Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:38
Wat voor 'n fotoalbum gebruik je voor je website Heaget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Ik heb m'n fotoalbum door Photoshop laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
om eerlijk te zijn is je fotolog te druk, alles eromheen haalt je aandacht snelweg bij de foto imo.

edit: reactie @ neo

[ Voor 5% gewijzigd door TomR op 19-05-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
neographikal schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:54:
en krijg ik eigenlijk amper reacties op de site
Haal dan ff gauw die rare waarschuwing
Do not be rude please, or you can be banned
weg in de reply area. Mensen merken het wel als je iets trashed. Het staat lelijk, onaardig, het schrikt af en als je site nog weinig actief is lijkt het me ook niet zo nodig dat je zo overdreven waarschuwt. :)
[/duidelijke mening]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heaget schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:09:
[...]

Nou oke mijne er ook mar bij dan :) Wees lief met het datalimiet :P www.sphinxx.buildtolearn.net ( kies de 1280 versie, die is up-to-date )
Ik snap het verschil niet tussen 1024 en 1280, de 1280 versie kan je volgens mij op 800x600 nog goed bekijken als er een scrollbalkje was?
Ziet er wel goed uit verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Aikon schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:52:
[...]

Ik snap het verschil niet tussen 1024 en 1280, de 1280 versie kan je volgens mij op 800x600 nog goed bekijken als er een scrollbalkje was?
Ziet er wel goed uit verder :)
En daar zit het hem in, ik kan niet scripten... Nee inderdaad, ik kan zelfs geen balkje maken.. Ja! Lach maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voutloos schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:00:
[...]

Haal dan ff gauw die rare waarschuwing

[...]
weg in de reply area. Mensen merken het wel als je iets trashed. Het staat lelijk, onaardig, het schrikt af en als je site nog weinig actief is lijkt het me ook niet zo nodig dat je zo overdreven waarschuwt. :)
[/duidelijke mening]
Done, thanks voor de tip :) Sowieso heb ik zojuist de site naar het Nederlands omgezet :)
TomR schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:49:
[...]

om eerlijk te zijn is je fotolog te druk, alles eromheen haalt je aandacht snelweg bij de foto imo.

edit: reactie @ neo
Tijdelijk even de googleads weggehaald, eens kijken of ik die netter kan integreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
@ts:

Zou je mijn link van m'n website willen evranderen naar www.justawitte.nl
Ik heb pas geleden m'n website maar weer eens geupdated en ook meteen betere hosting als de webspace die je van wanadoo krijgt.

@neo
Ik ben nu een paar keer op je site geweest, en ik zie vandaag voor het eerst een button staan voor het overzicht van je "oude" foto's. Ik weet niet of ik al die tijd eroverheen heb gekeken, maar misschien is dat ook een puntje om dat mee te nemen. Het staat namelijk wat verderkt opgesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Heaget schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:23:
[...]

En daar zit het hem in, ik kan niet scripten... Nee inderdaad, ik kan zelfs geen balkje maken.. Ja! Lach maar ;)
Nah, daar doel ik helemaal niet op hoor. Site ziet er erg goed uit. Tis alleen dat ik bij een 1280 versie grotere foto's verwacht die bijna het hele scherm vullen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Aikon op 21-05-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoewel het meer een eigen projectje om mezelf bezig te houden is dan echt een portfolio, wou ik hem toch even showen.

=> www.mdiender.nl

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Aikon schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:17:
[...]

Nah, daar doel ik helemaal niet op hoor. Site ziet er erg goed uit. Tis alleen dat ik bij een 1280 versie grotere foto's verwacht die bijna het hele scherm vullen. :)
Ooohhh oke! Nouja daar kan ik wel voor zorgen. Binnenkort zullen ze groter zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:44
De meeste fotos gemaakt met een Olympus 765 maar ik wil binnenkort overstappen op een DSLR.
http://www.kevertje.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm die van mij linkt naar iets fouts die nu in ts staat. www.micdis.nl werkt wel goed..

Ach het is niet zo belangrijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
Dag Simpleviewer, welkom nieuwe portfolio site:
foto.willem169.nl

Nog aardig wat bugs in, wil 'em op het gebied van usability nog wat verbeteren.
Maar het begin is er, nu nog die andere 1000+ foto's uitzoeken die ik klaar heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Ben best benieuwd naar de reacties eigenlijk, vandaar deze kick. :)
En dan vooral op de foto's, niet op de (simpele) website die nog under construction is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

We moeten alleen Marrk ff wakkerschudden, hij is al even niet meer geweest.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Goed, voor den leeuwen! http://www.strikerz.net/~geert/portfolio/

(Ja, dus dat betekent dat Marrk ook voor mij even de openingspost moet aanpassen!)

Na veel gekloot en gepruts (zelf alle CSS en HTML from scratch geschreven) heb ik nou iets dat in FF eruit ziet zoals ik wil, en in IE nog zo brak is uitgelijnd als maar mogelijk :X Er moet nog wel meer bij, nog meer foto series, contact gegevens, een beetje 'about me' en per shoot/serie nog wat extra info, dingen als datum, eventuele opdrachtgever, enz. Tot nu toe ben ik erg tevree met wat ik geklust heb.

[ Voor 13% gewijzigd door JumpStart op 26-05-2006 12:13 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ga je nog een hip domeinnaampje eraan hangen?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

willem169 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:45:
Dag Simpleviewer, welkom nieuwe portfolio site:
foto.willem169.nl

Nog aardig wat bugs in, wil 'em op het gebied van usability nog wat verbeteren.
Maar het begin is er, nu nog die andere 1000+ foto's uitzoeken die ik klaar heb liggen.
Vind het vaker jammer dat thumbnails richting vierkant gevormd/gecropt worden terwijl er wel een 2:3 of 4:3 foto achter hangt. Zo mis je vaker de echte compositie en ben ik iig minder snel geïnteresseerd in een foto. Layout technisch is het wel mooier enzo, maar goed, stof tot nadenken :P.

[ Voor 3% gewijzigd door jules op 27-05-2006 07:35 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem169 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:18:
Ben best benieuwd naar de reacties eigenlijk, vandaar deze kick. :)
En dan vooral op de foto's, niet op de (simpele) website die nog under construction is.
Heb je hier albumsoftware voor gebruikt of heb je het zelf in elkaar geprogrammeerd?

Ik ben zelf ook nog opzoek naar wat (freeware) software die zoiets in elkaar kan zetten. Een aantal programma's zijn de revue al gepasseerd maar ik ben er nog niet uit.

Zelf programmeren is er niet echt bij, ik ben geen programmeer-freak (zeldzaam op GoT? :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
julius, bedoel je de thumbnails? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

willem169 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:51:
julius, bedoel je de thumbnails? :)
yupz, zie m'n edit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 22:37
Hm, toch maar eens een linkje neergooien. :P

http://xander.heynsbergen.com/foto/

Portfolio is een erg groot woord er voor geloof ik, er zit eigenlijk maar 1 serieuze serie (van de 15) tussen die ik zou laten staan wanneer ik er een portfoliosite van maakte.. :P Komt waarschijnlijk omdat ik voornamelijk de series waar anderen (alsin, mijn vriendengroep) in geinteresseerd zijn online gooi. En dat zijn voornamelijk reeksen van schoolactiviteiten waar een hoop snapshots tussenzitten en waarvan een deel niet door mij zelf gemaakt is (wel met mijn cam), maargoed.
Mocht ik meer serieuze fotoseries online gaan zetten komen ze iig op die pagina erbij. ;) Dus in zoverre is het mijn portfoliosite. :P

Anyway, neem eens een kijkje. :) (Opbouwend) commentaar is altijd welkom natuurlijk, zowel commentaar op de foto's (ok, dat kan ik zelf ook al verzinnen :+) als op de verdere opzet van de site (daar loop ik zelf ondertussen iig vast :P).

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
marrk schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:53:
TomR: http://www.tomroelofs.nl
Urban shotjes, moet nog wel wat gewerkt worden aan de technische puntjes van de fotos :p
Allemaal gemaakt met een 300D
Zou dit veranderd kunnnen worden in:

Daily photolog & urban exploration fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Angeloonie: http://www.crazy4angie.com/portfolio/
:) Mijn oude was weer eens aan vernieuwing toe, na mijn nieuwe camera verdiende de foto's een beter portfolio.
Veranderen naar:

Angeloonie: http://www.crazy4angie.com/portfolio/
Photoblog & Fotoarchief van Vincent Dinkela

a.u.b. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds iets meer dan een week heb ik mijn eigen Nikon D70s. Ik heb nog geen tijd gehad om een eigen portfolio te maken, maar heb wel al een foto-blog aangemaakt. Je kan een kijkje nemen op:
http://nicolas-lammens.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 08:14

djkooij

voorheen Facemodder

www.kooij.info mag (nu je even rust hebt gehad) ook wel op de OP worden gezet.
Ik heb nog wel het e.e.a. te doen, maar alles functioneert inmiddels redelijk.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Best aardig, maar haal meteen die nu.nl zooi eruit: past er totaal niet in imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij

djkooij

voorheen Facemodder

neographikal schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:34:
Best aardig, maar haal meteen die nu.nl zooi eruit: past er totaal niet in imho :P
Daar heb je wel een goed punt ;)
Zowieso moet ik de opmaak nog een klein beetje kleuriger maken, het is nu wel heel erg grijs imho. Bedoeling is wel om het lekker rustig te houden, dus wat ik aan ga passen moet ik nog bedenken.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Dat je dmv een klik op die gallery naar adobe geloodst wordt is stom. Ik had gehoopt dat ik na een klik de dan getoonde foto wat groter te zien zou krijgen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Facemodder schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:32:
[...]

Daar heb je wel een goed punt ;)
Zowieso moet ik de opmaak nog een klein beetje kleuriger maken, het is nu wel heel erg grijs imho. Bedoeling is wel om het lekker rustig te houden, dus wat ik aan ga passen moet ik nog bedenken.
Grijs is niks mis mee, check mijn site maar eens :+ Als dat nog geen grijs met wit is weet ik het ook niet meer :P Maar het kan qua design hier en daar wel wat strakker inderdaad, maar de "kleurstelling" heb ik dan zelf weer minder problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij

djkooij

voorheen Facemodder

Voutloos schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:18:
Dat je dmv een klik op die gallery naar adobe geloodst wordt is stom. Ik had gehoopt dat ik na een klik de dan getoonde foto wat groter te zien zou krijgen.
Tsja... Ik zal dat gedeelte nog aan moeten passen.. De slideshow op de frontpage komt rechtstreeks uit Photoshop, dus ik weet niet of ik de "on-click" actie kan wijzigen.

btw, klikken op de knop gallery's brengt je waar je wezen wilt.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Laatst online: 12-01 22:53
Aha, gratis reclame ;)

Surf nu naar www.lenswork.nl en win spetterende prijzen! >:)
Oh nee, die prijzen heb ik niet, maar misschien wel een paar leuke foto's om naar te kijken.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021
* marrk wakker is...
oh shit, dat gaat een grote update worden :(
... eerst maar eens iets eten

[ Voor 24% gewijzigd door marrk op 28-07-2006 18:51 ]

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:05
Nog in aanbouw. Maar duurt niet al te lang meer.
Dus deze graag even toevoegen in TS. www.wisselwerking.nl

[ Voor 9% gewijzigd door wisselwerking op 31-07-2006 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FlameBoy schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:16:
Aha, gratis reclame ;)

Surf nu naar www.lenswork.nl en win spetterende prijzen! >:)
Oh nee, die prijzen heb ik niet, maar misschien wel een paar leuke foto's om naar te kijken.
Je text loopt onwijs ver naar rechts door ipv netjes af te breken bij het einde van het papiertje (in IE wel, in FF dus niet)

Verder werkt je navigatie ook niet in FF :P

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 31-07-2006 00:32 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Ik ben net begonnen met een site. De hardware draaide thuis maar deze is overleden tijdens de warmte van afgelopen maand. De PC was al 7 jaar oud.

Nu moet ik nog een backup terugzetten. Maar of ik dat doe weet ik nog niet. Overnieuw beginnen lijkt me een beter plan.

http://www.hroling.nl

[ Voor 19% gewijzigd door bolke op 31-07-2006 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Ook maar even "spammen" :).
Van het weekend mijn oude domain uit de kast getrokken en een hostingaccount genomen. Na een aantal avonden mijn kennis van html codes oppoetsen en een beetje hulp van pixelpost is het in een toonbare BETA.
Staan nu voornamelijk een kleine selectie van mijn Canada foto's op.

http://www.tapijtschelp.net (what's in a name :))

Wat vinden we er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
leuk om die linkjes hier naast wat posts in de objectieventopics te leggen, werkt goed om die berichten te relativeren waarin mensen roepen dat ze 'dat verschil in scherpte met die nieuwe lens toch wel echt nodig hebben' ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
@bolke, die van jou vindt ik echt vet

Ik heb sinds kort ook een eigen domein met wat foto's, een beetje op mijn oude site vergeborduurd, nieuwe kleuren, meer compatible met andere browsers en wat meer foto's.

AngeloMichel.nl 8)

[ Voor 8% gewijzigd door semicon op 01-08-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Angeloonie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:32:
[...]

Je text loopt onwijs ver naar rechts door ipv netjes af te breken bij het einde van het papiertje (in IE wel, in FF dus niet)

Verder werkt je navigatie ook niet in FF :P
Ik heb een hekel aan FF dus heb dat niet getest. Nu zie ik het inderdaad. Kennelijk ondersteund FF dus geen iFrame's!! :(

Terug naar de tekentafel dus...

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
wat foto's van mij staan online op www.nijdam.nu
cd images
cd fotos
dir
type bestandsnaam (of klik erop)

N.B. De website werkt dus net als (cmd.exe) de dosprompt dus...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

FlameBoy schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:46:
[...]

Ik heb een hekel aan FF dus heb dat niet getest. Nu zie ik het inderdaad. Kennelijk ondersteund FF dus geen iFrame's!! :(

Terug naar de tekentafel dus...
Hekel of niet (Ik heb zelf IE 5.5 en IE 6 getest terwijl ik juist niets moet hebben van IE) dan nog had je wel even moeten testen.

Je pagina is niet eens XHTM valid, index.htm geeft fouten, index2.html heeft 13 errors volgens W3C en gear.html zelfs 29. Gallery.html en About.html zijn ook niet correct. Vervolgens bega je ook nog eens de constructie fout door tables te gebruiken voor lay-out. Dat wordt tegenwoordig als een behoorlijke nono beschouwd, daar is CSS voor.

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik hak hier in op fouten, maar daarmee wil ik de site zelf niet afkraken. Integendeel, visueel (rendering daargelaten) ziet het er erg prettig uit.

IFRAME werkt prima in FF alleen is je HTML en/of CSS niet correct/compleet. Mijn portfolio gebruikt ook iframes en dat werkt vlekkeloos in FF.

Hoeii, massive edit zo :+

[ Voor 25% gewijzigd door JumpStart op 01-08-2006 11:15 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
JumpStart schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:05:
[...]

Hekel of niet (Ik heb zelf IE 5.5 en IE 6 getest terwijl ik juist niets moet hebben van IE) dan nog had je wel even moeten testen.

Je pagina is niet eens XHTM valid, index2.html heeft al 13 errors volgens W3C. Gear.html zelfs 29.

Vervolgens bega je ook nog eens de constructie fout door tables te gebruiken voor lay-out. Dat wordt tegenwoordig als een behoorlijke nono beschouwd, daar is CSS voor.

IFRAME werkt prima in FF alleen is je HTML en/of CSS misschien niet correct/compleet. Mijn portfolio gebruikt ook iframes en dat gaat prima in FF.
Ten eerste móet ik helemaal niets testen want het is gewoon een website voor persoonlijk gebruik. Het is niet een bedrijf waar ik geld mee verdien ofzo.

En als ik allerlei fouten bega qua constructie, da's dan heel vervelend want ik heb geen idee hoe ik het op zou moeten lossen. Ik was al blij dat ik met 0 kennis dit uit GoLive gesleept heb gekregen en genoodzaakt was op lousy Frontpage te gebruiken.

Maar als je jou expertise zo graag wilt gebruiken anderen te helpen.... Wanneer heb je tijd? ;)

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

[quote]Surf nu naar www.lenswork.nl en win spetterende prijzen! >:)
Oh nee, die prijzen heb ik niet, maar misschien wel een paar leuke foto's om naar te kijken.[/quote]

In je "About me" zitten een aantal foutjes. Je moet je camera model even bijwerken, er staat dat je nu een 20D hebt, bij je gear staat een 30D. Tevens heb je het over een G4, die bestaat niet, wel oa de G1, G2, G3, G5 en G6 (G4 was er nooit).

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
ajhaverkamp schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:18:
[quote]Surf nu naar www.lenswork.nl en win spetterende prijzen! >:)
Oh nee, die prijzen heb ik niet, maar misschien wel een paar leuke foto's om naar te kijken.[/quote]

In je "About me" zitten een aantal foutjes. Je moet je camera model even bijwerken, er staat dat je nu een 20D hebt, bij je gear staat een 30D. Tevens heb je het over een G4, die bestaat niet, wel oa de G1, G2, G3, G5 en G6 (G4 was er nooit).
Thanks! Ik pas het aan.

@JumpStart: Ik bedoelde mijn reactie niet lullig ofzo, maar ik heb gewoon niet de kennis om dergelijke zaken op te lossen. Ik ben je wel alvast dankbaar voor het plaatsen van die link naar W3C, want er zijn wel een paar kleine zaken die ik zelf kan oplossen. (En een heleboel foutmeldingen die nergens op slaan. Hoezo mag "<BR>" en "background="image.gif"" niet?!)

[ Voor 6% gewijzigd door FlameBoy op 01-08-2006 11:59 ]

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Dan zal ik die van mij hier ook maar even neergooien: http://shadowhost.student.utwente.nl/gallery

Niet echt een portfolio, meer een soort van fotoblog, waar ik met enige regelmaat foto's neer gooi :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

FlameBoy schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:22:
[...]

@JumpStart: Ik bedoelde mijn reactie niet lullig ofzo, maar ik heb gewoon niet de kennis om dergelijke zaken op te lossen. Ik ben je wel alvast dankbaar voor het plaatsen van die link naar W3C, want er zijn wel een paar kleine zaken die ik zelf kan oplossen. (En een heleboel foutmeldingen die nergens op slaan. Hoezo mag "<BR>" en "background="image.gif"" niet?!)
Ik bedoelde het verder ook niet lullig, dus dat zit wel goed.

Eerst moet je jezelf eens vragen waarom je nou eigenlijk die portfolio online zet. Je wil blijkbaar laten zien wat je kan, ook al is het nu voor de lol. Maar toch... Of er nou potentieel geld mee bijverdiend kan worden of niet, het blijft een visitekaartje. Zoiets moet je, in mijn ogen, wel goed verzorgen/voor elkaar hebben. Een slecht functionerende website is dan net als een visitekaartje met drukfout, het staat niet netjes. Hoeveel moeite je er vervolgens insteekt om dat recht te trekken, dat is aan jou.

Verder even een verkeerd ontstane indruk de wereld uithelpen. Ik ben zeker géén webdev guru. Ik heb alleen, bij het maken van mijn eigen portfolio, feedback en tips gehad van iemand die dat wel is: Parse devver chem. Met als gevolg dat ik, met heel veel ploeteren en vloeken, erin geslaagd ben om from scratch het zaakje op te bouwen, gewoon met textpad/wordpad. HTML 4.01 transitional compliant enz. enz.

(En in IE 5.0 ziet mijn portfolio er nog steeds niet goed uit, IE is zelf niet compliant :X :X :X)

Over de W3C foutmeldingen die je krijgt: Dat heeft alles te maken met het soort code dat gedeclareerd wordt in je .html files. De uitleg staat er ook bij: De Validator vindt bijvoorbeeld een <BR> op een verkeerde plek, die mag niet binnen een <UL> </UL> lijst staan. Gebruik van <table background="someimage.jpg"> is niet toegestaan in XHTML, dat moet in de vorm <table style="background-image: url(some-image.jpg);">. En zo verder.

Troost je, zelfs professionals hebben soms moeite om semantisch correcte HTML te bouwen. Het kost gewoon tijd en inspanning. Maar euhh, dit is een beetje off-topic, dus zal ik hier verder niet nog langer over doorzagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Boktor
  • Laatst online: 04-08-2024
Dr.Boktor schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:47:
http://bockting.student.utwente.nl/gallery

Foto-albums van mij en de rest van het gezin. Mijn foto's begonnen bij simpele scans van analoge foto's, maar worden vandaag de dag met een Canon EOS 350D gemaakt. Portfolio is gezien het grote aantal foto's niet echt het juiste woord. Voornaamste onderwerpen: natuur, autootjes en sinds kort portret.
Met een regenachtig weekje vakantie heb ik eens tijd gehad om een portfolio in elkaar te knutselen, dus daarom het verzoek om mijn gegevens te vervangen door:

Dr.Boktor: http://bockting.student.utwente.nl/portfolio/
Nu met een heus portfolio (speciaal gebouwd voor dit topique natuurlijk :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:13
Pin0 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:01:
cd images
cd fotos
dir

Ziet er echt verdomd goed uit :D
Niet echt handig, maar wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey als we dan toch allemaal met sites gaan strooien kan die van mij er ook nog wel bij :P

http://www.basandra.nl/photo/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
TomR schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:51:
[...]

Zou dit veranderd kunnnen worden in:

Daily photolog & urban exploration fotografie
Gisteren de nieuwe urbex layout geupload en voor het eerst een portfolio gedeelte. Wordt de TS trouwens nog wel bij gehouden? :+

Portfolio, daily photolog & urban exploration fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

Ik denk, ik zal dit topic eens een rotschop verkopen ;) maar dat blijkt dus niet echt nodig.
Ik heb dus ook EINDELIJK mijn persoonlijke-fotografie website 'af', ik ben nog steeds bezig met content her en der, maar het resultaat mag er wezen vind ik.
www.thundernet.nl

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:04:
Sinds iets meer dan een week heb ik mijn eigen Nikon D70s. Ik heb nog geen tijd gehad om een eigen portfolio te maken, maar heb wel al een foto-blog aangemaakt. Je kan een kijkje nemen op:
http://nicolas-lammens.blogspot.com
Ondertussen heb ik tijd gevonden om een eigen website op te zetten. Je kan een kijkje gaan nemen op http://nicolas-lammens.short.be
(of als die link niet zou functioneren ook rechtstreeks op http://users.telenet.be/Damo/photography)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Dit topic heeft niet echt een kick nodig, topicstarter marrk heeft een kick nodig :+

Uit de openingspost: "marrk wijzigde dit bericht 01-03-2006 14:07 (255%)" We zijn een paar maanden en 80 reacties (waaronder heel wat nieuwe portfolios en wijzigingen) verder ondertussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Pin0 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:01:
cd images
cd fotos
dir

Heel leuk gemaakt. Zeer Orgineel maar verschrikkelijk gebruikers onvriendelijk. :) :)

Gelukkig kan er nog wel geklikt worden op bestandnamen. Alleen jammer dat EXIT niet werkt.....

[ Voor 4% gewijzigd door bolke op 25-08-2006 12:41 ]

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ah! eindelijk reden om hier te posten :D. Ik heb eindelijk een website voor mijn portfolio online gezet :). Ik moet nog veel van mijn foto's erop zetten maar het idee is er.

Voorlopig hier maar binnekort actief op www.gsjosh.nl

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
JumpStart schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:01:
Dit topic heeft niet echt een kick nodig, topicstarter marrk heeft een kick nodig :+

Uit de openingspost: "marrk wijzigde dit bericht 01-03-2006 14:07 (255%)" We zijn een paar maanden en 80 reacties (waaronder heel wat nieuwe portfolios en wijzigingen) verder ondertussen...
Ik zal marrk wel even op irc schoppen :P
Maar sowieso heeft hij een tijd zonder internet gezeten door een verhuizing ofzo.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
klein schopje :P

Mijn website heeft een plastische chirurgie behandeling gehad. Bevat nu alleen nog maar een portfolio, voor het photoblog echt geen tijd meer.

www.tomroelofs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Nice, lekkere toning in je nabewerking :) Navigeren gaat lekker, lekker rustig en overzichtelijk.

Mijne rond de kerst opnieuw opgezet: www.roeligan.nl

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
uiteraard ook een portfolio op het www

www.willemspaan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:03
En graag zou ik ook mijn site hier willen vermelden:

Tot nu toe zijn het vooral reisfoto's en panorama's. Ik heb sinds vorig jaar het fotograferen wat serieuzer opgepakt en de bedoeling is dan ook dat de site wordt bijgehouden met andere fotografie...

http://www.tomsmulders.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je verveelt kan je ook eens op mijn website kijken.
www.edwinbont.nl
Macrofoto's en Illustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

TomR schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:33:

Mijn website heeft een plastische chirurgie behandeling gehad. Bevat nu alleen nog maar een portfolio, voor het photoblog echt geen tijd meer.

www.tomroelofs.nl
Jammer dat je er mee gestopt bent, ik volgde het graag. Je hoeft overigens niet iedere dag een foto te uploaden, dat lijkt me idd behoorlijk tijdrovend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.offersphoto.com
Ben nog midden in een update van Australie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:13

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Hier de mijne:

http://www.evertdoorn.nl/portfolio_overzicht.html

Technisch alleen niet bijster hoogstaand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 20:08
Nou, iemand die het lef heeft om bruidsreportages te schieten....

Nah, ziet er leuk uit, alleen die flash conversie doet je plaatjes weinig goed.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de mijne:

http://photo.lazlo.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
jules schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:37:
[...]

Jammer dat je er mee gestopt bent, ik volgde het graag. Je hoeft overigens niet iedere dag een foto te uploaden, dat lijkt me idd behoorlijk tijdrovend ;)
deed het vaak wel bijna dagelijks, laatste paar weken ook geen tijd gehad voor 1tje per halve week ofzo. Misschien ooit voor later weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
TomR schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:33:

www.tomroelofs.nl
Ik zit aan hetzelfde te denken...Bloggen kost gewoon best wat tijd en ik schiet niet altijd iets blogwaardigs, teveel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
heel herkenbaar, toch nog 1.5jaar uitgehouden. Had dat nooit verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wat het gewoon is: mijn werk is gewoon niet altijd blog-waardig, daar probeer je toch altijd iets te presenteren wat voor iedereen interessant is. Maar de zoveelste speker op een congres is dat niet, terwijl het voor de doelgroep (klant in dit geval) precies is wat hij wil.

Dat is één van de redenen waarom ik overweeg om te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Nog een paar dagen en dan blog ik mijn 1.000ste posting :) 1.000 foto's dus al in totaal geplaatst, en dat elke dag 1. Had niet gedacht dat ik dat zou volhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

Nice Jasper! Ik zit inmiddels ook al over de 1000, maar daar zijn de albumfoto's ook bij opgeteld ;)

Het is inderdaad lastig om iedere dag een interessante foto te posten, ik merk zelf dat ik soms echt diep in de archieven moet duiken om nog een nieuwe foto te vinden, zeker met het weer van de afgelopen week waarbij ik écht geen zin heb om buiten foto's te gaan maken. Dat is ook wel te merken aan de postfrequentie van afgelopen weken, maar ik blijf er naar streven om het iedere dag te doen :P

Je kan er natuurlijk mee stoppen, maar je kan het ook juist als een uitdaging zien ;) :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ah joh, bekijk het van de positieve kant: misschien wel meer tijd voor de contests :Y) Maar het weer maakt het bloggen er niet makkelijker op nee :X Plus dat ik de laatste tijd niet zoveeeelll prive fotografeer, ik maak gewoon té lange dagen op school icm de opdrachten.

[ Voor 52% gewijzigd door neographikal op 27-02-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

Hehe :Y)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Maar die contests/weekopdracht shots kan je toch ook gewoon op je blog knallen? :Y)

Maar het moet inderdaad eens knap weer worden, want dit is niet inspirerend weer. Dus mijn "blog" staat alweer een tijdje droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Kurkentrekker op 03-10-2021 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch ook een weekly photo blog bijhouden? :)
Dan is er toch regelmatig een nieuwe update, maar hoef je dat niet elke dag te doen.
Want stoppen is natuurlijk jammer :)

Leuke sites trouwens die hier worden gepost :)
En vooral ook mooie foto's ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Kan me voorstellen dat congressen idd wat minder interessant zijn, of dat je niet graag naar buiten gaat in de regen om foto's te maken. Aan de andere kant, omdat vrijwel niemand daar zin in heeft, zijn er ook ontzettend weinig foto's van. Nog een andere manier om toch nog aan foto's te komen, lekker binnen aan de slag gaan :Y). Maar neemt nog steeds niet weg dat het tijd kost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitProcessor
  • Laatst online: 00:18
Of je maakt foto's tussen 2 regenbuien door, dan kan je prachtige wolken fotograferen.

Maar als het echt niet lukt, tjah, dan zijn er de archieven hé 8)

Ondertussen ook een beetje reclame maken :

http://blog.bitprocessor.be

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
Hmmz ik lees hier allemaal berichten over GoT'ers die willen gaan stoppen of gestopt zijn met hun fotoblog. Ik ben er juist 1 in elkaar aan flansen.

Dit word natuurlijk niet de uiteindelijke url maar je kunt alvast het eea zien http://www.medisms.nl/wordpress/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
ilovetechno schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:30:
Hmmz ik lees hier allemaal berichten over GoT'ers die willen gaan stoppen of gestopt zijn met hun fotoblog. Ik ben er juist 1 in elkaar aan flansen.

Dit word natuurlijk niet de uiteindelijke url maar je kunt alvast het eea zien http://www.medisms.nl/wordpress/ :)
En nu is het domein in orde en is mijn blog te vinden op http://www.ilovetechnophotography.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zal die van mij dan toch ook maar eens een keer erbij zetten.

http://www.vanderkelen.nl

[ Voor 16% gewijzigd door M a r c o op 22-12-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
MvdKelen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:30:
Ik zal die van mij dan toch ook maar eens een keer erbij zetten.

http://www.vanderkelen.nl

van: Marco van der Kelen
aka MvdKelen
tis nog een beetje leeg. Of kloppen je links soms niet?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Timlog schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:38:
[...]

Hoe bedoel je leeg?

Het zijn niet echt enorm veel foto's nee.
Ben ook nog niet zo lang bezig met foto's maken. Maar er staan er toch best wel wat op hoor.
Onder fotografie heb je 3 albums. (moet je op die foto's klikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
Timlog schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:38:
[...]

Bij mij werkt hij prima. Staan redelijk wat foto's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
MvdKelen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:41:
[...]
Hoe bedoel je leeg?

Het zijn niet echt enorm veel foto's nee.
Ben ook nog niet zo lang bezig met foto's maken. Maar er staan er toch best wel wat op hoor.
Onder fotografie heb je 3 albums. (moet je op die foto's klikken)
ah ik zie het al. Ligt kennelijk aan firefox :) In IE zie ik ze wel

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
zal mn site dan eens wat meer browservriendelijk moeten maken denk ik.
Ik had het eigenlijk nog niet getest met firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dan zal ik die van mij ook aanmelden bij deze www.thehospages.com ;)

ben benieuwd, in het fotografie topic wordt ik consequent uit het lijstje gelaten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn site helemaal geupdate met Porta, een mooie webalbum generator. Laat me eens weten wat jullie ervan vinden. Je vindt de albums onder de kop "portfolio" op mijn website www.dicasa.nl
Voorheen gebruikte ik Jalbum om mijn foto's te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al een poosje niet meer gepost in dit topic maar omdat dit de plek is om je portfolio met daarin je foto's te delen post ik het toch maar hier.

De site: www.rikmoedt.nl
Vrij simpele en kleine site met albums die door middel van simpleviewer zijn gemaakt.
Erg simpel en handig tooltje, die ongetwijfeld al vrij bekend is hier, om snel mooie albums te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig tekst, kan de aandacht naar de foto's ;)

www.richardbakker.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
keiharde kick mensen... ben wel benieuwd naar sites van FG-ers :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Simon schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:12:
keiharde kick mensen... ben wel benieuwd naar sites van FG-ers :)
Idd, tijd voor inspiratie... :P Op dit moment wordt er bij mij achter de schermen keihard gewerkt aan een nieuwe website (ja alweer :+ ).

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, das wel een leuk topic ja. Heb zelf nu met hulp van een vriend een paginaatje opgezet: de albumfunctie is qua design nog niet helemaal mijn zin, maar op dit moment doe ik het er maar mee en wellicht probeer ik het nog eens te verbeteren.
www.henkaarnoutse.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:20:
Ah, das wel een leuk topic ja. Heb zelf nu met hulp van een vriend een paginaatje opgezet: de albumfunctie is qua design nog niet helemaal mijn zin, maar op dit moment doe ik het er maar mee en wellicht probeer ik het nog eens te verbeteren.
www.henkaarnoutse.nl
Is nog niet af nee :) komt wat rommelig over, en wat langzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Ik heb ongeveer een 1,5 weekje geleden de layout van mijn blog aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:22:
[...]

Is nog niet af nee :) komt wat rommelig over, en wat langzaam :)
Dank voor de feedback.
Akkoord, qua rommeligheid ben ik het wel eensch maar mijn website-bouw-vaardigheden zijn onvoldoende om hier uitkomst te bieden dus heb ik een template van Joomla gebruikt. Gallery2 is nu een soort geintegreerd als album, maar gaat bij de afbeeldingmaat 800x533 buiten de template wat er niet uit ziet. Dus zoals ik al meldde zo af en toe eens oplossingen aan het zoeken en proberen.
Wat betreft de snelheid, dit ervaar ik zelf ook wel als langzaam maar hoe is dit te verbeteren? Ideëen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 11:27 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste