HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 10

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Lekker is dat :( .......

Pda-shop gisteren: Tijdelijk uitverkocht.......
Vanochtend staat ie er niet meer tussen.....

Ja er zijn andere shops, maar deze was ff de tjiepste. Waarom tjiep? Omdat ik maar 1,5 dagen lol heb gehad van mn vorige omdat ie gejat of verloren is.

Dat nieuwe type is wel een optie, maar is weer net te dik.
Weet iemand toevallig wat ie los in de t-mobile shop kost?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

basset schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:06:
Bij T-mobile is deze nog niet te koop. Eind oktober pas, als ik de geruchten moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Mex schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:08:
[...]

Bij T-mobile is deze nog niet te koop. Eind oktober pas, als ik de geruchten moet geloven.
Klopt, daarom neig ik ook naar de Mitac a701 zodra daar prijzen van bekent worden. Maar goed, misschien krijg ik wel de kolder in me kop en koop is alsnog de MDA compact ergens anders. Maar ik vond die 2 jaar pick up and return garantie wel lekker.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb nu die .cab file voor T9 van T-Mobile geinstalleerd en daarna de originele windows kleuren .cab file, maar nu is ook mijn smartdailingpad veranderd???

Ik wil de smartdailingpad in oude situatie terughebben... Hoe oplossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 12:28:
Ik heb nu die .cab file voor T9 van T-Mobile geinstalleerd en daarna de originele windows kleuren .cab file, maar nu is ook mijn smartdailingpad veranderd???

Ik wil de smartdailingpad in oude situatie terughebben... Hoe oplossen???
Even zoeken binnen dit topic op "T9" levert mij al deze link op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kickje:

-Moet er altijd 'n simkaart in de SPV M500 zitten

-Ik heb +/- 350 contacten in het geheugen van m'n SPV M500 staan, nu kunnen er op m'n simkaart 200 nummers worden opgeslagen. Ik neem aan dat ik dit met 'Sim manager' kan doen. Maar hoe kan ik daarmee 200 nummers uitkiezen die ik wil opslaan op m'n simkaartje?

-Als m'n contacten en op m'n simkaart staan en in m'n telefoongeheugen,
zie ik ze dan ook twee keer in m'n contactenlijst staan of niet?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

CLB schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:46:
Kickje:

-Moet er altijd 'n simkaart in de SPV M500 zitten
Nee volgens mij niet, probeer het anders eens?

-Ik heb +/- 350 contacten in het geheugen van m'n SPV M500 staan, nu kunnen er op m'n simkaart 200 nummers worden opgeslagen. Ik neem aan dat ik dit met 'Sim manager' kan doen. Maar hoe kan ik daarmee 200 nummers uitkiezen die ik wil opslaan op m'n simkaartje?
Klik in je contacts eens een contact aan en kijk bij tools, Save to sim.

-Als m'n contacten en op m'n simkaart staan en in m'n telefoongeheugen,
zie ik ze dan ook twee keer in m'n contactenlijst staan of niet?
Nee, volgens mij niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Beekforel op 20-09-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

- Okee dan maar zelf proberen, ik dacht misschien iemand hier die dat weet
EDIT: Hij werkt idd ook zonder simkaart. En ik vond net nog 'n oude T-mobile simkaart dan doe ik die wel in m'n simlockvrije >:) SPV M500

- Ja maar dan moet ik dat dus 200x doen en aangezien ik 'n luie Nederlander ben :)

- Hmm volgens jou niet. Naja okee, dankje!
EDIT: Naja ook gelijk ff geprobeert, maar je kunt 'm dus op je Sim laten schrijven, alleen staat hij dan ook nog in je telefoongeheugen zelf? Want dan schrijf ik dus 200 nummers over op m'n simkaart, prop die simkaart in m'n Nokia 3100 van 19 euro en dan kan ik daar dus die 200 mensen mee bellen. Maar op m'n SPV M500, mis ik dan 200 contacten. Kan ik ze wel weeeeer over laten schrijven van m'n simkaart naar m'n telefoon, maar dan moet ik dit dus elke keer doen, als ik m'n telefoon meeneem?

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 20-09-2005 15:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
CLB schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:20:
[...]

- Ja maar dan moet ik dat dus 200x doen en aangezien ik 'n luie Nederlander ben :)
Selecteer ze eerst allemaal en dan pas save to sim :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd om de nieuwste Firmwire te installeren volgens t stappenplan aangegeven op de eerste pagina, maar ondanks mijn redelijke kennis van de Qtek, is dit niet gelukt.

In de tutorial staat aangegeven dat de maker van de tutorial ook last had van een ID country error. Nu had ik dit de eerste keer ook, maar ook de tweede keer, de derder keer en de daarop volgende keren ook. Nu weet ik niet hoe ik verder moet, na lang zoeken op het net.

Ikzelf heb nu de ROM versie 1.06.00 WWE, en wil de 1.12.00 instaleren

Kan iemand mij helpe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:26:
Ik heb geprobeerd om de nieuwste Firmwire te installeren volgens t stappenplan aangegeven op de eerste pagina, maar ondanks mijn redelijke kennis van de Qtek, is dit niet gelukt.

In de tutorial staat aangegeven dat de maker van de tutorial ook last had van een ID country error. Nu had ik dit de eerste keer ook, maar ook de tweede keer, de derder keer en de daarop volgende keren ook. Nu weet ik niet hoe ik verder moet, na lang zoeken op het net.

Ikzelf heb nu de ROM versie 1.06.00 WWE, en wil de 1.12.00 instaleren

Kan iemand mij helpe? :)
Welke wil je installeren/ Die van de Orange-site of niet? Die van de Orange-site gaf bij mij geen ID-errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 01:29:
[...]

Vooruit dan maar, commentaar geaccepteerd ;) Het is een goede aanvulling, maakt het verhaal helemaal duidelijk. Ps Storage, is dat nu het geheugen waar gegevens bewaard blijven bij stroom-uitval ? Dus waar je onder Settings - Permanent Save de mogelijkheid hebt om je contacts, en overige data, naartoe te kopieren zodat het altijd bewaard blijft ?
Ja dat klopt, ik heb zelfs een hard-reset gedaan en toen stond alles nog in m'n storage. De storage wordt door CE echt gezien als een soort SD-kaart, en word intern dus ook zo behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:40:
[...]

Ja dat klopt, ik heb zelfs een hard-reset gedaan en toen stond alles nog in m'n storage. De storage wordt door CE echt gezien als een soort SD-kaart, en word intern dus ook zo behandeld.
Dat is dus nog een bijkomend voordeel na toepassen BigStorageRom én installatie software in Storage ipv main memory. Na een eventuele crash of lange stroom-uitval blijven al die programma's netjes bewaard. Indien je een Sprite backup van een clean install hebt gemaakt (ik wel !) dan kun je na een crash weer vrij vlot een werkende ppc hebben. Uiteraard afhankelijk van software en bijbehorende installatie-procedure waarbij een gedeelte toch in program files of windows folders wordt geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg vreemd:

mijn spb pocket plus doet het vaak ineens niet meer. De plugin op het today-scherm wel, maar daar is het dan ook mee gezegd. De batterij-balk bovenin is weg, bleutooth en scherm-draaien knop zijn weg, programma's worden niet meer automatisch afgesloten, explorer kan niet meer in full-screen, enzovoorts. Ik heb nog niet uit kunnen vinden wanneer dit ontstaat. Soms slaat hij eventjes vast als ik het scherm weer aan doe nadat dat uitgedrukt is om de spv als mp3speler te gebruiken ofzo, misschien ligt het daar aan.

Is er iemand die weet waar het aan ligt, weet hoe het op te lossen is of weet hoe ik spb pocket plus weer kan activeren zonder (hard of soft) reset?

verder zeer tevreden, orange world is tof en fade&worms zijn leuke spelletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:26:
erg vreemd:

mijn spb pocket plus doet het vaak ineens niet meer. De plugin op het today-scherm wel, maar daar is het dan ook mee gezegd. De batterij-balk bovenin is weg, bleutooth en scherm-draaien knop zijn weg, programma's worden niet meer automatisch afgesloten, explorer kan niet meer in full-screen, enzovoorts. Ik heb nog niet uit kunnen vinden wanneer dit ontstaat. Soms slaat hij eventjes vast als ik het scherm weer aan doe nadat dat uitgedrukt is om de spv als mp3speler te gebruiken ofzo, misschien ligt het daar aan.

Is er iemand die weet waar het aan ligt, weet hoe het op te lossen is of weet hoe ik spb pocket plus weer kan activeren zonder (hard of soft) reset?

verder zeer tevreden, orange world is tof en fade&worms zijn leuke spelletjes :)
Gewoon ff naar start-settings-system-remove programs en dan Spb Pocket Plus 'removen', dan installeer je 'm weer opnieuw en klaar. Je moet dan wel 'n soft-reset uitvoeren maar wtf is daar nou erg aan? Ik doe dat gewoon elke dag en ondervind nergens problemen mee!

Heb je trouwens wel 'n geregistreerde versie van SPB Pocket Plus?

Wat is 'fade' voor spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Ik heb een beetje vage vraag. Maar ik kan nu syncen via bluetooth. Dat is heel handig, maar het kan nog handiger. Want, eerst bluetooth aanzetten en dan in active sync naar sync via bluetooth gaan zijn nog best veel taps. Is er niet een klein programmaatje of een instelling, waardoor ik door één keer te tappen op een icoontje dit helemaal gebeurd (dus: bluetooth aan, syncen via bluetooth, bluetooth uit).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

M'n lampje knippert geen oranje meer als ik 'n berichtje heb ontvangen.

Ik zag het vandeweek al, maar ben het toen vergeten te posten.

Wat kan ik hier aan doen? (komt misschien wel na de Orange 1.12 update) (geen hardreset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:34:

Wat kan ik hier aan doen? (komt misschien wel na de Orange 1.12 update) (geen hardreset)
Yep bij mij ook niet meer, na update v1.12. Jammer, was zeker wel handig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

dafmay schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:50:
[...]

Yep bij mij ook niet meer, na update v1.12. Jammer, was zeker wel handig :(
Het is wel erg appart dat jullie beide hetzelfde probleem hebben, ik heb zelf ook 1.12.550 en heb dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:36
CLB schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:34:

update houdt automatisch een harde reset in, lampje kan je weer instellen bij sounds & notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Henkes schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:20:
[...]

update houdt automatisch een harde reset in, lampje kan je weer instellen bij sounds & notifications
Aha hebbes, dus daar is de instelling "flash light" voor. Dank voor de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:09:
Heey jongens,

Ik heb een vraagje over het emailen op de MDA Compact. Ik kan in 'messaging' een account toevoegen en dan werkt alles wel.. alleen..

Je hebt standaard 3 mapjes: MMS, Outlook E-Mail en Text Messages.

In het eerste mapje komen de MMS in de tweede de mailtjes die je synct met je pc outlook en in de laatste natuurlijk je SMSjes.

Als ik echter een account aan ga maken voor mijn mail, dan maakt ie nog een map aan :S en dat wil ik niet, hoe kan ik ervoor zorgen dat de standaard 'Outlook E-Mail'-map mijn email ontvangt??
Dit vroeg ik laatst. Hier moet toch een oplossing voor zijn?

Iemand? :)

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Is dit niet hetzelfde geregeld als in de normale Windows versie van Outlook?

Zodat de pop3 mail in je outlook folder komt en andere accounts in aparte mappen?

• CLB
  • Niet online

CLB

Lampje doet 't weer! Super man! Dankjewel

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Waarom kan ik de ringtones niet afspelen die van het formaat AMR zijn?

Moet toch kunnen staat in de topic start maar heb nu een paar gekregen van een andere telefoon maar nu zegt mijn MDA dat er geel programma is om ze af te spelen?!

die van hen is mooi....

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
basset schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:06:
Lekker is dat :( .......

Pda-shop gisteren: Tijdelijk uitverkocht.......
Vanochtend staat ie er niet meer tussen.....

Ja er zijn andere shops, maar deze was ff de tjiepste. Waarom tjiep? Omdat ik maar 1,5 dagen lol heb gehad van mn vorige omdat ie gejat of verloren is.

De qtek s110 is echt niet dikker hoor, en qua prijs verschilt het ook niet veel. De software is ook exact hetzelfde.

• basset
FlorisB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 07:46:
[...]

De qtek s110 is echt niet dikker hoor, en qua prijs verschilt het ook niet veel. De software is ook exact hetzelfde.
Ik doelde op de opvolger. Die met het toetsenbord dat je uitschuift.(MDA Prodigy) :)

De Qtek 110 is 150 euro duurder en ik vind het wat zonde om nog meer uit te geven omdat ik er dus al 1 ben kwijtgeraakt :'(

Aangezien ik een T-mobile abbo heb is het voor mij gekheid om een qtec of Imate te kopen die veel duurder is.

Ik twijfelde eerst tussen gewoon een stand alone PDA en een smartphone, maar ik wil denk ik toch weer de mda hebben. Scheelt met gezeul.

Hop,hop,hop!

• CLB
  • Niet online

CLB

sjorsfeenema schreef op woensdag 21 september 2005 @ 05:48:
Waarom kan ik de ringtones niet afspelen die van het formaat AMR zijn?

Moet toch kunnen staat in de topic start maar heb nu een paar gekregen van een andere telefoon maar nu zegt mijn MDA dat er geel programma is om ze af te spelen?!
AMR zijn zelfopgenomen dingetjes heh? Volgens mij moet je gewoon 'album' selecteren en dan ' open file' kiezen, dat AMR'tje opzoeken en dan kun je 'm wel afspelen (maar bind me er niet op vast, als ik 't mis heb)

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:36:
[...]

Gewoon ff naar start-settings-system-remove programs en dan Spb Pocket Plus 'removen', dan installeer je 'm weer opnieuw en klaar. Je moet dan wel 'n soft-reset uitvoeren maar wtf is daar nou erg aan? Ik doe dat gewoon elke dag en ondervind nergens problemen mee!

Heb je trouwens wel 'n geregistreerde versie van SPB Pocket Plus?

Wat is 'fade' voor spel?
Ja pocketplus is geregistreerd, ik ben nu niet thuis maar ik zal het vanavond proberen..
Fade is een adventure die ook echt gemaakt is voor de ppc. De graphics zijn dus niet vreemd verdraaid zoals bij myst. onderin beeld heb je een soort message-box, in het speelveld kun je dingen aanklikken waarnaast dan een klein popup-menu´tje komt. Je kunt dingen oppakken en gebruiken met dingen in de omgeving maar ook met andere dingen in de inventory. Het verhaal is tot nu toe een beetje vaag (ben nog niet zo ver) maar volgens mij wel sterk, als ze tenminste alles uitwerken waar ze nu maar een beetje over vertellen. Arvale is ook een best grappig spelletje, iets meer een snes-RPG

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:35
JTB81 schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:50:
Vriend van mij had hetzelfde probleem, een extra snelle sd-card van 1 gig gekocht en precies dezelfde melding. Kon em wel formatteren, maar de kaart was niet leesbaar. Na het kopen van een SanDisk kaart van 1 gig waren alle problemen verleden tijd.
Het klopt inderdaad dat sommige merken SD kaartjes niet werken.
Ik heb zelf een 1GB en een 2GB van Sandisk. Deze werken zonder problemen in mijn I-mate JAM.

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

CLB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:58:
[...]

AMR zijn zelfopgenomen dingetjes heh? Volgens mij moet je gewoon 'album' selecteren en dan ' open file' kiezen, dat AMR'tje opzoeken en dan kun je 'm wel afspelen (maar bind me er niet op vast, als ik 't mis heb)
Hmmz kan ze nog niet afspelen met album maar volgens mij zijn dit ARM-bestanden die je zo kan bestellen als ringtone dus ik heb ze niet zelf opgenomen hoor. en diegene van wie ik ze kreeg doorgestuurd ook niet en die speelt ze gewoon met een nokia af!

Ding speelt toch alles af realtone's en wav en mp3 enz... ??

die van hen is mooi....

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Ik heb de laatste tijd nogal problemen met mijn MDA dat hij reset zodra ik 'm van standby weer aanzet.

De ene keer doet ie het een aantal dagen niet, dan weer zoveel keer per uur. Is het al eens bij iemand anders voor gekomen?

Het is een 1.12 Qtek ROM met Sprite Backup en MohairSofa Calender+.

Verder staat er niets op. De backup die ik heb toegepast is alleen berichten e.d., dus geen registry spul.

one more thing...

• CLB
  • Niet online

CLB

sjorsfeenema schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:42:
[...]

Hmmz kan ze nog niet afspelen met album maar volgens mij zijn dit ARM-bestanden die je zo kan bestellen als ringtone dus ik heb ze niet zelf opgenomen hoor. en diegene van wie ik ze kreeg doorgestuurd ook niet en die speelt ze gewoon met een nokia af!

Ding speelt toch alles af realtone's en wav en mp3 enz... ??
Bij mij speeltie wel .AMR af (geen ARM dus, misschien 'n typo hier en daar)
Ik speel dit af met TCPMP (the Core Pocket Media Player) (opvolger Betaplayer)

Met album / WMP lukt 't idd niet! Excuses

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 21-09-2005 17:17 ]

Verwijderd

Vraag van een paar Delen geleden:

Door: sander-sp
Reg. datum: 29 september 2002
Is er nou een manier om alle foto's in 1 map op te laten slaan? Ik heb er al wat over gelezen, maar dat voorkomt niet dat er steeds nieuwe mappen worden aangemaakt. (501004 bijv.)

Is hier al een oplossing voor?? irriteer me mateloos aan al die rompslomp mappen

• FlorisB
...
150 euro duurder?
Qtek s110 - € 569,-
Ik betaalde voor mijn s100 550 euro.. (pdashop.nl prijzen)

Of heb je het over samen met een abonnement?

[ Voor 52% gewijzigd door FlorisB op 21-09-2005 17:40 . Reden: Verkeerde quote ]

• sjorsfeenema

sjorsfeenema

de mijne is mooier

CLB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:15:
[...]

Bij mij speeltie wel .AMR af (geen ARM dus, misschien 'n typo hier en daar)
Ik speel dit af met TCPMP (the Core Pocket Media Player) (opvolger Betaplayer)

Met album / WMP lukt 't idd niet! Excuses
Is idd. .AMR kan ze afspelen! met TCPMP cool maare nu het volgende probleem...
Hoe zet ik ze nu als ringtone?

die van hen is mooi....

• Mex

Mex

sjorsfeenema schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:02:
[...]

Is idd. .AMR kan ze afspelen! met TCPMP cool maare nu het volgende probleem...
Hoe zet ik ze nu als ringtone?
Ik ben bang dat dat niet zal gaan, ik ben ook nog geen programmatje tegen gekomen wat het zou kunnen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Nee kan volgens mij niet! Gewoon ff converteren!?

Trouwens (niet echt relevant maar toch)
ik heb tot nu toe 4 lampjes ontdekt op m'n SPV M500:

-Rood (knippert als batterij bijna op is)
-Oranje (knippert bij gemist gesprek, berichtje & brand voluit tijdens opladen)
-Groen (knippert altijd en brand voluit als die klaar is met opladen)
-Blauw (knippert tijdens Bluetooth)

Kennen jullie er nog meer?

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 21-09-2005 19:08 ]

• Mex

Mex

CLB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:53:

Dat zijn ze volgen mij!

Verwijderd

Na het probleem met het flashen van mn qtek (vorige pagina) te hebben verholpen, stak een nieuw, veel veel veel groter probleem de kop op.

het kwam na het hard resetten van mn qtek, na het flashen. Ik had dus rom versie 1.12.00 geinstalleerd, en deed n hard reset. Alles weer geinstalleerd, gewoon via active sync; 'Add/Remove programs', en het waren enkel programma's die er voor de hard reset ook opstonden.

Na het installeren wilde ik het apparaat middels de standby knop uitzetten, maar toen gebeurde het........ weer een hard reset. En na de verplichte instal periode gebonden aan deze hard reset wilde ik het apperaat uitzetten om het installeren van de programma's tot de volgende dag te laten wachten. Nu gaf hij weer een hard reset.

Nu ben ik enkele hard resets verder, en wil niets lukken; backup battery is vol, gewone battery ook, firmwire correkt geinstalleerd.

Het rare is dat de qtek wel werkt, tot je de standby knop indrukt, waarna hard reset volgt.

IK ZOU DIT GRAAG OP WILLEN LOSSEN WANT ANDERS KAN IK DE QTEK WEGKEILEN :(

bij voorbaat dank _/-\o_

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:39:
Na het probleem met het flashen van mn qtek (vorige pagina) te hebben verholpen, stak een nieuw, veel veel veel groter probleem de kop op.

het kwam na het hard resetten van mn qtek, na het flashen. Ik had dus rom versie 1.12.00 geinstalleerd, en deed n hard reset. Alles weer geinstalleerd, gewoon via active sync; 'Add/Remove programs', en het waren enkel programma's die er voor de hard reset ook opstonden.

Na het installeren wilde ik het apparaat middels de standby knop uitzetten, maar toen gebeurde het........ weer een hard reset. En na de verplichte instal periode gebonden aan deze hard reset wilde ik het apperaat uitzetten om het installeren van de programma's tot de volgende dag te laten wachten. Nu gaf hij weer een hard reset.

Nu ben ik enkele hard resets verder, en wil niets lukken; backup battery is vol, gewone battery ook, firmwire correkt geinstalleerd.

Het rare is dat de qtek wel werkt, tot je de standby knop indrukt, waarna hard reset volgt.

IK ZOU DIT GRAAG OP WILLEN LOSSEN WANT ANDERS KAN IK DE QTEK WEGKEILEN :(

bij voorbaat dank _/-\o_
Kun je aanspraak maken op garantie oid ? Het lijkt mij een groot genoeg probleem om eens terug langs de winkel mee te gaan.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
dafmay schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:50:
[...]

Kun je aanspraak maken op garantie oid ? Het lijkt mij een groot genoeg probleem om eens terug langs de winkel mee te gaan.
Zit je soft-reset knopje niet vast? probeer eens om je stylus een paar keer in dat gaatje te drukken om em los te krijgen. stylus in dat gaatje icm met de aan/uit knop geeft een hard reset namelijk.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• basset
CLB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:53:

Ik zat me af te vragen....(ik heb hem vandaag toch maar gehaald) In de manual staat de 1e keer 8 uur laden. Maar na 3 uur is die van mij nu ook groen. Moet ik hem er toch maar in laten zitten omdat het beter zou zijn voor de batterij of is ie nu goed?

Hop,hop,hop!

• CLB
  • Niet online

CLB

basset schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:18:
[...]

Ik zat me af te vragen....(ik heb hem vandaag toch maar gehaald) In de manual staat de 1e keer 8 uur laden. Maar na 3 uur is die van mij nu ook groen. Moet ik hem er toch maar in laten zitten omdat het beter zou zijn voor de batterij of is ie nu goed?
Gewoon eraf. Als mijn batterij leeg is is die ook in (hoogstens) 2 uur weer helemaal vol!

't Is een Lion batterij heh, die kunnen heel veel stroom aan

(is ook bij m'n 2100mAh oplaadbare batterijen, met 'n uurtje zijn die ook vol)

• basset
CLB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:21:
[...]

Gewoon eraf. Als mijn batterij leeg is is die ook in (hoogstens) 2 uur weer helemaal vol!

't Is een Lion batterij heh, die kunnen heel veel stroom aan

(is ook bij m'n 2100mAh oplaadbare batterijen, met 'n uurtje zijn die ook vol)
Ja, maar is het misschien niet zo dat ze bij de 1e keer ff goed overladen moeten worden?
(hoewel dat wat onlogisch klinkt, omdat hij nu gaat druppelladen d8 ik)

Hop,hop,hop!

• CLB
  • Niet online

CLB

basset schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:27:
[...]

Ja, maar is het misschien niet zo dat ze bij de 1e keer ff goed overladen moeten worden?
(hoewel dat wat onlogisch klinkt, omdat hij nu gaat druppelladen d8 ik)
Naja vol is vol! En hij gaat idd over op druppelladen

Verwijderd

Kassad schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:05:
[...]

Zit je soft-reset knopje niet vast? probeer eens om je stylus een paar keer in dat gaatje te drukken om em los te krijgen. stylus in dat gaatje icm met de aan/uit knop geeft een hard reset namelijk.
Ja, dank, dank dank, ik had al eerder het gevoel dat de soft reset knop anders aanvoelde, maarja, het was toch alleen een gat waar je je pennetje in moes ramme?

Mijn dank is uitermate groot _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:59:
[...]

Ja, dank, dank dank, ik had al eerder het gevoel dat de soft reset knop anders aanvoelde, maarja, het was toch alleen een gat waar je je pennetje in moes ramme?

Mijn dank is uitermate groot _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
hahaha geweldig :*) En toch zo eenvoudig. Waar een forum niet goed voor kan zijn _/-\o_

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:41
Hoe beschermen jullie het scherm als hij in je zak zit eigenlijk?
Ik heb geen HTC M/MDA C, dus weet niet of er iets van bescherming bij zit ;)

• Hoedje
Jasper schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:30:
Bij de T mobile MDA zit een screenprotector. Ik heb een M500, die ik nu al zonder bescherming sinds begin mei gebruik. Ik stop em dus gewoon in m'n broekzak (wel altijd alleen, want een broekzak is met de M500 goed gevuld :P). Hij is nog helemaal niet beschadigd _/-\o_ .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
Jasper schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:30:
Ik heb een paar maanden een brando screen protector gebruikt maar vond het maar niets. Ik gebruik nu niets, heb em altijd in mijn zak zitten en heb nul beschadigingen. Niet nodig dus.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Hoedje
Hoedje schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:01:
Ik heb een beetje vage vraag. Maar ik kan nu syncen via bluetooth. Dat is heel handig, maar het kan nog handiger. Want, eerst bluetooth aanzetten en dan in active sync naar sync via bluetooth gaan zijn nog best veel taps. Is er niet een klein programmaatje of een instelling, waardoor ik door één keer te tappen op een icoontje dit helemaal gebeurd (dus: bluetooth aan, syncen via bluetooth, bluetooth uit).
Ik kick even m'n eigen vraag. Dit lijkt me toch wel heel handig!

• Mex

Mex

Hoedje schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:50:
[...]

Bij de T mobile MDA zit een screenprotector. Ik heb een M500, die ik nu al zonder bescherming sinds begin mei gebruik. Ik stop em dus gewoon in m'n broekzak (wel altijd alleen, want een broekzak is met de M500 goed gevuld :P). Hij is nog helemaal niet beschadigd _/-\o_ .
Inderdaad, het scherm kan heel wat hebben, ik heb hem ook altijd in m'n broekzak en er zit nog geen enkel krasje op. Ik maak het schermpje wel af en toe schoon met TFTcleaner, daar gaat ie lekker van glimmen :P

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik heb de niet-Ultra-Clear versie, screenprotector van brando. Die is een klein beetje mat. Dat schrijft lekker en helpt prima tegen spiegelingen. Hij is ook een klein beetje stug, zodat je hem gemakkelijk op het scherm kunt aanbrengen.

Voor de Sony-Ericsson S700i van m'n vrouw had ik de ultraclear. Dat kreng was er moeilijk op te krijgen, er kwam stof op, dat ik er bij die niet goed afkreeg. Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven. Weer 10 Euro de vuilnisbak in.

[druk op een toets om verder te gaan]

• basset
Lamer_Deluxe schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:59:
Ik heb de niet-Ultra-Clear versie, screenprotector van brando. Die is een klein beetje mat. Dat schrijft lekker en helpt prima tegen spiegelingen. Hij is ook een klein beetje stug, zodat je hem gemakkelijk op het scherm kunt aanbrengen.

Voor de Sony-Ericsson S700i van m'n vrouw had ik de ultraclear. Dat kreng was er moeilijk op te krijgen, er kwam stof op, dat ik er bij die niet goed afkreeg. Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven. Weer 10 Euro de vuilnisbak in.
Ik vind ze allemaal niks...of ik ben te ongeduldig, maar bij mij blijven er maar luchtbelletjes onder zitten. Ik heb 2 keer die standaard protector gebruikt....2 keer was het niks (hoewel ik de eerste keer er maar anderhalve dag tegenaan heb hoeven te kijken. Dus ik weet niet of ik hem er af haal en nog een keer probeer te doen.

Hop,hop,hop!

• basset
Sorry mensen, maar ik kom er niet uit. Welke freeware tool doet nou hetzelfde als Spb pocket plus? Dus ook programma's echt afsluiten en mogelijkheden tot shortcuts op je "desktop"

Ik zoek me suf maar vind zoveel dat ik niet meer weet waar ik moet zoeken of op moet letten. 8)7

Ik lees eea ove dktoday, maar doet ie dat ook allemaal?

Hop,hop,hop!

• Mex

Mex

basset schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:28:
Sorry mensen, maar ik kom er niet uit. Welke freeware tool doet nou hetzelfde als Spb pocket plus? Dus ook programma's echt afsluiten en mogelijkheden tot shortcuts op je "desktop"

Ik zoek me suf maar vind zoveel dat ik niet meer weet waar ik moet zoeken of op moet letten. 8)7

Ik lees eea ove dktoday, maar doet ie dat ook allemaal?
DKtoday is ook freeware maar doet wat anders, het houd aantal minuten bij dat je belt etc.

Hier staan een aantal freeware progjes tussen die hetzelfde kunnen als SPB Plus:

http://www.ppc-phones.nl/index.php?pid=6

Vbar en GSPocketMagic

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:21:
Vraag van een paar Delen geleden:

Door: sander-sp
Reg. datum: 29 september 2002
Is er nou een manier om alle foto's in 1 map op te laten slaan? Ik heb er al wat over gelezen, maar dat voorkomt niet dat er steeds nieuwe mappen worden aangemaakt. (501004 bijv.)

Is hier al een oplossing voor?? irriteer me mateloos aan al die rompslomp mappen
Is hier een oplossing voor??? mss dat iemand weet via een regedit twaek dat het opgelost is??

Verwijderd

Ik kan met een e-mail adres van hotmail wat ik al jaren gebruik niet mn e-mails lezen via mn MDA Compact.. Er verschijnt de tekst mijn msn en dan houdt het op..

Met een nieuw e-mail adres wat ik net heb aangemaakt kom ik er wel in..

Waar kan dit aan liggen? En zijn er meer mensen met dit probleem...??

• dafmay
Ik ben van plan om een bureaulader/syncstation aan te schaffen bij http://www.mobiltec24.de. Ik heb hier vaker besteld en is een prima bedrijf, maar dat terzijde. Ik vroeg mij af of iemand al zo'n laadstation heeft aangeschaft ? Ps artikel nr is 14939.

Het handigst zou zijn om beschermrubbertje onderop toestel permanent te verwijderen. Die moet er namelijk iedere keer toch af voordat het toestel op laadstation kan worden geplaatst en dat is natuurlijk niet echt handig. Wb bescherming valt het wel mee denk ik. Ik ben zowiezo erg zuinig op mijn mobieltjes. Maar hoe het rubbertje het best te verwijderen ? Afsnijden moet kunnen denk ik zo, maar mischien is er een betere manier. Bijvoorbeeld door toestel open te schroeven enz...

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

basset schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:58:
Ik vind ze allemaal niks...of ik ben te ongeduldig, maar bij mij blijven er maar luchtbelletjes onder zitten. Ik heb 2 keer die standaard protector gebruikt....2 keer was het niks (hoewel ik de eerste keer er maar anderhalve dag tegenaan heb hoeven te kijken. Dus ik weet niet of ik hem er af haal en nog een keer probeer te doen.
Die bubbels kon ik meestal wel naar de randen wrijven. Of even met een plakbandje de protector gedeeltelijk lostrekken en weer terugleggen.

[druk op een toets om verder te gaan]

• FlorisB
Hi heeft een nieuw abonnement gelanceerd.. ONBEPERKT dataverbruik.. het heet het hi hiptop-abonnement.. Kost 25€ / maand.. Maar je moet wel zo'n dom toestel erbij kopen..
Weet iemand of je ook met de qtek s100 van dat internet gebruik kunt maken, t-mobile is hier namelijk niet echt te ontvangen (zuid-limburg hè)..
Lijkt me persoonlijk wel chill om 'permanente' GPRS verbinding te hebben.. Maar om daar nu weer 25/maand voor neer te leggen en of het ook werkt met de s100 + msn.. En niet die gare proxy's zoals nu bij imode van hi (heb ik nu, werkt voor geen meter)..

Meteen mijn 2e vraag dan maar..
Heb hier me s100, perfect toestel, al maandje of 4 inmiddels, en loop al vanaf het begin te kloten met imode.. (heb Hi PrePay Imode)..
Werkt perfect allemaal (gprs gedeelte dan).. kom ook leuk op pda.tweakers.net enzo, maar alleen http://imenu werkt niet..
Pocket internet explorer ziet het als een 'work connection' domein (omdat er geen punten in het domein zitten), en wil dus over de work connection.. Dus ik denk, gooi die imode daar ook op.. maar werkt dus niet.. Kom met geen mogelijkheid op http://imenu

Ow, er is 1 manier hoe ik er wel op kan komen.. Ben webdevver dus weet wat van headertjes enzo, lekker PHP file gemaakt met header("location: http://imenu"); erin, nou dan wil ie wel naar imenu maar niet de images daar laden...

Dus mijn vraag is, weet iemand hier een oplossing voor.. kan nu namelijk nieteens mijn imode tegoed opwaarderen en lekker imoden..

Misschien een andere browser?

Of lukt het jullie (Hi/KPN) gebruikers wel om op http://menu of http://imenu te komen?

TnQ :)

• basset
Weet iemand of er zoiets is als bijvoorbeeld PHP manuals, html manuals of tutorials op de PPC?
Dan heb ik het niet over alleen een pdf of zo, (mag wel) maar echt een naslagwerkje.

Of zaken als windows 2003 server en zo. Op de PPC is dat wel handig om eens een beetje te studeren.

Hop,hop,hop!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Weet iemand nog leuke tools met betrekking tot GPS?

ik bedoel, ik neem aan dat er wel meer programma's zijn dan TomTom en Route66 e.d. die gebruik kunnen maken van een GPS-muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
A_to_the_S schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:58:

ik bedoel, ik neem aan dat er wel meer programma's zijn dan TomTom en Route66 e.d. die gebruik kunnen maken van een GPS-muis...
Microsoft Pocket Streets 2005 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:58:

GPS Tuner (http://www.gpstuner.com/index.htm). Kan je je eigen route tracken, met gemiddelde snelheid/topsnelheid/afstand/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
dafmay schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:46:
Ik ben van plan om een bureaulader/syncstation aan te schaffen bij http://www.mobiltec24.de. Ik heb hier vaker besteld en is een prima bedrijf, maar dat terzijde. Ik vroeg mij af of iemand al zo'n laadstation heeft aangeschaft ? Ps artikel nr is 14939.

Het handigst zou zijn om beschermrubbertje onderop toestel permanent te verwijderen. Die moet er namelijk iedere keer toch af voordat het toestel op laadstation kan worden geplaatst en dat is natuurlijk niet echt handig. Wb bescherming valt het wel mee denk ik. Ik ben zowiezo erg zuinig op mijn mobieltjes. Maar hoe het rubbertje het best te verwijderen ? Afsnijden moet kunnen denk ik zo, maar mischien is er een betere manier. Bijvoorbeeld door toestel open te schroeven enz...
Ik heb er ook zoeen aangeschaft, via brando.
Mijn uitvoering is weliswaar zonder stekker, opladen gebeurt via USB.

Verder een prima dingetje, niet duur.

Maar wat bedoel je met rubbers wegsnijden?
De mijne pas direct in de houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
Weet iemand of het mogelijk is om een willekeurig volgorde van mp3's op mn M500 te zetten. Ik gebruik normaal Windows mediaplayer om mn muziek te syncen omdat deze ook converteert als de m500 het niet ondersteund.

Ik weet wel dat het mogelijk is om een playlist aan te maken gesorteerd op willekeurige volgorde in mediaplayer, maar dan moet ik handmatig passen en meten om er wat nummers op te zetten. Terwijl mediaplayer ook automatisch kan syncen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Domino schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:17:
[...]

Ik heb er ook zoeen aangeschaft, via brando.
Mijn uitvoering is weliswaar zonder stekker, opladen gebeurt via USB.

Verder een prima dingetje, niet duur.

Maar wat bedoel je met rubbers wegsnijden?
De mijne pas direct in de houder.
Het beschermrubbertje aan de onderkant van toestel moet worden geopend voordat je de usb-lader kan inpluggen. Hoe werkt dat dan met de bureaulader ? Lijkt mij nogal onhandig om steeds het rubbertje los te moeten maken voordat je 'm op de bureaulader kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dafmay praat over de SPV M500, waar dus idd 'n rubbertje aan de onderkant zit
Domino praat hoogstwaarschijnlijk over de MDA-compact, waar GEEN rubbertje aan de onderkant zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:40:
Domino praat hoogstwaarschijnlijk over de MDA-compact, waar GEEN rubbertje aan de onderkant zit ;)
Ah merci monsieur ;) Blijft toch de vraag, hoe het beschermkapje permanent te verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha waarschijnlijk wordt 't dan toch wegsnijden!

Maar als ik jouw was zou ik 't niet doen, ik vind 't rubbertje superhandig,
anders komt er overal stof in?

Dus:
-rubbertje permanent verwijderen en zo hop in de bureaulader (als dat gaat want SPV heeft
een andere vorm dan de MDA-compact en bureauladers zijn meestal gemaakt voor de MDA-compact dus)
-rubbertje permanent verwijderen, bureaulader kopen en deze niet gebruiken
-rubbertje niet verwijderen en telkens proberen om 'n in de bureaulader te doen (gaat dat dan wel?)
-geen rubbertje verwijderen, bureaulader kopen en 'm er proberen in te doen, met 't rubbertje er nog aan
-geen rubbertje verwijderen en geen bureaulader kopen

De keus is aan jouw

Rayman Ultimate is ook zeker 'n aanrader voor de PPC
(is echt werkelijk dezelfde game (zelfs qua graphics!!!) als Rayman Advance voor de GBA)

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 23-09-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort een Qtek S100 gebruiker en ik heb 2 vragen over deze telefoon.

1. Mijn batterijklepje is kapot en daar wil ik een nieuwe voor aanschaffen. Alleen is nu de vraag waar?
M.a.w. is er een bedrijf/persoon die deze onderdelen verkoopt. Ik heb de pdashop al geprobeerd, maar die kunnen mij niet helpen.

2. Ik heb al een hoop gelezen over het truukje van Orange world dat het "Gratis" internetten mogelijk maakt. Maar 1 ding is mij nog niet duidelijk.

Ik doe mee met het voetbal manager spel "Hattrick". Het adres hiervan is www.hattick.org. Maar als ik de site open via de "gratis" verbinding, dan kan ik niet inloggen op deze site. Ben ik verbonden met "Internet Access" dan lukt het wel. Hetzelfde probleem heb ik bij andere sites waarbij inloggen verplicht is.

Mijn vraag: Is er een manier om deze (of dit soort) sites openen op de gratis manier? Het grote Orange World topic kon mij geen antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:01:
Haha waarschijnlijk wordt 't dan toch wegsnijden!

Maar als ik jouw was zou ik 't niet doen, ik vind 't rubbertje superhandig,
anders komt er overal stof in?

Dus:
-rubbertje permanent verwijderen en zo hop in de bureaulader (als dat gaat want SPV heeft
een andere vorm dan de MDA-compact en bureauladers zijn meestal gemaakt voor de MDA-compact dus)
-rubbertje permanent verwijderen, bureaulader kopen en deze niet gebruiken
-rubbertje niet verwijderen en telkens proberen om 'n in de bureaulader te doen (gaat dat dan wel?)
-geen rubbertje verwijderen, bureaulader kopen en 'm er proberen in te doen, met 't rubbertje er nog aan
-geen rubbertje verwijderen en geen bureaulader kopen

De keus is aan jouw

Rayman Ultimate is ook zeker 'n aanrader voor de PPC
(is echt werkelijk dezelfde game (zelfs qua graphics!!!) als Rayman Advance voor de GBA)
Nah dat rubbertje kan er mijns inziens makkelijk af, veel stof komt er niet in. Ik heb het toestel altijd in de standaard holster als ik onderweg weg ben in de auto of op de fiets. Als het goed is past het toestel gewoon op de lader met het beschermkapjee geopend. Dus dat ga ik eerst maar eens bekijken zodra lader is gearriveerd.

Ik speel geen spelletjes behalve backgammon en soms soiltaire :)

Ps Ga je de BigStorageROM nou nog doen ? :z

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 23-09-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:10:
[...]

Ps Ga je de BigStorageROM nou nog doen ? :z
Uhm denk 't niet! Lijkt me allemaal veelste ingewikkeld. Jaja je moet 't wel goed doorlezen enzo, maar dat heb ik al 'n paar keer gedaan en ik denk nou niet van, eej dat is wel te doen CLB. Ik laat 't denk nu nog maar eventjes zitten en als ik er in de loop der tijd behoefte aan heb, wordt 't 'n ander verhaal

Ps. Die opmerking over Rayman was in 't algemeen bedoeld :*)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 23-09-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:22:
[...]

Uhm denk 't niet! Lijkt me allemaal veelste ingewikkeld. Jaja je moet 't wel goed doorlezen enzo, maar dat heb ik al 'n paar keer gedaan en ik denk nou niet van, eej dat is wel te doen CLB. Ik laat 't denk nu nog maar eventjes zitten en als ik er in de loop der tijd behoefte aan heb, wordt 't 'n ander verhaal
Geinig. Ik dacht er precies hetzelfde over, heb toch de stap gewaagd, bleek 100% mee te vallen, en geen spijt gehad :) Als je vragen hebt dan weet je mij te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:10:
Ik ben sinds kort een Qtek S100 gebruiker en ik heb 2 vragen over deze telefoon.

1. Mijn batterijklepje is kapot en daar wil ik een nieuwe voor aanschaffen. Alleen is nu de vraag waar?
M.a.w. is er een bedrijf/persoon die deze onderdelen verkoopt. Ik heb de pdashop al geprobeerd, maar die kunnen mij niet helpen.

2. Ik heb al een hoop gelezen over het truukje van Orange world dat het "Gratis" internetten mogelijk maakt. Maar 1 ding is mij nog niet duidelijk.

Ik doe mee met het voetbal manager spel "Hattrick". Het adres hiervan is www.hattick.org. Maar als ik de site open via de "gratis" verbinding, dan kan ik niet inloggen op deze site. Ben ik verbonden met "Internet Access" dan lukt het wel. Hetzelfde probleem heb ik bij andere sites waarbij inloggen verplicht is.

Mijn vraag: Is er een manier om deze (of dit soort) sites openen op de gratis manier? Het grote Orange World topic kon mij geen antwoord geven.
Orange World gaat door een proxy.

Hierdoor is niet alles mogelijk. Inlog systemen werken vaak met sessies die op de server beheerd worden. Om veiligheids redenen (of een beperking) worden deze sessies niet aangemaakt. Hierdoor werken log-in systemen over het algemeen niet. Bij een enkele site werkt het wel naar behoren.

Websites over https hebben er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
CLB schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:40:
Ik heb inderdaad een iMate Jam. Zonder bescherm rubber.
Maar het lijkt me dat het met rubber niet gaat passen in een bureaulader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om smsjes te sync-en? Of anderzins te kopiëren naar een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Domino schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:07:
[...]

Ik heb inderdaad een iMate Jam. Zonder bescherm rubber.
Maar het lijkt me dat het met rubber niet gaat passen in een bureaulader.
Ik moet het inderdaad nog zien, maar op de website van mobiltec24 wordt vermeld dat het gewoon past. Maar ook al past het dan nog zal ik zeer waarschijnlijk het beschermkapje er af halen. Is anders gewoon niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik oude rom versies vandaan kan halen? Ik heb namelijk tomtom navigator 5 kunnen gebruiken zonder enige problemen. Nu heb ik mijn rom geupdate naar:
Rom: 1.12.00WWE
Rom date: 05/28/05
Radio: 1.12
Protocool version: 1337.42
Extrom version: 1.12.550

Hierop draait tomtom niet meer :( Elke keer heb ik vastlopers als ik een langere route uitstippen en dan de kaar wil bekijken. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem of anders een link naar een oude rom versie? (weet zo niet meer welke rom ik erop had staan 1.0 en dan nog wat denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er niemand meer dan 200 nummers op een SE T610 die allemaal opd e qtek s100 moeten? Lukt mij dus niet allemaal... Kan er wel 200 doen, maar dan moet ik die andere dus handmatig bluetoothen ofzo? Kan het makkelijker?

Verwijderd

Ik heb de tutorial gebruikt om te proberen de firmware van mijn t-mobile mda compact te vervangen door de laatste qtek firmware.

Alles leek goed en er was al eht een en ander geupdate toen ineens mijn pc een blauw scherm gaf. Nu doet mijn telefoon niets meer. En een nieuwe poging om te update geeft eerst from to allebei leeg en daarna: error 150 rom upgrade utility error.

Iemand een oplossing?

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

FlorisB schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:41:
Hi heeft een nieuw abonnement gelanceerd.. ONBEPERKT dataverbruik.. het heet het hi hiptop-abonnement.. Kost 25€ / maand.. Maar je moet wel zo'n dom toestel erbij kopen..
Weet iemand of je ook met de qtek s100 van dat internet gebruik kunt maken, t-mobile is hier namelijk niet echt te ontvangen (zuid-limburg hè)..
Lijkt me persoonlijk wel chill om 'permanente' GPRS verbinding te hebben.. Maar om daar nu weer 25/maand voor neer te leggen en of het ook werkt met de s100 + msn.. En niet die gare proxy's zoals nu bij imode van hi (heb ik nu, werkt voor geen meter)..

Heb hier me s100, perfect toestel, al maandje of 4 inmiddels, en loop al vanaf het begin te kloten met imode.. (heb Hi PrePay Imode)..
Werkt perfect allemaal (gprs gedeelte dan).. kom ook leuk op pda.tweakers.net enzo, maar alleen http://imenu werkt niet..
Pocket internet explorer ziet het als een 'work connection' domein (omdat er geen punten in het domein zitten), en wil dus over de work connection.. Dus ik denk, gooi die imode daar ook op.. maar werkt dus niet.. Kom met geen mogelijkheid op http://imenu

Ow, er is 1 manier hoe ik er wel op kan komen.. Ben webdevver dus weet wat van headertjes enzo, lekker PHP file gemaakt met header("location: http://imenu"); erin, nou dan wil ie wel naar imenu maar niet de images daar laden...

Dus mijn vraag is, weet iemand hier een oplossing voor.. kan nu namelijk nieteens mijn imode tegoed opwaarderen en lekker imoden..

Of lukt het jullie (Hi/KPN) gebruikers wel om op http://menu of http://imenu te komen?

Ik heb nu een Samsung D500 met een abo van Hi. 225 minuten voor 30 euries. En 5 mb data voor 14 euries (poeh wat een geld :o) Kan ik de data bundel omzetten naar onbeperkt denk je??? voor hoeveel is dat??? *zucht* ben te lui om ze zelf te bellen, heb ik net een weekie terug gedaan :P

Vanaf donderdag heb ik de Qtek s100 trouwens (can't wait :P)

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

• FlorisB
MrSmee schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 03:08:
[...]
Ik heb nu een Samsung D500 met een abo van Hi. 225 minuten voor 30 euries. En 5 mb data voor 14 euries (poeh wat een geld :o) Kan ik de data bundel omzetten naar onbeperkt denk je??? voor hoeveel is dat??? *zucht* ben te lui om ze zelf te bellen, heb ik net een weekie terug gedaan :P

Vanaf donderdag heb ik de Qtek s100 trouwens (can't wait :P)
Ik zou het niet weten, moet je ze toch eventjes opbellen omdat je dan je contract wilt wijzigen.
(trouwens, dat onbeperkt alleen is 25/maand, daarbovenop moet je ook nog een Hi € abbonement hebben)

Heeft trouwens iemand al een oplossing voor mijn http://imenu -> work network probleem? :>

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:03:
Heeft er niemand meer dan 200 nummers op een SE T610 die allemaal opd e qtek s100 moeten? Lukt mij dus niet allemaal... Kan er wel 200 doen, maar dan moet ik die andere dus handmatig bluetoothen ofzo? Kan het makkelijker?
Kun je het niet via die SE sync software eerst naar je PC (bv outlook) syncen en dan
je MDA aansluiten en contactpersonen van Outlook met Active Sync syncen?

Zo moet het denk ik wel gaan ... 8)

DFF®

Verwijderd

FlorisB schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:41:

Kun je toch beter een T-Mobile Pocket Internet Totaal abonnement nemen voor 9,50 Euro p/m. Ook onbeperkt en je hoeft er niet zo'n toestel bij te kopen. Kan ook met een (geschikt) toestel dat je al hebt. Je mag het ook afsluiten bij een willekeurig abo vanaf Relax 150, aangeschaft bij een willekeurige partij (TMobile of derden).

Dat KPN is en blijft een teringdure toko, zowel vaste lijn, als mobiele handel. Stelletje schooiers zijn het

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:03:
Oplossing I:
Je moet met behulp van Floats Mobile Agent (FMA) al je T610
contacten op je comp zetten. Die gooi je dan in Outlook en dat sync je dan weer met je S100

Oplossing II:
Je kopieert 200 contacten naar je simkaart (op je T610) propt m in je S100 en kopieert ze weer naar t telefoongeheugen, wist de simkaart en herhaalt dit nog een (paar) keer totdat alle contacten zijn overgezet

Oplossing III:
Misschien kun je wel groepen contactpersonen versturen?
Doe je eerst die 200 in 1x en daarna groepen contactpersonen?

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 24-09-2005 12:08 ]

• FlorisB
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:55:
[...]

Kun je toch beter een T-Mobile Pocket Internet Totaal abonnement nemen voor 9,50 Euro p/m. Ook onbeperkt en je hoeft er niet zo'n toestel bij te kopen. Kan ook met een (geschikt) toestel dat je al hebt. Je mag het ook afsluiten bij een willekeurig abo vanaf Relax 150, aangeschaft bij een willekeurige partij (TMobile of derden).

Dat KPN is en blijft een teringdure toko, zowel vaste lijn, als mobiele handel. Stelletje schooiers zijn het
Tsjah, maar laat T-Mobile nou net rotontvangst hebben. KPN heb ik (bijna) overal ontvangst, Telfort al helemaal.
Achja, dat heb je hè.. In dat heuvelachtige limburg....

• Goeg
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-12-2021
dafmay schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:24:
[...]

Geinig. Ik dacht er precies hetzelfde over, heb toch de stap gewaagd, bleek 100% mee te vallen, en geen spijt gehad :) Als je vragen hebt dan weet je mij te vinden...
Met een beetje overtuigingskracht van mij ;)
En? Bevalt t nog steeds, Dafmay? 8)

Verwijderd

Kan iemand mij een link geven naar :

MA_DT_WWE_11200_119_11200_Ship.zip
of
MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe

want die link op de 1e pagina is kapot.
en ik heb 1 van deze updates nodig

Bedankt alvast

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:55:
[...]

Tis alleen zo vervelend dat ik dit abonnement al heb en een qtek ervoor heb aangeschaft.

Die 25 euro p.m. vind ik dan nog wel te doen, want ik weet bijna zeker dat ik het gebruik (irc, msn etc. :P) (ik vergeet dus liever maar dat er een goedkoper variant bestaat, want ik heb er gewoon niks aan ;()

EDIT: look what I found :+

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...AIT&rd=1#ebayphotohosting

Ik heb geen ervaring met ebay. Wil best 100 euro betalen hiervoor =) Heb geen pay pall... *zucht*

[ Voor 14% gewijzigd door MrSmee op 24-09-2005 15:24 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Heeft iemand ervaring met de Qtek-houders voor in de auto? Ben nog op zoek naar een goede houder. Ik ken wel iemand met een houder en hij is daar ontevreden over.

• dafmay
Goeg schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 12:44:
[...]

Met een beetje overtuigingskracht van mij ;)
En? Bevalt t nog steeds, Dafmay? 8)
:) Wat denk jij dan ? Erg goed _/-\o_ 't Is nu niet zo dat ik iedere ochtend uit m'n nest jump van blijdschap, maar het is zeker een goede aanvulling op een toch al zeer goed toestel. Zeer aan te raden. En voor de twijfelaars...gewoon doen ! Het is zo ongelofelijk makkelijk dat je er van staat te kijken als je het hebt gedaan :z

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Radical1980 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:31:
Heeft iemand ervaring met de Qtek-houders voor in de auto? Ben nog op zoek naar een goede houder. Ik ken wel iemand met een houder en hij is daar ontevreden over.
Ik heb sinds 2 weken een houder met z'n zuignap bij de halfords vandaan (een simpele universele zeg maar), voor 12.95 euro.
Geen problemen mee. Ruimte genoeg om 'm in de auto nog op te laden (voor de usb stekker). Zacht schuim aan de houder rondom.

Het gaat om deze

• Donaldinho
  • Laatst online: 17:09
Net een MDA Compact aangeschaft bij de tmobile winkel bij verlenging relax150 voor.. 59 euro. En dat terwijl ik gerekend had op de 300+ die de alle foonwebsites er voor vragen :p Leuk speelgoed..en nu 10 topics doorwerken! ;)

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkaw
  • Laatst online: 14-08 21:21
Radical1980 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:31:
Handyman of zo, zo'n stofzuigerslangen winkeltje, die had een perfecte voor mij. alles verstelbaar en een aanklikbare zuignapstengel erbij. Prima ding!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.