Ediejo over 5 jaar: 5 mods en een lijnbus en dan maar naar de CeBIT pendelen
Weet je wat complete ironie zou zijn... dat de volgende mod zo klein als maar zijn kan wordt
Verwijderd
Mischien een leuk idee om op de Cebit er meteen 2x 7900GTX in te zetten.
Voor de rest:
doh...Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:47:
@ nieuws: nVidia lanceert GeForce 7900 GT en GTX op 9 maart
Mischien een leuk idee om op de Cebit er meteen 2x 7900GTX in te zetten.![]()
Voor de rest:Go Ed!
De hele case (?) is gebaserd op de 7800GT, en dan gaat ie er cker een 7900 gtx inzetten???
Joejoe!
Correctie: op de verpakking van een POV 7800GTX.DonMetal schreef op zondag 19 februari 2006 @ 19:33:
[...]
doh...
De hele case (?) is gebaserd op de 7800GT, en dan gaat ie er cker een 7900 gtx inzetten???
[CiP] Le Régional Built To Last.
Verwijderd
ik vind het altijd jammer dat die updates zo kort zijn, maar er zijn er dan wel weer veel
Wat vinden je buren hiervan?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Dus waar normaal je hdd,fdd,.. zitten.Of komt daar al iets anders ?
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
verder nice vorderingen ed !
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 22:38 ]
www.regroup.nl
Bedankt alvast
Verwijderd
Eddepet staat toch nog wel wat onder druk vanwege cebit neem ik aan ? Case moet dan het liefst af zijn..Calamor schreef op maandag 20 februari 2006 @ 07:28:
Het is echt mooi dat je elke dag er een stuk bij zet. Want bij andere heb je zo vaak dat het weken duurt voor dat er een volgende update is. Die darkblade duurt ook al lang met de volgende update plaatjes. Kunnen veel andere modders een voorbleed nemen hoe jij het doe.
Over dat airbrushen, ga je dat zelf doen of laat je het doen?
Ben nu eenstemeer benieuwd naar het eindresultaat, volgens mij ben je er bijna
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Sta te popelen om weer een nieuwe update te zien.
Wat Just_I zegt. Haal die pompjes daar eens weg. Izniezogoed daarvoor
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
De vleugels krijgen voor een deel een andere kleur zeg je, word het dan misschien wat lastig om de zn body te verven zonder de vleugels te bevlekken als die er al op zitten?
keep up the good work!
Op de oren vind ik het er wel mooi uitzien.
De vleugels van een vleermuis doen mij altijd denken aan lichte materialen.
zoals hier:
had deze case al wel es gezein in t begin, maar toen was t een hele poos stil omtrent deze case
*bookmarked*
Heeft geen signature.
[ Voor 100% gewijzigd door DonMetal op 21-02-2006 16:29 ]
Joejoe!
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Frenkie123 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:05:
Dat ziet er goed uit met dat skai. Ander vraagje: hoe ga je de bat oppakken om te vervoeren ? aan de vleugels oppakken lijkt me geen goed idee. En ga je weer een kist erom maken, zoals met de lianli?
Ik ben ook benieuwd hoe je de vleugels gaat doen met dat skai. Ik heb er wel vertrouwen in want we hebben het wel over Ediejo hé
Sorry van de vorige post maar ik heb de laatste tijd nogal
wat lastige dingen aan m'n kop.
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Het is echt een woest groot ding, maar daardoor is hij niet minder super
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
Het blijft een stukje meestwerk. Keep going
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
dit is imo geen caseMOD meer maar meer caseART,..Hulde,.....
ik vraag me stellig af of dit te overtreffen valt....
keep i going
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
hoe vind je geliefde dat?
of klust ze stiekem een beetje mee?
verder kan ik niks anders zeggen dan formitastisch
Verwijderd
de geliefde lijkt me een goede kans te zijn de dagelijkse fotograaf te zijnVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:57:
houd je vrouw nog van je? want je komt thuis van het werken en gaat gelijk weer de batman uithangen![]()
hoe vind je geliefde dat?
of klust ze stiekem een beetje mee?
verder kan ik niks anders zeggen dan formitastisch
maaruh.. past dat nog wel in je woonkamer? of waar je hem ook gaat neer zetten
Want hij ziet er wel erg groot uit.
Blaad
maar hij is idd wel erg groot.. maar ook erg mooi. maar al iets meer bekend over de uiteindelijke hardware?
Bedankt alvast
I've visited the Mothership @ Cupertino
De ervaring die je hebt met klussen is goed te zien
[ Voor 100% gewijzigd door DR161 op 22-02-2006 11:11 . Reden: opgelost ]
pssst geld kopen?
Nergens last van, ligt echt aan jezelf denk ikdark rule161 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:48:
* Mr.S begint te huilen en rolt gillend over de grond omdat de plaatjes het niet doen
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
enig idee hoeveel uur je er al ingestoken hebt? of wil je dat liever niet weten
ps plaatjes doen het hier wel gewoon
Verwijderd
BTW een onzettend gave mod
edit:
@ sinergyX, ja nu werken ze bij mij ook weer normaal, vage boel
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 11:32 ]
* SinergyX pleit voor een grote GoT batcase bezoek
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Venus van Milo van Michelangelo is maar een raar wijf vergeleken bij jouw übersculpmod. Beeldhouwen krijgt een digitaal tintje, ik kan me zelfs voorstellen dat binnen afzienbare tijd kunstminnend Nederland en daarbuiten zich meer en meer zal gaanbuigen over deze wat extreme vorm van.... ja, toch wel kunst. Al is het maar om de kunst van het maken.
Of wordt dit zoiets als een bedevaarts object, een heilig beeld.....
Ik moet elke keer weer ff naar de kraan lopen, als ik op dit forum ben geweest, ik loop gewoon helemaal leeg, zo hard sta ik elke keer te kwijlen.....:9~
Ik was net op de site van je sponsor, Point of View, ik neem aan dat jij daar ook op de stand zult staan? Of in elk geval dit afgodsbeeld....... HAHA. En iedereen die hier jouw voeten kust maar op zijn knieën en
Lijkt me een mooi kodak moment..........
Over de plaatjes die het even niet deden. Dit lag deels aan ons, nouja wij zitten op het leasewebnetwerk en hun (core)router had wat arp cache errors waardoor de router niet wist wat hij moest doen. Hierdoor waren de plaatjes en vele andere servers even niet bereikbaar. Leaseweb zegt het opgelost te hebben.
Op een van de vele voorgaande pagina's heeft hij volgens mij aangegeven dat ze worden afgewerkt met polyester alvorens het te airbrushen. Zie je straks dus niets meer van.touchdomex schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:48:
Laat je nou die visdraadjes zitten. Of wekr je die draadjes nog we( of ze hangen er tijdelijk) Maar voor de rest wordt deze mod met de dag gruwelijker. Het mooiste is dat er elke dag wel een update komt. Beter allemaal kleine updates dan telkens hele grote
[ Voor 100% gewijzigd door Ediejo op 22-02-2006 23:27 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
ik kan niet wachten
donder hem is uit je zolderraam zou ik zeggen
echt heel erg gaaf! , ziet er super uit !
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 23-02-2006 00:01 ]
Waarom heeft een computer geen versnellingen?
1337
Maar is is ie nu wel af voor de Cebit?
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Want zo ziet er niet uit tegenover de rest natuurlijk.
Vleugels zien er zo erg gaaf uit.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Volgens mij ben jij van het typ dat in stripboeken ook alleen maar plaatjes kijkt
Als je even de reactie had gelezen van ediejo voordat hij de update had geplaatst zie je er duidelijk staan: "draadjes worden weggewerkt met een laagje plamuur"
evenals op verschillende voorgaande pagina's waar dit al gezegd wordt
voor de rest ediejo... ziet er echt retestrak uit! Technisch,ruimtelijk en kunstelijk inzicht pur sang..wou dat ik het had...
PS.Weet je zeker dat je niet nog eens een keer een bodykitje wilt maken?
Plaatjes kijken is makkelijker dan tekst lezen, he.Deathscythehell schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:34:
@ rakkerzero...
Volgens mij ben jij van het typ dat in stripboeken ook alleen maar plaatjes kijkt![]()
Als je even de reactie had gelezen van ediejo voordat hij de update had geplaatst zie je er duidelijk staan: "draadjes worden weggewerkt met een laagje plamuur"
evenals op verschillende voorgaande pagina's waar dit al gezegd wordt
Maar idd ik had het kunnen weten als ik alles gelezen had.
excuses
Hey blueforce
[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 23-02-2006 20:44 ]
Dan draadje deraan en vliegeren maar
Hoop voor jou dat het niet waait als je hem wil gaan vervoeren en in het voertuig wil zetten, 1 windstoot en dat ding stijgt op, samen met jou
Hey rakkerzero
[ Voor 9% gewijzigd door PeGys op 23-02-2006 13:12 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
ik denk dat ie daar te zwaar voor isPeGys schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:08:
Hoop voor jou dat het niet waait als je hem wil gaan vervoeren en in het voertuig wil zetten, 1 windstoot en dat ding stijgt op, samen met jou
pssst geld kopen?
Die vleugel is echt strak geworden. Super!
[ Voor 14% gewijzigd door Ediejo op 23-02-2006 16:59 ]
[CiP] Le Régional Built To Last.
Oh, zit zelfs een 2cijfer led-display op
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
en dat display heeft Epox al heel lang..
www.weefab.com
En ook wel een leuk moederbord, maybe verdere specs ervan?
Leuk bord, ben benieuwd hoe die SLI32 (2x 16X) presteert.
Blijf de ATX en 4-pin connector nog steeds slecht zitten op die epox borden, zeker als je een gewone case gebruikt.
Wel best gaar dat der 2 fans opzitten, krijg je mooi sfeergeluid van. Hopelijk ga je ze wel bij op de WC zetten, maar met die 2 rads verwacht ik dat wel
Nuja, we zien het wel komen
Verwijderd
en maar 2 van in Europa... lekker exclusief dus..
Hij zal maar naar RMA gestuurd moeten worden
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 23-02-2006 18:48 ]
Dat moederbord... alleen de doos al.
Status van het booten.d0rk schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:31:
wth is dat cijferdisplaytje??
I see red pixels.
En foutcodes, kan je dan gaan opzoeken in de handleiding wat ze willen zeggen.
[ Voor 50% gewijzigd door Fl4pp13 op 23-02-2006 20:57 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 23-02-2006 23:27 ]
POV mag trots zijn met zo'n "case". Jammer dat ik hem niet in het echt zal kunnen bewonderen.
[ Voor 10% gewijzigd door D-Three op 23-02-2006 23:03 ]
Ediejo: Ben je van plan deze mod zelf te paintbrushen, of wordt dat over gelaten aan een prof (neem ff aan dat je dat niet bent... mijn nederige excuses als je dat wel bent
Schaam je!
Joejoe!
Verwijderd
Dit is al een paar keer gevraagt en ed gaat het zelf doenPietjuh schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 23:19:
Ik vind hem eigenlijk steeds meer op het orginele voorbeeld beginnen te lijken. Met het paintbrushen kan ook veel bereikt worden. Dit kan de mod maken of juist breken.
Ediejo: Ben je van plan deze mod zelf te paintbrushen, of wordt dat over gelaten aan een prof (neem ff aan dat je dat niet bent... mijn nederige excuses als je dat wel bent)
Succes ed !
Verwijderd
verder ziet dat gevaarte er vleugers er echt zo cool uit.
even een noob vraag wat is de cebit beurs is dat die beurs in duitsland
waar sony zijn ps3 misschien gaat laten zien?
dat is die beurs waar vorig jaar 5 jongens met een stel vissen en een crappy computer 5.000 euro wonnen omdat het Europese publiek dat de mooiste computer van Europa vond. Haha, dat waren nog eens tijden...Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:59:
ed hoe zie je eruit zonder snor?![]()
verder ziet dat gevaarte er vleugers er echt zo cool uit.
even een noob vraag wat is de cebit beurs is dat die beurs in duitsland
waar sony zijn ps3 misschien gaat laten zien?
[ Voor 6% gewijzigd door t-h op 24-02-2006 01:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Off-topic posts die niet over deze mod gaan maar bijvoorbeeld over wat er in het verleden in contests gebeurd is, gaan onafhankelijk van verdere inhoud meteen richting trashcan. Wees dus gewaarschuwd.