Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:22:
[...]
No offence, maar wanneer je een echt meer zakelijke site wilt, zou je dan ook niet een wat andere naam nemen? Die "3" i.p.v een "e" komt mij niet echt zakelijk over. Kies dan bijvoorbeeld voor "Leendersfotografie.nl".
www.julesleenders.nl goed genoeg?
Ik geef je deels gelijk, het stamt een beetje uit de br33z4h tijd. Had toen ik het domein aanvroeg liever leenders.nl gehad, maar ja, was iemand anders "voor", idem met .net, .com etc. Toen ik wat commerciëler ging met de fotografie moest ik binnen een x-periode een bedrijfsnaam hebben, ik was al her en der bekend met leend3rs.nl. En een bedrijfsnaam als fotojules of leendersfotografie vond ik te standaard. En op een andere naam kwam ik niet. En om nu van die exotische landextenties aan te gaan vragen zag ik ook niet zitten. Dan maar dat eigenwijze 3'tje erin. Moest eenmaal een keuze maken. En verhip, áls mensen het weten te onthouden, dan blijft het ook hangen, en daar gaat het om

. "leenders met dat drietje toch!?"
www.nightlifefotografie.nl was overigens ook een idee van mij, omdat ik toen heel veel in het nachtleven deed kwa fotografie. Ben nog steeds aardig actief, maar leend3rs.nl houd de optie meer open om breder te gaan dan alleen de partyfotografie

. Heb de afgelopen jaren weer wat nieuwe namen opgedoken die ik wel grappig vind, maar die het ook niet 100% zijn.
www.nightlifepictures.nl (kan zelfs een partysite beginnen als ik wil

En als je de naam te lang vind dan pak je de afkorting;
www.nightlifepics.nl
Zit nu overigens ook in een fase waarin ik nog bezig ben met afronding van mijn studie en nog niet precies zeker is wat ik daarna ga doen. Het liefste wil ik bij een bedrijf te recht met alles of met een hoop, waarbij ik leend3rs.nl prolly gewoon behoud. Als ik helemaal voor mijzelf begin pak ik het nog zakelijker aan en ga ik ook voor de bedrijfsnaam verandering.