Die Freefall missie is idd een taaie totdat je het doorhebt. De 1e keren heb ik 'm zovaak over gedaan en nooit gehaald. Citaat van mezelf toen :"Hoe kan ik nou met zo'n K*TVLIEGTUIGJE een Jet inhalen?? Is toch godskolereonmogelijk!!! ^**^*^%$$$##$%%%"
Totdat ik op het brilliante doch simpele idee kwam om het ding af te snijden. Vlieg in de richting van de jet, let een beetje op je hoogte (driehoekje wordt vierkantje op je radar als je op dezelfde hoogte vliegt als de jet). Ga iets hoger vliegen en zodra je 'm aan ziet komen meteen 180 graden keren. Duikvluchten gaan sneller als rechtdoor vliegen. Met wat oefening duik je zo de corona in. Mij lukte het (tot opluchting van mijn buren) in 1 keer toen ik m'n vliegtuigje omdraaide vóórdat die Jet voorbij me was.
Later las ik verschillende forums (waaronder deze) 100en posts met deze oplossing. Ik lees nu vaker forums.
Owja ik weet niet of het al genoemd is in de andere 12 delen van deze topic, ik heb alleen dit deel nog doorgelezen, maar ik heb een tijdje terug een leuke glitch gevonden.
Neem je jetpack en vlieg naar de oprit van de snelweg in het noord-oosten van Los Santos (net boven dat stadje daar, zie pics). Precies in het hoekje waar de 2 opritten bij elkaar komen kun je jezelf door de map laten zakken. Waarom met jetpack? Anders donder je naar beneden en ben je zo weer op de map terug, met de jetpack kun je onder map rondvliegen. Is weer eens een ander aanzicht.
Voor de bovenste pic: niet op het pijltje letten maar op het rode rondje bovenin. (pic is een beetje vaag ik heb 'm verkleind)
Ik heb het zelf nooit nog een keer geprobeerd, de 1e keer vloog ik een tijdje onder de map richting zuiden toen ik waarschijnlijk de grond raakte en weer op de map stond. Binnenkort weer eens proberen. Ik vond deze glitch toen ik op oesterjacht was, ik sprong over de omranding van die opritten precies op dat hoekje en zakte toen letterlijk door de grond.
[
Voor 42% gewijzigd door
Verwijderd op 07-10-2005 20:48
]