[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 13)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.638 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er zit in het spel een missie waar je zo'n harrier moet stelen waarne je een paar andere vliegtuigen uit de lucht moet schieten. Je kon toen ook op een of andere wijze die andere vliegtuigen markeren als target, zodat die raketten er zelf naartoe vliegen, hoe ging dat ook al waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

the_bbk schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:07:
Er zit in het spel een missie waar je zo'n harrier moet stelen waarne je een paar andere vliegtuigen uit de lucht moet schieten. Je kon toen ook op een of andere wijze die andere vliegtuigen markeren als target, zodat die raketten er zelf naartoe vliegen, hoe ging dat ook al waar?
Volgens mij met spatiebalk ingedrukt houden. Als je dat een tijdje doet, wordt hij gelockt. Als je te snel loslaat locked hij alleen zolang je de knop ingedrukt houdt.
Kijk voor de zekerheid even in je control configuration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

SPACE :-)

Maar een tip, als je de harrier moet stelen .... schiet dan voor je van het schip verdwijnt...de andere harriers daar kapot!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
gwystyl schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:27:
[...]
Volgens mij met spatiebalk ingedrukt houden. Als je dat een tijdje doet, wordt hij gelockt. Als je te snel loslaat locked hij alleen zolang je de knop ingedrukt houdt.
Kijk voor de zekerheid even in je control configuration
swampy schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:38:
SPACE :-)
Maar een tip, als je de harrier moet stelen .... schiet dan voor je van het schip verdwijnt...de andere harriers daar kapot!
Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52
pff ik speel het gewoon niet meer. moet toch weer s beginnen want ik moet nog de laatste missie doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Waar heeft het eigenlijk mee te maken dat je in interiors soms wel en soms niet kunt sprinten? :?

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bugs denk ik, en ook het aantal pedestrians wat zich binnen in de gebouwen bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Okee, de moeilijkheidscurve bij de laatste missie is toch echt wel wat te steil omhoog :{ ben je bijna klaar (denk ik), heeft de auto brakke besturing en lig je zo op z'n kop :'(

[ Voor 171% gewijzigd door JeRa op 12-10-2005 15:24 ]

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger kon je op die nederlandse gtasanandreas site die ook in de startpost staat, alle voertuigen opzoeken met eventuele plek waar ze staan, maar als ik nu naar die site ga, kan dat niet meer, weet iemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:45:
Vroeger kon je op die nederlandse gtasanandreas site die ook in de startpost staat, alle voertuigen opzoeken met eventuele plek waar ze staan, maar als ik nu naar die site ga, kan dat niet meer, weet iemand hoe dat kan?
Nee, dat was mij laatst ook al opgevallen. Ik denk dat we moeten zoeken naar een andere site waar alle voertuigen e.d. op staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:45:
ik heb Deze gebruikt toen ik bezig was om auto's te verzamelen om te exporteren

edit.
f*ck die site doet niet aan direct linken |:(

even knippen en plakken in een nieuw browser venster moet wel lukken

[ Voor 26% gewijzigd door Pendaco op 12-10-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:03
Wat gebeurt er als je met 300 km/u tegen een muur knalt?
Afbeeldingslocatie: http://i23.photobucket.com/albums/b365/willemjanjansen/Crash.jpg

Juistem, je hebt een paar deukjes.

Ik denk dat veel mensen deze plek wel herkennen. Het is aan het einde van een lange weg waar je flink hard kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

WillemJanJansen schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:32:
[afbeelding]

Dat vind ik eigenlijk best jammer van GTA (alle delen). In Carmageddon waren de collision models dynamischer waardoor het er imho beter uitzag (en in deel 2 was het zelfs mogelijk de auto in tweeën te splitsen ;)). Als je daar met een dergelijke snelheid tegen een muur reed, dan was er ook gruwelijk veel kapot. En dat kon je zien.

En nu, na vele jaren spelontwerp, krijg je wat krassen en wat rookwolkjes uit je motorblok. :+

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
JeRa schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:17:
[...]

Dat vind ik eigenlijk best jammer van GTA (alle delen). In Carmageddon waren de collision models dynamischer waardoor het er imho beter uitzag (en in deel 2 was het zelfs mogelijk de auto in tweeën te splitsen ;)). Als je daar met een dergelijke snelheid tegen een muur reed, dan was er ook gruwelijk veel kapot. En dat kon je zien.

En nu, na vele jaren spelontwerp, krijg je wat krassen en wat rookwolkjes uit je motorblok. :+
Dat vind ik ook zeker jammer ja, ik ben iemand die af en toe zijn auto even helemaal in de kreukels wil rijden. Met SA gaat je plaatwerk wat kreukelen en na een tijdje krijg je een dom vlammetje uit je motorkop, waardoor de auto altijd ontploft 8)7 Dat mag idd realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat sommige auto's een motorgeluid hebben wat je helemaal niet verwacht bij dat soort auto, of dat je met je bumper tegen een paal aanrijd met 0,1 kmph en dat je hele motorkap in de kreukels ligt. Ook had ik verwacht dat die hummer look-a-like en vrachtwagens minder snel blikschade oplopen. Zo dat was mijn klaagzang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:04:
Het valt mij op dat sommige auto's een motorgeluid hebben wat je helemaal niet verwacht bij dat soort auto, of dat je met je bumper tegen een paal aanrijd met 0,1 kmph en dat je hele motorkap in de kreukels ligt. Ook had ik verwacht dat die hummer look-a-like en vrachtwagens minder snel blikschade oplopen. Zo dat was mijn klaagzang :p
Dat liedje gaat nog wel enkele coupletjes verder, Moet je eens op een rijdende vrachtauto rijden (Zo'n eentje waar auto's op kunnen) Stil gaan staan en dan goed naar je banden kijken als jij stilstaat maar de vrachtauto rijdt ;) Ook wordt het motorrijden op je achterwiel een stuk moeilijker te doen als je voorband lek is 8)7

Maar het is en blijft een best goed spel. K kan niet wachten tot MTA uitkomt.

[ Voor 7% gewijzigd door WillemJanJansen op 13-10-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP HELP HELP

Mijn TFT trekt de beginresolutie/refresh (whatever die ook is) niet... "Buiten bereik" knippert rood @ het scherm :)

Ik heb geprobeerd om het config bestandje te vinden waar res/refresh ingesteld kan worden, maar na lang lang LANG zoeken niets kunnen vinden. Ik heb ook de video's uit de videomap al verwijdert...

Met GTA3 VC waren ditsoort problemen er ook al. Iemand enig idee hoe ik hierlangs kan komen (patch/config filetje ofsow?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:14:
HELP HELP HELP

Mijn TFT trekt de beginresolutie/refresh (whatever die ook is) niet... "Buiten bereik" knippert rood @ het scherm :)

Ik heb geprobeerd om het config bestandje te vinden waar res/refresh ingesteld kan worden, maar na lang lang LANG zoeken niets kunnen vinden. Ik heb ook de video's uit de videomap al verwijdert...

Met GTA3 VC waren ditsoort problemen er ook al. Iemand enig idee hoe ik hierlangs kan komen (patch/config filetje ofsow?)
Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files --> GTA_SA.set verwijderen en dan het spel opnieuw starten. Of anders het spel in, met een zwart scherm en dan Alt+Enter drukken zodat het spel Windowed gaat. Bij mij kan dit dus dan kun je in de windowed mode de resolutie terugschroeven.

19" CRT is de boodschap :9

[ Voor 19% gewijzigd door WillemJanJansen op 13-10-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemJanJansen schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:17:
[...]

Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files --> GTA_SA.set verwijderen en dan het spel opnieuw starten. Of anders het spel in, met een zwart scherm en dan Alt+Enter drukken zodat het spel Windowed gaat. Bij mij kan dit dus dan kun je in de windowed mode de resolutie terugschroeven.

19" CRT is de boodschap :9
Ik had een Dell P992 (sony trinitron 19" beeldbuis), maar die is (dankjewel pappa) van de trap geflikkerd bij mijn verhuizing :S Nu heb ik een 17" TFT, en dat wil allemaal wel, maar de resfrest rate die op 640 (beginres hoor ik net) wordt doorgegeven is te hoog... Refreshlock zou dus ook een optie moeten zijn :)

Maar thanks voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemJanJansen schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:32:
[afbeelding]

Ik denk dat veel mensen deze plek wel herkennen. Het is aan het einde van een lange weg waar je flink hard kunt rijden.
ag als de volgende GTA op de ps3 uitkomt zal dit wel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:55:
[...]

ag als de volgende GTA op de ps3 uitkomt zal dit wel veranderen.
Ja maar dat zal ook nog wel een tijdje duren vrees ik.

Afbeeldingslocatie: http://i23.photobucket.com/albums/b365/willemjanjansen/WHEELIE.jpg

Ok, wie rijdt er een langere wheelie dan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Wat eigenlijk best dom is...als je wordt overreden door een wagen en die wagen staat op je, zet het spel je er weer buiten de wagen op de grond. Nu heb ik gisteren twee keer achter elkaar meegemaakt dat ik uit een auto bailde, en dat die auto op me belandde (don't ask). Die blijft dan daar net zolang staan, en CJ blijft net zolang kreunen, totdat al m'n armor en health leeg is en CJ sterft :P realistisch, maar niet consequent.

[ Voor 3% gewijzigd door JeRa op 13-10-2005 23:05 ]

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 18:21
Op de snelweg gedraagt het verkeer zich ook niet helemaal jofel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
jip_86 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:27:
Op de snelweg gedraagt het verkeer zich ook niet helemaal jofel.
Het verkeer gedraagt zich sowieso niet goed.

Als ze afslaan dan gaan ze eerst naar de verkeerd weghelft. Bijvoorbeeld als een voertuig rechts wilt afslaan, gaan ze eerst naar de linkerrijbaan om daarna af te slaan. En als ze naar links willen is het omgekeerd.
Dit is dan alleen als er meer dan 1 rijbanen zijn.

Om dit te zien, moet je maar eens naar Las Venturas gaan naar de strip.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Mystic_Jack schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:11:
[...]

Het verkeer gedraagt zich sowieso niet goed.

Als ze afslaan dan gaan ze eerst naar de verkeerd weghelft. Bijvoorbeeld als een voertuig rechts wilt afslaan, gaan ze eerst naar de linkerrijbaan om daarna af te slaan. En als ze naar links willen is het omgekeerd.
Dit is dan alleen als er meer dan 1 rijbanen zijn.

Om dit te zien, moet je maar eens naar Las Venturas gaan naar de strip.
Ja idd, en al komt je met een gang van 300 aanrijden, dan willen ze altijd op het laatste moment van baan wisselen zodat ze ineens voor je rijden en je af en toe vol in hun achterkant beukt 8)7

Dat ze allemaal harder rijden is leuk maar het leuke houdt bij mij op al kan ik met de snelste motor een heftruck amper inhalen op de snelweg. (Die Heftruck trekt em dan ook ineens door naar de 280 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Niet zo afkraken he mensen, het is en blijft een geweldig spel. Hiervoor had ik 50 eurotjes over om te kopen. Meer dan zeer goed spel, mooi, uitdagend en zeer goed speelbaar voor in de vrije uurtjes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemJanJansen schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:29:

[afbeelding]

Ok, wie rijdt er een langere wheelie dan mij?
Pak maar eens een bmx of wat voor fiets dan ook. Dan is dit echt niks. Mijn beste wheelie:
Longest Wheelie distance 5068.89ft
Longest Wheelie time 2:27
Maar ook dat is niet zo heel bijzonder. Je moet wel een flinke dosis mazzel hebben dat geen wegpiraten je van je fiets af rossen, maar anders kan je makkelijk van Los Santos naar Las Venturas een wheelie maken. Het enige probleem is als je een stijle helling op moet, dan wordt een wheelie volhouden wel erg lastig, maar verder is het peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij enorm irriteerd aan dit verder geweldige spel is dat je in tegenstelling tot het vorige deel veel minder vrijheid hebt. Je kunt uit veel minder missies tegelijk kiezen (in het vorige deel vaak 3 of 4 tegelijk en in SA maar 1 of hooguit 2) en het lijkt eeuwig te duren voor je een fatsoenlijke auto tegenkomt of voor je gebruik mag maken van een heli/vliegtuig. Ik weet bijvoorbeeld nog dat het echt dagen duurde voor ik die dansmissie bij dat busje op het strand had gehaald. Op een gegeven moment zoek je dat gewoon niet meer en ga je een beetje kloten, maar daarmee kom je natuurlijk ook geen stap verder.

Ik ben nu ongeveer zover dat ik voor de 2e maal een race kan doen bij die spaanse vriend van me ergens op het platteland. Omdat je daar nergens in de buurt kan saven zeker niet met auto erbij moest ik bij de 1e race steeds eerst vanuit mn saveplace in de stad daarheen gaan (want het zoeken naar een fatsoenlijke auto duurt echt veels te lang en op het platteland lijken ze al helemaal niet te rijden) om van daaruit met mn auto weer naar de raceplek te gaan. Nu bij de 2e race krijg ik uiteraard zo'n baggerauto aangewezen en heb ik geen keuze om een andere te nemen. Die bak heeft de grip van een 1wieler en het lijkt vrijwel onmogelijk om daarmee binnen 10 pogingen de race te winnen, en wederom zijn er natuurlijk geen andere missies mogelijk, al was 't alleen maar om even je frustratie kwijt te kunnen...

Een derde punt wat me opvalt is dat het sterk lijkt alsof het spel het je zo moeilijk mogelijk probeerd te maken. Als je bijvoorbeeld het maximale wanted-level hebt (dat lijkt op te houden bij 4 sterren als je nog niet heel ver bent in het spel, wat ik ook al erg raar vind) dan zit echt alles maar dan ook alles je ineens tegen. Burgerauto's blokkeren je massaal, je auto lijkt ineens zo instabiel als iets, en als je het lef hebt om effe uit te stappen om die agentjes af te raggen (wat normaal peanuts is) wordt je omver gereden door burgerauto's (waar je ook nog es onder blijft liggen tot je de pijp uit bent), afgeknald door gangmembers die ineens uit alle hoeken verschijnen of springen er plots agenten met shotguns uit hun auto (terwijl ze die zelden bijhebben)! Nou snap ik dat je uiteraard niet eeuwig een hoog wanted level mag hebben want dat doet 't spel geen eer aan, maar waarom knallen ze er in het begin niet gewoon een 5e of 6e ster bij zodat het leger of de FBI ook mee gaan doen? Dan is het zo gepiept... Dat heb ik 100 x liever dan dat ineens alles mis gaat puur en alleen omdat het spel gefrusteerd lijkt omdat je het zit te tarten met je aldurende wantedpositie...

Vinden jullie dit ook?
Ik heb overigens niet alle duizenden voorgaande berichten gelezen of zoiets al ooit gepost is, dat werd me iets te gek...

Verder is het een prima spel trouwens, ik speel het graag, alleen vind ik het regelmatig ietsje frustrerend en snap ik niet waarom Rockstar dat zo gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:00:
Wat mij enorm irriteerd aan dit verder geweldige spel is dat je in tegenstelling tot het vorige deel veel minder vrijheid hebt. Je kunt uit veel minder missies tegelijk kiezen (in het vorige deel vaak 3 of 4 tegelijk en in SA maar 1 of hooguit 2) en het lijkt eeuwig te duren voor je een fatsoenlijke auto tegenkomt of voor je gebruik mag maken van een heli/vliegtuig. Ik weet bijvoorbeeld nog dat het echt dagen duurde voor ik die dansmissie bij dat busje op het strand had gehaald. Op een gegeven moment zoek je dat gewoon niet meer en ga je een beetje kloten, maar daarmee kom je natuurlijk ook geen stap verder.

Ik ben nu ongeveer zover dat ik voor de 2e maal een race kan doen bij die spaanse vriend van me ergens op het platteland. Omdat je daar nergens in de buurt kan saven zeker niet met auto erbij moest ik bij de 1e race steeds eerst vanuit mn saveplace in de stad daarheen gaan (want het zoeken naar een fatsoenlijke auto duurt echt veels te lang en op het platteland lijken ze al helemaal niet te rijden) om van daaruit met mn auto weer naar de raceplek te gaan. Nu bij de 2e race krijg ik uiteraard zo'n baggerauto aangewezen en heb ik geen keuze om een andere te nemen. Die bak heeft de grip van een 1wieler en het lijkt vrijwel onmogelijk om daarmee binnen 10 pogingen de race te winnen, en wederom zijn er natuurlijk geen andere missies mogelijk, al was 't alleen maar om even je frustratie kwijt te kunnen...

Een derde punt wat me opvalt is dat het sterk lijkt alsof het spel het je zo moeilijk mogelijk probeerd te maken. Als je bijvoorbeeld het maximale wanted-level hebt (dat lijkt op te houden bij 4 sterren als je nog niet heel ver bent in het spel, wat ik ook al erg raar vind) dan zit echt alles maar dan ook alles je ineens tegen. Burgerauto's blokkeren je massaal, je auto lijkt ineens zo instabiel als iets, en als je het lef hebt om effe uit te stappen om die agentjes af te raggen (wat normaal peanuts is) wordt je omver gereden door burgerauto's (waar je ook nog es onder blijft liggen tot je de pijp uit bent), afgeknald door gangmembers die ineens uit alle hoeken verschijnen of springen er plots agenten met shotguns uit hun auto (terwijl ze die zelden bijhebben)! Nou snap ik dat je uiteraard niet eeuwig een hoog wanted level mag hebben want dat doet 't spel geen eer aan, maar waarom knallen ze er in het begin niet gewoon een 5e of 6e ster bij zodat het leger of de FBI ook mee gaan doen? Dan is het zo gepiept... Dat heb ik 100 x liever dan dat ineens alles mis gaat puur en alleen omdat het spel gefrusteerd lijkt omdat je het zit te tarten met je aldurende wantedpositie...

Vinden jullie dit ook?
Ik heb overigens niet alle duizenden voorgaande berichten gelezen of zoiets al ooit gepost is, dat werd me iets te gek...

Verder is het een prima spel trouwens, ik speel het graag, alleen vind ik het regelmatig ietsje frustrerend en snap ik niet waarom Rockstar dat zo gemaakt heeft.
Over die race missie : Das een eitje man, je moet gewoon hard maar rustig (Dus niet op z'n hardste) gaan rijden. Dan win je met 20 seconden voorsprong.

Over je politieavonturen: Idd, de burgers gaan je lastigvallen, Vooral als je op je motor rijdt dan rijden ze zomaar per ongeluk tegen je aan. De helden. Waar ik me meer aan erger is dat er in elke steeg 35 polities rondlopen.

Maar afgezien van de dingen die niet zo best zijn (bovengenoemde dingen) Vind ik het een perfect spel. Mooi rondtouren op die motor die bij de haven staat (Die snelle) Met K Rose aan. Wat wil je nog meer ? :P
Pak maar eens een bmx of wat voor fiets dan ook. Dan is dit echt niks. Mijn beste wheelie:

Longest Wheelie distance 5068.89ft
Longest Wheelie time 2:27

Maar ook dat is niet zo heel bijzonder. Je moet wel een flinke dosis mazzel hebben dat geen wegpiraten je van je fiets af rossen, maar anders kan je makkelijk van Los Santos naar Las Venturas een wheelie maken. Het enige probleem is als je een stijle helling op moet, dan wordt een wheelie volhouden wel erg lastig, maar verder is het peanuts.
Nou, Op het vliegveld van San Fierro kan ik zo goed als oneindig doorrijden, mooi rondjes, Geen last van verkeer. Dat vind ik alleen niks aan. Het is juist mooi om op je achterwiel tegen het verkeer in op de snelweg te rijden. Vol gas zodat je beeld begint te blurren. Als je er een beetje knap tussen rijdt raken ze je dan niet. Want als je tegen ze in rijdt dan lijken ze hun rare stuurgedrag wel kwijt te zijn..

[ Voor 12% gewijzigd door WillemJanJansen op 14-10-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 15-09 09:02
Wat kan je nou eigenlijk in die supermarkten doen wat nog van enig nut is?
Er staan af en toe een paar automaten om een minigame op te spelen of iets uit te kopen, maar je kan ze niet beroven of iets dergelijks, zoals je dat wel kon doen in Vice City. Beetje jammer.

Wanneer kan je trouwens die dure kleding zaken bezoeken (Victim etc.)? Ben daar nooit zo mee bezig geweest namelijk en ik ben niet zo heel lang gelden opnieuw begonnen (zit nu bij The Truth missie).

[ Voor 28% gewijzigd door Kwistnix op 14-10-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FallenAngel666 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:00:
Wat kan je nou eigenlijk in die supermarkten doen wat nog van enig nut is?
Er staan af en toe een paar automaten om een minigame op te spelen of iets uit te kopen, maar je kan ze niet beroven of iets dergelijks, zoals je dat wel kon doen in Vice City. Beetje jammer.

Wanneer kan je trouwens die dure kleding zaken bezoeken (Victim etc.)? Ben daar nooit zo mee bezig geweest namelijk en ik ben niet zo heel lang gelden opnieuw begonnen (zit nu bij The Truth missie).
Victim kan je volgens mij in als je naar San Fierro kan, en Didier Sachs pas als je klaar bent in Las Venturas en terug gaat naar Los Santos. Pin me er niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook heel af en toe tegenkom is dit: Je rijdt gewoon, niks aan de hand, zie je ineens een auto half uit de weg steken 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:11:
Wat ik ook heel af en toe tegenkom is dit: Je rijdt gewoon, niks aan de hand, zie je ineens een auto half uit de weg steken 8)7
Af en toe hebben mensen dat ook wel eens :) ik had dat tijdens de taxi-missies :{ toen heb ik 'm maar gewoon omgereden (niet dood) om 'm weer op vaste grond te krijgen :P

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 22:29

Jake Bullet

Wise Scripter

Hoera ik heb eindelijk 100% completion! Hmm, niks geen feest of een extraatje, je krijgt er helemaal niks voor? :X In VC kreeg je nog een leuk t-shirt ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Jazeker krijg je er wel iets voor, ga maar eens naar Grove St., en check je stats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 22 Oktober heb ik een week vakantie, dan zal ik eens weer verder gaan met het 100% uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ik ben bezig met een handling editor maar ben vergeten om mijn handling.cfg te backuppen. Zou iemand mij het orgineel van dit bestand kunnen mailen? bvd.
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/66208/FFFFFF/5C5850

ik had een orginele handling.cfg gevonden maar dit probleem blijft:
Afbeeldingslocatie: http://www.drafteffects.com/Crap/GTASA.JPG

[ Voor 46% gewijzigd door DoubleJ op 16-10-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Is het eigenlijk mogenlijk om ook in San Fierro en Las Venturas de straten "over te nemen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

.Peter schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:49:
Is het eigenlijk mogenlijk om ook in San Fierro en Las Venturas de straten "over te nemen"?
Er schijnt een foutje in het spel te zitten waardoor dat kan (pak een boot/vliegtuig en ga naar het zuidoosten, blijf zo'n 30 minuten doorvliegen en ga dan terug). Maar het schijnt vervelend te zijn omdat je dan in die gebieden niet de oorspronkelijke auto's kunt terugvinden maar alleen die van de GSF.

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 10-09 12:11
Heey jongens...weet niet of het al eerder is gezegd maar bij het roulette spelen moet je al je geld op 8 inzetten...ik weet niet of het aan mij spel ligt of dat het zo hoort maar je hebt dan bijna altijd gewonnen :D..soms ff een hele tijd niet maar soms heb je in 3 beurten zeker gewonnen..echt grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05

iop

ik ben gta aan het 100%-en en ben verekte dichbij, maar ik krijg die 3e fietsrace (chilliad) niet voor mekaar (te slechte frames/s), zou iemand deze voor mij kunnen doen?

http://s38.yousendit.com/...NT6JU23RBLC030J35UR09P4DG
bvd

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Het enige waar GTA SA nog leuk voor is is om met de Hydra onder de kleinst mogelijke brujes door te vliegen :D
Die autobruggen op de ring bijvoorbeeld. Dat si echt een uitdaging. Of tussen de draden van de Golden gate Bridge enzo.
Er leuk tijd verdrijf :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Atlas schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:19:
Het enige waar GTA SA nog leuk voor is is om met de Hydra onder de kleinst mogelijke brujes door te vliegen :D
Die autobruggen op de ring bijvoorbeeld. Dat si echt een uitdaging. Of tussen de draden van de Golden gate Bridge enzo.
Er leuk tijd verdrijf :+
Ik weet het :) Deed ik altijd op mijn PS2, dat vind ik namelijk veel lekkerder vliegen dan op de PC. Ik vind de helikopters in San Andreas een beetje raar vliegen, al vergelijk je het met Vice City.

Het is ook wel geinig om je eigen stuntvliegtuig te pakken en dan tussen die rotsen door te kunsten, die vlakbij je eigen vliegveld liggen.

Al ben ik het niet eens dat SA alleen nog leuk is om te vliegen. Ik vind op mn motortje rondscheuren ook wel vermakelijk. (Op je achterwiel en dan over iemand zijn motorkap stunten BV.)

[ Voor 12% gewijzigd door WillemJanJansen op 18-10-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Hoi,

Ik speel San Andreas nu een paar dagen en vind het echt een fantastisch spel. Ik heb echter wel dat het spel soms behoorlijk traag wordt, vooral als er flink wat actie is. Ik zou dat kunnen begrijpen als mijn pc net aan de minimale systeemeisen zou voldoen, maar naar mijn weten voldoen mijn specificaties aan de "aanbevolen eisen". Ik speel op een pentium IV 300, 512MB geheugen en een Ati Radeon 9200 met 128 MB.

Soms gaat het zo traag dat ik denk dat het met de minimale systeemeisen helemaal niet te spelen zou zijn. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Kan ik iets uitschakelen in het spel, waardoor het wat sneller wordt, maar zonder dat het al teveel afdoet aan het spelplezier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:56:
Hoi,

Ik speel San Andreas nu een paar dagen en vind het echt een fantastisch spel. Ik heb echter wel dat het spel soms behoorlijk traag wordt, vooral als er flink wat actie is. Ik zou dat kunnen begrijpen als mijn pc net aan de minimale systeemeisen zou voldoen, maar naar mijn weten voldoen mijn specificaties aan de "aanbevolen eisen". Ik speel op een pentium IV 300, 512MB geheugen en een Ati Radeon 9200 met 128 MB.

Soms gaat het zo traag dat ik denk dat het met de minimale systeemeisen helemaal niet te spelen zou zijn. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Kan ik iets uitschakelen in het spel, waardoor het wat sneller wordt, maar zonder dat het al teveel afdoet aan het spelplezier?
een radeon 9200 is ook niet echt een gamekaart :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
tja ik speel op een P3 1Ghz, 256mb ram en Geforce 2 TI 64 mb en dat is op lage instellingen nog prima te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

iop tha man schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:10:
ik ben gta aan het 100%-en en ben verekte dichbij, maar ik krijg die 3e fietsrace op die berg (chilliad) niet voor mekaar (te slechte frames/s), zou iemand deze voor mij kunnen doen?

hier staat ie

http://s38.yousendit.com/...NT6JU23RBLC030J35UR09P4DG
bvd
iemand die me kan helpen?

laat maar foutje in het spel, zo uitgereden, steeds 1e, terwijl ik maar 1 gast heb ingehaald

[ Voor 12% gewijzigd door iop op 18-10-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat als het regent dat 'ie sloom begint te worden?(In het spel bedoel ik dan hè :P) Eerst was 'ie gewoon niet zo snel, nu heb 512 MB geheugen ipv 256, loopt het spel gewoon lekker, alleen als het regent begint het een beetje te stotteren..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Hoi,

Met een 9200 kun je het spel nog best spelen, alleen niet te hoog. Dan krijg je doorzichtige mensen enz. Op 16 bits kleuren kun je het spel makkelijk op 1280 x 1024 en medium spelen. Dat kon ik iig wel toen ik nog mijn oude 9200SE had. (Heb nu een 6800NU 16/6 :) en hiervoor had ik een 9600Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ,

yep sorry , ik weet het , ik ben al de zoveelste die komt zagen om de missie freefall te doen maar ik krijg hem echt nie gedaan , verdorie toch !!

Iemand die dit voor mij wil doen ???

Je spawnd in men huisje naast het vliegveld waar in de garage de NTG-500 of Turismo op je staat te wachten.

hier staat de save : http://DVS.wyger.nl/GTASAsf3.b

Al merci hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Minimum eisen zijn meestal lager ingeschat als dat nodig is, maar weet je zeker dat er bij minimum systeemeisen een processor van 300mhz stond :X . Iig mij lijkt duidelijk wat jou probleem is, koop een andere processor. Een processor van ongeveer 6 jaar oud met een spel van 1 jaar terug gaat meestal niet samen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:12:
Hoi ,

yep sorry , ik weet het , ik ben al de zoveelste die komt zagen om de missie freefall te doen maar ik krijg hem echt nie gedaan , verdorie toch !!

Iemand die dit voor mij wil doen ???

Je spawnd in men huisje naast het vliegveld waar in de garage de NTG-500 of Turismo op je staat te wachten.

hier staat de save : http://DVS.wyger.nl/GTASAsf3.b

Al merci hé :)
Okee ik heb 'm gehaald voor je! Lukte gewoon in een keer ;)

Pak 'm maar hier: [knip]url weg[/knip]

edit: tijdelijke url verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door Jake Bullet op 18-10-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:06:
[...]

Minimum eisen zijn meestal lager ingeschat als dat nodig is, maar weet je zeker dat er bij minimum systeemeisen een processor van 300mhz stond :X . Iig mij lijkt duidelijk wat jou probleem is, koop een andere processor. Een processor van ongeveer 6 jaar oud met een spel van 1 jaar terug gaat meestal niet samen ;)
Waar zie jij staan dat ik het over mhz heb?

Had jij zes jaar geleden al een pentium IV (=4) ?? ;)

Maar goed. Ik heb inmiddels de laatste catalyst drivers geinstalleerd en verder het spel op low gezet. Daarbij vind ik de graphics nog heel behoorlijk en hij loopt nu als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jake Bullet

Merci hé, nu kan ik eindelijk voort ...
_/-\o_
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:38:
[...]

Waar zie jij staan dat ik het over mhz heb?

Had jij zes jaar geleden al een pentium IV (=4) ?? ;)

Maar goed. Ik heb inmiddels de laatste catalyst drivers geinstalleerd en verder het spel op low gezet. Daarbij vind ik de graphics nog heel behoorlijk en hij loopt nu als een zonnetje.
lol :p irritante benamingen van tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:47
Welk huis kun je eigenlijk het beste kopen als ik er veel auto's in kwijt wil..?

[ Voor 7% gewijzigd door _VooDooMen_ op 19-10-2005 16:36 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk huis kun je eigenlijk het beste kopen als ik er veel auto's in kwijt wil..?
Ik ben op aanraden van meerdere mensen meteen ff gaan gokken op paarden, daar heb ik toen na een poosje 6 miljoen mee verdient, dus kon ik alle huizen/dingen kopen die ik tegen kwam :P Maar in LS kun je denk ik het beste die bij het strand kopen, (Santa Maria Beach), Of die in de heuvels, Mulholland.
http://www.gta-sanandreas.com/guides/safehouses/index.php ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
uitgespeeld. maar moet ik nou perse naar die kutaftiteling blijven kijken ofzo? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de hond gaan uitlaten, en toen ik terug kwam stond ik in Grove Street :P
uitgespeeld. maar moet ik nou perse naar die kutaftiteling blijven kijken ofzo?
En nu gaan we voor de 100% ? ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ik was in de tussentijd hier komen klagen :P

maja nu heb k dus eigenlijk geen flikker meer te doen buiten 100% dingen waar ik geen zin in heb. btje jammer
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:19:
Ik ben de hond gaan uitlaten, en toen ik terug kwam stond ik in Grove Street :P

[...]

En nu gaan we voor de 100% ? ;)
oh :P nee dus ;) af en toe een beetje rondrijden misschien nog, maar speelde t de laatste tijd toch al weinig meer

[ Voor 53% gewijzigd door Southern Sun op 19-10-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die een manier weet om je ntsc savegame van je ps2 om te kunnen zetten naar pal. Hij wil hem namelijk niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
@VooDooMen_ : Bij je "woestijnvliegveld" staat een garage waar 4 auto's(tanks, vliegtuigen) in kunnen. In theorie kunnen er 30 ofzo auto's in maar die verdwijnen dan op raadselachtige manier.

Echt klote!

Nu heb ik iedere garage in San Andreas volgepropt met mijn custom auto's. terwijl het veel cooler zou zijn om ze allemaal in 1 garage te hebben.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

misschien is deze vraag al vaker voorgekomen maaruhm.

ik speelde 2 maanden geleden gta sa op 1280x1024 @ very high (zonder AA, mipmap aan) met constant vloeiend beeld (30+ heel soms iets onder maar meestal erboven) @ een 5600 (64-bit versie nog wel :9 )

En nou heb ik een 6600 maar hij loopt nou nog trager als op de 5600 (aka bagger)? :+ Weet iemand waar dit aan ligt?

@ 5600 was het rond ong 30 a 40 fps en nooit echt ver eronder
@ 6600 is het ong 35 fps met flinke drops naar soms wel 18 fps ofso :X

[ Voor 16% gewijzigd door blmp op 20-10-2005 15:53 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:31

Dentheman

Zie signature

blmp schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:50:
misschien is deze vraag al vaker voorgekomen maaruhm.

ik speelde 2 maanden geleden gta sa op 1280x1024 @ very high (zonder AA, mipmap aan) met constant vloeiend beeld (30+ heel soms iets onder maar meestal erboven) @ een 5600 (64-bit versie nog wel :9 )

En nou heb ik een 6600 maar hij loopt nou nog trager als op de 5600 (aka bagger)? :+ Weet iemand waar dit aan ligt?
Moet haast wel aan je drivers liggen.....

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

dat is het juist, heb hele windows gereinstallt enso (door de nieuwe 6600 install). alles geinstalleerd driver 77.77 er weer op. Maar het loopt echt totaal niet lekker.

Zat te denken dat je gta sa per driver change moet reinstallen ofso |:( aangezien ik best vaak drivers uitprobeer.

En ook zoiets is dat welke resolutie/kwaliteit ik ook kies ingame hij blijft gewoon op zelfde framerate. Mar het licht niet echt aan mn drivers verder, want half life 2, F.E.A.R, doom3 enzo lopen allemaal toppie

ook heb ik direct x versnelling ding op basis oid gezet waardoor game wel iets beter presteerde

edit: kga gta sa reinstall proberen

edit2: reinstall heeft niet egt geholpen, nog steeds hetzelfde :( stupid gta

[ Voor 57% gewijzigd door blmp op 20-10-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

Heb je ook al geprobeerd om de gta_sa.set weg te gooien uit je save game directory?
Ik had laatst zitten klooien met de SA Camhack, daarna was het scherm een puinhoop. Gelukkig maak ik onregelmatig backups van alles O-) dus kon ik moeiteloos terug naar de goede gta_sa.set.
Probleem foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Ik vind het zo jammer dat bepaalde onderdelen van het spel zo uit verhouding zijn :{ bijvoorbeeld de 8-track event, je wagen is véél te snel kapot en als je wat langzamer gaat rijden om de muren te ontwijken krijg je een PIT manoeuvre op je dak van degene die achter je zit :{ ben nu al voor de 15e keer bezig dat event te winnen.

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Jake Bullet schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:54:
Heb je ook al geprobeerd om de gta_sa.set weg te gooien uit je save game directory?
Ik had laatst zitten klooien met de SA Camhack, daarna was het scherm een puinhoop. Gelukkig maak ik onregelmatig backups van alles O-) dus kon ik moeiteloos terug naar de goede gta_sa.set.
Probleem foetsie.
is dat voor mij bedoeld of uh :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet

Jake Bullet

Wise Scripter

blmp schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:11:
[...]

is dat voor mij bedoeld of uh :X |:(
Uh ja. Vergeten quote er in te plakken 8)7
Maareh heb je er wat aan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

JeRa schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:08:
Ik vind het zo jammer dat bepaalde onderdelen van het spel zo uit verhouding zijn :{ bijvoorbeeld de 8-track event, je wagen is véél te snel kapot en als je wat langzamer gaat rijden om de muren te ontwijken krijg je een PIT manoeuvre op je dak van degene die achter je zit :{ ben nu al voor de 15e keer bezig dat event te winnen.
geen gas geven in de bochten, zodra je 1e bent kan je redelijk rustig uit rijden, ik heb er idd ook erg lang over gedaan, sterker nog dat was de missie die me 100% opleverde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde post, sorry

[ Voor 158% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 17:32 . Reden: verkeerde post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat krijg je eigenlijk als je 100% hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:32:
in dit topic las ik dat je dan niks kreeg.

En wat is dit spel toch eigenlijk gaaf, heb het al driekwart jaar niet meer gespeeld ofzo en ben nu weer verder aan het spelen, maar ben gelijk weer verslaafd. Tis gewoon zon mooi spel en dan vooral de missies

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Jake Bullet schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:35:
[...]

Uh ja. Vergeten quote er in te plakken 8)7
Maareh heb je er wat aan of niet?
heb um gedelete maar niet echt vorderingen gemerkt. iemand enig idee? vind het eigenlijk gewoon bizar, of mn 5600 presteerde goed in gta sa of mn 6600 slecht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Laatst online: 14-09 21:01
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:32:
Je krijgt een Rhino en Hydra die altijd bij je huis in Los Santos spawnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Peter_B schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:19:
Hier nog iemand die de freefall missie niet gedaan krijgt :/ Ook na de tip van trikkstah blijf ik het vliegtuig missen, meestal kom ik te laag uit en dan is er geen inhalen meer aan.

Dus als iemand zin heeft om freefall te doen voor mij.

Mijn file
Het resultaat mag je mailen (staat in mijn profile).

Alvast bedankt _/-\o_ ,
Peter
Noem je net een goede naam (Trikkstah)
Is een hele goede vriend van mij en die speelde in 2 weken (jawel na uitkomst) San Andreas dus helemaal uit :P
Mischien dat die voor jou die missie wil doen? wil het hem wel vragen desnoods.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik vind die freefall niet echt ontzettend moeilijk eigenlijk.
Gewoon zo hoog mogelijk klimmen, zo langzaam mogelijk vliegen tot je op de radar dat driehoekje dichterbij ziet komen, dan als de sodemieter 180 graden draaien (niet met rudder dat is gaat veel te langzaam), throttle vol open en onder een flauwe hoek naar beneden duiken op die jet af, door de corona heen en je hebt hem.

[ Voor 3% gewijzigd door Kwistnix op 23-10-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeds als ik SA speel dan draait het nog geen 5 minuten stabiel. Binnen die 5 min krijg ik een blauw scherm met "IRQ not less or equal" met een verwijzing naar mijn nvidia drivers. (een dll van nvidia, althans dat neem ik aan want er staat NV aan het begin)

Ik heb mijn pc overclockt. Maar ook als ik hem niet OC blijft hij dezelfde fout geven. Ik heb een schone installatie van windows media center en een "vuile" installatie van XP maar in beide installaties krijg ik hetzelfde blauwe scherm :(

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FallenAngel666 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:05:
Ik vind die freefall niet echt ontzettend moeilijk eigenlijk.
Gewoon zo hoog mogelijk klimmen, zo langzaam mogelijk vliegen tot je op de radar dat driehoekje dichterbij ziet komen, dan als de sodemieter 180 graden draaien (niet met rudder dat is gaat veel te langzaam), throttle vol open en onder een flauwe hoek naar beneden duiken op die jet af, door de corona heen en je hebt hem.
en dan is het ook nog eens slim om vervolgens niet meteen neer te storten op lv airport :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:04:
[...]

en dan is het ook nog eens slim om vervolgens niet meteen neer te storten op lv airport :+
:D

Uiteraard, maar landen is easy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:15:
Steeds als ik SA speel dan draait het nog geen 5 minuten stabiel. Binnen die 5 min krijg ik een blauw scherm met "IRQ not less or equal" met een verwijzing naar mijn nvidia drivers. (een dll van nvidia, althans dat neem ik aan want er staat NV aan het begin)

Ik heb mijn pc overclockt. Maar ook als ik hem niet OC blijft hij dezelfde fout geven. Ik heb een schone installatie van windows media center en een "vuile" installatie van XP maar in beide installaties krijg ik hetzelfde blauwe scherm :(

Ik heb dit wel niet in SA gehad maar wel in andere spellen(SA speel ik niet meer). Wat je kunt proberen is je systeem iop fouten controleren door xp en wat je cker moet doen zijn je moederbord chipset en gfx kaart drivers naar laatste versie doen. Ik heb met een Asus A8N-E mobo en 6600GT gfx kaart er ook last van gehad en heb het met waarschijnlijke de nieuwste drivers opgelost. Of het bij mij al helemaal weg is kan ik nog niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:57:
[...]

Ik heb dit wel niet in SA gehad maar wel in andere spellen(SA speel ik niet meer). Wat je kunt proberen is je systeem iop fouten controleren door xp en wat je cker moet doen zijn je moederbord chipset en gfx kaart drivers naar laatste versie doen. Ik heb met een Asus A8N-E mobo en 6600GT gfx kaart er ook last van gehad en heb het met waarschijnlijke de nieuwste drivers opgelost. Of het bij mij al helemaal weg is kan ik nog niet vertellen.
kwa chipset drivers loop ik niet achter (nforce 2) maar kwa vga liep ik niet achter voordat ik een week geleden op vakantie ging had ik oudere drivers. Inmiddels is 81.85 uit die staat er op... ik zal zo even rebooten en testen.

Ik weet nog wel dat het een tijdje goed werkte. en toen ineens niet meer :? En dan ook ineens niet meer in 2 verschillende windows installaties :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:15:

meestal is irq nog less or equal iets met drivers, ik heb dit eerder wel eens verholpen door ander driver nrtje te instaleren.

iemand trouwens enig idee hoe het kan dat hoe hoog ik settings ook zet mn avg fps amper scheelt...en alleen mn minimum iets lager ligt :/ . vind wel raar...normaal zie je gigantische drops in settings change, maar blijkbaar heeft het niet zoveel effect. alleen als ik reso + AA verhoog gaat mn minimum fps iets omlaag, van 27 (zonder aa) naar 24 oid met (1 of 2x AA ingame) en met 3x ingame valtie naar 15 ongeveer (unplayable dus).

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 23-10-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:48:
[...]

meestal is irq nog less or equal iets met drivers, ik heb dit eerder wel eens verholpen door ander driver nrtje te instaleren.

iemand trouwens enig idee hoe het kan dat hoe hoog ik settings ook zet mn avg fps amper scheelt...en alleen mn minimum iets lager ligt :/ . vind wel raar...normaal zie je gigantische drops in settings change, maar blijkbaar heeft het niet zoveel effect. alleen als ik reso + AA verhoog gaat mn minimum fps iets omlaag, van 27 (zonder aa) naar 24 oid met (1 of 2x AA ingame) en met 3x ingame valtie naar 15 ongeveer (unplayable dus).
Ik heb de drivers van de Asus site gedownload voor mijn nForce 2 en nu blijkt hij het wel te doen. De drivers die asus aan bied zijn wel zwaar ouder. Nvidia leverd 1.5 en asus 1.1...

:( ik zal het er mee moeten doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Laatst online: 17-07-2024
huh wtf, heb de verhaallijn al helemaal uitgespeeld en probeer nu nog ff die casino missies af te maken, maar dan moet ik die helicopter uit die basis jatten, moet je dan die trap omhoog? zoja, kán je eigenlijk een ladder beklimmen? (heb ik voor deze missie eigenlijk helemaal nog niet hoeven doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Ik ging net even in mijn Hydra vliegen met nachtkijker op maar wat me opvalt is dat het beeld eerst normaal "gemaakt" wordt en daarna wordt het nachtkijker beeld erop geplakt. Beetje raar..

[ Voor 34% gewijzigd door WillemJanJansen op 25-10-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:06:
[...]

Ik heb de drivers van de Asus site gedownload voor mijn nForce 2 en nu blijkt hij het wel te doen. De drivers die asus aan bied zijn wel zwaar ouder. Nvidia leverd 1.5 en asus 1.1...

:( ik zal het er mee moeten doen :(
gewoon die van nvidia derop pleuren. Kan me niet voorstellen dat asus die aanpast en ik doe het zelf trouwens ook gewoon met mijn nforce 4. Een nforce is een nforce zal ik maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
bob.ross schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:59:
huh wtf, heb de verhaallijn al helemaal uitgespeeld en probeer nu nog ff die casino missies af te maken, maar dan moet ik die helicopter uit die basis jatten, moet je dan die trap omhoog? zoja, kán je eigenlijk een ladder beklimmen? (heb ik voor deze missie eigenlijk helemaal nog niet hoeven doen)
Ik snapte echt niet hoe je vanaf de grond op dat gebouw kon komen, dus heb ik gewoon een vliegtuig gepakt (heli is mischien makkelijk) en danop dat gebouw landen (of parachute gebruiken)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob.ross schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:59:
Je kan naar mijn weten geen ladders beklimmen in GTA maar er zijn aan de achterkant van het gebouw trappen omhoog die moet je nemen, daar zitten ook nog wat mannetjes die het niet leuk vinden dat jij die chopper komt jatten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
In één van de eerste missies wordt tegen CJ gezegd dat hij de gangkleuren maar moet gaan dragen en dat je daarom bij Binco maar wat moet gaan kopen. Is het daarna ook werkelijk verplicht om groen te dragen? Word je daardoor eerder herkend of krijg je meer respect? Of maakt het voor de gameplay niks uit wanneer je verder in het spel gewoon draagt wat je leuk vindt?

Nog een vraag. Rijden die auto's waarmee je pimpmissie kan doen slechts door een bepaald gedeelte van de stad of kun je die overal tegenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In één van de eerste missies wordt tegen CJ gezegd dat hij de gangkleuren maar moet gaan dragen en dat je daarom bij Binco maar wat moet gaan kopen. Is het daarna ook werkelijk verplicht om groen te dragen? Word je daardoor eerder herkend of krijg je meer respect? Of maakt het voor de gameplay niks uit wanneer je verder in het spel gewoon draagt wat je leuk vindt?
Volgens mij maakt het helemaal niks uit wat je draagt.. Als je TAB in houdt zie je wel dat je respect balk iets minder is, maar als je wat verder bent dan krijg je respect met andere dingen, zoals Politie neerknallen, missies, enz. Gewoon dragen wat je leuk vindt dus :P
Nog een vraag. Rijden die auto's waarmee je pimpmissie kan doen slechts door een bepaald gedeelte van de stad of kun je die overal tegenkomen?
Die rijden wel door heel Los Santos, maar ook meer rond Unity Station.. als je daar het spoor overgaat dan kom je in zo'n straatje waar ook wel wat staan..El Corona heet dat gebiedje.. Daar kom je ze wel veel tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:37:

Volgens mij zeuren ze over gangkleuren als intro voor het gebruik van kledingwinkels. Ik kan me niet herinneren dat mijn respect omhoog ging door het dragen van groen, wel door het neermaaien van vijandige gangmembers en later hun gebieden veroveren. Dus draag wat leukers dan dat groen :P.

Die pimp-auto's rijden overal rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Ik heb ergens gelezen dat het zo is dat als je groen draagt, je sneller wordt herkend door vijandige gangmembers en ze dus sneller op je gaan schieten. Reden genoeg voor mij om iets hippers te dragen en m'n respect hoog te houden door die vijandige gangmembers af en toe neer te knallen ;)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel 'uitgespeeld' , allessinds de missies (denk ik toch, heb toch de aftiteling te zien gekregen). Maar nu kan ik bepaalde dingen niet doen , zoals de garage in San Fierro kopen, auto's importeren/exporteren, naart schijnt streetraces , .... Heb ik ergens iets misgedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeR-Ism
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 07:42

SiNNeR-Ism

DMFD

ik droeg altijd groen als ik missies voor de homeboys moest doen... maar in de andere gedeeltes, vooral in het las vegas-kloon gedeelte werd je haast verplicht om nette kleding te dragen om woozie niet onder te doen ... zowieso een van de beste games van het jaar 2005 (PC wise) in mijn ogen

Disproportionately disappointed in the human beings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
Groene kleding geeft je iets meer respect maar dat is verwaarloosbaar (imho). Ik bedoel, wat heb je nu echt aan respect? ok je kunt een grotere gang leiden (groep mensen, niet het smallere gedeelte tussen de voordeur en de zitkamer ;) )

De enige keer dat ik een gang heb geleid (buiten de verplichte missies om) was om zo'n stadsbus te vullen met gangleden en dan een shootout beginnen. Hilarisch!

@SiNNeR-Ism Hoezo word je gedwongen om nette kleding te dragen?? heb ik niets van gemerkt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 00:53

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:23:
Ik heb het spel 'uitgespeeld' , allessinds de missies (denk ik toch, heb toch de aftiteling te zien gekregen). Maar nu kan ik bepaalde dingen niet doen , zoals de garage in San Fierro kopen, auto's importeren/exporteren, naart schijnt streetraces , .... Heb ik ergens iets misgedaan ?
Je moet de autorijschool afmaken, minimaal alles brons halen.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 00:53

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

SiNNeR-Ism schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:39:
vooral in het las vegas-kloon gedeelte werd je haast verplicht om nette kleding te dragen om woozie niet onder te doen
Ik heb het gehele spel in mijn onderbroek met hartjes gelopen, behalve als ik het nodig had voor een meissie, maar daarna meteen weer in de onderbroek.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..] in het las vegas-kloon gedeelte werd je haast verplicht om nette kleding te dragen om woozie niet onder te doen ... [..]
Euh, als je de filmpjes had bekeken had je ontdekt dat Woozie blind was.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeR-Ism
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 07:42

SiNNeR-Ism

DMFD

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:18:
[...]

Euh, als je de filmpjes had bekeken had je ontdekt dat Woozie blind was.. :+
ja weet ik, maar dat maakt niet uit ... 1 missie was natuurlijk zo dat hij de hele tijd achter je aanliep en je schouder vastpakte... dan moet ie wel een dure stof voelen natuurlijk :r .. het gaat het ook om het idee dat je in een casino zit met een fatsoenlijk pak (en niet in je onderbroek haha :7 )

Disproportionately disappointed in the human beings

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.