EB cardetailing tot aan uw huis
Als je zoveel moet doen krijg je er vast wel handigheid in
Verwijderd
En jij geen casemodder maar een KUNSTENAAR!!!
Toen ik de Batcase gisteren weer ff in real life mocht bewonderen schrok ik me kapot van je vorderingen kerel , echt ongelofelijk.
Kom gauw weer kijken
ervaring is hier_ferry_ schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:24:
Zozo, lekker aan het plamuren![]()
Als je zoveel moet doen krijg je er vast wel handigheid inAlleen die grote ladingen stof die bij plamuur schuren er vanaf komen kan ik niet echt waarderen, heel m'n neus verstopt
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
edit:
Wat voor materiaal ge je gebruiken voor de vleugels, kunstleer misschien? (als je t ergens goedkoop vandaan kan toveren)
[ Voor 43% gewijzigd door DonMetal op 06-02-2006 19:15 ]
Joejoe!
Alleen vind ik zijn kop vanachter wel wat té groot,
maar dat los je wel op door de bekleding denk ik dan ?(in mijn geval, niets van deze post aantrekken dus
Doe zo voort !
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Ah, dus als je eens harde klontjes in de plamuur hebt weet ik waar het van komtnoksiejus schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:54:
[...]
ervaring is hierik vind het altijd wel lekker, ja sorry lekker ranzig, maar is wel lekker! als je dan ff met je vinger je neus ingaat en die hele klomp stof en snot gemixt eruit peutert. dan ff goed snuiten en klaar
wel ff netjes met WC papiertje afvegen he
[ Voor 3% gewijzigd door un1ty op 06-02-2006 20:47 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
ga zo door ediejo...
M.v.g. Mcdeath
Mcdeath schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:07:
Wat een mod/bouw skills, ik ben benieuwd naar het eindresultaat....
ga zo door ediejo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M.v.g. Mcdeath
hmm nog een Mc
McKaamos
McDutch
Mcdeath
McKaamos schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:43:
[...]
offtopic:
hmm nog een Mc
McKaamos
McDutch
Mcdeath
t is n broeikas voor Mc's hierzo
geweldige vorderingen, begint steeds meer en meer op de afbeelding te lijken..
en als ik dat zo zie heb je em eind februari inderdaad makkelijk af
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
McKaamos schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:43:
[...]
offtopic:
hmm nog een Mc
McKaamos
McDutch
Mcdeath
mCsistenZ
Das mn broer
Nice hoor, maar wordt zn achterhoofd niet erg eihoofd naar achteren toe lamaar zeggen?
/edit
Even een cientific plaatje ter verduidelijking:
[ Voor 17% gewijzigd door _eXistenZ_ op 06-02-2006 22:43 ]
There is no replacement for displacement!
hij wou er toch een darth-vader van maken?eXistenZ_NL schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:36:
[...]
offtopic:
mCsistenZ
Das mn broer
Nice hoor, maar wordt zn achterhoofd niet erg eihoofd naar achteren toe lamaar zeggen?
/edit
Even een cientific plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
my thoughts exactly... hij wou de achterkant van de darthvaderhelm als het achterhoofd van de vleermuis...
is erg mooi gelukt ook, en vind het wel in het thema passen
Toch nog even mierenneuken:
Moet stukje zijnEdiejo schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:58:
Sukje bij beetje opbouwen.
Misschien heeft die een meid die mee helptB1tneuker schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:57:
Heb er geen worden voor, dus dan maar zo![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nog even mierenneuken:
[...]
Moet stukje zijn
Mooi project kan niet anders zeggen.
Kunstleer is niet zo gek duur hoor, dat valt reuze mee. Ik wil in mijn huidige mod (op een geheel andere manier overigens) ook wat kunstleer verwerken, en heb dat intussen gekocht. Heb geloof ik 4 euro betaald voor 50 x 150 cm ofzo.DonMetal schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:13:
Ik kan werkelijk waar niet wachten tot eind februari, waarneer heb je weer een upd8 klaar?
edit:
Wat voor materiaal ge je gebruiken voor de vleugels, kunstleer misschien? (als je t ergens goedkoop vandaan kan toveren)
Wellicht een idee om gewoon een koe te slachten, dan heb je echt leer, en gelijk genoeg. En ik geloof dat het geen probleem wordt om dat beest dood te krijgen als ik zie wat hier af en toe aan potentiele moordwapens voorbijkomt
Wat meer ontopic: Ik vind Batcase ook een onnavolgbaar kunstwerk. Het heeft naar mijn idee heel weinig meer met casemodding te maken, dit is ook kunst zonder pc.
wel ff goed je stofmasker onder de douche leegmaken !
maar heb je geen 3 euro voor 5 velletjes betaald ? want ze naaien je bij het leven met die schuurmachines
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
ik volg dit topic al vanaf de 1e pagina, het wordt geweldig, respect!
enne "wat jou ogen zien, probeer je te maken" maarre zo te zien heb jij een heel draaiboek in je hoofd dus zie je heel wat anders dan wij (ook al hadden we de skills om het te maken!)
@Carpento
Hier worden gewoon de grenzen van het casemodden opgezocht, dit is waarschijnlijk de aanleiding tot nog ziekere casemods dan dit (waarschijnlijk ook niet de laatste van Ediejo)Wat meer ontopic: Ik vind Batcase ook een onnavolgbaar kunstwerk. Het heeft naar mijn idee heel weinig meer met casemodding te maken, dit is ook kunst zonder pc.
[ Voor 45% gewijzigd door Alsem op 07-02-2006 00:12 ]
Wieltjes onder de kast zodat je hem makkelijker kan verplaatsen. Eventueel inklapbaar te maken met een hendel aan de achterkant, zodat de case vlak op de vloer kan staan.
Hier kon uw advertentie staan
Whahaha, mag ik nu door voor de wasmachine?Ediejo schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:29:
@DonMetal, moet je zo nog eens kijken of er een update bijstaat na deze posting. Jij mag nooit meer raden. Op de lapjesmarkt (ja, zo heet dat) die iedere zondagmorgen in Utrecht is hebben ze zat van dat spul.
Joejoe!
Gaat lekker Ediejo, de rest van de maand al je afspraken gecanceld?
Anyway, ff maar niet ingaan op wat er om ons heen gebeurt, dit is minstens zo VET!! Ik ga er van uit dat ze rondom stand 18 in Hall 23 of een blik héééél mooie vrouwen open zullen trekken of iets dergelijks, want Ed, je gaat de sjoo weer stelen! Nu is het natuurlijik wel zo dat in je Lian Li alles zichtbaar was (en voor de tere technobreintjes was dat toch wel likkebaarden geblazen en een stuk bereikbaarder dan het vleselijk schoon nearby). CeBIT by night wordt vast een heel spektakel, als de BAT, veilig vastgesnoerd op probeert te stijgen...
Man, ik kraam alleen maar onzin uit, ik ben gewoon enorm onder de indruk, met stomheid geslagen (al ben ik niet oorverdovens stil....) en druk gewoon maar wat toetsen in.....
Wanneer krijg je je eigen programma bij Discovery, in de geest van Orange County Choppers.....?!! Zou daar een markt voor zijn......??? Het zou me niets verbazen...
Tha BATcase, m@#^%$n wat een ding!! Wanneer is de bevalling?
Ziet er zeker mooi uit, keep up the good work.
Ps. Het is oant moarn
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Kan zo'n chopper genoeg stroom leveren voor een computer? *hint hint*Ediejo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:52:
Eest zo’n werkplaats als de jongens van American choppers. Is al meer dan genoeg.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Dan moet je hier kijken:webfreakz.nl schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:48:
[...]
Kan zo'n chopper genoeg stroom leveren voor een computer? *hint hint*
[CIP] BikePC inclusief HowTo's
ok da's dus niet grappig nee....
zou wel grappig zijn als iemand dat eens deed.
Ontopic: Edje. Ik ben weer erg onder de indruk van je kunsten. Zoals hierboven al eens beschreven was. Je bent de Ubersculpmaster. Ga zo door... of NOG beter
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
En als ik die droger heb, mag ik dan door voor de breedbeeld tv?
Joejoe!
Verwijderd
ik schaam me al bijna met mijn mod strax.
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 07-02-2006 22:29 ]
/Edit: Een modder die zich aan de beloofde afspraken houdt
[ Voor 57% gewijzigd door Jelte,89 op 07-02-2006 22:24 ]
Revive the guild!
[ Voor 16% gewijzigd door Ediejo op 07-02-2006 22:27 ]
Was het niet sneller geweest om er een laag purschuim overheen te spuiten, dat grof in vorm te schuren, en daarover gaan polyesteren?
Verder doe je het prachtig. Wat een geduld en inzicht.. en heel mooi om te zien! POV mag trots zijn op je.
[CiP] Le Régional Built To Last.
Verwijderd
Gaat dat plamuur niet scheuren als je zo een dikke lagen op elkaar aanbrengt?.
www.weefab.com
Verwijderd
Een soort van stof ofzo? zodat het echt op de huid van een vleermuis lijkt?
veel succes er mee !
Wordt erg mooi meneer Ediejo! Gaat zo door
hmmmm... een case in de vorm van een roze olifant.....B)
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Je bent ook oud ed maar hoe dan ook, mooi stukkie leerEdiejo schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:34:
offtopic:
Laat dat meneer maar weg, dan voel ik me zo oud.
Wel een voorproefje van het materiaal van zijn vleugels.
Als jouw poep er zo uitziet, go see a doctornoksiejus schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:22:
moet je geen zwart leer nemen ed ?bruin is zo.. poep weet je
Hmm... volgens mij schelen wij niet al te veel met elkaar dus ik ben het hier ook niet mee eens.Ediejo schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 08:28:
@MR_WAZOO, ja bedankt hé wrijf het er nog maar eens in dat ik oud ben. Als je in een bejaardentehuis zit dan ben je oud. Dit is meer op leeftijd.
Op leeftijd.. tsk.... voel me gelijk bejaard...
Om ff ontopic te blijven: Ben benieuwd naar de vleugels en je airbrush skillz.... moeten we nog lang wachten?
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Irrelevant by default - rm -rf /
Verwijderd
Ik houd je in het oog
Als je een té gestructureerd oppervlak hebt kan het nog wel eens moeilijk worden met spuiten, hierdoor is de kans op druipers veel groter. Zo'n gladde vleermuis als op de verpakking staat is beter te doen denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:18:
Verse plamuur aanbrengen en doppen met een handveger of zo. Volgens mij geeft dat een extra dimensie aan je bat zeker als deze is gespoten ….)
Ik houd je in het oog
[CiP] Le Régional Built To Last.
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 10-02-2006 23:11 ]
Ben je ook van plan om die onderdelen wellicht iets in de richting van lichaamsonderdelen, a la anatomie van de vleermuis of mens na te maken?
Misschien een gadget met een kloppend hart ritme ofzo en de slangen als spagetti van darmen en dat soort dingen.
Ik heb verder online een beetje lopen kijken, maar ik heb nog geen case-mod (voor zover je nog van zoiets kan spreken) gezien die ook maar in de buurt komt hiervan.
en ow ja, tis natuurlijk een geldig proj
I've visited the Mothership @ Cupertino
Mijn baas las mijn post over een maandje vrijnemen. Wij hebben nu een dagelijkse Bat Case kwijl pauze ingelast zodat ik nog van enige waarde ben!
Irrelevant by default - rm -rf /
al dat vakmanschap verdient gewoon respect! Coole mod
gianada
Super gewoon ga zo door
trouwens het lijk nu net een vrouwlijke "bat", op de laatste pic.
[ Voor 5% gewijzigd door Yoram op 10-02-2006 23:42 ]
Hallo!
Dat is inderdaad een mooie case. Echter, gezien de manier waarop dit tot stand is gekomen kan ik het geen casemod noemen. Het is puur manufacturing.Ediejo schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 08:48:
En wat ik een supergave case vind, kijk op bit-tech de Dark Blade gemaakt door een soort CNC God.
Niet dat dat het minder gaaf en fantastisch maakt trouwens. Naar mijn mening gaat dit echter een stapje hoger dan modden. Je moet alles van scratch opbouwen en ontwerpen en dat vraagt toch behoorlijk wat andere skillz dan het aanpassen van een bestaande behuizing. En in het geval van de Dark Blade kan ik niets anders zeggen dan dat die gast een verduiveld goede designer is met een waar oog voor detail en afwerking. (en de apparatuur goed kan bedienen
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Ik vind wat jij doet een heel hoop meer waar dan CADje importeren in een CNC, en imbusjes tappen.
Ik heb voor mijn scooter eens wat kappen moeten repareren met polyester (incl glasvezelmatjes) en ik vond het een ongelovelijke kutklus. Eenmaal uitgehad is het onwijs sterk; en ik moest het bijwerken met schuurpapier bij gebrek aan ander materiaal.
Ook bij het afplamueren diverse kerel teveel verharder gebruikt, of niet goed genoeg gemengt, waardoor bij het schuren brokjes plamuur loskwamen.
Hoe jij het doet lijkt het bijna makkelijk om met polyester te werken, maar in mijn ervaring is het een geduldig rotwerkje.
Moet daar ff op terug komen. Ben nu op pagina 44 van Dark Blade en hij is prachtig, maar wel op een andere manier dan deze. Appels met koeien vergelijken
[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 11-02-2006 15:02 ]
BRUIN is nog steeds geen ORANJE !
verder: nice work edje
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 11-02-2006 21:06 ]
Vooral die 1 laatste foto is zeer strak
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ik heb alle 64 pagina's tot aan vandaag van die thread gekeken en aan het eind lag mijn kin op het bureau. Een hele andere tak van de sport als de BatCaseVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:19:
Die mod van DarkBlade is echt ZIEK,![]()
![]()
![]()
in de goeie zin dan wel
Terug naar de BatCase, Ediejo, de 'organic-features' van de vleermuis waren ook niet perse bedoelt om de hardware te overheersen, eerder als extra eye-catcher naast de componenten.
Keep up the perfection!
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Moderne kunst__Deathscythe__ schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:21:
dit ziet er gewoon Uber Geil uit,
een Standbeeld met hardware ingebouwd
Hmmm, Pfff, Grrr, Gpfff, Sorry t lukt niet, krijg er nix negatiefs uit
En ik denk dat ie die lege blikken enzo wel op zn werk kwijt kan ofniet?
Joejoe!
dagelijksVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:25:
Jemug! waneer komt de chemokar bij jou langs?met al die lege plamuurblikken enzo
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 12-02-2006 17:14 ]
ed werkt er zo hard aan verder dat de updates blijven komen dit topic zal nog even niet zakken in de topiclijst
www.weefab.com
The devil is in the details.
Eerlijk waar, je bent een vakman in hart en nieren. Als wij, mindere mensen, maar de helft van jouw niveau hadden zou de casemod scene in Nederland een stuk groter zijn en zeker proffesioneler.
Ik hoop dat ik het geduld op kan brengen om iedere keer te moeten wachten.. damn.. ik wilde dat ik deze CIP pas was tegengekomen toen ie klaar was.......
Dit topic is gesloten.
![]()
Off-topic posts die niet over deze mod gaan maar bijvoorbeeld over wat er in het verleden in contests gebeurd is, gaan onafhankelijk van verdere inhoud meteen richting trashcan. Wees dus gewaarschuwd.