[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 13)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.632 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:27:

Nou, volgens deze walkthrough (even zoeken op 'FBI truck') krijg je 'm ook achter je aan bij 5 sterren. Straks eens proberen...
En volgens deze walkthrough staat hij nergens in de game, en kun je hem alleen met cheats te voorschijn toveren:
---------
FBI Truck
---------
Mission: None
Character: Nobody

Looks like the SWAT Tank. It can do Vigilante. However, it is quite slow, and
since it is off-road, it has that strange quirk that all off-roads have that
causes it to flip around after a big collision. There is what appears to be a
machine gun turret on top, but nothing is in it. You can get it with a cheating
device if you'd like. Some have speculated this was going to be used in the
lost mission "The Truth is Out There."

Why you can't get it
--------------------
No place in the game to get it from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom niet verder met de missie freefall. Ik zit daar ongelofelijk vast. hoe kom je verder als jij bij het vliegtuig van die hitman bent. Je moet er op springen maar hoe dat vliegtuig gaat veel te hard???
Je hoeft niet te springen, als je door de corona vliegt dan gaat de rest vanzelf.. Je ziet een filmpje dat CJ springt, en dan moet je in het vliegtuig de mensen neerknallen.. Dus gewoon door de Corona vliegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

thanks ik wis thet niet maar bedankt

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

heeft iemand eigenlijk al es 6 sterren gehad? is onmogelijk geloof ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
Kan pas als je in Las Venturas kan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Hallo, ik ben RazieL en heb 't spel zo goed als uitgespeeld. De gewone missies heb ik zowiezo allemaal gedaan. Ik ben dus ook al volop bezig geweest in las venturas! ;)
Mijn vraag was of iemand al es de 6 sterren heeft gehaald. Mij is 't nog niet gelukt, volgens mij moet je daar wel heel erg eh...stout voor zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

-RazieL- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:37:
Hallo, ik ben RazieL en heb 't spel zo goed als uitgespeeld. De gewone missies heb ik zowiezo allemaal gedaan. Ik ben dus ook al volop bezig geweest in las venturas! ;)
Mijn vraag was of iemand al es de 6 sterren heeft gehaald. Mij is 't nog niet gelukt, volgens mij moet je daar wel heel erg eh...stout voor zijn 8)7
Ik heb al is 6 sterren gehad. Ik ging eerst naar binnen bij het politiegebouw (vlakbij je garage). Dat kostte me gelijk 3 sterren en toen ging ik naar de plek waar de legerjeep staat (vlakbij het schip waar je de hydra vanaf moet stelen). Dat waren weer 2 sterren :P. En daarna een stukje verder gereden naar de hunter (staat er vlakbij). Ingestapt en een hydra uit de lucht geschoten waardoor ik 6 sterren kreeg :).
Dit in een tijdsbestek van 2 minuten max. :P. Het was meer geluk dan wijsheid ;).

Toen ik eenmaal 6 sterren had was ik ook zo dood :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Zes sterren halen is imo ook helemaal niet zo moeilijk. Je moet gewoon op een goed plekje staan (lees: waar je moeilijk neergeschoten kunt worden), bijvoorbeeld de overblijfselen van een gebouw achter je garage in Doherty (San Fierro). Begin met wat voetgangers neer te knallen, vervolgens de agenten die komen. Dan heb je zo drie sterren. Vervolgens gewoon alles wat ze op je afsturen neerhalen en -schieten (helikopters, SWAT-trucks en FBI-ranchers) en je bent er. Body armour en natuurlijk een goed wapen (liefst de minigun, maar met een M4/AK47 of combat shotgun kom je ook al een heel eind) zijn wel vereist ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Ik was laatst een beetje met me pistooltje aan t kloten, en alles af aan t schieten wat op me af kwam. Met alleen een pistooltje kreeg ik al 5 sterren achter me aan :D
Stond dan ook op een goeie plek. Laag maar er konden geen autos bij komen :) (wel op 1 meter afstand :D)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je de Minigun halen dan? Ik heb hem alleen 1 keer voor een missie gehad, maar nu niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:43:
Waar kun je de Minigun halen dan? Ik heb hem alleen 1 keer voor een missie gehad, maar nu niet meer..
Je zou even de thread door kunnen lezen, want het is al een keer of wat langsgekomen, maar voor deze keer:
- het huis van Toreno als je zijn missies gedaan hebt
- bovenop de spoorbrug tussen San Fierro en Las Venturas, eerste pilaar vanaf SF
verder kan je kijken op http://faq.gtasanandreas.nl, daar staan alle dingen die je moet zoeken met kaarten en locaties

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 30-08-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
zou iemand die tijd over/zin heeft voor mij circle airstrip en circle airstrip+land willen proberen gold te halen? de rest is gold, heb gesaved bij t vliegveld.

http://www.megaupload.com/?d=43QZ79SQ

ik ben u bij voorbaat al dankbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel.. Sorry dat ik niet eerst verder heb gekeken/google gekeken, ik dacht, ik kan het hier net zo goed even vragen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
over die 6 sterren wil ik ook nog wel iets toevoegen.

een andere manier is om met je jetpack over het hek van area 69 te vliegen ( = al 5 sterren ). Daar 'leen' je de tank en na een tijdje rondschieten ( vooral army/vigilante vehicles natuurlijk ) heb je ook 6 sterren aan je broek hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-08 19:11
In de Openings Post staat zo'n mooi groen gepimpte auto...

Volgens mij is dat een Satan? Maar die kan ik in geen enkele shop pimpen (de deur gaat gewoon niet open). ;(

Kan iemand mij zeggen waar dit aan ligt? Of moet ik eerst iets anders doen? (btw, ben al klaar met het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Een satan? is dat een auto? volges mij is het een andere ;)

edit: kheb em even opgezocht, het is een sultan ;) typfoutje dus ...

de modshop is: Wheel Arch Angels, in San Fierro

[ Voor 95% gewijzigd door -Eraser- op 30-08-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ook zo vaag zit ik een quarry missie te doen, heb ik nog een paar minuten, staat er opeens mission failed, wat blijkt is er een vliegtuig zomaar neergestort op de truck die ik nog nodig had |:( . Trouwens best vaak dat er zomaar vliegtuigen neerstorten, soms ook zomaar midden in de stad en ook vaak op mount chiliad.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Ja dat had ik ook bij een quarry missie, stortte er een vliegtuig neer en onplofte de politiemotor die je moest verplaatsen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Misschien toevoegen aan de start post?

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=194371

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:12
Ojee ik ben gedumpt :X
Weet iemand hoe je denise weer terug krijgt! ik ben nu zo wanhopig B)
Ik wil graag de volle 100% halen in namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-08 19:11
-Eraser- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:48:
Een satan? is dat een auto? volges mij is het een andere ;)

edit: kheb em even opgezocht, het is een sultan ;) typfoutje dus ...

de modshop is: Wheel Arch Angels, in San Fierro
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Fraggler schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:36:
Ojee ik ben gedumpt :X
Weet iemand hoe je denise weer terug krijgt! ik ben nu zo wanhopig B)
Ik wil graag de volle 100% halen in namelijk :)
Girlfriends tellen niet mee voor de 100%, is dus volledig vrij om te doen. Sterkte :+

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:12
JeRa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:56:
[...]

Girlfriends tellen niet mee voor de 100%, is dus volledig vrij om te doen. Sterkte :+
Oke bedankt! maar is er dus geen manier om haar terug te krijgen? Die pimp suit is ook wel grappig die je van haar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb de Storyline nu uitgespeelt, ik zit nu op 86% met 82 uur spelen.. Nu moet ik alle Extra missies nog doen, zoals Quarry Missions, Stadion missions, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Southern Sun schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:57:
zou iemand die tijd over/zin heeft voor mij circle airstrip en circle airstrip+land willen proberen gold te halen? de rest is gold, heb gesaved bij t vliegveld.

http://www.megaupload.com/?d=43QZ79SQ

ik ben u bij voorbaat al dankbaar :P
pleeeease :P :+

ben nu ook girlfriends op 100% aan het krijgen. met katie is het gelukt en ben nu met eh.....barbara? bezig. daar krijg je een politieuniform van dus daar heb ik wel wat tijd voor over

*edit: directe link van mn save file gemaakt want zie net dat er wachttijd is bij megaupload.

[ Voor 13% gewijzigd door Southern Sun op 31-08-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Heeft dat politieuniform verder nog voordelen, naast dat je waarschijnlijk zonder moeite het politiebureau in kunt?

ifconfig eth0 down

Verwijderd

Heeft dat politieuniform verder nog voordelen, naast dat je waarschijnlijk zonder moeite het politiebureau in kunt?
Met m'n minigun kom ik ook wel zonder moeite het politiebureau in >:)

Ik denk dat het verder geen voordelen heeft, gewoon de lol dat je een uniform aan hebt. Zou je ook Sex-Appeal krijgen met een PolitieUniform? :+

Verwijderd

Southern Sun schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:49:

pleeeease :P :+

ben nu ook girlfriends op 100% aan het krijgen. met katie is het gelukt en ben nu met eh.....barbara? bezig. daar krijg je een politieuniform van dus daar heb ik wel wat tijd voor over

*edit: directe link van mn save file gemaakt want zie net dat er wachttijd is bij megaupload.
Beide op goud. Ik heb echter wel degene van die oude link van je genomen, aangezien die nieuwe link niet werkt bij mij, dus ik vrees dat je een paar dingen opnieuw zult moeten doen. Als je even je email geeft, dan stuur ik hem op. Of stuur mij een mailtje (emailadres staat in mijn profiel).

Verwijderd

heeft iemand enig idee hoe ik dit rare beeld verholpen krijg???

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r-hermans/gta.jpg

specs:
AMD Sempr0n 2400+
640 DDR3200
GF4 Ti4600 128mb

het gebeurt bij alle instellingen voor video van 640x480x16 AA-off tot 1248x1024x32 AA-4

dus...

Verwijderd

Hebben jullie dat ook weleens? Dat je gewoon aan het cruisen bent en dan ineens een vliegtuig midden in de stad neer stort? :D

Verwijderd

Sorry als de vraag/het probleem al eens eerder is gesteld, maar ik kon mezelf er niet toe zetten alles door te lezen. Als ik in LV bij Victim het pashokje inga, gebeurt er niets meer. Alles gaat door, de muziek, het geluid, de andere mensen in de winkel...maar CJ komt dat hokje niet meer uit... :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:29:
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je gewoon aan het cruisen bent en dan ineens een vliegtuig midden in de stad neer stort? :D
Jah heb ik al een paar keer meegemaakt. Best wel geinig.

Zou iemand de vliegschool voor mij af willen maken?

http://www.megaupload.com/nl/?d=011J7447

Alvast bedankt

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:32:
[...]
Ik denk dat het verder geen voordelen heeft, gewoon de lol dat je een uniform aan hebt. Zou je ook Sex-Appeal krijgen met een PolitieUniform? :+
Ik vind het pakje tegen vallen ;(

Zal morgen een screen posten + Sex-Appeal

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 01-09-2005 21:10 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• harmageddon
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:17:
[...]

Alvast bedankt
hehehe, heb ik alles voor je op 100% gehaald, sluit ik het spel af... zonder te saven :P

Maarre je moet eigenlijk wel eerst ff zelf proberen. je hebt 3 dingen geprobeerd ofzo.. vliegen is best makkelijk. ff oefenen en je haalt zo alles op 100%

Aap!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:09:
Sorry als de vraag/het probleem al eens eerder is gesteld, maar ik kon mezelf er niet toe zetten alles door te lezen. Als ik in LV bij Victim het pashokje inga, gebeurt er niets meer. Alles gaat door, de muziek, het geluid, de andere mensen in de winkel...maar CJ komt dat hokje niet meer uit... :|
hij ziet er waarschijnlijk te eng uit en durft zichzelf niet meer te laten zien :p
Nee, kzou het niet weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 13-09 22:36
Ik heb opeens het probleem dat SA ontzettend haperd. Net alsof mijn PC veel te traag is om 'm te draaien. Het spel hapert de hele tijd?

Eerst had ik er geen last van, Need For Speed: Underground 2 draait nog 100%.
Het enige wat ik heb veranderd is mijn geluidskaart verwisselen voor m'n oude Terratec DMX X-fire 1024.

Frame limiter aan of uit zetten helpt niets... iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:26:
heeft iemand enig idee hoe ik dit rare beeld verholpen krijg???

[afbeelding]

specs:
AMD Sempr0n 2400+
640 DDR3200
GF4 Ti4600 128mb

het gebeurt bij alle instellingen voor video van 640x480x16 AA-off tot 1248x1024x32 AA-4

dus...
Staat je refresh-rate van je eventuele TFT niet een tikkie te hoog?

[ Voor 1% gewijzigd door Tigertje op 02-09-2005 00:59 . Reden: laat maar, je hebt een CRT zie ik al ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Laatst online: 07-09 22:29

Jake Bullet

Wise Scripter

Een enkele keer gebeurt dat wel eens. Vaker verwdijnen ze spontaan in het niets tijdens het overvliegen. Een merkwaardiger voorval gebeurde tijdens het duiken naar oesters onder een brug. Ploft er ineens een auto vlak naast me in het water. Het echtpaar kon niet zwemmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:58:
[...]

Staat je refresh-rate van je eventuele TFT niet een tikkie te hoog?
had ik die maar :)

al opgelost.. ik gebruik de 44.03 nvidia's (beter voor BF1942), na een 77.77 upgrade gaat het wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:23:
[...]

Beide op goud. Ik heb echter wel degene van die oude link van je genomen, aangezien die nieuwe link niet werkt bij mij, dus ik vrees dat je een paar dingen opnieuw zult moeten doen. Als je even je email geeft, dan stuur ik hem op. Of stuur mij een mailtje (emailadres staat in mijn profiel).
was exact dezelfde save file dus maakt niks uit ;) you've got mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
kan best kut zijn. heb eens een keer veel tijd gespendeerd aan valet parking. toen ging ik op de hoek ff wat eten alvorens ik wou gaan saven. kom ik weer terug naar buiten, stap in mn auto.....bam vliegtuig op mn dak 8)7 toen kon ik niet meer op tijd weg komen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 02-09-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:17:
[...]

Alvast bedankt
http://home.planet.nl/~renke136/GTASAsf6.b
Heb t nog een keer voor je gedaan vandaag :-)
alles 100%

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ook een handige bug :D ik spring uit mn vliegtuig, open mn parachute en hoor m open gaan, cj heeft ook de parachute houding alleen dat ding zelf is niet te zien en hij valt even hard verder 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/8346/fijn9qj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Ik speel GTASA nu ook op m'n laptop, maar om een of andere reden wil de resolutie (1024x768) niet meer opschalen naar het hele beeld (1400x1050). Dat betekent dus dat als ik op volledig beeld wil spelen, ik de resolutie op 1400x1050 moet zetten maar de ATI Radeon X300 die hier in zit trekt dat niet zo geweldig.

Voorheen was dit niet zo; weet iemand hoe ik dit weer normaal krijg? :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Southern Sun schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:36:
ook een handige bug :D ik spring uit mn vliegtuig, open mn parachute en hoor m open gaan, cj heeft ook de parachute houding alleen dat ding zelf is niet te zien en hij valt even hard verder 8)7
[afbeelding]
Het hoeft geen bug te zijn. Misschien hebben ze er een geintje in gestopt dat de parachute soms niet goed opengaat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Marzman schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:23:
[...]

Het hoeft geen bug te zijn. Misschien hebben ze er een geintje in gestopt dat de parachute soms niet goed opengaat.
ik hoorde m open gaan en cj heeft die houding dus denk dat ze dat dan wel anders hadden gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedude3410
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
Ik zit al een tijdje een antwoord te zoeken op een vraag, die waarschijnlijk retesimpel is.
(vandaar ook dat ik het nergens kan vinden)

Hoe moet ik mensen inviten in m'n gang?

Ik zit namelijk in de 1na-laatste-missie, en moet een paar gangmembers mee om Cesar te helpen, maar heb géén idee hoe ik zo'n Grove Street figuur moet laten merken dat ik 'm in m'n gang wil :'( :O :/

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Met je rechtermuisknop een gangmember selecteren (als je dit met een wapen doet zegt CJ wrs iets omdat ie 'm at gunpoint heeft) en dan druk je op G :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, vanmiddag GTA SA gekocht voor m'n xbox, blijft-ie de melding geven: 'can't recognize disk'....
Heb al een paar keer een cleaning disk door m'n xbox gehaald, maar kansloos. Andere games werken wel normaal....:'(

Ga volgende week maar terug naar de winkel om te kijken of een andere CD wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bluedude3410 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:20:
Ik zit al een tijdje een antwoord te zoeken op een vraag, die waarschijnlijk retesimpel is.
(vandaar ook dat ik het nergens kan vinden)

Hoe moet ik mensen inviten in m'n gang?

Ik zit namelijk in de 1na-laatste-missie, en moet een paar gangmembers mee om Cesar te helpen, maar heb géén idee hoe ik zo'n Grove Street figuur moet laten merken dat ik 'm in m'n gang wil :'( :O :/

Alvast bedankt!
Gelukkig staat het ook gewoon in de FAQ van de openingspost (al vanaf deel 2 geloof ik):
Q: Hoe vorm ik een gang?
A: Gangs kan je maken door met je rechter muisknop een 'homie' te locken en dan g of h in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jake Bullet schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:23:
[...]

Een enkele keer gebeurt dat wel eens. Vaker verwdijnen ze spontaan in het niets tijdens het overvliegen. Een merkwaardiger voorval gebeurde tijdens het duiken naar oesters onder een brug. Ploft er ineens een auto vlak naast me in het water. Het echtpaar kon niet zwemmen...
Dat heb ik gehad toen ik bij San Fierro op een richel stond boven de zee, en 3 sterren achter me aanhad. Allemaal politie auto's die gewoon het water in reden, zo debiel, de een na de ander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:43:
[...]

Dat heb ik gehad toen ik bij San Fierro op een richel stond boven de zee, en 3 sterren achter me aanhad. Allemaal politie auto's die gewoon het water in reden, zo debiel, de een na de ander :)
Dat is gewoon een oud bekend trucje :+
totdat de heli's eraan kwamen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:52
JeRa schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:36:
Ik speel GTASA nu ook op m'n laptop, maar om een of andere reden wil de resolutie (1024x768) niet meer opschalen naar het hele beeld (1400x1050). Dat betekent dus dat als ik op volledig beeld wil spelen, ik de resolutie op 1400x1050 moet zetten maar de ATI Radeon X300 die hier in zit trekt dat niet zo geweldig.

Voorheen was dit niet zo; weet iemand hoe ik dit weer normaal krijg? :)
Ik weet niet hoe het bij jouw/een ATI videokaart zit, maar bij m'n 6600GT kan ik naar Eigenschappen van Beeldscherm gaan, --> Instellingen --> Geavanceerd --> GeForce 6600GT. Daar kan ik instellen hoe andere resoluties weergegeven worden.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik zit nu op 99,47 procent, heb de 100% checklist al drie x nagekeken, en ik weet zeker dat ik alles heb gehaald, erg vaag, meer mensen met dit probleem?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

0,53 procent, dat is één opdracht. Je zult toch iets kleins vergeten zijn, zoals een challenge, race, couriermissie of stadionmissie (bij het stadion in Las Venturas zijn er twee, afhankelijk van de dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Race, challenge en courrier heb ik sowieso gedaan, k zal eens in dat stadion in LV gaan kijken. Het zou mss kunnen dat ik die mis.

Edit: yes, dankje dat was hem, k heb nu 100% :)

Trouwens ik keek eens bij stats en mijn maximum insane jump distance was 6233 ft :o

[ Voor 35% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 04-09-2005 22:11 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met of zonder te cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedude3410
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
gwystyl schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:34:
[...]
Gelukkig staat het ook gewoon in de FAQ van de openingspost (al vanaf deel 2 geloof ik):
[...]
Sorry, heb ik de verkeerde zoekstrings ingetypt.. Heb zeker goed gezocht.
JeRa schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:03:
Met je rechtermuisknop een gangmember selecteren (als je dit met een wapen doet zegt CJ wrs iets omdat ie 'm at gunpoint heeft) en dan druk je op G :)
Bedankt!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik ben nu bezig met de Photo Ops maar ik kan er 3 niet vinden:

Eerst even een plaatje zodat jullie weten waar ik het over heb:
Afbeeldingslocatie: http://www.g-unleashed.com/files/16_photomap.jpg

Ik kan 2, 44 en 45 niet vinden.

2.
Look east to the ship in the bay, from Gant bridge. Zoom into the main ship's mast and take a photo of it.

44.
This photo op is on the big red and white telecommunications mast on top of Missionary Hill.

45.
Find the row of circular buildings in Foster Valley. The photo op is on top of the 2nd one from the north end of the row. You are best to go up to the road above on missionary hill (west) and just zoom in to the roof and take a picture. You cannot see the photo op icon, but if you aim it at the same place as the screenshot, it should work.

Ik heb precies op de aangegeven plek gekeken en van verschillende kanten erop ingezoomd, maar geen paars-baluw dingetje....... :/

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
@dubbeltje zonder cheaten! :Y)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Met 2 en 45 had ik ook moeite, voor 2 moet je ff in een boot gaan, en aan de rechterkant van het schip er langs varen, voor nummer 45 moet je even met een helikopter op een woontoren ernaast gaan, vanaf daar kun je de foto wel nemen. nummer 44 is volgens mij gewoon makkelijk te vinden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Frank_Knopers: je moet zorgen dat je dicht genoeg staat bij die photo ops, want anders zie je 'm niet door de lens. Voor 2 land je best op het schip zelf met je jetpack of een helikopter. Bij 44 moet je naar die elektriciteitscentrale, in de buurt van de grote antennes staan en erop inzoomen. De photo op hangt vrij hoog. 45 is moeilijk; ik denk dat ik bij de afgrond/heuvel ben gaan staan, ongeveer op dezelfde hoogte als die gebouwen. Probeer anders gewoon in te zoomen op de plaats waar ie zou moeten zijn en de foto te nemen, zo is het me ook al eens gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is een bug in de derde quarry missie. Die achtervolging met de dumptruck.

Sinds die missie heb ik deze stats.
Best INSANE stunt awarded Double insane stunt
Maximum INSANE Jump distance 6250.00ft
Maximum INSANE Jump height 28
Maximum INSANE Jump flips 4
Maximum INSANE Jump rotation 939º

Geen melding van gekregen, alleen m'n stats staan zo.

[ Voor 6% gewijzigd door FirmPete op 05-09-2005 17:18 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ja zou goed kunnen dat het een bug is, ik ging trouwens net met een monster truck van mountchiliad jumpen, had ik een rotatie van 3936 graden 8) , zag er erg vaag uit.

Edit: Hoe save je eigenlijk een replay, mischien wel geinig zag er namelijk echt heel gek uit.

[ Voor 23% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 05-09-2005 18:35 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb met jullie hulp geprobeerd deze photo ops te vinden, maar het wil niet echt lukken. Ik ben nu al dik 3 uur (net zo lang als de overige 47 photo ops B) ) bezig om ze te vinden. Het lijkt wel of ze er gewoon niet zijn.....

Misschien dat er een patch is die het oplost?
Anders het spel maar voor de 5e keer reinstallen.. :>

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:58
Ik weet dat iemand het op de vorige pagina ookal heeft gevraagd, maar ik krijg die vliegschool ook maar niet uitgespeeld. Ben er destijds dagen mee bezig geweest en heb het spel toen 8 weken niet meer gespeeld :P
Heb het sinds gister weer gespeeld maar weer lukt me dat vliegen niet :/

Dus wil iemand please het voor me halen? :> :
savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
@frank stuur anders je savegame naar mijn emailadres ivanderbel at zeelandnet dot nl
haal ik ze vanavond of morgen voor je.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Kijk anders hier even: http://www.gta-sanandreas.com/guides/snapshotsmap/map.htm. Zijn wel andere nummertjes, maar als je er op klikt krijg je een screenshot te zien van waar hij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
@NinTeNdO_FrEaK:
Ik d8 dat je het tegen mij had dus ik heb mijn savegame naar je gemaild per ongeluk 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:43

Coldcat

HODL

dat vliegen valt wel mee. Rustig op de knoppen drukken en het lukt je wel. Anders moet je iets langer proberen. Vliegen is het vervoersmiddel van GTA SA in het laatste stukje

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

@dude86

'k heb 'm gedaan voor je. Mail 'm zo naar je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

ludo schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:36:
Kijk anders hier even: http://www.gta-sanandreas.com/guides/snapshotsmap/map.htm. Zijn wel andere nummertjes, maar als je er op klikt krijg je een screenshot te zien van waar hij zit.
Ik heb zelfs daar al minuten naar gekeken, kan ze echt niet vinden...

Mijn savegame zal binnen nu en een half uur hieronder staan:

-------------------------------------
Mijn savegame
-------------------------------------
Staan al 4 handige wagens voor je klaar in de garage.. :)

[ Voor 13% gewijzigd door frankknopers op 05-09-2005 22:50 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
@DUDE k heb hem toch maar even voor je gehaald:) check je mail maar, ik heb hem gesaved op plaats 6.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
@Jake Bullet en NF: thnx voor het halen van de vliegschool :7
Kan ik eindelijk eens fatsoenlijk verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 00:14
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/eraser/truck1.jpg

Das nog best lastig om met zo'n truck omhoog te komen.. vooral de laatste helling.

[ Voor 12% gewijzigd door Tasma op 06-09-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Tasma schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:35:
[afbeelding]

Das nog best lastig om met zo'n truck omhoog te komen.. vooral de laatste helling.
haha...eraf gaat vast makkelijker })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:45:
Met 2 en 45 had ik ook moeite, voor 2 moet je ff in een boot gaan, en aan de rechterkant van het schip er langs varen, voor nummer 45 moet je even met een helikopter op een woontoren ernaast gaan, vanaf daar kun je de foto wel nemen. nummer 44 is volgens mij gewoon makkelijk te vinden.
Als je _ongeveer_ weet waar die is kan je ook de foto maken zonder dat je 'm in je vizier hebt, dat werkte bij mij voor de photo op op de boot die ik niet zag maar wel kreeg toen ik afdrukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 00:14
Smokey! schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:43:
[...]

haha...eraf gaat vast makkelijker })
Eraf ging enorm makkelijk :D een spinnende truck, wegvliegende trailer en meteen 2 sterren achter me aan omdat OP een politieauto crashte die mee vloog en ontplofte :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Frank wordt je savegame al gedaan? Anders doe ik hem vanavond (laat) of morgen nog wel voor je, k kan niet sneller.

k moet namelijk nog steeds mijn profielwerkstuk maken

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag SA voor de PC gehaald. Geinstalleerd maar nu hoor ik men eigen voetstappen en auto niet. Heb die slider in DXDIAG op standaard, ge-reboot maar ik hoor nog steeds men "eigen" geluiden niet. Iemand een idee hoe ik dit oplos? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Dit is al zovaak langsgekomen....

Zoekfunctie gebruikt? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik heb toch zo'n moeite met deze vliegmissie .... zou iemand me daarbij willen helpen ?

http://www.xs4all.nl/~fishbowl/got/GTASAsf4.b

zit er niet moeilijk uit maar ik loop zwaar te kloten ....ik zou je heel dank baar zijn :)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:36:
Vanmiddag SA voor de PC gehaald. Geinstalleerd maar nu hoor ik men eigen voetstappen en auto niet. Heb die slider in DXDIAG op standaard, ge-reboot maar ik hoor nog steeds men "eigen" geluiden niet. Iemand een idee hoe ik dit oplos? :?
Toevallig een 5.1 setje, maar de drivers ingesteld op headphone of stereo speakers? Dat was bij mij namelijk het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

fish schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:14:
ik heb toch zo'n moeite met deze vliegmissie .... zou iemand me daarbij willen helpen ?

http://www.xs4all.nl/~fishbowl/got/GTASAsf4.b

zit er niet moeilijk uit maar ik loop zwaar te kloten ....ik zou je heel dank baar zijn :)
Gedaan! Ik had hem in 5 minuten rond..

En ook nog een raket van de legerbasis weten te ontwijken. :>

Ik ben echt skilled met vliegmissies, dus kom maar op. :Y) ;)

Hier komt je savegame te staan Fish:

Savegame

[ Voor 9% gewijzigd door frankknopers op 06-09-2005 23:23 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

master man ... tnx

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:18

parpes

I know things

Misschien een beetje een noob :+ vraag maar wat betekenen/doen die goudkleurige ronddraaiende sterren die ik soms tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door MrData op 07-09-2005 11:09 ]

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 21:13

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik had ergens gelezen dat je 12 firetruck missies moet doen om fireproof te worden. Maar toen ik na 12 levels uit de truck stapte was ik nog steeds niet fireproof.. :?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
parpes schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:50:
Misschien een beetje een noob :+ vraag maar wat betekenen/doen die goudkleurige ronddraaiende sterren die ik soms tegen kom.
police bribes. als je politie achter je aan hebt gaat er een ster vanaf wanneer je die pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal Mother schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:09:
Ik had ergens gelezen dat je 12 firetruck missies moet doen om fireproof te worden. Maar toen ik na 12 levels uit de truck stapte was ik nog steeds niet fireproof.. :?

Iemand een idee?
Fireproof is niet explosieproof....dus een ontploffende auto doet pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Frank moet ik die van jou nog doen, want dan zal ik hem zo even voor je doen.
Edit: ik heb nummer 2 en 45 gehaald, 44 lukt me ook niet. Voor nummer 45 gewoon even met een helkopter op de meest noordelijke toren gaan staan dan zie je hem meteen, voor nummer 2 moet je met een schip langs die boot varen.

[ Voor 60% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 07-09-2005 13:20 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
Animal Mother schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:09:

Iemand een idee?
Je moet die missies ook achter elkaar doen (en, zoals eerder gezegd, explosies zijn niet hetzelfde als vuur)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:03:
Edit: ik heb nummer 2 en 45 gehaald, 44 lukt me ook niet. Voor nummer 45 gewoon even met een helkopter op de meest noordelijke toren gaan staan dan zie je hem meteen, voor nummer 2 moet je met een schip langs die boot varen.
Voor 44 moet je bij de electriciteitscentrale in de hoek met de muur gaan staan en ver omhoog kijken naar de mast. Je ziet 'm dan links hangen. Kostte mij ook veel moeite om deze te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Jake Bullet schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:11:
[...]

Voor 44 moet je bij de electriciteitscentrale in de hoek met de muur gaan staan en ver omhoog kijken naar de mast. Je ziet 'm dan links hangen. Kostte mij ook veel moeite om deze te vinden.
Ik dacht dat ie rechts van de mast hing (niet dat ik vergeten ben om links te kijken :P , kon hem niet vinden)

@Ben benieuwd wie met mijn savegame aan de haal gaat.. ik zou graag die 50 photo ops willen hebben.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

Frank_Knopers schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:51:
[...]

@Ben benieuwd wie met mijn savegame aan de haal gaat.. ik zou graag die 50 photo ops willen hebben.
Ik wil 'm best doen hoor.

Overigens vind ik dit zeer stomme missies. Mag van mij best achterwege blijven in een volgende GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh ik lees echt super veel topics door en google me rot en overal zegt iedereen dat de savegames in mijn documenten staan, er staat idd ook een map maar met 1 savefile ipv 4 savegames die ik heb..
kan me herinneren dat bij vc de savegames genaamd waren 1.b, 2.b, 3,b als je er bv 3 had..

Weet iemand waar ik die andere 3 kan vinden ?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:10:
Aaargh ik lees echt super veel topics door en google me rot en overal zegt iedereen dat de savegames in mijn documenten staan, er staat idd ook een map maar met 1 savefile ipv 4 savegames die ik heb..
kan me herinneren dat bij vc de savegames genaamd waren 1.b, 2.b, 3,b als je er bv 3 had..

Weet iemand waar ik die andere 3 kan vinden ?
Ze staan standaard in My Documents\GTA San Andreas User Files maar daar heb je zelf al gekeken zo te zien. Gebruik je meerdere accounts op je PC? Zoek anders eens op GTASAsf1.b, GTASAsf2.b etc op je PC (onder admin account) Wie weet zit je in de mijn documenten map van de verkeerde gebruiker te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

@frank_knopers

Weet je zeker dat je 44 niet al hebt gedaan? Ik kijk in een oude savegame en daar hangt ie, laad ik jouw game, hangt ie er niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hier stind onzin

[ Voor 97% gewijzigd door Fish op 07-09-2005 20:21 ]

Iperf

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.