Hey, ik heb nu al een paar dagen lekker zitten spelen met MTA SA en dit is nou echt het ultieme

.
De gameplay is werkelijk fantastisch en ik kom veel bekenden tegen. Veel nederlanders en ook nog een behoorlijk aantal GoT-ers.

Nu zou ik ook graag mijn input willen geven aan de medetweakers door een eigen MTA server op te zetten.
Ik heb die MTA Server mod al van de site geplukt en geinstalleerd, maar het is me nog niet duidelijk hoe ik hem moet configureren. Misschien dat iemand mij daarmee kan helpen, of liever nog, zijn complete server bestand naar mij mailt zodat ik dezelfde maps + regels heb..
Mijn server is een dedicated 1.7GHz intel bak met 1GB intern. Aangesloten op een @Home breedband moet dat toch wel een tiental mensen kunnen hebben. Ik heb er ook al een SoF en een CoD server op draaiende gehad, dus ik heb al wel wat ervaring met gameservers opzetten en configureren.
Dan heb ik nog een vraagje: Als ik de MTA SA server wil runnen op mijn server, moet ik dan ook GTA zelf geinstalleerd hebben? (Ik denk het wel
)
Edit:
De server is up and running! Hij draait nu nog op mijn primaire game-PC, maar ik ga het zaakje overzetten naar de server, zodat deze 24/7 online is. Nu moet ik nog een beetje finetunen met maps, want sommige zijn echt boring..
Naam server: [GoT]Frank's Server [NL]
Players: 16
[
Voor 21% gewijzigd door
frankknopers op 29-01-2006 00:41
]