Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[ Voor 13% gewijzigd door rickhansen op 12-02-2006 23:02 ]
Maar de nu de domste vraag van de dag: Waarom is de polyester zo rood? Komt dat omdat je het bewerkt of komt dat zo uit de verpakking en verkleurt het als het opdroogt. Sorry dat ik het vraag maar ik heb werkelijk geen idee.
Dit is al mijn derde post in dit topic, steeds word ik hier verbaast dat het telkens bruter wordt (en kan)!
Irrelevant by default - rm -rf /
Ik volg deze topic nu al een tijdje en elke keer begint hij weer meer vorm te krijgen.
Hoeveel werk gaat daar niet inzitten....
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
Echter een klein puntje.. zoals ik zie wordt het een "computerkast" met externe waterreservoirs in een mooi afgewerkte "computermeubel". Of komen er onderdelen ook verspreid over de vleermuis te zitten dan behalve in de grote kast in zijn buik?
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2006 15:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@ Ed: Ga je er overigens ook nog iets van externe USB, Firewire poorten etc. ergens in modden?
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Dit is gewoon pure ownage, hier kan geen case tegenop.
Gewoon 100% pure vakmanschap met zoveel tijd en energie, het kan gewoon niet anders dat het de beste is.
Btw: ik was een filmpje aan het kijken en moest bij dit plaatje opeens aan de batcase denken ( mss wat inspiratie:P):
Owh, Ed, we kennen jou wel... hoe vaak heb je die Lian Li niet opnieuw ingericht, lolEdiejo schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:29:
@X-G, dat denk ik niet 3 delen, dit is het meeste werk, de opbouw en afwerking gaat vrij snel.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ondanks dat ik niet dagelijks meer post kom ik toch wel dagelijks nog even langs waaien om te spieken of er nog nieuwtjes zijn, met name in cm
In mijn cip topic werd naar aanleiding van darkblade vandaag de opmerking gepost:
en terecht werd er verwezen naar ed zijn batcase.............Waar zijn de decoupeerzagen, dremels, figuurzaagjes gebleven?...........
Echt, alle casemodders verdienen respect, van beginnend met 2 linker handen tot doorgewinterd, maar sommige hebben op de een of andere manier net een streepje voor op de rest omdat ze de scene enthousiast weten te houden en nieuwe mensen (zelfs die met 2 linker handen) weten te interesseren voor het fenomeen en voor mij is Ed er daar 1 van, met deze mod met name qua vernieuwing en werkwijze
Maar goed, weer genoeg geslijmd
[ Voor 10% gewijzigd door floriske.nl op 13-02-2006 19:27 ]
Verwijderd
Jij verdient zeker heel veel respect op nog veel meer topics Ediejo.
offtopic, jeepers creepers?ImmortalSoul schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:26:
Ik volg deze mod al een tijdje en ik sta letterlijk met me mond open te kijken en me hele trui onder te kwijlen.
Gewoon 100% pure vakmanschap met zoveel tijd en energie, het kan gewoon niet anders dat het de beste is.
Btw: ik was een filmpje aan het kijken en moest bij dit plaatje opeens aan de batcase denken ( mss wat inspiratie:P):
[afbeelding]
ontopic, ed.... nice job
De Nederbelg !
Dit is toch een draak uit Reign of fire? Maargoed ik zit je mod nu al een tijdje te bekijken en kan niet anders toevoegen dan de rest al doet top! Ik ben vernamelijk benieuwd naar de vleugels, iets van rubber voor een creepy feel?ImmortalSoul schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:26:
Ik volg deze mod al een tijdje en ik sta letterlijk met me mond open te kijken en me hele trui onder te kwijlen.
[afbeelding]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
jajellabie schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:25:
[...]
offtopic, jeepers creepers?
ontopic, ed.... nice jobmaar dat wist je al
Jeepers Creepers, where did you got those eyes..
* Nox laat plaatje zien van een gezicht zonder ogen opgegeten door de batcase
was laatst op TV die film
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Als er 2x7800gtx inkomt, komt ie dan ook op SLIzone te staan? Hij maakt goede kans om eerste te gaan staan
hoe weten mensen nou hoeveel posts er in een topic zijn? Doormiddel van /?limit=xxx ?X-G schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:30:
Het ding begint langzaam zijn vorm te krjigen.. Damn 599ste post alweer in dit topic.. Zou deze serie 3 topics gaan beslaan![]()
?
Greyh0und
^^^ aantal berichten per pagina maal aantal volledige pagina's plus de rest
[ Voor 41% gewijzigd door Reinier op 14-02-2006 08:57 ]
Reinier schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:56:
offtopic:
Je kan ook gewoon bij het subforum overzicht kijken hoeveel posts er in een topic zitten
Goed bezig Ediejo!
[ Voor 5% gewijzigd door lemming_nl op 14-02-2006 09:00 ]
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Ici kann uw Werbung staan
lemming_nl schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:59:
[...]
offtopic:
Je kan ook gewoon bij het subforum overzicht kijken hoeveel posts er in een topic zitten
I know, maar ik dacht kom, laat ik een nog onhandigere manier noemen dan met ?limit=x pielen
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen
is het niet makkelijker om gewoon alle posts te tellen ?Reinier schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:56:
Die klauwen zijn mooi geworden zeg, met die rondingen erin. Net echt!
offtopic:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die foto's heb je toch niet speciaal voor mij gemaakt??Ediejo schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:44:
Deze zijn speciaal voor 10110001. Dit is dus de polyestervezel.
[ Voor 6% gewijzigd door 10110001 op 14-02-2006 17:31 ]
DE GLIIMMMLAACCH VAAN EEN KIIINDDD....10110001 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:29:
[...]
Die foto's heb je toch niet speciaal voor mij gemaakt??
MSI GX660R for the win!
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 14-02-2006 22:44 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
Respect ediejo!
Ik zie uit naar het eindresultaat.
Extera eat's bandwith like it's.... drugs
Extera schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:09:
Damn, echt een werk zit erin.
Respect ediejo!
Ik zie uit naar het eindresultaat.
Extera eat's bandwith like it's.... drugs
aww fuck it... just connect me intravenously to the internet
Heb er vooral echt respect voor dat je het vol blijft houden om na al dat schuren en plamuren door te blijven gaan om alle laatste oneffenheden er uit te halen. En maar weer meer lagen te plamuren en schuren.
Kun je niet aan je sponsor vragen of zij een host voor je foto's kunnen regelen. Kan me voorstellen dat het ook zeker in hun belang is dat alle foto's het blijven doen. Het zou toch jammer zijn als over een paar dagen je foto's het niet meer doen omdat je over je limit heen bent. En met al die update's gaat dat natuurlijk steeds sneller.
Heel veel succes nog en ik blijf dit topic zeker volgen!
Bij deze BOOKMARKED
Das toch es wat anders dan een UV lampje etc etc
Deze advertentieplaats is te huur!
Kijk je voorziet ons hier van vele mooie fotoos en die worden ook erg ruim bekeken.
Hier zitten vast mensen tussen die bij dit soort bedrijven werken en een projekt als dit en Ed zijn toekomstige mods vast willen sponsoren.
Het is maar een idee
Jullie denken toch niet dat alles wordt betaald? Ed betaald merendeel zelf!!!
respect
Jammer van je bandbreedte en als we je op de 1 of andere manier kunnen helpen daarmee : gewoon zeggen hé
Misschien minder naar deze topic kijken/kwijlen/whatever.TEAMIKKE schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:53:
Jammer van je bandbreedte en als we je op de 1 of andere manier kunnen helpen daarmee : gewoon zeggen héMaar wij genieten met volle teugen van dit project en daar horen natuurlijk wel pic's bij hé
@Ediejo: haha.
En weer on-topic: Het gaat er nu steeds meer uitzien als de vleermuis op de doos i.p.v een grote hoeveelheid metaal in de vorm van een vleermuis. Ik had zelf nooit gedacht dat er zo goed uit zou gaan zien. Natuurlijk ben je nog lang niet klaar, ik ben erg benieuwd naar hoe het eruit gaat zien, vooral naar de vleugels.
[CiP] Le Régional Built To Last.
[ Voor 19% gewijzigd door Ediejo op 16-02-2006 07:09 ]
R.E.S.P.E.C.T.
Verwijderd
Sluit me hier helemaal bij aandonschibus schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:36:
Geez Ed!! Sorry hoor,maar dit gaat helemaal nergens meer over!! Wil je soms de hele madmodding world naar je hand zetten met deze üibersculpmod??!! Wat een vakwerk, echt niet te geloven. En ja Darkblade is een prachtig project, maar met alle respect ietsie minder multi-disciplinair dat deze BAT-modderfokker!! And a bad motherfucker it is!!
R.E.S.P.E.C.T.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 90% gewijzigd door Sprite_tm op 16-02-2006 23:53 ]
Tja vanalles
Misschien ff nederlands praten?vso schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:57:
Nederlands graag; bovendien is die link al es genoemd.
W00t hij wordt mooi man...
[ Voor 47% gewijzigd door Sprite_tm op 16-02-2006 23:54 ]
Verwijderd
/me zit te wachten.........
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 20:25 ]
kinderen die vragen worden overgeslagen.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:25:
Eeeeey, we krijgen nog een update vandaag !!
/me zit te wachten.........
iedereen krijgt de update via pushmessage behalve meneer cijfertje.
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 16-02-2006 23:22 ]
Ik moet zeggen dat ik het een zeer geslaagd project ga vinden weer
Niet helemaal mijn smaak, maar de afwerking is werkelijk top
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Klinkt niet goed....
Hoop dat je plaatjes snel weer up zijn.
[ Voor 73% gewijzigd door Krizzie op 17-02-2006 07:24 ]
Verwijderd
Jij hebt echt humor.. Je kan het ook on-topic houden !!noksiejus schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:39:
[...]
kinderen die vragen worden overgeslagen.
iedereen krijgt de update via pushmessage behalve meneer cijfertje.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 07:41 ]
Echt nietEdiejo schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:25:
@booger, wordt aan gewerkt er is al extra data verkeer aangeboden. Het leukste stukje uit de email.
@Tweak-Freak, foto’s blijven gewoon online. Alleen alles boven de 40 gig moet ik betalen.
@Krizzie, 75 gig ga ik wel halen deze maand denk ik zo.
ik zie geen plaatjesEdiejo schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:07:
Vandaag een kleine update. Eerst even de doorvoer voor de slangen en stoom maken.
[afbeelding]
Ook de grondverf aan brengen.
[afbeelding]
Dat groen heeft wel wat.
[afbeelding]
En vroeg of laat gaat het mis Het beplakken met skai is een ramp dat verpest het hele project.
Er komt dus geen skai meer op, maar ik ga zelf structuur op zijn kop en body maken. Waarna het gespoten wordt en daarna met de airbrush afwerken.
[afbeelding]
Close upie van zijn schouder.
[afbeelding]
De onderkant.
[afbeelding]
Ik vind dit veel beter dan een stukje skai. Skai zou mijn werk gaan verdoezelen. Dit geeft meer voldoening imo.
Door deze verandering missen jullie wel wat plak werk van het skai maar of je daar echt wat aan mist……………….
De volgende update is wat groter.
Tip: de update's komen meestal 's avonds, dus kan je dan beter kijken/genieten.Barracuda_82 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:10:
Casemodding is een van de dingen die ik helemaal niet boeiend vind eigenlijk en ik post ook nooit iets in het casemoddingforum, maar deze mod is wel zo geweldig dat ik elke ochtend als allereerste dit topic check op nieuwe plaatjes. Geweldig!
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Maar 's ochtends op je werk heb je dat genieten veel harder nodignaftebakje schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:49:
[...]
Tip: de update's komen meestal 's avonds, dus kan je dan beter kijken/genieten.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Tsja, gewoon slechte server gekozen. Ik weet dat populaire casemods veel aandacht trekken, maar dan nog moet er wel wat aan gebeuren...Mr.S schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:51:
Haha, hij zal wel over z'n limit zijn gegaan wat betreft dataverkeer
Ik zie nu ook allemaal [x] en als ik op site ga kijken.... overused.
Neem toch echte colo... en laat iedereen sponsoren
Andere tip: verhoog jpeg compressie of verklein foto's ff... scheelt heel wat!
[ Voor 9% gewijzigd door MrDummy op 17-02-2006 12:44 ]
Als je mij gebruiksstatistieken laat zien kan ik wel eens een mapje voor je maken op onze fileserver. Hangt aan backbone (5gb/s)
---
edit
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
LOL
[ Voor 34% gewijzigd door sniek op 17-02-2006 13:22 ]
Irrelevant by default - rm -rf /
Ik vind het ook nog een buitengewoon bijzonder en mooie mod / build, had ik geloof ik nog niet gezegd.
[ Voor 20% gewijzigd door Mr.S op 17-02-2006 16:17 ]
Verwijderd
offtopic: mijn vga doet het denk nu wel, was iets mis met drivers van nvidia
[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 18-02-2006 00:30 ]
lekker bekkie krijgt die
Zoals ik al had gezegd
show me your skills!!!
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Verwijderd
Ziet er zeer mooi uit cant wait when its painted.
Grt Roel
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 14:00 ]
Een vraagje he.. Hoe maak je die structuur, gewoon "Deppe" met een kwast of op een andere manier?
[ Voor 11% gewijzigd door bakvis op 18-02-2006 14:59 . Reden: Bookmarked :) ]
Doe zo als bij een mens ofzo, en maak hem vele kleiner.
Voor de rest ziet het er allemaal wel erg goed uit
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
Je gaat me toch niet vertellen dat je BOUWSEL (wie praat er nog over een mod?) te groot is om een goede foto van te maken???Ediejo schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:48:
[...]
@stefandeman, hij past alleen in de lengte, in de garage. Dus dat wordt lastig een foto recht van voren.
[...]
of hij heeft gewoon een kleine garageVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:55:
[...]
Je gaat me toch niet vertellen dat je BOUWSEL (wie praat er nog over een mod?) te groot is om een goede foto van te maken???Damn you Ed, als ik dit voor elkaar zou krijg zou ik zoveel eigen dunk krijgen dat je het in heel Noord-Brabant zal ruiken
K to the KillaZ
Joejoe!
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 23:00 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 19-02-2006 10:35 ]
39
Dit topic is gesloten.
![]()
Off-topic posts die niet over deze mod gaan maar bijvoorbeeld over wat er in het verleden in contests gebeurd is, gaan onafhankelijk van verdere inhoud meteen richting trashcan. Wees dus gewaarschuwd.