HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 10

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Mooi om te lezen dat je die cab ook kunt installeren zonder de eerdere intellipad te hoeven de-installeren. Ik vind de T9 implementatie op de MDA erg goed werken trouwens.

Vreemd dat ik niet eerder nieuws over die Nederlandse T9 ben tegen gekomen terwijl er wel veel mensen naar op zoek waren.

Het zou handig zijn als er een manier was om het te installeren zonder die lelijke skin. Waarschijnlijk een kwestie van de cab aanpassen met de originele skin files.

Handschriftherkenning werkt bij mij overigens bijna helemaal niet, bij anderen hier wel?

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dit trouwens alleen met een ROM-upgrade, of ook nog met de originele ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:21:
Mooi om te lezen dat je die cab ook kunt installeren zonder de eerdere intellipad te hoeven de-installeren. Ik vind de T9 implementatie op de MDA erg goed werken trouwens.

Vreemd dat ik niet eerder nieuws over die Nederlandse T9 ben tegen gekomen terwijl er wel veel mensen naar op zoek waren.

Het zou handig zijn als er een manier was om het te installeren zonder die lelijke skin. Waarschijnlijk een kwestie van de cab aanpassen met de originele skin files.

Handschriftherkenning werkt bij mij overigens bijna helemaal niet, bij anderen hier wel?
De ingebouwde handschriftsoftware "transcriber" heeft alleen de engelse dictionary. Ik heb inmiddels een soortgelijk programma, Calligrapher. Daarvan is een Nederlandse dictionary te krijgen, en dat programma vervangt ook meteen de ingebouwde transcriber zooi. Als 't eenmaal werkt, dan is 't wel reuze handig..handschriftherkenning is prima, kunt zelfs meerdere regels tekst schrijven achterelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Ik heb 2 simpele vragen ?
Ik heb mijn qtek s100 net een paar uur geleden binnen gekregen,maar die touch screen was eigenlijk al vies voordat ik hem aan deed, paar lichte krassen en nu vingerafdrukken, hoe krijg ik hem schoon ? En wat betreft de ringtones ,(Start-settings-system-add ring tone) staan hier de enigste ringtones wat de s100 te bieden heeft, zoja dan vind de keuze/kwaliteit van de ringtones wat magertjes. Voor de rest wel een top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Sefaex schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:03:
Ik heb 2 simpele vragen ?
Ik heb mijn qtek s100 net een paar uur geleden binnen gekregen,maar die touch screen was eigenlijk al vies voordat ik hem aan deed, paar lichte krassen en nu vingerafdrukken, hoe krijg ik hem schoon ? En wat betreft de ringtones ,(Start-settings-system-add ring tone) staan hier de enigste ringtones wat de s100 te bieden heeft, zoja dan vind de keuze/kwaliteit van de ringtones wat magertjes. Voor de rest wel een top toestel.
Heb je 'n 2e hands gekocht dan, omdattie bekrast en vies is?

Laatste vraag: daar staan idd al je ringtones. MAAR je kunt er zelf ringtones bijzetten dmv een bepaalde ringtone in de map windows-rings te plaatsen. Ze worden dan ook herkend als je naar add-ring-tone gaat dus zo zou ik dat probleempje oplossen

Iemand die cab-file nog waarmee je 'n disconnect-gprs-button krijgt?

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 13-09-2005 17:58 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Je kunt GPRS toch uitzetten door de ophangknop ingedrukt te houden?

Calligrapher heb ik inderdaad wel eens van gehoord, die moet ik eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Kleinebehuizing.nl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:53:
[...]

zakelijke klant, service, hardware update
hmz, als ik daar kijk zie ik alleen iets over de blackbarry en de MDA ll. Weet iemand hoe ik op een andere manier aan die update kom dan? En welke versie het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:24:
Je kunt GPRS toch uitzetten door de ophangknop ingedrukt te houden?
Uitzetten gaat volgens mij niet, wel de huidige verbinding verbreken
Calligrapher heb ik inderdaad wel eens van gehoord, die moet ik eens uitproberen.
Doe maar, werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Mex schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:41:
Uitzetten gaat volgens mij niet, wel de huidige verbinding verbreken
Inderdaad. Als je helemaal nooit een GPRS verbinding wilt moet je je internet verbinding op 'My work network' zetten, of je GPRS verbinding deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Lamer_Deluxe: Ja weet ik. Lees mijn eigen quote hieronder maar
CLB schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:57:
[...]

Je hebt zeker 'n nieuwe romversie geinstalleerd?

Met nieuwere romversies is die disconnect button eruit gegooid

Om je disconnect button weer terug te krijgen
kun je 'n .cab file'tje downloaden! Ik zal 'm even voor je opzoeken

Je kunt nu om te disconnecten de rode knop (je rode telefoontje) 2 seconden ingedrukt houden!
ik weet dus wel hoe ik 'm eventueel kan disconnecten, maar ik wil gewoon die functie terug :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:41:
[...]
Doe maar, werkt perfect :)
Is dat freeware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Neen,

kuch, gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
CLB schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:48:
@ Lamer_Deluxe: Ja weet ik. Lees mijn eigen quote hieronder maar

[...]

ik weet dus wel hoe ik 'm eventueel kan disconnecten, maar ik wil gewoon die functie terug :X
Probeer deze eens, bij mij werkt hij maar bij sommige niet.

http://larsvdberg.speedlinq.nl/Orange_GPRS_Desconnect.sa.CAB

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En dat is voor handschriftherkenning gewoon perfect heh?

Joe dank

Weet iemand wat de voordelen zijn van de radio version 1.13.00 ipv 1.12.00?

Nog 'n question: Ik wilde GoT volgen via m'n ppc. Toen werd me www.skeezer.net aangeraden om daar de link van dit topic in te zetten en zodoende kan ik dus heel GoT volgen echt superrelaxed!
Maar helaas kan ik niks posten! Moet ik nog iets veranderen aan dat adres dan ofzo?

Via m'n telefoon ga ik nu naar: http://www.skweezer.net/s...m/list_messages/1060083/0 om op de eerste pagina te komen van dit topic, is dit zo goed?

Bij gmail kon ik geen emails versturen (via http:// maar via httpS:// wel) Zit der ook zo'n 'trucje' in dit adres ofzo of is er 'n andere manier om ervoor te zorgen dat ik ook kan posten via m'n PPC?

[ Voor 69% gewijzigd door CLB op 13-09-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Joe perfect man! Dankjewel!

Hij heet d E sconnect, maar moet d I sconnect zijn :+

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 13-09-2005 20:13 ]

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Skypen is vet via ppc :*)

weet iemand hoe je via je pocketpc in het netwerk kunt komen van je pc, dus als het ware share mapjes benaderen. je maakt via activesync verbinding met internet, dus moet lokaal netwerkje toch helemaal geen probleem zijn dunkt me

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Heden morgen toen ik met de auto naar school reed kapte mijn MDA er spontaan mee.

Ik heb dus Tomtom 3 i.c.m. Bluetooth GPS van Tomtom en reed dus via mijn Tomtom naar school.
Ik reed verkeerd en hij berekende de route opnieuw vervolgens stond ik voor het stoplicht en kreeg ik een T-Mobile scherm te zien en ben ik nu dus alles kwijt. Mijn data en Tom Tom enz.
Waaraan kan dit liggen aangezien hij nog geen 5 dagen oud is ?

Dit zijn de gegevens als ik hem opstart :
R 100.10
G 1337.36
D 1.01.00 WWE

Ik had mijn backlight aangezet in de opties omdat mijn oplaadsnoer het niet doet in de auto. Maar de batterij is gewoon vol en volgens mij was TomTom het enige draaiende programma ?
Wat kan ik nu doen ?

Serve The Humanity , Be Server

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tomtom opnieuw installeren, backup maken, en misschien een firmware update installeren...

En tomtom nodig hebben om naar school te komen is ook wel een goeie ;)

• Neoz
  • Laatst online: 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik wou hem gewoon even testen natuurlijk :) en Tomtom traffic control testen.
Waar kan ik de nieuwste T-Mobile update krijgen of is de huidige versie van de roms enz up to date ?

Serve The Humanity , Be Server

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lees anders het topic ff door...

T-mobile heeft nog geen nieuwe firmware update, en andere (1.12) versies kun je best zelf wel vinden...

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43

timovd

Voorsprong door techniek

timow schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:21:
Sinds vandaag zie MS Active sync(4bèta) mijn telefoon als "Guest". Nadat ik de software opnieuw heb geïnstalleerd werkte het weer goed. Nadat ik opnieuw synchroniseerde weer niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Iemand? Het probleem is nog steeds niet verholpen. Het ook al MS AS 3.8 geprobeert. Nu moet ik steeds de partnership verwijderen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Sefaex
CLB schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:50:
[...]

Heb je 'n 2e hands gekocht dan, omdattie bekrast en vies is?

Laatste vraag: daar staan idd al je ringtones. MAAR je kunt er zelf ringtones bijzetten dmv een bepaalde ringtone in de map windows-rings te plaatsen. Ze worden dan ook herkend als je naar add-ring-tone gaat dus zo zou ik dat probleempje oplossen

Iemand die cab-file nog waarmee je 'n disconnect-gprs-button krijgt?
Nieuw uit de winkel, ik bedoelde als ik hem tegen het licht aanzet zie je vuil en, lichte krassen (net als cd's) ach misschien licht ht aan mij. :)
Ik heb nog een vraagje, me qtek liep net vast waardoor ik niks kon doen, heb een soft reset geprobeerd maar tevergeefs, nog steeds zit ie vast. 8)7 Iemand een oplossing ? thanks in advance

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 14-09-2005 10:04 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hard reset? Batterij eruit?

• Sefaex
Heb een hard reset uitgevoerd, en hij is weer de oude , thanks

• Mex

Mex

MikeyMan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:34:
Lees anders het topic ff door...

T-mobile heeft nog geen nieuwe firmware update, en andere (1.12) versies kun je best zelf wel vinden...
Ik zou voor deze gaan. 1.12.550

http://www.qtek.nl/_BIN/M..._11200_550_11200_Ship.zip

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Aangezien dat de dutch retail versie is, zit daar heel toevallig bovenstaande nederlandse t9 in?

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
adewidt schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:57:
[...]

Via bluetooth internetten is erg lastig in te stellen.
Ik waarschuw je vast!

Internet via bluetooth kan alleen als je via bluetooth active sync start.
Dit is simpel gezegd een drama om voor elkaar te krijgen.
Ik heb zelf ook veel problemen gehad met het instellen van internet via Bluetooth (via de pc). De enige oplossing die bij mij werkte (na, trust me, luttele andere pogingen) was het installeren van de Widcomm BT 4.0 drivers. Die maakte alle poorten al aan voor ActiveSync, en heb verder op de MDA geen com-poorten aangezet. Er zit native support voor ActiveSync in nl.
Als je vervolgens de apparaatjes aan elkaar voorgesteld hebt, dan kan je op je MDA activesync starten en dan tools>connect via Bluetooth doen. Worked like a charm for me!
Als iemand nog wat meer moet weten (hoe ik het ingesteld heb e.d.) dan moeje me ff mailen.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Is er een changelog? of iemand die weet wat er beter is t.o.v. 1.12.00

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Mex

Mex

timow schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:24:
[...]

Is er een changelog? of iemand die weet wat er beter is t.o.v. 1.12.00
Ik kan niet inloggen op de Qteksite, heb dus geen idee wat de changes zijn.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, het boot-plaatje van qtec is wel een stuk vetter geworden... Nederlandse t9 zit er iig nog niet in... En het updaten verliep vrij problematisch... Meer weet ik er niet over ;)

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

MikeyMan schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:08:
Nou, het boot-plaatje van qtec is wel een stuk vetter geworden... Nederlandse t9 zit er iig nog niet in... En het updaten verliep vrij problematisch... Meer weet ik er niet over ;)
Update is al een half uur bezig. Er staat nog steeds "Checking information on device... please wait"

thanx Mickey en cutter.. gelukt na een reboot van mn PC.

[ Voor 8% gewijzigd door timovd op 14-09-2005 13:32 ]

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
weet iemand hoe je voorkomt dat je telkens die message krijgt dat je backup batterij bijna leeg is? ik krijg m namelijk heel vaak, ook als mn normale batterij nog 70 % heeft.

Vooral als ik net mn telefoon gebruik, begint ie als een gek te trillen enzo, omdat mn backup batterij onder de 50% gaat

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

timow schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:24:
[...]

Update is al een half uur bezig. Er staat nog steeds "Checking information on device... please wait"
Nou, probeer dan je pc maar eens opnieuw op te starten en het nog een keer te proberen, want als de update goed gaat moet het vrij vlot gaan allemaal...
Wel gereset vantevoren?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

@timow: zorg ook dat je firewall uit staat.

Over de orange update:
Mijn m500 is een stuk stabieler geworden door de update. Ik moest toch regelmatig soft resetten omdat mijn BT-GPS (adapt) muis niet meer herkend werd of omdat de GPRS niet meer werkte. Dat lijkt nu geen probleem meer te zijn. Tomtom liep ook nog wel eens vast.

Ergo... updaten is aan te raden.

Verwijderd

El_BingO schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:26:
[...]

Ik heb zelf ook veel problemen gehad met het instellen van internet via Bluetooth (via de pc). De enige oplossing die bij mij werkte (na, trust me, luttele andere pogingen) was het installeren van de Widcomm BT 4.0 drivers. Die maakte alle poorten al aan voor ActiveSync, en heb verder op de MDA geen com-poorten aangezet. Er zit native support voor ActiveSync in nl.
Als je vervolgens de apparaatjes aan elkaar voorgesteld hebt, dan kan je op je MDA activesync starten en dan tools>connect via Bluetooth doen. Worked like a charm for me!
Als iemand nog wat meer moet weten (hoe ik het ingesteld heb e.d.) dan moeje me ff mailen.
Kun je dat niet ff hier posten? Hebben meer mensen er wat aan :)

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:36
Weet iemand een klein progje/plugin waarmee je het start-menu cascading kunt maken ? Maw met uitschuivende menu's zoals in de echte windows. Ik zoek niet echt een groot/complex programma waarvan dit één van de mogelijkheden is, aangezien ik al het eea heb draaien (spb plus, dk today, pocket breeze/weather). Alvast bedankt !

Verwijderd

Ik hoor iedereen over een nieuwe orange m500 update? waar is die te downloaden?? Ik heb nu 1.05.10 ...

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:27:
Ik hoor iedereen over een nieuwe orange m500 update? waar is die te downloaden?? Ik heb nu 1.05.10 ...
Gewoon op www.orange.nl
Je moet je wel aanmelden met je telefoonnummer en je wachtwoord (heb je al gedaan ooit denk)

en dan ga je naar SPV en dan vind je daar de update. Werkt perfect. Stond er binnen 20 minuten op!

• CLB
  • Niet online

CLB

Vraag een:
Ik wil binnenkort zo'n multimediacentrumpje kopen namelijk de: Iaudio X5 en die heeft als functie dat hij ook 'n mini-usb poort zou hebben waarop je dan je digicam zou kunnen aansluiten en zo je foto's op die Iaudio zou kunnen zetten (en bekijken)
Nu is mijn vraag hierover net iets anders: Als ik bijvoorbeeld een film op m'n Iaudio heb staan (hij speelt namelijk ook films af) zou ik 'm dan via 'n of ander kabeltje via m'n SPV kunnen bekijken? De Iaudio heeft namelijk 'n (veel) kleiner beeldscherm dan m'n SPV. Hetzelfde geldt voor muziek. Zou ik muziek die ik op de Iaudio heb staan kunnen afspelen via het boxje van de SPV?

Vraag 2:

Vraag 3:
Nog 'n question: Ik wilde GoT volgen via m'n ppc. Toen werd me www.skeezer.net aangeraden om daar de link van dit topic in te zetten en zodoende kan ik dus heel GoT volgen echt superrelaxed!
Maar helaas kan ik niks posten! Moet ik nog iets veranderen aan dat adres dan ofzo?

Via m'n telefoon ga ik nu naar: http://www.skweezer.net/s...essages%2F1060083%2F0&i=1
om op de eerste pagina te komen van dit topic, is dit zo goed?

Bij gmail kon ik geen emails versturen (via http:// maar via httpS:// wel) Zit der ook zo'n 'trucje' in dit adres ofzo of is er 'n andere manier om ervoor te zorgen dat ik ook kan posten via m'n PPC?

Vraag 4:
Ik las net iets over die Widcomm 4.0 drivers, waar zijn die te vinden?

Vraag 5:
Kan iemand misschien iets specifieker uitleggen hoe je nou die Nederlande T9 erop kan krijgen? Ik lees wel wat over 'n .cab file en 'n intellipad die weer veranderd moet worden enzo, maar ik ben gewoon 'n n00b op dat gebied? Graag linkjes erbij waar deze dingetjes te downen zijn

Ook heb ik ooit 'n screenshot gezien van (dan waarschijnlijk 'n intellipad :| )
waar je zwarte cijfers had ipv die blauwige? Ik heb nu deze Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/4684/pict07699hl.jpg maar die ben ik wel weer zat en wil die met die mooie zwarte cijfers is proberen! Iemand enig idee?

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 14-09-2005 17:50 ]

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik had mijn toestel opgestuurd omdat ik slecht bereik had. Vannochtend werd ik gebeld door T-Shop en die vertelde dat m'n toestel weer terug is.
Vanmiddag opgehaald en ik heb gewoon een nieuw toestel gekregen! :D *D
Ondanks dat ik er andere software en geen simlock meer op had werd het toestel zonder problemen binnen de garantie omgeruild. Prima service dus.

• CLB
  • Niet online

CLB

Beekforel schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:48:
Ik had mijn toestel opgestuurd omdat ik slecht bereik had. Vannochtend werd ik gebeld door T-Shop en die vertelde dat m'n toestel weer terug is.
Vanmiddag opgehaald en ik heb gewoon een nieuw toestel gekregen! :D *D
Ondanks dat ik er andere software en geen simlock meer op had werd het toestel zonder problemen binnen de garantie omgeruild. Prima service dus.
Simlock hardwarematig of softwarematig >:) eraf gehaald?

• Mex

Mex

CLB schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:53:
[...]

Simlock hardwarematig of softwarematig >:) eraf gehaald?
Ik gok op de softwarematige variant :)

Verwijderd

Orange update gevonden. Volgens mij zit er geen dutch t9 in :(

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Voor Nederlandse T9 gewoon de t-mobile intellipad installeren, zoals ik beschreef in een eerdere post. En daarna kun je er de standaard skin weer overheen gooien.

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:53:
[...]

Ik gok op de softwarematige variant :)
Haha idd Mex denk ik ook. Kuch forum

Verwijderd

Hoelang moet z'n update van orange duren er staat nu al 10 min in beeld:

Checking the information on your device ....please wait...

Please don't disconnect your device from your PC until the update is completed!

CPU en geheugen van me laptop doet helemaal niets. Firewall en virus scanners staan uit.

verder is de m500 gekoppeld aan een USB 1.1 poort dit lijk mij verder geen probleem omdat ik hier ook mijn p910 mee heb geupdate.

Ben ene beetje bang als ik de kabel eruit trekt dat me rom eraf is :S

Of hoort dit gewoon 10 min in beeld te staan en vervolgens zet die de nieuwe rom er overheen...?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 18:02 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:58:
Hoelang moet z'n update van orange duren er staat nu al 10 min in beeld:

Checking the information on your device ....please wait...

Please don't disconnect your device from your PC until the update is completed!

CPU en geheugen van me laptop doet helemaal niets. Firewall en virus scanners staan uit.

Ben ene beetje bang als ik de kabel eruit trekt dat me rom eraf is :S

Of hoort dit gewoon 10 min in beeld te staan en vervolgens zet die de nieuwe rom er overheen...?
FF 1 TEL ZOEKEN EN JE HAD HET OOK GEVONDEN! STAAT ZELFS OP ZELFDE PAGINA!!
timow schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:24:
[...]

Nou, probeer dan je pc maar eens opnieuw op te starten en het nog een keer te proberen, want als de update goed gaat moet het vrij vlot gaan allemaal...
Wel gereset vantevoren?

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 14-09-2005 18:01 ]

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

En het werkte!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik had:
Operator Version: 6.06.3.162
ROM Version: 1.06.00 WWE
ROM date: 01/06/05
Radio-version: 1.05.10
Protocol version: 1337.39
ExtROM version: 1.06.162 WWE

en heb nu:
Operator Version: 6.12.3.172
ROM Version: 1.12.00 WWE
ROM date: 05/28/05
Radio-version: 1.12.00
Protocol version: 1337.42
ExtROM version: 1.12.172 WWE

Heb jij nu ook deze versies?
En qua Radio-version 1.12.00 of 1.13.00?
(en wat maakt 1.13 beter?)

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 14-09-2005 18:11 ]

• SYQ
  • Niet online

SYQ

dafmay schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:06:
Weet iemand een klein progje/plugin waarmee je het start-menu cascading kunt maken ? Maw met uitschuivende menu's zoals in de echte windows. Ik zoek niet echt een groot/complex programma waarvan dit één van de mogelijkheden is, aangezien ik al het eea heb draaien (spb plus, dk today, pocket breeze/weather). Alvast bedankt !
wisbar, ben er nu mee aan het klooien. vooralsnog maakt ie het geheel best traag

• Goeg
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-12-2021
dafmay schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:06:
SmallMenuPlus

• dafmay
SYQ schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:42:
[...]

wisbar, ben er nu mee aan het klooien. vooralsnog maakt ie het geheel best traag
Die ervaring had ik dus ook met wisbar, maakt het systeem erg langzaam. SPB werkt wat dat betreft veel beter.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 14-09-2005 20:09 ]

• dafmay
Prachtig, bedankt !

Edit : is het normaal dat je eerst in menu start op icoontje van smallmenu moet klikken alvorens het menu cascading wordt ? Lijkt mij nogal onpraktisch.

[ Voor 28% gewijzigd door dafmay op 14-09-2005 20:09 ]

Verwijderd

Hey,

Weet er iemand een prog om je smsjes ook vanaf je pc t kunen lezen als er een verbinding tussen beide is en of het met een of ander prog ook mogelijk is om dat smsjes te typen op je pc en dan via gsm te versturen?

• Goeg
dafmay schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:01:
[...]

Prachtig, bedankt !

Edit : is het normaal dat je eerst in menu start op icoontje van smallmenu moet klikken alvorens het menu cascading wordt ? Lijkt mij nogal onpraktisch.
Onder Smallmenu.Settings... instellen: "Launch SmallMenu on every soft reset". Nu wordt SM automatisch geladen na iedere soft reset (je hoeft het proggie dus niet te starten via start menu)

Succes!

• dafmay
Goeg schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:14:
[...]

Onder Smallmenu.Settings... instellen: "Launch SmallMenu on every soft reset". Nu wordt SM automatisch geladen na iedere soft reset (je hoeft het proggie dus niet te starten via start menu)

Succes!
Helaas geldt dat alleen voor de plus-versie. Bij de standaard-versie wordt het smallmenu-menu niet meteen geladen, pas nadat hier expliciet voor is gekozen in het startmenu.

• Goeg
Modbreak:geen warez ajb hier

[ Voor 86% gewijzigd door Korakal op 16-09-2005 11:01 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

De Qtek 9100 zal worden uitgegeven bij Orange als de:

M3000
Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/orange_spv_m3000.jpg

Maar als ik kijk bij de specs staat er dat hij 'n processor heeft van 200 MHz ben ik dan lomp of begrijp ik iets niet als mijn huidige SPV M500 'n processor heeft van 416 MHz?

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
CLB schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:01:
De Qtek 9100 zal worden uitgegeven bij Orange als de:

M3000
[afbeelding]

Maar als ik kijk bij de specs staat er dat hij 'n processor heeft van 200 MHz ben ik dan lomp of begrijp ik iets niet als mijn huidige SPV M500 'n processor heeft van 416 MHz?
Aantal Mhz zegt niet zoveel.

AMD maakt ook processoren die ruim 1ghz lager kloppen, maar toch sneller zijn op veel gebieden.
Zo heeft intel nu ook een 1,2 Ghz mobile processor gedemonstreerd die niet extreem veel sneller zal zijn dan de huidige generatie.

Het hangt compleet van de architectuur van de processor af.
Misschien is het wel een extreem rekenwonder :)

• CLB
  • Niet online

CLB

Ahaa ok dat is waar. Maar klonk opeens zo weinig

(ikzelf heb ook 'n AMD64 3500+ processor 2,0 GHz die idd sneller is dan 'n Pentium 4 3,0 GHz)

• Mex

Mex

adewidt schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:26:
[...]

Aantal Mhz zegt niet zoveel.

AMD maakt ook processoren die ruim 1ghz lager kloppen, maar toch sneller zijn op veel gebieden.
Zo heeft intel nu ook een 1,2 Ghz mobile processor gedemonstreerd die niet extreem veel sneller zal zijn dan de huidige generatie.

Het hangt compleet van de architectuur van de processor af.
Misschien is het wel een extreem rekenwonder :)
Inderdaad, ik heb me tijdens m'n stage bezig gehouden met de aanschaf van een nieuw SAP systeem.Belangrijk bij dergelijke systemen is het aantal SAP's dat een server kan verwerken.Erg grappig wanneer je PA-RISC's, UltraSPARC's, Powerproc's op lage kloksnelheid naast Intel's en AMD's op hoge snelheid in een grafiekje te zien. De toekomst voor thuisgebruikers ligt inderdaad in lager geklokte proc's met een grotere hoeveelheid cache geheugen waardoor ze even snel, of sneller zijn dan huidige consumenten proc's, maar met een veel lager verbruik. Een beetje proc verstookt tegenwoordig al bijna 100Watt.

Ontopic!

[ Voor 29% gewijzigd door Mex op 14-09-2005 22:07 ]

• El_BingO
Wat linkjes gevonden voor de Widcomm BT drivers:
http://www.mobidick.biz/downloads.shtml
en
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=179871

Verder niets speciaal ingesteld, gewoon gaan met die banaan!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn GPRS verbinding op altijd-online kan laten staan? Ik zat namelijk lekker op irc en toen wilde ik een smsje versturen en toen hield mijn gprs ermee op.. is dit normaal? :(

hoe kan ik dit verhelpen??

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
...........

waar je zwarte cijfers had ipv die blauwige? Ik heb nu deze [afbeelding] maar die ben ik wel weer zat en wil die met die mooie zwarte cijfers is proberen! Iemand enig idee?
http://www.google.nl/sear...+phone+skin+chooser&meta=

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:55:
Weet iemand hoe ik mijn GPRS verbinding op altijd-online kan laten staan? Ik zat namelijk lekker op irc en toen wilde ik een smsje versturen en toen hield mijn gprs ermee op.. is dit normaal? :(

hoe kan ik dit verhelpen??
Als je een smsje verstuurt, dan wordt je GPRS even offline gezet. Je kan niet online op GPRS zijn én bellen/smsen.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
El_BingO schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:25:
Wat linkjes gevonden voor de Widcomm BT drivers:
http://www.mobidick.biz/downloads.shtml
en
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=179871

Verder niets speciaal ingesteld, gewoon gaan met die banaan!
Heel erg bedankt Eds! Na zolang proberen is het nu eindelijk gelukt te activesyncen mbv bluetooth. Gewoon in één keer! Dit draadje bevat alle benodigde info: http://forum.gsmhosting.c...php?t=215149&page=1&pp=15.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 20:08

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:14:
Hey,

Weet er iemand een prog om je smsjes ook vanaf je pc t kunen lezen als er een verbinding tussen beide is en of het met een of ander prog ook mogelijk is om dat smsjes te typen op je pc en dan via gsm te versturen?
Volgens mij kan dat allemaal met Mobile Extender: http://www.jeyo.com/extender.asp
Is dan gewoon geïntergreerd met Outlook, heb je meteen een backup mocht er iets mis gaan.

Inderdaad...

• El_BingO
Hoedje schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:35:
[...]

Heel erg bedankt Eds! Na zolang proberen is het nu eindelijk gelukt te activesyncen mbv bluetooth. Gewoon in één keer! Dit draadje bevat alle benodigde info: http://forum.gsmhosting.c...php?t=215149&page=1&pp=15.
Ah! Koel dat het gelukt is! Graag gedaan :D

• dafmay
Heeft iemand na ROM-update 1.12 toevallig een backup terug gezet met Sprite Backup ? En zo ja, ging dat goed ? Maw kun je bijv kiezen voor restore van alleen contacten + afspraken/tasks ? En kun je geinstalleerde software ook terugzetten of wordt dat opnieuw installeren (vermoed ik van wel) ?

Ps Zijn er al duidelijke voor- en/of nadelen aan de nieuwste ROM-versie te bespeuren ?

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:53:
Heeft iemand na ROM-update 1.12 toevallig een backup terug gezet met Sprite Backup ? En zo ja, ging dat goed ? Maw kun je bijv kiezen voor restore van alleen contacten + afspraken/tasks ? En kun je geinstalleerde software ook terugzetten of wordt dat opnieuw installeren (vermoed ik van wel) ?

Ps Zijn er al duidelijke voor- en/of nadelen aan de nieuwste ROM-versie te bespeuren ?
Ik :)
Je kunt geinstalleerde software ook gewoon terugzetten (maar dan moet het wel op je SD-kaartje staan) Ik bedoel met terugzetten: bijvoorbeeld weer snelkoppelingetje op je today-screen zetten mbv SPB Pocket Plus. (sommige spelletjes werken niet meer als je 'n hard-reset hebt uitgevoerd. Waarschijnlijk omdat er toch 'n heel klein iets in het normale geheugen wordt geplaatst. Spellen die bij mij niet meer werkten waren: Age of Empires en Tombraider) Voor de rest kan alles erop blijven staan dacht ik. Ohja alleen SPB Pocket Plus moet je opnieuw installeren (maar dat stond dus in je normale geheugen en niet op je SD-kaart)

Ik heb vandeweek paar keer gebeld na ROM-upgrade en moet zeggen dat het veel beter klinkt. Geen last meer van echo's en shit. Ik heb wel radio 1.12.00 en ben van plan om er 1.13.00 op te gooien

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:34
Ik zit er ook sterk aan te denken om deze "telefoon" te kopen. Maar ik vroeg me af;

- Welke abo's hebben jullie allemaal? Welke provider?
- Hebben jullie er ook internet bij? Zit dat inbegrepen in je abo? Gebruik je dat vaak?
- Zijn jullie tevreden?

• dafmay
CLB schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:18:
[...]

Ik :)
Je kunt geinstalleerde software ook gewoon terugzetten (maar dan moet het wel op je SD-kaartje staan) Ik bedoel met terugzetten: bijvoorbeeld weer snelkoppelingetje op je today-screen zetten mbv SPB Pocket Plus. (sommige spelletjes werken niet meer als je 'n hard-reset hebt uitgevoerd. Waarschijnlijk omdat er toch 'n heel klein iets in het normale geheugen wordt geplaatst. Spellen die bij mij niet meer werkten waren: Age of Empires en Tombraider) Voor de rest kan alles erop blijven staan dacht ik. Ohja alleen SPB Pocket Plus moet je opnieuw installeren (maar dat stond dus in je normale geheugen en niet op je SD-kaart)

Ik heb vandeweek paar keer gebeld na ROM-upgrade en moet zeggen dat het veel beter klinkt. Geen last meer van echo's en shit. Ik heb wel radio 1.12.00 en ben van plan om er 1.13.00 op te gooien
Colin,

Dank voor de feedback. Heb jij nog iets gemerkt van een stabieler en/of sneller systeem ? Of juist het tegenovergestelde ?

Oh ja, is het mogelijk om de oude rom-versie terug te zetten indien v1.12 toch niet lekker blijkt te lopen ? Enig idee waar ik die oude rom-versie kan vinden ? Orange-site heeft 'm niet.

• El_BingO
dafmay schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:30:
[...]

Colin,

Dank voor de feedback. Heb jij nog iets gemerkt van een stabieler en/of sneller systeem ? Of juist het tegenovergestelde ?

Oh ja, is het mogelijk om de oude rom-versie terug te zetten indien v1.12 toch niet lekker blijkt te lopen ? Enig idee waar ik die oude rom-versie kan vinden ? Orange-site heeft 'm niet.
Zet je sms-jes niet terug. Dat gaat fouten opleveren, je ontvangt ze wel, maar ze worden niet in een map gezet, vanwegen het versie verschil oid. Dus sms-jes op een andere manier backuppen.

• dafmay
El_BingO schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:33:
[...]

Zet je sms-jes niet terug. Dat gaat fouten opleveren, je ontvangt ze wel, maar ze worden niet in een map gezet, vanwegen het versie verschil oid. Dus sms-jes op een andere manier backuppen.
Ok dank voor de tip :)

• CLB
  • Niet online

CLB

WizZie- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:24:
Ik zit er ook sterk aan te denken om deze "telefoon" te kopen. Maar ik vroeg me af;

- Welke abo's hebben jullie allemaal? Welke provider?
- Hebben jullie er ook internet bij? Zit dat inbegrepen in je abo? Gebruik je dat vaak?
- Zijn jullie tevreden?
-Ik heb 'n Orange 2 jarig 32,50 abbo (maar ga 'm over 'n paar maanden verlagen naar 22,50)
Hierbij heb ik een sms bundel van 60 smsjes voor 6 euro. Een smsje kost dus 10 cent. Maar ook (in mijn geval) smsje 61 kost 10 cent en smsje 62 ook. Bij T-mobile en Vodafone kun je ook sms-bundels kopen maar als die dan op is betaal je voor de smsjes daarna de volle pond dus 22 cent ofzo (dus 32,50-6 = 26,50 over om te bellen)

-Daarbij heb ik ook Orange World (is dus internet) afgesloten a 6 euro per maand (dus 26,50 - 6 = 20,50 over om te bellen. 1 minuutje bellen kost 16 cent dus ik kan ook nog is 128 minuten per maand bellen.) Hiermee lees ik vaak m'n email of ik verstuur er 'n paar. Ik lees bijvoorbeeld GoT op m'n telefoon of check de tijden van het openbaar vervoer. Ook msn ik vaak als ik bijvoorbeeld in de trein zit. Voor die 6 euro per maand zou ik dit zeker aansluiten is gewoon top!

-Ja ik ben gewoon supertevreden. Ik ging van 30 euro naar 32,50 en er is toen wel wat misgegaan, want ik bleef nog 'n aantal maanden met de oude tarieven bellen en smsen (en die waren duurder dan de tarieven van het 32,50 abbo) dus ik heb nog +/- 30 euro tegoed van Orange, maar dat zit eraan te komen want vandeweek ontving ik dit smsje:

Uw abonnement is te laat veranderd. Uw rekeningen zijn al herberekend.
Er zijn geen nadelige gevolgen voor u. Onze excuses. Mvg Orange

Ik heb hierover 'n aantal keer gebeld, maar het was telkens gemeld in het systeem. Dus medewerker 2 wist precies wanneer en waarom ik medewerker 1 had gebeld. Voor de rest vind ik Orange ook 'n goede service hebben qua alles eigenlijk. Nooit echte problemen mee gehad.

Wat ik ook zeer zeer relaxed vind is dat je beltegoed onbeperkt is mee te nemen.
Ik heb nu dus 145 euro beltegoed wat dus wel heel chill is
(en is ook de reden dat ik naar 22,50 wil gaan omdat ik gewoon TEveel beltegoed heb :9 )

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 15-09-2005 14:06 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

El_BingO schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:33:
[...]

Werkelijk geen last van gehad, maarja doe dat dan maar
dafmay schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:30:
[...]

Colin,

Your welcome! Ikzelf vind dat het systeem na de ROM 1.12 upgrade sneller is (of dat het in ieder geval lijkt of dit zo is) Je drukt en hoppa applicatie is al gelijk geopend. Ik weet niet of dit nu echt waar is, maar het geeft me dus wel zo'n gevoel

Zoals ik al eerder meldde: ook het bellen is veel beter vind ik (qua echo's en dergelijke)

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 15-09-2005 14:00 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Vraag een:
Ik wil binnenkort zo'n multimediacentrumpje kopen namelijk de: Iaudio X5 en die heeft als functie dat hij ook 'n mini-usb poort zou hebben waarop je dan je digicam zou kunnen aansluiten en zo je foto's op die Iaudio zou kunnen zetten (en bekijken)
Nu is mijn vraag hierover net iets anders: Als ik bijvoorbeeld een film op m'n Iaudio heb staan (hij speelt namelijk ook films af) zou ik 'm dan via 'n of ander kabeltje via m'n SPV kunnen bekijken? De Iaudio heeft namelijk 'n (veel) kleiner beeldscherm dan m'n SPV. Hetzelfde geldt voor muziek. Zou ik muziek die ik op de Iaudio heb staan kunnen afspelen via het boxje van de SPV?

Vraag 2:

Vraag 3:

Via m'n telefoon ga ik nu naar: http://www.skweezer.net/s...essages%2F1060083%2F0&i=1
om op de eerste pagina te komen van dit topic, is dit zo goed?

Vraag 4:
Ik las net iets over die Widcomm 4.0 drivers, waar zijn die te vinden?

Dat ga ik vanmiddag is proberen dankjewel voor die links! Maar het is gewoon daar downloaden en dan openen op de computer ofzo? Hij schrijft automatisch alle andere compoorten/ BT-shit over van je computer of moet je eerst zelf alles verwijderen en de-installeren enzo?

Vraag 5:
Kan iemand misschien iets specifieker uitleggen hoe je nou die Nederlande T9 erop kan krijgen? Ik lees wel wat over 'n .cab file en 'n intellipad die weer veranderd moet worden enzo, maar ik ben gewoon 'n n00b op dat gebied? Graag linkjes erbij waar deze dingetjes te downen zijn

waar je zwarte cijfers had ipv die blauwige? Ik heb nu deze Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/4684/pict07699hl.jpg maar die ben ik wel weer zat en wil die met die mooie zwarte cijfers is proberen! Iemand enig idee?

Dankje voor die link. Daar is die zwarte volgens mij idd te downloaden (wel eerst betalen :+ ) maar hoe installeer je zo'n file dan? Is dat gewoon op je ppc zetten en openen of is het heel moeilijk in je register enzo?

[ Voor 89% gewijzigd door CLB op 15-09-2005 14:03 ]

• dafmay
Your welcome! Ikzelf vind dat het systeem na de ROM 1.12 upgrade sneller is (of dat het in ieder geval lijkt of dit zo is) Je drukt en hoppa applicatie is al gelijk geopend. Ik weet niet of dit nu echt waar is, maar het geeft me dus wel zo'n gevoel

Zoals ik al eerder meldde: ook het bellen is veel beter vind ik (qua echo's en dergelijke)
Ik ga er ook aan :) Meld mij weer als v1.12 erop staat...

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:08:
[...]

Ik ga er ook aan :) Meld mij weer als v1.12 erop staat...
dat zou dus rond dit moment moeten zijn...

Ik heb radio-version 1.13.00 erop gezet ik zie wel of 't wat is

• SYQ
  • Niet online

SYQ

weet iemand nog een tool wat de letters op je today scherm / start menu leesbaar maakt zodra je een kleurrijke wallpaper gebruikt??

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:14:
weet iemand nog een tool wat de letters op je today scherm / start menu leesbaar maakt zodra je een kleurrijke wallpaper gebruikt??
Kan je allemaal instellen met Theme Generator:
http://www.microsoft.com/...loads/themegenerator.mspx

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

zeg, hoe vaak blijf jij die vragen hier zo neergooien?

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Iemand die een losse MDA Compact (dus zonder batterij, klepje, stylus en snoeren) wil kopen?

• dafmay
CLB schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:28:
[...]

dat zou dus rond dit moment moeten zijn...

Ik heb radio-version 1.13.00 erop gezet ik zie wel of 't wat is
So far, so good :) Alle backups heb ik terug kunnen zetten en daarna alle software opnieuw geinstalleerd. Lekker schoon systeem en hopelijk blijft het goed draaien...

• Atomius
Laatst was deze smartphone er op gsm.nl voor 10,95 euro per maand. Echt zonde dat ik dat niet gedaan heb :( Anderzijds heb je dan natuurlijk geen internet.

Valt emailen eigenlijk binnen je gewone belbundel?

Bedankt CLB voor je grote antwoord. Maar vind je 32,50 niet heel veel per maand? (Ik ben maar een arm studentje :P)

[ Voor 23% gewijzigd door Atomius op 15-09-2005 16:22 ]

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 16:06
Nee email valt niet binnen je beltegoed.

Aangezien dit via GPRS gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door TUX2K op 15-09-2005 16:27 ]

Verwijderd

WizZie- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:20:
Laatst was deze smartphone er op gsm.nl voor 10,95 euro per maand. Echt zonde dat ik dat niet gedaan heb :( Anderzijds heb je dan natuurlijk geen internet.

Valt emailen eigenlijk binnen je gewone belbundel?

Bedankt CLB voor je grote antwoord. Maar vind je 32,50 niet heel veel per maand? (Ik ben maar een arm studentje :P)
Als je het toestel voor weinig te pakken kunt krijgen, is het volgende de beste optie.

Je kunt een T-Mobile Relax 150 abonnement scoren voor 2,50 p/m. Daarnaast sluit je Internet Pocket Totaal af voor 9,50 Euro p/m bij T-Mobile. In totaal ben je 12 Euro p/m kwijt voor 150 normale belminuten en onbeperkt internetten via GPRS overal in het land + gratis internetten via WiFi bij de T-Mobile hotspots! Kun je dus via GPRS/Hotspots als het even meezit -zelf nog niet kunnen testen- via SJPhone/VoIPBuster gratis bellen naar vaste tel.nr's, naast je normale mobiele belminuten.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Is de headset van de 9090 het zelfde als van de S100? Het scheelt nl. een paar euro's(Dixons)

[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 15-09-2005 17:00 . Reden: niet dus(volgens PDAshop.nl) ]

• Atomius
Thamart, waar haal je dan die smartphone vandaan? :p

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:53:

rom 1.12 van orange is een stuk stabilier dan de vorige, heb zelf nog geen bensmarkt uigevoerd maar hierin moet je wel degelijk verscheel zien

Ik heb een backup terug geschreven na een rom update, dit doet me niet goed, er werden sommige windows bestanden herschreven van de vorige rom, dus moest daarna weer update om alles goed te krijgen :S

PS: weet iemand een betere phone skin chooser dan deze: xda Skin Chooser Value Pack 7 v2.03http://www.freewareppc.co...inchooservaluepack7.shtml

freeware of payware maak niet uit...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 17:13 ]

Verwijderd

WizZie- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:51:
Thamart, waar haal je dan die smartphone vandaan? :p
Er zijn een aantal manieren om 'em relatief goedkoop te krijgen.

Ik heb een zakelijk T-mobile abo genomen via smartphonestunts.nl met een cashback, waardoor ik netto 160 Euro betaal voor het toestel. Dat vind ik een goede deal gezien de losse verkoopprijs van rond de 500 Pleuro's. Heb je zelf geen KvK inschrijving, dan via familie/bekende misschien?

Je kunt natuurlijk er ook 2e hands aan zien te komen. Of scoor een andere aanbieding, ik ken ze niet allemaal.

• dafmay
rom 1.12 van orange is een stuk stabilier dan de vorige, heb zelf nog geen bensmarkt uigevoerd maar hierin moet je wel degelijk verscheel zien

Ik heb een backup terug geschreven na een rom update, dit doet me niet goed, er werden sommige windows bestanden herschreven van de vorige rom, dus moest daarna weer update om alles goed te krijgen :S
Dat had ik al verwacht en daarom alleen contacten en calender/tasks enz terug gezet. Verder alle software (was niet al té veel) herinstallatie gedaan en geconfigureerd. Nu een paar uur verder maar alles draait naar behoren.

Fonix voicedial is en blijft lastige software. Het werkt redelijk maar je moet wel erg duidelijk eerst "call", daarna de naam, en daarna eventueel "at work/home" of "mobile" inspreken. Ik baal overigens dat in de WM-software geen mogelijkheid is ingebouwd voor communicatie/voicedial vanaf bluetooth headset :( Dus nu moet je eerst op de telefoon voicedial gebruiken alvorens het gesprek wordt doorgeschakeld naar headset. Dat is natuurlijk stompzinnig ! :X

Verwijderd

Zo ben bijna af van dit nutteloos ding.

Overgestapt op de S.E k750 i, waarom?
Heb enkel een normale telefoon nodig zonder ongein.

Grts

Stan.

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:25:

Grts

Stan.
:) Begrijpelijk. Dat was één van de redenen waarom ik 2 maanden geleden mijn SE S700i heb omgeruild voor een Motorola V3. De andere reden was het formaat van beide toestellen.

En aangezien ik mijn contract bij Orange mocht verlengen heb ik voor een PPC gekozen ter aanvulling om de "eenvoudige" V3. Een goede combo :*)

• SYQ
  • Niet online

SYQ

en het lukt me nog steeds niet. is het uberhaubt mogelijk om de shared folders van je pc te benaderen zolang je verbonden bent met activesync (usb en/of blauwtand).

ik heb zitten stoeien met resco explorer, maar die vind geen computers zegt ie. ik kan trouwens handmatig een ipadres + subnetmask invoeren, wie weet welke ik moet hebben??

(me eigen ipadres + subnetmask pakt ie dus ook niet)

[ Voor 8% gewijzigd door SYQ op 15-09-2005 20:05 ]

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15
Heb ook de Nederlandse T9 nu. Super!

• dafmay
Bestaat er een progje/plugin voor profielen voor de M500 ? Ik mis dat namelijk toch wel tov mijn vorige toestellen.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ebbie schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:44:
Heb ook de Nederlandse T9 nu. Super!
Met originele skin? Of heb je er een andere op gekregen? Ik krijg dat niet voor elkaar zonder weer m'n t9 kwijt te zijn... :X

Goed, heb nu wel een andere dialer, maar de intellipad is nogsteeds lelijk...

Ander vraagje:

Als ik bv 06-12345678 intik, maakt ie daar (061) 234-5678 van in het scherm... Is daar nog wat aan te doen?

[ Voor 29% gewijzigd door MikeyMan op 15-09-2005 22:53 ]

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:25:

Grts

Stan.
Goed voor jou maar wat hebben wij aan deze info? Ik gebruik wel al die "ongein" en heb deze ook echt nodig voor mijn studie (geneeskunde). Misschien moet je de volgende keer iets langer de pro's en de con's tegen elkaar afwegen voordat je zo'n ding koopt...

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:26:
[...]

Met originele skin? Of heb je er een andere op gekregen? Ik krijg dat niet voor elkaar zonder weer m'n t9 kwijt te zijn... :X
Zijn hier en daar op het internet standaard skins te downloaden zodat dat die lelijke skin weg is. zoals hier: http://www.ppc-welt-commu...ty/showthread.php?t=70771

Ga bij mijn m500 een backup terug schrijven en alle skins van orange kopieren want die zijn wel erg mooi vergelelijk de standaard windows skins :S
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.