[LCD TV] Samsung LExxR serie - LE32R41B / LE32R51B

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 23.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, je moet de component kabels gebruiken die speciaal voor de ps2 zijn. Ik heb 12 euro betaald (in België).

Laat je het eens weten als het opgelost is met te callibreren?
Heb je al es een s-video kabel gebruikt? Scheelt dit veel in vergelijking met een scart kabel? Ik zou eventueel een s-video kabel kopen voor mijn gamecube zodat ik niet heel de tijd de kabels moet veranderen als ik wissel tussen mijn ps2 en gc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik ben ook zo'n Kluns he, koop ik een TV vergeet ik gewoon de belangerijkste kabels. 8)7

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joe-black
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09

joe-black

D.O.A.

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:17:
Mokio.nl

Topservice, ik heb die van mij daar ook vandaan. Wilde hem na een aantal werkdagen ruilen voor nieuwer model, geen enkel probleem werd meteen goed geholpen.
Misschien voor jou wel een topservice maar wie krijgt nu het ingeruilde apparaat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, iemand die hetzelfde toestel heeft besteld waarschijnlijk. Het heeft welgeteld ongeveer 20 branduren gemaakt dus bijna niet noemenswaardig. Apparaat werkte ook wel naar behoren, ik wilde alleen nieuwer toestel met betere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Weet iemand wat de prijs van de LE32M51B bij de Mediamarkt tegenwoordig is?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ook mogelijk om deze tv te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

mr. TCB schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:47:
Weet iemand wat de prijs van de LE32M51B bij de Mediamarkt tegenwoordig is?
vanmiddag in Eindhoven geweest en zag hem hangen voor ik meen 1799 of 1899.
De LE32R51B hing er voor 1399 meende ik.
Er hingen er nogal wat dus ik geef geen garantie dat ik alles nog goed weet ;)

Wat ik zo vreemd vind is dat voor zover ik kan zien:
http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications

Beide toestellen de beide specs. hebben op contrast, resolutie, ingangen, etc.
Waarom dan dat grote prijsverschil tussen de R en M serie ?

Op de samsung site staat bij de M-serie specifiek dat het gaat om een: Panel Type PVA
Maar dit zegt me eigenlijk niks. Wel vond ik het beeld van de M een stuk strakker bij de Mediamarkt, alleen wordt daar altijd zoveel geprutst met die instellingen dat je daar nog niet echt van op aan kunt,

[ Voor 46% gewijzigd door JeanJeremy op 02-11-2005 21:23 ]

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]JeanJeremy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:17:
[...]

vanmiddag in Eindhoven geweest en zag hem hangen voor ik meen 1799 of 1899.
De LE32R51B hing er voor 1399 meende ik.
Er hingen er nogal wat dus ik geef geen garantie dat ik alles nog goed weet ;)

Wat ik zo vreemd vind is dat voor zover ik kan zien:

Beide toestellen de beide specs. hebben op contrast, resolutie, ingangen, etc.
Waarom dan dat grote prijsverschil tussen de R en M serie ?

Gaat denk ik om response time 8msec die geld wel voor de M serie en niet voor de R serie die is 12msec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
JeanJeremy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:17:
Wel vond ik het beeld van de M een stuk strakker bij de Mediamarkt, alleen wordt daar altijd zoveel geprutst met die instellingen dat je daar nog niet echt van op aan kunt,
M serie is gewoon beter, scherm heeft ook een VEEL mooier design vind ik. Snap niet dat daar geen topic aan is gewijd en aan de entrylevel R-serie wel.

Mediamarkt prutst niet met instellingen, meestal is het gewoon outofthebox wat je ziet. En ook na enige calibratie is de M serie beter dan R in termen van detail, ruisniveaus, zwartwaarden etc. Er zit gewoon een beter paneel in. Beeldkwaliteit wordt gewoon niet altijd alleen maar bepaald door getalletjes en resoluties (die op dit moment toch nog irrelevant zijn aangezien HDTV in Nederland pas in 2020 gemeengoed is geworden schat ik zo).

[ Voor 17% gewijzigd door Captain Pervert op 03-11-2005 00:50 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

Captain Pervert schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:48:
[...]

Mediamarkt prutst niet met instellingen, meestal is het gewoon outofthebox wat je ziet.
Vast, maar iedereen die daar voorbij komt doet dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 10:42
Misschien een rare vraag, ik ben er nog niet helemaal uit welk type het moet worden, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de afstandsbediening. iemand die daar een foto van online kan en wil zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dan het beste even een manual van de samsung site downloaden. Daar staan afbeeldingen in van de AB. Stelt niet veel voor hoor, plastic apparaat en ook redelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 19:45
eeeuj.. ligt het aan mij of uit de TS:
HDTV Ready, en dan ook op bruikbare wijze (dus niet 1920x1080 downscalen naar 800x480)
nee Downscalen naar 1366 x 768 8)7

blijft downscalen..

hdready is zo'n nep-verkoopterm.. dat ie 480 en 720p aankan klopt, maar 1080i native natuurlijk niet
das een nadeel.. (en ja ik heb nogal wat 1080i content)

ik wacht nog wel een jaar of 2 tot 1920 schermen betaalbaar worden.
aangezien ze op sat gebied tnt toch 1080i op 50hz lijken te kiezen (euro1080 op astra b.v.)

ga hem toch es bekijken om te zien of die ghosting er nu al es uit is bij die lcd's , en of het zwart al wat minder grijs is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Nocturno schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:27:
eeeuj.. ligt het aan mij of uit de TS:

[...]

nee Downscalen naar 1366 x 768 8)7

blijft downscalen..

hdready is zo'n nep-verkoopterm.. dat ie 480 en 720p aankan klopt, maar 1080i native natuurlijk niet
das een nadeel.. (en ja ik heb nogal wat 1080i content)

ik wacht nog wel een jaar of 2 tot 1920 schermen betaalbaar worden.
aangezien ze op sat gebied tnt toch 1080i op 50hz lijken te kiezen (euro1080 op astra b.v.)

ga hem toch es bekijken om te zien of die ghosting er nu al es uit is bij die lcd's , en of het zwart al wat minder grijs is :+
Hele nuttige info :P

Ik heb juist veel 720p content. Wat ik mij afvraag is wat de TV met de extra pixels doet die hij heeft. Hij heeft er namelijk 48 teveel. Krijg je dan net een randje? Of weer scalen?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu de beste manier om dit scherm aan te sluiten op je PC? DVI-HDMI? Of toch maar gewoon met een DSUB-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:25

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:47:
Wat is nu de beste manier om dit scherm aan te sluiten op je PC? DVI-HDMI? Of toch maar gewoon met een DSUB-kabel?
HDMI is natuurlijk het beste omdat het signaal dan digitaal door gestuurd wordt zonder een bewerking ertussen. Ik heb hem via D-SUB, beeld is ook erg mooi, maar bij scherpe lijnen zie ik toch enige reflectie (dubbelbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ondertussen ook overgestapt van plasma naar TFT... Mijn Samsung LE40M61B is binnen een dag of zeven hier. Zéér benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Goed. Ik heb mijn Samsungkje aangesloten via HDMI aan mijn PC (Met DVI verloopje op mijn videokaart) en ik Windows kan ik dus echt geen letters lezen. Films zijn ok, maar wel een beetje blokkerig. Spellen zijn goed, maar ik zie wel eens wat streepjes zitten. Weet iemand hoe ik dit goed moet instellen? Ik kom er met de handleiding ook geen wijs uit. |:(

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 19:47
Resolutie van je computer goed instellen lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Die heb ik goed staan, 1360x768 60 hz. 1368 is er niet, dus heb die maar gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denizz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:52:
Die heb ik goed staan, 1360x768 60 hz. 1368 is er niet, dus heb die maar gekozen.
Misschien DPI setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Waar kan ik dat instellen? Iemand zei namenlijk al op #tweakers.net dat de DPI van de TV heel anders idan een PC monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denizz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:26:
Waar kan ik dat instellen? Iemand zei namenlijk al op #tweakers.net dat de DPI van de TV heel anders idan een PC monitor.
Display>settings>advanced>general

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Bedankt. Het is al iets beter leesbaar nu, en al helemaal op 1280x720. Helaas kan ik het beeld dan niet goed zetten... en op 1360x768 is het nog vrij slecht leesbaar, vooral getallen. Ik heb helaas geen fototoestel dat ik het kan laten zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De instellingen in de manual gelden volgens mij specifiek voor een aansluiting via DSUB, en niet voor HDMI. Misschien dat je met wat geexperimenteer toch nog wel een beter resultaat krijgt.

In de manual staat ook "DVI ondersteunt geen PC-functie." (pag. 63).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
(HDTV) films zijn perfect nu op 1280x720 (/drool). DVD films zijn ook aardig. Ik hoop dat ik ook nog gewoon eens erachter kom hoe ik dit goed krijg op 1360x768, want ik wil ook wel gewoon internetten. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Denizz op 03-11-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denizz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:38:
Bedankt. Het is al iets beter leesbaar nu, en al helemaal op 1280x720. Helaas kan ik het beeld dan niet goed zetten... en op 1360x768 is het nog vrij slecht leesbaar, vooral getallen. Ik heb helaas geen fototoestel dat ik het kan laten zien. :(
Je kan met powerstrip proberen om een handmatige resolutie te geven aan je tv, trouwens welke videokaart heb je. Met nvidia zou het moeten lukken een handmatige resolutie op te geven. Bij nvidia moet je naar je device settings->change resolution->advanced timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Sapphire X800 XT-PE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:39
Ik denk dat de de D-SUB moet gebruiken en dan de meest passende resolutie kiezen (1360x768 in jou geval). Je kunt het scherm dan volgens mij instellen op iets als "1:1 pixel map" waardoor het scherm niet zal scalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
Benn0 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:10:
Ik denk dat de de D-SUB moet gebruiken en dan de meest passende resolutie kiezen (1360x768 in jou geval). Je kunt het scherm dan volgens mij instellen op iets als "1:1 pixel map" waardoor het scherm niet zal scalen.
iemand een id wat de 26M51B kost bij winkels als MediaMarkt, It's of microelectro ? .. Denk dat ik er een ga kopen met mijn pa's comfortcard, in 1x betalen vind ik toch net iets te veel :P 1200 bij online zaken is netjes maar liever via comfortcard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Laatst online: 12-09 16:10
BlowFish schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:00:
[...]

iemand een id wat de 26M51B kost bij winkels als MediaMarkt, It's of microelectro ? .. Denk dat ik er een ga kopen met mijn pa's comfortcard, in 1x betalen vind ik toch net iets te veel :P 1200 bij online zaken is netjes maar liever via comfortcard :)
Zag em vandaag bij de media markt voor ik geloof 1399 of 1299 euro.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
S2801 schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:39:
[...]

Zag em vandaag bij de media markt voor ik geloof 1399 of 1299 euro.
MM is vrij duur, maar als je met een offerte komt van een goedkopere winkel, willen ze (in groningen tenminste) wel zakken met de prijs.

Ik ga mijn samsung (26 of 32 inch, ik ben echt super aan het twijfelen) gaan halen in hoogeveen, koopjeskampioen.

Ik kijk tv op zo'n 2 /3 meter afstand ...

Ik lees op kieskeurig veel verschillende meningen, 3 meter = 26 inch, of beeldgrootte * 3 is de kijkafstand etc.

Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Weet iemand toevallig hoeveel ms reactietijd de LE40R51B is? Dit staat namelijk niet bij de specs erbij op de Samsung site. En ook via Google (en GoT) kom ik er niet achter. Willen ze dit soms niet zeggen omdat het hoog (>12 ms) is ofzo? Deze 40 inch LCD lijkt me namelijk zeer geschikt voor mijn toekomstige Xbox360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy

JeanJeremy

broer van Ron

volgens mij is de R-serie 12ms en de M-serie 8ms ... maar ik durf het niet zeker te zeggen ... iemand wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist vernomen dat de reactietijd van de R, 16 ms is. De M-serie heeft een reactietijd van 8 ms, maar die wordt niet altijd gehaald, er wordt zowieso wel altijd 12 ms gehaald.

Correct me if i'm wrong plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt helemaal. Ik heb het ook veelvuldig nagevraagd bij Samsung omdat dit een belangrijke spec is. R-serie standaard 16 ms en de M-serie 12 ms. Die 8 ms die ze geven op de site klopt wel, maar dat is onder ideale omstandigheden en wordt in praktijd bijna niet gehaald.
Ik had eerst de R-serie thuis staan, maar heb die ingeruild voor een M-serie omdat ik te veel last had van ghosting. Hoop dat het met de M-serie een stuk minder is, maar heb hem nog steeds niet binnen dus kan er nog niets over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
M is ook gewoon mooier. Niet die rare punt aan de onderkant, maar een strak stuk brushed aluminium. Vind het echt een prachtapparaat.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen die blauwe ring van onder die licht heel mijn kamer op :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zou ook zo graag een LE26M51 hebben, maar ik vind 899 voor de R al een behoorlijk bedrag, om er nou nog 200 euro bij te gooien... :|

Ik ga 1 deze dagen maar eens langs de mediamarkt en is echt goed kijken of die M die 200 euri wel waard is. Want het design en de reactietijd is namelijk het enige verschil blijkbaar en ik heb genoeg mensen zien posten die helemaal geen problemen hadden met de ghosting van de R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Volgens mij zit er wel degelijk verschil in, de M lijkt heel anders (beter) met DVD's om te gaan, het ziet er minder korrelig uit. Kan ook aan de kabel gelegen hebben. Maar ga gewoon zelf kijken, grote kans dat je spontaan verliefd wordt op de M en dan trek je met plezier die 200 euro en ben je die lelijke puntige R heel rap vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Ik vind design erg persoonlijk, de R51B vind ik hartstikke mooi. Bij de mediamarkt heb ik de beeldkwaliteit bekeken op de R41B maar die heeft volgens mij het zelfde panel als de R51B. Ik moet toegeven dat de M-Serie een mooier beeld geeft. Maar ik zit nog maar in de 4e klas VWO en mijn budget is niet al te hoog dus ga ik voor de LE23R51B. Mooie tv voor een goed bedrag en het zal altijd beter zijn dan dat 6 jaar oude 34cm tv`tje wat ik nu heb staan. Als je de beeldkwaliteit van die LE23R51B vergelijkt met menig Philips/Grundig LCD tv`tje vind ik die Samsung alsnog erúg strak. En het verschil van 440 euro tussen de LE23R51B en de LE26M51 vind ik wel erg groot. Ik moet namelijk ook nog een nieuwe tft monitor kopen voor me pc. ( zit nu te kijken op 15"CRT op 800X600 :( ))

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
Sluit je PC toch gewoon op je LCD aan.......hoppaa 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik sta op het punt om de Samsung LE37R41B te kopen. Deze heeft een diagonaal van 94cm.
Voor zover ik heb kunnen achterhalen heeft deze een response time van 8ms
Prijs 1835 euro, dus dat valt mee voor dit formaat.
Ik wil hem ook voor XBOX360 gaan gebruiken, maar ik raak een beetje in de war nu door de verhalen over ghosting op de R versie ? help!

http://www.kieskeurig.nl/...DE4DCC125708C0034A799.htm

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een ander type zoeken..

Omdat deze TV volgens jouw kieskeurig.nl link geen HDMI ingang heeft, dan wordt het wat moeilijker je X360 aan te sluiten volgens mij. Ook heeft deze TV geen Picture-in-Picture, vind ik allemaal wat vreemd, misschien moet je de R51 overwegen, deze heeft dat volgens mij wel.

Ook kan ik je de Benq 37" aanraden, die ondersteunt namelijk 1920x1080, verder heb ik weinig verstand van deze TV, hij is iets goedkoper is dan de Samsung dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het scherm voor de xbox360 koopt zou ik niet voor de R41 gaan, deze heeft idd geen HDMI aansluiting en daar draait het allemaal om bij de xbox 360. Verder zul je met een responstijd van 8 ms geen last van ghosting hebben, maar zorg dan wel voor een goede verbinding, geen scart maar liever een component kabetje er tussen gooien (Met HDMI zit je helemaal goed). Als ik jou was zou ik naar de R51 of M51/M61 serie gaan kijken deze hebben namelijk wel de HDMI aansluiting. Dit zijn overigens ook de schermen waarmee microsoft de xbox360 test, dus dat lijkt me al voldoende zeggen. succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:48:
Als je het scherm voor de xbox360 koopt zou ik niet voor de R41 gaan, deze heeft idd geen HDMI aansluiting en daar draait het allemaal om bij de xbox 360. Verder zul je met een responstijd van 8 ms geen last van ghosting hebben, maar zorg dan wel voor een goede verbinding, geen scart maar liever een component kabetje er tussen gooien (Met HDMI zit je helemaal goed). Als ik jou was zou ik naar de R51 of M51/M61 serie gaan kijken deze hebben namelijk wel de HDMI aansluiting. Dit zijn overigens ook de schermen waarmee microsoft de xbox360 test, dus dat lijkt me al voldoende zeggen. succes met je keuze.
De R41 verschilt niets maar design van de R51. En dus hebben ze beiden waarschijnlijk geen HDMI (weet het niet uit mijn hoofd) En betreft het kopen van een xbox 360 voor HDMI is onzin , ik denk dat je in de war bent met de PS3 welke inderdaad een HDMI aansluiting heeft de xbox 360 heeft dat namelijk niet, en deze sluit je daarom ook gewoon aan via component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 14:24
De R51 heeft wel HDMI

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk wat de xbox360 betreft, weet ook niet waar ik dat ineens vandaan haalde 8). Maar de R51 serie heeft inderdaad zeker een HDMI aansluiting. Dus ben je van plan ook nog een PS3 aan te gaan schaffen dan zou ik wel voor een serie gaan met HDMI aansluiting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de X360 komt ook een VGA kabel. Schijnt in de praktijk een ietsiepietsie beter beeld te geven dan de component kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
R41B geen HDMI? Ik zit nu dit op HDMI te typen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R41 en R51 hebben beide HDMI
zie de manual

Wat betreft beeldkwaliteit: ik heb een heel zooitje LCD's naast elkaar gezien, met een demoDVD. De Samsung heeft veruit het beste beeld. Vooral het contrast is overduidelijk het beste, hoge kleurdiepte. Veel andere LCD's zien er nog altijd wazig uit. Ook het zwart is écht zwart.

Ik heb geen ghosting kunnen ontdekken, wel was de DVD-kwaliteit niet geweldig. Kan ook aan de demo liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
HDMI is zo overrated, DVI+2xtulp verloopje erop en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:32:
R41 en R51 hebben beide HDMI
zie de manual

Wat betreft beeldkwaliteit: ik heb een heel zooitje LCD's naast elkaar gezien, met een demoDVD. De Samsung heeft veruit het beste beeld. Vooral het contrast is overduidelijk het beste, hoge kleurdiepte. Veel andere LCD's zien er nog altijd wazig uit. Ook het zwart is écht zwart.

Ik heb geen ghosting kunnen ontdekken, wel was de DVD-kwaliteit niet geweldig. Kan ook aan de demo liggen natuurlijk.
Ben zelf nu ook net terug na weer een hoop verglijk, begin van de dag was het de Sony V26A10 vs de Samsung 26M51B. Eid van de dag streep ik de Samsung weg en voeg ik de Sony S32A10 toe.

De Samsung was indd heel mooi zwart en bijna geen pixelation, (zowel DVD als SD) maar ik vind dat hij zeer weinig detail geeft in dondekere gebeiden, (lijkt een beetje op mijn laptop scherm als ik deze vanuit een 'lagere' hoek bekijk lijkt het alsof te donker wordt met een vage glans , hier is vast een term voor.)

Dit vind ik erg jammer want verder gefet de Samsung zowel R en M heel warme kleuren, en ik kan begrijpen waarom men dit mooi vind naast andere TV's enkel als je de tv een tijdje in bezit hebt gaat het toch opvallen denk ik, detail is gewoon weg, de verkoper heeft zitten klooien met d instellingen maar kon dit niet veranderen.

De Sony S32A10 (stond er naast) daar en tegen had veel meer detail! en zwart was redelijk zwart goed te doen niet hinderlijk. Overal vond ik hem gewoon beter!

En toen liep ik de IT's binnen en zag de Sony V26A10... en nu kan ik niet meer keizen :P

Verwijderd

Ik zie alleen nergens de response tijd van die Sony's terug...

Even terug naar de Samsungs; deze kunnen ook 'echt' HD aan zonder scaling? Dus dan worden er (aan alle kanten) een aantal rijen pixels uitgezet?

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
(ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien staat het al ergens)
Voor diegenen die willen weten hoe een xbox 360 op een Samsung scherm draait, er staan in sommige Bart Smitten en MediaMarkten van die consoles opgesteld op een Samsung scherm. Ik vond het er zo in 1e oogopslag mooi en scherp uitzien.
Wat betreft de glimmende rand rondom sommige schermen, het lijkt mij ook wel irritant kijken, zeker als je naast je een lampje ofzo hebt staan, dat spiegelt dan zo lekker in die rand de hele tijd.

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
Weet iemand, of de universale wand beugel van Bobshop past op de LE32M51?

http://www.bobshop.nl/cat..._146_148&products_id=7779

of deze

http://www.bobshop.nl/cat..._146_148&products_id=7458

Verwijderd

Wat betreft die eerste beugel met dat typenr 26E, die heb ik ook aangeschaft. Wat blijkt, dat ding is ten eerste 100-200, en mijn le32r51 ondersteund 200-200. Op zich niet zon probleem. Nu het tweede en grootste probleem; die beugel is maar 1cm dik. Nu steken er aan de achterkant van mijn tv allerlei kabels uit en ook van die klemmen om de kabels bijeen te houden, en dat is wel meer als 1cm. Dus om nu die beugel toch te kunnen gebruiken moet ik het muurgedeelte met een stuk mdf ertussen als afstandhouder op de muur schroeven. 8)7

Oja, webshops adverteren voor deze beugel wel t/m 32" maar op de doos staat 28

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 13:33 ]

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
Dankje voor je reactie. ik ben van plan om toch in de muur een kabelgoot te maken. dus dat hij 1 cm dik ik maakt niet uit.

Want ik vindt € 159 voor een Vogels beugel wel een beetje duur.

Verwijderd

Kabelgoot of niet doet er niet veel toe. Je kunt niet simpelweg die beugel aan de muur schroeven en dan de tv eraan hangen. Zelfs de powerconnector steekt daarvoor teveel uit.

• Marcusso
Kan iemand ff een pic van de aansluitingen posten? ben hier wel benieuwd naar.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:09:
Kan iemand ff een pic van de aansluitingen posten? ben hier wel benieuwd naar.
Ja, ook ik zou dit graag willen zien, zodat ik kabels kan aanleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon manual van de samsung site downloaden, daar staan plaatjes van de aansluitingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thingol
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-01 22:00

Thingol

Ziz

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:48:
Als je het scherm voor de xbox360 koopt zou ik niet voor de R41 gaan, deze heeft idd geen HDMI aansluiting en daar draait het allemaal om bij de xbox 360.
Voor de xbox360 maakt dat helemaal niks uit. Het premium pakket zal worden geleverd met een component kabel voor hd en los zal je zoals gezegd een vga kabel kunnen kopen voor rond de 30 euro.
Over een hdmi-aansluiting/kabel is nooit iets vermeld. Ook met een scherm zonder hmdi zal je de xbox360 dus prima kunnen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Thingol schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:30:
[...]

Voor de xbox360 maakt dat helemaal niks uit. Het premium pakket zal worden geleverd met een component kabel voor hd en los zal je zoals gezegd een vga kabel kunnen kopen voor rond de 30 euro.
Over een hdmi-aansluiting/kabel is nooit iets vermeld. Ook met een scherm zonder hmdi zal je de xbox360 dus prima kunnen aansluiten.
kleine note is wel dat een hdmi kabel er wel komt! maar niet @ launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Heeft iemand enig idee of de samsung le32m51b NTSC ondersteunt? Op kieskeurig staat het er namelijk niet bij, maar het lijkt me erg sterk eerlijk gezegd. Ik wil het alleen wel even zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achterkant van een LE26m51

Afbeeldingslocatie: http://img468.imageshack.us/img468/3054/sam18zz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img468.imageshack.us/img468/4664/sam25cw.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Dank je, is idd best klote dat die aansluitingen naar achter staan aangezien de muurbeugel die ik gezien heb de tv 1cm van de muur hangt. Dat wordt knutselen met MDF :(
Samsung had beter die aansluitingen recht naar beneden kunnen doen, zoals bij JVC.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:24:
[...]

Dank je, is idd best klote dat die aansluitingen naar achter staan aangezien de muurbeugel die ik gezien heb de tv 1cm van de muur hangt. Dat wordt knutselen met MDF :(
Samsung had beter die aansluitingen recht naar beneden kunnen doen, zoals bij JVC.
Bestaan er geen verloopjes met een hoek van 90 graden, zodat alsnog alle kabels naar beneden lopen? Ik heb nl. o.a. een coaxstekker waarbij er een hoek van 90 graden is tussen de kabel en de plug.

Misschien dat zoiets ook te verkrijgen is voor de rest?

edit: voila: Afbeeldingslocatie: http://elektronica-online.nl/productimages/256.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk er aan dit scherm te kopen voor de 360

http://www.vandenborre.be...M2tbeuxGzkqaieKmRm9nPy9k#

is dit scherm aan te raden ?
het is hdtv ready :)

alleen weet ik niet hoeveel MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 20:29

Joppy

Ajuparaplu!

Kan iemand mij vertellen waarom ik de Samsung LE27T51B niet zou kopen?
Ik kijk er tv mee (duh) en DVD's. Geen PS2, Xbox of C64 games en aansluiten van een pc is niet noodzakelijk.
Ik vind het een mooie tv, lekker zwart en prijs is ook niet onaardig (max € 899,- bij Mediamarkt).

Ik zie bv geen audio out in de specs. Kan ik de tv op mijn stereo aansluiten?

Joppy wijzigde zijn signature 08-10-2005 13:01 (13%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
Joppy, de contrast verhouding is minder, en het beeld van de R / M serie is vele malen beter.

Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joe-black
  • Laatst online: 16:09

joe-black

D.O.A.

Kan iemand mij vertellen wat de reisvoucher van 150 Euro inhoudt die samsung bij zijn tv's weggeeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook problemen met de auto-breed functie? Ik vind m waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de R51 zelf en zie je de HDMI aansluiting zitten? Of is het gewoon HD Component?

Hoor nl. zoveel tegengestelde berichten. Meest bekende is dat het enkel het design verschil is tussen R41 en R51

Dus iemand die daadwerkelijk uitsluitsel kan geven en het liefst met een digitale foto van de aansluiting wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een LE32R51 en mijn dvd speler draait op HDMI, dus JA hij heeft zeker te weten een HDMI aansluiting. Alleen geen DVI, maar wel standaard vga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:32:
Ik heb een LE32R51 en mijn dvd speler draait op HDMI, dus JA hij heeft zeker te weten een HDMI aansluiting. Alleen geen DVI, maar wel standaard vga.
Ho excuses, ik bedoelde ff de

LE23R41

en de

LE23R51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 23" heeft geen HDMI, zie de website en ook de manual waarin een tekening staat van de aansluitingen van de achterkant.

Hmm vreemde manual :S , op het titel blad staat 26, 32, 40. Terwijl de man voor de 32 toch echt wel anders eruit ziet.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik kan hem aansluiten op m'n xbox360 via hdtv ? (de LE23R51)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:24:
maar ik kan hem aansluiten op m'n xbox360 via hdtv ? (de LE23R51)
Jazekerz, de standaard kabel die bijgeleverd wordt, gaat voor zover ik nu gelezen en begrepen heb via Component HD en die connector zit sowieso op de LE23R51. In een later stadium zal men geloof ik de kabel voor HDMI gaan leveren voor diegenen die er behoefte aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard kabel voor het premium pack is component, voor de goedkope versie is dat composhite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:59:
De standaard kabel voor het premium pack is component, voor de goedkope versie is dat composhite...
We spreken toch altijd over de premium pack, want wie koopt de core versie nu ;)
Maar weet iemand of de LE23R51 nu wel of geen HDMI connector heeft tov de R41 en wat evt. andere verschillen zijn behalve het design? De website van Samsung klopte nl. niet heb ik ergens gelezen en hoop dat er eens iemand is die het ding zelf heeft en wat info kan posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:09:
[...]

We spreken toch altijd over de premium pack, want wie koopt de core versie nu ;)
Maar weet iemand of de LE23R51 nu wel of geen HDMI connector heeft tov de R41 en wat evt. andere verschillen zijn behalve het design? De website van Samsung klopte nl. niet heb ik ergens gelezen en hoop dat er eens iemand is die het ding zelf heeft en wat info kan posten...
De 23" variant heeft geen HDMI, hieraan werd eerder ook al in dit topic aandacht besteed. Ook is op vele sites (kieskeurig) onder de reviews te lezen dat het ontbreken van de HDMI aansluiting op de LE23rxxb een minpunt is. Of ga naar de MM en vraag of ze em ff willen omdraaien :P

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar maakt HDMI zoveel verschil qua beeldkwaliteit ?

is dit de tegenhanger van deze schermen in de usa?
LN-R237W (LN-R238W zijn de xbox360 schermen bij de demopods)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Nog een keer in herhaling: Weet iemand of de le32m51b NTSC ondersteunt? Op kieskeurig kan ik het niet terugvinden en bij diverse winkels konden ze het mij ook niet vertellen... Samsung reageert zo traag als stront op hun mails.

In de (gedownloade) handleiding staat op pagina 66 'technical and Environmental Specifications' daar staat een tabelletje met wat de verschillende tv's allemaal kunnen (LE26M5, LE32M5, LE40M5, LE46M5). Zou de LE32M51B hetzelfde zijn als de LE32M5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Rival24 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:13:
Nog een keer in herhaling: Weet iemand of de le32m51b NTSC ondersteunt? Op kieskeurig kan ik het niet terugvinden en bij diverse winkels konden ze het mij ook niet vertellen... Samsung reageert zo traag als stront op hun mails.

In de (gedownloade) handleiding staat op pagina 66 'technical and Environmental Specifications' daar staat een tabelletje met wat de verschillende tv's allemaal kunnen (LE26M5, LE32M5, LE40M5, LE46M5). Zou de LE32M51B hetzelfde zijn als de LE32M5 ?
De LE32R51 ondersteunt het iig wel. Draai hier zonder problemen regio 1 (ntsc) dvd's en verder staat mijn Gamecube ook vrolijk NTSC games af te spelen.Lijkt me zowiezo stug dat er tegenwoordig nog tv's uitkomen in deze prijsklasse welke geen NTSC ondersteunen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie! Als het meezit morgen mijn le26m51 binnen! :9
Moest het even kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi kleine vraag wilde eerste nieuwe tft monitor kopen voor me pc nou wil ik eigelijk me xbox360 er aan, sluiten dus beetje op de pc spelen maar ook wat game's op de xbox360 dus word het dus een lcd tv.
Mijn vraag is zijn deze type wel wat om het daar op te doen Samsung LE26M51B of LE32M51B.
Of deze LG 26LX2R of LG 32LX2R of LG 32LP1R en nog wat ik zit er zelf ongeveer 90 cm bij de lcd vandaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:32:
Hi kleine vraag wilde eerste nieuwe tft monitor kopen voor me pc nou wil ik eigelijk me xbox360 er aan, sluiten dus beetje op de pc spelen maar ook wat game's op de xbox360 dus word het dus een lcd tv.
Mijn vraag is zijn deze type wel wat om het daar op te doen Samsung LE26M51B of LE32M51B.
Of deze LG 26LX2R of LG 32LX2R of LG 32LP1R en nog wat ik zit er zelf ongeveer 90 cm bij de lcd vandaan.
Bij die afstand raad ik aan een 26" te nemen.

Wat betreft welk scherm is vrij persoonlijk, zelf ben ik niet zo weg van het DNie effect van de Samsungs, welke je niet uit kan zetten, Dit effect zorgt ervoor dat het beeld ( vooral op een analoge aansluiting ) er erg "gewashed" uitziet. Wat wel gezegd ma worden is dat zwart is heel zwart is maar! Dit gaat in het geval van de samsungs ten koste van het detail. Zwarte donkere gebieden, bv in schaduws verliezen bijna al het detail. Persoonlijk vind ik dat erg lelijk en zou ik proberen DNie techniek te vermijden.

Ook is het jammer dat deze Samsungs niet op 1:1 map draaien op iedere resolutie, enkel 1366x768 dit is jamme zeker als je de tv aan je pc wil aansluiten, ivm scherpte. 1:1 ziet er het mooist uit. Betekent dat je dus op 1366x768 moet draaien om het optimale eruit te halen.

Alhoewel er mensen zijn die deze DNie juist mooi vinden. Denk dat je dit het best voor jezelf uit kan maken. Dus ff een kijkje nemen bij je lokale AudioVideo boer.

Een kleine kant tekening die ik nog wil maken is dat je niet te snel moet gaan denken dat de samsungs de beste LCD's zij voor de 360 omdat MS deze gebruikt. Waarschijnlijk konden ze een leuke deal maken met samsung maar afgezien daarvan had ik liever andere schermen boven de 360 zien hangen.

Feit blijft wel dat de R(ome) serie een lekker goedkoop instap model is. Als je echter voor de M(ilano) series gaat kijk je alweer naar een duurdere klasse, en raad ik je aan om ook even bij de Sony bravia's en de Panny's te kijken.

edit:
besef me nu pas in welk topic ik zit, sorry voor de negativiteit ik wil niet jullie 'party crashen' maar dit zijn mijn bevindingen en ik hoop dat toekomstige lcd kopers er wat aan hebben

[ Voor 6% gewijzigd door BlowFish op 18-11-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zeeer veel gelezen over alle lcd's, om gek van te worden... :P
De samsung komt gewoon als 1 van de beste lcd in zijn prijsklasse naar voren, en 26" zal meer dan genoeg zijn voor je. Houd er rekening mee dat (zeker op die afstand) hoe "compacter" het formaat hoe strakker (minder oppervlakte voor zelfde aantal pixels) het beeld.
Het mooie aan de samsung(m51) is tevens de 8ms, hoe het ook berekend is. ;)
Nu de 360 in 720p dr op, en t kwijlbakkie kan neergezet worden. :9

EDIT: zeer tegelijk gepost.
Ik heb ergens gelezen dat bij een bepaalde aansluiting (vga óf component) DNie uit te schakelen is. Maar ik weet het niet zeker. Het valt me tevens op dat LCDs typische beeld eigenschappen hebben verschillend per lcd merk/type, het komt dus ook zeker op smaak neer. Ik persoonlijk houd meer van iets donkerder beeld, dan een soort van "waas".

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
BlowFish schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:57:
[...]
Ook is het jammer dat deze Samsungs niet op 1:1 map draaien op iedere resolutie, enkel 1366x768 dit is jamme zeker als je de tv aan je pc wil aansluiten, ivm scherpte. 1:1 ziet er het mooist uit. Betekent dat je dus op 1366x768 moet draaien om het optimale eruit te halen.
En dat krijg ik dus niet draaiende op mijn scherm. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]BlowFish schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:57:
[...]

Bij die afstand raad ik aan een 26" te nemen.

Dat verhaal van 1:1 geld dat ook voor LG 26LX2R of LG 32LX2R of LG 32LP1R of hebben deze shermen daar geen last van. B) :? B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Denizz schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 00:39:
[...]

En dat krijg ik dus niet draaiende op mijn scherm. :(
ATI of Nvidea?

Denk dat je een ATI videocard heb, gooi de drivers eraf en mogelijke profiles vervolgens installeer je de laatste ATI drivers, zou moeten lukken. [heeft gewerkt voor een aantal met hetzelfde probleem]

Icm Nvidea heb ik nog geen klachten gelezen, dus kan je daar geen raad over geven, maar je zou uiteraard hetzelfde kunnen proberen.

ps. gebruik wel VGA
Dat verhaal van 1:1 geld dat ook voor LG 26LX2R of LG 32LX2R of LG 32LP1R of hebben deze shermen daar geen last van. B) :? B).
Eerlijk gezegd geen idee heb niet veel over deze schermen gelezen of gehoord, wat misschien geen goedteken is.

Maar ik kan me hier beter niet over uit laten ik heb met deze LG's nog nooit een hands-on ervaring gehad.

[ Voor 26% gewijzigd door BlowFish op 19-11-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:52:
Heeft iemand anders ook problemen met de auto-breed functie? Ik vind m waardeloos.
Ik heb hier ook problemen mee met name bij breedbeeld uitzendingen op Ned 1 deze worden niet beeld vullend weergegeven met de autobreed functie. Bij andere zenders gebeurd dit ook wel maar dit zijn dan geen echte breedbeeld uitzendingen zoals Robbinson op Talpa. Vlgns Samsung ligt dit aan de zender strekte van Ned 1 ? Dit vind ik vreemd bij mijn oude Philips Matchline werkte deze functie uitstekend. Volgens mij moet er iets in de software worden veranderd. Hebben hier andere gebruikers van de L26R51B last van. Verder vind ik deze tv top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:03
BlowFish schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 01:03:
[...]

Eerlijk gezegd geen idee heb niet veel over deze schermen gelezen of gehoord, wat misschien geen goedteken is.

Maar ik kan me hier beter niet over uit laten ik heb met deze LG's nog nooit een hands-on ervaring gehad.
Of mischien ook wel een goed teken omdat er geen problemen mee zijn ;)
In videoplanken een beeldkannonen staat geloof ik een klein topic over deze lg's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Ik heb na 3 weken antwoord gekregen over de ghosting (waarvan ik weet dat het op te lossen is met Component) en de PC-mode.
U kunt de "PC" modus gebruiken met een DVI kabel. Of dezelfde kwaliteit
beeld wordt geleverd met een HDMI converter, kunnen wij niet garanderen.
Bij gebruik van een converter treedt in de meeste gevallen
kwaliteitsverlies op.
1. HDMI is toch hetzelfde als DVI maar dan met een extra geluid dingetje erbij? Waarom zou het dan werken op DVI en niet op HDMI? :?
2. Ik denk dat ze het niet helemaal begrepen hebben (Of ik heb het natuurlijk weer zoals altijd krom uitgelegd ;) ) het beeld op 1360x768 is gewoon niet te lezen, maar de converter zou toch niet zo'n gigantish verlies hebben. 1280x720 is wel heel scherp, maar dan is het scherm niet beeldvullend.

Ik ga maar even de raad van Blowfish opvolgen. Nooit geschoten is altijd mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denizz schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:31:
Ik heb na 3 weken antwoord gekregen over de ghosting (waarvan ik weet dat het op te lossen is met Component) en de PC-mode.

[...]

1. HDMI is toch hetzelfde als DVI maar dan met een extra geluid dingetje erbij? Waarom zou het dan werken op DVI en niet op HDMI? :?
2. Ik denk dat ze het niet helemaal begrepen hebben (Of ik heb het natuurlijk weer zoals altijd krom uitgelegd ;) ) het beeld op 1360x768 is gewoon niet te lezen, maar de converter zou toch niet zo'n gigantish verlies hebben. 1280x720 is wel heel scherp, maar dan is het scherm niet beeldvullend.

Ik ga maar even de raad van Blowfish opvolgen. Nooit geschoten is altijd mis. :)
Bedoelen ze niet een DVI-DSUB converter. Dus dat je de DSUB-aansluiting gebruikt op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
Ik zit nu dus te twijfelen tussen de LE26r51b en de LE26M51b ...

Opzich maakt het qua geld niet zo heel veel uit, het kan allebei ... maar geef natuurlijuk niet meer uit als het niet hoeft ...

Dus mijn vraag, is het echt zo'n verschil tussen de m en de r serie om de M-serie te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:25:

Opzich maakt het qua geld niet zo heel veel uit, het kan allebei ... maar geef natuurlijuk niet meer uit als het niet hoeft ...

Dus mijn vraag, is het echt zo'n verschil tussen de m en de r serie om de M-serie te kopen?
Goeie vraag.
Ikzelf heb dus sindskort de M serie, maar heb ook zitten twijfelen omdat het toch wat geld meer vraagt. Er is ook wel wat verwarring over de verschillen, maar een feit is dat het scherm iets sneller is. Ofdat er daadwerkelijk verschil te merken is, geen idee eigenlijk. Maar mijn mening is dat je bij zo een bedrag net zo goed meteen moet nemen wat het beste lijkt. Ik vindt een design niet 100en euros meer waard, maar het design is wel mooier. :9
Ik zit nu gewoon te wachten op de 360. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Matthijs schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:25:

De M serie heeft inderdaad 'slechts' een snellere reactie tijd. Of dit het geld waard is kan alleen jij bepalen. Het verschil in reactie tijd is voor de een namelijk veel beter merkbaar dan voor de ander. Alhoewel de reactietijd van de M serie gray-gray is en dus effectief wat langzamer is (geld ook voor de R ) Kan het zelfs zo zijn dat jij zelf last van tearing hebt als je voor de M zit.

Als ik jou was zou ik dus eerst naar de lokale gameboer gaan en een spelcomputer aansluiten op de R, heb je gene last van ghosting whatsoever. gewoon nemen die TV, scheelt je weer een 100euro+. Kan je dan weer een xbox game en een controller voor kopen ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.