De Bart Smit, Shell en H&M dingen enz zijn wel leuk maar ze vertalen ook de text (Gelukkig niet de stemmen
). Ze kunnen het beste de engelse texten er in houden als je het mij vraagt...

Doe er wat aan zou ik zeggen--Christiaan-- schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:42:
Nog een vraagje, ik heb net op die modding site's zitten kijken, maar ik vind nergens stunt park mods, terwijl die er bij VC wel veel waren
Nee, gewoon een mod. Maar nu gaat alles sneller, de klok, CJ, peds, auto's etc. De slowdown cheat werkt nietVerwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:53:
Uh je bedoeld die mod dat auto harder gaan?
- Start
- Programma's
- mod
- Unstallen
Dat ga ik zo proberen, bedankt.Jake Bullet schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:49:
Volgens je .sig heb je een amd x2? Zet eens de processor affinity naar één processor mbv task manager (alt tabben uit GTASA) of zoek eens op imagecfg.exe hier op GOT. Heb ik een tijdje terug iets over geschreven in dit topic en de oplossing werkte bij iemand met soortgelijke symptomen.
nee die is er niet. Er zijn wel wat projectjes van enthousiaste programmeurs die dat willen maken, maar Rockstar heeft het niet bij de game gedaan helaas. Als je wil kijken naar een LAN-versie, zoek dan eens op mtasa.koekoek2003nl schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:07:
uuh sorrie voor deze verschrikkenlijke noob vraag
maar zit er eigenlijk een LAN multyplay optie in an andreas?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Greyh0und
Dat is de triatlonGreyh0und schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:53:
Ik ben de laatste tijd ook weer aan het GTA-en maar is sjees momenteel alleen een beetje rond en verveel mezelf....
Zijn er mensen die een leuke plek weten om naar toe te gaan, soort van "moet daar zijn geweest" plekken? Heb het spel op 100% en alle scholen 100%.... (khad mn windows opnieuw geinstalleerd en was mn savegame vergeten te backuppen dus heb er 1 van internet).
De vriendinnen heb ik nog niet op 100% maar om elke keer naar huis van vriendin rijden, naar restaurant rijden en weer terug, vind ik een beetje saai aan het worden......(zelfs met dildo hier, bloempjes daar)
Dus mn vraag is: zijn er nog leuke plekken/submissies ergens te vinden??? ik had bvb zo'n zwem,fiets, ren missie gedaan(die ik wel leuk vond, vlakbij de vuurtoren, in de beginstad (ben de naam kwijt)) maar na 3x proberen was de rode mark verdwenen
...
Het wordt steeds erger met deze generatie, zelfs de virtuele verveling slaat al toe.Greyh0und schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:53:
Ik ben de laatste tijd ook weer aan het GTA-en maar is sjees momenteel alleen een beetje rond en verveel mezelf....
tja, ik moet toch watZamorano schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:06:
[...]
Het wordt steeds erger met deze generatie, zelfs de virtuele verveling slaat al toe.
En virtueel achter de vrouwen aan begint dan ook te vervelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Greyh0und op 31-12-2005 12:03 ]
Greyh0und
Greyh0und
http://www.gtagaming.com/sanandreas/Greyh0und schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:05:
Ik heb de speed-o-meter mod, de car-spawner, de CAM-Hack mod en de draw-distance mod (verder kijken)
Zijn er verder nog leuke mods voor GTA:SA?
Niet leuk, wel mooiGreyh0und schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:05:
Zijn er verder nog leuke mods voor GTA:SA?
[ Voor 44% gewijzigd door Bobnofski op 24-02-2006 04:41 . Reden: avi demo verwijderd ]
Verwijderd
Zo, vet! vast niet voor de xbox, of wel?Bobnofski schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:25:
[...]
Niet leuk, wel mooi
Detailled Radar Map Mod [afbeelding] Klik hier voor een demo [Xvid, 7MB]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Ff zoekenDeRCT13 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:03:
Je kunt je SA editie voor de Xbox wel modden, maar dit kan alleen met een gemodde Xbox, en laat dat nu net niet helemaal mogen op GoT. De gelinkte site (GTAforums.com) bevat echter wel bruikbare informatie.
Op deze site staat voor bijna elke missie een aparte savegame. Volgens mij moet je "Cleaning The Hood" hebben.da_siren schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:07:
...kan iemand een save game voor me regelen die uit het begin is?
[ Voor 4% gewijzigd door Bobnofski op 11-01-2006 00:46 ]
Angry Rabbit
Lol, het is een tijdje geleden dat we die vraag gezien hebben..... een maandje (of twee) geleden kwam die vraag om de paar postsVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 09:08:
zou iemand voor mij ook de circle airstrip, and land en volgende enzo etc willen doen? krijg het maar niet voor elkaar
bedankt alvast!!!!!
*knip*
[ Voor 27% gewijzigd door Remy op 03-02-2009 19:06 ]
Welke bedoel je? SAMI ?Booth schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:09:
Nu is er een speciaal programmaatje voor SA, denk ik "hups wat mooi spul installen", crasht hij weer telkens tijdens het opstarten.
Jup, heb ook dat Windows Frameworks ervoor geinstalled.
Okee, SAMI is verder gewoon goed maar... het is aan te raden om nadat je daarmee een mod hebt geïnstalleerd toch een archive rebuild te doen met Imgtool 2.0. Ik denk dat de meeste problemen dan wel opgelost zijn, bij mij hielp het in elk geval met die Detailled Radar Mod.Booth schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:09:
[...] Jup, heb ook dat Windows Frameworks ervoor geinstalled.
Heb die file geopend, en toen GTA3.img in m'n models directory geopend en toen Rebuild Archive gedaan bij "commands menu"Bobnofski schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:09:
[...]
Okee, SAMI is verder gewoon goed maar... het is aan te raden om nadat je daarmee een mod hebt geïnstalleerd toch een archive rebuild te doen met Imgtool 2.0. Ik denk dat de meeste problemen dan wel opgelost zijn, bij mij hielp het in elk geval met die Detailled Radar Mod.
[ Voor 10% gewijzigd door Booth op 16-01-2006 17:44 ]
Voor PC had je de savegame een paar boven je kunnen pakkenVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:49:
Ik haat die flightschool
Ben al dagen bezig op de xbox
Verwijderd
Wel voor mijn xbox versiegwystyl schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:12:
[...]
Voor PC had je de savegame een paar boven je kunnen pakken. Die werkt vast niet voor de XBOX versie?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Volgens mij zie je elkaar in hetzelfde scherm, maar dit zijn missies die heel af en toe voorkomen, waar je als player 1 op een icoontje kunt gaan staan, waarna vervolgens een 2de speler kan meedoen.klomp schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 01:23:
Ik snap t ff niet, ik wil eigenlijk gta:SA kopen voor de xbox.. Want er staat heel leuk op de case 1-2 players.. Hoe vat ik dit op? splitscreen?
Ik zoek een lekkar sloop alles spel voor met ze 2en..
Verwijderd
Correct. Bij de huizen van je 'girlfriends' kun je dan samen met je vriendin spelenPendaco schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:42:
[...]
Volgens mij zie je elkaar in hetzelfde scherm, maar dit zijn missies die heel af en toe voorkomen, waar je als player 1 op een icoontje kunt gaan staan, waarna vervolgens een 2de speler kan meedoen.
Het is niet zo dat je de hele tijd met zn 2en kunt rondrennen, helaas
Dit kan wel op sommige punten. Als je niet in een missie zit kun je daar oneindig vaak de 2 player mode spelen. Een plek die ik uit mn hoofd weet, is de volgende;Pendaco schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:42:
[...]
Volgens mij zie je elkaar in hetzelfde scherm, maar dit zijn missies die heel af en toe voorkomen, waar je als player 1 op een icoontje kunt gaan staan, waarna vervolgens een 2de speler kan meedoen.
Het is niet zo dat je de hele tijd met zn 2en kunt rondrennen, helaas
[ Voor 6% gewijzigd door BackSlash op 20-01-2006 15:14 ]
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Wow de nieuwe GTA was bijna nog eerder dan deze MTA versie. Maar goed, altijd fun gehad met MTA voor VC dus zeker weer downen als ie uit isSmokey! schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:07:
MTA is bijna uit!!! De serverversie is al gereleased en morgen (vannacht) zal de client releasen. Check deze site voor de exacte tijd wanneer de client zal releasen: http://light.mtavc.com/
[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 22-01-2006 21:07 ]
[ Voor 93% gewijzigd door TommyGun op 23-01-2006 00:40 ]
Angry Rabbit
Bij mij crashte versie 0.1C ook super vaak maar bij 0.1D is dit bij mij veel minder.KingCrash schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:48:
Rumble crasht bij mij nog meer als oude MTA versies (met vice city)Qua speelbaarheid vind ik Rumble dus niet zo geslaagd.
Verwijderd
SorrySmokey! schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:16:
Ja, ik hoop dat de volgende GTA gewoon een goede multiplayer al in het spel heeft zitten..maaarja...ik vind dat MTA best wel grappig op sommige domme dingtjes na...bijv bij de start van een hydra race schiet 1 iemand zijn raketten af -> gevolg iedereeen ontploft na elkaar
...maarja...best geslaagd spelletje...nu de dm nog...
Welke server gebruiken jullie? Ik heb net een tijdje op Gserver gezeten (die met 16 personen max), da's wel lachen. Beetje nederlandse lui, lage ping. Kan je elkaar nog een beetje jennen als je afgemaakt wordt of iets stoms doet en de rest van de tijd moet kijken
Gserver is idd een goede. Ik kies meestal gewoon random met lage ping en redelijk aantal users.gwystyl schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:47:
[...]
Welke server gebruiken jullie? Ik heb net een tijdje op Gserver gezeten (die met 16 personen max), da's wel lachen. Beetje nederlandse lui, lage ping. Kan je elkaar nog een beetje jennen als je afgemaakt wordt of iets stoms doet en de rest van de tijd moet kijken![]()
Mss moeten we een GoT-tag voor onze naam zetten
Had ik eerst ook. Schakel je firewall uit of zorg ervoor dat MTA verbinding mag maken. Staat overigens ook in de Read Me--Christiaan-- schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:43:
Ik krijg de hele tijd "Connection timed out".
[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 23-01-2006 21:33 ]
Ik heb geen firewall en die van Windows staat uit.TommyGun schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:33:
[...]
Had ik eerst ook. Schakel je firewall uit of zorg ervoor dat MTA verbinding mag maken. Staat overigens ook in de Read Me
Verwijderd
Ik heb McAfee en die firewall vroeg om de verbinding toe te staan. Wat is je situatie in je netwerk?--Christiaan-- schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:08:
[...]
Ik heb geen firewall en die van Windows staat uit.
Was gister in de gtagames.nl server nog iemand van got tegengekomen sky2p ofzoiets geloof ikgwystyl schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:47:
[...]
Welke server gebruiken jullie? Ik heb net een tijdje op Gserver gezeten (die met 16 personen max), da's wel lachen. Beetje nederlandse lui, lage ping. Kan je elkaar nog een beetje jennen als je afgemaakt wordt of iets stoms doet en de rest van de tijd moet kijken![]()
Mss moeten we een GoT-tag voor onze naam zetten
[ Voor 69% gewijzigd door Martin op 24-01-2006 14:07 ]
Verwijderd
MartMartinator schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:06:
TommyGun
Lijkt me een goed plan als iedereen [GoT] voor z'n naam zet idd, lult zoveel makkelijker
Same here, vannacht in een Rustler gevlogenTommyGun schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:46:
[...]
Mart![]()
Ik heb zelfs gedroomd over MTA. Zo lang hebben we het gespeeld man.
volgens mij bedoel je sky2kSmokey! schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:37:
[...]
Was gister in de gtagames.nl server nog iemand van got tegengekomen sky2p ofzoiets geloof ikmaar ik zal ook ff een got tagje maken
Ik heb gewoon een simpel USB modempje als enige internetverbinding op dit moment.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:28:
[...]
Ik heb McAfee en die firewall vroeg om de verbinding toe te staan. Wat is je situatie in je netwerk?
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 20:37 ]
[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 24-01-2006 22:13 ]
Verwijderd
Hier: http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php staat nog een uitgebreide checklist van wat je nog allemaal kunt doenIs er ergens een 'to do list' voor alles uit het spel te halen of een lijst met dingen die je heb moeten doen/zien.
Het zijn gewoon instellingen die de admin kan veranderen (behalve de ping dan). Ik heb mijn server nou ingesteld op max 12 spelers en de vote op 80% ipv 90 (als nu meer dan 80% stemt voor een bepaalde race gaat hij beginnen). Ik heb het vote% express niet zo heel laag staan omdat er anders nooit een race afgemaakt wordt.TommyGun schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 04:08:
Dat vote script in MTA is echt het meest baggere wat ik ooit heb meegemaakt. Al zijn er 15 votes op YES en 1 op NO dan gaat het zaakje al niet door. Wat een gruwelijke bagger zeg.
En 16 spelers zijn echt way 2 much. Vooral omdat er dan maar weinig mappen kunnen worden gespeeld omdat er anders niet genoeg spawn points zijn. 32 spelers heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt![]()
Screen
Jammer dat er nog geen auto kick in zit bij hogere ping dan bijv 100 en een vote kick systeem.
[ Voor 6% gewijzigd door frankknopers op 25-01-2006 09:30 ]
Goud is geen geld
Verwijderd
Dat votescript moet gewoon standaard op 60%... Bij Mani Admin Plugin van CS source is dat ook zo.. gaat daar altijd goed..gwystyl schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:23:
[...]
Het zijn gewoon instellingen die de admin kan veranderen (behalve de ping dan). Ik heb mijn server nou ingesteld op max 12 spelers en de vote op 80% ipv 90 (als nu meer dan 80% stemt voor een bepaalde race gaat hij beginnen). Ik heb het vote% express niet zo heel laag staan omdat er anders nooit een race afgemaakt wordt.
Er zijn genoeg lui die zodra ze dood zijn beginnen te voten voor van alles en nog wat en gaan lopen schelden op de rest als ze niet voorstemmen omdat ze de race af willen maken.
80 of 90 procent is idd veels te hoog imhoVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:06:
[...]
Dat votescript moet gewoon standaard op 60%... Bij Mani Admin Plugin van CS source is dat ook zo.. gaat daar altijd goed..
Moet je ff kijken bij de [NL][100 Mbit] Warande public servers...van mij en mijn huisgenootFrank_Knopers schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:29:
Ik heb ook maar eens MTA SA geinstalleerd. Verliep allemaal probleemloos, maar ik heb nog geen seconde kunnen deelnemen.![]()
![]()
Elke server waar ik kwam moest ik een half uur spectaten ofzo.Ik heb 5 servers geprobeerd en ik heb bijna een half uur achter GTA gezeten, maar nergens kon ik joinen. Heb overal moeten speccen, weggegooide tijd.
Vast wel... maar daarvoor kan je beter even [rml][ XP64] Windows XP x64 Driver en Software Topic - Deel 2[/rml] doorspitten, want dat is een algemeen probleem. Ik heb het daar (of hier, gebruik de topicsearch) al eens langs zien komen--Christiaan-- schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:46:
Ik heb een probleem met dual core. Normaal ALT-TAB ik uit een spel als het te snel gaat en zet het naar 1 core, dit lukt bij SA niet. Is er geen opstartcode dat hij automagisch met 1 core opstart?
Verwijderd
Ik doe CTRL+ALT+DEL ..in windows XP pro geeft dat je het keuze schermpje inclusief naar "programma beheer" ding!--Christiaan-- schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:46:
Ik heb een probleem met dual core. Normaal ALT-TAB ik uit een spel als het te snel gaat en zet het naar 1 core, dit lukt bij SA niet. Is er geen opstartcode dat hij automagisch met 1 core opstart?
There is no place like ::1
Verwijderd
Dat lukt dus niet, want ik blijft gewoon SA eroverheen zienswampy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:04:
[...]
Ik doe CTRL+ALT+DEL ..in windows XP pro geeft dat je het keuze schermpje inclusief naar "programma beheer" ding!
Welke server was dat? lijkt me wel leuk om tegen een zootje gotters die ook in dit topic posten te racen.Benotti schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:17:
Vandaag voor het eerst mp gedaan. Heb een Nederlandse server gevonden waar een aantal mede-gotters waren. Bij de wedstrijden waarbij je moet zorgen dat je het langst overeind blijft was ik niet echt succesvol, echte races daarentegen is meer mijn ding
Ik heb daar ook last van ja. Bovendien viel mijn modem ook steeds uit toen ik daarop NAT nog aan had staan en ik op 'browse servers' klikte. Nu heb ik net gespeeld en browsen hier op GoT gaat echt traag als een slak.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:12:
Heeft iemand ooit wel is problemen gehad met San Andreas dat je netwerkverbinding (athans de protcol stack) fucked up is. Dat heb ik dus constant na het spelen van dit spel. Dat heb ik bij andere spellen niet. Tevens is het geluid op gegeven moment niet meer te horen terwijl ik dat bij andere spellen niet heb.
GoT was net ook ff downSneakyViper schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:32:
[...]
Ik heb daar ook last van ja. Bovendien viel mijn modem ook steeds uit toen ik daarop NAT nog aan had staan en ik op 'browse servers' klikte. Nu heb ik net gespeeld en browsen hier op GoT gaat echt traag als een slak.
PS5 PSN: UnrealKazu
Hehe die Duitsers ook altijdKazu schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:44:
Ik heb gisteravond ook een aardige tijd op een nederlandse server gezeten met een hoop GoT'ers
Was erg gaaf, 't kwam zelfs tot een anti-nederlandse mentaliteit bij de non-dutch mensen die op de server zaten
Als je in een server zit van 10-14 mensen is het heel erg goed te doen, het speelt lekker, alleen 't begin is voor iedereen laggy omdat je dan met z'n allen op 1 punt start (in de meeste maps)
D'r zijn ontzettend veel leuke races, en je ligt af en toe echt helemaal dubbel van het lachen!
Maybe moet er iets van een GoT team opgericht worden voor MTA?
PS5 PSN: UnrealKazu
Altijd leuk om te horen dat er mensen blij zijn met m'n serverSneakyViper schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:32:
[...]
Ik heb daar ook last van ja. Bovendien viel mijn modem ook steeds uit toen ik daarop NAT nog aan had staan en ik op 'browse servers' klikte. Nu heb ik net gespeeld en browsen hier op GoT gaat echt traag als een slak.
Ik ben net ook een paar GoTters tegen gekomen, [GoT]Mike en [GoT]Frank_nog iets . Maar nog niet echt een server waar een heleboel mensen van GoT zaten. Ikzelf heb ook geen GoT tag voor mij naam, maar gewoon mijn nick. Ik zit meestal op Sjoukes 100Mbit server, daar zitten over het algemeen de meeste nederlanders naar mijn idee.
Overigens heb ik ook zowat 7 op de 10 races gewonnen en ben ik in vlieg- en vaarmaps minder goed. Ik heb de afgelopen maand(en) eigenlijk ook alleen maar SA SP gespeeld, dus goed geoefend heb ik wel
[ Voor 41% gewijzigd door SjOuKeS op 26-01-2006 21:02 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq