Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
Breng is een kijkje op deze serverHIValicious schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:55:
weet iemand nog wat servers a lá croqadille?
want die is nu redelijk vaak leeg...
Creativehosting.nl :: Public #3 :: HL2: Cstrike: Source dust / dust2 & Aztec
80.69.77.12:27015
max 16 players.
tickrate 100
[NL/BE] =EPW= Public Server || serververhuur.com
IP: 80.69.79.154:27016
[ Voor 5% gewijzigd door Sjoerd op 21-10-2005 09:44 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Ben er zelf ook al eens toevallig tussen beland, maar was er even snel weer uit. Snapte er zelf ook niks van en had geen idee hoe je je dan zelf zou kunnen onzichtbaar maken of lazers kon gebruiken. Misschien zijn er hier tweakers die er wat meer ervaring mee hebben?EfBe schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:11:
wtf is die warcraft mod zeg... onzichtbare lui, lasers... bizar.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
geen schaduwen geen regen.T!m0n schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:23:
ziet VAC2 die bestandjes dat je geen schaduwen heb en geen regen enzo (voor fps) niet aan als cheat?
met je DX7 kaartje zou je jezelf zozwaar benadelen met 10/15 fps als je dat aan laat dat je niks meer raakschiet met je dia serie
http://www.adf-hq.nl
Ooooh, was dat die shit dat je een class kon kiezen.. Undead enzo.. Klonk stoer maar wist idd niet wat ik ermee moest....SurfHenk schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:48:
[...]
Ben er zelf ook al eens toevallig tussen beland, maar was er even snel weer uit. Snapte er zelf ook niks van en had geen idee hoe je je dan zelf zou kunnen onzichtbaar maken of lazers kon gebruiken. Misschien zijn er hier tweakers die er wat meer ervaring mee hebben?
Net als al die DeathMatch dingen.. Ik liep in een sessie de_lockdown op een server, overal lagen wapens en bodies, maar ik kon niets oppakken. Dus met standaard guns maar rennen & instant spawnen.. FPS van 10 door de honderden bodies die overal lagen.. Kan me niet echt boeien zoiets....
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ik wil dus graag dat na elke kill in de console staat hoe jij bent gekilled of hoe je iemand hebt gekilled. Liefst met percentages aan damage per hitbox. Weet iemand welk script of welke tool/mod daarvoor gebruikt wordt? Ik zou graag een naam of de url willen weten.
Kan deze mod/tool/dit script op een niet-dedicated server gedraait worden?
en ik wil dat heel graag uit hebben!!! andere kan je niet fatsoenlijk rushe omdat je nog niet kan switchen van gun....SayDay schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:20:
Op veel servers krijg je wat statistieken zodra je iemand hebt gekilled. "SayDay killed Jantje. 3 shots to the head, 2 to the body. 124% damage." Zoiets achtigs.![]()
Ik wil dus graag dat na elke kill in de console staat hoe jij bent gekilled of hoe je iemand hebt gekilled. Liefst met percentages aan damage per hitbox. Weet iemand welk script of welke tool/mod daarvoor gebruikt wordt? Ik zou graag een naam of de url willen weten.
Kan deze mod/tool/dit script op een niet-dedicated server gedraait worden?
Ik zit eraan te denken mijn adsl-abbo te downgraden. Heb ik met een upload van 265 kb/s met CS:S nog een ping die speelbaar is?
Je zal wel 25 kb/s bedoelenRoelos schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:17:
ff een vraagje tussendoor...
Ik zit eraan te denken mijn adsl-abbo te downgraden. Heb ik met een upload van 265 kb/s met CS:S nog een ping die speelbaar is?
TMAXTINT
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Verwijderd
[code]
bind "F1" "play music/1.wav"
bind "F2" "play music/2.mp3"
bind "F3" "play music/3.mp3"
[code]
Dan werkt het allemaal perfect (mits ik de juist gecodeerde muziek gebruik en het niet al te groot is) maar nadat een ronde is afgelopen dan stopt de muziek
Kan dat gemaakt worden dat dat aan blijft staan of moet ik dan winamp extern gaan draaien?
@ raging bull: waarschijnlijk doet css automatisch iets van "stopsound" :: dan worden alle huidig lopende geluiden gestopt. Ik denk dat je dan toch echt zoals je zelf zegt een externe media player draaien.
[ Voor 34% gewijzigd door Quadro! op 23-10-2005 19:39 ]
Verwijderd
Of dat stopsound ergens uit de CSS script zelf gooien... maar waar...Johnnyburn schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:09:
Hmm, ik loop al een tijdje tegen het volgende aan. Het gaat om een "granaten-gooi-bind". Ik heb al veel gegoogled en zelf geprobeerd, maar het wil maar niet lukken. Heeft iemand hier binds liggen die een granaat gooien?
@ raging bull: waarschijnlijk doet css automatisch iets van "stopsound" :: dan worden alle huidig lopende geluiden gestopt. Ik denk dat je dan toch echt zoals je zelf zegt een externe media player draaien.
1
2
3
4
| bestand: stopsound.cfg soundscape_fadetime 99999 soundscape_flush |
Deze file in je config dir zetten en oproepen via:
1
2
3
| bind "key" exec "stopsound.cfg" exec stopsounc.cfg (in console) |
Als er servers draaien met CSP 1.1 of EuroCSP 1.1 werkt dit scriptje niet! De meeste publics hebben dit niet dus werkt het gegarandeerd.
Dit scriptje kan je ook in DoD:S en HL2 gebruiken (en een berg andere mods)
[ Voor 13% gewijzigd door ReddishRat op 23-10-2005 20:40 ]
Verwijderd
ragingb.pointclark.net:27015
Is de ping ok? geen lag? Moet nog veel aan gebeuren... ben op zoek naar een server admin tool die web based is voor linux of met een gui ofzo... en ik wil er votemap en die meuk op hebben...
Verwijderd

systeem hier
Pentium 4 -2600
Radeon 9800 pro
512DDR 400 mem
sound onboard
Gigabyt moederbord [type ff kwijt]
voor de rest Dvd DL brander [16speed]
en dvd lezer [alle 2 NEC]
3com netwerk kaartje voor Adsl basic
Draytek 2200e routertje
Wat voor instellingen speel je?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 03:25:
Nice Fps ruim boven de 100 in bepaalde mappen zelft 150-plus....... is dit wel normaal?
![]()
systeem hier
Pentium 4 -2600
Radeon 9800 pro
512DDR 400 mem
sound onboard
Gigabyt moederbord [type ff kwijt]
voor de rest Dvd DL brander [16speed]
en dvd lezer [alle 2 NEC]
3com netwerk kaartje voor Adsl basic
Draytek 2200e routertje
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
This is the Way.
Die bestaan wel dacht ik, een hele tijd geleden kwam ik een keer iemand tegen, die zon script had:HIValicious schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:42:
dat gren-gooi script lijkt me ook wel interessant...
1. koop HE
2. selecteer HE
3. gooi HE
Ging ie spelen tot ie 16000 Dollar had, om daarna op spawn een hele tijd granaten liggen te spammen (zag er wel geinig uit, maar wel nogal nutteloos).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dan koop ik voor al mijn geld wapens en gooi ze op spawn neer en meld dan dat er wapens gratis liggen
Ik speel met een nieuwe monitor nu op een grootere resolutie. ( was 1024x768, moet nu zijn 1280x1024 )
Dit voer ik in in options, maar dit word niet onthouden/weggeschreven in .cfg? hoe kan ik dit oplossen, hij start elke keer weer op met 1024x768.
Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
Ik heb dus ook het probleem dat hij steeds niet onthoud dat ik op allerhoogste graphics speel. Als ik AA en AS op hoogste zet en alle options op high enzo dan staan ze de volgende keer dat ik CS:S open weer op de recommemded setings (die met dat sterretje er bij)shaggy8675 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:06:
Klein probleempje.
Ik speel met een nieuwe monitor nu op een grootere resolutie. ( was 1024x768, moet nu zijn 1280x1024 )
Dit voer ik in in options, maar dit word niet onthouden/weggeschreven in .cfg? hoe kan ik dit oplossen, hij start elke keer weer op met 1024x768.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 23:09 ]
heeft te maken met het instellen van dxlevel in je configfile of je opstarten. (mat_dxlevel in configfile of -dxlevel in launch options)Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:30:
[...]
Ik heb dus ook het probleem dat hij steeds niet onthoud dat ik op allerhoogste graphics speel. Als ik AA en AS op hoogste zet en alle options op high enzo dan staan ze de volgende keer dat ik CS:S open weer op de recommemded setings (die met dat sterretje er bij)
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
http://www.geoffreyhuntle...ts/counter-strike-script/ Dit programma installeer je en dan kun je je buyscript gewoon bij controls instellenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:09:
weet iemand die site dat je zo je auto buy config kan instellen?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
1
2
| alias "throwflash" "use weapon_flashbang; wait; wait; wait; wait; wait; wait; +attack; wait; wait; wait; wait; -attack" bind "h" "throwflash" |
Idd, hier heb ik er ook nog steeds last van!Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:30:
[...]
Ik heb dus ook het probleem dat hij steeds niet onthoud dat ik op allerhoogste graphics speel. Als ik AA en AS op hoogste zet en alle options op high enzo dan staan ze de volgende keer dat ik CS:S open weer op de recommemded setings (die met dat sterretje er bij)
Je kunt het command voor een ander DXlevel weghalen, dan word wel alles onthouden, maar ik wil gewoon in DX7 spelen!
Vergeet het...sinds VALVe weer met CPL in zee is gegaan om enkele bugs uit CS1.6 te halen (ja die mod van een spel van bijna 7 jaar uit waar de pixels die je ziet op 1 hand te tellen zijn) is het wel weer duidelijk geworden aan welk spel VALVe weer geld wil verdienen, en laat dat nou toevallig niet CS:S zijn.Pedr0 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:38:
Komt er ooit nog een 'echte' update? Nieuwe models, maps, etc???

Verwijderd
Maar nou heb ik een paar vraagjes. Mijn server draait op linux dus aub rekening houden daarmee
Als ik join kan ik geen wapens kopen omdat ik dan al over mijn buy time heen ben.. En de timer staat ook op 00:00 in het rood.. Dat is al metteen nadat ik spawn.. Hoe moet ik dit oplossen? Ook ziet het er naar uit dat de server niet automatich een nieuwe map gaat draaien als er nog geen spelers op zitten...
Hoe plant ik die server in de public list van CS:S?
Is er ook een server admin pack voor CS:S server voor linux? Ik wil dus ook votemap en statsme etc etc...
Is er een stats pagina (php oid) voor CS:S dat ik dan op internet kan kijken hoe het er met mijn server voor staat?
Ziet een van jullie mischienn nog iets wat niet klopt aan mijn server?
als een iemand even CT en jij T joint dan start de game wel
This is the Way.
1 : gaat vanzelfVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:00:
1:Hoe plant ik die server in de public list van CS:S?
2:Is er ook een server admin pack voor CS:S server voor linux? Ik wil dus ook votemap en statsme etc etc...
3:Is er een stats pagina (php oid) voor CS:S dat ik dan op internet kan kijken hoe het er met mijn server voor staat?
Ziet een van jullie mischienn nog iets wat niet klopt aan mijn server?
2:Mani?? www.mani-admin-plugin.com
3: zoals HLStats?? of www.game-monitor.com (kan je je poort ook zien)
Verwijderd
Maar kan ik die extra g toetsen ook gebruiken als bind toetsen
voor bv radio berichten enzo?
En hoe moet ik die binds met die g toetsen dan instellen?
1: mits je de juiste poorten geopend hebtmirelia schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:08:
[...]
1 : gaat vanzelf
2:Mani?? www.mani-admin-plugin.com
3: zoals HLStats?? of www.game-monitor.com (kan je je poort ook zien)
2: www.beetlesmod.com
3: mail me even als je nog een php script zoekt (ongeveer zoals op www.onlydutch.nl of op www.onlydutch.nl/status.php)
Verwijderd
En welke poorten moet ik dan openen om hem in de public list te krijgen?Hollanda schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 04:15:
[...]
1: mits je de juiste poorten geopend hebt
C:\games\cs2\SteamApps\xxxxx\counter-strike source\cstrike\cfg
http://specs.tweak.to/12504
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht dat dat die alleen op windows werkte...
Dat was altijd wel leuk ja, als je het gevonden hebt post het ip dan ook evenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:25:
Ik vind dat Protect the VIP weer terug moet komen... Ik hoorde dat er een mod was voor VIP?? Maar welke server draaien die?
Q: The last Steam weekly news update stated once again that The Lost Coast will be released soon. Still, many would like to know more about the Counter-Strike: Source and Day of Defeat: Source content that was mentioned in the same announcement.
A: While we haven't done a significant release for Counter-Strike: Source in a little while, we've been continuously building content for it. There are two new maps on the horizon for Counter-Strike: Source, de_nuke, and cs_militia, which will bring the total number of maps we've released to 18. The team has also been busy working on getting the rest of the player models built, which we'll also be releasing soon. November should be a fun month for Counter-Strike: Source fans.
On the Day of Defeat: Source front, we have a few maps currently in development. There will be a mix of new maps and a Source adaptation of an original Day of Defeat map coming before the calendar year is over.
@RagingbullVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:11:
[...]
En welke poorten moet ik dan openen om hem in de public list te krijgen?
UDP 1200 (Friends Network)
UDP 27000 to 27015 (Gameport)
UDP 27020
TCP 27030 to 27039
TCP: 27015 (SRCDS Rcon port)
@Hollanda
Ik zou best die status-blocks willen hebben die op jullie hoofdpagina staan (met die screenshots).
Als je die wilt geven graag je kent mijn mailadres (mits er geen rechten op zitten uiteraard anders gaat het over)
Verwijderd
Ik zie idd nu dat hij in de public list staat jamirelia schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:19:
[...]
@Ragingbull
UDP 1200 (Friends Network)
UDP 27000 to 27015 (Gameport)
UDP 27020
TCP 27030 to 27039
TCP: 27015 (SRCDS Rcon port)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 15:53 ]
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:11:
[...]
En welke poorten moet ik dan openen om hem in de public list te krijgen?

Is een mod voor, op www.cs-source.nl meer daarover (even in de nieuwsberichten zoeken).Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:25:
Ik vind dat Protect the VIP weer terug moet komen... Ik hoorde dat er een mod was voor VIP?? Maar welke server draaien die?
Zitten inderdaad rechten op en verder heb je er ook niks aan want werkt icm onze ftp server (voor ranks info) en icm beetlesmodmirelia schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:19:
@Hollanda
Ik zou best die status-blocks willen hebben die op jullie hoofdpagina staan (met die screenshots).
Als je die wilt geven graag je kent mijn mailadres (mits er geen rechten op zitten uiteraard anders gaat het over)
[ Voor 74% gewijzigd door Hollanda op 26-10-2005 22:03 ]
Verwijderd
Hopen dat dat snel veranderd..
BTW MORGEN BEN IK JARIG!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 22:53 ]
Proficiat!Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:53:
Ik lees op de boven genoemde nieuws site dat VIP nog niet uit is om op je server te installeren... Het is nog steeds in de testfase.
Hopen dat dat snel veranderd..
BTW MORGEN BEN IK JARIG!!!(word 18)
offtopic....
Gefeliciteerd....
ontopic
Ik zou liever hebben dat Valve met de VIP zou gaan komen...
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Bij mij niet (paarse vlekken overal!).Eperium schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:51:
Is het verstandig om met Vsync aan te spelen? Of juist niet?
Heeft iets te maken met de sychronisatie van de input en output, weet het niet zeker, iemand anders misschien?
Volgens mij is Vsync dat je fps gelijk zijn (iig niet hoger als) de refresh-rate van je monitor. Dus dat je niet overbodig dingen opnieuw gaat renderen.joswillems86 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:59:
[...]
Bij mij niet (paarse vlekken overal!).
Heeft iets te maken met de sychronisatie van de input en output, weet het niet zeker, iemand anders misschien?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Dat zou best wel eens kunnen want wat ik gehoord heb is dat als je Vsync uit zet je dan minder FPS hebt..Vanitas schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:59:
[...]
Volgens mij is Vsync dat je fps gelijk zijn (iig niet hoger als) de refresh-rate van je monitor. Dus dat je niet overbodig dingen opnieuw gaat renderen.
Verwijderd
Dat binnenkort duurd inmiddels al een jaar...Brakkie schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:25:
[...]
Was het niet zo dat je binnenkort kon kiezen tussen verschillende modellen?
Hmm, ja... als je bedoelt om op spawn te staan en dan automatisch dingen te gooien, buy, gooi, buy, gooi: dat was niet mijn intentie.. De bedoeling was dat je gewoon op een knop drukt en dat je dan een granaat gooit.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:45:
hoe zit dat nu met die nade script ik wil die wel hebben man:D weet je hoe lache dat is
hier link naar mijn vorige post waar ik nog geen suggesties op heb gehad
Hoelang was css ook al weer uitVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:53:
[...]
Dat binnenkort duurd inmiddels al een jaar...
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:05:
[...]
1024/768 32 bits alles op gemiddeld ik stuur straks evene en sceenshot mee als ik thuis ben
eerst werken tot 23:00 uur![]()
V-Sync staat voor Vertical Synchronisation.
Heb je wel eens een spel gezien waar je snel van links naar rechts beweegt dat de boven en onderkant iets uit elkaar gaan? neej, nou, ik wel. Ik heb daar wel last van, dus bij een hoge resolutie (zodat je FPS onder je refresh rate zakt) zie ik het heel erg. Om dat te verhelpen moet je V-Sync aan hebben, wat weer resulteert in een lagere FPS.
Tis de gulden middenweg zoeken. Lage settings is al hoge fps, en V-Sync niet nodig, en ziet er niet uit! Hoge fps is v-sync wel nodig waardoor je fps dropt en je weer lage res nodig hebt!!
Dus, kies maar..
aan mijn systeem zal het niet ligge zie mijn sig maar.
ATI catalyst 5.10 (de nieuwste iig) wordt gebruikt.
Verwijderd
Lijkt me een geheugen probleem.. Heb je verder geen last van vastlopers in windows? Probeer eens memest te draaien. Zou ook een warmte probleem kunnen zijn.. Is je pc koel? Heb je oudere versies van je ATI drivers al getest?CreativeMind schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:13:
Ik heb beetje last van een raar probleem eigelijk, als ik CSS doe gaat het 1 a 2 rondjes goed, maar daarna vallen d'r gewoon textures weg of zie ik de tegenstander of me eigen team niet meer lopen, of dan verdwijnen ingame objects zoals kratten of olievaten weg. wat dus uitmond in een hanger. en ik moet resetten. weet iemand wat voor probleem dit is?
aan mijn systeem zal het niet ligge zie mijn sig maar.
ATI catalyst 5.10 (de nieuwste iig) wordt gebruikt.
Ik had namelijk altijd na 2 minuten een blauw scherm in GTA-SA. Dit kwam door de nieuwst nForce drivers.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 00:33 ]
geheugen en warmteprobs zijn uitgesloten want AOE3 op full draait ie wel gewoon, en ik flight sim heel veel en dat trekt ie ook gewoon. behalve CSS. Ik verdenk zelf de ATI driver maar ja ik heb nog niemand anders gehoord vn dit probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:32:
[...]
Lijkt me een geheugen probleem.. Heb je verder geen last van vastlopers in windows? Probeer eens memest te draaien. Zou ook een warmte probleem kunnen zijn.. Is je pc koel? Heb je oudere versies van je ATI drivers al getest?
Ik had namelijk altijd na 2 minuten een blauw scherm in GTA-SA. Dit kwam door de nieuwst nForce drivers.
Verwijderd
Dat een andere game niet wl wil niet altijd iets zeggen... Bij mij werkte GTA-SA niet maar CS:S, GTA-VC, Brothers in Arms, Batlefield 2 wel..CreativeMind schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:46:
[...]
geheugen en warmteprobs zijn uitgesloten want AOE3 op full draait ie wel gewoon, en ik flight sim heel veel en dat trekt ie ook gewoon. behalve CSS. Ik verdenk zelf de ATI driver maar ja ik heb nog niemand anders gehoord vn dit probleem.
Maar probeer dan eens een andere driver.. En probeer ook eens andere drivers voor je chipset..
Verwijderd
http://www.game-monitor.com/GameServer/80.57.146.167:27015/
Het is uiteindelijk een zombie server geworden. Zijn er mensen die vinden dat ik wat moet editen aan de config etc? Ik heb een hoop ingesteld aan map change enzo en time's.. Meeste deafault, maar ik heb bijvoorbeeld map switchen op 20 minuten staan...
Wel nog een vraag. Weet er iemand hoe ik CS:S dedicated server in linux kan restarten? Want ik reboot steeds mijn server om veranderingen door te voeren..
Iemand die enkele maps kent die erg leuk zijn om tegen zombie's te spelen?
ik krijg het niet voor elkaar + en - op mijn numpad te binden?
http://www.game-monitor.c...e2&country=NL&order=grank
wel op nrtje 30 maar kom
mogen we eindelijk is worden opgenomen in de topicstart?
80.69.79.154:27016 [NL/BE] =EPW= Public Server || serververhuur.com
[ Voor 3% gewijzigd door Sjoerd op 31-10-2005 11:05 ]
voor linux in console, kun je het beste css draain in een detachable screen (www.srcds.com)Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 00:21:
Mijn eigen CS source server is nu online!!
http://www.game-monitor.com/GameServer/80.57.146.167:27015/
Het is uiteindelijk een zombie server geworden. Zijn er mensen die vinden dat ik wat moet editen aan de config etc? Ik heb een hoop ingesteld aan map change enzo en time's.. Meeste deafault, maar ik heb bijvoorbeeld map switchen op 20 minuten staan...
Wel nog een vraag. Weet er iemand hoe ik CS:S dedicated server in linux kan restarten? Want ik reboot steeds mijn server om veranderingen door te voeren..
Iemand die enkele maps kent die erg leuk zijn om tegen zombie's te spelen?
dan kun je met screen -x css(als dat je shortcut is) het ding openen en vervolgens ctrl c om te exiten.
Je kan ook het process killen via webmin ofzo (ben geen linux guru dus zie maar wat je gebruikt)
ik zou vooral srcds.com checken
Verwijderd
systeem:
Asus A7N8X-X nForce 2 (lan sound)
Amd Athlon XP 3200+ Barton core 512kb cache
512mb DDR 400mhz
XFX 6600GT 128mb ddr3 agp 8x
160GB Western Digital HDD 7200RPM 8mb cache
Verder kabel internet van chello
Goede ping altijd rond de 15 ~ 35 soms wel eens een ping van 6 of 9..
Benq Wlan (AWL400)
Kijk 't zit zo... Ik neem mn pc nogal eens mee van pa naar ma enzo en bij pa en ma heb ik hetzelfde probleem..
Waar kan dit in godsnaam vandaan komen zeg??
Verwijderd
dus het ligt aan me ram? Zou mooi zijn want blaas net volgens mij een van me 2 pinnetjes 256 op met de timings overclocken...kan ik gelijk een gig een nieuw sneller kopen..buddow schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:07:
512mb erbij kan geen kwaad en kost niet veel
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Verwijderd
hmm zoiets heb ik nu ook. weirdVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:25:
C = 1,87gb vrij (windows)
D = 11 gb vrij (counter strike)
Zou dat niet genoeg zijn dan?
[ Voor 26% gewijzigd door Quadro! op 02-11-2005 10:08 ]
RatPack #814
Verwijderd
fps_max "101"
En hij kan het weten :: team edit toch, of heb ik nu de verkeerde voor me?kless schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:07:
ik heb mn Vsync op 101 gezet..anders loopt het niet mooi en meer dan 101 fps heeft geen meerwaarde zoals met cod verder/beter springen.
fps_max "101"
[ Voor 8% gewijzigd door Quadro! op 02-11-2005 15:09 ]
Verwijderd
haha zou die willenQuadropluxor schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:07:
[...]
En hij kan het weten :: team edit toch, of heb ik nu de verkeerde voor me?
Verwijderd
http://www.linux-gamers.n.../article.php?articleid=17Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:46:
aangezien de search gek doet en geen zin heb om 37 pagina's door te spitten: weet iemand of , en zo ja, hoe je CS:S en/of HL2 onder linux (waarschijnlijk dus onder wine) aan het draaien kan krijgen?
Vond ik met google. Ik ga nu METTEEN hetzelfde doen! ik wil af van windows! CSS was het enige wat e tegen hield!
Hier hetzelfde!The Realone schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:36:
Ik zit 99% van de gevallen als 1e weer op de server bij een levelchange, en mijn systeem is nou niet echt spectaculair (staat in m'n sig, moet wel even geupdate worden, heb nu aan Abit NF7-S rev2.0 en een GeForce 6800). Dat wil zeggen, binnen 10 seconden.
2.8 Ghz met Geforce 4 en 1GB 2700 ram, maar toch wel altijd als eerste op de server!
Ik maak het vaak genoeg mee dat ik de bom kan plakken/hostages kan redden voordat de 2e persoon er is

oh heb rutger en thomas al over de vloer gehad en ene prive lannetje met pingu dutchy dex ylss.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:51:
[...]
haha zou die willenhij komt nog niet eens in de buurt
maar nee ik maak geen deel team edit, ze zijn wel een maatje of 2 groter. maar ik mag ook naar bob met de ruikers
verder mix ik wel eens mee...
[ Voor 4% gewijzigd door kless op 02-11-2005 18:19 ]
We're now going to be looking toward releasing some new Counter-Strike: Source content we've been working on. The next two maps coming will be updated versions of de_nuke and cs_militia, along with a number of new player models for both sides. We'll give everyone a sneak peek at Nuke and some of the new models next week.
Dit topic is gesloten.