[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel IX

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.019 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Dutch3men schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:40:
[...]

Nee nog niet al hebben we al een tijdje geleden al wel wat test races gedaan en de FPS waren hier goed. Dus ik zou zeggen test dat eerst maar eff voor de zekerheid.
Thanks!

Probleem bij sommige mensen, zelfs na de graphic update, was dat ze in sommige bochten een drop van +/- 100 naar 25 hadden.

Wij hebben destijds gekozen voor Mugello en blij toe, want dat is in mijn ogen de beste addon track die er is voor GTR !

groet,
Mark

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:40:
[...]

Nee nog niet al hebben we al een tijdje geleden al wel wat test races gedaan en de FPS waren hier goed. Dus ik zou zeggen test dat eerst maar eff voor de zekerheid.
Dat is niet waar, ver voor de league van de ZAC2 hebben we een testrace gedaan op Watkins Glen. Was nog met de GTR v1.4 versie.

Over een FPS drop heb ik niets gemerkt, maar het is een heerlijke baan. Helaas zitten er wel veel bugs in die baan. De brandstof berekening van GTR zelf klopt voor geen meter, zal je helemaal zelf moeten nalopen. Ook is er geen straf tijdens de race voor 'speeding in the pitlane'.

Tijdens die testrace liet ik flink in op de nummer 1, maar opeens was de race vroegtijdig afgelopen door die bug in het circuit. Iedereen had zich voor minstens een half uur langer ingesteld door te rijden. Sommige waren zo gefocust, dat ze zelfs na de finish door bleven gassen, omdat ze niet door hadden dat het al klaar was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:20:
[...]

Dat is niet waar, ver voor de league van de ZAC2 hebben we een testrace gedaan op Watkins Glen. Was nog met de GTR v1.4 versie.
Dat zeg ik toch dat we een test race hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Jammer dat er nog maar zo weinig online actiiteit is. Ik kijk echt uit naar deel 2. Hopen dat de beveiliging wat minder goed is dan bij de eerste GTR. Dan heeft het spel meer kans om uit te groeien to de meest gespeelde racegame. Begrijp me niet verkeerd, ik zal een van de eerste zijn die het spel koopt.
Uiteindelijk maken ze waarschijnlijk meer geld als het spel (iig in het begin) te kraken is en het is leuker voor de mensen die online racen. Het enige nadeel is dat er dan ook wel een hoop klojos zullen gaan racen , mensen die gaan lopen klieren op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:34
Ik heb zojuist voor 10 euro GTR ook maar gekocht, alleen loopt die compleet vast na iets van 15 of 30 minuten spelen. Heb alle updates al gedownload en geinstalleerd (1.4 en 1.5) maar hij blijft nog steeds vastlopen iemand dit probleem ook gehad en wat is de oplossing?
Gebruik als stuur een logitech driving force (niet de pro, het is die van de ps2 maar die doet het met elk ander spel gewoon perfect)
(zie pc specs in mijn sig)

[ Voor 19% gewijzigd door silencedead op 06-03-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:44
Heb je geprobeerd om je AGP fastwrites uit en aan te zetten?

Nieuwste drivers van je videokaart downloaden is ook aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Requiem19 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:05:
Heb je geprobeerd om je AGP fastwrites uit en aan te zetten?

Nieuwste drivers van je videokaart downloaden is ook aan te raden.
AGP fastwrites??? wat is dat (is by the way een PCI-express graka)
Ik zal in iedere geval ff nieuwe drivers installeren voor mijn graka.
Bij dat 3dconfig geeft dat progje aan dat mijn computer below the minumum requirements is. Volgens mij voldoet die overal aan :s
Ditzelfde probleem had ik overigens ook met de demo van GT legends

EDIT:
Hij lijkt het nu te doen na installeren nieuwe drivers (hoop alleen dat ik nog wel normaal dvd's kan bekijken ed want daarom had ik nog gewoon oude drivers gebruikt die nieuwe gaven eerder namelijk allemaal strepen als beeld)

[ Voor 18% gewijzigd door silencedead op 06-03-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:03
silencedead schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:53:
Ik heb zojuist voor 10 euro GTR ook maar gekocht, alleen loopt die compleet vast na iets van 15 of 30 minuten spelen. Heb alle updates al gedownload en geinstalleerd (1.4 en 1.5) maar hij blijft nog steeds vastlopen iemand dit probleem ook gehad en wat is de oplossing?
Gebruik als stuur een logitech driving force (niet de pro, het is die van de ps2 maar die doet het met elk ander spel gewoon perfect)
(zie pc specs in mijn sig)
10 euro???? Waar heb je 'em gekocht dan? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:57

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

GTR 2 in JUNI
zie in de trailer :D

laat ze snel ff een demo uitbrengen :D

ik koop hem meteen als hij in de winkel is :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Rossi46 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:01:
[...]

10 euro???? Waar heb je 'em gekocht dan? :)
Mediamarkt rotterdam centrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Het spel liep zojuist weer vast, blijft gewoon helemaal vast hangen geluid hangt beeld stil, kan alleen me pc maar uitzetten. Heb nu dus laatste updates van het spel gebruikt en laatste ati drivers. Iemand nog een idee om het op te lossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Die fastwrites waar ik het over had kan je in je bios uit/aan zetten. Probeer dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Kan die fastwrites nergens vinden in mijn bios (sowieso haast geen instellingen voor mijn graka) (als ik google kom ik ook allemaal op AGP graka's en zie nergens iets van PCI-e graka's

Maar ik had me processor overgeclocked en nu weer teruggezet cool & quiet uitgezet en heb zojuist ruim een uur zonder problemen zitten spelen. Lijkt me alleen wel vreemd dat het aan het overclocken ligt aangezien die minimaal 5 uur prime stabel was en ik met battlefield 2 en andere zware spellen nooit last heb gehad. Voorlopig kijk ik het zo nog maar aan

[ Voor 51% gewijzigd door silencedead op 06-03-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer is er weer een tweakers.net server waaop wij weer kunnen "reesen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een ruim aantal GoT league rijders doen mee aan (of staan op de reservelijst van) de GTR competitie van simracing.nl, daar heeft ook iemand redelijk vaak een practise server met een pass lopen, wel meestal met de baan voor de volgende compo race. Ik zou zeggen kom eens kijken op simracing.nl als je wat serieuzer wilt racen. Nog 2 races te gaan voor de huidige competitie en veel inschrijvingen (+50), dus hopelijk snel een 3e seizoen daar. Ik neem aan dat deze "reclame" mag aangezien er hier blijkbaar geen GTR compo's meer georganiseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Quantor schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:21:
Een ruim aantal GoT league rijders doen mee aan (of staan op de reservelijst van) de GTR competitie van simracing.nl, daar heeft ook iemand redelijk vaak een practise server met een pass lopen, wel meestal met de baan voor de volgende compo race. Ik zou zeggen kom eens kijken op simracing.nl als je wat serieuzer wilt racen. Nog 2 races te gaan voor de huidige competitie en veel inschrijvingen (+50), dus hopelijk snel een 3e seizoen daar. Ik neem aan dat deze "reclame" mag aangezien er hier blijkbaar geen GTR compo's meer georganiseerd worden.
Ja en die persoon is weer van www.gummen.org Daar kom ik dan weer vaak, zo is het circeltje weer rond ;)

Prima als je daar wilt racen trouwens, maar dan moet je wel serieus zijn en goed kunnen rijden. Anders heb je dr (met alle respect hoor!) weinig te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
Met goed bedoelen we niet snel, maar gewoon netjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat was dus ook wat ik met "serieuzer racen" bedoel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lange slepende nekblessure heb ik GTR weer opgepakt.
Paar testraces, en toen kampioenschap op 100% sterkte.
Aangekomen bij Spa werd me duidelijk dat die race meer dan 2 1/2 uur ging duren.
Ik stond toen 3e in het GT klassement.
Na enige twijfel toch begonnen, 5e gequalificeerd met een 2.15,nogwat.
Ik had gekozen voor een 3 stops, omdat de race precies 60 ronden was, iedere x een stint van 15 rondjes, wat perfect werkte, de AI deed overigens een 2 stopper.
Na bijna 2 1/2 uur racen kwam ik als 1e over de streep met 9,5 seconden voorsprong.
Je kunt wel begrijpen dat ik helemaal uit mn dak gng.
Ik was btw in die 60 ronden nl niet 1 x gespind
Ik zet dit vehaaltje hier omdat ik de indruk heb dat het wat minder word met de animo, en zo misschien een vuurtje weer wat aangewakkerd wordt.
Met de komst van GTR2 ga ik me weer aanmelden voor de/een leage.
Voor nu... de groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
animo minder? Valt reuze mee hoor ;). De league waar ik aan mee doe, blijft inschrijven krijgen. We zitten nu op 60 mensen. Hier op GOT wordt de animo wat minder, aangezien er hier misschien weer wat meer casual simracers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

zit te w8ten op GTR 2, dan zal ik zeker meer gaan racen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik race nog wel regelmatig, maar er zijn nog maar een beperkt aantal open servers met een beetje serieuze rijders. Er zitten vaak van die irri ventjes tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb laatst weer geprobeerd om GTR er op te zetten (mijn officiele versie, die het eerst wel deed en dan weer niet , bleek door alcohol te komen) en ben nu weer volop online aan het racen. Vind het nu wel meevallen dat mensen bij de start meteen crashen, maar dat komt misschien omdat ik maar een paar races heb gedaan. Als je interesse hebt om met mij eens te racen, email/MSN mij gewoon even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de BMW M3 cup gedownload, maar heeft iemand enig idee waar je die moet wegzetten?
Het is alleen een map met gamedata.
Alvast bedankt.

p.s http://gtr-game.10tacle.com/index.php?id=246&L=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:07:
Ik heb net de BMW M3 cup gedownload, maar heeft iemand enig idee waar je die moet wegzetten?
Het is alleen een map met gamedata.
Alvast bedankt.

p.s http://gtr-game.10tacle.com/index.php?id=246&L=1
Hey Nootie,

kijk even in je default GTR folder en dan zie je daar ook een "gamedata" sub folder. Blader even door die folders daar en dan is de structuur wel duidelijk. (Teams-->wagens, Location-->tracks etc)

Pak je rar/zip vd BMW cup uit op je bureaublad en dan kopieer je de map "gamedata" naar je default GTR folder.

S6,
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben na een poosje gtl weer eens teruggestapt in gtr. Ben nu lekker aan t trainen voor een seat cup.
En met windowsmoviemaker aan t rommelen... gaaap

filmpje -> http://rapidshare.de/file...rsports_training.wmv.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzag in FRS gtra liggen voor maar 20 euro

zou ik dat nog kopen? Zit er nog leven in GTR of is het beter dat ik Rfactor koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:31:

zou ik dat nog kopen? Zit er nog leven in GTR of is het beter dat ik Rfactor koop?
Hangt er een beetje vanaf wat je smaak is. Als je die moderne GT's echt helemaal het einde vindt, is GTR wel een must have. Online is het niet zo sterk, maar is er nog voldoende activiteit. Echt veel mods zijn er niet, en die zijn in mijn ogen ook niet echt geweldig.

rFactor is met het oog op de toekomst een betere koop, er zijn talloze mods in ontwikkeling en ook is de multiplayer beter verzorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:31:

Ik heb hem enkele weken geleden gekocht en vind het de moeite waard, speel het vaak en in de avonden zijn er genoeg mensen online om een race te rijden. Overdag niet zo gek veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo en er zijn weer wat nieuwe pics + wat info uitgebracht voor GTR2:
Long jets of water, spectacular reflections on wet tarmac and an upgraded “Live Track Technology” with different self-drying track sections create a realistic race feeling in GTR 2 even with bad weather. Also darkness has its charms, the impressive play of light of the dynamic day and night change even makes long distance races a thrill.
Afbeeldingslocatie: http://gtr-game.10tacle.com/typo3temp/pics/01b342f7ed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gtr-game.10tacle.com/typo3temp/pics/b8a2725865.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gtr-game.10tacle.com/typo3temp/pics/beab7d5d5b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gtr-game.10tacle.com/typo3temp/pics/3257215452.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gtr-game.10tacle.com/typo3temp/pics/b58cc27343.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gtr-game.10tacle.com/typo3temp/pics/af48c7d377.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 03:14:
Ben na een poosje gtl weer eens teruggestapt in gtr. Ben nu lekker aan t trainen voor een seat cup.

Welke muzziek is dat, die je er onder hebt geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke muzziek is dat, die je er onder hebt geplakt?
Da's NadaSurf met Do It Again... Vond t wel toepasselijk omdat ik de laatste tijd erg veel trainingsrondjes heb gereden op de kleine Limerock baan.

Wat een geweldige screens zeg! Vooral die witte Saleen + ferrari in de regen ziet er echt ongelofelijk mooi uit.. Waar we natuurlijk ECHT op zitten te wachten is de D E M O. :9 Waarschijnlijk moeten we wachten tot de premiere op de E3 is geweest... Da's nog minimaal 2 nachtjes slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

144 grand touring cars reproduced down to the last detail including all vehicles of the GT and NGT classes and the 24H races from two FIA GT seasons

Betekend dit nu dat er bij de 24 uur races de Audi's, Lola's e.d. bijzitten, of lees ik het te positief :9~

En over de banen zijn ze ook nogal duister, of zouden ze iets van een ruime 22 km te verbergen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:00:
144 grand touring cars reproduced down to the last detail including all vehicles of the GT and NGT classes and the 24H races from two FIA GT seasons

Betekend dit nu dat er bij de 24 uur races de Audi's, Lola's e.d. bijzitten, of lees ik het te positief :9~

En over de banen zijn ze ook nogal duister, of zouden ze iets van een ruime 22 km te verbergen hebben
Die 144 wagens komt omdat er in GTR2, 2 seizoenen zitten namelijk: 2003 en 2004. Uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Je denkt inderdaad te positief, het gaat enkel om auto's die minstens 1 race gereden hebben in het FIA GT kampioenschap in de seizoenen 2003-2004. Tussen die 144 auto's zitten dan ook heel wat clones.

Idem voor de banen vrees ik, tussen de 34 tracks zullen vast wat variaties zitten van hetzelfde circuit, maar in een andere layout.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Fuelke schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:24:
Je denkt inderdaad te positief, het gaat enkel om auto's die minstens 1 race gereden hebben in het FIA GT kampioenschap in de seizoenen 2003-2004. Tussen die 144 auto's zitten dan ook heel wat clones.

Idem voor de banen vrees ik, tussen de 34 tracks zullen vast wat variaties zitten van hetzelfde circuit, maar in een andere layout.
Maar dan nog als je die screens ziet dan wordt het een mega gaaf spel. En heb GTR al grijs gespeelt dus tijd voor GTR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Ja, zonder twijfel. Ik ga de opvolger dan ook zeker kopen. Overigens kan het me niet zoveel schelen hoe de baan eruit ziet onder "wet conditions". Zolang het maar zo aanvoeld dat de baan er kletsnat/nat/opdrogend/droog bijligt ;)

Betreffende de circuits kunnen we deze als zekerheid noteren: Barcelona, Magny-Cours, Enna Pergusa, Brno, Donington, Spa-Francorchamps, Anderstorp, Oschersleben, Estoril, Monza (in 2003 op de kalender), Valencia, Hockenheim, Imola, Dubaï en Zhuhai (2004)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst een nieuwe PC samenstellen en dan wachten GTR2 erop , ben ik 1 van de velen die ook schokkende beelden kreeg met deze GTR en heb nooi echt lekker kunnen spelen , dus wanneer de PC op orde is zal ik deel 1 nog ff goed proberen want het is echt een fantastische game . Had me subwoofer op een plank met daarop me gas en rempendaal erop , bas lekker op een goed en niet (net nog)irriterend niveau en de trillingen met gasgeven werden geresoneerd naar de gas/rempend. en dat gaf mij toch ook een extra + eraan , helaas de FPS beef te irritant laag .
Groet

p.s. Ben nog niet zo lang bekend met dit forum , maar wanneer wordt er een thread gestart voor de nieuwe GTR2 , pas als de game er is ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:00:
GTR = GT's niet Le Mans Prototypes :) In de 24 uur van Spa rijden ook alleen maar GT's rond (is een ronde van het FIA GT kampioenschap). De 1000km van Spa daarentegen heeft wel een hele berg LMP's op de startlijst staan, de race is deel van de LMS serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Fuelke schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:31:
Ja, zonder twijfel. Ik ga de opvolger dan ook zeker kopen. Overigens kan het me niet zoveel schelen hoe de baan eruit ziet onder "wet conditions". Zolang het maar zo aanvoeld dat de baan er kletsnat/nat/opdrogend/droog bijligt ;)
Helemal mee eens, van mij zou het er zo uit mogen zien als GTR :)

Hoop ook dat ze afstappen van het "time-scaled" principe, dat het aantal wagens geen enkele invloed heeft op de hoeveelheid grip/opdrogen. En als het dan klopt, zoals ik ergens tegen kwam, dat de hoeveelheid regen die er op één gedeelte van het circuit valt niet persee gelijk hoeft te zijn aan dat op een ander stuk, maakt de look mij weinig uit. (hoewel screenies er natuurlijk wel erg goed uit zien :) )

Als ze dan ook dat briljante lobby systeem droppen en de netcode op het niveau van de rest van hun game brengen, ben ik wel weer een tijdje zoet ;)

gr,
Mark

[ Voor 5% gewijzigd door Markao645 op 09-04-2006 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:26:
[...]

Hoop ook dat ze afstappen van het "time-scaled" principe en dat het aantal wagens geen enkele invloed heeft op de hoeveelheid grip/opdrogen.
gr,
Mark
Je hoopt dat het aantal wagens geen enkele invloed heeft op de hoeveelheid grip/opdrogen? Waarom? Het zou toch realistischer zijn als dat wel het geval is... Of begrijp ik je verkeerd en bedoel je dat ze daar ook van afstappen?

groeten, Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:35:
[...]

Je hoopt dat het aantal wagens geen enkele invloed heeft op de hoeveelheid grip/opdrogen? Waarom? Het zou toch realistischer zijn als dat wel het geval is... Of begrijp ik je verkeerd en bedoel je dat ze daar ook van afstappen?

groeten, Johan
Hi Johan,
negeren, kromme zin :)

Ik wilde zeggen dat het in GTR puur gebasseerd is op tijd, het maakt het dus niet uit hoeveel wagens er op de baan zijn. Heb gelezen (voor wat het waard is tegenwoordig op het internet :) ) dat dit in GTR2 gaat veranderen, zowel met de grip (lLiveTrack) als het het opdrogen van de race lijn na regen, hoop dat dit ook zo zal zijn.

gr,
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Het is hier een forum, elkaar steeds groeten en een aanhef gebruiken is nergens voor nodig ;) (staat ook in de regels :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:15:
[...]

Hi Johan,
negeren, kromme zin :)

Ik wilde zeggen dat het in GTR puur gebasseerd is op tijd, het maakt het dus niet uit hoeveel wagens er op de baan zijn. Heb gelezen (voor wat het waard is tegenwoordig op het internet :) ) dat dit in GTR2 gaat veranderen, zowel met de grip (lLiveTrack) als het het opdrogen van de race lijn na regen, hoop dat dit ook zo zal zijn.

gr,
Mark
Ok, kon me in eerste instantie ook al niet voorstellen dat wat je in je initiele post schreef, ook daadwerkelijk zo bedoelde. Het is nu geheel duidelijk!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 21:03
Heb dit spel net geinstalleerd, probeer het ff te spelen maar slip heletijd weg. Heb simulation en semi-pro geprobeerd en bij allebei slip ik weg. Moet je gewoon goede setups hebben of doe ik wat fout oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:36

KhaZ

Alfa Romeo

Gebruik je tobo of pedalen?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
matsume schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:51:
Heb dit spel net geinstalleerd, probeer het ff te spelen maar slip heletijd weg. Heb simulation en semi-pro geprobeerd en bij allebei slip ik weg. Moet je gewoon goede setups hebben of doe ik wat fout oid?
Zeer waarschijnlijk moet je wat rustiger op 't gas gaan. De GT's hebben ongeveer 600 pk, dat is echt enorm veel. Zeker als Traction control uit staat. Die kan je trouwens inschakelen met F7 of F8 dacht ik. ABS helpt ook goed bij het remmen. GTR is echt een moeilijk spel als je net begint met simracen.

Wat voor race spellen speelde je hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 20:12

frogger3d

Morbo demands more comments!

Ik heb wat problemen met stutter in mijn framerate.. Normaal gesproken loopt het spel op 35 tot 50 fps. Mijn laptop heeft een 1.5 centrino cpu, 1gb ram en een ati mobility firegl t2 (9600 met 128mb ram). Op het officiele forum kwam ik de volgende oplossing tegen:
15. I have stuttering issues

A: On some systems at the cost of FPS you can change VBSTRATEGY=1 in your config.ini ( edit with notepad) to read VBSTRATEGY=0
Werkt niet.. wel iets beter resultaat maar de framerate gaat af en toe nog steeds tijdelijk naar 20fps.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
is het misschien het switchen van de cpu speed door een power scheme progje?

als ik game op mijn asus m6800n dan zet ik m altijd op max performance in power4gear (asus power scheme progje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

de powerutil van ibm zet m automatisch op full speed als je m op het lichtnet aansluit, maar ik zal t s proberen door m handmatig op high system performance te zetten.

ik heb net GTL besteld, hoop dat ie goed loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 21-09 15:23
frogger3d schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:00:
ik heb net GTL besteld, hoop dat ie goed loopt...
Ik heb net pas een stuur besteld. Ik verwacht hem deze week binnen. En dan moet ik nog GTR halen. 8)

[ Voor 32% gewijzigd door SlideR NL op 24-04-2006 19:44 . Reden: Quote was niet goed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

je kan beter op gtr2 wachten als je het gedult kan opbrengen :)

geen iedee wat ie nu meot kosten hehehe :P ik heb er de volle pond voor betaald

[ Voor 40% gewijzigd door BruceLee op 25-04-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
BruceLee schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:33:
je kan beter op gtr2 wachten als je het gedult kan opbrengen :)
Ja maar van de week krijg ik het stuur al binnen en dan moet ik toch gaan racen.. Dus dan maar ffies GTR kopen en alvast oefenen en daarna GTR2 kopen :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Tuurlijk! kost bijna niks, waarom zou je op GTR2 wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
frogger3d schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:43:
Tuurlijk! kost bijna niks, waarom zou je op GTR2 wachten?
Pcies.. hoe duur is GTR nu ongeveer??? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

SlideR NL schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:39:
[...]

Pcies.. hoe duur is GTR nu ongeveer??? 8)7 :?
13 euro bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Das absoluut niet duur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
10 euro bij de MM in Rotterdam-centrum (er staat vaak nog 45 ofzo op, maar als je 'em laat scannen geeftie toch echt 10 euro aan) Werkelijk een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

frogger3d schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:01:
Ik heb wat problemen met stutter in mijn framerate.. Normaal gesproken loopt het spel op 35 tot 50 fps. Mijn laptop heeft een 1.5 centrino cpu, 1gb ram en een ati mobility firegl t2 (9600 met 128mb ram).

[...]
:(
Ik heb de oplossing gevonden! :D Resolutie van 1280x1024 terug naar 800x600, het lag aan mn videokaart kennelijk. Wel een beetje jammer op een LCD, dat scalet errug lelijk maargoed hij rijdt zo glad als boter nu. Niets houdt me nu nog tegen om hard te rijden behalve mn waardeloze skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een tweede trailer uit van GTR2: http://www.4players.de/4p...CDROM/Download/45260.html

In deze trailer wordt beeldmateriaal vertoont van een 24h race op spa.

Dit is het bijbehorende verhaal op de GTR2 site:
"24 Hours of Adrenaline

The second “GTR 2 – FIA GT Racing Game“

trailer shows all the exciting action of the

Proximus 24 H race in Spa-Franchorchamps

Darmstadt/Vara, Germany/Sweden, May 10th 2006. Developer Simbin Development and Publisher 10TACLE STUDIOS AG have something special for the E3 in Los Angeles – the new video from the racing sensation of 2006: „GTR 2 – FIA GT Racing Game“! This hot new in-game material focuses on exciting long-distance races, where GTR 2's new dynamic day/night cycles finally allow them to run real-time. It's man vs. machine up against the limit as they fight for precious seconds and rank in the Proximus 24H Race in Spa-Franchorchamps. Changing light and weather conditions and track stretches which dry at different rates determine strategy and keep both teams and drivers keyed to fever pitch as they go the distance.

Each and every scene in the new trailer is taken directly from the game itself! Check out the unbelievably photo-realistic cars and tracks, the impressive weather effects and the detailed damage model. Hear the exciting commentary from no less than Eurosport racing commentator Martin Haven, the original voice of the FIA GT TV broadcasts!

GTR 2 is the official simulation of the FIA GT Racing Series. More than 140 highly detailed race cars, a choice of 34 different track designs, breathtaking graphics and outstanding physics provide incredible variety in the race for the championship. GTR 2 will be hitting PCs everywhere in summer 2006."

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Nu maar hopen dat Nordschleife erin zit!

Wat me opvalt is dat het er eigenlijk helemaal niet zoveel beter uitziet.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 03:14:
Ik ben zelf ook weer beetje bezig met GTR en wil ff snel filmpje monteren met footage uit allerlei races die ik heb gereden. Heb je nog FRAPS tips? Ik zit nu op 640x480 te capturen 1:1. Maar volgens mij laat ie alles 16bit zien. Niet een heel groot probleem omdat het toch straks erg snel gemonteerd wordt. Voor mensen die een heel klein testje willen zien (echt puur testje) http://gtrvid.fizion.nl/gtr01.wmv zit nog een beetje te klooien met fraps, monteren komt straks wel goed. Wil es proberen een super snel clipje te frutten, en nee, dat testje is nog niet snel genoeg qua beelden.

edit:
geluid moet snoeihard uiteraard :P

[ Voor 3% gewijzigd door OzBoz op 28-05-2006 15:44 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
frogger3d schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:57:
Nu maar hopen dat Nordschleife erin zit!

Wat me opvalt is dat het er eigenlijk helemaal niet zoveel beter uitziet.. :/
Laat ik je alvast maar uit je droom helpen, die zit er niet in.
Hij ziet er echt wel stukken beter uit dan GTR hoewel dat nauwlijks het belangrijkste aspect is.
Maar goed, die discussie kun je eigenlijk pas gaan voeren na het [demo] gespeeld te hebben.

Even nog over die Seat-cup, is die ergens te dowloaden?
Zal vast aan mij liggen maar ik kan hem niet vinden.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

LoneRanger schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:57:
Laat ik je alvast maar uit je droom helpen, die zit er niet in.
Ik vind het niet eens erg. Vandaag voor de gein even Nordschleife gedownload die voor GTR was gefixt. Maar ik vind Spa al snel boring worden omdat je geen hond meer tegen komt. Het is wel een uniek circuit, maar leuk... Dan vind ik de korte circuits toch vaak leuker qua activiteit op het circuit. Maar ik ben dan ook wel van de duels :) reed gisteren Barcelona op 1 voor 20 min en gelukkig zie je dan nog es achterblijver, maar heb dan echt de neiging om gas los te doen zodat het weer wat spannender wordt. Gelukkig blijft bij GTR de eerste bocht altijd spannend. Of desnoods een straight bij start :X

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Ik lees net op Gamespot:
The original GTR is heading to the Xbox 360 next year, which could potentially open up a whole new crop of fans to this underappreciated series.
De oude GTR komt naar de Xbox?? Dat is nieuw voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
frogger3d schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:01:
Ik lees net op Gamespot:

[...]

De oude GTR komt naar de Xbox?? Dat is nieuw voor mij...
Dat gerucht ging al langer. Even een snelle cash-in voor Simbin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Dat gerucht ging al langer. Even een snelle cash-in voor Simbin.
Nope, geen snelle cash-in.
This console sim title wasn't far enough along in development to be displayed at E3, but we did get to talk to some of the devs about it. We were assured that GTR for consoles does not represent a shift in platform focus for SimBin, and PC titles are still their bread and butter. GTR2's design will form the foundation of the console title's concept, but all code for the Xbox 360 version must be written from scratch: this means a new rendering engine, a new game engine and a new physics engine. However, we should see most, if not all, features and gameplay concepts carried over from GTR2 to the Xbox 360 version, along with some features completely new to the GTR series. One of the features carried over should include the simulation mode (this should be good news for hard-core race sim fans). Likewise, SimBin developers also say that new features and ideas created for the Xbox 360 version will be included in future PC titles, and so on.
Is "volledig nieuw" ;) ontwikkeld en gebasseerd op i.e.g. het seizoen 2005. Het heet GTR omdat het nu eenmaal de 1e versie is voor op de consoles. Op de site SIMHQ & Digitaldisplacement staat nog wel meer over de gesprekken die ze met Diego S. hadden op de E3 en daarvan krijg ik wel het idee dat ze het "Get Real" een beetje laten varen om de console racers niet te hard aan het schrikken te brengen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Markao645 op 29-05-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:30
OzBoz schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:54:
[...]

Ik vind het niet eens erg. Vandaag voor de gein even Nordschleife gedownload die voor GTR was gefixt. Maar ik vind Spa al snel boring worden omdat je geen hond meer tegen komt. Het is wel een uniek circuit, maar leuk... Dan vind ik de korte circuits toch vaak leuker qua activiteit op het circuit. Maar ik ben dan ook wel van de duels :)....
Nou ik heb eergisteren een 3 1/2 urs race gedaan op Spa.
Tegen AI-rijders, dat wel, maar ik zette het aantal deelnemers op maximaal, ik geloof dat het er iets van 54 waren met dus ook veel NGT GT2 en GT3 wagens.
Het werd (verdorie) een regenrace en daarbij kwam ik zeer veel competitieve rijders tegen.
EN zeer veel inhaalacties en andere acties op de baan.
Erg slopende maar spannende race hoor. :)
De nummer 2 op twee ronden gezet.

Maar ik ben het wel eens dat het doodzonde is dat de Nordschleiffe niet erbij in zit.
Zal wel met rechten te maken hebben?

Antony

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
antonyv schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:51:
[...]

Nou ik heb eergisteren een 3 1/2 urs race gedaan op Spa.
Tegen AI-rijders, dat wel, maar ik zette het aantal deelnemers op maximaal, ik geloof dat het er iets van 54 waren met dus ook veel NGT GT2 en GT3 wagens.
Het werd (verdorie) een regenrace en daarbij kwam ik zeer veel competitieve rijders tegen.
EN zeer veel inhaalacties en andere acties op de baan.
Erg slopende maar spannende race hoor. :)
De nummer 2 op twee ronden gezet.

Maar ik ben het wel eens dat het doodzonde is dat de Nordschleiffe niet erbij in zit.
Zal wel met rechten te maken hebben?

Antony
Schroef de AI-strenght eens op, wordt het nog veel leuker/spannender.
Ik heb de AI altijd ergens tussen de 105% en 110% staan. [afhankelijk van baan, auto]
Het is dan echt 10 ronden nodig hebben om een gat van een seconde dicht te rijden.
Als je dan een poging waagt en het mislukt dan ben je weer 10 rondes nodig om weer bij te komen.
Dat vergt veel concentratie en zorgt voor veel meer adrealine bij inhaal pogingen.

Dat The Mother er niet in zit heeft alleen maar te maken met het feit dat hij niet op de kalender staat tijdens een GT seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, na een tijdje Rfactor gedaan te hebben wil ik weer eens GTR proberen, ben ik mn kaartje met online code kwijt.

Is er al een releasedate bekend voor gtr2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:25:
[...]

Schroef de AI-strenght eens op, wordt het nog veel leuker/spannender.
Ik heb de AI altijd ergens tussen de 105% en 110% staan. [afhankelijk van baan, auto]
Het is dan echt 10 ronden nodig hebben om een gat van een seconde dicht te rijden.
Als je dan een poging waagt en het mislukt dan ben je weer 10 rondes nodig om weer bij te komen.
Dat vergt veel concentratie en zorgt voor veel meer adrealine bij inhaal pogingen.

Dat The Mother er niet in zit heeft alleen maar te maken met het feit dat hij niet op de kalender staat tijdens een GT seizoen ;)
Wat je leuk vind, 10 ronden a mintens 1 minuut is 10 minuut voor 1 inhaalpoging, dan ben je of freak die het spel te serieus neemt, of eh... mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:36:
[...]

Wat je leuk vind, 10 ronden a mintens 1 minuut is 10 minuut voor 1 inhaalpoging, dan ben je of freak die het spel te serieus neemt, of eh... mja
Naar mijn idee is de game meer bedoelt als echt freak-game en niet voor arcade-racertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Rossi46 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:30:
[...]

Naar mijn idee is de game meer bedoelt als echt freak-game en niet voor arcade-racertjes...
meer voor freak-racertjes dan voor arcade gamers

[ Voor 9% gewijzigd door frogger3d op 11-06-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Het wordt echt hoogste tijd voor een GTR2 topic. Misschien dat iemand zich geroepen voelt om dat te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Requiem19 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:35:
Het wordt echt hoogste tijd voor een GTR2 topic. Misschien dat iemand zich geroepen voelt om dat te maken? :)
Bah, dacht dat je kwam vermelden dat er een demo was :( :P

Er zijn wel leuk 360 graden screens te bekijken.

http://www.panogames.com/gtr2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zie het hier nog niet gepost staan, dus: op www.digitaldisplacement.com (even zoeken op "GTR 2") staan een paar filmpjes. Ook van de dag-nacht cyclus. Check it out!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nordsleife valt wel gewoon te downloaden voor GTR want deze is met veel meer andere circuits door hobby makers gemaakt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
He hoe zit het nu met die groep kerels die bezig zijn met de verbeterde versie van de Nordschleiffe?
Is die versie al klaar?
Ik hoor er niets meer van.
Het was volgens mij voor een andere sim maar wel gemakkelijk te converteren naar GTR.

Antony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
En weet iemand of er een goede versie van Zandvoort te downloaden is?

Ik heb een versie waarbij de AI rijders gewoon lekker de gehele race warm-up laps blijven doen.
Erg irritant, en ook niet spannend.

Antony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk.....

De demo van gtr2 komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antonyv schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:02:
He hoe zit het nu met die groep kerels die bezig zijn met de verbeterde versie van de Nordschleiffe?
Is die versie al klaar?
Ik hoor er niets meer van.
Het was volgens mij voor een andere sim maar wel gemakkelijk te converteren naar GTR.

Antony
Die andere sim is nkpro en ik heb helaas ook nog geen nieuw nieuws over deze track gezien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:30:
eindelijk.....

De demo van gtr2 komt eraan!
Dank Tracker , met smart op deze knaller te wachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

Eindelijk, demo. Ik verlang er zo naar. Kan ik eindelijk het racen weer beetje oppakken :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

kan je nog een beetje racen dan RB :P

maar idd 10 laps doen om 1 sec goed te maken en een goede aanvalspoging te doen :) zo hoort het !

dit is een echte simgame voor de racefreak !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo na GTR helemaal grijs gespeelt te hebben ben ik ook wel toe aan GTR2. Dus zodra die demo uit is gaan we hem eens flink aan de tand voelen.En er gaan geruchten rond dat de F575 en Lambo in de demo zitten. Wat ik wel jammer zou vinden. Ik zou liever de BMW willen proberen.

Naja dit is een kwestie van nog zoveel uur te wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 20-07-2006 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Dutch3men schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:18:
Zo na GTR helemaal grijs gespeelt te hebben ben ik ook wel toe aan GTR2. Dus zodra die demo uit is gaan we hem eens flink aan de tand voelen.En er gaan geruchten rond dat de F575 en Lambo in de demo zitten. Wat ik wel jammer zou vinden. Ik zou liever de BMW willen proberen.

Naja dit is een kwestie van nog zoveel uur te wachten.
Ik was blijkbaar net te laat met quoten, 30 uur, grapjas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:22:
[...]

Ik was blijkbaar net te laat met quoten, 30 uur, grapjas :9
Slome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 21-09 13:14
Demo van GTR2 is uit! [rml][ PC] GTR2: FIA GT Racing Game[/rml] voor een paar links en om je bevindingen te posten uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Heb 'em binnen via de nieuwsgroepen :)

Hier even snel mn eerste bevindingen...

- Het is véél makkelijker geworden! Je moet echt redelijk gek doen om van de baan te spinnen. Iets wat bij deel 1 bijzonder makkelijk was... Ook blokkeren de remmen een stuk minder snel. Voor de die-hards waarschijnlijk een tegenvallertje.

- Bij het uitrijden van de pits stuurt 't kreng automatisch! Super irritant! Ik heb alle hulpjes en dingen uitgezet.

- Bij het op- én terugschakelen maakt de hand dezelfde beweging! Wat is dat nou weer voor domme fout?

- Het is een stuk mooier geworden, maar dat zie je vooral in de replay. De 575 vind ik er van binnen zelfs op achteruit gegaan...

- Ik weet niet of deel 1 dat had, maar toen ik de grindbak uit krabbelde toen had ik zeker één heel rondje een bibberend stuur door al het grind. Vond ik wel tof gedaan :)

Nu weer snel verder proberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zullen we het GTR2 spul ook in GTR2 topic houden?

Tegenvaller voor de die-hard? Moeilijker betekent niet realistischer he, das een veel gemaakte fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ik probeer al enige tijd te multiplayeren maar ik kom niet meer op de GTR server...

krijg telkens de melding wachtwoord/gebruikersnaam onjuist maar dit is echt niet het geval...

meer mensen met dit probleem \?

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Kzyto schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:12:
ik probeer al enige tijd te multiplayeren maar ik kom niet meer op de GTR server...

krijg telkens de melding wachtwoord/gebruikersnaam onjuist maar dit is echt niet het geval...

meer mensen met dit probleem \?
Al eens geprobeert om je opnieuw te registreren?
Pagina: 1 2 3 Laatste