HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 10

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.289 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Noxious schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:10:
[...]

niemand enig idee? :( *huilie*
Staat er bij je pc wel aan dat "Make this device discoverable" of zoiets? Anders is het logisch dat ie niet gevonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Noxious schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:10:
[...]

niemand enig idee? :( *huilie*
Via bluetooth internetten is erg lastig in te stellen.
Ik waarschuw je vast!

Internet via bluetooth kan alleen als je via bluetooth active sync start.
Dit is simpel gezegd een drama om voor elkaar te krijgen.

Het is van belang dat beide apparaten gezien kunnen worden.
Je hebt de optie in de trend van "Discoverable" deze moet aan staan, anders kan je of het apparaat niet vinden of kan je problemen krijgen met de bond te maken. Maak de bond met je pc op de volgende manier: start -> settings -> system -> Bluetooth Settings. Zet de inbound en outbound com-port aan. Klik daar boven op start bij "Bluetooth Active sync".

Je zal zien dat de MDA een paar services heeft. Onder andere Seriele port. Als je veel geluk hebt zie je als service Active Sync, maar lang niet iedereen ziet die service.
Deze is nodig om active sync via bluetooth te laten werken. De com-port die je computer hieraan geeft moet tussen comport 1 en 9 liggen. Niet erboven!

Bij active sync op je computer moet je de juiste comport selecteren (degene ergens tussen 1 - 9).

Als je dan geluk hebt zie je bij active sync op je telefoon onder tools "Connect via Bluetooth".

Hoop dat dit je een beetje op weg helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje:

Als ik een bericht krijg (op mijn qtek s100), geeft mijn apparaat geen geluid nog een trilsignaal. Nou heb ik een leuk .wav bestandje gevonden die ik al sms-toon wil gebruiken. Ik krijg hem helaas niet aan de praat :( Wie kan mij vertellen waar het bestand moet komen te staan en hoe ik de boel verder moet instellen?
Bij add-ringtone is ie al geselecteerd, maar als ik bij incomming sms text de boel wil instellen staat ie daar niet tussen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

10 delen is wat veel om voor mij door te lezen, dus ik stel de vraag maar even snel.
Ik heb zojuist de update gedaan voor mijn mda compactje, vanuit de startpost, maar de camera is nog steeds bagger. Vanmiddag verkocht ik een klant de qtek s110 en die camera rules bigtime, terwijl dezelfde erin zit... Hoe krijg ik die Camera beter? ;(

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Kleinebehuizing.nl schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:32:
10 delen is wat veel om voor mij door te lezen, dus ik stel de vraag maar even snel.
Ik heb zojuist de update gedaan voor mijn mda compactje, vanuit de startpost, maar de camera is nog steeds bagger. Vanmiddag verkocht ik een klant de qtek s110 en die camera rules bigtime, terwijl dezelfde erin zit... Hoe krijg ik die Camera beter? ;(
• Indien je na het installeren van de camera patch nog betere resultaten uit je camera wilt persen kun je bij "Adjust' de volgende waarden instellen die voor een beter resultaat zouden moeten zorgen:

- Contrast = 5
- Brightness = 6
- Saturation = 3
- Hue = 5
- Sharpness = 3
Uit de startpost. Al geprobeerd? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Beekforel op 09-09-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

jep....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze updete waar Kleinebehuizing.nl het over heeft ook te doen op een Qtek s100?
En welke software staat er standaard op na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Hier is een probleem ontstaan :) Ik heb gewoon de update proberen te installeren. En... het is fout gegaan ;( ;( De update bleef hangen bij het scherm "checking device info (blabla)" Nu wil mijn qtek niet meer aan ;( Hij geeft nog het volgende aan op het scherm

als ie aan de usb hangt:

USB

V1.00

Als ie niet aan usb hangt:

Serial

V1.00

Wie kan mij met dit probleem helpen?

edit:
Pc reset + nog keer proberen lijkt te helpen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:06:
Is deze updete waar Kleinebehuizing.nl het over heeft ook te doen op een Qtek s100?
En welke software staat er standaard op na de update?
qtek, i-mate, mda, allemaal hetzelfde, check de titel dude...
alle software blijft hetzelfde, alleen de firmware wordt nieuwer, en ja, ok, je krjigt er ook een T9-pad bij, en nog enkele nieuwe dingen. Je veranderd niet de programma's, je vernieuwt de fundering.

Verwijderd

Ik heb gezocht maar kon het nog niet vinden.

Ik heb een iBook laptop met Mac OS x. Verder heb ik gister de Orange SPV m500 gekregen.
Om de m500 te syncen met iCal heb ik het programma "missingSync", dit werkt goed.

Ik wil nu ook op mijn iBook verbinding maken met internet (Orange World wap flat-fee) via de usb kabel en m500. Echter hier kom ik niet uit.
Hoe kom ik aan de juiste modem scripts voor de m500 op os x?
Hoe zorg ik ervoor dat os x mijn m500 telefoon detecteerd zodat ik hem verder kan configureren in "Systeemvoorkeuren > Netwerk > Configuratie netwerkpoorten"?

Zijn er mensen die deze combinatie (m500 en os x) aan de praat hebben gekregen??

Het bovenstaande is me al wel eerder gelukt met mijn oude Siemens m55, hier kon ik het benodigde modem script hier vinden: [rml]TCT_Nexus in "[ GPRS] Orange World"[/rml]

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, alvast bedankt!!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:05:
Ok. Hier is een probleem ontstaan :) Ik heb gewoon de update proberen te installeren. En... het is fout gegaan ;( ;( De update bleef hangen bij het scherm "checking device info (blabla)" Nu wil mijn qtek niet meer aan ;( Hij geeft nog het volgende aan op het scherm

edit:
Pc reset + nog keer proberen lijkt te helpen :)
hey geert, heb je nou je firmware verhoogt met het bestand die ik je gaf? (die op qtek server) zijn er trouwens merkbare verbeteringen??

en ff iets anders, ik heb sinds begin een 1gb bij gekocht. nu zit deze vol met programmas en spelletjes, en de hele map structuur is ondertussen zeer onoverzichtelijk geworden. bestaat er geen tooltje waarmee ik kan bepalen in welk map alles komt tijdens de installatie??

dus bv :
\Storage Card\Programs (hier alle programmas)
\Storage Card\Games (hier alle games)
etc etc

[ Voor 3% gewijzigd door SYQ op 10-09-2005 12:06 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

SYQ schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:57:
[...]

hey geert, heb je nou je firmware verhoogt met het bestand die ik je gaf? (die op qtek server) zijn er trouwens merkbare verbeteringen??

en ff iets anders, ik heb sinds begin een 1gb bij gekocht. nu zit deze vol met programmas en spelletjes, en de hele map structuur is ondertussen zeer onoverzichtelijk geworden. bestaat er geen tooltje waarmee ik kan bepalen in welk map alles komt tijdens de installatie??

dus bv :
etc etc
Kan niet gelijk nee. Je kiest voor storage of storage card.
Maar dit kun je toch later handmatig allemaal knippen en plakken (bv. met Total Commander)

Deed/ doe ik ook en werkt perfect?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:54
Weet iemand mischien een progje waarmee je totalen van uitgaande en ontvangen gesprekken afzonderlijk kunt zien ? Het standaard overzicht in de M500 geeft alleen het globale totaal (uitgaand+ontvangen), en dat is niet handig.

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
dafmay schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:28:
Weet iemand mischien een progje waarmee je totalen van uitgaande en ontvangen gesprekken afzonderlijk kunt zien ? Het standaard overzicht in de M500 geeft alleen het globale totaal (uitgaand+ontvangen), en dat is niet handig.
Ja hoor lees maar zoek maar ff op DK today

• dafmay
0Burner0 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:42:
[...]

Ja hoor lees maar zoek maar ff op DK today
Dank ! Precies waar ik naar op zoek was.

Ps Bestaat er ook antwoord-apparaat software voor de M500 ?

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 10-09-2005 15:23 ]

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Leuke vraag :p antwoordapparaat software. Vraag ik me vervolgens af of er zo iets is dat je dan een keuze menu kan instellen.

Belt u voor een zakelijke gelegenheid? toets 1
Belt u voor een prive gelegenheid? toets 2

lol, zie ik wel zitten eigenlijk })

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

dafmay schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:22:
[...]

Dat is er nog niet, al ben je niet de enige met deze vraag. Gat in de markt dus!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Op xda dev kun je een register hack vinden waardoor je MDA bij het installeren met Active Sync vraagt waar en in welke folder je je progje wilt opslaan. Dat werkt niet altijd, bij TT bijv, omdat die toch digen in main mem kwijt wil, maar over het algemeen lukt het vrij aardig. Ik heb nu ff heel weinig tijd, maar als je ff zoekt op xda dev moet je het kunnen vinden.

• dafmay
Mex schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:35:
[...]

Dat is er nog niet, al ben je niet de enige met deze vraag. Gat in de markt dus!
Inderdaad. Wel opmerkelijk dat ik in 2003 op de Siemens SX1 al zo'n programma had draaien :)

Verwijderd

Kleinebehuizing.nl schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:33:
[...]

qtek, i-mate, mda, allemaal hetzelfde, check de titel dude...
alle software blijft hetzelfde, alleen de firmware wordt nieuwer, en ja, ok, je krjigt er ook een T9-pad bij, en nog enkele nieuwe dingen. Je veranderd niet de programma's, je vernieuwt de fundering.
En toch krijg ik bij sommige updates de melding "not available for your device"
En zelfs ik weet nog wel dat alleen de fundering wordt veranderd, maar omdat het wel mogelijk is om programma's toe te voegen / te verwijderen vroeg ik hem maar even :)
SYQ schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:57:
[...]

dus bv :
etc etc
Nee, dit was de firmware die op de start pagina staat :) De firmware die jij gaf gaf de error dat ie niet te installeren was op mijn device :)

edit: Na de update op de 1e pagina zou de camera verbeterd moeten zijn (met de juiste instellingen). Nu zie ik niet bijzonder goed het verschil :) Zou iemand 2 foto's kunnen posten van voor de update en erna? Voor vergelijking? :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 17:27 ]

• mantisnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-07-2020
Even een waarschuwing voor iedereen die een adapt (ook andere merken?) screenprotector heeft en die nog moet installeren:

Het zogenaamde 'Soft Card', wat bedoeld is om de belletjes er onder uit te wrijven, maakt dikke krassen op de screenprotector zelf :( Gebruik dus daarom het bijgeleverde doekje er omheen, dan valt dit wel mee. Mijn screenprotector is dus verneukt ;(

• dafmay
Als ik de camera start dan zie ik veel blauwige storing in beeld. Is dit gewoon ??? Vooral bij iets minder licht (hoeft niet eens donker te zijn)

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
[...]

ik heb even gezocht en wat ik zo snel vind is dit: http://www.freewareppc.com/communication/callassistant.shtml

deze stuurt een sms naar de beller met een ingestelde tekst, kost je dus klauwen met geld op het laatst :+

Ik zelf zou ook wel interesse hebben in zoiets aangezien ik niet zomaar de telefoon kan opnemen als ik op school zit.

Verwijderd

ik ben opzoek naar een necklace / keychain / lanyard / ... stereo headset voor mijn m500,
dus net zon ding als wat bij de mp3 spelers van tegenwoordig zit, maar dan met microfoon.

iemand sugesties

2.5mm Universal Stereo earphone Necklace Hands-free with On/Off Switch

zoiets als dit, kost maar 10 dollar ex verzendkosten
Afbeeldingslocatie: http://store1.yimg.com/I/pda-mart_1861_46230358

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
[...]
Ik heb gewoon Voicemail van Orange :) Wat moet ik me voor extra's voorstellen bij jouw antwoord apparaat software?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand proggie of iets dergelijks om zelf je achtergronden enzo te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Xanion schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:11:
[...]

Ik heb gewoon Voicemail van Orange :) Wat moet ik me voor extra's voorstellen bij jouw antwoord apparaat software?
ik denk geen belminuten voor het afluisteren van de voicemail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of iemand anders dit probleem al heeft gehad. Maar sinds een paar dagen is het me niet mogelijk om me beltoon aan te zetten. Als ik het volume omhoog zeg (die tweebalkjes, een voor het geluid van het apparaat en die andere voor je telefoon geluid), dan zet ie automatisch het telefoon geluid weer op 0. Ondanks dat ik deze verhoog.... Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

M500 Update naar 1.12
Net de update van de orange site geinstalleerd. Je kunt de update donwloaden als je inlogt op mijn orange en dan gaat naar SPV. Bij mij ging het in een keer goed. Ik heb ongeveer het volgende gedaan.

1. Firewall en virusscanner op de pc uitgezet
2. Soft reset van de m500
3. Gedownloade executable uitgevoerd

Activesync gaat uit. Windows herkent een USB smartphone. En vervolgens krijg je na 30sec een scherm met een percentagebalk. Totale update duurde 15mins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
cutter schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:37:
M500 Update naar 1.12
Net de update van de orange site geinstalleerd. Je kunt de update donwloaden als je inlogt op mijn orange en dan gaat naar SPV. Bij mij ging het in een keer goed. Ik heb ongeveer het volgende gedaan.

1. Firewall en virusscanner op de pc uitgezet
2. Soft reset van de m500
3. Gedownloade executable uitgevoerd

Activesync gaat uit. Windows herkent een USB smartphone. En vervolgens krijg je na 30sec een scherm met een percentagebalk. Totale update duurde 15mins.
Interessant ! En al voordelen (nadelen) ontdekt ? Een uitgebreid verslag graag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:38:
Weet iemand proggie of iets dergelijks om zelf je achtergronden enzo te maken??
http://www.microsoft.com/...loads/themegenerator.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:45:
[...]

Interessant ! En al voordelen (nadelen) ontdekt ? Een uitgebreid verslag graag :9
Is het zo als je je Rom Upgrade, dattie ook 'n hard-reset uitvoert (of moet uitvoeren)
Zodat ik eigenlijk eerst 'n gehele backup moet maken of niet?

Hmm moest dus wel eigenlijk 'n backup maken. Maarja nu niet gedaan.

Dan maar weer alles handmatig instellen enzo. K*T

Ik zal straks ff 'n paar foto'tjes van het updateproces posten!

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 11-09-2005 16:32 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ik zie geen nieuwe features. Er is bij bluetooth wel een nieuwe tap bij om met compoorten te rommelen. Je GPRS verbinding zou iets stabieler moeten zijn. Ik had vaak een soft reset nodig om de GPRS weer goed te krijgen. Ik hoop nu ook dat mijn adapt gps muis wat stabieler ondersteund wordt. Het is vooral een kwestie van bugs oplossen denk ik.

En ja, na de update moet je zelf een hard reset uitvoeren. Ik zou alles opnieuw installeren, ik weet niet of alles compatible blijft met de nieuwe rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
cutter schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:38:
Ik zie geen nieuwe features. Er is bij bluetooth wel een nieuwe tap bij om met compoorten te rommelen. Je GPRS verbinding zou iets stabieler moeten zijn. Ik had vaak een soft reset nodig om de GPRS weer goed te krijgen. Ik hoop nu ook dat mijn adapt gps muis wat stabieler ondersteund wordt. Het is vooral een kwestie van bugs oplossen denk ik.

En ja, na de update moet je zelf een hard reset uitvoeren. Ik zou alles opnieuw installeren, ik weet niet of alles compatible blijft met de nieuwe rom.
Maw een met Sprite gemaakte backup terugzetten zou een probleem kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Stormer schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:57:
[...]

Staat er bij je pc wel aan dat "Make this device discoverable" of zoiets? Anders is het logisch dat ie niet gevonden wordt.
jawel want ik zie de pc wel, alleen niet als connection :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
adewidt schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:57:
[...]

Via bluetooth internetten is erg lastig in te stellen.
Ik waarschuw je vast!

Internet via bluetooth kan alleen als je via bluetooth active sync start.
Dit is simpel gezegd een drama om voor elkaar te krijgen.

Het is van belang dat beide apparaten gezien kunnen worden.
Je hebt de optie in de trend van "Discoverable" deze moet aan staan, anders kan je of het apparaat niet vinden of kan je problemen krijgen met de bond te maken. Maak de bond met je pc op de volgende manier: start -> settings -> system -> Bluetooth Settings. Zet de inbound en outbound com-port aan. Klik daar boven op start bij "Bluetooth Active sync".

Je zal zien dat de MDA een paar services heeft. Onder andere Seriele port. Als je veel geluk hebt zie je als service Active Sync, maar lang niet iedereen ziet die service.
Deze is nodig om active sync via bluetooth te laten werken. De com-port die je computer hieraan geeft moet tussen comport 1 en 9 liggen. Niet erboven!

Bij active sync op je computer moet je de juiste comport selecteren (degene ergens tussen 1 - 9).

Als je dan geluk hebt zie je bij active sync op je telefoon onder tools "Connect via Bluetooth".

Hoop dat dit je een beetje op weg helpt.
ik heb dus geen bleutooth in mn configuratiescherm... :?
heb wel een apart programma (IVT BlueSoleil) hiervoor en daarin is ie dus gelinkt. Volgens dat programma ondersteunt ie alleen de 'Object Pushen'-service :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb daarnet dus m'n ROM geupdate

Ik had:
Operator Version: 6.06.3.162
ROM Version: 1.06.00 WWE
ROM date: 01/06/05
Radio-version: 1.05.10
Protocol version: 1337.39
ExtROM version: 1.06.162 WWE

en heb nu:
Operator Version: 6.12.3.172
ROM Version: 1.12.00 WWE
ROM date: 05/28/05
Radio-version: 1.12.00
Protocol version: 1337.42
ExtROM version: 1.12.172 WWE

Ziet er allemaal goed uit enzo, maar ik heb dus ook 'n hardreset moeten uitvoeren! Ik had geen backup gemaakt van heel m'n systeem (alleen van m'n smsjes) dus tsjaa nu wil ik alles weer opnieuw installeren enzo. Ook stond er heel veel op m'n SD-kaartje dus zoveel hoef ik nu ook weer niet opnieuw in te stellen.

Wel moet ik SPB Pocket Plus opnieuw installen en dat heb ik net gedaan (versie 3.0) Die stond er al maanden op en werkte goed. Ik heb nu dus in m'n Today-screen 2 tabbladen staan: programma's en games. Maar ik krijg er werkelijk geen snelkoppelingetje meer geplakt. Normaal drukte ik met m'n stylus onder zo'n tabblad en dan kreeg ik 'n optie om er iets neer te zetten.
Nu krijg ik dat dus niet meer dus ik heb nu 2 tabbladen staan waaronder niks staat. Weet een van jullie hoe ik daar wel iets kan plaatsen? (normaal stond daar bijv. een snelkoppeling naar: Word, Excel, Worms enzovoort)

Laat maar ik heb het inmiddels al gevonden enzo. Naja ik heb nog niet echt verbetering gemerkt ofzo. Ik ga 'm nu weer 'tunen' in m'n oude stijltje en dan ga ik is mensen bellen/ smsen om te kijken of dat bellen (soms had ik last van echo's) weg is en of dat smsen nog gewoon werkt (ik heb nooit problemen gehad met smsen enzo dus ik hoop niet dat ik die nu wel heb gekregen)

Ook ga ik weer even Orange World opnieuw instellen via www.leukbellen.nl/OrangeWorld _/-\o_

Bijna alles heb ik weer ingesteld zoals ik het wil dus dat is helemaal top!

Hieronder nog 'n paar foto'tjes van het update-proces

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/5209/pict07598vq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/6281/pict07604ht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/8009/pict07618eo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/9386/pict07635dl.jpg

Mijn stappenplannetje om je ROM te updaten: (echte Orange ROM)

-ga naar www.orange.nl en download daar heb bestand van 44,3 MB groot
-hang je SPV M500 aan AS zodat er 'n verbinding is
-start dat .exe bestand (van 44,3) mb op en voor de rest gebeurt alles automatisch
-na een 15 a 20 minuten zegtie dattie klaar is. Je moet 'm dan 'n hardreset geven en alles is 8)

Ik moet wel zeggen dat het lijkt alsof hij sneller reageert op tabjes met de stylus enzo.
Ook andere simkaarten werken nog perfect (hijs namelijk simlockvrij >:) ) dus dat is ook heel mooi

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 11-09-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grr.. ik wacht al twee weken op m'n telefoon en heb hem nog steeds niet :( duurt wel erg lang totdat t-mobile hem levert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:04:
ik ben opzoek naar een necklace / keychain / lanyard / ... stereo headset voor mijn m500,
dus net zon ding als wat bij de mp3 spelers van tegenwoordig zit, maar dan met microfoon.

iemand sugesties

2.5mm Universal Stereo earphone Necklace Hands-free with On/Off Switch

zoiets als dit, kost maar 10 dollar ex verzendkosten
[afbeelding]
Doet deze het ook op een Qtek? Volgens TforT. MM, Phone House, etc werkt het nl. niet.

[ Voor 0% gewijzigd door timovd op 11-09-2005 19:49 . Reden: whow, dat is snel, CLB! ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

timow schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:48:
[...]

Doet deze het ook op een Qtek? Volgens TforT. MM, Phone House, etc werkt het nl. niet.
Moet het gewoon doen. Zelfde hardware andere software. Die phonewinkels weten er niks van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:57:
[...]

Je hebt zeker 'n nieuwe romversie geinstalleerd?

Met nieuwere romversies is die disconnect button eruit gegooid

Om je disconnect button weer terug te krijgen
kun je 'n .cab file'tje downloaden! Ik zal 'm even voor je opzoeken

Je kunt nu om te disconnecten de rode knop (je rode telefoontje) 2 seconden ingedrukt houden!
Nu heb ik dus die ROM-upgrade gegaan en kan ik nergens meer dat file'tje vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Klein probleempje: Als ik mijn MDA op Hands-Free zet (groen 3 sec indrukken) hoor ik het geluid veel zachter dan normaal. Hetzelfde probleem doet zich voor bij mijn head-set.
Terwijl als ik de mda gwoon tegen me oor hou, ik het geluid wel gewoon op normaal niveau hoor.

Uiterraard heb ik geprobeerd mijn geluid op max te zetten maar dit was niet de oplossing

Enne weet iemand of Babylon (www.babylon.com) ook op de PPC verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog een ROM update van T-Mobile onderweg is voor de MDA compact?

Is het ook mogelijk om de duitse versie van de ROM (https://after-sales-servi...-mobile/t_mda_cpmpact.htm) te installeren, maar toch met Engelse scherm teksten te blijven werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:18:
[...]

Kan niet gelijk nee. Je kiest voor storage of storage card.
Maar dit kun je toch later handmatig allemaal knippen en plakken (bv. met Total Commander)

Deed/ doe ik ook en werkt perfect?
Ik wil jullie niet beledigen, maar jullie doen VEEL TE MOEILIJK 8)7.

2 Woorden:

Cab Installer 8)

Gebruik ik voor het installeren van apps. Je kan kiezen precies waar je het installeerd. Ik heb het als volgt ingedeeld.

- /Storage Card/Programs/Utilities (voor alle apps)
-/Storage Card/Programs/Games (voor uiteraard spellen)

Om CabInstaller te downloaden ga naar de volgende link:

>> http://www.freewareppc.com/utilities/cabinstl.shtml (Gratis)

Note*: het is een .exe file die je direct op je PPC moet zetten en runnen.

Werkt bij mij prima! Echte aanrader om de boel op je Magician te ordenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:52:
Weet iemand of er nog een ROM update van T-Mobile onderweg is voor de MDA compact?

Is het ook mogelijk om de duitse versie van de ROM (https://after-sales-servi...-mobile/t_mda_cpmpact.htm) te installeren, maar toch met Engelse scherm teksten te blijven werken?
welke versies heb jij op je MDA compact staan? Ik heb het volgende:

rom: 1.12.00 WWE
radio: 1.12.00
protocol: 1337.42
extROM: 1.12.187 WWE

Dit stond standaard op mijn MDA compact en is zo ver ik weet de recentste versie die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Laatst online: 22-01-2024
ik heb nu 1.12 wwe rom (qtek?) geupgrade en had eerst de originele rom (1.01 van t-mobiel geloof ik).
Upgrade is gelukt maar het restoren met active sync lukt niet helemaal. Ik heb de optie guest gekozen en dan geprobeerd de contacts,notes,afspraken e.d. geprobeerd te kopieren vanuit een backup die op de pc staat, maar dan krijg ik de melding: 'Device mismatch. Restore cannot be completed succesfully. Selected backup was created for different type of mobile device'
De optie met partnership aanmaken werkte ook niet.

Is er een ander manier om mn gegevens weer op mda te zetten? ik zie namelijk al mn contacts en dergelijke wel in mn outlook staan (op de pc). :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Onder Active Sync menu Bestand -> associatie verwijderen *voordat* je er opnieuw eentje aanmaakt? (als standaard verbinding, geen Guest)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

nu weer een probleempje, ik heb de mda van t-mobile opnieuw geinstalleerd maar ddan zonder die t-mobile meuk en nu kan ik radio538 niet meer horen via mediaplayer!

wie weet hoe ik weer kan radio luisteren via de mda?

laat maar heb het alweer...

[ Voor 7% gewijzigd door sjorsfeenema op 12-09-2005 01:49 ]

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken dit probleem heb het nu WEER 2de keer,

Voor en Achter speaker werken niet.!!
Bij geen applicaties / beltonen.

Headset werkt wel. (alle geluiden)

Harde reset lost niets op, Ook een back-up van een werkende MDA verhelpt niets.
Ik heb dit nu al 2keer gehad, vorige keer was het opeens weg.

Daarom heb ik zojuist met T-Mobile gebeld.

Dit is een toestel issue.. En zij hebben daar op dit moment geen oplossing voor.
Dit kwam voor bij alle MDA's

Ze wachten op een oplossing, maar konden niets voor mij betekenen op dit moment.
Mijn abbo loop door tewijl mijn door hun geleverde toestel niet bruikbaar is.
Ik moet blijven bellen tot er wel al een oplossing is,

Ik stel voor dat wij dit Boycotten en zorgen dat dit wel opgelost wordt door T-Mobile.
Of iig voor de resterende maanden een flinke compensatie.

Meer mensen met dit probleem..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, die update voor de M500 van de Orange site...zit daar toevallig de Nederlansche T9 op? 't Zou namelijk heel handig zijn...

laat maar, ik heb de update zelf al gedaan..helaas, geen NL t9 ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjorsfeenema schreef op maandag 12 september 2005 @ 01:48:
nu weer een probleempje, ik heb de mda van t-mobile opnieuw geinstalleerd maar ddan zonder die t-mobile meuk en nu kan ik radio538 niet meer horen via mediaplayer!

wie weet hoe ik weer kan radio luisteren via de mda?

laat maar heb het alweer...
Hoe luister jij radio dan? Via een telefoonverbinding?

Kost toch klauwen met geld...? En via wifi lijkt mij ook niet altijd even praktisch...

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 12-09-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
Jentae schreef op maandag 12 september 2005 @ 01:40:
Onder Active Sync menu Bestand -> associatie verwijderen *voordat* je er opnieuw eentje aanmaakt? (als standaard verbinding, geen Guest)
=> Onder Active Sync menu Bestand -> associatie verwijderen *voordat* je er opnieuw eentje aanmaakt? (als standaard verbinding, geen Guest)

heb verwijdert via file> mobile device.....Maar dit lukte ook niet. krijg dan een melding dat naam al bestaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

MikeyMan schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:59:
[...]

Hoe luister jij radio dan? Via een telefoonverbinding?

Kost toch klauwen met geld...? En via wifi lijkt mij ook niet altijd even praktisch...
Onbeperkt internet op smartphones bij T-Mobile, 9,95€/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:56:
[...]

Ik wil jullie niet beledigen, maar jullie doen VEEL TE MOEILIJK 8)7.

2 Woorden:

Cab Installer 8)

Gebruik ik voor het installeren van apps. Je kan kiezen precies waar je het installeerd. Ik heb het als volgt ingedeeld.

- /Storage Card/Programs/Utilities (voor alle apps)
-/Storage Card/Programs/Games (voor uiteraard spellen)

Om CabInstaller te downloaden ga naar de volgende link:

>> http://www.freewareppc.com/utilities/cabinstl.shtml (Gratis)

Note*: het is een .exe file die je direct op je PPC moet zetten en runnen.

Werkt bij mij prima! Echte aanrader om de boel op je Magician te ordenen
dit zocht ik, alleen hoe vang ik de setups op die ik moet runnen op mijn pc. stel ik installeer een spelletje, dan krijg ik activesync voor me zodra deze klaar is begint ie zichzelf te installeren op mijn qtek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OW MY GOD!!

Ik heb sinds ik die nieuwe rom heb geinstalleerd (ca 2 maanden geleden) toch al een hoop bugs gehad, zoals het vastlopen van mijn telefoon, automatisch resetten van mijn ringtones etc.
Allemaal vervelend, maar niet schokkend.
Maar nu!! Ik wou een foto maken, maar mijn camera liep vast (ik kreeg een donker scherm te zien maar zonder features (scherm stond niet uit)). Geen enkele van de knoppen werkte, dus ik doe een SOFT reset! Je raad het al, ik krijg het "welkomst scherm" alsof ik mijn phone voor de 1e keer gebruik! AARGH! Alles weg! En niet alleen dat, toen ik mijn contacts wou kopieren van mijn SIM kaart bleek ook DIE leeg te zijn!! AL mijn contacten weg!!
Natuurlijk heb ik ook geen backup (zucht) dus terug bij af... leuk dingetje die I-Mate Jam (los gekocht) Ik gebruik dus Rom 1.12.00, maar ik zit vol ongeduld te wachten op een bugloze opvolger!
Waarschijnlijk is het antwoord ook al bekend, maar is het mogelijk om een soort van "undelete" te doen zodat ik toch mijn contacten terug heb?
(heb nu alle outlook contacten over gezet van een paar maanden oud, dus mis nog maar 100 contacten (gebruik hem voor mn werk)).. zucht
Ben er nog steeds geirriteerd door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:35
Das inderdaad klotuh!
Maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Sterker nog, de soft resets die ik in een half jaar tijd heb moeten doen zijn op twee handen te tellen.
Ook ik heb een I-mate JAM los gekocht (december vorig jaar).
Dezelfde rom update, maar nooit problemen.
Ook vind ik het heel raar dat al je sim gegevens weg zijn.
Weet je zeker dat die er wel op hebben gestaan?

Aanrader voor zulk soort gevallen: activesync minstens 1x per week laten synchroniseren met outlook; adressen, agenda, favorieten, notities en taken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Ik kan me haast niet voorstellen dat je simkaart ook gewist is. Probeer eens in een andere telefoon oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, daar ga ik dus ook periodiek mee beginnen (backuppen)!! ;)
Helaas maakt dat voor nu niet meer uit.

Ik heb ooit eens via SIM manager mijn contacten overgebracht naar mijn telefoon (anders stond het er allemaal dubbel in), dus was ook beetje mijn schuld.. zucht..

Misschien moet ik de update nog maar eens opnieuw draaien, dat hij dan beter werkt.
@Pirelly -> gebruik je de officiele I-Mate ROM? (of een ROM van een van de providers?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:09:
Inderdaad, daar ga ik dus ook periodiek mee beginnen (backuppen)!! ;)
Helaas maakt dat voor nu niet meer uit.

Ik heb ooit eens via SIM manager mijn contacten overgebracht naar mijn telefoon (anders stond het er allemaal dubbel in), dus was ook beetje mijn schuld.. zucht..

Misschien moet ik de update nog maar eens opnieuw draaien, dat hij dan beter werkt.
@Pirelly -> gebruik je de officiele I-Mate ROM? (of een ROM van een van de providers?)
Ik zou voor de Qtek 1.12.550 ROM gaan, dat is voor zover ik weet de laatste nieuwe. Linkje staat ergens in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:16:
[...]

Ik zou voor de Qtek 1.12.550 ROM gaan, dat is voor zover ik weet de laatste nieuwe. Linkje staat ergens in dit topic.
Ga ik doen.. ;) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:16:
[...]

Die is nieuwer dan die Orange ROM dus ook toch? (1.12 gewoon?) Naja net geupdate, is best zo :)

Ik heb nog 'n vraagje over het volgende:
Als je naar de map: windows-profiles-guest-temporary internet files-content.IE5-(en dan zie ik 4 mappen met rare namen zoals 8LMV8HIZ) staan daar allerlei dingen in. Van klein .gif bestandjes tot allerlei dingetjes die ik niet kan openen. Zijn dit m'n internet-cookies ofzo? En moet ik die altijd handmatig verwijderen (bij elkaar nemen ze best wel veel ruimte in als je onbeperkt kan internetten >:) ) of is er ook 'n optie om het zo in te stellen dat hij zulke dingen niet meer opslaat?

Ik weet namelijk niet wat nou precies wat is: cookies, history en dergelijke :+

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 12-09-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

d-one schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:02:
[...]

=> Onder Active Sync menu Bestand -> associatie verwijderen *voordat* je er opnieuw eentje aanmaakt? (als standaard verbinding, geen Guest)

heb verwijdert via file> mobile device.....Maar dit lukte ook niet. krijg dan een melding dat naam al bestaat..
Gewoon je MDA renamen. Heb ik ook gedaan, daarna ging synchronisatie weer perfect (is nl niet MDA-naamsgebonden)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Weet iemand mischien een freeware app om te kunnen switchen tussen lopende programma's ? Zoals alt-tab op pc's. Het mooiste zou zijn een icoontje/dropdown-menu op de taskbar. Graag een klein stand-alone app aangezien mijn today-scherm al vol staat met spb pocketplus, DK today, pocket breeze enz.

Dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:14:
Weet iemand mischien een freeware app om te kunnen switchen tussen lopende programma's ? Zoals alt-tab op pc's. Het mooiste zou zijn een icoontje/dropdown-menu op de taskbar. Graag een klein stand-alone app aangezien mijn today-scherm al vol staat met spb pocketplus, DK today, pocket breeze enz.

Dank !
Wisbar Advance doet precies wat je vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dit kan toch ook gewoon met SPB Pocket Plus?

Als je rechtsboven je stylus even 2 seconden op dat kruisje drukt krijg je 'n hele optielijst,
waar je dus onder meer je programma kunt kiezen waar je naartoe wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dank voor de input. Maar een progje als wisbar is nu juist niet wat ik zoek. Vooral Wisbar dat een enorme aanslag doet op system resources. Ik zoek een klein (!) progje zonder verdere settings en plugins enz. Dus puur voor het task-switchen op de PPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:10:
Dit kan toch ook gewoon met SPB Pocket Plus?

Als je rechtsboven je stylus even 2 seconden op dat kruisje drukt krijg je 'n hele optielijst,
waar je dus onder meer je programma kunt kiezen waar je naartoe wilt?
Yep dat klopt, maar helaas moet je dan wel al een progje geopend (lees : in beeld) hebben. Stel dat ik op het today-scherm ben dan wil ik op de taskbar ook zo'n optie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:12:
[...]

Yep dat klopt, maar helaas moet je dan wel al een progje geopend (lees : in beeld) hebben. Stel dat ik op het today-scherm ben dan wil ik op de taskbar ook zo'n optie hebben.
Ahjaa ik begrijp 'm! Ik zal is voor je rondkijken! Mail je wel dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Ik snap het nog steeds niet. Bij mij werkt dat menutje ook als ik gewoon bij het today scherm mijn stylus in de rechterbovenhoek houd!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hoedje schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:22:
Ik snap het nog steeds niet. Bij mij werkt dat menutje ook als ik gewoon bij het today scherm mijn stylus in de rechterbovenhoek houd!
Ach ja, je hebt helemaal gelijk. Dank voor de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Voor mensen die nog steeds de Nederlandse T9 zoeken, ik heb die gevonden in de IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.cab. Verkrijgbaar bij de FTP server van xda-developers (login:xda pass:xda). (magician/extended_roms/MDA_Compact_WWE_1.12.152/)

Die cab installeren (je moet waarschijnlijk wel eerst je oude pad de-installeren, hardreset en dan meteen softreset op today screen. Tenzij iemand een manier vindt om die Nederlandse T9 bestandjes los te gebruiken).

Je zult alleen wel de lelijke t-mobile skin krijgen bij je intellipad, maar die skin is vervangbaar door de standaard versie. (Google bijvoorbeeld op "IntelliPad & IntelliDial Skin Windows Original.zip", geeft bij het installeren wat enge waarschuwingen maar werkt prima).

[ Voor 27% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 12-09-2005 18:17 ]

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En welke rom versie is dat? Je zou haast zeggen dat ze er dan mee bezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

MikeyMan schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:14:
En welke rom versie is dat? Je zou haast zeggen dat ze er dan mee bezig zijn...
Zie edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

pfff zelfs met activesync 4 kun je de install map niet bepalen :(

[ Voor 10% gewijzigd door SYQ op 12-09-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43

timovd

Voorsprong door techniek

Sinds vandaag zie MS Active sync(4bèta) mijn telefoon als "Guest". Nadat ik de software opnieuw heb geïnstalleerd werkte het weer goed. Nadat ik opnieuw synchroniseerde weer niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:39:
[...]

dit zocht ik, alleen hoe vang ik de setups op die ik moet runnen op mijn pc. stel ik installeer een spelletje, dan krijg ik activesync voor me zodra deze klaar is begint ie zichzelf te installeren op mijn qtek.
Desktop installers van software plaatsen altijd CABS in Pogram Files op je PC, meestal in C:/Program Files/Microsoft ActiveSync. Kijk daar maar eens. Dan moet je de ARM cab pakken. Soms geven programma's andere formatten install bestanden. .SA is zo eentje, die werkt ook.

Nog vragen, vraag ze gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:44:
OW MY GOD!!

Ik heb sinds ik die nieuwe rom heb geinstalleerd (ca 2 maanden geleden) toch al een hoop bugs gehad, zoals het vastlopen van mijn telefoon, automatisch resetten van mijn ringtones etc.
Allemaal vervelend, maar niet schokkend.
Maar nu!! Ik wou een foto maken, maar mijn camera liep vast (ik kreeg een donker scherm te zien maar zonder features (scherm stond niet uit)). Geen enkele van de knoppen werkte, dus ik doe een SOFT reset! Je raad het al, ik krijg het "welkomst scherm" alsof ik mijn phone voor de 1e keer gebruik! AARGH! Alles weg! En niet alleen dat, toen ik mijn contacts wou kopieren van mijn SIM kaart bleek ook DIE leeg te zijn!! AL mijn contacten weg!!
Natuurlijk heb ik ook geen backup (zucht) dus terug bij af... leuk dingetje die I-Mate Jam (los gekocht) Ik gebruik dus Rom 1.12.00, maar ik zit vol ongeduld te wachten op een bugloze opvolger!
Waarschijnlijk is het antwoord ook al bekend, maar is het mogelijk om een soort van "undelete" te doen zodat ik toch mijn contacten terug heb?
(heb nu alle outlook contacten over gezet van een paar maanden oud, dus mis nog maar 100 contacten (gebruik hem voor mn werk)).. zucht
Ben er nog steeds geirriteerd door..
Ik kan op de een of ander manier niet restoren via active sync. Maar ik heb nog wel mn contacts en dergelijke op outlook staan. Hoe heb je je outlook contacten overgezet? zie die optie niet helemaal in outlook? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer T-Mobile nu eens met een officiële update uitkomt?

Ik had wel verwacht dat met de introduktie van webnwalk een nieuwe versie zou uitkomen, maar
de helpdesk weet helemaal van niks op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ja, dat is wel een beetje triest. Updates voor andere telefoons kwamen volgens mij direkt van de fabriek af (Sony Ericsson server bijvoorbeeld), maar het lijkt of T-Mobile het bij de MDA zelf moet verzorgen en dat dus niet doet (terwijl er dus wel een recente T-Mobile WWE update beschikbaar is, met Nederlandse T9 erin).

Nu gaan mensen zelf een beetje met updates lopen prutsen, wat wel een risico kan zijn voor hun telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 12-09 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb de T-Mobile MDA compact sinds zaterdag i.c.m. TomTom 3 en ben erg tevreden.
Moet nog even wat software installeren maar het mailen en msn i.c.m. Onbeperkt internet totaal is een verademing. Nog geen vastlopers gehad o.i.d. het enige is dat na een tijd aan te hebben gestaan dat hij het netwerk kwijt was geraakt. Na het handmatig zoeken was het weer ok ? Is dat een bekend probleem ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Ericsson HBH-200 compatible?

Weet iemand of deze headset goed functioneert met de Qtek S110? Het gaat er dan vooral om dat de nummerweergave van de headset goed werkt i.c.m. de S110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:08:
Iemand een idee wanneer T-Mobile nu eens met een officiële update uitkomt?

Ik had wel verwacht dat met de introduktie van webnwalk een nieuwe versie zou uitkomen, maar
de helpdesk weet helemaal van niks op dit gebied.
In de informatie voor telecomwinkels staat al dat er een update beschikbaar is op www.t-mobile.nl. Hij zou er ieder moment kunnen staan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje: is er een programmaatje waarmee je via de pc met je S110 kunt bellen? Ik wil dus graag via BT op m'n pc een nummer kiezen en vervolgens via m'n pc-speaker en -boxen bellen.

Is dit op één of andere manier mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Of ik lees niet goed, of ik zie gewoon echt maar weinig mensen klagen over de camera kwaliteit van de mda... of heb ik de oplossing soms óók al gemist? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Kleinebehuizing.nl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:14:
Of ik lees niet goed, of ik zie gewoon echt maar weinig mensen klagen over de camera kwaliteit van de mda... of heb ik de oplossing soms óók al gemist? :{
De camera is inderdaad niet van hoogstaande kwaliteit, maar daar koop je ook geen telefoon voor neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Mex schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:45:
[...]

De camera is inderdaad niet van hoogstaande kwaliteit, maar daar koop je ook geen telefoon voor neem ik aan.
Stom argument. Als jij een clio koopt met ingebouwede dvd speler wil je ook dat ie werkt :{

nee, maar als je een telefoon koop waar er eentje inzit moet ie wel werken.
de camera in een samsung d500 is ook 1.3 megapixel, sterker nog, de s110 heeft precies dezelfde camera, en toch maken die toestellen veel mooiere foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:02:
[...]

In de informatie voor telecomwinkels staat al dat er een update beschikbaar is op www.t-mobile.nl. Hij zou er ieder moment kunnen staan dus.
Waar stonden die updates ook alweer, ik krijg ze niet gevonden. (in het algemeen dus, niet specifiek van de MDA Compact)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Mex schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:51:
[...]

Waar stonden die updates ook alweer, ik krijg ze niet gevonden. (in het algemeen dus, niet specifiek van de MDA Compact)
zakelijke klant, service, hardware update

[ Voor 4% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 13-09-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Kleinebehuizing.nl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:53:
[...]

zakelijke klant, service, hardware update
Gevonden, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 12-09 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb op mijn SD kaart een aantal MP3 bestanden gezet maar als ik ze af wil spelen gebeurt er niks hoor ik een zacht tikje ? Waar kan dat aan liggen ? Hij ondersteund toch wel MP3 neem ik aan ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Neoz schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:37:
Ik heb op mijn SD kaart een aantal MP3 bestanden gezet maar als ik ze af wil spelen gebeurt er niks hoor ik een zacht tikje ? Waar kan dat aan liggen ? Hij ondersteund toch wel MP3 neem ik aan ?
Waarmee wil je de mp3's afsprelen? Tip: gebruik Gsplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d-one schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:08:
[...]

Ik kan op de een of ander manier niet restoren via active sync. Maar ik heb nog wel mn contacts en dergelijke op outlook staan. Hoe heb je je outlook contacten overgezet? zie die optie niet helemaal in outlook? B)
Als ik de optie "contacten synchroniseren" aanvink in AS, zet hij bij mij ook alle outlook contacten over.. :) Bij jou niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:12:
Voor mensen die nog steeds de Nederlandse T9 zoeken, ik heb die gevonden in de IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.cab. Verkrijgbaar bij de FTP server van xda-developers (login:xda pass:xda). (magician/extended_roms/MDA_Compact_WWE_1.12.152/)

Die cab installeren (je moet waarschijnlijk wel eerst je oude pad de-installeren, hardreset en dan meteen softreset op today screen. Tenzij iemand een manier vindt om die Nederlandse T9 bestandjes los te gebruiken).

Je zult alleen wel de lelijke t-mobile skin krijgen bij je intellipad, maar die skin is vervangbaar door de standaard versie. (Google bijvoorbeeld op "IntelliPad & IntelliDial Skin Windows Original.zip", geeft bij het installeren wat enge waarschuwingen maar werkt prima).
ff proberen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Werkt !! Eindelijk, ik kan met m'n duim weer een smsje typen... :) Ik heb eerst die nieuwe Orange Rom d'r opgezet, en daarna de hierboven genoemde .cab file geinstalleerd + originele intellipad skin gedownload...geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:31:
[...]

't Werkt !! Eindelijk, ik kan met m'n duim weer een smsje typen... :) Ik heb eerst die nieuwe Orange Rom d'r opgezet, en daarna de hierboven genoemde .cab file geinstalleerd + originele intellipad skin gedownload...geen problemen!
Wat is die site traag zeg :X

Werkt de nederlands ondersteuning ook voor bijvoorbeeld word en andere applicaties?

Krijg het niet geïnstalleerd ook... Er staat T9Rel.dll is in gebruik... :X

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 13-09-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb net de Orange ROM-update 1.12 erop gezet en wil zeker weten dat die Nederlandse T9 gaat werken, anders gooi ik 'm er ook niet op.

Ik heb nog 'n (heel vaag) vraagje:

Ik wil binnenkort zo'n multimediacentrumpje kopen namelijk de: Iaudio X5 en die heeft als functie dat hij ook 'n mini-usb poort zou hebben waarop je dan je digicam zou kunnen aansluiten en zo je foto's op die Iaudio zou kunnen zetten (en bekijken)
Nu is mijn vraag hierover net iets anders: Als ik bijvoorbeeld een film op m'n Iaudio heb staan (hij speelt namelijk ook films af) zou ik 'm dan via 'n of ander kabeltje via m'n SPV kunnen bekijken? De Iaudio heeft namelijk 'n (veel) kleiner beeldscherm dan m'n SPV. Hetzelfde geldt voor muziek. Zou ik muziek die ik op de Iaudio heb staan kunnen afspelen via het boxje van de SPV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Oke, heb het nu geinstalleerd, en inderdaad dat lelijke t-mobile ding weer terug, maar nogsteeds geen nederlands... Kan nu wel een hele berg talen kiezen, maar nederlands zit er niet bij... Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:39:
[...]

Wat is die site traag zeg :X

Werkt de nederlands ondersteuning ook voor bijvoorbeeld word en andere applicaties?

Krijg het niet geïnstalleerd ook... Er staat T9Rel.dll is in gebruik... :X
Ik had 't nog nooit in Pocket Word gebruikt, maar ik heb net gekeken, en idd hij werkt daar ook. Wat betreft je installatieprobleem, "T9Rel.dll is in gebruik" -> dit voorkom je waarschijnlijk door rechtsonderin [keyboard] als inputmethode te selecteren.

Wat betreft die trage site: je moet niet de site bezoeken, je moet met een ftp programma inloggen op ftp.xda-developers.com met user "xda" en pass "xda"

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:04:
Oke, heb het nu geinstalleerd, en inderdaad dat lelijke t-mobile ding weer terug, maar nogsteeds geen nederlands... Kan nu wel een hele berg talen kiezen, maar nederlands zit er niet bij... Zie ik iets over het hoofd?
De talen die ik ter beschikking heb na die .cab install: Dutch, Czech, English, German, Hungarian, Polish en Slovak.
Misschien moet je nog een keer softresetten. Kijk je wel bij de "Intellipad" instellingen? (rechtsonder "intellipad"->[options]->[input methode]->[options]->tab [languages]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:28:
[...]

De talen die ik ter beschikking heb na die .cab install: Dutch, Czech, English, German, Hungarian, Polish en Slovak.
Misschien moet je nog een keer softresetten. Kijk je wel bij de "Intellipad" instellingen? (rechtsonder "intellipad"->[options]->[input methode]->[options]->tab [languages]
Kijk, dat was hem... Veel dank, werkt perfect!!!
Nu nog een nette dialer vinden...

Eh... Als ik een andere dialer installeer ben ik dat t9 ook weer kwijt... Wazige bende |:(

[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 13-09-2005 16:04 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.