Jake Bullet schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:25:
[...]
-Staan ze in GTASA is de lijst van de te laden savegames? Zoniet->kopieren naar de savegames map.
-Heb je genoeg rechten om de savegames te lezen? Bv wanneer je ntfs gebruikt, en je speelt met een standaard user account, maar je hebt de files
verplaatst met je admin account dan kan het zijn dat de rechten niet goed staan.
Wat heb je zelf allemaal geprobeerd?
ja ik heb ze in de goede map staan hoor. Voor de rest gebruik ik altijd mijn gewone account ( wat volgens mij tegelijkertijd ook de admin account is), want ik ben de enigste die deze pc gebruikt (is me eigen pc)

en ik heb een schijfpartitie van ntfs. mss een idee wat ik nu moet doen?
mss nog iets waar je aan hebt ( me oude mp3's die in die map stonden doen het zelfs ook niet meer...)
Wat ik geprobeerd heb :
- de gta map teruggezet naar C:\Program Files\ Rockstar games\ etc
- eerst een keer een savegame maken in-game maar dat lukt ook niet, terwijl ik toch alle savegames heb weggehaald uit Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files\
Ik denk dat ik al een oplossing heb, ik ga hem zo proberen. Eerst gta sa weer verwijderen (dus ook de user file map, die ik de vorige keer had laten staan )
daarna opnieuw installeren, daarna in die map die gta heeft aangemakt de savegames inplakken, dan doet ie t denk ik wel, want de vorige gtasa install linkte volgens mij niet goed naar de user files map. ik zal zo wel laten horen wat t resultaat is.
Yes tis gelukt
[
Voor 67% gewijzigd door
bisselke op 12-09-2005 19:39
]