[LCD TV] Samsung LExxR serie - LE32R41B / LE32R51B

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 23.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:07
Devilfish schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:20:
ik heb ook geen dode pixels gelukkig. Met de ati drivers kun je aangeven force 720p, denk dat de resolutie dan wel goed is.
dus eigelijk zou ik dan force 720P doen? Met nvidia drivers kan je ook instellen als 720P dacht ik.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

720P blijft 1280x720 progressive, dat is ten eerste niet de native reso van dit scherm, en je hebt niets te maken met progressive output aangezien je m via vga of dvi aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Top topic. Ik zit ook al een tijdje te zoeken. Ik dacht eerst aan de LE32R51, maar nu de LE32M51 er is ga ik toch voor die. Deze vind ik toch een stuk strakker, en het feit dat ie maar 8ms doet is natuurlijk ook erg prettig. Alleen jammer dat PiP beperkt is tot het HDMI signaal, niet een andere ingang. Nu maar wachten op wat meer reviews :)

[ Voor 14% gewijzigd door Microkid op 03-10-2005 22:26 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het paneel in de M serie schijnt gewoon hetzelfde te zijn als de R serie.

alleen het design en geluid is verschillend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mikro staat Samsung LE27T51B met HD Ready, 68 cm, contrast 800:1, 1378x768 te koop voor € 899,-. Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Heeft de LE27xxx of LE32xxx een EPG functie? Is de afstandsbediening programeerbaar?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00
ik heb tot nu toe geen epg ofzo gezien (wordt dat uberhaubt mee gestuurd met het analoge signaal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Devilfish schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 08:54:
ik heb tot nu toe geen epg ofzo gezien (wordt dat uberhaubt mee gestuurd met het analoge signaal?)
EPG heb je alleen bij digitale TV.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Ok, ik heb inmiddels ook gelezen dat hij de huidige en volgende uitzending laat zien in beeld. Hoe is de afstandsbediening?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 10:42
Microkid schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:17:
[...]

EPG heb je alleen bij digitale TV.
Niet waar. Mijn Philips HDRW720 DVD Harddisk recorder ontvangt zijn EPG gegevens van TMF, via gewoon de analoge tv. Dat de tv het niet ondersteund is wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Ik had inderdaad gelezen dat de TV waar ik ook naar kijk, de philips 32pf9966, wel een EPG had.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:44:
Bij Mikro staat Samsung LE27T51B met HD Ready, 68 cm, contrast 800:1, 1378x768 te koop voor € 899,-. Wat vinden jullie hiervan?
Ik heb even zitten kijken, maar als je hem vergelijkt met de LE26R51B, dan valt het lage contrast op (3000:1 voor de 26') en het feit dat de 27' geen HDMI-ingang heeft.

Voor die 2,5 cm zou ik dan gewoon voor de 26' gaan :) Zit er zelf ook over te denken, vooral ook voor de Xbox360!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 12:50
Jaja morgen is het eindelijk dan zover, dan wordt mn LE32R51B geleverd 8)

Alleen even kijken of ik vrij van mn werk kan krijgen anders kan ik hem niet in ontvangst nemen (en de rest van de dag er lekker mee kloten :P )

Ik kan niet wachten

Zo ook geregeld dat ik morgen vrij ben dus dat wordt een leuke dag morgen :) (als alles het tenminste doet :?)

[ Voor 19% gewijzigd door Martijn85 op 06-10-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Weet iemand wat de LE32R51B kost bij de MediaMarkt op dit moment, scheelt mij een ritje :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
Daar heb ik ook gekeken maar die hadden ze niet :?

Wel de LE32R41B die was € 1560,- als ik het me goed herinner.
Of de LE40R51B maar die € 2260,-

Duurder dan een internetwinkel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Maar waarschijnlijk wel onderhandelbaar, of niet?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
Ik weet het niet, ik heb hem bij een internetwinkel besteld voor € 1299,- gratis bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Weet iemand of als ik een receiver koop van Samsung ik die dan kan bedienen met de Afstandsbedieningvan de TV?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:07
Vandaag in MM den haag, de 40M61B gezien! :9~ SUPERMOOI BEELD!! Design is echt super en beeldkwaliteit...jeetje, valt gelijk op! Over design ben ik er nu ook wel uit, wordt voor mij de 32M51B.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:25

aapelite

Do the kirby!

JorisdeKloris schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 07:18:
Weet iemand of als ik een receiver koop van Samsung ik die dan kan bedienen met de Afstandsbedieningvan de TV?
Voor zover ik heb gemerkt niet, ik heb ook een digitale ontvanger van samsung en ook daar moet ik een aparte voor gebruiken helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Das wel jammer, dan hoef ik daar geen rekening mee te houden.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De goedkoopste winkel die ik heb gezien was de Mikro electro met een LE32R41B voor 1399.

Ik heb de LE32R51B via redcoon.nl voor 1261,- incl bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ouders hebben onlangs de Samsung LE26M51B aangeschaft.

Eerst heb ik voor hen gezocht naar info over LCD-TV's hier op tweakers en op andere fora. Toen kwam ik op een Sharp uit. Maar na veel vergelijken in winkels kwamen we op deze uit.

Het scherm is echt gekozen op beeldkwaliteit, hij stak duidelijk positief af tegen de schermen die we verder hebben gezien.

Foto is niet geheel scherp zonder flits, maar beste uit de serie..

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 27-03-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

Ik heb een vraagje:

ik heb zelf een LE26R51B. Ik wil mijn dvd speler (Denon 2800 MKII) via component aan gaan sluiten op deze tv. Mijn dvd speler kan gebruik maken via component van Progressive scan.

Zal hij deze optie ook gaan gebruiken op mijn lcd tv? dat kan ik namelijk nergens terug vinden.... Voordat ik een dure kabel aanschaf, wil ik er wel zeker van zijn dat het ook écht werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:47
Leuk topic :)
Over een tijdje wil ook een nieuwe tv gaan kopen (rond half december, wanneer mijn huis opgeleverd gaat worden) voor zo rond de 1500 euro. Zit nog wel te twijfelen tussen een crt en een lcd, maar met een lcd is het wel fijn dat je wat meer voor de toekomst klaar bent :) en natuurlijk minder ruimte kwijt bent. Deze lcd staat in ieder geval op mijn lijstje (LE32RXXX of LE32MXXX).

Heeft iemand deze toevallig vergeleken met de Panasonic tx-32lx500? Aangezien deze goede reviews heeft gekregen maar helaas wat te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
Ik heb de LE32R51B nu 3 dagen in bezit en ik ben er erg tevreden over.

Hij heeft bijna het hele weekend aangestaan (voetbal, formule 1, tennis etc.) maar het beeld is echt haarscherp. Het ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit van de uitzending maar ik heb nog niet zoiets gehad van had ik hem nou maar niet gekocht.

Het geluid was ik nog het meest bezorgd om maar dat is me ook echt 100% meegevallen. Geluid is gewoon net zo goed al dan niet beter dan mn oude CRT tv.

Vanmiddag nog even kabels halen om mn pc erop aan te sluiten en dan is het helemaal af.

Dus mensen gewoon deze kopen, je zult er geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gamers...

http://www.4colorrebellio...ty-little-secret-of-hdtv/

Heeft een van de LCD eigenaren hier iets zinnigs over te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:58:
Voor de gamers...

Sja ik hoor dan vast bij de 50% die er niks van merkt, want ik roeleer in Ninja Gaiden nog steeds ongelofelijk hard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Ik denk dat dat delay eerder ligt aan zijn gigantisch geval scherm. 56" is niet niets als dat helemaal bewerkt en gevuld moet worden. Ik denk ook dat het zeker geen probleem zal zijn bij de samsung schermen van dit topic, de xbox360 werd hierop getest en gedemonstreerd. Neem aan dat ze dat niet op een lag scherm zouden doen :)

Wel zuur trouwens dat zon groot scherm dat soort kuren vertoond, volgens mij is dat gewoon te verhelpen door er wat snellere componenten in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

wie zou mij de instelingen willen geven van de LE32R51B lcd tv menu dus hoe de tv het beste beeld en geluid geeft..

bvd

en als ik de DNLe aanzet blijf er steeds drie logo's in beeld zweefen hoe krijg ik deze weg zonder dat ik deze functie uit moet zetten?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
nee de functie staat altijd aan en wat jij doet is de demo aan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:34:
hoi

wie zou mij de instelingen willen geven van de LE32R51B lcd tv menu dus hoe de tv het beste beeld en geluid geeft..

bvd

en als ik de DNLe aanzet blijf er steeds drie logo's in beeld zweefen hoe krijg ik deze weg zonder dat ik deze functie uit moet zetten?
Tsja dat is toch behoorlijk persoonlijk. Bij mij staat bijv. de contrast op 52, Color op 60, sharpness op 2, brightness op 49. Verder staan alle digitale hulpmiddelen als dynamisch contrast en digital noise reduction uit. Ik vind het heerlijk kijken maar familieleden vinden het bijna allemaal "te zacht"

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
En MyCom heeft vanaf 1 nov. de gehele range van Samsung qua LCD/TV's en Plasma schermen in het assortiment zitten. Prijzen zijn nog niet bekend, maar je hebt sowieso de 8 dagen niet goed geld terug garantie bij MyCom. Dus iig pixel zekerheid.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf van plan om een LE32M51B aan te schaffen maar ik twijfel nog.
Dit scherm heeft een zwarte hoogglans omlijsting, is dit niet vervelend met tv kijken?
De omlijsting moet niet gaan werken als spiegel zodat je steeds naar jezelf zit te kijken.
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:38:
Mijn ouders hebben onlangs de Samsung LE26M51B aangeschaft.

Eerst heb ik voor hen gezocht naar info over LCD-TV's hier op tweakers en op andere fora. Toen kwam ik op een Sharp uit. Maar na veel vergelijken in winkels kwamen we op deze uit.

Het scherm is echt gekozen op beeldkwaliteit, hij stak duidelijk positief af tegen de schermen die we verder hebben gezien.

[afbeelding]

Foto is niet geheel scherp zonder flits, maar beste uit de serie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

wat voor scart kabel kan ik het beste gaan gebruiken voor mij sataliet-tuner naar mij le3251b tv?

weet iemand de merk of site waar ik het dan kan bestellen..

alvast bedankt..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:57:
Dit scherm heeft een zwarte hoogglans omlijsting, is dit niet vervelend met tv kijken?
De omlijsting moet niet gaan werken als spiegel zodat je steeds naar jezelf zit te kijken.

[...]
nee, de reflectie valt heel erg mee, ik heb me er nog niet aan geergerd iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:10
Ik ben me aan het orrienteren op de LE23R51B en ik een paar vraagjes:

Hoe is de beeldkwaliteit van een DVD-Speler die via de Scart aangesloten is?
Weet iemand toevallig of er ook een 23" versie komt van de ~M51B?

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:57:
[...]
Op de foto die ik heb gemaakt lijkt het wel een spiegel ja. Daar waren mijn ouders in het begin ook bang voor, maar het valt heel erg mee. Het zal ook helpen dat er geen raam tegenover scherm is (voor de foto heb ik het scherm gedraaid en was dat wel enigzins het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

weet iemand of dit probleem bekent is..
als ik de teletext gebruikt heb ik wel eens last dat het beeld zwart wordt en vast loopt dus zappen kan dan niet meer moet eerst weer tv uit zetten en daarnaa weer aan..

nog iets als ik de pc erop sluit kan ik bv in menu geen pc selectere om bv instellingen te verander..
krijg wel beeld maar verder kan ik niet het beeld aanpassen ofzo via de pc menu..

dus als ik naar menu insteling ga zie plu en play,taalkeuze enz en onderaan staat pc maar die blijft grijs dus in die menu kan ik niets veranderen..

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Chocovla schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:13:
[...]

Tsja dat is toch behoorlijk persoonlijk. Bij mij staat bijv. de contrast op 52, Color op 60, sharpness op 2, brightness op 49. Verder staan alle digitale hulpmiddelen als dynamisch contrast en digital noise reduction uit. Ik vind het heerlijk kijken maar familieleden vinden het bijna allemaal "te zacht"
Laat je scherm calibreren voor 80 euro, en dan weet je pas wat een mooi beeld is, zoals het bedoeld is. Ook geeft calibratie een langere levensduur voor je apparaat omdat hij minder belast wordt.

De kleuren zijn dan realistisch, en zoals ze bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

S2801 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:16:
Ik ben me aan het orrienteren op de LE23R51B en ik een paar vraagjes:

Hoe is de beeldkwaliteit van een DVD-Speler die via de Scart aangesloten is?
Weet iemand toevallig of er ook een 23" versie komt van de ~M51B?
de 23" zal er nooit komen denk ik! 26" zal het kleinste zijn.

De kwaliteit van scart ligt geheel aan je dvd speler en je scart kabel. Niet elke dvd speler geeft een mooi beeld, hetzelfde met een scart kabel.

Ik heb zelf een Denon 2800 MK II dvd speler en momenteel een scartkabel van QED. Toch heb ik een component kabel gekocht van QED in de hoop dat ik toch verschil ga zien. Dus nog even geduld, en ik kan vertellen of er verschil te zien is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:58:
Voor de gamers...

dit issue bestaat wel degelijk, al zullen niet alle schermen er direct last van hebben. Mede hierom zit er tegenwoordig in de wat duurdere A/V receivers een A/V sync delay ingebouwd (zo ook bij DVD spelers) en idd zal dit bij gaming echt een groot probleem zijn. De schermen bewerken het beeld in realtime en zeker bij HDTV vereist dit een hoop processing power. Sommige (oudere) generaties plasma's hebben hier echt problemen mee gehad.

Lees meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Daklem schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:50:
[...]

de 23" zal er nooit komen denk ik! 26" zal het kleinste zijn.

De kwaliteit van scart ligt geheel aan je dvd speler en je scart kabel. Niet elke dvd speler geeft een mooi beeld, hetzelfde met een scart kabel.

Ik heb zelf een Denon 2800 MK II dvd speler en momenteel een scartkabel van QED. Toch heb ik een component kabel gekocht van QED in de hoop dat ik toch verschil ga zien. Dus nog even geduld, en ik kan vertellen of er verschil te zien is :)
Ik heb een Sony DVD Speler, de DVP-NS330 die ik via een scartkabel wil aansluiten, het is geen al te dure kabel, was ongeveer 15 euro bij de media-markt. (heeft wel gouden aansluitingen). Op mijn huidige tv (37 cm. Sharp) geeft het wel een goed/scherp beeld.
Ik zou idd graag willen weten wat het verschil tussen Scart/Component is. En of het eventueel loont om een goede dure Scart Kabel te kopen.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 08:26:
[...]

Ik heb een Sony DVD Speler, de DVP-NS330 die ik via een scartkabel wil aansluiten, het is geen al te dure kabel, was ongeveer 15 euro bij de media-markt. (heeft wel gouden aansluitingen). Op mijn huidige tv (37 cm. Sharp) geeft het wel een goed/scherp beeld.
Ik zou idd graag willen weten wat het verschil tussen Scart/Component is. En of het eventueel loont om een goede dure Scart Kabel te kopen.
Ik vind het verschil aanwezig, maar niet erg groot. Met component is het beeld wat scherper... Ik zou zelf misschien eerder voor een wat betere dvd-speler met hdmi gaan als je toch echt een goed verschil wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:19:
[...]

Ik vind het verschil aanwezig, maar niet erg groot. Met component is het beeld wat scherper... Ik zou zelf misschien eerder voor een wat betere dvd-speler met hdmi gaan als je toch echt een goed verschil wil hebben.
Denon komt nu met een heel erg mooi model. De Denon DVD 1920. met hdmi, upscaling tot 720p en 1080i. :D geweldig ding! Alleen wel 400 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daklem schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:34:
[...]

Denon komt nu met een heel erg mooi model. De Denon DVD 1920. met hdmi, upscaling tot 720p en 1080i. :D geweldig ding! Alleen wel 400 euro....
Een beetje kwaliteits dvd speler zit ook zeker wel in die prijs klasse. Klinkt als een goede oplossing om toch voortijdig te genieten van een (te vroeg aangeschafde?) hdtv in europa, maar ik wacht hoogstwaarschijnlijk op de SEDs en als die er zijn zal bleuray of HDDVD ook niet ver weg zijn lijkt me zo. Tis iig op dit gebied een tijd waar geduld op de proef wordt gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:16:
[...]

Een beetje kwaliteits dvd speler zit ook zeker wel in die prijs klasse. Klinkt als een goede oplossing om toch voortijdig te genieten van een (te vroeg aangeschafde?) hdtv in europa, maar ik wacht hoogstwaarschijnlijk op de SEDs en als die er zijn zal bleuray of HDDVD ook niet ver weg zijn lijkt me zo. Tis iig op dit gebied een tijd waar geduld op de proef wordt gesteld :)
Dat klopt, ik hoop toch dat die hd kwaliteit snel komt, anders zou ik dat wel jammer vinden...

400 euro is ook niet zo heel veel geld. Mijn dvd speler die ik nu heb, is ruim over de 1400 euro. :9 wel een topding :) Dus die houd ik nog wel fftjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:44
De R51 wordt nu wel erg aantrekkelijk, aangezien hij bij Bobshop nog maar 750 euro kost. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

rimave schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:39:
De R51 wordt nu wel erg aantrekkelijk, aangezien hij bij Bobshop nog maar 750 euro kost. :)
Mja, hoe gaan hun om met defecten/dode pixels etc... dat is nog maar de vraag bij een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar mijn HDMI ingang wil kijken waar mijn dvdspeler aanhangt moet ik elke keer 4 maal op de Source knop drukken eer ik er ben, en dat gaat niet zo snel.

Is er geen manier om die volgorde aan te passen? Ik erger me dood eraan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs voor de LE26R51B is nu rond de 900 euri, ik wil deze binnen 2 maanden gaan aanschaffen, het ligt eraan of de prijs nog zal dalen.

Iemand die hier een uitspraak over kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
dubbel post :/

[ Voor 96% gewijzigd door BlowFish op 17-10-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:48:
De prijs voor de LE26R51B is nu rond de 900 euri, ik wil deze binnen 2 maanden gaan aanschaffen, het ligt eraan of de prijs nog zal dalen.

Iemand die hier een uitspraak over kan doen?
dit zegt al genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Ja, maar dat is toch de 23" variant? de 26" kost +/- 900 euri.
Ik wil zelf voor de LE23R51 gaan maar deze heeft geen HDMI aansluiting :'( . Is dat een groot gemis? Ik heb namelijk geen plannen voor HD-TV ed. Ook heb ik geen zin om 150 euro meer te gaan betalen voor de LE26R51B mét HDMI, ik wil er namelijk ook nog een Samsung 730BF bij aanschaffen :9 . En ik vind 26" te groot op m'n kamertje van 2,5 bij 3,5. en ik ben nog maar 15.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor mezelf en nog vele potentiele kopers

Dit beantwoord mijn eerder gestelde vraag al.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navraag bij samsung geeft:

Responstijd:

LE**R51B : 16 ms
LE**M51B: 8 ms/12ms

Ik heb ze zelfs 2 keer gebeld omdat ik eerder een mail had gestuurd naar de klantenservice van samsung en daar als antwoord doodleuk op gekregen dat alle samsung schermen een responstijd hebben van 8 ms..??
Verder is het wel van belang hoe de fabrikant zijn responstijd meet; een pixel moet namelijk open en dicht om van kleur te veranderen. Dus open EN dicht 8 ms (4 ms open, 4 ms dicht) OF 8 ms open en 8 ms dicht, jaja is samen 16 ms. De 8 ms responstijd bij de LE**R51B kan dus wel kloppen maar moet je hem nog wel even met 2 vermenigvuldigen.
De LE**m51b heeft een responstijd van 8 ms (4 open en 4 dicht dus) maar die is getest onder optimale omstandigheden in het lab (zo te horen gekregen van medewerker samsung) Maar ze garanderen dat minimaal 12 ms wordt gehaald.

Nu heb ik zelf een kleine week de LE26R51B thuis staan. En ben vol lof over dit apparaat, maar alleen niet over de responstijd (16 ms), die is gewoonweg te hoog. Met games licht er een waas over de bewegende beelden en dat is zonde. Ook met een dvdtje zie je deze waas om de contouren van bewegende personen/objecten, bij een close up van een gezicht zie je het helemaal goed. Eenmaal waargenomen ga je er op letten en irriteert het je mateloos. Kan het dan ook bijna niet geloven dat weinig mensen deze 'klacht' hier hebben gepost (volgens mij niemand, maar heb niet alles gelezen). Heb je dit scherm ook en nog niets gezien raad ik je aan eens goed op te letten op bijvoorbeeld lopende personen (op en neergaande beweging) bij hoofd en schouders zie je dan een goede waas.
Daarom heb ik besloten alles weer netjes in te pakken en hem om te ruilen voor een LE26M51B, puur voor de snellere responstijd van dit scherm, daar heb ik de 300 extra eetjes wel voor over. hoop dat het zo wat duidelijker is voor iedereen om een goed overwogen keuze te maken. wanneer ik de le26m51b binnen heb zal ik hier mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
S2801 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:46:
[...]

Ja, maar dat is toch de 23" variant? de 26" kost +/- 900 euri.
Ik wil zelf voor de LE23R51 gaan maar deze heeft geen HDMI aansluiting :'( . Is dat een groot gemis? Ik heb namelijk geen plannen voor HD-TV ed. Ook heb ik geen zin om 150 euro meer te gaan betalen voor de LE26R51B mét HDMI, ik wil er namelijk ook nog een Samsung 730BF bij aanschaffen :9 . En ik vind 26" te groot op m'n kamertje van 2,5 bij 3,5. en ik ben nog maar 15.
Ach joh, Ik heb de 32" versie op mijn kamer staan van ongeveer dezelfde afmetingen :P

In het begin vond ik hem toch een stuk groter dan dat ik had verwacht maar hij staat nu een weekje en nu valt het toch wel mee.

Het is gewoon even wennen, ik kijk op een afstand van ongeveer 2.5 meter. Niks mis mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:41:
Navraag bij samsung geeft:

Responstijd:

LE**R51B : 16 ms
LE**M51B: 8 ms/12ms

Ik heb ze zelfs 2 keer gebeld omdat ik eerder een mail had gestuurd naar de klantenservice van samsung en daar als antwoord doodleuk op gekregen dat alle samsung schermen een responstijd hebben van 8 ms..??
Verder is het wel van belang hoe de fabrikant zijn responstijd meet; een pixel moet namelijk open en dicht om van kleur te veranderen. Dus open EN dicht 8 ms (4 ms open, 4 ms dicht) OF 8 ms open en 8 ms dicht, jaja is samen 16 ms. De 8 ms responstijd bij de LE**R51B kan dus wel kloppen maar moet je hem nog wel even met 2 vermenigvuldigen.
De LE**m51b heeft een responstijd van 8 ms (4 open en 4 dicht dus) maar die is getest onder optimale omstandigheden in het lab (zo te horen gekregen van medewerker samsung) Maar ze garanderen dat minimaal 12 ms wordt gehaald.

Nu heb ik zelf een kleine week de LE26R51B thuis staan. En ben vol lof over dit apparaat, maar alleen niet over de responstijd (16 ms), die is gewoonweg te hoog. Met games licht er een waas over de bewegende beelden en dat is zonde. Ook met een dvdtje zie je deze waas om de contouren van bewegende personen/objecten, bij een close up van een gezicht zie je het helemaal goed. Eenmaal waargenomen ga je er op letten en irriteert het je mateloos. Kan het dan ook bijna niet geloven dat weinig mensen deze 'klacht' hier hebben gepost (volgens mij niemand, maar heb niet alles gelezen). Heb je dit scherm ook en nog niets gezien raad ik je aan eens goed op te letten op bijvoorbeeld lopende personen (op en neergaande beweging) bij hoofd en schouders zie je dan een goede waas.
Daarom heb ik besloten alles weer netjes in te pakken en hem om te ruilen voor een LE26M51B, puur voor de snellere responstijd van dit scherm, daar heb ik de 300 extra eetjes wel voor over. hoop dat het zo wat duidelijker is voor iedereen om een goed overwogen keuze te maken. wanneer ik de le26m51b binnen heb zal ik hier mijn bevindingen posten.
Vreemd vanmorgen nog eens gekeken maar zelfs als ik erop let kan ik niks ontdekken. En ik speel behoorlijk snelle spellen zoals Burnout / Ninja Gaiden. Ook in mn MCE kan ik t niet ontdekken. Op welke source heb je dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem inderdaad alleen aangesloten via scart, mischien dat via component het een stuk beter gaat. Echter heb ik er ook gewoon last van wanneer ik tv kijk via analoog signaal, heb jij er dan ook geen last van ?? Ik hoop in ieder geval dat bij de m-serie dit verholpen of een stuk verminderd is, krijg de LE26M51B loop van volgende week dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een vga kabel van een goede kwaliteit. Welke kan ik dan het best kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:50:
Ik ben op zoek naar een vga kabel van een goede kwaliteit. Welke kan ik dan het best kopen?
Is dit niet wat? http://www.allekabels.nl/product.php?cat=19&product=369

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Alternate verkoopt nu ook deze samsungs lcd tvs

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
cool0 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:15:
Alternate verkoopt nu ook deze samsungs lcd tvs
LE32R41B is € 1399,--

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:23:
Heb hem inderdaad alleen aangesloten via scart, mischien dat via component het een stuk beter gaat. Echter heb ik er ook gewoon last van wanneer ik tv kijk via analoog signaal, heb jij er dan ook geen last van ?? Ik hoop in ieder geval dat bij de m-serie dit verholpen of een stuk verminderd is, krijg de LE26M51B loop van volgende week dus ik ben benieuwd.
Op de scart ingang schijn je een beetje last te kunnen hebben van bleeding, wat jouw observatie verklaart. Maar op de analoge input zou dat geen rol mogen spelen inderdaad. Ikzelf zie het niet op het analoge signaal, of mijn ogen zijn er teveel aan gewend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neit echt goede kabel naar mijn idee + een verlenging in plaats van een aansluitkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:42:
Als ik naar mijn HDMI ingang wil kijken waar mijn dvdspeler aanhangt moet ik elke keer 4 maal op de Source knop drukken eer ik er ben, en dat gaat niet zo snel.

Is er geen manier om die volgorde aan te passen? Ik erger me dood eraan |:(
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Zoek in het serivce menu naar de volgordes? Ik ben er iig nog niets soortgelijks tegen gekomen. Is het niet zo bij HDMI dat hij automatisch ernaar springt als er een bron op is aangesloten en deze signaal gaat geven? De scarts doen dit wel netjes. Is het anders niet gewoon de "PC" knop onder het schuifstukje. Zou ook nog kunnen. (helaas geen hdmi bron om het te testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Service menu heb ik nog niet geprobeerd, moet ik even opzoeken hoe ik daar in kom.

In het normale menu kan ik het iig niet vinden. Pc bron is gewoon VGA. Als ik mijn HD850 dvd speler aanzet springt hij niet naar Source[->] / HDMI.

Ik vind het behoorlijk vervelend aangezien dat schakelen ook niet al te snel gaat en ik Ext1, Ext2 nooit gebruik en PC maar soms. En zowiezo, voor PC zit een directe knop dus waarom ze die niet achteraan hebben gezet vraag ik me af. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:01:
Service menu heb ik nog niet geprobeerd, moet ik even opzoeken hoe ik daar in kom.

In het normale menu kan ik het iig niet vinden. Pc bron is gewoon VGA. Als ik mijn HD850 dvd speler aanzet springt hij niet naar Source[->] / HDMI.

Ik vind het behoorlijk vervelend aangezien dat schakelen ook niet al te snel gaat en ik Ext1, Ext2 nooit gebruik en PC maar soms. En zowiezo, voor PC zit een directe knop dus waarom ze die niet achteraan hebben gezet vraag ik me af. |:(
Zie TS voor tips om in het service menu te komen.

Om in het service menu te komen, kies de volgende opties (op eigen risico!):

Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de LE32M51B. Ik ben er heel tevreden van maar ik vind wel dat het beeld niet scherp is.
Vooral als ik naar een DVD kijk komt het beeld soms achter. Het is een beetje wazig (ghosting?). Ik zie dit vooral aan bewegingen in de achtergrond (en persoon in de achtergrond, bomen die waaien,...). Dit is wel wat storend en valt direct op.
Misschien ligt het wel aan het feit dat ik mijn playstation2 via scart gebruik om dvd's te bekijken.

Hebben jullie hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Volgens mij is dit al meerdere keren gezegd in dit topic: JA, komt door anlsuiting via SCART, je moet component gebruiken.

[ Voor 1% gewijzigd door jorisdekloris op 21-10-2005 11:49 . Reden: Typo ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:41:
Ik heb sinds gisteren de LE32M51B. Ik ben er heel tevreden van maar ik vind wel dat het beeld niet scherp is.
Vooral als ik naar een DVD kijk komt het beeld soms achter. Het is een beetje wazig (ghosting?). Ik zie dit vooral aan bewegingen in de achtergrond (en persoon in de achtergrond, bomen die waaien,...). Dit is wel wat storend en valt direct op.
Misschien ligt het wel aan het feit dat ik mijn playstation2 via scart gebruik om dvd's te bekijken.

Hebben jullie hier last van?
Ik kijk ook mn dvd's via mn PS2 ook met scart aangesloten.

Ik had in het begin hetzelfde en dat het beeld ook trilde maar na een paar dagen was alles goed en haarscherp. Dus ik zou het nog een tijdje afwachten.

Ik heb alleen wel de LE32R51B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn85 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:57:
[...]

Ik kijk ook mn dvd's via mn PS2 ook met scart aangesloten.

Ik had in het begin hetzelfde en dat het beeld ook trilde maar na een paar dagen was alles goed en haarscherp. Dus ik zou het nog een tijdje afwachten.

Ik heb alleen wel de LE32R51B
hmm, dus je hebt niets veranderd en opeens was het beeld sherp? Heb je zo'n nieuwe kleine ps2 of een 'oude' grote ps2?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:47:
[...]

hmm, dus je hebt niets veranderd en opeens was het beeld sherp? Heb je zo'n nieuwe kleine ps2 of een 'oude' grote ps2?
Ik heb nog een van de eerste versies van de PS2.

Naja niks veranderd, ik heb wel met instellingen van mn tv zitten kutten zodat het beeld er voor mij het beste uitziet, maar dat had ik al gedaan voordat ik alles ging aansluiten dus ik denk niet dat dat zo'n groot verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapelite schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:08:
[...]

Zie TS voor tips om in het service menu te komen.

Om in het service menu te komen, kies de volgende opties (op eigen risico!):

Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On
Ik heb even in het service menu gekeken maar geen instellingen te vinden waarmee ik de volgorde van de externe AV kon veranderen. Maandag ga ik even bellen met Samsung, kijken of hun het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Weet er iemand of er net als bij digicams wel eens pakket aanbiedingen zijn? Ikben namelijk op zoek naar een TV én een reciever.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zeker binnenkort een Samsung LE26R51B LCD tv kopen, ik wilde eerst even wachten op een prijsverlaging, maar door de grafiek van de pricewatch een beetje te bekijken heb ik niet het idee dat er nog een drastische verlaging van de prijs zal optreden.

Nou heb ik even een vraag aan bezitters van deze tv, welke shop/webshop is 1 van de goedkoopste i.c.m. met goeie service?

Ik heb al even de winkels op kieskeurig.nl bekeken, daar heb ik al een paar goeie winkels gezien, ook de shopsurvey hier op tweakers even bekeken. Maar is er nog iemand die een echte aanrader heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
@JRD2004

Goh ik zit in hetzelfde stadium als jij.....bobshop.nl lijkt mij opzich wel een goede keus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mokio.nl

Topservice, ik heb die van mij daar ook vandaan. Wilde hem na een aantal werkdagen ruilen voor nieuwer model, geen enkel probleem werd meteen goed geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wilde ook Bobshop.nl gaan proberen, maar mokio.nl lijkt me ook een prima keus, aangezien hij zo een oud voor een nieuw model kon omruilen, dat zie je niet vaak.

Ik zit wel met een dilemma, ik wil namelijk ook een specefieke wallmount erbij bestellen, maar die moet ik dan weer bij een andere shop kopen, dus 2x zoveel verzendkosten ;(

EDIT: ik heb even bij mokio.nl gekeken, ze beloven je een top-service! Ik zou en ga voor deze webshop bij de aankoop van mijn Samsung LE26R51B

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Yep mokio ziet er ook goed uit......voor beugels check http://www.lcd-beugels.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Crawl NL schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:18:
Yep mokio ziet er ook goed uit......voor beugels check http://www.lcd-beugels.nl/
Leuke beugels op die site, maar de Samsung LE..R..B serie heeft volgens de Samsung site een VESA 200x100mm bevestiging, en die beugels kan ik niet vinden op die site, ik weet niet of die plasma/LCD beugels lukken maar die zijn wel erg duur! Misschien dat een 100*100 beugel ook past maar ik zou gewoon alle gaatjes benutten. :Y)

Ik kwam zelf uit op deze site: http://www.htshop.nl/Deta...aspx?Cat=81&ProductId=603. Dat is volgens mij wel een mooie en solide beugel, voor een goede prijs. En je tv hangt maar 1 cm van de muur! Ze hebben daar trouwens ook mooie kabelgoten :9

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik heb een PS2 uit 2001, zal ik met de TV dan ook gelijk naast de HDMI kabel ook nog even een component kabel erbij doen, of heeft deze oudere PSP nog geen component ingang?

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:37:
[...]

Leuke beugels op die site, maar de Samsung LE..R..B serie heeft volgens de Samsung site een VESA 200x100mm bevestiging, en die beugels kan ik niet vinden op die site, ik weet niet of die plasma/LCD beugels lukken maar die zijn wel erg duur! Misschien dat een 100*100 beugel ook past maar ik zou gewoon alle gaatjes benutten. :Y)

Ik kwam zelf uit op deze site: http://www.htshop.nl/Deta...aspx?Cat=81&ProductId=603. Dat is volgens mij wel een mooie en solide beugel, voor een goede prijs. En je tv hangt maar 1 cm van de muur! Ze hebben daar trouwens ook mooie kabelgoten :9
@Crawl NL, bedankt voor de site, maar ik vertrouw het daar niet helemaal, daar komt nog bij dat er goedkopere sites zijn, door te zoeken op kieskeurig.nl zoals ik eerder had beschreven.

@S2801, Dat is idd een goeie beugel, maar ik ga mijn LCD nogal hoog hangen, voor mij is het dus belangrijk dat het gekanteld en gedraaid kan worden, daarom had ik deze in gedachten. Het nadeel van deze beugel is echter dat hij wel behoorlijk van de muur afhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thingol
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-01 22:00

Thingol

Ziz

Denizz schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:06:
Ik heb een PS2 uit 2001, zal ik met de TV dan ook gelijk naast de HDMI kabel ook nog even een component kabel erbij doen, of heeft deze oudere PSP nog geen component ingang?
De ps2 heeft geen speciale component uitgang. Wel kan je deze natuurlijk gewoon op de scart aansluiten. Als je een goede rgb scart kabel gebruikt zal dat denk ik prima beeld opleveren. Als je per se via component wil, zijn hier ook wel speciale kabels voor maar ik denk niet dat dat heel veel verschil maakt met rgb scart.

[ Voor 24% gewijzigd door Thingol op 27-10-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Ik zit zelf voor 2 opties eigenlijk......

Kijk ik zit (mijn pc'hoekje') staat in een hoekopstelling en daar wil ik dat scherm van samsung ook hebben....om zo'n scherm in een hoekopstelling te plaatsen heb je weer een speciale beugel die je kunt draaien zodat ik het scherm van de muur af kan trekken en daarna in de hoek terug tegen de muur te duwen...en die beugels zijn nogal prijzig....maar goed dit alles moet ik doen als ik voor de 26 inch versie ga......

Er is natuurlijk ook nog altijd de 23 inch versie van dit scherm en aangezien ik op 1-1,5 meter van het scherm af zit lijkt mij dit meer dan genoeg......( mijn hart zegt 26 inch maar mijn verstand zegt 23 inch :X ).

Als ik de 23 inch versie kies dan heb ik die beugel niet nodig want dan kan ie nog op het 'hoek'bureau gezet worden......

Alleen heeft dat 23 inch versie weer geen HDMI/DVI aansluiting..... 8)7
Maar als ik jouw review lees is de PC (kwalitatief gezien dan) ook aan te sluiten op de d-sub, de XBOX360 met HD op de component dus dat zou eigenlijk genoeg moeten zijn.......

HELuuuuuP.....!!!!! :+

[ Voor 7% gewijzigd door Crawl NL op 27-10-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Thingol schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:05:
[...]

De ps2 heeft geen speciale component uitgang. Wel kan je deze natuurlijk gewoon op de scart aansluiten. Als je een goede rgb scart kabel gebruikt zal dat denk ik prima beeld opleveren. Als je per se via component wil, zijn hier ook wel speciale kabels voor maar ik denk niet dat dat heel veel verschil maakt met rgb scart.
Ok bedankt voor het antwoord. Ik geloof dat de PS3 over HDMI gaat dus dan denk ik dat de hele kabel overbodig is lijkt me. }:O

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel wil je voor zo'n beugel uitgeven dan? Want ik heb er 1 gezien die aan jou eisen voldoet, die voor rond de 95 euro verkrijgbaar is. Niet de 250 euro waar je het eerst over had, je hoeft je namelijk niet te beperken tot het "dure" vogel's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Mja....rond de 100 euro is nog wel te overzien.....alleen (en daar kwam ik vandaag eigenlijk achter) is dat als ik die 26 inch daar ga ophangen ik op een 1 a 1,5 meter van dat scherm kom te zitten en ik betwijfel of dat wel lekker gamed....en het zou zonde zijn als dat niet zo zijn zijn...

bedankt in ieder geval voor het meedenken....

EDIT....Heb de keus maar gemaakt.......net bij Mokio de 23 inch versie bestelt........ppff wat een opluchting...

[ Voor 15% gewijzigd door Crawl NL op 27-10-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nou weer met een probleem, ik wilde namelijk een draaibare en kantelbare beugel kopen, maar ik vind het nou weer zo'n nadeel dat hij dan 18 cm van de muur afstaat. Kan iemand met ervaring met deze tv mij vertellen of het wel lekkker kijken is van een horizontale hoek van ongeveer 140 graden, en ook of het wel lekker kijken is onder een verticale hoek van ongeveer 110 graden. De tv moet namelijk ook wat hoger dan gezichtshoogte opgehangen worden.

Als dit goed kijken is onder deze omstandigheden kan ik namelijk een mooiere en goedkopere wallmount kopen, zodat hij maar rond de 6 cm van de muur af staat.

Gefeliciteerd nog Crawl, nu ik nog :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Thanks....heb net even de orderstatus bekeken en zie dat hij niet op voorraad is dus is bestelt bij samsung......een echte verse dus...:-)

Succes met de 'ophanging' :9

Zal vast wel goed komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Ik ben vanmiddag de trotse eigennaar van een LE26R51B. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Denizz schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:18:
Ik ben vanmiddag de trotse eigennaar van een LE26R51B. :D
Laat je even (objectief :Y) ) weten hoe ie bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Ja hoor. Heb alleen maar een Samsung D-500 als camera beschikbaar, maar ik laat het wel weten. Onder andere hoe Digitenne er uit zie op de TV... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier de 32'

maar ik vindt het beeld wel vlekkerig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
En ik ben nu de trotse eigennaar van een LE26R41B die een hekel heeft aan mijn PS2. Hij lagd als een gek. Als zie ik enorme ghosting en bij donkere missies zie ik gewoon dat de lantaarnpalen in de lucht blijven staan. Weet iemand hier een oplossing voor?

Edit: Films gaan wel goed. Ook snelle scenes.

[ Voor 9% gewijzigd door Denizz op 29-10-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denizz schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:31:
En ik ben nu de trotse eigennaar van een LE26R41B die een hekel heeft aan mijn PS2. Hij lagd als een gek. Als zie ik enorme ghosting en bij donkere missies zie ik gewoon dat de lantaarnpalen in de lucht blijven staan. Weet iemand hier een oplossing voor?

Edit: Films gaan wel goed. Ook snelle scenes.
Ik heb sinds vorige week de 32M5B. Ik had ook dit probleem. Bij mij was het opgelost door mijn ps2 via component kabels aan te sluiten. De ghosting in films is voor 80% weg en in spellen is het totaal weg. De spellen zijn nu heel scherp maar dat wil ook zeggen dat je de low res textures en de jaggies (shuine strepen) veel beter ziet.
Bij sommige games (zals mgs3) zie ik verticale strepen. Ik heb geen idee hoe ik die weg krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Maar je kan toch niet zommaar een willekeurige component kabel op de PS2 doen? Daar heb je toch speciale kabels voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:32:
[...]

Ik heb sinds vorige week de 32M5B. Ik had ook dit probleem. Bij mij was het opgelost door mijn ps2 via component kabels aan te sluiten. De ghosting in films is voor 80% weg en in spellen is het totaal weg. De spellen zijn nu heel scherp maar dat wil ook zeggen dat je de low res textures en de jaggies (shuine strepen) veel beter ziet.
Bij sommige games (zals mgs3) zie ik verticale strepen. Ik heb geen idee hoe ik die weg krijg.
Zie ook de wat wazige verticale strepen idd.Had ik ook op mijn oude Philips toestel alleen waren deze weg na de calibratie. Volgende week wordt dit toestel (32r51) gecalibreerd dus hopen dat ze dan pleiter zijn.

Had verder ook last van beroerd beeld op zowel de Gamebcube als de PS2. Nadat ik beide via component heb aangesloten is het weer ouderwets genieten van normaal beeld en kan ik zo 123 geen ghosting ontdekken. Vooral de Nintendo games in progressive mode zijn om te genieten.

Heb een PS2 (en Cube) component kabel besteld bij Lik-Sang. Een gewone component kabel gaat niet werken idd.

[ Voor 6% gewijzigd door Chocovla op 30-10-2005 12:19 ]

"Better ask questions before you shoot"

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.