EB cardetailing tot aan uw huis
ah cool.. Lang leve de sponsoren zou ik zeggenEdiejo schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:34:
Rustig aan alles op zijn tijd. Ik heb ook nog zoiets als een huishouden. Deze week komt er wel een update
Corsair gaat het het geheugen leveren voor deze caseconstruction thnx![]()
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
erg maf idee ed, jou kennende kunnen we maffe ideeën wel aan je overlaten
K to the KillaZ
Verwijderd
Verwijderd
beter dan stock koelingVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 07:32:
IK snap het nietKoop je 2 enorme radiatoren, 2 pompen en dan een slecht CPU blokje beetje zinloos vind je niet ?
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Maar het is een super idee.
/me bookmarked
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
vooral benieuwd naar de verhouding tussen de vleermuis en zn ogen (waterreservoirs)
Revive the guild!
Msschien een idee om ivm vervoer ervoor te zorgen dat ie demontabel is of iets dergelijks? Piramide//Vleerbeest. Word wel wat lastig met je WC-opstelling, maar ik vertrouw erop dat zoiets wel aan jou overgelaten kan wordenJelte,89 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:02:
Ben je niet bang. Met die grote vleermuis erop dat dat beest er niet na een 'goed' stootje eraf ligt ?
Ben benieuwd naar de update
Verwijderd
Missen we niet iets EdjeEdiejo schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:34:
Rustig aan alles op zijn tijd. Ik heb ook nog zoiets als een huishouden. Deze week komt er wel een update
Je kan zeggen wat je wilt, maar Ed is wel de enigste die mensen 5 pagina's door kan laten praten zonder een update! En dan zijn er maar weinig
met ingebouwde stofzuiger welke ook je rad koelt...
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Heb jij een stofzuiger die fladdert als een vleermuis joh?noksiejus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:21:
huishoudmod later ediejo
met ingebouwde stofzuiger welke ook je rad koelt...
neePixxel schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:05:
[...]
Heb jij een stofzuiger die fladdert als een vleermuis joh?
maar niet in deze mod
kunnen de sponsors niet ff een schoonmaker langssturen danEdiejo schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:34:
Dat wordt wel een bizar STILLE config dan he? Maarja, als Ediejo ergens aan begint kun je het topic maar beter volgen...noksiejus schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:32:
[...]
neeje snapt hem niet. mod een stofzuiger met een zooitje hardware erin en koel je rad met de lucht van de stofzuiger
maar niet in deze mod
Irrelevant by default - rm -rf /
Verders mooi spul :-) ben benieuwd wat je der mee gaat maken. (ja duhh watercooling, maar hoe :-))
Verwijderd
Inderdaad ik heb m ook, en super pompje. Verder mooie spullen ediejo!Thrillseekah schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:31:
Dat pompje is echt super relax.
Verders mooi spul :-) ben benieuwd wat je der mee gaat maken. (ja duhh watercooling, maar hoe :-))
Dit trok ook mijn aandacht (net als bij enkele anderenEdiejo schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:36:
Reservoir 2 stuks. Deze komen op de plaats van de ogen.
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door D-Three op 06-10-2005 23:39 ]
Dit is alweer een goede vordering
Succes ermee, en waarschijnlijk tot een spoedige casemod compo
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Ik wil echt graag vorderingen zien, maar er lijkt niks van in huis te komen? Ik verwijt Ediejo niks, tijd is zeldzaam deze dagen.
Techno>Music
heb je niet toevallig een foto van je werk kunnen maken alvast ?
Verwijderd
geduld is een schone zaak.
*amen* lol
veel succes ediejo
/me wacht in spanning af
MSI? Ik d8 dat je een DFI SLI-DR had gekocht omdat je in het DFI nF4 topic postte dat je een SLI-DR voor de lian li had cq ging bemachtigen?Ediejo schreef op donderdag 10 november 2005 @ 07:23:
[...]
Voor de HCC dagen komt er een ander mobo in de Lian Li. Wordt MSI.
welke case beoel je batcase of de lian-li?Ediejo schreef op donderdag 10 november 2005 @ 07:23:
[...]
Klopt helemaal. Ook voor de HCCdagen moet ik nog wat doen aan de Lian Li ik kan hem niet bij razer neer zetten met een brak mobo erin. Tijdens de HWI dagen stond ik aardig voor schut. Zaterdags ging de Lian Li in 386 modus. Zondags 5 x bios reset gedaan om het te laten lopen. Nu eenmaal thuis het mobo van Asus eruit gesloopt. Voor de HCC dagen komt er een ander mobo in de Lian Li. Wordt MSI. Wat ik met het asus mobo doe. Dat gebruik ik als mal voor de body van de batcase. Ik heb al het een en ander van de body af, maar alles is gemaakt met een mobo waar geen sli op zit ging om de atx maten. Nu kan ik het asus mobo daarvoor gebruiken, krijg ik geen commentaar van hé je maakt een SLI systeem maar geen SLI mobo.![]()
Ik hoop na volgende week de case mee na huis te nemen van me werk en aan de afwerking ervan te beginnen. Wees niet ongerust ik ben er echt mee bezig............. Maar ik heb het echt te druk. Er komt nog zat, de Hwi-dagen waren zeer goed, goede contacten opgedaan..
Thnx HWI-Crew
Wanneer moet hij eigenlijk af zijn de batcase ?
Edit : tot maart, beetje opschieten dus (ik weet overgens niet hoe ver je bent)
[ Voor 4% gewijzigd door roelke op 10-11-2005 15:22 ]
I've GoT a solution
Verwijderd
ik hou het nog verder in de gaten
ga vooral zo door Ediejo
Verwijderd
Wordt ook best wel aan gewerkt.
FF geduld en dan komen de pics vanzelf weer
Casemod: Cubeleon
3?
Dat ligt gewoon eraan hoeveel post-per-pagina je ingesteld hebt
Ontopic:
Ik hoop op een snelle update, nu de HWI dagen afgelopen zijn heb je toch weer meer tijd om hieraan te werken?
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Ed je bent een goede aanwinst voor ons team we kijken of we een geschikte landgenoot vinden om samen met jou ons bekend te maken in nederland. als je zelf voorstellen hebt laat ons iets weten
SUCCES
www.weefab.com
can't wait !
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Of je zet je posts per page omzoogXato schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:51:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Ed is wel de enigste die mensen 5 pagina's door kan laten praten zonder een update! En dan zijn er maar weinig
Wat is een SLI mobo? Heb je daarvoor 2 pcie x8 of zelf 2x x16 sloten nodig? Soms is 1 x16 PCIe slot genoeg kun je een hele boel met een risernoksiejus schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:04:
een SLI systeem maken kan niet eens zonder SLI mobo ^^
heb je niet toevallig een foto van je werk kunnen maken alvast ?
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
SLI is 2x8 of 1x16... laatste van asus heb 32 lanes, dus 2x16.Rey Nemaattori schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:29:
[...]
Of je zet je posts per page omzoog
[...]
Wat is een SLI mobo? Heb je daarvoor 2 pcie x8 of zelf 2x x16 sloten nodig? Soms is 1 x16 PCIe slot genoeg kun je een hele boel met een riser(neej dat ziet er niet uit en ja je bent al je PCI sloten kwijt maar SLI is SLI
)
Verwijderd
Wil wel eens wat meer zien van de batcase.
Hoever ben je al????
[ Voor 12% gewijzigd door Ediejo op 28-12-2005 17:30 ]
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11
I've GoT a solution
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
mig/magThe Widow Maker schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:23:
Wat voor lasapparaat is dat precies?
icm UV rood vloeistof.
als je dan een beetje met electronica kloot, en ervoor zorgt dat zodra het water warmer word, het ledje veller gaat branden, heb je strakjes een heel strakke bat!
het is een veel belovende mod, ik zal em volgen!
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
/offtopic, heb zon gevoel dat dat slecht is voor de lak gezien de bat geen wieltjes heeftsapphire schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:21:
En bij deze dopen we de mod om tot: Batmobiel
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Erg heftig
I've visited the Mothership @ Cupertino
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 30-12-2005 18:23 ]
Verwijderd
Dit gaat me toch iets straks worden.
Was wel ff leuk om mee te gaan , je hebt er aardig wat gereedschap tot je beschikking:)
Ici kann uw Werbung staan
Het gaat lekker man, misschien al een idee over het totaal gewicht ?

Waar doet dit me aan denken ?
The Batcase Grill
Verwijderd
"Deze hamburger is bad, man!"
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 08:20 ]
"ja gaat deze weegschaal tot 500 kg?"
"ja meneer maar zoveel weegt u toch niet.....ik heb ook een mooie...."
"ja tis voor me computer"
"
K to the KillaZ
[ Voor 12% gewijzigd door Ediejo op 01-01-2006 11:36 ]
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Dat was dus ook het eerste waar ik aan moest denken toen ik die foto zag.petervandamned schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 06:30:
It's a Bird! No it's a plane!, No it's the Batcase
Het gaat lekker man, misschien al een idee over het totaal gewicht ?
[afbeelding]
Waar doet dit me aan denken ?Euhhh men neme houtskool en dan smullen maar
The Batcase Grill
Touw eraan, steeds harder rijden en hij stijgt op 8er je auto als een vlieger!sapphire schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 10:53:
bouw gewoon dat frame met die wielen waar je op aan het werken was eronder, trekhaak achterje auto en je kan em er gewoon achterhangen
Ici kann uw Werbung staan
Verwijderd
Wel jammer van de slechte foto's, is je camera dan kapot ed?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 02-01-2006 23:10 ]
Verder mooi werk tot nog toe, ben echt benieuwd naar het eindresultaat.
Je schreef dat de vleugels vast aan zijn body komen, hoe letterlijk is vast?
Ik bedoel, is het niet makkelijk als ze vastzitten DMV een kliksysteem ofzo zodat je ze tijdens transport kunt verwijderen of misschien wel inklappen?
Ook in de SP zie dat op die tekening.Voor de rest : thumbs up
Hoe ga je het monster bekleden ?
btw: gaat wel lekker vlot zo de laatste tijd,heerlijk !
[ Voor 16% gewijzigd door Jado op 03-01-2006 21:04 ]
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
thumbs up dude!
btw: naast snel uiteraard ook goed
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 13:18 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Dit topic is gesloten.
![]()
Off-topic posts die niet over deze mod gaan maar bijvoorbeeld over wat er in het verleden in contests gebeurd is, gaan onafhankelijk van verdere inhoud meteen richting trashcan. Wees dus gewaarschuwd.