receiver (HK)
DVD speler HK, aangesloten met componenten kabel naar Samsung LE26

toch zegt het scherm >> geen signaal

?

op scart heeft altijd alles prima gewerkt, maar heb gisteren dan toch maar zo'n componenten kabel aangeschaft om te zien of het beeld echt rustiger wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door paQ op 13-01-2006 21:01 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
heb je wel in je dvdspeler ingesteld dat ie Component moet gebruiken @ YUV (bij yamaha kan je component selecteren @ YUV of RGB :? )

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Heb de samsung M 32" in de winkels gezien, 26" niet. Moet zeggen dat wanneer ik de tv vergelijk met de JVC het ontzettend veel kleur vind bevatten, beetje te eigenlijk. Neem aan dat je de kleur wel naar beneden kan halen via settings. Madagascar DVD draaien ze op de tvs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Rainesh schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:02:
heb je wel in je dvdspeler ingesteld dat ie Component moet gebruiken @ YUV (bij yamaha kan je component selecteren @ YUV of RGB :? )
Ik kan zo vlug niks vinden waar ik dat in zou moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de LE32M51B een beetje goed aan de muur te hangen? Hoeveel centimeter steekt ie dan uit?

(Ik heb vagelijk iets gehoord over stekkers die in de weg zitten met ophangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:10
paQ schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:00:
wellicht dat iemand me verder kan helpen.

DVD speler HK, aangesloten met COAX kabel naar receiver (HK)
DVD speler HK, aangesloten met componenten kabel naar Samsung LE26

toch zegt het scherm >> geen signaal

?

op scart heeft altijd alles prima gewerkt, maar heb gisteren dan toch maar zo'n componenten kabel aangeschaft om te zien of het beeld echt rustiger wordt.
En heb je wel geluid via je reciever? je schrijft dat je hem met coax hebt aangesloten, er loopt dan dus 1 kabeltje van je dvd speler naar je reciever? of ook nog een componentkabel? Want de coax aansluiting op je dvd speler brengt alleen maar geluid over, en geen beeld!* ik denk dat je dan je dvd speler met een component kabel aan je reciever moet hangen....
*dat is zo bij mijn eigen set, Sony Reciever (str-de 495) en Sony DVD (dvp-ns330)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
kijk in de instellingen van je dvd speler naar Output en kijk dan of je Component ergens aan kan zetten. Stop ook een scartkabel erin en hou die component kabel ook erin en dan ga je via scart je dvd speler instellen en dan schakelt ie vanzelf over naar component.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ik moest inderdaad component inschakelen :?
nooit gedacht dat je zoiets moest 'aan' zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@epolak:

He jij hebt toch die toshiba gekocht? zou je mischien een paar fototjes en je mening over het apparaat willen posten zou je erg dankbaar zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:15:
@epolak:

He jij hebt toch die toshiba gekocht? zou je mischien een paar fototjes en je mening over het apparaat willen posten zou je erg dankbaar zijn _/-\o_
idd dat hadden we nog van je tegoed
en hoe is die in vergelijking met de samsung r serie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
Wat is nou eigenlijk het verschillen tussen de LE26R41 en de LE26R51? (behalve het design dan) omdat ze evenveel kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
jap85 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:17:
Wat is nou eigenlijk het verschillen tussen de LE26R41 en de LE26R51? (behalve het design dan) omdat ze evenveel kosten...
Dit is al zo vaak gesteld, en je kan zelf ook een beetje zoeken. kijk eens bij eind pagina 22 en begin 23 zou ik zeggen. succes :P

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
2 Weken geleden een Samsung LE26R51B gekocht maar nog in de doos laten zitten omdat ik nog bezig was met klussen en verhuizen. Afgelopen zaterdag uitgepakt en alles gereed gemaakt voor een weekend kijkplezier........... Krijg ik alleen maar geluid en geen enkel beeld. :'( :'( :'(

Handleiding erbij gepakt om te kijken wat ik mogelijk verkeerd had gedaan. Volgens de handleiding moet je eerst in het menu komen. Mooi niet dus, geen 'Plug and play'. Wel plug maar geen play. Ff fe storingenlijst langslopen en daar stond dat je wat moets veranderen in het menu. Ging dus ook niet want er kwam ook geen menu naar voren :'(

Kortom alleen geluid van wat zenders maar geen enkel beeld alleen een kleine gloed dat je het idee had dat er in de verte een kabouter stond met een zaklampje. Als een gek nog ff terug naar de winkel, vlak voor sluitingstijd. Die gaan vandaag (=maandag) Samsung bellen voor een monteur. Waarschijnlijk is de backlight kapot.

Samsung zal mij dan vanmiddag wel gaan bellen. Weet iemand of een backlight op lokatie vervangen kan worden of dat ik mijn TV dan kwijt ben? Als hij mee moet voor reparatie dan wil ik gewoon een nieuwe hebben z.s.m. aangezien hij nieuwe uit de doos komt ongeacht of hij er 2 weken in heeft gelegen na aankoop. IK heb dus wel de pis lauw na dit weekend. :(

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Als de backlight kapot is, hoor je toch nog wel iets op het scherm te kunnen zien? Niet zo heel duidelijk, maar je ziet wel duidelijk IETS.
Naja en klein beetje je eigen schuld eigenlijk :P als ik zoiets koop, test ik het zo snel mogelijk, want in geval van een DOA kan je dat echt zoveel tijd/ellende besparen (die jij nu meemaakt)
Maargoed zo leer je wel goed van je ‘fout’ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
pokeran schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:19:
Als de backlight kapot is, hoor je toch nog wel iets op het scherm te kunnen zien? Niet zo heel duidelijk, maar je ziet wel duidelijk IETS.
Naja en klein beetje je eigen schuld eigenlijk :P als ik zoiets koop, test ik het zo snel mogelijk, want in geval van een DOA kan je dat echt zoveel tijd/ellende besparen (die jij nu meemaakt)
Maargoed zo leer je wel goed van je ‘fout’ :P
Zoals al eerder aangegeven zat ik midden in het klussen/verhuizen. Kortom heel veel stof en rommel en als je zoiets uit gaat pakken, is mijn ervaring dat je het er nooit meer goed in krijgt. Vandaar dat ik het niet direct heb uitgeprobeerd. Normaal gesproken doe ik het ook wel maar dit was echt de eerste ( en nu dus ook de laatste) keer dat ik het niet direct het gecontroleerd. Afwachten wat er nu gaat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Gaat de garantie bij samsung via samsung zelf op basis van serie-nummer of iets dergelijks?
Ik kan er namelijk aan 1 komen maar er zit geen factuur meer bij en twijfel aan de legaliteit vd tv :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 17:56
Ik heb sinds een maand of 4 een LE26R51B. Ik ben al vanaf het begin aan het klooien met de instellingen, want ik vind dat Teletekst met name 's avonds zeer moeilijk leesbaar is. (ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar het beeld is heel fel, waardoor je vaak een regel overslaat.) Hebben meer mensen hier last van en weet iemand wat hieraan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

naja kloten met de instellingen (brightness en/of contrast settings)
hier heb je een paar instellingen
http://www.avforums.com/f...hread.php?t=226591&page=2

zelf heb ik er geen last van, maar mijn instellingen zijn soweiso redelijk donker, (ook met mijn pc monitor, persoonlijke voorkeur)

[ Voor 8% gewijzigd door randje op 16-01-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
pokeran schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:55:
naja kloten met de instellingen (brightness en/of contrast settings)
hier heb je een paar instellingen
http://www.avforums.com/f...hread.php?t=226591&page=2

zelf heb ik er geen last van, maar mijn instellingen zijn soweiso redelijk donker, (ook met mijn pc monitor, persoonlijke voorkeur)
En wat zijn jouw instellingen, Pokeran?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
kan iemand met een le26r51/41b even bevestigen dat je deze kan ophangen met vesa 200*100? dit staat namelijk op de site maar die site klopt nog weleens niet.......

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

volgens mijn handleiding kan dat ook.
de 32 inch modellen hebben een vesa 200 x 200 nodig

er zijn ook adapters te koop die je op een vesa 100 x 100 muurbeugel kan zetten en universeel op de tv (ook 200 x 200 dus) moet je muurbeugel het gewicht wel aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:34
Zijn er verschillen tussen de LE32M61B en de LE40M61B behalve de grote van het scherm? Volgens de samsung site mist de 32 ongeveer alles wat op de 40 zit maar volgens mij klopt dat niet... wie weet het zeker dat ze hetzelfde zijn of wat de verschillen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:48:
De Samsung LE32M51B lijkt mij een heel interessant scherm en daarom wil ik binnenkort dit scherm aanschaffen. Uiteraard ben ik op zoek gegaan naar de goedkoopste winkel. Ik stuitte net op het volgende! :7

Een zaak waarbij de Samsung LE32M51B voor slechts 1250 Euro wordt aangeboden. Dit scheelt toch zo'n 150-200 Euro met andere goedkope internetwinkels. Mijn vraag aan jullie, kent iemand deze winkel?
Je post is van een tijdje terug, ik hoop echt niet voor je dat je al hebt besteld!!!

De winkel bestpriced.nl is namelijk oplichterij, voor alle details zie hier.

Ik hoop echt dat niemand in dit topic al wat besteld hebt daar, zeker niet die le32m51b van 1250 euro, een mede GOT'er op het xbox 360 topic is al een slachtoffer geworden, zie ook die link, daar komt hij ook aan het woord.........

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de samsung le32r41 met de jvc 32a61, maar met name de kleuren die de jvc produceerde leken veel echter dan die van samsung. Ook wanneer je de scherpte ging vergelijken was die bij de jvc beter, met name bij kleine details.

De samsung kwam donkerder over, minder overtuigend. Zou dat aan de instellingen liggen? En de scherpte is daar nog wat aan te doen, want om eerlijk te zijn vind ik het desing van samsung beter ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:20:
Ik heb vandaag de samsung le32r41 met de jvc 32a61, maar met name de kleuren die de jvc produceerde leken veel echter dan die van samsung. Ook wanneer je de scherpte ging vergelijken was die bij de jvc beter, met name bij kleine details.

De samsung kwam donkerder over, minder overtuigend. Zou dat aan de instellingen liggen? En de scherpte is daar nog wat aan te doen, want om eerlijk te zijn vind ik het desing van samsung beter ogen.
Ik deel dezelfde mening, zie ook paar post terug, alleen dan ging het over de M en S series (nieuwste). Ik vind de kleuren van de JVC ook realistischer lijken, maar kan natuurlijk aan instellingen oid liggen. Via de samsung service menu (geheime menu) kan je wel alles uit zetten/aanpassen mocht dat noodzakelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:15:
@epolak:

Bij deze. Mijn mening over de Toshiba 27WL54G: een echte aanrader. Zoals ik al eerder schreef, het hoeft voor mij echt niet groter en het beeld is gewoon mooi. Net als het geluid. Uit de ingebouwde speakers komt een normaal geluid met bassen, geen blikkerig geluid. Voor de liefhebbers is er zelfs een ingebouwde 5-bands equalizer en een uitgang voor je stereo-installatie. Wat voor mij heel belangrijk is: Automatic Volume Limit, de reclames schreeuwen je dus niet omver.

De mogelijkheden zijn vrij uitgebreid, er zitten n.l. 2 tuners in, zodat je Picture in Picture (PiP) en Picture and Picture (PaP, naast elkaar) kunt doen met zo ongeveer elke denkbare aangesloten bron. De aansluitingen zelf zijn ook vrij divers: aan de achterzijde 1xCoax, 2xScart, 1xVGA, 1xPC Audio in, 1xHDMI, 1xComponent (Y/Pb/Pr/L/R). Aan de zijkant heb je ook nog S-Video, composiet, koptelefoon en Audio line-out.

Zelfs de afstandbediening is netjes en overzichtelijk. Geen lelijke plastic doos maar een elegante overzichtelijke handzame ab (ok, smaken verschillen).

Qua tv heb ik dus analoog, dus ik kan niets zeggen over digitale (HD-) tv ontvangst, maar zelfs met een doodgewone coax kabel en low-end component kabel voor de harddiskrecorder ziet het beeld er gewoon lekker uit. De standaard kleuren instellingen zien er al heel natuurlijk uit.

Ik kan hier onmogelijk alle mogelijkheden opsommen, daar is de user manual voor, maar als jullie nog iets specifieks willen weten, vraag maar zou ik zeggen.

Kortom, ik heb geen haar spijt dat ik deze heb gekozen.

Enkele fotootjes (die dus niets zeggen over de beeldkwaliteit):

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b209/EdPphoto/toshiba/1standby.jpg
Standby --> geen blauwe schijnwerper ;)

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b209/EdPphoto/toshiba/2tv.jpg
TV uitzending

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b209/EdPphoto/toshiba/3tv-pc.jpg
PaP tv+pc

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b209/EdPphoto/toshiba/4dvd-pc.jpg
PaP dvd+pc

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b209/EdPphoto/toshiba/5pip.jpg
PiP pc+tv

P.S. ik zie nu dat ik m'n camera terug moet sturen, de kromming wordt veroorzaakt door de lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:27:
[...]

Je post is van een tijdje terug, ik hoop echt niet voor je dat je al hebt besteld!!!

De winkel bestpriced.nl is namelijk oplichterij, voor alle details zie hier.

Ik hoop echt dat niemand in dit topic al wat besteld hebt daar, zeker niet die le32m51b van 1250 euro, een mede GOT'er op het xbox 360 topic is al een slachtoffer geworden, zie ook die link, daar komt hij ook aan het woord.........
Heb inderdaad nog niks besteld! Gelukkig achteraf. Sowieso was ik niet van plan bij zo'n onbekende winkel vooruit te betalen. Het was ook haast te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dit topic de laatste tijd in de gaten gehouden en voor mij is de 23'' erg interessant, voor mijn kamer de perfect maat. De LE23R41B/LE23R51B is lekker geprijsd maar toch zit me iets dwars. Hij heeft namelijk geen DVI/HDMI en met oog op de toekomst lijkt me dat wel een must voor randapparatuur of is dit gemis niet zo erg?

Bovendien staat op de site de LE23T51B wat eruit ziet als een nieuw model, deze staat ook niet in de pricewatch, op kieskeurig.nl staat hij wel voor €6xx.- en is dus goedkoper als het eerder genoemde model. Dit model heeft volgens de Samsung website wel een DVI ingang, en dus HDMI via verloopje, maar een contrast ratio van 800:1 tov 3000:1 van de LE23R41B/LE23R51B. In hoeverre merk je dit verschil tijdens normaal tv kijken bijv. op next-gen consoles?

Keuzes, keuzes.. :P. Andere alternatieven zijn trouwens ook welkom :).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:21:
Ik dit topic de laatste tijd in de gaten gehouden en voor mij is de 23'' erg interessant, voor mijn kamer de perfect maat. De LE23R41B/LE23R51B is lekker geprijsd maar toch zit me iets dwars. Hij heeft namelijk geen DVI/HDMI en met oog op de toekomst lijkt me dat wel een must voor randapparatuur of is dit gemis niet zo erg?

Bovendien staat op de site de LE23T51B wat eruit ziet als een nieuw model, deze staat ook niet in de pricewatch, op kieskeurig.nl staat hij wel voor €6xx.- en is dus goedkoper als het eerder genoemde model. Dit model heeft volgens de Samsung website wel een DVI ingang, en dus HDMI via verloopje, maar een contrast ratio van 800:1 tov 3000:1 van de LE23R41B/LE23R51B. In hoeverre merk je dit verschil tijdens normaal tv kijken bijv. op next-gen consoles?

Keuzes, keuzes.. :P. Andere alternatieven zijn trouwens ook welkom :).
Wat ik me ook afvraag of het mogelijk is om hdmi -> dvi -> vga te gaan. Zo, ja gaat er dan niet veel kwaliteit verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:31:

Wat ik me ook afvraag of het mogelijk is om hdmi -> dvi -> vga te gaan. Zo, ja gaat er dan niet veel kwaliteit verloren?
Ik denk het niet aangezien VGA analoog is en DVI en HDMI allebei digitaal. Ik weet dit echter niet zeker dus als iemand dit even kan bevestigen, zou dit het één en ander ophelderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Misschien interessant om te weten de M51 heeft een contrast ratio van 800:1 en een dynamische contrast ratio van 3000:1 heeft . Op westerse internet sites zetten ze om marketing redenen alleen de dynamische contrast ratio op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het precieze verschil tussen deze twee?

Betekent dit dat de T serie dat ook heeft? En is er al iemand die ervaring met de LE23T51B heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

epolak, is die pc die je op je toshiba heb aangesloten alleen aangesloten op de tv?
mijn scherm is als tweede scherm op mn pc en in clone mode is hij niet goed te krijgen (monitor 4:3, tv 16:9) tenzij ik dezelfde verhouding gebruikt op mn monitor, maar dan klopt het beeld op mn monitor weer niet.

eigenlijk moet je je eigen topic opzoeken VERRADER! :P

[ Voor 11% gewijzigd door randje op 18-01-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, alleen de tv was aangesloten als monitor (1 uitgang op deze pc). Ik kan me voorstellen dat je videokaart/Windows het niet begrijpt dat je 2 verschillende resoluties wilt gebruiken, dit lijkt me teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
alvani schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:02:
[...]

En wat zijn jouw instellingen, Pokeran?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

pokeran schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:24:
epolak, is die pc die je op je toshiba heb aangesloten alleen aangesloten op de tv?
mijn scherm is als tweede scherm op mn pc en in clone mode is hij niet goed te krijgen (monitor 4:3, tv 16:9) tenzij ik dezelfde verhouding gebruikt op mn monitor, maar dan klopt het beeld op mn monitor weer niet.

eigenlijk moet je je eigen topic opzoeken VERRADER! :P
Wanneer je 'm cloned kan je volgens mij nooit 2 verschillende resoluties draaien, probeer het eens met dual view en een proggie zoals ultramon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
kijk eens waar ik op stuitte: van onze poolse arbeiders :P ! er staan in dat topic behoorlijk veel met foto`s van de R serie..........alleen is het jammer dat ik niet kan lezen wat de reacties zijn :+

EDIT: ik ben er zo langzamerhand wel achter dat die M-serie een blauwe schijnwerper heeft, maar in hoeverre is dat nou irritant? ik begin zo langzamerhand de neiging te krijgen om 100 euro door te sparen en te gaan voor de Milano omdat ik het design van de M een stuk mooier vind en het zal ook beter in mijn nieuwe (strakke) kamer gaan staan.
Alleen is het voor op mijn slaapkamer en het is 's nachts de bedoeling om te gaan slapen ik wil niet dat die tv me mijn nachtrust niet gunt. maar ik denk dat het niet zo'n super punt zal zijn, als ik 's zomers ga slapen is het immers ook nog behoorlijk licht in me kamer.

zou iemand met een Milano misschien even een pic willen posten waarop het blauwe lampje te zien is, in een donkere kamer welteverstaan ;)

@hierboven, kan je niet gewoon via instellingen voor monitor (via windows) voor monitor 1 1360*768 instellen en voor monitor 2 800*600? zo was ik het anders van plan, en dan via Nvidia settings aangeven dat het gekloont moet worden?

[ Voor 76% gewijzigd door Marcusso op 18-01-2006 22:17 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hey ik las over je heen B)
mijn instellingen zien er nu zo uit:
mode - standard
contrast - 75
brightness - 30
sharpness - 60
colour - 34
color tone - cool 1

ik kloot nog veel met de instellingen hoor, andere zenders zien er weer mooier uit met andere settings etc. Maarja ook geen zin om telkens uit te proberen wat ik mooi vind.
maarja dat is momenteel mn setting dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epolak kan je misschien vertellen of het mogelijk is om de Toshiba op te hangen? Volgens de manual kan dit helaas niet maar meen bij de MM toch gaten aan de achterkant te hebben gezien. Kan jij wellicht uitsluitsel geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:34
unex schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:06:
Zijn er verschillen tussen de LE32M61B en de LE40M61B behalve de grote van het scherm? Volgens de samsung site mist de 32 ongeveer alles wat op de 40 zit maar volgens mij klopt dat niet... wie weet het zeker dat ze hetzelfde zijn of wat de verschillen zijn?
Niemand die dit weet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
Ik vind het op de smasung site maar beetje klote gedaan met die rondjes en kruisjes... Wat zit er nou op en wat niet? Kruisje is van jah zit erop (als in aangekruisd?) of kruisje van nee fout zit er niet op...

Vaaaag zie ook nergens een legenda.. Iemand hier die het haarfijn weet? :P

Linkje: http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications

Heeft hij bij Rear Input Jacks nu wel Component (Y/Pb/Pr) of nie?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:40:
[...]

Epolak kan je misschien vertellen of het mogelijk is om de Toshiba op te hangen? Volgens de manual kan dit helaas niet maar meen bij de MM toch gaten aan de achterkant te hebben gezien. Kan jij wellicht uitsluitsel geven?
Van muurbeugels weet ik nagenoeg niets (hoeft ook niet), maar het lijkt mij dat de gaatjes in de achterkant niet bedoeld zijn om 'm aan op te hangen, het zijn n.l. alleen maar plastic uitstulpingen naar binnen toe aan de plastic achterzijde. Vermoedelijk rust daar een printplaat o.i.d. op. Ik heb geen indicatie dat er ook iets van metaal aan te pas komt.

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b209/EdPphoto/toshiba/6achter.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdiezrequejo schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:46:
Ik vind het op de smasung site maar beetje klote gedaan met die rondjes en kruisjes... Wat zit er nou op en wat niet? Kruisje is van jah zit erop (als in aangekruisd?) of kruisje van nee fout zit er niet op...

Vaaaag zie ook nergens een legenda.. Iemand hier die het haarfijn weet? :P
Deduction, my dear Watson. O is ja, X is nee. Gewoon Ja en Nee was misschien te moeilijk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
AEX351, bij 4launch is de m51 ook 1280- euro ofzo, en die jongens vertrouw ik wel (heb er al heel wat geckoecht, lijkt me sterk dat ze nu opeens niet zoudne leveren). dus ik zou zeggen, kijk er eens naar. mijne staat helaa nog in backorder, maar ik verwacht hem volgende week.

als ik hem heb laat ik jullie wle weten hoe et gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
Stimpy001 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:21:
2 Weken geleden een Samsung LE26R51B gekocht maar nog in de doos laten zitten omdat ik nog bezig was met klussen en verhuizen. Afgelopen zaterdag uitgepakt en alles gereed gemaakt voor een weekend kijkplezier........... Krijg ik alleen maar geluid en geen enkel beeld. :'( :'( :'(

Handleiding erbij gepakt om te kijken wat ik mogelijk verkeerd had gedaan. Volgens de handleiding moet je eerst in het menu komen. Mooi niet dus, geen 'Plug and play'. Wel plug maar geen play. Ff fe storingenlijst langslopen en daar stond dat je wat moets veranderen in het menu. Ging dus ook niet want er kwam ook geen menu naar voren :'(

Kortom alleen geluid van wat zenders maar geen enkel beeld alleen een kleine gloed dat je het idee had dat er in de verte een kabouter stond met een zaklampje. Als een gek nog ff terug naar de winkel, vlak voor sluitingstijd. Die gaan vandaag (=maandag) Samsung bellen voor een monteur. Waarschijnlijk is de backlight kapot.

Samsung zal mij dan vanmiddag wel gaan bellen. Weet iemand of een backlight op lokatie vervangen kan worden of dat ik mijn TV dan kwijt ben? Als hij mee moet voor reparatie dan wil ik gewoon een nieuwe hebben z.s.m. aangezien hij nieuwe uit de doos komt ongeacht of hij er 2 weken in heeft gelegen na aankoop. IK heb dus wel de pis lauw na dit weekend. :(
TV is vanochtend weer gerepareerd. _/-\o_ Nou ja repareren is een groot woord..... er bleek een stekkertje los te zitten waardoor ik wel geluid had maar geen beeld. De monteur is volgens de bon 15 minuten bezig geweest maar veel meer dan 5 minuten is het niet geweest. Ik heb even snel wat gekeken en het ziet er weer goed uit. Vanavond kan ik dan eindelijk alles in gaan stellen. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

mooi laat ons weten wat je bevindingen zijn, post foto's van je setup (MOET er wel goed uitzien, je was aan het verbouwen :P)
welcome to the family
Jur schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:39:
[...]

Wanneer je 'm cloned kan je volgens mij nooit 2 verschillende resoluties draaien, probeer het eens met dual view en een proggie zoals ultramon
Met clonen kan je wel twee verschillende resoluties draaien (tv out is ook maar 640, 800 of 1024 resolutie terwijl je monitor bijv. 1600 kan zijn) als de verhouding maar hetzelfde is. Een 4:3 EN een breedbeeld resolutie uitspugen is dus lastig. Bij overlay is er geen probleem, daar stuurt hij wel gewoon fullscreen de tv aan en dat is het belangrijkste (films, series, enz)

[ Voor 69% gewijzigd door randje op 19-01-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Wat ik dus van plan was kan dus niet? btw ik heb een Nvidia Geforce FX5200 v9520 van asus.

Ik was van plan de Sammy lcd aan de vga poort te hangen op een resolutie van 1360*768 en dan mijn good-old 15" crt op de DVI (met DVI==>VGA verloop) met een resolutie van 800*600, ik wilde dit instellen via de windows instellingen, en dan wil ik dus op beide schermen hetzelfde zien.
is dit dus mogelijk of zijn hier problemen mee te verwachten? en wat zou een oplossing kunnen zijn? ik heb hier nog niet zo super veel ervaring mee namelijk......

EDIT: zo dus:
1 op 1360*768
2 op 800*600
Afbeeldingslocatie: http://www.antoniuscollege.nl/~S2801/homepage_bestanden/Site/XBOX360_bestanden/image010.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Marcusso op 19-01-2006 14:13 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-08 11:16
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:14:
[...]

Van muurbeugels weet ik nagenoeg niets (hoeft ook niet), maar het lijkt mij dat de gaatjes in de achterkant niet bedoeld zijn om 'm aan op te hangen, het zijn n.l. alleen maar plastic uitstulpingen naar binnen toe aan de plastic achterzijde. Vermoedelijk rust daar een printplaat o.i.d. op. Ik heb geen indicatie dat er ook iets van metaal aan te pas komt.

[afbeelding]
Kun je het beste even checken op www.vogels.com, en dan rechts 'Flatscreen fitter'. Daar staat dan bij wat voor beugels er op kunnen. En als die er op kunnen, kunnen er bijna altijd ook van een ander merk beugels op. Suc6!
(Als de gaatjes aan de achterkant schroefdraad hebben is dat meestal voor ophangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

milenko79 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:19:
AEX351, bij 4launch is de m51 ook 1280- euro ofzo, en die jongens vertrouw ik wel (heb er al heel wat geckoecht, lijkt me sterk dat ze nu opeens niet zoudne leveren). dus ik zou zeggen, kijk er eens naar. mijne staat helaa nog in backorder, maar ik verwacht hem volgende week.

als ik hem heb laat ik jullie wle weten hoe et gegaan is.
Ik zal de winkel in mijn achterhoofd houden. Die winkel takeitnow is niet te vertrouwen. Zodra ze een product op voorraad hebben schiet de prijs ineene met vele euros omhoog. 2x meegemaakt binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jur schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:39:
[...]

Wat je zegt... even Utramon downloaden, dan zoeken in het proggie naar "mirroring", dan draait ie in clone modus op ingestelde resoluties, die dus wel verschillend zijn, zoals bij mij (1360x768 TV + 1280x1024 Monitor)

Zowieso raad ik iedereen die een dual setup doet i.c.m. zijn samsung, even Ultramon downloaden, erg handig programmatje waar je alles wat lekkerder op mekaar kan afstemmen dan je graphics driver kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Tja, ik zou zeggen kijk maar eens naar de shop survey van 4launch, is denk ik zo'n beetje de beste die je op tweakers gaat tegenkomen, ik heb tot nu toe 2 keer bij ze besteld en dat werd zeer netjes afgehandeld. Wat ik vooral fijn vind is dat de medewerkers op persoonlijke titel aanspreekbaar zijn, bellen kan altijd, en men houd je op de hoogte. Met hen durf ik dit wel aan, anders had ik mijne ook nooit bij een webshop gekocht.

nou alleen hopen dat ie een beetje snel binnenkomt.

ps, ik wil geen reclame maken voor hen ofzo, dit is meer als, het kan ook goedkoop zonder opgelicht te worden.

Ik was eerst bij de mediamarkt aan het kijken voor het scherm, maar 1699 is toch echt een te groot verschil met 1280 euro, en toen ik een van de verkopers aansprak om wat dingen te vragen kreeg ik zulke onzin over me heen dat ik daar sowieso al niks meer wilde kopen. Toen ik wat dingen vroeg over de hdmi aansluiting, maximaal haalbare resoluties via die aansluiting vanaf m'n pc en of ik nou beste d-sub of dvi kon gebruiken, wist die meneer mij te vertellen dat alle moderne videokaarten een hdmi uitgang hebben, zelfs zijn riva tnt 2 ultra had er vroeger al 1 :) , en natuurlijk, zoals het een echte verkoper betaamd kon ik bij hen een (waarschijnlijk never nooit passende) hdmi kabel kopen voor te veel geld en dan zou ik de hoogste resoluties halen.

Jammer dan dat hdmi dvi is met een audiaansluiting erbij en dat er voor zover ik weet geen videokaarten zijn die dit gaan doen. verder heb ik ook nog geen handleiding gezien om de tv hoger dan 1024x768 te krijgen via de hdmi ingang (Als iemand een preciese oplossing weet zou ik die natuurlijk zeer waarderen).

Tot zo ver mijn brick & mortar bashing verhaal weer (kan me altijd zo lekker opwinden in die winkels )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik jullie in z'n algemeenheid nogmaals attenderen op het volgende:
Let erop dat je bij een webshop zwart op wit Nederlandse fabrieksgarantie op je toestel krijgt. Zo niet, kun je niet bij de Nederlands organisatie aankloppen en er op eigen kosten mee terug naar het land van herkomst of op eigen kosten repareren als er iets stuk is. Juist als er sprake is van een relatief groot prijsverschil loop je de kans dat het grijze import betreft. Wees op je hoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Thanks Epolak, maar ook daar had ik op gelet, 2 jaar aan huis garantie van samsung nederland verzekert mijn leverancier (al vaak genoeg genoemd door mij), volstrek echte nederlandse sammy tv, alleen goedkoper. Het kan wel, maar je moet idd goed uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
Helaas hebben ze bij 4launch de le26r51 niet in het assortiment, wel de 41 maar ik ga toch voor de 51 ivm het design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Als ze nou de 32" M51 aanbieden voor 1200 euro, zou een mooi prijs wezen. Mogelijk dat ik eraan kan komen tegen inkoopprijs :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand problemen met de breedbeeld uitzendingen van ned 1 deze worden door mijn LE26RB niet automatisch beeldvullend gemaakt. Dit geld alleen maar voor de uitzendingen van Ned 1. Vlgns Samsung ligt dit aan het kabelsignaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

S2801 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:06:
Wat ik dus van plan was kan dus niet? btw ik heb een Nvidia Geforce FX5200 v9520 van asus.

Ik was van plan de Sammy lcd aan de vga poort te hangen op een resolutie van 1360*768 en dan mijn good-old 15" crt op de DVI (met DVI==>VGA verloop) met een resolutie van 800*600, ik wilde dit instellen via de windows instellingen, en dan wil ik dus op beide schermen hetzelfde zien.
is dit dus mogelijk of zijn hier problemen mee te verwachten?
Zou je 15" CRT het sowieso wel doen op een DVI uitgang? andersom werkt het wel VGA out > DVI monitor, maar DVI uitgang naar VGA analoge ingang weet ik zo net nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:49:
[...]

Zou je 15" CRT het sowieso wel doen op een DVI uitgang? andersom werkt het wel VGA out > DVI monitor, maar DVI uitgang naar VGA analoge ingang weet ik zo net nog niet.
yep die doet het hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:40:
Heeft niemand problemen met de breedbeeld uitzendingen van ned 1 deze worden door mijn LE26RB niet automatisch beeldvullend gemaakt. Dit geld alleen maar voor de uitzendingen van Ned 1. Vlgns Samsung ligt dit aan het kabelsignaal ?
Die breedbeeld vullende optie werkt bij mij bij geen enkele zender zoals het hoort. Of hij doet helemaal niks of hij rekt het uit en laat de onderste en bovenste balk staan. Snap niet wat je er aan hebt want 4:3 uitzendingen rekt ie ook wat er niet uit ziet. Ik kloot wel wat aan met de zoom functie en 4:3.

Overigens heb ik nog een tv in huis die wel goed om springt met ALLE zenders. Dus automatisch naar 4:3 en als het breedbeeld wordt past hij zich direct aan. Ligt dus niet aan het signaal.

[ Voor 22% gewijzigd door salvador4 op 20-01-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:22
Bij Tomshardware hebben ze enkele LCD tv's getest:

http://www.denguru.com/2006/01/20/are_32_lcd_tvs_ready_for_prime_time/
waaronder de

The Samsung LN-R328W

Deze lijkt alleen verdacht veel op de LE32R41B/51B. Wie kan me vertellen of dat ook echt zo is?
Hij kwam trouwens behoorlijk goed uit de test. Alleen de latencies waren vrij hoog met maximaal 28 ms.

Overigens kwam de Philips 32PF9630 het beste uit de test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Requiem19 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:03:
Bij Tomshardware hebben ze enkele LCD tv's getest:

http://www.denguru.com/2006/01/20/are_32_lcd_tvs_ready_for_prime_time/
waaronder de

The Samsung LN-R328W

Deze lijkt alleen verdacht veel op de LE32R41B/51B. Wie kan me vertellen of dat ook echt zo is?
Hij kwam trouwens behoorlijk goed uit de test. Alleen de latencies waren vrij hoog met maximaal 28 ms.

Overigens kwam de Philips 32PF9630 het beste uit de test.
Ja dat is dezelfde, in america hebben ze allemaal een ander type nummer, zie samsung.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

DyStiC schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:27:
[...]

Ja dat is dezelfde, in america hebben ze allemaal een ander type nummer, zie samsung.com
dan staat er een fout want er staat 8ms bij de review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Heb zojuist een folder van BLOCK gekregen daar staat de LE32M51B in voor € 1245,-
Dat is aardig goedkoop, volgens mij was de goedkoopste tot nu toe 1280,- en dat was nog bij een webshop. Zit er nu toch wel hard over na te denken om deze te gaan kopen ook al vind ik de LE32R51B er mooier uit zien. Deze heeft wat wel beter beeld en volgens mij betere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

pokeran schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:03:
[...]

Was voor latency heeft hij dan? ik kan het op de site en in de manual nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

als het goed is 16 ms

en het klopt de samsungs zijn sinds deze/vorige week wat goedkoper geworden als ik kijk naar de inkoopprijzen.

(wel kut, als ik 1.5 weekje langer had gewacht, had het me meer dan 100 euro kunnen besparen. Maarja dit hou je altijd wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psies .... ga over een jaar ook maar niet naar de prijzen kijken, want dan word je ook verdrietig van wat je nu hebt neer moeten leggen. Zo stond er pas nog een Sony aangeboden "van 2800 voor 900" waarop ik vroeg "hoe reëel is dat?", waarop de verkoper uitlegde dat die ooit bij de introductie 2800 heeft gekost ja. Maar nu is-tie redelijk verouderd, dus de prijs moet flink omlaag (nog lager eigenlijk, aangezien het zo oud is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

DyStiC schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:13:
Heb zojuist een folder van BLOCK gekregen daar staat de LE32M51B in voor € 1245,-
Dat is aardig goedkoop, volgens mij was de goedkoopste tot nu toe 1280,- en dat was nog bij een webshop. Zit er nu toch wel hard over na te denken om deze te gaan kopen ook al vind ik de LE32R51B er mooier uit zien. Deze heeft wat wel beter beeld en volgens mij betere specs.
Op hun website laatste ze alleen prijzen zien bij goedkope producten, de LE32m51B kost bij hun 1499 euro. Verborgen op de website. En in de weekfolder staat er niets over de 32m51b.

[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 22-01-2006 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

aex351 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 03:27:Op hun website laatste ze alleen prijzen zien bij goedkope producten, de LE32m51B kost bij hun 1499 euro. Verborgen op de website. En in de weekfolder staat er niets over de 32m51b.
Dat is ook nog de folder van deze week (t/m 22 jan). De folder waar ik het over heb gaat maandag pas in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

pokeran schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:03:
[...]

Trouwens, op deze page uit de review, staat in het plaatje over de latency zelfs het type nummer LE32R51B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-05 12:18

Loro

mozilla is better

Een foto van mijn LE26M51B:

Afbeeldingslocatie: http://www.christianen.net/meuk/Samsung.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Loro op 22-01-2006 18:34 ]