HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 10

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.291 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

xvanwaart schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:50:
[...]

Goed voor jou maar wat hebben wij aan deze info? Ik gebruik wel al die "ongein" en heb deze ook echt nodig voor mijn studie (geneeskunde). Misschien moet je de volgende keer iets langer de pro's en de con's tegen elkaar afwegen voordat je zo'n ding koopt...
Idd, dan ben je:

1. Of niet snugger genoeg om al die functies te kunnen gebruiken, in dat geval koop ook maar een ouderwetse typemachine ipv een computer
2. Vooraf niet gekeken dat het ding meer kon dan bellen, als je dat alleen wil dan ben je niet erg wijs als je een mobiel aanschaft zonder cijfertoetsen, met een levensgroot scherm (voor een mobiel althans)
3. Meestal ligt ergens tevreden over zijn of niet meer aan de gebruiker dan het apparaat. Evenals bijv. de discussie dat Linux/MAC OS X stabieler zouden zijn dan Win XP. Vroegere Windows versies waren instabiel, dat klopt. Echter, problemen met stabiliteit komen veelal door de gebruiker en laten de MAC OS X/Linux gebruikers nu veelal de meer ervaren computeraars zijn. Vandaar dat er meestal meer instabiliteitsproblemen zijn met Win XP.

Ofwel, wil je geen ongein, neem dan weer paard en wagen, alle apparatuur de deur uit en ga je eigen groentes verbouwen... pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:53:
Zijn hier en daar op het internet standaard skins te downloaden zodat dat die lelijke skin weg is. zoals hier: http://www.ppc-welt-commu...ty/showthread.php?t=70771
Ja precies, die gaf ik ook al aan, "IntelliPad & IntelliDial Skin Windows Original.zip" werkt bij mij prima.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:56:
-Daarbij heb ik ook Orange World (is dus internet) afgesloten a 6 euro per maand (dus 26,50 - 6 = 20,50 over om te bellen. 1 minuutje bellen kost 16 cent dus ik kan ook nog is 128 minuten per maand bellen.) Hiermee lees ik vaak m'n email of ik verstuur er 'n paar. Ik lees bijvoorbeeld GoT op m'n telefoon of check de tijden van het openbaar vervoer. Ook msn ik vaak als ik bijvoorbeeld in de trein zit. Voor die 6 euro per maand zou ik dit zeker aansluiten is gewoon top!
@ CLB.
Welk programma gebruik jij om van MSN gebruik te maken via Orange World ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:07:
[...]
@ CLB.
Welk programma gebruik jij om van MSN gebruik te maken via Orange World ??
http://mob.e-messenger.net/mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Ik kan geen SMSjes meer ontvangen :'( :'( :'(
Ik kan ze wel versturen.

iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 07:45:
Ik kan geen SMSjes meer ontvangen :'( :'( :'(
Ik kan ze wel versturen.

iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Heb ik ook gehad, ik heb een rom upgrade gedaan en mbv Sprite weer mijn 'oude' software teruggezet. Alles deed het goed, muv ontvangen sms en mms. Iemand anders tipte me dat je ipv een sprite restore gewoon alles moet installeren na de upgrade of harde reset. Dat heb ik gedaan, en nu werkt het weer goed. Ik weet niet het probleem bij jou dezelfde oorzaak heeft, hoop dat je er wat mee kunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goeg
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-12-2021
Heeft iemand nog een bij de MDA/i-Mate/etc. meegeleverde stereo headset liggen die niet gebtuikt wordt? Wil ik graag voor een paar euro's/biertjes/dankbetuigingen overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Mijn headset heb ik besteld via Dixons.nl stukken voordeliger dan PDAshop.nl of iets anders. Je moet wel de set van 15,99 hebben. Anderen passen niet.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:55:
[...]

Idd, dan ben je:

1. Of niet snugger genoeg om al die functies te kunnen gebruiken, in dat geval koop ook maar een ouderwetse typemachine ipv een computer
2. Vooraf niet gekeken dat het ding meer kon dan bellen, als je dat alleen wil dan ben je niet erg wijs als je een mobiel aanschaft zonder cijfertoetsen, met een levensgroot scherm (voor een mobiel althans)
3. Meestal ligt ergens tevreden over zijn of niet meer aan de gebruiker dan het apparaat. Evenals bijv. de discussie dat Linux/MAC OS X stabieler zouden zijn dan Win XP. Vroegere Windows versies waren instabiel, dat klopt. Echter, problemen met stabiliteit komen veelal door de gebruiker en laten de MAC OS X/Linux gebruikers nu veelal de meer ervaren computeraars zijn. Vandaar dat er meestal meer instabiliteitsproblemen zijn met Win XP.

Ofwel, wil je geen ongein, neem dan weer paard en wagen, alle apparatuur de deur uit en ga je eigen groentes verbouwen... pffff
Ja, de MDA is niet zomaar een toestel. Toch kan ik me wel iets bij de frustatie voorstellen. Ik heb nou namelijk al een paar keer gehad, dat als ik gebeld wordt, de telefoon simpelweg niet wil opnemen... :'( . Ik gebruik hem tegenwoordig dan ook voor van alles, behalve voor bellen. Sinds de update naar 1.12 krijg ik het geluid ook niet hard genoeg meer om iemand te kunnen verstaan. Heeft iemand misschien een idee waar dat aan ligt, want volgens mij zijn er mensen geweest met een soortgelijk probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:26:
[...]

Ander vraagje:

Als ik bv 06-12345678 intik, maakt ie daar (061) 234-5678 van in het scherm... Is daar nog wat aan te doen?
Ga naar Contacts ->tools->options->County/region=NEDERLANDSCH ! (en geen region code)
Vergeet ook niet om in je Settings bij [system] de Regional Settings op Nederlands te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Thanks... Laatste had ik al gedaan... Eerste nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXX99 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:57:
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben :

TomTom 5.00 doet het goed op mijn S100, maar na de upgrade naar 5.10 valt de S100 gewoon uit bij het opstarten van TomTom ! De enige manier is een soft reset, TomTom er weer af en weer een 5.00 versie installeren.
Ik had graag naar de 5.10 versie gegaan om checkpoint te kunnen gebruiken.
Iemand een idee ?
Ja ik heb precies hetzelfde probleem.
Standaard T-Mobile SDA nieuw uit doos verder geen andere software geïnstalleerd.
Toen TomTom 5.00 geïnstalleerd deze werkt goed. Update 5.10 (bakonl) geïnstalleerd en hetzelfde probleem als bij jou trad op.

Heb je al een oplossing? Of iemand anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:27:
[...]

Ja precies, die gaf ik ook al aan, "IntelliPad & IntelliDial Skin Windows Original.zip" werkt bij mij prima.
Heb je mss een idee waar de normale orange te downloaden zijn?? want die zijn nog veel mooier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

MikeyMan schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:26:
[...]

zeg, hoe vaak blijf jij die vragen hier zo neergooien?
Totdat het merendeel is beantwoordt lijkt mij. GoT is er toch niet voor niks. En ik kick die vragen niet om het uur ofzo hoor, dus ik zie er geen probleem in? Als meerdere mensen wat gaan zeggen, zal ik wel bij mezelf na gaan denken: 'ohw het is toch wel heel erg storend' maar als jij bijvoorbeeld 'n antwoord had gegeven was die vraag dus al geskipt van m'n question-list ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

WizZie- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:20:
Bedankt CLB voor je grote antwoord. Maar vind je 32,50 niet heel veel per maand? (Ik ben maar een arm studentje :P)
NP. Ja 32,50 is idd wel veel (ik ben dus ook 'n arme student) Ik ben ooit begonnen met 'n 1 jarig 30 abbo (daar kreeg ik toendertijd 'n gratis SE K700i bij, wat natuurlijk 'n superaanbieding was) Toen ik mocht verlengen was de SPV bij 2 jarig 22,50 nog steeds 250 euro ofzo, toen dacht ik naja dan maar 32,50 per maand (SPV gratis) Dus ik betaal wel heel veel per maand, maar toestel was gratis en het beltegoed is onbeperkt houdbaar. Dus als straks m'n abbo afloopt kan ik er nog 6 jaar van doen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hoe resco table soccer installeren? Hij geeft een VGA fout als ik het programma open???

Wil em installeren op mijn MDA Compact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

CLB schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:18:
[...]
Dus ik betaal wel heel veel per maand, maar toestel was gratis en het beltegoed is onbeperkt houdbaar. Dus als straks m'n abbo afloopt kan ik er nog 6 jaar van doen
Serieus :S Dat kan ik me niet voorstellen namelijk, contract voorbij + opgezegd = weg beltegoed, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:18:
[...]

toen dacht ik naja dan maar 32,50 per maand (SPV gratis) Dus ik betaal wel heel veel per maand, maar toestel was gratis en het beltegoed is onbeperkt houdbaar. Dus als straks m'n abbo afloopt kan ik er nog 6 jaar van doen
Hahahaha, ik doe er niet eens 14 dagen mee 8)7 bel gedrag van de nederlanders is zeer verschillend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
Mex schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:30:
[...]

Serieus :S Dat kan ik me niet voorstellen namelijk, contract voorbij + opgezegd = weg beltegoed, lijkt me.
Toch werkt het bij Orange echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kun je dan niet over naar een goedkoper abbo? Na de contract-afloop datum...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Klopt, je overige abbogeld wordt omgezet naar Prepaid. Nog een toppertje in het beleid van Orange.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ik heb een probleem:

Doordat (denk ik) mijn reset knop vast zit in ingedrukte positie zorgt een druk op de aan/uit knop nu elke keer voor een harde reset.

Weet iemand trucjes om de hard reset knop weer goed te zetten? Of wordt dit een tripje richting T-Mobile?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:47:
Heb je mss een idee waar de normale orange te downloaden zijn?? want die zijn nog veel mooier..
Ik zit even rond te zoeken maar ik kan ze niet vinden. Die standaard versies waren al lastig te vinden. Misschien zou je het kunnen vragen bij xda-developers.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste post op het GoT-forum na lange tijd gelezen te hebben. Ik zal mij dan ook even voorstellen. Ik ben Thomas Timmers ben bijna 17 jaar oud/jong. En mijn hobby + opleiding is informatica.

Nu mijn vraag is:
Ik heb sinds deze avond een Qtek S100. Ben er tot nu toe zeer tevreden van. Maar ik heb hier nog een Bluetooth Access Point van D-Link (DBT-900AP) liggen. Is het mogelijk om via zo'n module, die aangesloten is op een router, op internet te gaan?
Zodat mijn pc niet altijd moet opstaan.

Indien ik dit al eerder gevraagd heb veronderschuldig ik mij. Maar heb bij het doorzoeken van die forum niets gevonden dat mij kan helpen.

Dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:08:
[...]

Heb ik ook gehad, ik heb een rom upgrade gedaan en mbv Sprite weer mijn 'oude' software teruggezet. Alles deed het goed, muv ontvangen sms en mms. Iemand anders tipte me dat je ipv een sprite restore gewoon alles moet installeren na de upgrade of harde reset. Dat heb ik gedaan, en nu werkt het weer goed. Ik weet niet het probleem bij jou dezelfde oorzaak heeft, hoop dat je er wat mee kunt...
Ja, inderdaad ik had em gehard-reset, daarna een volledige Sprite Backup terug gezet.
Toen bleek dat ik geen smsjes meer kon ontvangen en me camera deed freaky na het maken van een foto.

Maar nu ik gehard-reset heb en daarna gewoon alleen me Sprite Backup van me docs en smsjes en contactpersonen enzo terug heb gezet, doet hij het het nog steeds niet.
Me camera doet het wel naar behoren :S
iemand tips?

[ Voor 7% gewijzigd door A_to_the_S op 16-09-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jentae schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:08:
Klopt, je overige abbogeld wordt omgezet naar Prepaid. Nog een toppertje in het beleid van Orange.
Idd Orange is echt lomp bezig soms:

- Onbeperkt je beltegoed bewaren
- Je kunt onbeperkt op internet voor maar 6 euro per maand
- Smsen kost buiten je smsbundel ook het zelfdeals binnen die bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Nah... echt stom...

Als je met Sprite een backup maakt van je SMSjes en je wilt hem daarna terug zetten (na een harde reset) kan je geen berichten meer ontvangen.

Echt nep...

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
A_to_the_S schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 23:14:
Nah... echt stom...

Als je met Sprite een backup maakt van je SMSjes en je wilt hem daarna terug zetten (na een harde reset) kan je geen berichten meer ontvangen.

Echt nep...
Dat ziet er uit als een contradictie :P

• Mex

Mex

Jentae schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:08:
Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen, slimme manier van klanten binding trouwens :*)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Mex schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 08:40:
[...]

Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen, slimme manier van klanten binding trouwens :*)
Eigenlijk niet, als je dat bijv. alleen doet bij een abonnement, dan behoud je abonnees en blijft er geld binnenkomen. Die prepaid klanten geven nix uit, want die maken alleen maar hun geld op...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Oke dilemma, ik ga een week op vakantie en wil geen telefoon meenemen...Wat zouden jullie doen om je data te behouden op je telefoon??

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik weet niet of meer mensen dit hebben:

Als ik een bestand via bluetooth over wil zenden naar een ander bluetooth apparaat (telefoon, pc), dan gaat dit onwijs traag voordat de ander de melding krijg, wil je dit accepteren.

Zoals gisteren wilde ik een plaatje/fotootje van 50 Kb overzenden naar een T610 dmv bluetooth. Na 10 minuten kreeg de ander nog steeds niet de melding, van wil je het bestand accepteren. :O

Als ik het verzenden wil annuleren, dan loop de M500 vast.

Device pairen en dan verzenden, hetzelfde probleem.

Met tomtom, geen probleem. Plantronics headset, ook geen probleem.

Extra info:
Orange M500
Rom versie: 1.12.00 WWE (van de orange site)
Radio versie: 1.12.00
Protocol versie: 1337.42
ExtRom versie: 1.12.172 WWE

Iemand een idee, wat er hier aan de hand is?

@Rogier123:
Je telefoon tijdens de vakantie aan de oplader houden?

[ Voor 5% gewijzigd door _Rayman_ op 17-09-2005 11:43 ]

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:27:
Ik heb sinds deze avond een Qtek S100. Ben er tot nu toe zeer tevreden van. Maar ik heb hier nog een Bluetooth Access Point van D-Link (DBT-900AP) liggen. Is het mogelijk om via zo'n module, die aangesloten is op een router, op internet te gaan?
Zodat mijn pc niet altijd moet opstaan.
Dit is niet mogelijk doordat de bluetooth-stack van de Magician/S100 niet het bluetooth netwerk profiel ondersteund.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:35:
Oke dilemma, ik ga een week op vakantie en wil geen telefoon meenemen...Wat zouden jullie doen om je data te behouden op je telefoon??
Maak eerst een backup op je sd kaart mbv xbackup. Zorg daarna dat alle notifications uitstaan. Zet voor de zekerheid de backlight uit en zorg dat de accu volledig is geladen. Daarmee zingt ie zonder problemen de hele week door. En mocht het fout gaan dan kun je de backup weer terug zetten.

-

• dafmay
Juicy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:31:
[...]

Maak eerst een backup op je sd kaart mbv xbackup. Zorg daarna dat alle notifications uitstaan. Zet voor de zekerheid de backlight uit en zorg dat de accu volledig is geladen. Daarmee zingt ie zonder problemen de hele week door. En mocht het fout gaan dan kun je de backup weer terug zetten.
Ik blijf dit toch uiterst merkwaardig vinden aan het toestel/windows software. Waarom is het niet mogelijk om het toestel gewoon helemaal uit te zetten mét behoud van data ??? Ik bedoel een pc kun je toch ook helemaal uit zetten en alles blijft behouden.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

dafmay schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:39:
[...]

Ik blijf dit toch uiterst merkwaardig vinden aan het toestel/windows software. Waarom is het niet mogelijk om het toestel gewoon helemaal uit te zetten mét behoud van data ??? Ik bedoel een pc kun je toch ook helemaal uit zetten en alles blijft behouden.
Bij windows wordt alles op een hardeschijf opgeslagen (magnetisch). Bij een flash geheugen, moet er een spanning op blijven staan, als ben je alles kwijt.

Gebruik anders een tijdschakelaar, die elke dag b.v. 1 uurtje even je phone bij laad. B)

• dafmay
_Rayman_ schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:08:
[...]

Bij windows wordt alles op een hardeschijf opgeslagen (magnetisch). Bij een flash geheugen, moet er een spanning op blijven staan, als ben je alles kwijt.
Ah duidelijk, wel erg onhandig. Maar als je gegevens in storage opslaat dat zou het geen problemen moeten geven, toch ? Dan loopt de accu van toestel leeg en kun je 'm daarna gewoon weer opladen en gebruiken.

• Hoedje
[...]

Gebruik anders een tijdschakelaar, die elke dag b.v. 1 uurtje even je phone bij laad. B)
Ehm, die generalisatie mag je nu echt niet meer maken. NAND geheugen (wat bijv. in de iPod Nano zit) is gewoon solid state, oftewel ook zonder stroom blijven de gegevens behouden en het is ook mogelijk dat geheugen heel vaak te herschrijven...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

[...]

Gewoon doen! thnx _/-\o_

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
heb net een mda gekocht en wilde die t-mobile meuk eraf halen, maar de linkjes in de startpost werken niet meer. Weet iemand waar ik die meuk vandaan kan halen?

ik heb the search gebruikt dus dat kan opzich achterwege gelaten worden :)

btw ik krijg de mda maar niet gesynced over bluetooth, kan iemand mijn de juiste richting op wijzen? ik gebruik de widcomm driver en active sync 3.8. Maar om de een of andere reden wil hij niet com poort 9 zien als de poort die een connectie heeft met de mobiel, terwijl dit wel de poort is waar widcomm activesync op geinstalleerd heeft.

[ Voor 62% gewijzigd door justice strike op 17-09-2005 17:57 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Verwijderd

Je moet gewoon bij die link zijn, maar een paar takken terug. De folder zelf is vervangen door een andere. (Ik heb zelf nog niets gedaan, alleen ff gekeken toen die link niet werkte)

Tja bluetooth met activesync werkt de ene keer wel de andere niet. gewoon ook paar keer bt uitzetten (zowel op MDA als PC) en active sync ook. Bij mij staat active sync op COM3 en Bluetooth serieel op COM4 (inbound COM4 op MDA staat ook aangevinkt maar of ie het daardoor soms wel of niet doet betwijfel ik). Ik weet ook niet zeker of je activesync als gast of als standaard moet instellen voor je kan internetten over activesync.

• justice strike
  • Laatst online: 08-08 09:26
ik heb het geprobeerd maar zowel de logo's als de updates (de firmware heb ik niet geprobeerd daarik die niet wou installeren)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
_Rayman_ schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:40:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben:

Als ik een bestand via bluetooth over wil zenden naar een ander bluetooth apparaat (telefoon, pc), dan gaat dit onwijs traag voordat de ander de melding krijg, wil je dit accepteren.

Zoals gisteren wilde ik een plaatje/fotootje van 50 Kb overzenden naar een T610 dmv bluetooth. Na 10 minuten kreeg de ander nog steeds niet de melding, van wil je het bestand accepteren. :O

Als ik het verzenden wil annuleren, dan loop de M500 vast.

Device pairen en dan verzenden, hetzelfde probleem.

Met tomtom, geen probleem. Plantronics headset, ook geen probleem.
laat ik nou precies hetzelfde probleem hebben met mijn spv m500 en de T610 van een collega van me.. :/

mischien dat blauwtanden met dit model sony ericsson gewoon niet mogelijk is of zo...

voor de rest werkt bleutooth perfect..

iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:35:
Ter aanvulling op de reeds gegeven tips. Mischien handig om ook het toestel op flight mode te zetten. Dat zou ook aardig wat accu-power moeten schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Laatst online: 27-12-2023
Je kunt ook een backup tool installeren zoals sprite backup. deze heb ik dan op me MMC geinstalleerd op de PDA van me ouders. die vergeten dat ding ook aan de lader te zetten en dan kan ik telkens de boel er opnieuw opzetten. maargoed:

1.backup tool installeren op MMC (die kan je later terugvinden met file explorer als je alles kwijt bent)
2.backup maken en ook op MMC bewaren.
3.na de vakantie MDA starten en backup terugzetten en voilá

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Laatst online: 19:54
Kan je je tel niet gewoon een week lang aan de lader houden? Zodra 'ie vol zit laadt ie toch niet meer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
Rockafello schreef op zondag 18 september 2005 @ 01:58:
Je kunt ook een backup tool installeren zoals sprite backup. deze heb ik dan op me MMC geinstalleerd op de PDA van me ouders. die vergeten dat ding ook aan de lader te zetten en dan kan ik telkens de boel er opnieuw opzetten. maargoed:

1.backup tool installeren op MMC (die kan je later terugvinden met file explorer als je alles kwijt bent)
2.backup maken en ook op MMC bewaren.
3.na de vakantie MDA starten en backup terugzetten en voilá
Of nog simpeler, een self-extracting backup maken mbv. Sprite. Dit kan in de advanced settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Sander-B schreef op zondag 18 september 2005 @ 01:59:
Kan je je tel niet gewoon een week lang aan de lader houden? Zodra 'ie vol zit laadt ie toch niet meer bij?
Tuurlijk kan dat. Ik snap het probleem ook niet en al helemaal niet de oplossing met een tijdschakelaar. :?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vind de batterij het wel niet zo heel prettig als ie een week lang none-stop wordt opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Laatst online: 13:44
Indien je de telefoon "thuis" laat zorg dat je flightmode aan hebt staan, toestel uitschakelen en dan kan ie er makkelijk een week tegenaan.... (zorg dat je geen herrineringen die week hebt staan, of de wekker!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:12:
Misschien vind de batterij het wel niet zo heel prettig als ie een week lang none-stop wordt opgeladen.
Hij gaat gewoon over op druppelladen oid. De batterij merkt er dus helemaal niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan zou het dus wel kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Als ik mijn simkaart wil omwisselen. Ik neem aan eerst een soft reset en daarna meteen de batterij eruit ?

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 18-09-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al aardig wat afgezocht, maar nog niemand gevonden met hetzelfde probleem.

Mijn mda compact (heb hem nu 3 dagen) vind de storage card wel, maar de bestanden die ik erop heb gezet niet meer. bij settings>memory geeft ie wel aan dat een gedeelte van de kaart gebruikt is (komt overeen met de bestanden die erop staan/stonden). Maar als ik via file explorer naar de storage card ga staan ze er niet meer op.

Ik kan er wel nieuwe bestanden opzetten en die blijven ook staan.

Iemand bekend met dit probleem? of anders een manier om dat kaartje te formatteren?

edit : Op mn pc vind ik de bestanden ook niet (via mobile device)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
dafmay schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:18:
Als ik mijn simkaart wil omwisselen. Ik neem aan eerst een soft reset en daarna meteen de batterij eruit ?
Heb al een paar keer mijn sim gewisseld, gewoon de batterij eruit halen en de sim eruit.
Daarna weer de sim erin batterij erin en toestel aanzetten. Geeft hetzelfde effect bij mij als een softreset. Dus je merkt er niet veel, of dit de juiste methode is weet ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:11
Ik heb een probleempje waar ik niet uit kom :(
Als ik mijn e-mail ophaaln (via mijn eigen exchange server met IMAP4) krijg ik alleen een deel van de source van de mails te zien op mijn MDA. Weet iemand waar dat aan ligt of hoe ik dat kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

justice_strike schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:05:
heb net een mda gekocht en wilde die t-mobile meuk eraf halen, maar de linkjes in de startpost werken niet meer. Weet iemand waar ik die meuk vandaan kan halen?
Zeer complete T-Mobile ontmeuk tutorial by Animal_X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
  • Laatst online: 06-09 10:47
Ben erachter gekomen dat ik met de speaker aan de achterkant kan bellen door de groene knop 2 sec. in te houden. Het nadeel is natuurlijk dat iedereen het gesprek kan meegenieten. Klopt het dat de phonespeaker niet soldeerd is(is die wel te solderen?). En ik las op xda.developers dat je het beste een nokia 6600 series speaker kunt gebruiken, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Nachtapotheker schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:35:
Ik heb een probleempje waar ik niet uit kom :(
Als ik mijn e-mail ophaaln (via mijn eigen exchange server met IMAP4) krijg ik alleen een deel van de source van de mails te zien op mijn MDA. Weet iemand waar dat aan ligt of hoe ik dat kan verhelpen?
ik zou eens zoeken op google op blackberry + exchange daar is meer informatie over te vinden
over dit onderwerp die blackberry's zijn speciaal voor dit doel ontworpen want de attachments worden eruit gefilterd etc.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:56
DutchieSmokah schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:21:
Ben erachter gekomen dat ik met de speaker aan de achterkant kan bellen door de groene knop 2 sec. in te houden.
Als je de manual had gelezen dan had je dit al veel eerder geweten ....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond tezamen.
Ik ben sinds eergister ook een trotse bezitter van een Orange SPV M500. Nou heb ik niet specifiek een vraag over het apparaat, maar meer over m'n abonnement. (Apparaat is erg leuk, zeker voor maar 75 euro)

Op de prijslijst van Orange zie ik bij "Orange world - Internet Access" staan dat de eerste 2 mb gratis zijn en er daarna 3 euro per mb betaald moet worden. Dit strookt niet met wat ik hier lees (6 euro onbeperkt).

Kan iemand mij hier opheldering over geven, want ik wil niet ineens veel meer betalen doordat ik aan het MSNen ben in de bus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:50:
Goedenavond tezamen.
Ik ben sinds eergister ook een trotse bezitter van een Orange SPV M500. Nou heb ik niet specifiek een vraag over het apparaat, maar meer over m'n abonnement. (Apparaat is erg leuk, zeker voor maar 75 euro)

Op de prijslijst van Orange zie ik bij "Orange world - Internet Access" staan dat de eerste 2 mb gratis zijn en er daarna 3 euro per mb betaald moet worden. Dit strookt niet met wat ik hier lees (6 euro onbeperkt).

Kan iemand mij hier opheldering over geven, want ik wil niet ineens veel meer betalen doordat ik aan het MSNen ben in de bus...
Als je je instellingen niet veranderd kun je idd maar 2 mb aan data versturen
als je daarentegen naar www.leukbellen.nl/OrangeWorld gaat en je de gegevens
zo overneemt op je SPV M500 kun je onbeperkt internetten!
Is al vaker beantwoordt heh, volgende x ff de search-functie gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xvanwaart schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:50:
[...]

Goed voor jou maar wat hebben wij aan deze info? Ik gebruik wel al die "ongein" en heb deze ook echt nodig voor mijn studie (geneeskunde). Misschien moet je de volgende keer iets langer de pro's en de con's tegen elkaar afwegen voordat je zo'n ding koopt...
Lees mijn andere berichten maar.
En heb zeker de pros tegen de cons afgewogen. Maar als je dan bemerkt dat sommige functies niet naar behoren werken. Luidspreker (veel te zacht) en soft/hard reset om de 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey jongens,

Ik heb een vraagje over het emailen op de MDA Compact. Ik kan in 'messaging' een account toevoegen en dan werkt alles wel.. alleen..

Je hebt standaard 3 mapjes: MMS, Outlook E-Mail en Text Messages.

In het eerste mapje komen de MMS in de tweede de mailtjes die je synct met je pc outlook en in de laatste natuurlijk je SMSjes.

Als ik echter een account aan ga maken voor mijn mail, dan maakt ie nog een map aan :S en dat wil ik niet, hoe kan ik ervoor zorgen dat de standaard 'Outlook E-Mail'-map mijn email ontvangt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Ik loop vast met de BigStorageROM uitvoering. Ik heb handleiding gevolgd op :http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=416.0. Alle stappen zijn 100% goed verlopen.

Ik krijg bij stap 6, punt 3 de bootloader niet zo ver dat ie de mksBigStorage.nb1 herkend :( Heeft iemand mischien een werkende versie die ik kan dl-en ? Bij voorbaat zeer bedankt voor de hulp.

:) Ik heb het al opgelost en nu dus een werkend toestel mét bigstoragerom...perfect !!!

[ Voor 65% gewijzigd door dafmay op 19-09-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkes schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:17:
[...]

Dit is niet mogelijk doordat de bluetooth-stack van de Magician/S100 niet het bluetooth netwerk profiel ondersteund.
Is het dan niet mogelijk om een andere bluetooth stack te installeren? Ik ben hier namelijk ook een tijdje mee bezig maar het wil helaas nog niet lukken :S heb een router met bluetooth ondersteuning, ( de livebox).
Ik heb zelf al geprobeerd met een of andere bluetooth stack van toshiba maar dat vond de MDA niet zo leuk, moest hem een hard-reset geven om de bluetooth weer werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 18:07
:( :(
Heb sinds begin vorige week PocketInternet. Op zich erg cool natuurlijk, maar ik vond het wel een goed idee om dus de hele tijd MSN te draaien, elk uur mn mail te checken en een RSS-reader constant te laten draaien. M.a.w. constant de GPRS-verbinding actief.
Nu heb ik al twee keer (vrijdag en vandaag) klachten gehad dat mensen me niet kunnen bereiken. "Deze telefoon is op dit moment niet bereikbaar".
Op de MDA is niets te zien, gewoon alleen GPRS-verbinding actief. Maar hij is dus mooi onbereikbaar.
Ik ga maar weer terug naar mijn oude gewoonte om af en toe handmatig GPRS te connecten en weer te verbreken als ik klaar ben.
Leuk toestel hoor, heb hem nu een maand of 10. Maar er zitten toch wel rare fratsen in. Al 3 keer complete 1GB sd-kaartje spontaan gewist. En nu dit onbereikbaar-gedoe.
Maar toch moet ik er niet aan denken om een ander toestel te hebben :)
ROM: 1.11.00 WWE
Radio: 1.11.00
ExtROM: 1.11.129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een pakje vraagjes:

ik ben m'n instellingen kwijt om te internetten via de USB-sync-kabel (op de een of andere manier ergens verloren gegaan?) en heb deze (ook met search deze keer O-) ) niet kunnen vinden. Weet iemand hoe ik dit kan instellen/waar ik kan vinden hoe het moet?

Met die gratis orange world, kan ik dan ook gewoon msn messenger daarover laten lopen of moet ik dan een of andere webmessenger gebruiken?
Zo ook de vraag met andere programma's als email enzo...

bij voorbaat dank! (snelle replies hier, bevalt me wel :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Laatst online: 17:59
Vandaag even mijn mda voorzien van een Big storage upgrade.. NOT..

Doet het dus mooi niet meer, maar ook de backupo krijg ik niet terug via de bootloader, na het 100 % de error en na de reset blijft die zo dood als een pier, ik kan alleen nog terug naar de bootloader. Kan iemand mij mssn verder helpen?

Ik gebruikte de qtec rom uit de Startpost (1.12 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:38:
weer een pakje vraagjes:

ik ben m'n instellingen kwijt om te internetten via de USB-sync-kabel (op de een of andere manier ergens verloren gegaan?) en heb deze (ook met search deze keer O-) ) niet kunnen vinden. Weet iemand hoe ik dit kan instellen/waar ik kan vinden hoe het moet?

bij voorbaat dank! (snelle replies hier, bevalt me wel :) )
Als je een Active Sync verbinding hebt dan zou het internetten via USB ook gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:38:
weer een pakje vraagjes:

Met die gratis orange world, kan ik dan ook gewoon msn messenger daarover laten lopen of moet ik dan een of andere webmessenger gebruiken?
Zo ook de vraag met andere programma's als email enzo...
Ik gebruik daar Emessenger voor (je kunt 't niet laten lopen via de normale MSN Messenger die al op je telefoon stond) Voor emails ga ik gewoon naar gmail.com / hotmail.com werkt best snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:21:
[...]

Is het dan niet mogelijk om een andere bluetooth stack te installeren? Ik ben hier namelijk ook een tijdje mee bezig maar het wil helaas nog niet lukken :S heb een router met bluetooth ondersteuning, ( de livebox).
Ik heb zelf al geprobeerd met een of andere bluetooth stack van toshiba maar dat vond de MDA niet zo leuk, moest hem een hard-reset geven om de bluetooth weer werkend te krijgen.
Er zijn hier mensen mee bezig geweest en die kwamen uit bij de BlueSoleil (?) stack. Wil je het precies weten moet je ff zoeken in de voorgaande delen of op:

forum.xda-developers.com

Wat ik me wel kan herinneren dat je na gebruik je magician moest softresetten. In de praktijk dus niet erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
TeunVR schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:42:
:( :(
Heb sinds begin vorige week PocketInternet. Op zich erg cool natuurlijk, maar ik vond het wel een goed idee om dus de hele tijd MSN te draaien, elk uur mn mail te checken en een RSS-reader constant te laten draaien. M.a.w. constant de GPRS-verbinding actief.
Nu heb ik al twee keer (vrijdag en vandaag) klachten gehad dat mensen me niet kunnen bereiken. "Deze telefoon is op dit moment niet bereikbaar".
Op de MDA is niets te zien, gewoon alleen GPRS-verbinding actief. Maar hij is dus mooi onbereikbaar.
Ik ga maar weer terug naar mijn oude gewoonte om af en toe handmatig GPRS te connecten en weer te verbreken als ik klaar ben.
Leuk toestel hoor, heb hem nu een maand of 10. Maar er zitten toch wel rare fratsen in. Al 3 keer complete 1GB sd-kaartje spontaan gewist. En nu dit onbereikbaar-gedoe.
Maar toch moet ik er niet aan denken om een ander toestel te hebben :)
ROM: 1.11.00 WWE
Radio: 1.11.00
ExtROM: 1.11.129
Ik heb hetzelfde probleem. Ook SMS berichten komen pas aan als ik de flight mode even aan en uit zet. Het probleem lijkt te ontstaan na het terugzetten van een sprite back-up. Ik heb een hard reset uitgevoerd en alles opnieuw geinstaleerd en ben het probleem (nog) niet opnieuw tegen gekomen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Mensen die problemen met Big-Storage hacks hebben, zouden misschien contact met mij kunnen opnemen, 't liefst via MSN, of kom langs als je in de buurt van Tilburg woont :P

Wellicht zou mijn MSN-adres in de topicstart kunnen komen, zodat mensen met Big-Storage-problemen een aanspreekpunt hebben...

[ Voor 29% gewijzigd door jpiscaer op 19-09-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:50:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ook SMS berichten komen pas aan als ik de flight mode even aan en uit zet. Het probleem lijkt te ontstaan na het terugzetten van een sprite back-up. Ik heb een hard reset uitgevoerd en alles opnieuw geinstaleerd en ben het probleem (nog) niet opnieuw tegen gekomen.
Heb ik (tot nu toe) volgens mij geen last van, ben toch al regelmatig gebeld, en heb eigenlijk continu een gprs verbinding. Alleen als ik bel of wordt gebeld, gaat de gprs verbinding even uit de lucht...

Ik heb:

ROm version: 1.12.00 WWE
Radio version: 1.12.10
ExtROM version: 1.12.128 WWE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Laatst online: 17:59
Jainoxi schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:55:
Mensen die problemen met Big-Storage hacks hebben, zouden misschien contact met mij kunnen opnemen, 't liefst via MSN, of kom langs als je in de buurt van Tilburg woont :P

Wellicht zou mijn MSN-adres in de topicstart kunnen komen, zodat mensen met Big-Storage-problemen een aanspreekpunt hebben...
Nou kom maar even op met je msn adres.. :) Ik kan wel wat hulp gebruiken met mijn dode nu waardeloze qtec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een 1 gb SD kaart gekocht voor mn MDA Compact. Als ik deze erin stop herkent ie 'm niet.
Iemand een idee om dit op te lossen?
De MDA vraagt wel om de kaart te formateren om 'm leesbaar te maken maar verder niks.

...........Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:45:
Heb een 1 gb SD kaart gekocht voor mn MDA Compact. Als ik deze erin stop herkent ie 'm niet.
Iemand een idee om dit op te lossen?
De MDA vraagt wel om de kaart te formateren om 'm leesbaar te maken maar verder niks.

...........Stefan
Na 'n beetje Googlen kwam ik deze quote tegen over 1 en 2 gig SD kaarten:

"The incompatability could be due to the fact that the less expensive cards use a slightly different memory configuration. Branded cards such as Sandisk use a single flash memory module whilst the cheaper cards use dual memory modules to make up the required 2gb memory(2 x 1gb). M500 and some other PPC, camera's, etc cannot read this memory system. Some can only read but are unable to write to the sectors."

[bron: http://www.modaco.com/2Gi...e_with_M500l-t227347.html]

Oftwel, koop alleen bekende merken ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:15
Vriend van mij had hetzelfde probleem, een extra snelle sd-card van 1 gig gekocht en precies dezelfde melding. Kon em wel formatteren, maar de kaart was niet leesbaar. Na het kopen van een SanDisk kaart van 1 gig waren alle problemen verleden tijd.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de (snelle) tip mensen!

Iemand een 1GB SD kaart kopen voor weinig ;) :) ?

...........Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:53:
Thanks voor de (snelle) tip mensen!

Iemand een 1GB SD kaart kopen voor weinig ;) :) ?

...........Stefan
Wat is weinig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eejeej we gaan hier in dit topic geen dingen verkopen heh!
Daar is 'vraag en aanbod' voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Vraagje jonges, is het mogelijk om bijv. een animated theme ( Zoals de code uit de Matrix ) op de pda te zette ?...Normale themes lukke wel...

Dat lijkt me nou hele top !....

[ Voor 13% gewijzigd door Fusion_XT op 19-09-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:49:
[...]

Idd Orange is echt lomp bezig soms:

- Onbeperkt je beltegoed bewaren
- Je kunt onbeperkt op internet voor maar 6 euro per maand
- Smsen kost buiten je smsbundel ook het zelfdeals binnen die bundel
Hier http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/ is een url waar de instelling staan om gratis te internetten is geld dit ook om je emails op te halen van mijn email server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:50:
[...]

Hier http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/ is een url waar de instelling staan om gratis te internetten is geld dit ook om je emails op te halen van mijn email server...
Moet je voor die instelling al wel GPRS enabled hebben via Orange??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kickje:

-Moet er altijd 'n simkaart in de SPV M500 zitten

-Ik heb +/- 350 contacten in het geheugen van m'n SPV M500 staan, nu kunnen er op m'n simkaart 200 nummers worden opgeslagen. Ik neem aan dat ik dit met 'Sim manager' kan doen. Maar hoe kan ik daarmee 200 nummers uitkiezen die ik wil opslaan op m'n simkaartje?

-Als m'n contacten en op m'n simkaart staan en in m'n telefoongeheugen,
zie ik ze dan ook twee keer in m'n contactenlijst staan of niet?

[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 20-09-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoodlum77 schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:54:
[...]

Moet je voor die instelling al wel GPRS enabled hebben via Orange??
Yes je moet Orange World hebben laten activeren bij de klantenservice (1244)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Fusion_XT schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:43:
Vraagje jonges, is het mogelijk om bijv. een animated theme ( Zoals de code uit de Matrix ) op de pda te zette ?...Normale themes lukke wel...

http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=16544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Voor de geïnteresseerden. Ik heb zojuist de BigStorageROM procedure gedaan en nu dus 20Mb extra opslagruimte op mijn M500 _/-\o_ Dit betekent meteen ook veel werkgeheugen dus mogelijkheid om veel apps tegelijk te draaien met stabiel windows. De handleiding kun je vinden op :

http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=416.0

Ik dacht het zal wel zeer moeilijk enz zijn, maar dat is het dus echt niet. Voorwaarden zijn dat je eerst de handleiding zeer goed een aantal keer doorleest en globaal begrijpt, je voorbereidingen treft (backups maken én een volledig lege/geformatteerde sd kaart !), en daarna alle tijd neemt om de handleiding stap voor stap uit te voeren. Het kan dan eigenlijk niet mis gaan. Uiteraard alles op eigen risico.

Een hart onder de riem... :)

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Woei, fijn dat ik zo'n goeie tutorial heb gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jainoxi schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:41:
Woei, fijn dat ik zo'n goeie tutorial heb gemaakt :P
En mijn dank is groot ! De handleiding kan echt niet duidelijker. Belangrijk zijn de voorwaarden in mijn vorige post, maar dan werkt het ook echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nog een vraag. Wat gebruiken jullie voor voicedialling ? De standaard Fonix software, Vito, MS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Voor mensen die Netfront 3.3 uitproberen en de letters te onduidelijk vinden, ik heb wat geexperimenteerd en een prima oplossing gevonden:

- Copiëer het lettertype Lucida Console van je desktop windows\fonts\ dir naar de windows\fonts\ dir van je telefoon.
- Selecteer dit lettertype in de Netfront font settings.
- Zet de zoom factor op 50% om alle plaatjes te verkleinen.
- Zet de lettertype grootte op large (of largest als je dat beter vindt)
- Display kan eventueel op just-fit gezet worden

Anyway, dit geeft hele kleine lettertjes die nog prima strak en leesbaar zijn. Wat mij betreft is hiermee het enige grote nadeel van Netfront opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb het al eerder gevraagd eerder in het topic, maar heeft een van jullie een programma om je phone(via blauwe tand) te gebruiken als Fax modem?
niet dat ik de fax vaak gebruik, maar ik wil wel af en toe mobiel een fax verzenden.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Laatst online: 27-12-2023
Fusion_XT schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:43:

Neem hier even een kijkje. Freeware animated themes

http://www.modaco.com/index.php?dlcategory=23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey GoT-ers.

Ik hoorde net dat XDA-Developers door Microsoft van het internet wordt gehaald, omdat ze illegaal de WM2005 Rom hebben geplaatst voor de HTC Himalaya (SPV M1000, Qtek 2020).

Ik weet niet of het zeker is, of betrouwbaar, maar als het zo is, is dat wel zwaar klote....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie toch echt alleen smartphone themes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:57:
Hey GoT-ers.

Ik hoorde net dat XDA-Developers door Microsoft van het internet wordt gehaald, omdat ze illegaal de WM2005 Rom hebben geplaatst voor de HTC Himalaya (SPV M1000, Qtek 2020).

Ik weet niet of het zeker is, of betrouwbaar, maar als het zo is, is dat wel zwaar klote....
Denk het niet, die Rom stond er echt al een hele tijd geleden op, en toen heeft Microsoft het alleen gelaten bij een waarschuwing, lijkt me niet logisch als ze ze dan nu alsnog gaan aanklagen.

Maar stel dat het zo zou zijn, dan is het wel klote..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:27:
Voor de geïnteresseerden. Ik heb zojuist de BigStorageROM procedure gedaan en nu dus 20Mb extra opslagruimte op mijn M500 _/-\o_ Dit betekent meteen ook veel werkgeheugen dus mogelijkheid om veel apps tegelijk te draaien met stabiel windows. De handleiding kun je vinden op :

http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=416.0

Ik dacht het zal wel zeer moeilijk enz zijn, maar dat is het dus echt niet. Voorwaarden zijn dat je eerst de handleiding zeer goed een aantal keer doorleest en globaal begrijpt, je voorbereidingen treft (backups maken én een volledig lege/geformatteerde sd kaart !), en daarna alle tijd neemt om de handleiding stap voor stap uit te voeren. Het kan dan eigenlijk niet mis gaan. Uiteraard alles op eigen risico.

Een hart onder de riem... :)

Succes !
Als ik dan toch meteen bezig ben iedereen van commentaar te voorzien,
Door de Bigstorage rom krijg je geen extra werkgeheugen, je krijgt alleen maar meer ruimte in je Storage (niet het main memory). Het grote voordeel hiervan is, is dat je meer programma's in je storage kan zetten zodat je SD-kaarten gewoon kunt wisselen terwijl alles gewoon blijft werken, en dat je minder in je main memory hoeft te installeren, wat er dan wel weer voor zorgt dat je de ram zou kunnen gebruiken als werkgeheugen. maar je krijgt er geen extra bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 00:33:
[...]

Als ik dan toch meteen bezig ben iedereen van commentaar te voorzien,
Door de Bigstorage rom krijg je geen extra werkgeheugen, je krijgt alleen maar meer ruimte in je Storage (niet het main memory). Het grote voordeel hiervan is, is dat je meer programma's in je storage kan zetten zodat je SD-kaarten gewoon kunt wisselen terwijl alles gewoon blijft werken, en dat je minder in je main memory hoeft te installeren, wat er dan wel weer voor zorgt dat je de ram zou kunnen gebruiken als werkgeheugen. maar je krijgt er geen extra bij.
Vooruit dan maar, commentaar geaccepteerd ;) Het is een goede aanvulling, maakt het verhaal helemaal duidelijk. Ps Storage, is dat nu het geheugen waar gegevens bewaard blijven bij stroom-uitval ? Dus waar je onder Settings - Permanent Save de mogelijkheid hebt om je contacts, en overige data, naartoe te kopieren zodat het altijd bewaard blijft ?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.