[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 13)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
ja terugschakelen naar normale view en de brandblusser weer pakken en het vuurtje blussen en vervolgens weer snel je nightvision aanzetten en je gun pakken kost ook een hoop kostbare tijd voordat het gebouw ontploft... is inderdaad een pittige missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Crash schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:34:
Ik ben inmiddels aanbeland bij de laatste missie, End Of The Line, maar die is nog knap lastig :X Die missie is lang :o en de combinatie van nightvision / brandblusser is ook niet bepaald handig om te zien wat er gebeurd en het voor elkaar te krijgen :P
Ik heb die missie al meerdere malen gespeeld en ook gehaald maar het is idd een pittige. Eigenlijk moet je gewoon heel rustig blijven als je terug gaat. De laatste keer dat ik opnieuw speelde crashte GTA tijdens het de end-sequence, hele missie voor niets gedaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Doe gewoon de firetruck missies, daarna ben je fireproof en is die hele missie een eitje :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Benotti op 05-06-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
Benotti schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:54:
Doe gewoon de firetruck missies, daarna ben je fireproof en is die hele missie een eitje :*)
spoiler:
al helemaal als je dan ook nog een minigun hebt, dan is ie echt te simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
ik had weer is gtasa geinstalleerd om te kijken voor wat wagen mods, maar het spel loopt 100 keer te snel, alle autos beuken elkaar etc :P. frame limiter staat aan en helpt niet veel is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-08 20:45

LordofWhatever

Uuhhh....?

speel je het toevallig op een dualcore bak? affiniteit op 1 core zetten. (is vaak genoeg langs gekomen...)

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
LordofWhatever schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:49:
speel je het toevallig op een dualcore bak? affiniteit op 1 core zetten. (is vaak genoeg langs gekomen...)
idd, maar heb overal al gezocht op snelheid maar kon er niks over vinden alleen over framelimit aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
-Eraser- schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:30:
[...]
spoiler:
al helemaal als je dan ook nog een minigun hebt, dan is ie echt te simpel :P
Minigun? *check*
Fireproof? *no check* ;( :P

Blijven oefenen is het motto dus vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Crash schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:09:
[...]

Minigun? *check*
Fireproof? *no check* ;( :P

Blijven oefenen is het motto dus vrees ik :)
Mogelijkheid tot behalen firetruck missies? *check* ;)

Tip; doe in een klein dorpje ofzo die missies :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Je zit niet met het 'probleem' dat je steeds van stadsdeel naar stadsdeel moet racen zoals voorheen in GTA:VC om brandjes te blussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Crash schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:12:
Je zit niet met het 'probleem' dat je steeds van stadsdeel naar stadsdeel moet racen zoals voorheen in GTA:VC om brandjes te blussen?
Niet in zo'n klein dorpje, zelfde geldt voor ziekenwagen. Daar is het ook mogelijk mee, dan hoef je elke keer maar een klein eindje te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Crash schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:12:
Nee, in VC en GTA3 was dat idd echt erg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 07:49
Voor mensen die nog een beetje in de ''gang''sfeer willen blijven: bekijk de ''hood took me under'' videok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
De firetruck missies (en ook die andere) zijn in SA een stuk relaxter dan in voorgaande games. Met een beetje opletten moet je de firetruck missies in een keer kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
\o/
Eindelijk uitgespeeld. Met behulp van de firetruck missies fireproof geworden en toen was de missie echt een eitje i.c.m. de minigun :) Ik was op het platteland begonnen met brandjes blussen, maar werd uiteindelijk wel de stad ingestuurd waar die rellen nog flink bezig waren. Dit maakte het wel iets lastiger, maar uiteindelijk was het goed te doen. Een stuk beter dan in GTA: VC of GTA3 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Spelen we dit nog of zijn we allemaal aan de GTA-SA Multiplayer?
Hoe dan ook, ik zou graag willen weten waar ik dat stuntvliegtuig kan vinden of kan je daar alleen lekker mee vliegen als je de missie waarin die zit cancelled?

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik moet nog steeds verder gaan met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niets lezen ik zie geen leters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:14:
ik kan niets lezen ik zie geen leters :(
Misschien is het verstandig om daarvoor een dokter te bezoeken? ;)

Als het een probleem met San Andreas is, moet je iets meer informatie geven voordat iemand je kan helpen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wheee.....
Vandaag heb ik voor het eerst ontdekt dat je ook met de trein kan rijden :D En zelfs crashen is geen probleem... :9

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/7530/traincrashhb4.th.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 23-08-2006 17:29 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
MetroidPrime schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:27:
[...]

Misschien is het verstandig om daarvoor een dokter te bezoeken? ;)

Als het een probleem met San Andreas is, moet je iets meer informatie geven voordat iemand je kan helpen.
Volgens mij bedoelde hij de topicstart, die ineens helemaal zwart was .. (zijn de ubb tags veranderd ofzo?), de anchors werken zo te zien ook niet meer, ik zal het ff aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
tijd voor een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joo heb twee vragen:

1. Vond het zelf nogal grappig, maar ik heb tijdens het spelen per ongeluk een cheat code ingedrukt (ja knap he :)). Nou stond er natuurlijk alleen cheat enabled, dus heb ook geen idee welke cheat code het was, maar nu de vraag hoe krijg ik die uit (dus niet meer die domme melding bij saven!)?
2. Kun je als je savehouses in verschillende delen van San Andreas hebt wisselen tussen delen? Of moet je altijd op en neer rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

1. nee en kan niet
2. nee. zul je moeten saven in een andere stad, dan start je daar gewoon

[ Voor 86% gewijzigd door TommyGun op 15-09-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:38:
Joo heb twee vragen:

1. Vond het zelf nogal grappig, maar ik heb tijdens het spelen per ongeluk een cheat code ingedrukt (ja knap he :)). Nou stond er natuurlijk alleen cheat enabled, dus heb ook geen idee welke cheat code het was, maar nu de vraag hoe krijg ik die uit (dus niet meer die domme melding bij saven!)?
2. Kun je als je savehouses in verschillende delen van San Andreas hebt wisselen tussen delen? Of moet je altijd op en neer rijden?
gewoon opslaan, gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff vraagje. Ik had shortcuts in de User Tracks dir gezet, maar was die muziek nu zat. Gewist en andere shortcuts ingezet. Blijft SA gewoon de oude tracks spelen en niet die nieuwe die ik erin gezet heb? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Je moet even in het menu van GTA SA even ergens zoeken voor een resync optie ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben de zoveelste die de missie "Freefall" niet kan halen,urenlang geprobeerd maar het wil me gewoon niet lukken,zou iemand het voor mij willen halen?
Hier de savefile

Missie voltooid ! :*) O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 04:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:49:
Ook ik ben de zoveelste die de missie "Freefall" niet kan halen,urenlang geprobeerd maar het wil me gewoon niet lukken,zou iemand het voor mij willen halen?
Hier de savefile
Volgens mij is het redelijk gokken. Hoog aankomen vliegen en in 1x erin knallen van voren.

Ik ben nog op zoek naar die auto-lijst. Die is toch ergens ingame voor die garage?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 00:48:Ik ben nog op zoek naar die auto-lijst. Die is toch ergens ingame voor die garage?
De lijst met auto's staat vlakbij de gele hijskraan in de haven, waar je de auto's moet exporteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Zou iemand even voor mij Free fall willen halen? Bij voorbaat dank. Hier is de save file:

http://rapidshare.de/files/34514385/GTASAsf1.b.html

En met GTA SA MP krijg ik deze gare melding, en dan in iets van 1000fout

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/1745/gtampfoutnc6.th.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Jard op 26-09-2006 17:49 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelle
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:41
Zo te zien veel mensen die ook al Freefall niet kunnen halen. Iemand nog goede tips hiervoor? :)

Verwijderd

Xelle schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:23:
Zo te zien veel mensen die ook al Freefall niet kunnen halen. Iemand nog goede tips hiervoor? :)
Ik heb er ook veel moeite mee. Ook jammer dat je op een gegeven moment alleen deze (hoofd)missie nog kunt. Ik vraag me af of je ook van voren door die cirkel kan vliegen? Of is het toch beter van achteren (en boven) inhalen?

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is Freefall die missie dat je die jet moet boarden?

Zo ja, gewoon direct na het opstijgen met je dodo gaan stijgen, niet meteen vol natuurlijk, want dan ga je stallen.

Gewoon langzaam maar toch flink hoogte winnen, en als die jet komt in een duikvlucht naar beneden :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Jaaaa het is gelukt! Halve hoogte bij de 2e hoogtemeter en rustig draaien en van achteren zakken. Net op tijd.

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Zou toch iemand voor mij even free fall willen halen zodat ik verder kan ?:P

http://rapidshare.de/files/34514385/GTASAsf1.b.html voor savegame

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Leuk" die firefighter missies, vooral als je bij level 12 bent en de laatste 2 auto's gewoon niet kan vinden. Sta je bij een huis, in de heuvels. Volgens de kaart is de auto (recht) onder je... de grond in??? Er loopt daaronder ook gewoon geen weg... echt "ideaal".. alle moeite voor niets |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, ik wil ook graag die vigilante (politie) missies halen, maar met de motor is het na level 10 niet meer te doen (je wordt gewoon van je motor geschoten) en als ik een tank wil scoren heb je meteen 5 sterren.

ps. gefixt. die tank kan zoveel hebben. je kunt makkelijk 5 "cop bribes" (sterren) scoren in de buurt, zodat je van die politie af bent. /me is blij een tank in zijn garage te hebben staan :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFluX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-07-2024

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

Kan iemand mij vertellen waar je de mooiste kleding ( toxedo & andere mooiere kleding) kan kopen?
loop nogsteeds met die ZIP en andere cheape shit :)

alvast bedankt!

...///...\\\...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

CyClopSs schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:59:
Kan iemand mij vertellen waar je de mooiste kleding ( toxedo & andere mooiere kleding) kan kopen?
loop nogsteeds met die ZIP en andere cheape shit :)

alvast bedankt!
Spel uitspelen en er komt een extra kledingwinkel bij

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat je het uitspeelt kun je al bij Didier Sachs (in Los Santos, waar die 2 kledingzaken dicht bij elkaar zitten). Je moet wel er redelijk richting het einde gaan.

Zijn er mensen die de triathlon (2 stuks) gehaald hebben? Ik heb stamina op maximum en nog kunnen me tegenstanders veeel langer (hard) zwemmen en sprinten. Alleen op de fiets kun je makkelijk voorop komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:41:
Voordat je het uitspeelt kun je al bij Didier Sachs (in Los Santos, waar die 2 kledingzaken dicht bij elkaar zitten). Je moet wel er redelijk richting het einde gaan.

Zijn er mensen die de triathlon (2 stuks) gehaald hebben? Ik heb stamina op maximum en nog kunnen me tegenstanders veeel langer (hard) zwemmen en sprinten. Alleen op de fiets kun je makkelijk voorop komen.
Van het fietsen moet je het ook hebben geloof ik, mij is het ook nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje en misschien dat iemand het weet. Is er ergens een mod van de bekende A-team Van aanwezig voor SA?

Ik zoek me al de hele dag rot ernaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:56:
Ik had een vraagje en misschien dat iemand het weet. Is er ergens een mod van de bekende A-team Van aanwezig voor SA?

Ik zoek me al de hele dag rot ernaar. :)
Misschien moet je eens zoeken op www.gta3.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:31:
Ohja, ik wil ook graag die vigilante (politie) missies halen, maar met de motor is het na level 10 niet meer te doen (je wordt gewoon van je motor geschoten) en als ik een tank wil scoren heb je meteen 5 sterren.

ps. gefixt. die tank kan zoveel hebben. je kunt makkelijk 5 "cop bribes" (sterren) scoren in de buurt, zodat je van die politie af bent. /me is blij een tank in zijn garage te hebben staan :)
Ik steelde altijd een tank op de militaire basis, vervolgens reed ik naar de dealer met daarachter een pay en spray op San Fierro daar schoot ik dan het raampje stuk, stapte uit de tank en in een auto, sprayen (sterren kwijt) en weer in de tank...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey guys

Hebben jullie tips voor het Off Track Betting?
Ik snap niet hoe iedereen zoveel cash binnensleept. Is daar misschien een strategie voor?

Alvast bedankt

Edit: laat maar zitten... Steeds op het slechtste paard wedden is the trick! :) Ik heb het ook op andere fora gelezen en het werkt erg goed _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt daar zit precies tussen wat ik zoek! _/-\o_

En die site kon ik niet dus gebookmarkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ultraman op 16-07-2015 17:39 . Reden: leeg gemaakt op verzoek van maarud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff 2 dingetjes die ik minder geslaagd vind in GTA:SA...

- Als je collectables verzamelt(foto's, sprays, oysters etc), moet je eerst alle dingen verzamelen voordat je een leuk wapenset krijgt. In Vice City kreeg je na elke 10 collectables een wapen erbij.
- Ook zijn de wapens moeilijker te vinden. Vroeger(voor zover je over vroeger kunt spreken), had elke 'wapengroep' zijn eigen kleur. Vinnik wel een beetje jammer.

Voor de rest is dit het vetste spel dat ik ooit heb gespeeld op de pc! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

ik ben sinds kort ook bezig met gta SA op de pc, nu heb ik genoeg geoefend om filmpjes te maken maar nu kan ik de replay function niet vinden. waar zit die?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• _Hans_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-03-2022
Borgoth schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:26:
ik ben sinds kort ook bezig met gta SA op de pc, nu heb ik genoeg geoefend om filmpjes te maken maar nu kan ik de replay function niet vinden. waar zit die?
F1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

dankje :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zo jullie denken dat ik nep ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 22:52
<FiXeR> WTF stupid kanker mods
Jij hoeft niet meer terug te komen op IRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomaten Ketchup is niet altijd wat het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Chillosophy schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:01:
[...]

[...]

Jij hoeft niet meer terug te komen op IRC.
Gelukkig niet nee, mij nep noemen :X . Je lokt het uit, en dan als het er op aan komt je van de domme houde. :')
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:01:
Tomaten Ketchup is niet altijd wat het lijkt.
Ben jij dit: http://www.superdudes.nl/Tratulla
:')

:w Respectloze gasten zijn jullie. Als jullie zo met oude vertrouwde bezoekers omgaan, hebben jullie zeker al wat mensen laten vallen. Ik kwam op de GTA server als een half jaar terug, heel vaak. Toen konden jullie normaal doen, maar nu stellen jullie me teleur. :')

[ Voor 47% gewijzigd door FiXeR.nl op 02-12-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjeezus, tis maar een spelletje

kleuters.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een link naar de patch zodat je mods kan installeren. ik heb SA versie 2 ofzo maar mijn patch die ik vond op google werkt ook niet :(
bij het patchen in de goede dic. krijg ik de melding unknown version.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik zit nu ook op de server van .Peter , moet je als GoT-ter de tag [GoT] voor je naam hebbe? Of mag je ook gewoon je eigen nickname? :9

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

dat kan je toch zien aan bestaande nicknames? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Ariën Clay schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:42:
dat kan je toch zien aan bestaande nicknames? ;)
Ja dus :P Maar tog bedankt :) Kdacht, vragen kan nooit kwaad :+

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er is geen nieuw topic, dus dan alsnog maar hier...

Mijn savegame is pleitos, zou iemand zo lief willen zijn om zijn savegame te posten? En dan het liefst (eigenlijk, lees: moét :+ ) een savegame van nádat je de vliegmissies op dat friggin' irritante 2e-hands vliegveld (wat je toen hebt gekocht kort nadat je op het derde eiland aankwam) hebt voltooid, ik was daar nooit goed in en heb ook geen zin om ze over te doen. Ik wil cheaten, mooie auto's aan schroot rijden, en burgers met guns afknallen.

Lame he? 8)

* Jejking kijkt lief O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Jejking op 02-02-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
nieuw deeltje :
Deel 14 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!