I am the great Cornholio!
Daar staat m'n portfolio (en tevens photoblog).
This too shall pass
Verwijderd
Eigen gemaakte portfolio-website met nu 5 series aan foto's, waaronder 2 series over Amsterdam en Den Haag.
Verwijderd
Fotos van mijn Flickr account via ASP in mijn eigen jasje (op basis van freeware code van het internet). Als iemand belangstelling voor de code heeft, hoor ik het wel.
Photo's+Blog (klik ff op het juiste gedeelte om door te gaan, staat nog niks op m'n blog trouwens
bovenin zie ik een smal randje met wat scrollbalken... is dat de bedoeling? (IE 6)Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:19:
http://www.yeuxmarrons.com
Fotos van mijn Flickr account via ASP in mijn eigen jasje (op basis van freeware code van het internet). Als iemand belangstelling voor de code heeft, hoor ik het wel.
'k heb een tijdje terug ook m'n site maar weer eens vernieuwd.
Een klein portfolio van zo'n 30~35 foto's... maar wel op groot formaat (vind ze er op 24" nog goed uitzien).
Het flash scriptje is monoslideshow, bevalt me best goed behalve dat ie niet resized na het laden (je moet nu dus de browser maximaliseren voor je de pagina opent... beetje jammer) maar dit zou in een volgende versie wel moeten gaan werken.
Ik zit er nog over te twijfelen om de foto's op volgorde te zetten, van de ene kant geeft het wat meer rust en structuur... maar dat van-de-hak-op-de-tak vind ik ook wel wat hebben.
Anyway:
http://www.koenrutten.com
[ Voor 23% gewijzigd door abrakadaver op 04-12-2007 15:20 ]
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Oh ja: dit is mijn site http://www.tomsmulders.nl
[ Voor 10% gewijzigd door Aristos op 04-12-2007 17:15 ]
naar mijn idee terecht dat je daar over twijfel. naar je bezoekers/klanten toe is wat meer structuur helderder. in hoeverre gebruik je deze site om opdrachten binnen te halen? indien dat nul is, dan zou ik het lekker zo laten, zegt wel meer over jezelf, denk ik...abrakadaver schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:12:
Ik zit er nog over te twijfelen om de foto's op volgorde te zetten, van de ene kant geeft het wat meer rust en structuur... maar dat van-de-hak-op-de-tak vind ik ook wel wat hebben.
Verwijderd
Oeps, scrolling op auto werkt dus niet goed in IE. Zag/zie je ook geen menuopties? In IE7 is alles nu zoals het moet zijn. Bedankt in ieder geval...abrakadaver schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:12:
[...]
bovenin zie ik een smal randje met wat scrollbalken... is dat de bedoeling? (IE 6)
http://www.flickr.com/photos/dieterthephotographer/
staat nog niet al te veel op, maar toch een paar waar ik trots op ben
Staan inderdaad leuke dingen opDieter schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:20:
Nou dan kom gerust eens kijken op mijn "portfolio" :
http://www.flickr.com/photos/dieterthephotographer/
staat nog niet al te veel op, maar toch een paar waar ik trots op ben
Vooral http://www.flickr.com/pho...ephotographer/2081052875/ vind ik heel tof! Alleen jammer van die tekst eronder maarja da's persoonlijk natuurlijk.
Watvoor speciale dingen heb je in photoshop gedaan?
Is het eigenlijk de bedoeling dat er hier wel over bewerkingen wordt gediscussieerd?
www.mythrill.nl
Een soort van travel photoblog. Alle niet portretten gemarkeerd op de googlemap. De naar mijn mening beste foto's sinds januari 2007 toen ik voor mijn studie in Finland zat.
Alle foto's zijn zo goed als onbewerkt, soms wat gecropped, belichting iets hoger of lager en auto toning vanuit Adobe LR.
Binnenkort maar weer eens op zoek naar wat nieuwe foto's want het staat al weer bijna een maand stil...
ja die tekst idd ... ik ga die er vanaf nu af latensOid schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:39:
[...]
Staan inderdaad leuke dingen op
Vooral http://www.flickr.com/pho...ephotographer/2081052875/ vind ik heel tof! Alleen jammer van die tekst eronder maarja da's persoonlijk natuurlijk.
Watvoor speciale dingen heb je in photoshop gedaan?
offtopic:
Is het eigenlijk de bedoeling dat er hier wel over bewerkingen wordt gediscussieerd?
Over de bewerkingen : fooker (ook een Tweakers hiero) liet me zien hoe met de burn & dodge tool te werken na een soft light overlay... gaf dit leuke effect
Verwijderd
http://www.erikflohr.com/
alleen home page en portfolio pagina doen het nu nog, ga nog wat PHP erbij doen dat die fotootjes groot worden als je er op klikt want dat is tof
wat vinden jullie ervan tot nu toe? helemaal XHTML1.1 compliant op een enkele warning na, ben er trots op
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 20:36 ]
oa deze:

Mijn eigen website staat nog het een en ander, meer blog dan portfolio maar toch:
www.hierzo.net
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Slaat werkelijk nergens op wat je zegt. Sommige mensen kunnen dat niet (een eigen site maken), die zijn dus aangewezen op diensten zoals flickr. Wat natuurlijk wel kan, is een CMS gevalletje uploaden op een hostingpakketje met domein, maarja, who cares.qless schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:01:
Flickr is wel heel makkelijk, dus een eigen site hebben toont ook aan dat je er moeite in stopt... plus dat ik flickr verschrikkelijk traag vindt...
[ Voor 17% gewijzigd door flo_ op 18-12-2007 12:33 ]
En tochflo_ schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:31:
[...]
Slaat werkelijk nergens op wat je zegt. Sommige mensen kunnen dat niet (een eigen site maken), die zijn dus aangewezen op diensten zoals flickr. Nu wil je zeggen dat die mensen er geen moeite in stoppen? Waarom zou je? Het gaat om de foto's, niet om de kwaliteit van de website!
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Klopt, maar je begrijpt me verkeerdThunderNet schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:33:
[...]
En tochmet een eigen site kom je heel wat proffesioneler over bij een opdrachtgever dan een flickr pagina.

Ik zou er zeker op letten... Een bruiloftsfotograaf die z'n site netjes in elkaar heeft zitten. Heb ik ook meer vertrouwen in dat hij albums netter in elkaar steekt.flo_ schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:36:
[...]
Klopt, maar je begrijpt me verkeerdQless heeft het over "de moeite laten zien die je erin hebt gestopt". Een opdrachtgever kan het niets schelen of jouw website nou een grafisch hoogstandje is of een simpel CMS'je, als de foto's maar goed eruit zien. Misschien heb ik dat beter moeten verwoorden in mijn vorige post
Je site kun je zien als een gallerie... En ik laat mijn foto's liever in een gallerie in een 'dure' straat zien dan ergens in een hoekje van een arme wijk.. Het blijft een stuk presentatie
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Hier te bekijken:
www.dicasa.nl/Best
PatJuh.NL
Het is nog niet veel, moet er nog aardig wat aan polijsten maar zover rijkt mijn PHP niet... Ik maak gebruik van WordPress die natuurlijk met PHP werkt... ben nu daar een soort online cursusje voor aan het volgen zodat ik de site helemaal in mijn eigen stijl kan krijgen. Deze is redelijk standaard..
Verwijderd
@neefdave; ik heb geen limiet en zo'n vaart zal het niet lopen
ik ga ondertussen wel opzoek naar een ajax-oplossing, omdat het niet ideaal is, ben dat met je eens.
http://jurgenradier.com/portfolio.html
Site is nu online en is altijd een WiP. (voeg als ik tijd heb soms nog wel wat toe)
www.fg-photos.net
Maar even een copyright vraag. Op mijn site staat wel een copyright waarop staat dat mensen de fotos niet zo maar mogen gebruiken. Is dit dekking genoeg, of moet ik nog watermerken op de op de fotos zetten. (dus rechts onderin fg-photos.net oid zetten)
je site is net te hoog om op 1280*1024 te draaien (met wat menu balken bovenin).
dus als ik 1024*768 heb moet ik wel erg veel scrollen.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Je hoeft zelfs die copyrights niet te vermelden; jij bezit de auteursrechten en jij dient dan ook toestemming te geven voor het gebruik van de foto'sGriffin schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:57:
Ik heb ook een gallery page achtig iets gemaakt maar is niet echt een portfolio.
Site is nu online en is altijd een WiP. (voeg als ik tijd heb soms nog wel wat toe)
www.fg-photos.net
Maar even een copyright vraag. Op mijn site staat wel een copyright waarop staat dat mensen de fotos niet zo maar mogen gebruiken. Is dit dekking genoeg, of moet ik nog watermerken op de op de fotos zetten. (dus rechts onderin fg-photos.net oid zetten)
Misschien toch eens op m'n site plaatsen *twijfel
Ik heb het er tegenwoordig ook niet op mijn site staan. Wat is het nut? 't maakt er alleen maar diefstal gevoeliger op.neographikal schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:36:
Daarbij boeit het ook niet voor je doelgroep: die wil plaatjes zien en die zal het worst wezen met welke instellingen en/of camera het is gemaakt. Een enkele GoT-nerd daargelaten natuurlijkIk krijg ook nog wel eens een mailtje welke spullen ik gebruik.
Misschien toch eens op m'n site plaatsen *twijfel
www.tom-vanschie.nl/test/
http://www.tahenlo.nl
Is een site voor vrienden en familie. Ik zet er ook mijn spul neer die een wat meer fotografie waarden hebben. Alles genomen met een 300D ism een kit lens (die inmiddels verkocht is en omgeruild is voor een EOS 40D met een Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro
Overigens komen er hier _erg_ mooie portfolio's langs
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 15-02-2008 11:39 ]
Dat was inderdaad ook de overweging aan mijn kant.... denk dat ik het inderdaad maar zo houThunderNet schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:38:
[...]
Ik heb het er tegenwoordig ook niet op mijn site staan. Wat is het nut? 't maakt er alleen maar diefstal gevoeliger op.
Thx voor je opmerking. Helemaal niet aan gedacht. Zal hem eens gaan aanpassen. Voor mijzelf is het op 1280*1024 geen probleem, maar ik heb dan ook een hele clean werkomgeving.Griffin schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:09:
@herrick:
je site is net te hoog om op 1280*1024 te draaien (met wat menu balken bovenin).
dus als ik 1024*768 heb moet ik wel erg veel scrollen.
@Neo: onzin om je gear op de site te plaatsen. Gear is maar gereedschap. Het gaat om de output.
[ Voor 10% gewijzigd door wisselwerking op 15-02-2008 11:42 ]
Daar is goed over nagedacht, maar waarom heb je ze dan wel in je sig staan?ThunderNet schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:38:
[...]
Ik heb het er tegenwoordig ook niet op mijn site staan. Wat is het nut? 't maakt er alleen maar diefstal gevoeliger op.
CRiSiS schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:48:
[...]
Daar is goed over nagedacht, maar waarom heb je ze dan wel in je sig staan?
Maar het is een stap extra voor je m'n adres hebt. En juist hoe meer stappen er tussen zitten, hoe moeilijker het wordt.
Omdat imo niet jan en alleman hier kan komen. Daarnaast is het vertouwen wellicht hier wat hoger dan dat hij heeft tov de rest van de wereldCRiSiS schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:48:
[...]
Daar is goed over nagedacht, maar waarom heb je ze dan wel in je sig staan?
What he said ^^^^
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 15-02-2008 11:50 ]
Das helaas neit waar... Ook al vertrouw ik mensen hier wel meerNotna schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:50:
[...]
Omdat imo niet jan en alleman hier kan komen. Daarnaast is het vertouwen wellicht hier wat hoger dan dat hij heeft tov de rest van de wereld(wat juist mooi is
)
Maar er is een verschil tussen het zoekbaar/vindbaar hebben, en het in de etalage zetten
wat betreft EXIF info heb ik hier lang over nagedacht of ik het wel of niet moest doen. Ik dacht laat ik eens wat reacties afwachten.
Het is nu weg aangezien je toch wel goede punten hebt. Het ziet er nu ook beter uit moet ik zeggen.
@gearissue:
eensch is met herrick. Het gaat om het resultaat.
Let ook eens op je spelling.Griffin schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:25:
@neographikal:
wat betreft EXIF info heb ik hier lang over nagedacht of ik het wel of niet moest doen. Ik dacht laat ik eens wat reacties afwachten.
Het is nu weg aangezien je toch wel goede punten hebt. Het ziet er nu ook beter uit moet ik zeggen.
@gearissue:
eensch is met herrick. Het gaat om het resultaat.
Uit je Privacy Statement:
Your personal information like email address, names and IP-address won't be given to thirth parties in any circumstances.
Moet zijn: third
en volgens mij is het ook: under any circumstance
maar daar ben ik niet 100% zeker over en de zinsopbouw klopt dan ook niet echt.
Haal je geschreven tekst anders eerst eens door een engelse spellingcontrole, komt ook een stuk beter over. Je kan ook kijken naar andere engelstalige websites en daar dat soort teksten even doornemen voor wat vergelijkingsmateriaal.
[ Voor 14% gewijzigd door Muse op 15-02-2008 13:38 ]
Verwijderd
Ik vind het interessant om bij anderen te weten met welke instellingen ze de foto hebben gemaakt, daarom zet ik de info bij m'n eigen site er ook op. Professioneel of niet... Ik denk dat dit een persoonlijke voorkeur is.ThunderNet schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:33:
Ik zou trouwens exif info niet op je portfolio site weergeven, ik vind het persoonlijk niet proffesioneel staan
thirth is een goed woord volgens de spellingscontrole van Word (ik heb dus dit eerst in Word geplakt).Muse schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:35:
[...]
Let ook eens op je spelling.
Uit je Privacy Statement:
Your personal information like email address, names and IP-address won't be given to thirth parties in any circumstances.
Moet zijn: third
en volgens mij is het ook: under any circumstance
maar daar ben ik niet 100% zeker over en de zinsopbouw klopt dan ook niet echt.
Haal je geschreven tekst anders eerst eens door een engelse spellingcontrole, komt ook een stuk beter over. Je kan ook kijken naar andere engelstalige websites en daar dat soort teksten even doornemen voor wat vergelijkingsmateriaal.
Dat ik 'in' ipv 'under' heb gebruik is gewoon stom
De zinsopbouw heb ik nu gewijzigd naar:
dus even wat omgedraaid en loopt nu naar mijn idee beter dan eerst.won't be given under any circumstances to third parties.
@ hierboven: thirth is geen goed woord, zelfs volgens de spellingscontrole van Word niet...
[ Voor 22% gewijzigd door Brum op 15-02-2008 13:51 ]
30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP
Maar waarom? Als je echt geintresseerd bent in hoe een foto gemaakt is. Dan zit je eerder met lichtspel, compositie, etc. Of een foto korte of lange sluitertijd heeft kun je vaak wel zien. Zelfde dat je wel kunt zien of een foto wide-open of juist met gesloten diafragma gemaakt is.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:39:
[...]
Ik vind het interessant om bij anderen te weten met welke instellingen ze de foto hebben gemaakt, daarom zet ik de info bij m'n eigen site er ook op. Professioneel of niet... Ik denk dat dit een persoonlijke voorkeur is.
Pssst: http://forum.wordreferenc...x.php/t-256/t-251171.htmlGriffin schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:43:
[...]
thirth is een goed woord volgens de spellingscontrole van Word (ik heb dus dit eerst in Word geplakt).
Dat ik 'in' ipv 'under' heb gebruik is gewoon stom
De zinsopbouw heb ik nu gewijzigd naar:
[...]
dus even wat omgedraaid en loopt nu naar mijn idee beter dan eerst.
ik heb net nog een keer gekeken in word en weer thirth getypt met een spatie erachter en geen fout door word. pas toen ik enter deed begon die te zeuren.
* Griffin vind word soms maar raar
[ Voor 93% gewijzigd door Brum op 15-02-2008 14:19 ]
30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP
hw-photo.nl
Moet hem echt uit gaan breiden.

Verwijderd
en das nu gefixedNeefdave schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:20:
Richard, waarom laad je alle foto's in het voren?! Dit sleept me een partij bandbreedte :x
Met mijn site www.leend3rs.nl poog ik toch zakelijker te ogen. Zakelijker dan mijn voorgaande blog. Exif info past daar in mijn ogen niet bij. Zit er zelfs aan te denken om het tijdstip van plaatsen weg te werken.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:39:
[...]
Ik vind het interessant om bij anderen te weten met welke instellingen ze de foto hebben gemaakt, daarom zet ik de info bij m'n eigen site er ook op. Professioneel of niet... Ik denk dat dit een persoonlijke voorkeur is.
Maar goed, als je meer een hobby site hebt, who cares.
En uhmz, mocht ik m'n gear op m'n site vermelden, dan is het niet veel meer dan; "professionele Nikon camera en bijbehorende accesoires." En toch vind ik het weer ergens goedkoop staan...
Beetje geoefende kijker kan dat soort dingen wel inschatten. Daarnaast, het gaat om het beeld, in mijn ogen is het veel meer compositie, moment, oogpunt, lichtinval etc etc dan ISO, diafragma, sluitertijd en brandpunts afstand. Een foto brengt een bepaald gevoel over. Het moet je aandacht trekken. Die technische details zijn één van de vele details waarmee je dat gevoel kan bereiken, maar wel een behoorlijk ondergeschikt belang hierin hebben.Brum schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:49:
Ik vindt voornamelijk brandpuntafstand wel leuk om te zien, en eventueel met welke lens een foto is genomen. Camera, gebruikte programma en die zaken hoeft van mij niet.
@ hierboven: thirth is geen goed woord, zelfs volgens de spellingscontrole van Word niet...
Verwijderd
No offence, maar wanneer je een echt meer zakelijke site wilt, zou je dan ook niet een wat andere naam nemen? Die "3" i.p.v een "e" komt mij niet echt zakelijk over. Kies dan bijvoorbeeld voor "Leendersfotografie.nl".jules schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 02:38:
[...]
Met mijn site www.leend3rs.nl poog ik toch zakelijker te ogen. Zakelijker dan mijn voorgaande blog. Exif info past daar in mijn ogen niet bij. Zit er zelfs aan te denken om het tijdstip van plaatsen weg te werken.
Maar goed, als je meer een hobby site hebt, who cares.
En uhmz, mocht ik m'n gear op m'n site vermelden, dan is het niet veel meer dan; "professionele Nikon camera en bijbehorende accesoires." En toch vind ik het weer ergens goedkoop staan...
www.julesleenders.nl goed genoeg?Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:22:
[...]
No offence, maar wanneer je een echt meer zakelijke site wilt, zou je dan ook niet een wat andere naam nemen? Die "3" i.p.v een "e" komt mij niet echt zakelijk over. Kies dan bijvoorbeeld voor "Leendersfotografie.nl".
Ik geef je deels gelijk, het stamt een beetje uit de br33z4h tijd. Had toen ik het domein aanvroeg liever leenders.nl gehad, maar ja, was iemand anders "voor", idem met .net, .com etc. Toen ik wat commerciëler ging met de fotografie moest ik binnen een x-periode een bedrijfsnaam hebben, ik was al her en der bekend met leend3rs.nl. En een bedrijfsnaam als fotojules of leendersfotografie vond ik te standaard. En op een andere naam kwam ik niet. En om nu van die exotische landextenties aan te gaan vragen zag ik ook niet zitten. Dan maar dat eigenwijze 3'tje erin. Moest eenmaal een keuze maken. En verhip, áls mensen het weten te onthouden, dan blijft het ook hangen, en daar gaat het om
www.nightlifefotografie.nl was overigens ook een idee van mij, omdat ik toen heel veel in het nachtleven deed kwa fotografie. Ben nog steeds aardig actief, maar leend3rs.nl houd de optie meer open om breder te gaan dan alleen de partyfotografie
www.nightlifepictures.nl (kan zelfs een partysite beginnen als ik wil
Zit nu overigens ook in een fase waarin ik nog bezig ben met afronding van mijn studie en nog niet precies zeker is wat ik daarna ga doen. Het liefste wil ik bij een bedrijf te recht met alles of met een hoop, waarbij ik leend3rs.nl prolly gewoon behoud. Als ik helemaal voor mijzelf begin pak ik het nog zakelijker aan en ga ik ook voor de bedrijfsnaam verandering.
Verwijderd
Soort showcase, gallery & blog...
Idee en ontwerp van mij, flash uitwerking van Core-Graphics
Comments welkom
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 21:51 ]
Verwijderd
Mooie gelikte site. Persoonlijk ben ik anti flash, maar dat heeft meer te maken met dat ik van recht door zee html hou dat overal te bekijken is. Mijn werklaptop bijvoorbeeld, daar heb ik geen adminrechten (kan dus zelf niet een nieuwe versie van flash installeren) op en daar werkt flash dus ook maar half. Veel Flash sites kan ik niet bekijken of werken half. Desondanks heb je een gelikte site DeniefVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:50:
www.denief.be
Soort showcase, gallery & blog...
Idee en ontwerp van mij, flash uitwerking van Core-Graphics
Comments welkom
Heb eigenlijk nog nooit mijn eigen plog hier neergeknald:
www.shotsbyme.com
Fotolog met urban, architectuur, landschappen, animals, etc.
Lang verhaal en zie dat het nu wat spammerig overkomt al die namenVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 00:01:
Jules: ok, mooi duidelijk verhaal. In ieder geval genoeg domeinen om bij je site uit te komen

Ziet er idd kek (Mooie gelikte site. Persoonlijk ben ik anti flash, maar dat heeft meer te maken met dat ik van recht door zee html hou dat overal te bekijken is. Mijn werklaptop bijvoorbeeld, daar heb ik geen adminrechten (kan dus zelf niet een nieuwe versie van flash installeren) op en daar werkt flash dus ook maar half. Veel Flash sites kan ik niet bekijken of werken half. Desondanks heb je een gelikte site Denief
Heb ff een paar foto's bekeken en ook wat reacties geplaatstHeb eigenlijk nog nooit mijn eigen plog hier neergeknald:
www.shotsbyme.com
Fotolog met urban, architectuur, landschappen, animals, etc.
Verwijderd
Thanks, zal ze eens bekijkenjules schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:44:
Heb ff een paar foto's bekeken en ook wat reacties geplaatst. Zitten lekkere shots tussen!
Dat scrollen is wel apart, als je naar beneden wilt dan scrollt ie opzij
De eerste foto's die ik te zien kreeg zien er echt al super uit, je site wil alleen niet verder dan pagina 1 hier, klopt dat?Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:37:
weer een andere layout.
http://www.richardbakker.com
scrollen kan met je scrollwiel
Gruwelijk gejatte Icoon!
Verwijderd
@RZor; dat is wel erg vreemd
Een verzameling van showcase foto's.
Aankomende 2 weken op pad in Mexico met mijn zojuist aangeschafte Nikon D200. En natuurlijk zullen de showcase waardige foto's volgen op de site.
[ Voor 4% gewijzigd door AP3X op 21-04-2008 09:46 ]
De foto's willen bij mij niet laden, geeft kruisjes aan.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:56:
@jules; thanxmaar ben nog steeds amateur hoor
@RZor; dat is wel erg vreemdwat doet ie dan ? blijft ie hangen oid ?
Gruwelijk gejatte Icoon!
http://www.jurgenradier.com/portfolio.html
Maaruh... hoe gaan we dit doen met de OP updaten? Ik zou hem wel willen bijwerken, maar links van een pagina of 10 in een OP zetten is geen pretje. Laten we het gewoon voort modderen, of willen mensen weer een OP waar in 1 oogopslag te zien is wat er allemaal leeft?
Ik kan die OP wel weer bijwerken, maar dan moeten we even een standaard manier verzinnen om die data te submitten ofzo.
Moet er nog een keer een grafische schil over heen gooien, maar dat komt (ooit) nog een keer:
http://www.laurenskuipers.nl/
Het resultaat:
www.decayedplaces.nl
Verwijderd
Verwijderd
Erg mooie foto's simon! veel foto's hebben een bepaalde zachtheid over zich heen. Ik ben benieuwd hoe je dit doetsimon schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:50:
mijn link is fout, en hij is al jaren anders
http://www.simondelacourt.nl
Verwijderd
http://prime-junta.net/po...ms/_Curves_and_films.html
moet je er maar eens over lezen
|>
wat schattig!simon schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:02:
mijn foto's zijn vaak een heel proces...
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Verwijderd

ga ik even over nadenken, klinkt opzich wel logisch.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 07:53:
@TomR; als op een foto klikt, dan ga je terug naar de thumbnails, misschien is het aardig om dan juist de volgende foto te laten zien ?
Verwijderd
Bedankt voor je link naar Pixelpost!Melkbus schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:19:
Sinds kort ook m'n eigen webstek:
blauwgestreept.nl
Thx to pixelpost
Wat een handige photo website manager
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 20:57 ]
Hmz, valt me op dat ik de laatste tijd steeds vaker pixelpost plogs vind waarbij de urls uit namen bestaan ipv opeenvolgende nummers. Hoe doe je dat?Melkbus schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:19:
Sinds kort ook m'n eigen webstek:
blauwgestreept.nl
Thx to pixelpost
Ik gebruik nu Google Reader om me elke opstart van Firefox te laten verrassen met een nieuw plog item van een willekeurig (door mij geselecteerd) plog. Moet zeggen dat ik 90% van de door mij geselecteerde sites Pixelpost gebruikt. Echt een super favoriete foto blog tool!Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:57:
[...]
Bedankt voor je link naar Pixelpost!
Wat een handige photo website manager
[ Voor 36% gewijzigd door jules op 27-04-2008 22:07 ]
Iets met htaccessjules schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:05:
[...]
Hmz, valt me op dat ik de laatste tijd steeds vaker pixelpost plogs vind waarbij de urls uit namen bestaan ipv opeenvolgende nummers. Hoe doe je dat?
Maar eens even mijn website aangepast. Nu nog fatsoenlijk vullen
http://www.wisselwerking.nl/
|>
Ik doe mee!
www.gerjopolinder.nl
Mijn website, onder portfolio staat alles wat in mijn map zit, voornamelijk voor school.
Opdrachten heb ik er nog niks zinnigs van op staan, wel wat gedaan, maar heb er liever alleen werk voor mezelf op staan.
[ Voor 23% gewijzigd door RZor op 13-12-2008 21:21 ]
Gruwelijk gejatte Icoon!