[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 13)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.635 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een server met veel nederlanders?

edit. Wat een game :D Ik verwachte er weinig van maar dit is echt leuk :D

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17
SjOuKeS schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:32:
[...]
Altijd leuk om te horen dat er mensen blij zijn met m'n server ;)

Kan hem natuurlijk ook omdopen tot [GoT] server oid :> als daar een beetje animo voor is.

Hij draait op een server die in Redbus hangt, voor de meeste NL'ers heeft hij een fatsoenlijke ping :), heb nog niet in de server lijst moeten scrollen om hem te vinden :Y) .

Gespot @ "Sjoukes 100Mbit [NL] MTA:SA Server":
[GoT]Benotti[NL]
[GoT]SneakyViper
[GoT]Mike
[GoT]Smokey[NL]
[GoT]Frank_Knopers
[GoT]Mindsurfer
[GoT]Smokey[NL]
Je server is inderdaad echt goed, mijn ping is nooit echt hoger dan 20, daar ben ik wel tevreden mee. :)

Die namen die je noemt heb ik overigens ook allemaal al gezien en was wel gezellig ook zoveel GoTters.

Maar ik ben weer weg, MTA spelen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:44:
Wat is een server met veel nederlanders?
"Sjoukes 100Mbit [NL] MTA:SA Server" :)

Wat mij betreft doop je hem om tot GoT server. Vandaag al vele gotters tegen gekomen, met een got-tag kan dat nog groeien. Altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g-host freeroam server zit ook vol met nederlanders en volkomen freeroam natuurlijk (ik zit er ook dubbeltje[NL])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Leuk! Tijd om de gezelligheid te joinen :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Echt een hele leuke server...al veel gotters tegegekomen :9 . Het is alleen jammer dat er veel laggers tussenzitten etc maar daar is al met de admin over gesproken ;)...naja..leuk om met jullie te spelen :D...zie jullie wel weer op MTA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Tijdens het spelen vonden we het nogal irritant dat er bij een heel laag aantal votes al werd gecancelled. Kan hier iets aan gedaan worden? En kan er een 16 player limit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
't Vote systeem klaagt iedereen al over, dat er te snel gecancelled wordt wanneer iemand nee stemt.

Maar de server was inderdaad veel te vol, 'k heb soms in 1 ronde 3 mensen met 200+ ping gezien, dat bevordert de snelheid ook niet echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:53

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

--Christiaan-- schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:33:
Tijdens het spelen vonden we het nogal irritant dat er bij een heel laag aantal votes al werd gecancelled. Kan hier iets aan gedaan worden? En kan er een 16 player limit komen?
De ratio staat al op 80 %.. Standaard is 90% voor vote's

Kan hem wel lager zetten, maar iedereen moet ook maar zin hebben aan zo'n map ;) daar is dit systeem juist voor :)

Heb momenteel een 2e server gestart met 16 players.. ga ff bekijken hoe dat gaat.
Maar op het moment dat jullie het te druk vonden zaten er max 17 man in, dus ik zie niet in waarom een 16 user limit het "probleem" zou verhelpen :)

We zien het wel! van't weekend komt er wel weer een update.. heb eerst een werkdag van 12 uurtjes voor de boeg dus duik zo m'n nest in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Een probleem met het votesysteem is dan mensen al snel geneigd zijn te voten wanneer zij dood zijn gegaan. Dat is irritant voor degenen die wél proberen een race te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
SjOuKeS schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:44:
[...]
De ratio staat al op 80 %.. Standaard is 90% voor vote's

Kan hem wel lager zetten, maar iedereen moet ook maar zin hebben aan zo'n map ;) daar is dit systeem juist voor :)

Heb momenteel een 2e server gestart met 16 players.. ga ff bekijken hoe dat gaat.
Maar op het moment dat jullie het te druk vonden zaten er max 17 man in, dus ik zie niet in waarom een 16 user limit het "probleem" zou verhelpen :)

We zien het wel! van't weekend komt er wel weer een update.. heb eerst een werkdag van 12 uurtjes voor de boeg dus duik zo m'n nest in..
Nou, ongeveer 2 uur geleden waren er 25 man in je server, waarvan 5 met een ping boven de 200. Op zo'n moment is het gewoon niet leuk meer om te spelen, omdat je bij de start alle kanten op geslingerd word. Mensen met een hoge ping springen allemaal heen en weer en beuken zo iedereen aan de kant. Bovendien staan bij de meeste maps de spawnpoints ook iets te dicht bij elkaar, waardoor je met meer dan 16 a 20 man in de server, boven op elkaar komt te staan enzo (bijvoorbeeld bij Hot Route).

Misschien kan je het dan inderdaad bij 2 servers houden, 1 voor de mensen met hoge ping en een voor mensen met lage ping. Waarschijnlijk hoef je dan niet eens een speler limiet in te stellen, want een game met 25 spelers met een lage ping gaat ook gewoon snel en is dus ook leuk, denk ik. Is het overigens wel mogelijk om mensen te weigeren op hun ping?

Edit: Dat voten zou ik gewoon op 80% laten staan, het gaat wel goed zo. Als er een map is die niemand leuk vind gaat de vote gewoon door en als er een aantal mensen de map wel leuk vinden of bijvoorbeeld nog als enige leven, dan gaan de votes meestal niet door. Ik zou er niet te veel aan veranderen.

Edit2: Als je ook wat later gaat spelen (na 12 uur enzo) dan komen er vaak ook veel Polen met een hele hoge ping (200 is dan ineens best wel snel). Op zo'n moment zou die grens dus wel wat hoger mogen liggen, want anders komt er bijna niemand op de server en bovendien zijn er dan toch niet veel snelle mensen meer...

[ Voor 21% gewijzigd door jbvo op 27-01-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:56
Ik probeer GTA:San Andreas sneller te laten opstarten. Ik heb hiervoor al de no intro patch gebruikt zodat die 2 filmpjes aan het begin niet worden getoond. Weet iemand een manier om het EAX log en het nvidia "the way it is meant to be played" gebeuren ook te verwijderen zodat je meteen in het menu komt??

[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 27-01-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt wel al een paar filmpjes kunnen verwijderen?
Ben wel beniewd hoe je die filmpjes heb weg gehaald. :)
Opstarten duurt erg lang.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Bart1983 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:29:
Ik probeer GTA:San Andreas sneller te laten opstarten. Ik heb hiervoor al de no intro patch gebruikt zodat die 2 filmpjes aan het begin niet worden getoond. Weet iemand een manier om het EAX log en het nvidia "the way it is meant to be played" gebeuren ook te verwijderen zodat je meteen in het menu komt??
Bij mij laat ie die 2 schermen maar een halve seconde zien. Geen idee hoe, maar wel cracked versie.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyGun schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:25:
[...]

Bij mij laat ie die 2 schermen maar een halve seconde zien. Geen idee hoe, maar wel cracked versie.
Gebruik je toevallig ati tray tools, want ik heb dat ook dat hij die twee schermen maar een halve seconde laat zien, en bij mij gebeurd dat alleen maar als ik ati tray tool aan zet, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Net zaten er 26 mensen in de server, en dat was echt niet te doen.
Bij de start van een race trok mijn pc het zelfs zo slecht dat ik werd gekicked voor cheating (ook al werkt dat systeem voor geen meter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MTA server:

Name: Airfield Dogfight ONLY [GoT] (jah met GoT tag]
IP: ragingb.pointclark.net (standaard poort)
Players: 12max

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:54:
[...]

Gebruik je toevallig ati tray tools, want ik heb dat ook dat hij die twee schermen maar een halve seconde laat zien, en bij mij gebeurd dat alleen maar als ik ati tray tool aan zet, vandaar mijn vraag.
Nee, gewoon ATi CP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Yep, MTASA is inderdaad uitgekomen. Ik volg de Multiplayer GTA scene al een tijdje, en misschien is het slim om te kijken naar www.sa-mp.com. Ik beta test voor dat team, en het is al veel vloeiender dan MTASA. Ook is lopen en schieten gesynced. Zelf speel ik MTASA eigenlijk alleen maar op de Majestic Twelve server, aangezien ik met die lui een lange historie heb :). Daar is het votesysteem ook veranderd, chatbased nu. Je vote dan alleen voor de map die na de map die je aan het spelen bent gaat spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
ik heb nu MTSA D geinstalleerd en ik heb nu het volgende:

ik join een server met pw, vul alles netjes in, de poort is 2020. Deze is geforward naar mijn pc. dan start ik op en start ik een nieuwe game waardoor je in de game wordt gedropt. Ik zie dan even mijn medespelers, ik kan ook even met ze chatten - zie mijn bericht boven aan in beeld - maar ineens staan de anderen stil, ik kan schieten wat ik wil maar ze gaan er niet van dood en als ik chat zie ik mijn bericht niet meer bovenaanstaan. Het lijkt erop dat de verbinding is verbroken. zijn er meer mensen die die hebben of weten hoe dit is op te lossen?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Ik heb een Public TeamSpeak Server gemaakt voor de [GoT] MTA'ers, als je die Teamspeak server even joined als je gaat MTA'en kunnen we zo lekker met zen alle kletsen onder een stevig potje MTA :P.
Het IP is: 80.69.80.146:4500
Hoop dat het zo nog leuker word om met elkaar te spelen (hoef je in iedere geval niet zo veel meer te typen :P). Maargoed, weet niet of je automessages op de server kan zetten maar als Sjoukes bijv het een goed idee vind en hij wil bij zijn server een beetje reclame maken voor de TS zodat iedereen uit de server op TS komt zou dat leuk zijn.
Zeg maar wat jullie ervan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Smokey! schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:34:
Ik heb een Public TeamSpeak Server gemaakt voor de [GoT] MTA'ers, als je die Teamspeak server even joined als je gaat MTA'en kunnen we zo lekker met zen alle kletsen onder een stevig potje MTA :P.
Het IP is: 80.69.80.146:4500
Hoop dat het zo nog leuker word om met elkaar te spelen (hoef je in iedere geval niet zo veel meer te typen :P). Maargoed, weet niet of je automessages op de server kan zetten maar als Sjoukes bijv het een goed idee vind en hij wil bij zijn server een beetje reclame maken voor de TS zodat iedereen uit de server op TS komt zou dat leuk zijn.
Zeg maar wat jullie ervan vinden!
Dat zou kunnen. Ik kan helaas geen Banner oid maken voor die TS server. Oude MTA versies hadden een welcome message ed. Dat heeft blue helaas nog niet.
Als bandwith een probleem word kan hij ook altijd nog bij mij gehost worden. :)

Voor wat betreft de server.
Als er een meerderheid voor is om bijvoorbeeld een server op te zetten met 1 bepaalde map of 2 map's oid kan dat natuurlijk ook :). 1 met alleen RC Wars of what ever. :)

Misschien handy om es ff op IRC een gesprekje te beginnen.
#mtasa (irc.tweakers.net)

[ Voor 15% gewijzigd door SjOuKeS op 28-01-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Ik heb et al op IRC gezegd, maar ik zeg het hier nog maar ff :P.

Ik zie dus meer in 2 servers: 1 voor de racemaps en 1 voor de fightmaps (airbattles enzo), want als je een volle server hebt kan er bijna geen enkele racemap meer omdat er meer spelers dan spawnpoints zijn. Het lijkt me dan ook handig om de server van de fightmaps groter te maken dan die van de racemaps.
Oja, een maximale ping van rond de 80 ofzo is ook handig want er zitten soms echt enorme laggers tussen.
Dat was het wel denk ik :P, en over die TS server: er kunnen 16 man in en hij is gehost door www.serververhuur.com dus ik mag aannemen dat hij dat aankan. Ik denk dat 16 man wel genoeg is want lang niet iedereen in de server zal TS/een mic hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik ben voor een 16 speler limiet (idd bijv. twee servers, battle en race, zo lang het GEEN free roam is :()

Daarnaast zou het idd prettig zijn als hoge pingers automatisch gekicked kunnen worden. Pings van 500 en 700 wordt je niet vrolijk van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Benotti schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:57:
Ik ben voor een 16 speler limiet (idd bijv. twee servers, battle en race, zo lang het GEEN free roam is :()

Daarnaast zou het idd prettig zijn als hoge pingers automatisch gekicked kunnen worden. Pings van 500 en 700 wordt je niet vrolijk van :(
Er zit nu nog geen optie in om high ping's te kicken.

Zal eens overleggen met het MTA Team of hier een mogelijkheid voor is.
Maar aangezien je rekening moet houden met een groot aantal factoren acht ik de kans vrij klein dat het doorgevoerd word.

Er draaien nu 2 servers 1x 16 player met voornamelijk race en 1x 32 players met voornamelijk flight ellende ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SjOuKeS op 28-01-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
2 servers zou geweldig zijn!
Dan ben je tenminste van die irritante Hydra races/votes af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Benotti schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:57:
Freeroam ownt. Of niet Mart en Dark? :D Gobs_Freeroam is btw beter. Zitten ook repair dingen etc in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ik heb een mapprobeersel gemaakt. Hoe zorg ik dat die op de server komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

--Christiaan-- schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:01:
Ik heb een mapprobeersel gemaakt. Hoe zorg ik dat die op de server komt?
Je kan hem op je eigen server zetten door hem in de map <MTA San Andreas>\Server\mods\race\maps te plaatsen. Als je hem op een andere server wilt hebben kan je hem naar de admin van die server mailen.
Als je hem beschikbaar wilt stellen voor het grote publiek, kan je hem plaatsen op http://center.mtasa.com. Ik zou dat alleen pas doen als je hem op een eigen server hebt laten testen. Je mag hem wel naar mij mailen, dan plaats ik hem op mijn server. Mailadres staat in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
gwystyl schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:27:
[...]

Je kan hem op je eigen server zetten door hem in de map <MTA San Andreas>\Server\mods\race\maps te plaatsen. Als je hem op een andere server wilt hebben kan je hem naar de admin van die server mailen.
Als je hem beschikbaar wilt stellen voor het grote publiek, kan je hem plaatsen op http://center.mtasa.com. Ik zou dat alleen pas doen als je hem op een eigen server hebt laten testen. Je mag hem wel naar mij mailen, dan plaats ik hem op mijn server. Mailadres staat in mijn profiel.
Afbeeldingslocatie: http://www.darkhorizons.com/1998/youhave/logo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Hey, ik heb nu al een paar dagen lekker zitten spelen met MTA SA en dit is nou echt het ultieme :P.

De gameplay is werkelijk fantastisch en ik kom veel bekenden tegen. Veel nederlanders en ook nog een behoorlijk aantal GoT-ers. 8) Nu zou ik ook graag mijn input willen geven aan de medetweakers door een eigen MTA server op te zetten.

Ik heb die MTA Server mod al van de site geplukt en geinstalleerd, maar het is me nog niet duidelijk hoe ik hem moet configureren. Misschien dat iemand mij daarmee kan helpen, of liever nog, zijn complete server bestand naar mij mailt zodat ik dezelfde maps + regels heb..

Mijn server is een dedicated 1.7GHz intel bak met 1GB intern. Aangesloten op een @Home breedband moet dat toch wel een tiental mensen kunnen hebben. Ik heb er ook al een SoF en een CoD server op draaiende gehad, dus ik heb al wel wat ervaring met gameservers opzetten en configureren.

Dan heb ik nog een vraagje: Als ik de MTA SA server wil runnen op mijn server, moet ik dan ook GTA zelf geinstalleerd hebben? (Ik denk het wel :P )

Edit:
De server is up and running! Hij draait nu nog op mijn primaire game-PC, maar ik ga het zaakje overzetten naar de server, zodat deze 24/7 online is. Nu moet ik nog een beetje finetunen met maps, want sommige zijn echt boring.. :)

Naam server: [GoT]Frank's Server [NL]
Players: 16

[ Voor 21% gewijzigd door frankknopers op 29-01-2006 00:41 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Net ff gejoined, en in m'n eentje had ik een ping van 44, da's aardig netjes, maar denk dat 16 mensen te hoog gegrepen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Denk ut ook, maar ik kan het iig aanbieden. :)

Dan heb ik nog 2 vraagjes @ sjoukes:
1. Kun je me een lijst mailen/geven van alleen de race maps van MTASA? Dan kan ik er een race-only server van maken.
2. Hoe maak ik mezelf admin op mijn eigen server?

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Frank_Knopers schreef op zondag 29 januari 2006 @ 10:58:
Denk ut ook, maar ik kan het iig aanbieden. :)

Dan heb ik nog 2 vraagjes @ sjoukes:
1. Kun je me een lijst mailen/geven van alleen de race maps van MTASA? Dan kan ik er een race-only server van maken.
2. Hoe maak ik mezelf admin op mijn eigen server?
Spit maar eens <MTA San Andreas>\server\mods\race\mtaserver.conf door. Daar staan de opties in die je kan veranderen zoals %vote, adminnaam + pwd en nog wat dingen. Het staat er allemaal bij uitgelegd, dus als je al een paar andere servers hebt gedraaid moet het geen probleem zijn om dit in te stellen.
Volgens mij heb je voor de server trouwens geen volledige installatie van GTASA nodig. Er is immers ook een Linux dedicated server versie van MTASA, en die is er niet van GTASA. Ik heb het idee dat het volledige spel van de computer van de inloggende speler wordt gehaald, en dat de server alleen maar coordinaten heen een weer stuurt waar welk voertuig en de checkpoints zich bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb GTA al geinstalleerd op de server. Ik zal nog eens even de config doornemen, want ik heb al wel admin op enabled gezet en een rcon password ingevoerd. Ik ben er alleen nog niet uitgekomen wat ik ingame moet typen m mezelf admin te krijgen. Ik zal er nog eens een keer mee bezig gaan.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Frank_Knopers schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:02:
Ik heb GTA al geinstalleerd op de server. Ik zal nog eens even de config doornemen, want ik heb al wel admin op enabled gezet en een rcon password ingevoerd. Ik ben er alleen nog niet uitgekomen wat ik ingame moet typen m mezelf admin te krijgen. Ik zal er nog eens een keer mee bezig gaan.
Ingame is mij ook nog niet gelukt (ook niet geprobeerd of nagekeken trouwens). Je kan met MTA Remote admin (in de map <MTA San Andreas>\server inloggen op je server en daarmee kijken wie er online zijn, de chat volgen en zelf tikken (komt als gele letters in de game-chat), het max aantal spelers verlagen en de map veranderen.
Ook kan je mensen kicken of bannen.
Als je meerdere mensen admin wilt maken moet je de regel waarin staat
code:
1
Admin <adminusername> password 5

kopieren en dan een nieuwe adminusername kiezen. Ook kan je het level kiezen. 5 is het hoogst, dan mag je alles. Wat je met lagere levels kan weet ik niet precies.
Let er wel op dat je maar één serverpassword hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
gwystyl schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:13:
[...]
Ook kan je mensen kicken of bannen.
\o/

Weg met die 500+ pingers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 14:14

mokumouse

LOLstoel User

He Luitjes,

ik zit met een nogal irritant probleem met GTA. Vorig jaar heb ik dat spel helemaal rond gespeeld. Dit was met de PC versie van een maat van mij. Ik heb hem nu eindelijk gister gekregen (voor me B-day Yay!! ;) ). Ik heb hem geinstalleerd, me savegames terug gezet in de GTA User map en het spel gestart.

Savegame aangeklikt om wat rond te gaan cruisen, savegame word geladen en POEF....hij begin een nieuw spel (het introfilmpje en al). :(

heeft dit te maken met het feit dat die van mij geperst is na de hele coffee mod?? hier staat namelijk ook v2.00 onderin het menu ipv. v1.00

in ieder geval is dit erg ruk want heb geen zin om hem weer van voor naar achter rond te spelen, iemand een oplossing????

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

mokumouse schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:04:
He Luitjes,

ik zit met een nogal irritant probleem met GTA. Vorig jaar heb ik dat spel helemaal rond gespeeld. Dit was met de PC versie van een maat van mij. Ik heb hem nu eindelijk gister gekregen (voor me B-day Yay!! ;) ). Ik heb hem geinstalleerd, me savegames terug gezet in de GTA User map en het spel gestart.

Savegame aangeklikt om wat rond te gaan cruisen, savegame word geladen en POEF....hij begin een nieuw spel (het introfilmpje en al). :(

heeft dit te maken met het feit dat die van mij geperst is na de hele coffee mod?? hier staat namelijk ook v2.00 onderin het menu ipv. v1.00

in ieder geval is dit erg ruk want heb geen zin om hem weer van voor naar achter rond te spelen, iemand een oplossing????
In 'Mijn Documenten' wordt ook een settings bestand aangemaakt na de 1e keer spelen. (gta_sa.set). Delete deze eens en start het spel dan nogmaals op. Misschien dat het dan wel werkt.
Succes.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 14:14

mokumouse

LOLstoel User

Frank_Knopers schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:32:
[...]

In 'Mijn Documenten' wordt ook een settings bestand aangemaakt na de 1e keer spelen. (gta_sa.set). Delete deze eens en start het spel dan nogmaals op. Misschien dat het dan wel werkt.
Succes.
Nee dat maakte niets uit ;)

heb de oplossing algevonden, het had inderdaad te maken met die versie 1 en 2, hier een link naar een conversie tooltje voor de geintresseerden: http://pdescobar.home.comcast.net/gta/sa_id_convert.zip

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand even zo lief willen zijn om te testen of mijn MTA server werkt? IP is: ragingb.pointclark.net

Ik heb namelijk vrijdag ff snel de server geinstalleerd. Maar nu kom ik net terug van een weekendje weg en zie ik dat er helemaal niemand in de server is geweest :? Dus ik denk ik zal een kijken of de server wel in de public list staat. En ik zie hem daar niet staan :? Vanuit mijn LAN werkt de server perfect! Maar nu vraag ik me af of ie ook vanuit internet werkt? en of ik wel de juiste poorten open heb staan. En of alles wel TCP moet zijn. Of moet het UDP en TCP?

Ik heb de volgende poorten open gezet en naar het juiste ip geforward.

TCP: 44003
TCP: 22003
UDP: 22126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 00:47:
Zou iemand even zo lief willen zijn om te testen of mijn MTA server werkt? IP is: ragingb.pointclark.net

Ik heb namelijk vrijdag ff snel de server geinstalleerd. Maar nu kom ik net terug van een weekendje weg en zie ik dat er helemaal niemand in de server is geweest :? Dus ik denk ik zal een kijken of de server wel in de public list staat. En ik zie hem daar niet staan :? Vanuit mijn LAN werkt de server perfect! Maar nu vraag ik me af of ie ook vanuit internet werkt? en of ik wel de juiste poorten open heb staan. En of alles wel TCP moet zijn. Of moet het UDP en TCP?

Hij werkt niet Robin. 22003 is de standard port en ik probeer dus ragingb.pointclark.net:22003 maar geeft time out :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 00:47:

Ik houdt voor gameservers altijd een ruime marge aan bij het forwarden van poorten.
Mijn instellingen zijn als volgt:
Range: 44002 - 44004 (Both TCP/UPD)
Range: 22002 - 22005 (Both TCP/UPD)
Range: 22124 - 22128 (Both TCP/UPD)

Dan werkt het op een of andere manier vaak net wat robuuster dan wanneer ik louter de gevraagde poort forward.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank_Knopers schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:00:
[...]

Ik houdt voor gameservers altijd een ruime marge aan bij het forwarden van poorten.
Mijn instellingen zijn als volgt:
Range: 44002 - 44004 (Both TCP/UPD)
Range: 22002 - 22005 (Both TCP/UPD)
Range: 22124 - 22128 (Both TCP/UPD)

Dan werkt het op een of andere manier vaak net wat robuuster dan wanneer ik louter de gevraagde poort forward.
Hmm, ik heb nu alle TCP poorten ook UDP geforward en alle UDP poorten ook TCP. Als dat nog niet werkt ga ik jou methode eens proberen ;)

Kan iemand het nog ff testen? ragingb.pointclark.net:22003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik heb een vraagje Ik hoorde van iemand dat het op de Xbox ook mogelijk is om met GTA SA multiplayer te spelen, met 2 personen.
Een vriend van me wou dat graag doen, maar hij had dat niet kunnen vinden in het menu.
weet iemand of dit mogelijk is, en zo jha hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
TheTMC schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:13:
Ik heb een vraagje Ik hoorde van iemand dat het op de Xbox ook mogelijk is om met GTA SA multiplayer te spelen, met 2 personen.
Een vriend van me wou dat graag doen, maar hij had dat niet kunnen vinden in het menu.
weet iemand of dit mogelijk is, en zo jha hoe?
Er zijn speciale icoontjes voor in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
SjOuKeS schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:35:
[...]

Er zit nu nog geen optie in om high ping's te kicken.

Zal eens overleggen met het MTA Team of hier een mogelijkheid voor is.
Maar aangezien je rekening moet houden met een groot aantal factoren acht ik de kans vrij klein dat het doorgevoerd word.

Er draaien nu 2 servers 1x 16 player met voornamelijk race en 1x 32 players met voornamelijk flight ellende ;)
Je hebt Destruction Derby ook uit de races gehaald, maar bijvoorbeel Super Hydra Race zit nog wel bij races, terwijl die eerder bij flight hoort, het klopt dus nog niet helemaal.

Bovendien zitten er vanavond allemaal irritante kinders op je server, de een zoekend naar leden voor zijn clan en zo de chat vol spammend en nog anderen die als ze niet kunnen winnen in een race, de weg verderop gaan blokkeren voor de voorliggers... Met zulke mensen is het leuker om bijvoorbeeld Destruction Derby te doen, want dan kan er lekker gebeukt worden en dat vinden ze leuk.

Is het overigens mogelijk om verschillende levels admins aan te wijzen? Ik zie soms spelers inloggen als Level 5 admin en die kunnen dan alles veranderen? Zijn er dan ook Level 1 admins die bijvoorbeeld alleen maar kunnen kicken (niet eens bannen ofzo). Als dat zo is, dan is het misschien een idee om nog een aantal extra mensen aan te stellen als admins, zodat de boel wat makkelijker op orde te houden is, ook als jij even niet aanwezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Je kan inderdaad verschillende levels toekennen aan admins. Varierend van alleen kicken, tot bannen.
Wat je zegt is helemaal waar, maar met een spel als GTA kan je hier natuurlijk op wachten. Dit spel wordt massaal gespeeld door kinderen van 12, en zodra ze online kunnen gaan ze zich daar groot houden.
Elk voordeel heb z'n nadeel ;)

@TheTMC: Als ik het me goed herinner is het zo dat, zodra je een vriendin hebt, er speciale 2 player modes geunlockt worden. Je moet maar 'ns ff goed zoeken op google, daar staat het vast wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Kazu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:17:
Je kan inderdaad verschillende levels toekennen aan admins. Varierend van alleen kicken, tot bannen.
Wat je zegt is helemaal waar, maar met een spel als GTA kan je hier natuurlijk op wachten. Dit spel wordt massaal gespeeld door kinderen van 12, en zodra ze online kunnen gaan ze zich daar groot houden.
Elk voordeel heb z'n nadeel ;)

@TheTMC: Als ik het me goed herinner is het zo dat, zodra je een vriendin hebt, er speciale 2 player modes geunlockt worden. Je moet maar 'ns ff goed zoeken op google, daar staat het vast wel
Hmm.. nog niks gevonden via google, maar ikke ga nog wel ff verder zoeken, iig alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Voor meer vragen over de server etc denk ik dat het handiger is om het #mtasa channel te gebruiken op mIRC (irc.tweakers.net) of een apart MTA topic te maken ofzo want het topic word nu een beetje overmeesterd door MTA en ik denk niet dat dat de bedoeling is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Smokey! schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:49:
Voor meer vragen over de server etc denk ik dat het handiger is om het #mtasa channel te gebruiken op mIRC (irc.tweakers.net) of een apart MTA topic te maken ofzo want het topic word nu een beetje overmeesterd door MTA en ik denk niet dat dat de bedoeling is :P
Mee eens. ik ga wel een poging doen als ik tijd heb....

MTA SA topic
opzetje gemaakt. Ik heb nog geen tijd om er iets moois van te maken, maar daar ga ik aan werken....

[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 31-01-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
gwystyl schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:01:
[...]

Mee eens. ik ga wel een poging doen als ik tijd heb....

MTA SA topic
opzetje gemaakt. Ik heb nog geen tijd om er iets moois van te maken, maar daar ga ik aan werken....
Ziet er niet slecht uit voor een 'opzetje':P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Smokey! schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:55:
[...]

Ziet er niet slecht uit voor een 'opzetje':P
last van SOG |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

beetje laat , maar hoe komt het als ik SA speel op de pc dat me refreshrate lijkt te zakken onder de 60 ?
terwijl ik via de nvidiaconsole de rate heb gelocked

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Om de een of andere reden wil gta perse 60hz hebben, ook al forceer je hoger in je nvidia control panel. Oplossing is hier te downloaden. Gebruik het zelf ook en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Ik speelde vandaag nog eens SA en ik vroeg me nou toch af of het niet mogelijk is om de moeilijkheidsgraad wat te verhogen? Ik zou ook wel graag willen dat de politie eens wat slimmer zou zijn en wat beter zou onthouden waar ik heen ga en dan sneller barricades op zou zetten enzo. Als je gewoon een beetje een vlotte auto hebt of jeep ofzo, dan is het veel te makkelijk om de politie af te schudden en die barricades te voorkomen (ik doe het zelfs zonder er bij na te denken, het duurt bij mij echt lang voordat ze van die dingen gaan gebruiken :z ). Zijn hier misschien mods voor of moet ik maar wachten tot de volgende GTA, in de hoop dat ze daar de boel weer wat moeilijker maken?
GTA1 en GTA2 was wat dit betreft toch iets beter heb ik altijd het idee, daar kon de politie je nog wel eens helemaal klem krijgen, zodat er echt geen enkele mogelijkheid was om te ontsnappen. Bij deze serie (GTAIII, GTA:VC, GTA:SA) is het veel te gemakkelijk geworden naar mijn idee.

Ik zat er zelf wel aan te denken om bijvoorbeeld handling.cfg negatief aan te passen, maar dan word het alleen maar een beetje lastiger omdat auto's trager gaan bijvoorbeeld, maar dat is nou ook niet echt wat ik wil, dat zou wel even leuk zijn, maar het zou toch leuker zijn als de politie gewoon slimmer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik speel al eentijdje GTA SA. Ik heb alleen sinds kort een nieuwe PC (AMD Athlon 64bit dualcore 3800+, Ati radeon1600XT, OS WinXP Pro) en sindsdien gaat tijdens het spel het poppetje bij vlagen 2 keer zo snel lopen. Vooral wanneer hij in een gebouw is. Weet iemand misschien waardoor dit komt en wat ik er eventueel aan kan doen?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Hoi ik wil mijn resolutie veranderen naar boven 1024*768, maar alle resoluties boven 1024*768 zijn er altijd niet, ik weet dat mijn monitor en graka het aan kan, maar nu is dus de vraag waar verander ik die resolutie. ik heb al gekeken in gta_sa.set , maar daar staat geen normale text , maar tekens enzow.

[ Voor 4% gewijzigd door Reconhell op 01-03-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Heb je al met scrollwieltje of pijltjes in het spel zelf gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:47:
Hallo, Ik speel al eentijdje GTA SA. Ik heb alleen sinds kort een nieuwe PC (AMD Athlon 64bit dualcore 3800+, Ati radeon1600XT, OS WinXP Pro) en sindsdien gaat tijdens het spel het poppetje bij vlagen 2 keer zo snel lopen. Vooral wanneer hij in een gebouw is. Weet iemand misschien waardoor dit komt en wat ik er eventueel aan kan doen?

Alvast bedankt!!
Ik zeg dit niet snel, maar dit is echt al ontzettend vaak voorbij gekomen. Laat het proces op 1 core lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
DeRCT13 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:41:
Heb je al met scrollwieltje of pijltjes in het spel zelf gekeken?
Ja, staat er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Ik wilde vandaag ff een energy-500 halen in die parkeergarage bij het strand in los santos en vond deze rare NRG-500 die ik nog nooit gezien heb? iemand anders wel? :S

http://img343.imageshack.us/my.php?image=wtf2ge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Neoblade111 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:42:
Ik wilde vandaag ff een energy-500 halen in die parkeergarage bij het strand in los santos en vond deze rare NRG-500 die ik nog nooit gezien heb? iemand anders wel? :S

http://img343.imageshack.us/my.php?image=wtf2ge.jpg
Heb ik wel eens gezien, wel een coole bike. :9

Is er trouwens al wat bekent over het vervolg op san andreas ?

Dit is ook wel maf, sites gemaakt door rockstar:
http://www.cluckinbellhappychicken.com/ - Cluckin' Bell Website :+
http://www.exsorbeo.com/ - Exsorbeo Website
http://www.maccer.net/ - Maccer's Homepage
http://www.epsilonprogram.com/ - The Epsilon Program Website
http://www.fearitdoit.com/ - Darius Fontaine "Fear It? Do It!" Website
http://www.westcoastraplegends.com/ - WestCoast Rap Legends

http://forums.filefront.com/showthread.php?t=246254

[ Voor 36% gewijzigd door nFo op 25-03-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

zit vast bij de casino missie waarbij je met een klein vliegtuigje in het grote moet vliegen, dat lukt dus steeds niet.

Ik pak juist hoogte, zodat ik zo snel die er is kan duiken en met snelheid erachter kan komen, maar kom toch steeds te kort. Iemand tips? Ik vlieg er nu recht op af en dan snelle draai, is in een grote bocht makkelijker ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

greatgonzo schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:42:
zit vast bij de casino missie waarbij je met een klein vliegtuigje in het grote moet vliegen, dat lukt dus steeds niet.

Ik pak juist hoogte, zodat ik zo snel die er is kan duiken en met snelheid erachter kan komen, maar kom toch steeds te kort. Iemand tips? Ik vlieg er nu recht op af en dan snelle draai, is in een grote bocht makkelijker ofzo?
Dat moet het wel zo'n beetje zijn. Vlieg zo ver en zo hoog mogelijk naar dat puntje toe, en zodra je gepasseerd wordt moet je weer terugdraaien en inderdaad duiken om snelheid te maken. Dan moet het mogelijk zijn om het grote vliegtuig in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:10
Tijdje niet meer gespeeld, maar heb toch wat vraagjes:

-Wanneer kan je ook alweer bedrijven/vliegvelden kopen? Wil die auto-garage kopen, maar er staat zo'n rood icoontje voor de deur....?

-Hoe kan je een auto verhogen/verlagen in die SA Handling editor...? Heb een trailer gedownload, maar hij schuurt over de grond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Achmedd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:47:
Tijdje niet meer gespeeld, maar heb toch wat vraagjes:

-Wanneer kan je ook alweer bedrijven/vliegvelden kopen? Wil die auto-garage kopen, maar er staat zo'n rood icoontje voor de deur....?

-Hoe kan je een auto verhogen/verlagen in die SA Handling editor...? Heb een trailer gedownload, maar hij schuurt over de grond...
Die garage kan je op een gegeven moment kopen als je een paar missies in SF hebt gedaan. Ik weet niet meer wanneer dat precies is, het is voor mij ook alweer een tijd geleden :). Check voor de lol eens deze site. Ik had geen zin om ze allemaal door te spitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
gwystyl schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:03:
[...]

Die garage kan je op een gegeven moment kopen als je een paar missies in SF hebt gedaan. Ik weet niet meer wanneer dat precies is, het is voor mij ook alweer een tijd geleden :). Check voor de lol eens deze site. Ik had geen zin om ze allemaal door te spitten....
Aha thanks, hopelijk kan iemand mij vertellen welke missies. Kan ik ff niet vinden op die site.

[ Voor 3% gewijzigd door Ahmi op 01-05-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Niemand een antwoord hierop? :)

Hoe kan je een auto verhogen/verlagen in die SA Handling editor...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Achmedd... Ik weet niet precies wanneer je hem kan kopen. Na welke missie..

Wel heb ik een savegame van het begin in San Fierro

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-08 20:45

LordofWhatever

Uuhhh....?

@ achmedd: ik heb het niet zo met die tooltjes, je moet gewoon handling.cfg (rockstar games/gta san andreas/data) openen met kladblok.
je moet volgens mij de waardes "suspension upper limit" en "suspension lower limit" hebben.
als je niet precies weet wat een cijfertje doet, gewoon flink veranderen en kijken wat er gebeurt B) :+

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Daywalk3r schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:36:
Achmedd... Ik weet niet precies wanneer je hem kan kopen. Na welke missie..

Wel heb ik een savegame van het begin in San Fierro
Gelukt :) Moest nog 1 missie op de Driving School doen :)
Toch bedankt :)
LordofWhatever schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:00:
@ achmedd: ik heb het niet zo met die tooltjes, je moet gewoon handling.cfg (rockstar games/gta san andreas/data) openen met kladblok.
je moet volgens mij de waardes "suspension upper limit" en "suspension lower limit" hebben.
als je niet precies weet wat een cijfertje doet, gewoon flink veranderen en kijken wat er gebeurt B) :+
Had ik ook gevonden jah :) Met Suspension lower limit is het gelukt :)
Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Wat een geweldig spel toch. Ik start hem zo af en toe nog even op met mn uitgespeeld-savegame waarna ik de staat op stelten zet. De savegame zelf heeft al 70+ uur gameplay, en ik save nooit na zo een sessie, dus er zit echt al meer dan 100 uur gameplay in.

En toch kwam ik vorige week achter een asset die ik nog niet had :D Zo blijf je dingen ontdekken. Wat een heerlijk briljant spel is het toch.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens ik heb een vraagje.

De eerste keer dat je naar een lowrider contest gaat, moet je op een muziekje bouncen.
de vraag: Ik zoek dat muziekje. het wordt soms uitgezonden op Bounce FM.
het begint langzaam (tokkelen elek. gitaar) en vervolgens komt er om de 3 min. een bass bounce en dan begint de track echt.
het is non-vocal (geen stemmen) en ik zou graag de naam van die track willen

bijvoorbaatdank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

check de startpost even daar staat een link naar de radiostations in:
http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.44

Dr is ook een programmaatje om die streams naar mp3 om te zetten, zo heb ik een best of san andreas cd'tje vorig jaar samengesteld, en dat is echt optimaal genieten :Y)

check hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:51:
check de startpost even daar staat een link naar de radiostations in:
http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.44

Dr is ook een programmaatje om die streams naar mp3 om te zetten, zo heb ik een best of san andreas cd'tje vorig jaar samengesteld, en dat is echt optimaal genieten :Y)

check hier
Yeah bedankt Pendaco :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20
Afbeeldingslocatie: http://www.sa-mp.com/images/logo.gif

De nieuwe multiplayer voor San Andreas is uit. Je kan hem hier downloaden: http://www.sa-mp.com/download.php

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

-roberth- schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:39:
[afbeelding]

De nieuwe multiplayer voor San Andreas is uit. Je kan hem hier downloaden: http://www.sa-mp.com/download.php
Thx... nou nog uitvissen hoe het werkt. Als ik connect naar een server kom ik gewoon in GTA SA uit, en kan ik een niewe game doen of een savegame laden. Dat doet ie dan vervolgens ook, maar geen tegenstanders te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
[afbeelding]

tnx, eindelijk een release :) ik ga hem vandaag even uitproberen, lekker rondlopen en mensen afknallen :P mta werd na een tijdje toch best saai ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hebben alle servers een wachtwoord? :? Lijkt me wel leuk, MTA vind ik ook wel geinig voor zo tussendoor.

Zat verkeerd te klikken. |:( Ziet er allemaal leuk uit. })

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:55
gwystyl schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:55:
[...]
Als ik connect naar een server kom ik gewoon in GTA SA uit, en kan ik een niewe game doen of een savegame laden.
same here, iemand die al door heeft hoe het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Woow, SA-MP is veel vetter dan MTA, tenminste, daar lijkt het tot nu toe wel op :D
Dat racen @ MTA vond ik niet echt super, dit lijkt er meer op.

En ik heb geen problemen met SA-MP, werkt hier prima.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-08 20:45

LordofWhatever

Uuhhh....?

ik vind dat sa-mp maar niks.
het werkte wel meteen, maar het heeft totaal geen lagcompensatie of iets in die richting.
ik moest direct voor iemand gaan staan om diegene neer te kunnen knallen :|
en de hele zooi crashde na 5 min spelen :(

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20
Hier draaid alles zeer goed. Ik heb nu een gang gevormd met meerdere mensen. Echt cool om met elkaar rond te rijden en de rest af te knallen.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Echt, servers met 100 mensen zijn niet leuk :+
Liever een rustigere server, zie je misschien wat er te doen is :)

Editje: Mensen die het normale GTA SA menu zien, jullie hebben SA-MP zeker niet in de GTA SA map installed?
Kwam ik toevallig net op het forum tegen: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=706.msg6092#msg6092

[ Voor 49% gewijzigd door Nakebod op 10-05-2006 21:07 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nakebod schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:55:
Echt, servers met 100 mensen zijn niet leuk :+
Liever een rustigere server, zie je misschien wat er te doen is :)

Editje: Mensen die het normale GTA SA menu zien, jullie hebben SA-MP zeker niet in de GTA SA map installed?
Kwam ik toevallig net op het forum tegen: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=706.msg6092#msg6092
Bedankt voor de tip, dat helpt inderdaad. Ik had SA-MP eerst in een andere map geïnstalleerd. Hij vraagt dan wel waar je GTA-SA installatie zich bevindt, maar kan blijkbaar een paar bestanden niet vinden. Bij MTASA kon dat wel, dus ik verwachtte dat het gewoon zou werken.
Deïnstalleren van SA-MP en GTA-SA, zoals in dat topic wordt aangeraden is trouwens niet nodig. Ik heb SA-MP gewoon opnieuw geïnstalleerd in de goede map en niets veranderd aan mijn GTA SA installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Gister ook even gedaan en idd een hoop Tweakers tegengekomen op de 100 man server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 22:44
Volgens mij is het tijd voor deel 14? :o :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Heb een ''probleem''; bij ocean docks loopt nooit een ''Los Santos Vagos'' (iemand van zo'n ''gele clan'' dus) rond. Iemand een tip?

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/8888/oceandocks9sx.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
sjaakhaar schreef op maandag 05 juni 2006 @ 09:06:
Heb een ''probleem''; bij ocean docks loopt nooit een ''Los Santos Vagos'' (iemand van zo'n ''gele clan'' dus) rond. Iemand een tip?

[afbeelding]
Blijven zoeken. Ik heb soms ook uren moeten wachten voordat ik zo'n ventje tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Maar 1 ventje is vaak niet genoeg om een clan war uit te lokken... meestal toch wel 4 of meer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
of is het soms geel omdat het gewoon een stuk strand is en er helemaal geen hood heerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

[afbeelding]

Kijk hier even voor een leuke community server: [rml][ PC] San Andreas - Multiplayer[/rml]
sjaakhaar schreef op maandag 05 juni 2006 @ 09:06:

[afbeelding]
Lol als je goed kijkt zie je zelfs dat het lichtGROEN is, het gebied is dus al van jou :D _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Vuurvoske op 05-06-2006 10:14 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Nee ik bedoel dus dat strand hélemaal rechtsonder, waar ik op dat moment sta in de map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
Dat gebied waar je in staat is geen gebied van een gang oid, het is niet geel/groen/paars maar gewoon de normale kleur ;) kijk anders ook ff in je statistics of je alle gebieden al hebt overgenomen
en het gebied daarboven is inderdaad lichtgroen

[ Voor 12% gewijzigd door -Eraser- op 05-06-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
En nu alweer een probleem; heb de missie ''riot'' gedaan, en nu doe ik dus een missie waarbij ik naar het treinstation moet, maar het recruiten van gang members lukt niet, iemand tips? Druk ik soms de verkeerde toetsen in ofzo? Zo ja; wat is de juiste toetsencombinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

odan

The dark side is within all!

met de rechtermuisknop op de member richten en dan G of H drukken zou de klus moeten klaren. ben zelf nog nooit tot dat level gekomen (ben er mee bezig) maar in de rest van het spel werkt het zo.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Is inmiddels gelukt :*) Op naar de laatste missie: end of the line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Ik ben inmiddels aanbeland bij de laatste missie, End Of The Line, maar die is nog knap lastig :X Die missie is lang :o en de combinatie van nightvision / brandblusser is ook niet bepaald handig om te zien wat er gebeurd en het voor elkaar te krijgen :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.