FCB 720's zijn alle drie Xxodd modellen:
http://www.frieslandcompu..._lijst.php?subrubriek=232
http://www.frieslandcompu..._lijst.php?subrubriek=232
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, sorry, was erg onduidelijk. Heb nog geen msi barebones hier in NL gevonden. Van arremoe zelf dan ook maar een pr200 (=ms1221) ya-edition (yak, groen) gekocht, en geupgrade naar een t7700 en 4GB. Ligt hier dus nog een proc T5250 en 2x1GB geheugen..... Assembleren van de pr200 is echt simpel. En ik vind het een erg fijne laptop kwa formaat, en kan ook nog hd-films kijken via de hdmi.Rick Meijer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:27:
[...]
Komt omdat 'ie nog niet uit is (zie paar posts omhoog)... of bedoelde je iets anders?
Is dat echt zo weinig? Als je met een asus eee 10 inch 7.5u kan doen op een 6cell dan moet dat ding wel héél veel extra stroom verbruiken.Rick Meijer schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:24:
Met de 8-cell batterij doe je 119 minuten. Met de 4 cell mag je blij zijn met iets meer dan de helft (er zijn mensen die er net een uur en een kwartier mee doen). Overigens kost de 8 cell knakker 119 euro, zoals al eerder vermeld. Voor meer informatie zou je eigenlijk even het xxodd topic door moeten nemen.
youtube.com/@hisrep
Mensen het aantal cellen heeft helemaal niet te maken met de capaciteit van de accu (hoewel het wel een indicatie is). Het aantal mAh dat een accu kan leveren en het bijhorende voltage geeft we capaciteit aan. (P = U * I )HetWonder schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:50:
[...]
Is dat echt zo weinig? Als je met een asus eee 10 inch 7.5u kan doen op een 6cell dan moet dat ding wel héél veel extra stroom verbruiken.
Weet er iemand trouwens wat het verschil is in energiegebruik tussen een celeron-m en een dual core? Ik heb het ding vooral nodig vanwege de lange accuduur namelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door StraightOn.NL op 28-06-2008 00:28 ]
Verwijderd
Heb toevallig vandaag mijn ALB RS12 (T8100, 2GB, 120GB Sata) binnen gekregen van albcomputers uit duitsland. Is de barebone variant die je volledig kan configureren. En gelukkig gewoon in de kleur zwart ipv die andere 'fantastische' kleuren.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:56:
[...]
Ja, sorry, was erg onduidelijk. Heb nog geen msi barebones hier in NL gevonden. Van arremoe zelf dan ook maar een pr200 (=ms1221) ya-edition (yak, groen) gekocht, en geupgrade naar een t7700 en 4GB. Ligt hier dus nog een proc T5250 en 2x1GB geheugen..... Assembleren van de pr200 is echt simpel. En ik vind het een erg fijne laptop kwa formaat, en kan ook nog hd-films kijken via de hdmi.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 03:17 ]
Verwijderd
Fraaie machine, ben benieuwd naar de metalen behuizing. Erg stevig denk ik?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 03:16:
[...]
Heb toevallig vandaag mijn ALB RS12 (T8100, 2GB, 120GB Sata) binnen gekregen van albcomputers uit duitsland. Is de barebone variant die je volledig kan configureren. En gelukkig gewoon in de kleur zwart ipv die andere 'fantastische' kleuren.
Binnen de eu zijn de barebones voor derden meen ik niet voor handen.... Ze zijn echter wel te importeren uit de US als ik me niet vergis, (zou je voor de zekerheid even moeten zoeken op notebookreview.com). Heb zelf de 8cell batterij en volgens windows XP Pro zou ik er zo'n 4-5 uur mee moeten kunnen doen. Zal als ik tijd heb komende week eens batterymeter instaleren om te bekijken wat de daadwerkelijke tijd bedraagt.
Verwijderd
daar heb je misschien wel gelijk in. ik ga binnenkort op vakantie naar Amerika... dus misschien kan ik er voor mezelf wel 1 kopen. maar barebone gaat dan niet lukken, want dat moet vast allemaal op bestelling enzo. wind is ook nog niet leverbaar dus ik heb nog geen idee welke ik kan en wil kopen. zolang het maar 12" is.. of 10" misschien dus.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:51:
[...]
Fraaie machine, ben benieuwd naar de metalen behuizing. Erg stevig denk ik?
Prijs is ongeveer wat ik al met al voor die van mij heb betaald.
Notebookreview kom ik ook vaak idd. Prijzen van barebones in de vs zijn door de $-koers belachelijk natuurlijk. Maar heb het niet aangedurfd vanwege transport en heffingen bij de douane.
Verwijderd
Neem je toch een kale barebone, en bouw je'm hier op? Als je dan wordt aangehouden op Schiphol scheelt dat ook nog eens in de heffingen. Als je al moet betalen, want het is geen werkende laptop natuurlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:22:
[...]
daar heb je misschien wel gelijk in. ik ga binnenkort op vakantie naar Amerika... dus misschien kan ik er voor mezelf wel 1 kopen. maar barebone gaat dan niet lukken, want dat moet vast allemaal op bestelling enzo. wind is ook nog niet leverbaar dus ik heb nog geen idee welke ik kan en wil kopen. zolang het maar 12" is.. of 10" misschien dus.
Als je toch naar de VS gaat kun je beter een complete 12" kopen. Componenten zijn daar immers zo goedkoop. Er zijn wel scherpe controles door de douane op vluchten uit de VS.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:22:
[...]
daar heb je misschien wel gelijk in. ik ga binnenkort op vakantie naar Amerika...
Verwijderd
Wat miloman zegt is wel een idee, maar ik heb daar niet echt de kennis voor. Dan kan ik inderdaad beter een complete 12" laptop kopen zoals Philflow aan geeft. Daar dacht ik dus al aan, maar geen idee welke laptop nog...Philflow schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:46:
[...]
Als je toch naar de VS gaat kun je beter een complete 12" kopen. Componenten zijn daar immers zo goedkoop. Er zijn wel scherpe controles door de douane op vluchten uit de VS.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 12:27 ]
1. Voor zover ik weet zit op elektronica een importbelasting van 3,5% en dan betaal je nog de 19% btw erbovenop...hoe het specifiek met een laptop zit weet ik niet, gezien dat ook als gegevensdrager gezien kan worden waarvoor de EU misschien een apart tarief heeft (zoals harddiskrecorders, mp3 spelers enz.)Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:25:
[...]
Wat miloman zegt is wel een idee, maar ik heb daar niet echt de kennis voor. Dan kan ik inderdaad beter een complete 12" laptop kopen zoals Philflow aan geeft. Daar dacht ik dus al aan, maar geen idee welke laptop nog...
Hoe dan ook, wat betreft de douane. Hebben mensen hier ervaringen mee? Wat kan me te wachten staan mocht ik een laptop uit de VS meenemen?
Scenario 1: Stel, ik heb de laptop daar gekocht voor 500 dollar en ik kom daar eerlijk voor uit bij de douane. Betaal je dan "enkel" de 20% heffing of dan ook nog een boete?
Scenario 2: Ik koop een laptop en installeer tijdens m'n vakantie wat troep erop om te laten lijken alsof ik de laptop al had voor vertrek (natuurlijk laat ik al het verpakkingsmateriaal dan achter in Amerika)... werkt dat beter? Ik bedoel, je kan toch ook je laptop meenemen op vakantie? Dat valt toch niet te controleren?
edit:
of Scenario 3: ik stuur de laptop naar mezelf vanuit Amerika en zet op de verpakking dat de waarde 200 dollar is of zoiets. Dan betaal je daar toch gewoon belasting overheen? Als het goed is doe ik dat nu ook al met een digitale fotocamera die ik in bestelling heb vanuit Hong Kong. ("Pending customs inspection.")
Verwijderd
Verwijderd
Klopt.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:36:
dat er op notebooks geen import heffing zit. Wel mag je 19% erbij optellen.
Dat wist ik niet.En eventueel een boete wanneer je niet zelf aangeeft dat je hem importeert.
[ Voor 25% gewijzigd door Philflow op 28-06-2008 17:59 ]
Verwijderd
misschien hehe. ik kijk wel even. als ik een laptop daar tegenkom stuur ik um gewoon op in een onopvallende doos waarop staat "technisch product" en "breekbaar" en waarde ongeveer 50% van de werkelijke prijs. moet kunnen. of als "gift".Philflow schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:57:
[...]
Optie 3 kun je proberen maar ze zijn niet achterlijk bij de douaneAls je de indruk kunt wekken dat het een tweedehands computer is dan zou dat wel gaan.
Verwijderd
erbij? stuurde je het dan of nam je het mee als baggage of zo?Philflow schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:41:
Volgens mij scannen ze de dozen, een laptop zien ze dus zo zitten. Bij mij gingen ze echt het typenummer opschrijven en toen checken op amerikaanse sites of het klopte. (ik stond erbij)
besteld in US, opgehaald bij douane kantoor a'dam.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:04:
[...]
erbij? stuurde je het dan of nam je het mee als baggage of zo?
Now i am become death , the destroyer of worlds.
Je haalt die 9 uur pas als je er 8 uur lang niet aan zit en dan nog een uurtje gaat surfen.With the screen set to the 4th level of brightness, wireless on and the system idling for about 8 hours and being used to surf the web for about an hour the battery finally gave up at 9 hours and 53 minutes.
Denk dat je zo rond de 6/7 uur kan verwachten met wat licht werk, wat uiteraard ook erg goed is.This reviewer took the X200 to a coffee shop to do some work for about four hours and only drained the battery down to 55% of the battery life while constantly surfing, typing, opening and installing programs.
[ Voor 3% gewijzigd door wessel99 op 30-07-2008 12:49 ]
trage 1.8" hdd volgens mij. Check the review op NBR, Notebookcheck, Notebookjournal.dewessel99 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:46:
Iemand voor of nadelen aan de 2510p?
Leuk laptopje, lijkt wel verdacht qua behuizing op de oude vostro(dell) serie. Voor de rest leuke specs.
Geen ervaring mee maar wel een tip: Kijk ook naar de Sony Z. Ongeveer even zwaar, goedkoper en 2x zo snel.wessel99 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:39:
En iemand ervaringen met de lenovo X300? Extreem kostbaar, maar wel goeie specs!
Verwijderd
Wow, dat zijn erg interessante laptopjes!Philflow schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:43:
[...]
Geen ervaring mee maar wel een tip: Kijk ook naar de Sony Z. Ongeveer even zwaar, goedkoper en 2x zo snel.
[ Voor 17% gewijzigd door Philflow op 31-07-2008 15:26 ]
Ik heb er een sinds ongeveer een maand. Bevalt me uitstekend tot nog toe - met gemak snel genoeg voor mijn doeleinden, batterijduur is prima en het design is er gewoon op gericht om efficient te kunnen werken...de trackpoint is bijvoorbeeld erg fijn en het toetsenbord is ook erg goedwessel99 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:39:
En iemand ervaringen met de lenovo X300? Extreem kostbaar, maar wel goeie specs!
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
[ Voor 21% gewijzigd door wessel99 op 02-08-2008 14:37 ]
Verwijderd
Ik ben ook sinds kort een erg blije eigenaar van een 2510p. Nu vroeg ik me af welke model je in jouw bezit hebt, gezien de 120GB 5400RPM in 1.8" HDD. Die ben ik zelf nog niet tegengekomen namelijk in mijn zoektocht hiervoor.wessel99 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 07:33:
En het is een 2510p geworden, voor een erg goeie prijs kunnen kopen (zonder SSD helaas). Vind de snelheid van de in dit model geleverde 120gb 5400rpm harddisk wel meevallen maar voor het prijsverschil kan ik er tzt nog wel een SSD in prikken!
Ongelofelijk lichte laptop en ik heb gisteren met gewoon wat surfen/drivers installeren 6.5 uur op de normale settings gehaald met de 6 cells batterij en de 9 cells is besteld (50 dollar incl verzenden).
Happy!
[ Voor 30% gewijzigd door Philflow op 05-08-2008 17:08 ]
Ik zit nu te denken aan een Mtron SSD, zou incl btw ongeveer 600 euro zijn. Wel een bittere pil maar dat was ongeveer het verschil met de laptop die ik anders in de VS zou halen en ik verwacht ook nog wel iets voor de 1.8inch 100gb schijf terug te kunnen krijgen. Die Mtron zou 100mbit sustained moeten kunnen halen en accesstimes van 0.1ms, dan moet het ding wel echt kunnen gaan vliegen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:43:
Thx voor het delen van de ervaringen...
Als er nog interessante gebruikservaringen bijkomen mag je ze steeds melden. Het is namelijk idd een erg interessante laptop.
Je hebt namelijk de netbooks (allemaal atom en gelijkaardige specs, op zich voldoende) en dan heb je ook de 'volwaardige' laptops, met volwaardige laptophardware, zo klein en licht mogelijk uitgevoerd. HP 2510, TZ serie van vaio, x300 (en opvolgers, daar was gisteren nog een bericht over op de fp). Ik vergeet er vast een paar, maar dat zijn ze zowat. Het verschil is wel dat een netbook 400 euro kost, en de genoemde voorbeelden minstens een drievoud, in euros vaak het viervoud.
Wat toch een bittere drempel is, als je in principe wel vooruit zou kunnen met een netbook (in mijn geval dan). Wat me stoort aan laptops is niet zozeer de grootte, 12/13" kan prima, het gewicht en de 'bulky-ness', dat is een afknapper.
Probleem is dat je voor die prijzen al in Macbook Air gebied komt, welke natuurlijk de voorkeur heeft. (alu, verlicht toetsenbord, toetsenbord met losse buttons, enz...) HP is dan voor omgerekend 1000 euro wel een goede deal.
Bijt je trouwens niet te hard vast op die SSD. Vooralsnog is de gewone HD echt nog niet weggeconcurreerd, en ondanks dat iedereen nogal gefixeerd is op het 'bewegende onderdelen' verhaaltje heeft een traditionele harddisk best wel voordelen.
Vergeet niet dat een gewone harddisk al meer dan 20 jaar ontwikkeld wordt. Bewegende onderdelen is ook niet echt een dramatisch probleem, met de huidige bewegings-sensing technieken die de koppen parkeren. Verder zijn ze goedkoop voor véél opslag, en verbruiken ze ook relatief weinig.
De goedkope SSD die in de netbooks te vinden zijn presteren in elk geval allesbehalve beter dan een gewone traditionele harddisk. Misschien dat het in de upperclass SSD's beter gesteld is (64GB en meer)
Ik ga voor een Samsung Q210 of Q310 (13inch). Vanaf 25 augustus in Nederland te verkrijgen. Of weet iemand een goede shop in Engeland of Duitsland? Daar zijn ze al te krijgen.
Dank, ondertussen ook zelf gevonden. Ik doelde voornamelijk op het feit dat wessel99 een HP 2510p had gekocht met 1.8" 120GB 5400 RPM schijf erin, deze kan ik verder niet terugvinden bij HP.Philflow schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:04:
Toshiba maakt een 160GB 1.8" 5400rpm. Ik weet niet of ze al te koop zijn.
http://www.hardware.info/...0_GB_in_18_5400_RPM_disk/
Samsung heeft een 1.8" 120GB 5400rpm:
http://www.samsung.com/gl...=68&model_cd=266&tab=fea#
Op de amerikaanse lenovo site kan je ze al bestellen, heb ze nog niet in europa/nederland gezien.zerotol schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:38:
...
Iemand die weet waar je die lenovo's kunt kopen
Dus echt nergens een fatsoenlijke 64gb 1.8" SSD te kopen, helemaal om simpel van te wordenwessel99 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:12:
Ik heb via ebay de 9 cells batterij besteld (tip, zoek op het HP typenr) van een no-name brand. Accu was 35 dollar + 15 dollar verzendkosten als ik me niet vergis. Welliswaar niet origineel HP maar voor zo weinig geld neem ik dat risico wel.
Heb overigens ondertussen contact met goedkopere SSD leveranciers, nu zo tegen de 400 euro voor een 64gb, al hebben ze hem nergens op voorraad en krijg ik ook wisselende signalen over uberhaupt de leverbaarheid.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik had die vraag ook gesteld een paar posts boven je. Ik vind hem er erg goed uit zien. Er zijn 2 reviews te vinden, een bij een noorse site en een bij hardware.info.RnB schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:31:
Mensen die ervaring hebben met de Packard Bell EasyNote BG45?
Het is een erg goedkope (599,-) 12'' laptop met een Intel® Pentium® dual-core processor T2390, 3GB RAM, 160GB harddisk en weegt maar 1,6KG.
Op http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=8 kun je gebruikerservaringen vinden. Heel positief allemaal. Alleen jammer van de prijzen in Nederland. (Dell heeft trouwens net de E6400 14" met 1440*900 gelanceerd)dizzytal schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:47:
Dus vandaar hier de vraag: iemand iets te melden over deze Z11XN?
Deze sony spreekt mij ook erg aan vooral omdat hij maar 1,5kg weegt en een superresolutie heeft. Ben ook wel benieuwd naar reviews hierover.dizzytal schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:47:
Het is niet echt 12" maar toch hier maar eens informeren of er al iemand enige ervaring heeft met de Sony VGN-Z11XN. Ik ben volgens mij al meer dan een jaar aan het zoeken naar een vervanger voor mijn Inspiron 8600 (1920x1200) en aangezien het ding gebruikt wordt voor alleen wat standaard dingen moet 't eigenlijk gewoon 12 of 13,1" zijn.
Met name het scherm c.q. resolutie van de Sony spreekt mij er aan (dat is ook altijd de reden geweest dan ik voor Dell koos), daar naast de prijs aantrekkelijker dan de Lenovo X300 (met tevens een iets lagere scherm resolutie) maar niemand heeft dat ding natuurlijk staan zodat ik even kan kijken... Dus vandaar hier de vraag: iemand iets te melden over deze Z11XN?
[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 13-08-2008 13:47 ]
It may be distractingly glossy, but the Packard Bell Easy Note BG45-U-300's high-resolution screen proved impressive, with excellent contrast and brightness.
bron: http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?reviewid=2377Verdict
The Packard Bell Easy Note BG45-U-300 is a smart and superbly finished laptop that justifies the expense. Fast and sleek, it's up to desktop-level challenges yet can be lugged around easily.
[ Voor 6% gewijzigd door RnB op 13-08-2008 13:49 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 13-08-2008 13:55 ]
Hmm, dan lees ik er zeker over heen, want ik zie niets over de Z, alleen maar speculaties en een thread van gisteren wanneer 'we' nu eindelijk reviews kunnen verwachten. Wel reviews van de xZ maar niet van de Z11. Ding is natuurlijk 'net' uit en is wellicht minder interessant om te reviewen (qua doelgroep)Philflow schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:33:
[...]
Op http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=8 kun je gebruikerservaringen vinden. Heel positief allemaal. Alleen jammer van de prijzen in Nederland. (Dell heeft trouwens net de E6400 14" met 1440*900 gelanceerd)
Inderdaad
[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 13-08-2008 14:36 ]
Deze bedoel je: pricewatch: Asus F9SG-2P035CVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:21:
He Regeneration, waarom geen Asus F9SG dan?
MSI VR201 | Asus F9SG | |
Pricewatch | MSI Megabook VR201-016NL 635 euro tot 698 | Asus F9SG-2P035C ~887 tot ~1006 euro |
Scherm | 12" met 1280 x 800 | 12" met 1280 x 800 |
Processor | Intel Core Duo T2330 | Intel Core 2 Duo T8300 |
RAM | 2GB | 3GB |
HDD | 160GB | 250 |
Optische schijf | DVD+/-RW | DVD+/-RW DL |
Gewicht | 1.9kg | 1.9kg |
Garantie | 2 jaar | 2 jaar |
Heb zelf uiteindelijk voor 550 een 4 maanden jonge HP 2510p van 1.29kg gekocht, C2D 1.2ghz, DVDrw, 100GB (1.8" harddisk), 2GB.Regeneration schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:48:
Had laatst ook een beetje gezocht naar een wat goedkope 12" laptop en kwam daarbij de volgende tegen lijkt me niet eens zo'n slechte deal dus dacht ik post ik hem hier ook maar even:
pricewatch: MSI Megabook VR201-016NL - Vanafprijs 635 euro (tot ~700)
Belangrijkste specs:
12" met 1280 x 800
Intel Core Duo T2330
2GB
160GB
DVD+/-RW
1.9kg
2 jaar garantie
Verwijderd
Inderdaad. E Slim is wat anders en waarschijnlijk een stuk goedkoper dan de E4200.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:16:
Het is nog niet de Dell E Slim serie alhoewel ik het onduidelijk vind. Wel een "E serie", maar dit heeft volgens mij weinig te maken met de Dell E Slim waar een tijdje geleden geruchten over zijn geweest?
Er zijn wel wat lichte opties: Sony TZ weegt 1,19kg en Sony G11 weegt 1,13kg (wel duur grapje). En de netbooks met 6 cell accu zijn weer zwaarder dan dat.De enige laptops die nu rond de 1 kg hangen zijn netbooks.
Kijk je moet ook niet dit soort dingen in je pauze willen doen
Als je zijn posts hebt gelezen heb je het meeste wel gezien. De anderen zijn mensen die er even hebben gewerkt met de Z in Sonystyle winkels. De japanse reviews worden aardig vertaald. Over een weekje of misschien 2 zullen er wel wat meer reviews zijn.dizzytal schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:37:
[...]
De enige userreview waarvan ik wist dat ie er was is idd van IsamuX.
[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 13-08-2008 16:50 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Philflow op 18-08-2008 17:41 ]
Wat ik uit de eerste reviews opmaak is dat het een leuk ding is met redeijk goede prestaties maar dat de 6cells batterij wel een must is om er meer dan een uur a anderhalf uur accutijd uit te sleuren.WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:28:
Ik zit er serieus over na te denken om de Lenovo 3000 V200 te kopen deze kost nu bij b.v misco.nl maar € 595,--
Specs ; T8300, 2 GB intern, 160 GB HD, GMA X3100, DVD+/-RW, Wifi, Bluetooth, 12,1" WXGA TFT, FireWire, cardreader, enz enz
Iemand hier gebruiks ervaring met deze sub-notebook ??
Heeft iemand deze inmiddels in zijn/haar bezit ?RnB schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:31:
Mensen die ervaring hebben met de Packard Bell EasyNote BG45?
Het is een erg goedkope (599,-) 12'' laptop met een Intel® Pentium® dual-core processor T2390, 3GB RAM, 160GB harddisk en weegt maar 1,6KG.
Het ding zag er redelijk goed uit in de winkel, maar had wat twijfels bij het scherm. Dat ding draaide gewoon een dixons screensaver, maar het spatte niet bepaald van het scherm af. Daarnaast heb ik ook niet echt goede ervaringen met Packard Bells qua bouwkwaliteit ed.
Maargoed, voor die prijs wil ik nog wel wat door de vingers zien, maar het moet natuurlijk niet te gek worden. Dan spaar ik wel verder voor een betere laptop.
Dit ding is trouwens ook in een 999,- versie te verkrijgen, verschil met deze is dat er een Core2duo en een DVD-ROM/CD-RW drive inzit. En voor een 999,- machine kan je niet komen met een brak ding neem ik aan, dus zou de 599,- versie net zo stevig in elkaar moeten zitten niet waar?
Pay peanuts get monkeys !
Ik ben ook benieuwd. Zag hem bij de MM en vond het eigenlijk de mooiste laptop die daar stond.Dutch_guy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:50:
[...]
Heeft iemand deze inmiddels in zijn/haar bezit ?
Zag hem bij de Media Markt en ziet er erg mooi uit. Ben alleen niet zo een fan van Packard Bell.
Grappig bij mij precies hetzelfde. Ik kwam voor de samsung 12" maar die kan echt geen stijl prijs winnen. Wel jammer dat de Packard Bell geen HDMI/DVI heeft, de Samsung wel.Dutch_guy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:46:
Ik kwam eigenlijk kijken naar de Q210 van Samsung. Maar die viel mij erg tegen.
[ Voor 31% gewijzigd door Philflow op 26-08-2008 16:13 ]
Ok maar op de 3-cells ( 2600 mAh ) batterij na is het toch een cool ding met een Core2Duo T8300 CPU en een DVD brander enz enz enz tochsander- schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:39:
[...]
Wat ik uit de eerste reviews opmaak is dat het een leuk ding is met redeijk goede prestaties maar dat de 6cells batterij wel een must is om er meer dan een uur a anderhalf uur accutijd uit te sleuren.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq