[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 13)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.631 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 20:27
maar ik had het over het vervangen van autos door bijvoorbeeld zo'n mercedes, maar ik snap dr niks van want bij twee autos is het gelukt met ggm maar bij heel veel anderen chrasht het spel, en ik doe niks anders als bij die andere 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
Siebolt schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:00:
als ik bij die gtagaragemod ding auto vervang krijg ik heel vaak veel te grote wielen, welke waarde is dit dat ik ze weer normaal kan krijgen dit ziet er nl niet uit :r
Ik heb een tijdje met hetzelfde probleem rondgelopen, ik ben er nu achter wat het is..
Ten eerste moet je altijd de bijgevoegde readme's openen en alle tekstregels aanpassen die erin staan . Dus bv in vehicles.ide en handling.cfg. Met GGMM tool hoef je de regels alleen te knippen en te plakken. Het makkelijkst is dus die GGMM tool die je op veel plekken wel kunt downloaden. Dan hoef je niet alles handmatig aan te passen.
Dat deed ik dus altijd netjes maar toch bleven de wielen groot in de GGMM tool.
Maar dat moet je gewoon negeren en het spel opstarten. In het spel zelf zijn de wielen gewoon de juiste grootte. Ik had bv problemen met de Aston Martin en de Mini Cooper.
Met de tool kun de trouwens ook van elke auto een BACKUP maken, doe dat dus, als het mislukt kun je heel makkelijk weer de originele auto terugzetten. Ik hoop dat je er wat aan hebt..

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:58
Wirf schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:32:
[...]

Ja, San andreas ondersteund zeker wel analoge apparaten, ik gebruik zelf een gamepad met analoge joystickjes erop.
Wel is het aan te raden om Saac te gebruiken, dan kun je het tenminste goed instellen.
Is voor de xbox

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:52:
[...]

Nope, dates tellen niet mee voor de 100%, je kunt ze ook neerschieten en dan zou je nooit meer 100 % kunnen krijgen? d8 het wel..
Zie ook:
http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php

[...]

Op alles minimaal brons krijg je de Super GT, Alles minimaal Zilver de Bullit, Alles goud de Hotknife..

;)
hmmm, alles minimaal brons heb ik al, maar waar vind je die wagens dan? rijden die gewoon ergens rond, of staan ze op een specifieke plaats, zoals bijvoorbeeld die monster truck.

daarstraks had ik voor het eerst een auto laten modden in zo'n garage. nitro erin enso. zet ik hem voor mn huis, om even een auto uit mn garage te halen, zodat ie daarin kan, wordt mn auto gepikt 8)7 Het moet ook niet gekker worden, stelletje kutcriminelen daar in los santos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Byte_Me schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:31:
[...]

hmmm, alles minimaal brons heb ik al, maar waar vind je die wagens dan? rijden die gewoon ergens rond, of staan ze op een specifieke plaats, zoals bijvoorbeeld die monster truck.

daarstraks had ik voor het eerst een auto laten modden in zo'n garage. nitro erin enso. zet ik hem voor mn huis, om even een auto uit mn garage te halen, zodat ie daarin kan, wordt mn auto gepikt 8)7 Het moet ook niet gekker worden, stelletje kutcriminelen daar in los santos ;)
volgens mij staan ze voor de drivingschool. tenminste de super GT staat daar wel altijd.
ook bij de motorrijschool staan de verworven motoren voor de deur.

Lol, anders wordt je auto gewoon voor je neus weggejat >:)
is mij gelukkig nog nooit gebeurd

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
http://www.renkers.com/mountainchiliad.JPG
Is iemand dit al eens gelukt zonder cheats?

Mn linker vleugel heeft schade, deze kwam jammer genoeg op de grond... nu weer proberen te vliegen (lees: van de berg af laten donderen) :D

Resizen aub :*

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 23-08-2005 21:49 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
ik ben echt te dom om autos te vervangen denk ik, het lukt me alleen een mercedes s55 amg te vervangen voor een elegy en een een of andere batmobile voor ietsl, bij heel veel andere die ik heb geprobeerd start het spel niet meer op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
harmageddon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:47:
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/nieuwstraat2/mountainchiliad.JPG
Is iemand dit al eens gelukt zonder cheats?

Mn linker vleugel heeft schade, deze kwam jammer genoeg op de grond... nu weer proberen te vliegen (lees: van de berg af laten donderen) :D
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/nieuwstraat2/enweergeland.JPG
En weer geland :D

[ Voor 10% gewijzigd door harmageddon op 23-08-2005 21:58 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Hoe zou GTA eruit zien in real life?
Zo dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Ik sta hier nu zo vaak...maar ik durf gewoon niet te springen!!

Afbeeldingslocatie: http://www.dikkechill.com/snipa/sa16small.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
haha, dat haal je makkelijk :) Je kan de laatste 20meter je parachute open trekken en dan haal je t nog makkelijk :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Caboman schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:11:
Hoe zou GTA eruit zien in real life?
Zo dus :D
was idd al gepost :D hij is wel grappig.

hier nog een andere

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Je overleeft het zelfs zonder je parachute open te trekken. CJ 4-evah! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door bassGunner op 24-08-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
GIAS schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

was idd al gepost :D hij is wel grappig.

hier nog een andere
lol, die is leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al 10 x Vertical Bird geprobeerd en het wil maar niet lukken :( Elke x stap ik in de Hydra, stijg ik op, vlieg ik weg maar hij vliegt net als een slome heli :? Hoe kan hij snel vliegen? Er staat end en Home maar dat wil ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Num 8 zet de straalpijpen naar voren (Flymode) wel ingedrukt houden.
Num 2 zet ze weer rechtop (Hovermode)

Als je knoppen anders staan, 't is hetzelfde als de towtruck omhoog en omlaag.

[ Voor 9% gewijzigd door FirmPete op 24-08-2005 16:38 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O zo.. Tnx.. Bij mij is num8 + num2 naar boven en beneden vliegen, en achterover leunen e.d. Ik heb Num1 en 3 als dat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:25:
Ik heb nu al 10 x Vertical Bird geprobeerd en het wil maar niet lukken :( Elke x stap ik in de Hydra, stijg ik op, vlieg ik weg maar hij vliegt net als een slome heli :? Hoe kan hij snel vliegen? Er staat end en Home maar dat wil ook niet :(
Special forward and backwards, check je controls. Dan als moet je naar trusts kijken, en die veranderen dan van richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu is het veranderd, er staat gewoon press NUM1 and NUM3 voor de positie van de straalpijpen ofzo maar als ik dat doe gebeurt er gewoon niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Hou je NUM1 of NUM3 inigedrukt?

edit: Kan het zijn dat "Wheels arch angels" (Shops om je auto te tunen) niet altijd open zijn? Zijn hier speciale openings tijden voor?
Ben er al wel eens binnen geweest btw (Spel = uitgespeeld driving school op 2 dingen na alles op goud)

[ Voor 80% gewijzigd door harmageddon op 24-08-2005 17:07 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik dacht 1 x drukken en klaar, maar je moet dus inhouden, en dan gaan ze veranderen, die pijpen :*)
Kan het zijn dat "Wheels arch angels" (Shops om je auto te tunen) niet altijd open zijn? Zijn hier speciale openings tijden voor?
Ben er al wel eens binnen geweest btw (Spel = uitgespeeld driving school op 2 dingen na alles op goud)
In Wheel Arch Angels kunnen alleen StraatRacers hè (Buffalo, Jester, enz. , dus geen gewone auto's, en geen Lowriders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:10:
Ja, ik dacht 1 x drukken en klaar, maar je moet dus inhouden, en dan gaan ze veranderen, die pijpen :*)

[...]

In Wheel Arch Angels kunnen alleen StraatRacers hè (Buffalo, Jester, enz. , dus geen gewone auto's, en geen Lowriders..
Is er ergens een uitgebreid lijstje met namen welke autos er in kunnen?
Gevonden!

[ Voor 11% gewijzigd door harmageddon op 24-08-2005 17:31 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oehf! Na tientallen keren opnieuw doen, is de missie Vertical Bird nu eindelijk gelukt :*) Ik zit nu op 80% met 70 uur spelen..
Is er ergens een uitgebreid lijstje met namen welke autos er in kunnen?
Gevonden!
Handig lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Zoveel mensen die moeite hebben met installatie van die auto's :s.
Ik gebruik "car-installer" (link: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=112 ) en dit gaat gewoon vlekkeloos. Je kan gemakkelijk eerst ff backup nemen, en voor de installatie is het gewoon dat wizardje gebruiken.

Simpel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:53
SAAC is juist alleen maar voor de PC te gebruiken hoor... :D

Geweldig programma, een aanrader voor iedereen met een gamepad. Maar het zo handig mogelijk instellen vond ik nogal lastig, maar uiteindelijk kwam ik er wel...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vliegschool is echt verrot :(
De vliegtuig is veels te gevoelig. Ik moet nu in een cirkel vliegen. maar als ik naar de eerst "Corona" stijg dan hapert de motor halverwege. En echt ik stijg laaaaaaaangzaam. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips? En anders mag degene de 2 volgende missies doen met dat vliegtuig
Mijn savegame

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Elijan9 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:26:
[...]

SAAC is juist alleen maar voor de PC te gebruiken hoor... :D
een klein misverstand:
hij wil een racestuur voor de xbox ( dat bedoelt ie dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:35:
Die vliegschool is echt verrot :(
De vliegtuig is veels te gevoelig. Ik moet nu in een cirkel vliegen. maar als ik naar de eerst "Corona" stijg dan hapert de motor halverwege. En echt ik stijg laaaaaaaangzaam. :'(
Probeer het landingsgestel naar binnen te halen met 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:52:
Iemand tips? En anders mag degene de 2 volgende missies doen met dat vliegtuig
Mijn savegame
Probeer je landingsgestel eens in te halen, anders haal je het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:02:
[...]

Probeer het landingsgestel naar binnen te halen met 2 :)
:D zal dat het zijn?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ik weet het wel zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 12-09 15:37
En niet te snel stijgen anders kom je in een stall en ga je weer naar beneden.:) Neem gewoon even de tijd om te wennen aan besturing, daarna is het echt een eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legolas82 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:44:
[...]

En niet te snel stijgen anders kom je in een stall en ga je weer naar beneden.:) Neem gewoon even de tijd om te wennen aan besturing, daarna is het echt een eitje
Klopt het is me gelukt! :) _/-\o_

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

de snapshots zijn lekker snel gedaan met een
spoiler:
jetpack

maar is er iemand een beetje goed in die nrg challenge met die motor? 't lukt me echt gewoon niet, dat ding vliegt alle kanten op behalve richting die cirkels. Ik gebruik ook dat trucje met naar boven drukken om snel te accelereren, maar ik kom gewoon niet bij die ringen |:(

http://rapidshare.de/files/4351719/GTASAsf2.b.html

Verwijderd

Ik heb een probleem. Ik had de patch van gta gedownload, met in gedachten dat mijn bugs van het geluid wel zouden verhelpen, maar bij mij werkt het niet!! Ik heb hierop Gta verwijderd, en ik wil hem nou weer opnieuw installen, maar helaas. Het werkt niet meer bij mij. Als ie aan het installeren is, geeft ie op een gegeven moment een fout 'clynische fout' of iets dergelijks met data2.cab.!!
Ik krijg het niet meer goed, terwijl ik toch de originele cd heb gekocht. Ik vind dit echt zwaar klote. Betekent dit dat ik niks meer heb aan de cd, en nog belangrijker, hoe kan ik dit verhelpen?!!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:10

MJV

-edit-

[ Voor 99% gewijzigd door MJV op 25-08-2005 23:11 ]

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik word echt helemaal gek van de race in Los Santos met de Super GT. Dat ding is echt NIET te besturen :(. Ik ben nu een paar keer bij de finish gekomen, maar dan als 5e. De rest van de races daar was ik na een paar keer al eerste, deze heb ik al wel 30x gedaan :'(
Ik dacht trouwens dat er ook nog een vliegraceding was, maar die kan ik niet weervinden. Weet iemand waar die is?
Storyline is uit, dus ik ben bezig met de sidequests.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

gwystyl schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:58:
Storyline is uit, dus ik ben bezig met de sidequests.....
ik heb nog een tijdje geprobeerd die sidequests uit te spelen, maar de lol is eraf zodra je door de storyline heen bent, vind ik...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 12:02
ik vind het een top spel, maar je bent wel erg snel klaar met de missies, er waren er maar 2 die ik meer dan 1 keer moest proberen - die met dat vliegtuig achtervolgen in die corona en de laatste missie;)

moet nog steeds 1 hood overnemen, maar die luie ballas komen nooit eens hun nest uit :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ik dacht trouwens dat er ook nog een vliegraceding was, maar die kan ik niet weervinden. Weet iemand waar die is?
En die is er ook ;) Namelijk op het vliegveld van Las Venturas. Direct rechts naast het hek bij de ingang.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:38:
Ik heb een probleem. Ik had de patch van gta gedownload, met in gedachten dat mijn bugs van het geluid wel zouden verhelpen, maar bij mij werkt het niet!! Ik heb hierop Gta verwijderd, en ik wil hem nou weer opnieuw installen, maar helaas. Het werkt niet meer bij mij. Als ie aan het installeren is, geeft ie op een gegeven moment een fout 'clynische fout' of iets dergelijks met data2.cab.!!
Ik krijg het niet meer goed, terwijl ik toch de originele cd heb gekocht. Ik vind dit echt zwaar klote. Betekent dit dat ik niks meer heb aan de cd, en nog belangrijker, hoe kan ik dit verhelpen?!!
Cyclische fouten betekenen idd dat je DVD niet goed wordt gelezen.
Je kan het proberen met een andere DVD speler, maar ik zou 'm gaan ruilen.
Eerst langsgaan bij de winkel, en anders mailen met rockstar.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
Je zou kunnen proberen er een image van te maken en dan vanaf daar te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Laatst online: 07-09 22:29

Jake Bullet

Wise Scripter

Ik word echt helemaal gek van de race in Los Santos met de Super GT. Dat ding is echt NIET te besturen :(. Ik ben nu een paar keer bij de finish gekomen, maar dan als 5e. De rest van de races daar was ik na een paar keer al eerste, deze heb ik al wel 30x gedaan :'(
Ik had hetzelfde probleem, rij je eindelijk eens op kop, moet je uitwijken voor een domme auto -> sta je weer achterstevoren, of jekanlt boven op een rottige taxi. Zeer ergernisopwekkend.Uiteindelijk na 100 pogingen is het gelukt door de moeilijke bochten wat langzamer te nemen. En je moet geluk hebben dat je snel op kop ligt doordat die ventjes in de eerste bocht elkaar dwars zitten of dat ze ook eens last hebben van een taxi. De straatraces in San Fierro zijn ook al zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 09:27
wie wil ff een save posten met een swat in de garage
alvast bedankt

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirmPete schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:40:
[...]

Cyclische fouten betekenen idd dat je DVD niet goed wordt gelezen.
Je kan het proberen met een andere DVD speler, maar ik zou 'm gaan ruilen.
Eerst langsgaan bij de winkel, en anders mailen met rockstar.
Ik heb hem vanaf de eerste dag, dus ruilen kan niet meer, ofwel bij dynabite. die dagen zijn dan tog verstreken dat je kunt ruilen, of geldt dat dan niet?
Btw, ik kon eerst wel gewoon spelen via deze dvd-speler. waarom kan die dan nou niet de dvd goed lezen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Zitten er mss krassen op de dvd? Want volgens mij betekenen die cyclishce fouten (bijna) altijd dat er iets kapot is (meestal de dvd).

ps: die nrg-challenge is me nog niet gelukt http://rapidshare.de/files/4351719/GTASAsf2.b.html :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik zit nu op 99,47% maar ik zou niet weten wat ik nog mis :?

Dit zijn mijn stats: http://www.thegtaplace.com/sastats/index.php?user=Eftalou

Ik heb ook de 2 dingen die niet in de stats staan gehaald (Chilliad challenge en de Fighting moves bij de gym)..

Heeft iemand suggesties wat het zou kunnen zijn :| ?

"There's no place like 127.0.0.1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:34:
maar is er iemand een beetje goed in die nrg challenge met die motor? 't lukt me echt gewoon niet, dat ding vliegt alle kanten op behalve richting die cirkels. Ik gebruik ook dat trucje met naar boven drukken om snel te accelereren, maar ik kom gewoon niet bij die ringen |:(

http://rapidshare.de/files/4351719/GTASAsf2.b.html
Gedaan in 2:24

http://rapidshare.de/files/4388729/GTASAsf2.b.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

_/-\o_

hoe doe je dat toch? de laatste keer toen ik 't probeerde lukte die hele hoge al niet. ik ging er recht op af en week meteen uit naar de zijkant 8)7

maar iig bedankt :)
JosephdeJong schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:42:

Ik heb ook de 2 dingen die niet in de stats staan gehaald (Chilliad challenge en de Fighting moves bij de gym)..

http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php ;)

de ammunation mss vergeten? en er zijn 4 stadium missies (niet 3). 't moet iig in deze lijst staan

[ Voor 63% gewijzigd door Reemster op 26-08-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
nope.. die heb ik allemaal al gehaald :/.

En ik heb ook alles gecontroleerd volgens zowel die checklist als die van http://faq.gtasanandreas.nl maar ik snap er niks van |:(

[ Voor 63% gewijzigd door Eftalou op 26-08-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Territory under control 56.60%

ik kan me vergissen, maar volgens mij moest je 100% hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:41:
[...]
Ik heb hem vanaf de eerste dag, dus ruilen kan niet meer, ofwel bij dynabite. die dagen zijn dan tog verstreken dat je kunt ruilen, of geldt dat dan niet?
Btw, ik kon eerst wel gewoon spelen via deze dvd-speler. waarom kan die dan nou niet de dvd goed lezen?
Ruilen moet gewoon kunnen, je levert een DVD in en krijgt een andere (dezelfde) mee.
Dat je 'm na een maand niet kan inruilen voor een ander spel is logisch.

't Is ook niet echt ruilactie, meer een garantiegeval.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
-RazieL- schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:45:
Territory under control 56.60%

ik kan me vergissen, maar volgens mij moest je 100% hebben ;)
Nee dat heb je niet nodig voor 100%..

Wat ik wel vond was dit:
http://en.wikibooks.org/w...s/100%25_Completion_Guide

en daar staat bijna onderaan de pagina dat er bug in zit dat je geen percentage krijgt als je de sprays niet goed overspuit.. iemand bekend met die bug (maw of die ook in de PC versie zit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Chilliad challenge;
Dat is de grote berg daar in de country, je kunt daar zo'n mountainbike race doen geloof ik

en die fighting moves;
in elke gym (los santos, san fierro en las venturas)

kun je naar zo'n ventje toelopen die je fighting moves leert > versla je meester en je krijgt nieuwe fightingmoves

in los santos is dat straatvechten, in san fierro martial arts moves en las venturas weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:29:
_/-\o_

hoe doe je dat toch? de laatste keer toen ik 't probeerde lukte die hele hoge al niet. ik ging er recht op af en week meteen uit naar de zijkant 8)7

maar iig bedankt :)
Np.

Ik ga altijd eerst de dingen pakken die aan de zijnkant liggen en op de 'weg' de dok in. Daarna alle dingen die in de dok liggen of halverwege de rand. Daarna heb je veel tijd verzameld en ga ik de hoge pakken. Ik ga er dan recht voorstaan en kijk met de muis om dit goed te bepalen. Dan rijd ik er recht op af en druk ondertussen snel W in. En als ik net bij de rand ben, voordat ik eruit vlieg, druk ik altijd even op S. Ik weet niet of dat echt helpt, maar zo doe ik het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
Pendaco schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:04:
[...]
Chilliad challenge .... las venturas weet ik niet
Ja maar had ik juist al gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Even aan het modden geweest. :)

Afbeeldingslocatie: http://rootnet.nl/~victorio/downloads/mods1.jpg
Hoe vinden jullie m'n Elegy en Uranus? :9 Jammer dat er niet meer soorten bumpers enzo zijn... die unieke paintjobs per auto zijn wel geweldig! 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Victorio op 26-08-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Je moet álle missies in het stadium doen (in Las Vanturas is het afwisselend dirt track en de andere uitdaging met de Sanchez, moet je minstens 25 punten verzamelen). Verder ook alle courrier missions, zowel de BMX- als NRG-500-challenge, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Voor 100% moet je gewoon even dit lijstje afwerken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05

iop

kan iemand me vertellen wat de telefoon is nadat je de storyline uit hebt gespeelt? ik heb m per ongeluk opgehangen :(

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iop tha man schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:03:
kan iemand me vertellen wat de telefoon is nadat je de storyline uit hebt gespeelt? ik heb m per ongeluk opgehangen :(
Bij mij belde Catalina terwijl ze 'druk bezig' was. Ik verwacht dus niet dat je wat belangrijks gemist hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
niemand :
roelke schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:28:
wie wil ff een save posten met een SWAT in de garage
alvast bedankt

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

gwystyl schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:45:
[...]

Bij mij belde Catalina terwijl ze 'druk bezig' was. Ik verwacht dus niet dat je wat belangrijks gemist hebt :)
nee het was een man, aan het kreunen ofzo (non-sexual ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Bedoel je de SWAT-tank of de SWAT-truck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
Ik denk de swat tank (die heet SWAT), ik heb wel eens geprobeerd die tijdens de laatste missie in mijn garage te zetten, maar nadat de laatste missie was afgelopen was de SWAT verdwenen :| :'(

[ Voor 3% gewijzigd door -Eraser- op 27-08-2005 17:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
-Eraser- schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:19:
Ik denk de swat tank (die heet SWAT), ik heb wel eens geprobeerd die tijdens de laatste missie in mijn garage te zetten, maar nadat de laatste missie was afgelopen was de SWAT verdwenen :| :'(
je moet de missie failen terwijl de tank in je garage staat, dat kan op verschillende manieren waaronder doodgaan (er zijn meer, moet je ff op gamefaqs kijken).

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, ik word soms echt gek van dit spel...

Gisteren: Pimping missions, ben ik bij lvl 9, rotklant die aggressief is in het territory van die gele maloten. Ik trap die gast inelkaar, maar ondertussen schieten zij op mij/m'n auto, dus ik ben gedwongen hun af te schieten. Er staat de hele tijd een agent bij, die dus pissig wordt dat ik ze af sta te schieten (en zij mogen wel op mij schieten :?), dus die begint ook op mij/m'n auto te knallen.
Ik moet hem wel afknallen, waarop ik dus twee sterren krijg. Ik cros weg naar de dichtsbijzijnde Pay 'n Spray, maar voor ik daar ben fikt m'n auto af... BOEM missie voorbij :(

Vandaag:
Taxi missies, op lvl 38 druk ik per ongeluk de enter toets in. CJ springt uit de auto, missie is direct voorbij :( Auto was nog gewoon heel, waarom stellen ze niet in dat je 10sec hebt om je auto weer in te komen ofzo :r

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpelste manier voor die swat:

Instappen, naar een garage rijden, voor de garage uitstappen, swat car opblazen, mission failed, swat car lijk in de garage duwen, saven, voila :)

Maar wat moet je ermee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:50:
Grrr, ik word soms echt gek van dit spel... [...]
Taxi missies, op lvl 38 druk ik per ongeluk de enter toets in. CJ springt uit de auto, missie is direct voorbij :( Auto was nog gewoon heel, waarom stellen ze niet in dat je 10sec hebt om je auto weer in te komen ofzo :r
Uhh... die 50 taxi missies hoef je niet allemaal achter elkaar te doen hoor :)

[ Voor 2% gewijzigd door Bobnofski op 27-08-2005 18:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
Steve schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:45:
[...]
Bedoel je de SWAT-tank of de SWAT-truck?
swat-tank
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:53:
Simpelste manier voor die swat:

Instappen, naar een garage rijden, voor de garage uitstappen, swat car opblazen, mission failed, swat car lijk in de garage duwen, saven, voila :)

Maar wat moet je ermee? :P
ik vind het een vette car maar ben pas op 20% van de missies en heb geen geduld 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door roelke op 27-08-2005 18:12 ]

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
Steve schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:23:
[...]
Je moet álle missies in het stadium doen (in Las Vanturas is het afwisselend dirt track en de andere uitdaging met de Sanchez, moet je minstens 25 punten verzamelen). Verder ook alle courrier missions, zowel de BMX- als NRG-500-challenge, etc.
Ja die missies heb ik allemaal al gehaald :+ dat is het hem nou juist :|
Victorio schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:46:
Voor 100% moet je gewoon even dit lijstje afwerken. :)
thnx.. maar dat had ik ook al gedaan :P

[ Voor 19% gewijzigd door Eftalou op 27-08-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Nou, hier heb je m'n savegame. Is al op 100%, de tank staat in de garage in doherty, waar ik gesaved heb.
JosephdeJong schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:34:
thnx.. maar dat had ik ook al gedaan :P
Gewoon alles even opnieuw checken. Heb je ook de overval op het casino van Caligula gedaan? Daarvoor moest je eerst de keycard krijgen van Millie.

[ Voor 48% gewijzigd door Steve op 27-08-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
bedankt

heb je toevalig er ook nog een waar de FBI truck en de SWAT tank samen staan

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
iop tha man schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:03:
Bij mij was dat ook Catelina, aan het kreunen terwijl ze met Claude bezig is.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

roelke schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:48:
bedankt

heb je toevalig er ook nog een waar de FBI truck en de SWAT tank samen staan
Is dat de gewone FBI-pickup? Die staat als het goed is in m'n garage in zuid-west-San Fierro.

[edit] nee, de truck... nog nooit gezien eigenlijk. Krijg je die ook achter je aan bij vijf sterren?

[ Voor 16% gewijzigd door Steve op 27-08-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
nee niet die die je achter je aan krijgt bij 5 sterren deze bedoel ik http://gtasa.mysteres.fre...mages/pics/article/o4.jpg

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

roelke schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:33:
nee niet die die je achter je aan krijgt bij 5 sterren deze bedoel ik http://gtasa.mysteres.fre...mages/pics/article/o4.jpg
Nou, volgens deze walkthrough (even zoeken op 'FBI truck') krijg je 'm ook achter je aan bij 5 sterren. Straks eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Je krijgt inderdaad een FBI Truck als je 5 sterren hebt, ik heb het al een paar keer gehad namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ik ben er nog niet in geslaagd. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit zo'n FBI Truck achter me aan heb gehad. Heb ook even op Google gezocht, maar daar vind ik eigenlijk alleen mods om 'm te laten spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel uitgespeeld maar ik kan geen pak vinden :? dus:
Weet er iemand waar je een 3delig pak kan halen (welke winkel + plaats). Ik ben al een dag aan het zoeken naar die winkel en ik heb 'm nog steeds nie gevonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Laatst online: 10-09 20:23
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 01:41:
Ik heb het spel uitgespeeld maar ik kan geen pak vinden :? dus:
Weet er iemand waar je een 3delig pak kan halen (welke winkel + plaats). Ik ben al een dag aan het zoeken naar die winkel en ik heb 'm nog steeds nie gevonden 8)7
Dider Sachs in west Los Santos.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

iop tha man schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:16:
[...]

nee het was een man, aan het kreunen ofzo (non-sexual ;))
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Steve schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 00:58:
Ik ben er nog niet in geslaagd. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit zo'n FBI Truck achter me aan heb gehad. Heb ook even op Google gezocht, maar daar vind ik eigenlijk alleen mods om 'm te laten spawnen.
Nee inderdaad, ik ook niet 8)7 ik dacht aan zo'n FBI Rancher maar dat is dus een hele andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
roelke schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:33:
Hmm, die heb ik dus echt nog nooit gezien...
Verschillen de FBI voertuigen niet per gebied waar je je in bevind?

Als je bijvoorbeeld in het noorden een tank jat uit area69 kun je knallen wat je wilt maar krijg je echt alleen maar van die geheel zwarte FBI jeeps, heli's, andere tanks en army trucks achter je aan. (Natuurlijk ook leuk... >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dus een goed Mod Programma waarmee je handig (niet te ingewikkeld) Auto's in het spel krijgt? Want bij Vice City heb ik er heel wat mee geklooit.. en meestal met niet zoveel succes..

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
waar krijg ik hem dan achter me aan bij 5 sterren op san fiero niet daar krijg ik bij 5 sterren de fbi rancher achter me aan !

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:50

Metro2002

Memento mori

Beetje laat, maar beter dan nooit ;) Een paar screenshots van GTA san andreas.

Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/3059/11fs.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/3795/25op.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/1608/34qy.th.jpg

Ik blijf het spel grafisch er prima vinden uitzien, alleen die lelijke motion blur als je hard rijdt is vreselijk lelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~bvand/gta_huh.jpg

dat glimmende puntje dat kwam ineens voorbijvliegen, het ging zeker wel 3x zo snel als een vliegtuig, is het gewoon een vallende ster? of een ufo? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb GTA: SA eindelijk ook uitgespeeld :*)
Echt gaaf spel maar ik vond de map toch te groot.
In Vice city herkende je de stad gewoon beter, want telkens als je in SA de stad een beetje leerde kennen moest je weer naar een andere stad of platteland.
Ben ik nou de enigste die dit vind? :?

Ik vraag me eigenlijk af waarom er geen extra mission packs voor GTA: SA worden gemaakt, zeg maar soort van expansion packs. Er zal zeker wel een logische reden voor zijn, maar ik ben benieuwd welke. Zeker omdat Rockstar de game niet wil uitmelken ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
poepoe, eindelijk de flight school uitgespeeld. Toch nog een paar uur over gedaan. ik denk niet dat ik me er ook nog toe kan zetten alles in goud te gaan halen.

[ Voor 33% gewijzigd door Byte_Me op 28-08-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb GTA: SA eindelijk ook uitgespeeld
Echt gaaf spel maar ik vond de map toch te groot.
In Vice city herkende je de stad gewoon beter, want telkens als je in SA de stad een beetje leerde kennen moest je weer naar een andere stad of platteland.
Ben ik nou de enigste die dit vind?

Ik vraag me eigenlijk af waarom er geen extra mission packs voor GTA: SA worden gemaakt, zeg maar soort van expansion packs. Er zal zeker wel een logische reden voor zijn, maar ik ben benieuwd welke. Zeker omdat Rockstar de game niet wil uitmelken ofzo
Ik kan wel begrijpen dat je de map te groot vindt, maar het is opzich ook wel weer leuk.. Totaal andere sferen, van bos/berg, tot stad, tot Woestijn/Las vegas.. Wat jij zegt heb ik ook, Van Vice City ken ik alle hoeken en gaten en Eastern Eggs, bij San Andreas lang niet..
Van die Expansion Packs ben ik het niet met je eens, dan zou het net zo'n spel als Sims/Sims 2 worden, een expansion pack kost dan weer erg veel, terwijl 'ie het niet waard is, en Opzich vind ik dat er zo wel genoeg Missies in het spel zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 18:11
gister een maffe bug gehad. ging de parkeergarage in bij het politiebureau in san fierro, staat daar niet alleen de hydra maar ook een zeilboot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol >:) Maar staat er na die missie met de Hydra ook éen in de parkeergarage van de politie in SF dan? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Ik ben inmiddels al de missies uit "Desert" aan het spelen, en ben zelfs al in "Las Venturas" aanbeland. Maar nou zag ik in zo'n completion guide dat ik de Wang cars missies nog moet spelen in San Fierro. Daarvoor moet ik eerst Wang cars kopen, maar ik kan die zaak nergens vinden... kan iemand me vertellen waar die zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zit schuin tegenover die garage waar je missies hebt gedaan voor jezelf en met truth enz. Met dat oude benzinepompje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:40:
Die zit schuin tegenover die garage waar je missies hebt gedaan voor jezelf en met truth enz. Met dat oude benzinepompje.. :)
Idd. Alleen je moet wel eerst de drivingschool halen. Alles minimaal brons. Dan wordt je later gebeld en kan je de autogarage kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 18:11
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:13:
lol >:) Maar staat er na die missie met de Hydra ook éen in de parkeergarage van de politie in SF dan? :|
volgens mij dus wel. bij mij stonden er iig een zeilboot en een hydra elkaar te verdringen. denk alleen dat de hydra wat meer op zn plaats is daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ik kom niet verder met de missie freefall. Ik zit daar ongelofelijk vast. hoe kom je verder als jij bij het vliegtuig van die hitman bent. Je moet er op springen maar hoe dat vliegtuig gaat veel te hard???

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.