* addictive heeft ook eindelijk maar eens wat tijd vrij gemaakt om iets op z'n domein online te zetten...
www.mickbenjamins.nl
www.mickbenjamins.nl
Dat zei je op 22 april ook alsimon schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:12:
die hele startpost is outdated. ik zit nu op www.simondelacourt.nl
Bericht hierboven
Respect dude!addictive schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 23:00:
* addictive heeft ook eindelijk maar eens wat tijd vrij gemaakt om iets op z'n domein online te zetten...
www.mickbenjamins.nl
Gruwelijk gejatte Icoon!
Thanks!RZor schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:40:
[...]
Respect dude!
Wat een ontzettend gave sfeer heb jij in je foto's. St Joost?
Serieus netjes!
Haha, nee geen st Joost dus.addictive schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:45:
[...]
Thanks!
St Joost? Zegt me niets... ga ervan uit dat dat ook een Urbex locatie is?
Gruwelijk gejatte Icoon!
ahzo ^^ Nee, ik doe niets van een foto opleiding, heb er wel naar gekeken, maar was niet echt te spreken over alle resultaten van de eindejaards, vond het mn geld niet waard xDRZor schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:50:
[...]
Haha, nee geen st Joost dus.
St Joost is een foto opleiding in Breda, daar zullen ze je stijl wel waarderen.
Ik zit zelf op de fotovakschool, daar waarderen ze dit soort dingen iets minder zeg maar.
Je mag t doen, maar dan moet je je goed kunnen verdedigen wil je al je punten krijgen.
Er zijn er meer hooraddictive schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:54:
[...]
ahzo ^^ Nee, ik doe niets van een foto opleiding, heb er wel naar gekeken, maar was niet echt te spreken over alle resultaten van de eindejaards, vond het mn geld niet waard xD
Gruwelijk gejatte Icoon!
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 00:05 ]
|>
Indd.. Juist dat is imo de kant die je het moeilijkste zelf kunt leren. Er zijn ook genoeg fora e.d. over de technische kant van de fotografie, die ook belangrijk is, maar helaas heel weinig over de 'communicerende' kant.simon schreef op woensdag 17 december 2008 @ 00:25:
no offence, maar dat is juist de kant waar veel te winnen is.
Verwijderd
en deze discussie ga ik niet meer aan. St Joost is documentair gericht, en niet technisch/esthetisch, wat toch het uitgangspunt is van de meeste fotograferende Tweakers. Dat zijn twee heel verschillende dingen! Dus stop met appels en peren te vergelijken, of kom zelf een keer kijken (ik zit in de derde)Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 00:02:
St joost vind ik maar niks....ze zien bijna overal wel iets in mits het gek( of wazig) genoeg is en je er een mooi verhaaltje bij kan verzinnen... Ze zijn meer op zoek naar de kunst dan echt de foto technische kant...daarnaast was ik ook niet echt te spreken over de resultaten van de eindejaars...zou (bij wijze van spreken) mn oma ook wel kunnen
Mag ie daarna een dagje met mij meelopen op de fotovakschool. Leuke discussie van mensen van buiten de opleidingen. Voor mezelf vind ik het alleen maar knap wat jullie er op het St Joost van maken, misschien niet helemaal mijn ding, maar dat neemt mijn respect voor die kant van de fotografie echt niet weg!Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:03:
[...]
en deze discussie ga ik niet meer aan. St Joost is documentair gericht, en niet technisch/esthetisch, wat toch het uitgangspunt is van de meeste fotograferende Tweakers. Dat zijn twee heel verschillende dingen! Dus stop met appels en peren te vergelijken, of kom zelf een keer kijken (ik zit in de derde)
Gruwelijk gejatte Icoon!
Gruwelijk gejatte Icoon!
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 23:04 ]
Verwijderd
waar zit je RZor, in Den Haag ofzo? Ach weet je, alle opleidingen hebben zo hun voor en nadelen. Open staan voor elkaar is echt heel belangrijk inderdaad. Maar ik zou wel een moord doen voor wat minder lam gedraaide technische camera'sRZor schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:57:
[...]
Mag ie daarna een dagje met mij meelopen op de fotovakschool. Leuke discussie van mensen van buiten de opleidingen. Voor mezelf vind ik het alleen maar knap wat jullie er op het St Joost van maken, misschien niet helemaal mijn ding, maar dat neemt mijn respect voor die kant van de fotografie echt niet weg!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 11:05 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Macsylver op 22-10-2010 05:39 ]
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears
ziet er heel puik uit! vind alleen de verhouding tussen de witte balk en het font van Home, About, etc. niet echt lekker, maar dat is gemierenneuk. Oja, en creative commons is 'some rights reserved' en niet 'all rights reserved', daar hebben we onze oude vertrouwde copyright voorMacsylver schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:29:
Moet nog hard verder aan gewerkt worden maar er is al een begin:
MauriceMikkers.nl*
[ Voor 7% gewijzigd door lateef op 18-12-2008 17:35 ]
Ik weet niet of het bewust is, maar bij je copyright gebruik je een plaatje van Creative Commons, wat inhoudt dat je niet alle rechten voorbehoudt. Maar qua tekst heb je wel 'All rights reserved', nogal tegenstrijdig dus.MauriceMikkers.nl*
[ Voor 6% gewijzigd door Gizz op 18-12-2008 17:46 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
wat je zegt klopt wel hoor. Ik heb nog steeds klasgenoten die het verschil tussen een pdf en een psd maar niet kunnen onthouden.lateef schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:29:
[...]
ziet er heel puik uit! vind alleen de verhouding tussen de witte balk en het font van Home, About, etc. niet echt lekker, maar dat is gemierenneuk. Oja, en creative commons is 'some rights reserved' en niet 'all rights reserved', daar hebben we onze oude vertrouwde copyright voor
[edit:]
oja, nu ik toch bezit ben. het gebruik van nederlands en engels door elkaar vind ik not done. en de opleiding die je doet heet interactive media design, dus met een a ipv een e
kritiek op St. Joost kan ik me in zoverre wel in vinden, dat ik het een erg navelstaarderige opleiding vind, niet alleen binnen de fotografie afdeling. Dat is naar mijn idee ook de reden waarom het niveau verschil op St. Joost altijd heel erg groot is, stuk groter ook dan bij andere academies in Nederland. Want ondanks dat ik zelf ook een academie man ben (geen fotografie), ben ik wel van mening dat er van allee academies in Nederland ook een hoop rotzooi komt, iig in verhouding tot het vele hele goede werk dat van de Nederlands academies komt.
Maar op de fotovakscholen is het naar mijn idee vele malen slechter gesteld, ik zie ook echt totaal geen toekomst voor die opleidingen en al helemaal geen toekomst voor de studenten van die opleiding als professioneel fotograaf.
mijn ervaring met kunstacademies is dat dat vaak de meest creatieve geesten zijn, kennis van techniek is voor hen ondergeschikt en niet noodzakelijk om hun talenten te tonen. ik heb het idee dat jij voor een academiestudente nogal door tech-specs naar de materie kijkt, maar correct me if i'm wrong...Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:55:
[...]Ik heb nog steeds klasgenoten die het verschil tussen een pdf en een psd maar niet kunnen onthouden.
Wil je dit even onderbouwen ajb? Je schopt tegen nogal wat schenen aan hier.lateef schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:29:
[...]
Maar op de fotovakscholen is het naar mijn idee vele malen slechter gesteld, ik zie ook echt totaal geen toekomst voor die opleidingen en al helemaal geen toekomst voor de studenten van die opleiding als professioneel fotograaf.
Gruwelijk gejatte Icoon!
Verwijderd
Dat is een goede zaak hoor. Daarom maak je ook mooie foto's. De gemiddelde fotograaf mag wel wat kritischer naar zijn eigen foto's kijkenVerwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 09:56:
@herrick: idd nooit tevreden, net als over m'n fotos
|>
Verwijderd
Dude! Respect man. Damn wat een foto's!Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:56:
m'n site weer eens veranderd, wilde voornamelijk grotere pics, gelukt met een gemodde simpleviewer.
www.richardbakker.com
Gruwelijk gejatte Icoon!
Verwijderd
Ik kan geen voorbeeld geven van iemand die betere portret foto's maakt dan jij Richard! Damn, wat mooi!Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:56:
m'n site weer eens veranderd, wilde voornamelijk grotere pics, gelukt met een gemodde simpleviewer.
www.richardbakker.com
Verwijderd
lol, dank je wel, maar dan moet je toch wat verder kijken, zijn er meer dan zat van, daarbij is m'n werk nog verre van waar het moet wezen.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:05:
Ik kan geen voorbeeld geven van iemand die betere portret foto's maakt dan jij Richard! Damn, wat mooi!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 11:37 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq