HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 10

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.287 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
Waar haal ik de officiele t-mobile firmware vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb onbeperkt internet via Orange World (portals veranderd)

Mailen via hotmail.com gaat goed, maar ik kan geen attachments toevoegen?

Mailen via gmail, lukt helemaal niet.

Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan moet doen, zodat het wel kan

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net een beetje aan het klooien geweest met de memory settings... maar ik kan nu de "slider" niet meer terug zetten zodat ik meer memory gebruik voor programmas..
ik telkens de melding "No more memory can be allocated" , terwijl er meer dan 30mb vrij is:S
een soft-reset heb ik al een aantal keer geprobeerd maar dit lijkt niet te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Heeft niemand problemen gehad, met de installatie van zn tomtom mobile 5 (legaal) op de mda compact met originele firmware, mn beeldscherm reageert gewoon niet op mn stylo invoer...

Heb geprobeerd de upgrade te downloaden van de tomtom site, maar ik heb geen geldige productcode schijnt. Heb het kaartje toch echt voor mn neus, waarschijnlijk is dit, omdat ik het product nog niet heb kunnen activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
CLB schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:44:
Ik heb onbeperkt internet via Orange World (portals veranderd)

Mailen via hotmail.com gaat goed, maar ik kan geen attachments toevoegen?

Mailen via gmail, lukt helemaal niet.

Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan moet doen, zodat het wel kan
https://mail.google.com/mail/
zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
Cai schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:36:
Heeft niemand problemen gehad, met de installatie van zn tomtom mobile 5 (legaal) op de mda compact met originele firmware, mn beeldscherm reageert gewoon niet op mn stylo invoer...

Heb geprobeerd de upgrade te downloaden van de tomtom site, maar ik heb geen geldige productcode schijnt. Heb het kaartje toch echt voor mn neus, waarschijnlijk is dit, omdat ik het product nog niet heb kunnen activeren.
gaat het om een versie die recht vanaf een sd kaart werkt? of is het gewoon een cd/dvd installer? Ik heb met de laatste geen problemen maar de sd versie heb ik nooit geprobeerd. Ik weet ook eigenlijk niet over welk scherm je het hebt (die vastloopt). Het enige probleem wat ik had was dat heel tomtom afsloot op het moment dat je iets met POI's ging doen (bellen of ernaartoe navigeren). Dit was na een fix opgelost. Dit was dus met tt5.00 dvd installer

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

Eindelijk heb ik via Expansys mijn carkit binnengekregen.
Ik heb er alleen een vreemd probleem mee.
De mute aansturing vanuit de carkit wertk niet helemaal goed. Er staat continue een spanning van rond de 5V op en hij stuurt niets als er gebeld wordt. Wanneer ik de Mute van de carkit verbind met die van de autoradio komt er direct Mute op de display te staan en dat gaat er alleen maar af als ik de mute verbinding verbreek.
Hetzelfde effect heb ik op een tweede autoradio. De overige verbindingen zijn goed en de carkit werkt ook gewoon goed verder.

iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Prulleman schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:01:
[...]

gaat het om een versie die recht vanaf een sd kaart werkt? of is het gewoon een cd/dvd installer? Ik heb met de laatste geen problemen maar de sd versie heb ik nooit geprobeerd. Ik weet ook eigenlijk niet over welk scherm je het hebt (die vastloopt). Het enige probleem wat ik had was dat heel tomtom afsloot op het moment dat je iets met POI's ging doen (bellen of ernaartoe navigeren). Dit was na een fix opgelost. Dit was dus met tt5.00 dvd installer
De sd versie.

Het scherm loopt niet vast, maar vanaf het moment dat tomtom start, werkt m'n stylo niet meer. Tomtom herkent het beeld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat er bij de specs van de Qtek TV remote, terwijl op de site www.pdawin.com word gezegt dat de Qtek niet compatible is voor dit stukje software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Wel https gedaan?
Hier werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:40:
[...]

Wel https gedaan?
Hier werkt het wel.
Okee nogmaals checken!

Hmm werkt nu wel! Dank dank!
Vorige keer dan toch waarschijnlijk http ingevoerd

(kan geen attachments toevoegen?)

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 03-09-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:27:
[...]
(kan geen attachments toevoegen?)
Nee, je kan sowieso geen file toevoeg velden zien zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:30:
[...]

Nee, je kan sowieso geen file toevoeg velden zien zover ik weet.
Dat zag ik dus wel. Dus ik drukte op 'attach' maar zag toen geen files die ik kon selecteren.

Ik maak er morgen wel ff 'n foto'tje van :-) (of weet iemand 'n simpel screenshotprogje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:54:
Waarom staat er bij de specs van de Qtek TV remote, terwijl op de site www.pdawin.com word gezegd dat de Qtek niet compatible is voor dit stukje software...
Bij mij doet hij het wel goed.
probeer het zou ik zeggen. kzou niet weten waarom hij het niet zou doen, tis gwoon InfraRood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is er 'n manier om je infrarood-straaltje te versterken.
Ik heb er nu TVremoteController opgezet, maar om nu 20 cm vanaf m'n tv te gaan zitten zappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Was dit al bekend:

T-Mobile heeft vandaag aangekondigd dat vanaf 1 september de MDA Pro - voorheen bekend als MDA IV- beschikbaar is. T-Mobile heeft dan tevens de primeur het eerste apparaat met Windows Mobile 5 ter wereld te verkopen.

T-mobile mag dan niet de snelste zijn met updates, ze lopen wel voorop als early adopter van het nieuwste Microsoft platform voor mobiele telefoons: Windows Mobile 5.

Vandaag heeft T-Mobile Duitsland een persbericht uit laten gaan dat zij per 1 september de MDA Pro, voorheen aangeduid als MDA IV uit gaan leveren. De MDA Pro is niet alleen het allereerste productiemodel ter wereld uitgevoerd met Windows Mobile 5, het is ook het eerste mobile device met 3G ondersteuning.

De MDA Pro is uitgevoerd met een draaibaar scherm. Doordat het scherm helemaal omgeklapt kan worden, kan het gebruikt worden als palmtop of als tablet configuratie. Ondanks de vele functionaliteit is de MDA Pro bescheiden in formaat: 128 x 81 x 25 mm en weegt 285 g.

Er is standaard een duimtoetsenbord aanwezig, en een 65k kleurendisplay met een resolutie van 640 x 480 pixels.

Het apparaat wordt gevoed door een 520 MHz PXA270 processor, en heeft een scala aan verbindingsmogelijkheden waaronder een tri-band GSM 900/1800/1900 MHz; weliswaar één band minder dan zijn quad-band voorganger, de MDA III, maar dit wordt gecompenseerd door de toevoeging van WCDMA 2100 MHz - ofwel beter bekend als 3G. GPRS Class 10 is geïntegreerd, en niet te vergeten Bluetooth, Wi-Fi 802.11b, Infrarood en USB 2.0. Dit maakt de MDA Pro zo'n beetje tot het meest uitgebreide apparaat qua connectivity op dit moment.

Er zitten ook twee camera's op voor 3G video gesprekken, waarvan één aan de voorzijde, en één aan de achterzijde. De voorste heeft slecht een resolutie van 300.000 pixels, goedgenoeg voor videoconferentie. De achterste is meer geschikt voor fotografie, deze heeft een resolutie van 1,3 Megapixels.

Men claimt met de 1620mAh verwisselbare Lithium Ion batterij een standby tijd te halen van 260 uur en een gesprekstijd van 8 uur.

Zoals vermeldt start de verkoop van de T-Mobile MDA Pro in Duitsland van 1 september. De prijs als daar beginnen op €430,00 in combinatie met een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Stond op: Pocketinfo.nl

Hier het officiele persbericht van T-mobile Duitsland: MDA Pro

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 04-09-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Zijn er hier mensen die zowel de SPV M500 als de C550 hebben gebruikt ? Ik twijfel namelijk tussen deze 2 toestellen. De C550 is lekker compact en licht. Op de M500 daarentegen kan TT5 draaien én deze heeft ook een veel snellere processor. Ook is er voor de M500 veel software te verkrijgen.

Keuzes, keuzes... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

prijs speelt misschien ook wel 'n rol?

C550 is bij 1 jarig 32,50 al gratis
M500 is bij 1 jarig 32,50 (uit m'n hoofd) 164,95
(bij afsluiting nieuw abbonement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:32:
prijs speelt misschien ook wel 'n rol?

C550 is bij 1 jarig 32,50 al gratis
M500 is bij 1 jarig 32,50 (uit m'n hoofd) 164,95
(bij afsluiting nieuw abbonement)
Geld speelt een rol, maar de M500 is bij 2 jaar verlenging gratis. Ik twijfel wel erg, 2 jaar is erg lang. Maar ik heb het eerder gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:58:
[...]

Geld speelt een rol, maar de M500 is bij 2 jaar verlenging gratis. Ik twijfel wel erg, 2 jaar is erg lang. Maar ik heb het eerder gedaan.
Ik heb 'm ook 2 jaar (moeten) verlengen. Toch geen spijt van. Als je 'm eenmaal in je hand hebt: kwijl :)

Ik zou gewoon voor de SPV M500 gaan: f*cking cool ding, veel applicaties voor te vinden, makkelijk in het gebruik, batterijverbruik valt reuze mee, makkelijke software bijgeleverd om oa je contacten te syncen, spellen, word-bestanden en dergelijke, je krijgt er 'n 512 mb geheugenkaartje bij en je maakt ook nog is de blits als je terwijl je tv bedient terwijl je er muziek mee afspeelt (CLB heeft net het progje uit de startpost geinstalleerd (TV remote controller 5.5) en dat is echt onwijs relaxed. Jammer dat het maar 1,5 meter bereik is)
Ook heeft Orange ook Orange World voor 6 euro per maand, wat gewoon onwijs masterlijk is.
Dus dat zou ik gelijk aanvragen als ik jouw was. Een paar dagen daarna surf je naar www.leukbellen.nl/OrangeWorld, stelt alle instellingen op je SPV M500 zo in en je kunt onbeperkt internetten.
Ook heeft hij 'n mooi groot helder en scherp scherm, waar je makkelijk films op kunt kijken zonder dus last te hebben van het kleine beeld (C550) Tsjaa ik zie er niet zoveel nadelen aan? Misschien alleen dat het smsen ietwat lastig is op de fiets of iets dergelijks maarja als dat nou alles is . . . . . .

Als ik jouw was zou ik de C550 niet eens in overweging nemen, maarja that's me and you are you so

[ Voor 66% gewijzigd door CLB op 04-09-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:41:
[...]

Ik heb 'm ook 2 jaar (moeten) verlengen. Toch geen spijt van. Als je 'm eenmaal in je hand hebt: kwijl :)

Ik zou gewoon voor de SPV M500 gaan: f*cking cool ding, veel applicaties voor te vinden, makkelijk in het gebruik, batterijverbruik valt reuze mee, makkelijke software bijgeleverd om oa je contacten te syncen, spellen, word-bestanden en dergelijke, je krijgt er 'n 512 mb geheugenkaartje bij en je maakt ook nog is de blits als je terwijl je tv bedient terwijl je er muziek mee afspeelt (CLB heeft net het progje uit de startpost geinstalleerd (TV remote controller 5.5) en dat is echt onwijs relaxed. Jammer dat het maar 1,5 meter bereik is)
Ook heeft Orange ook Orange World voor 6 euro per maand, wat gewoon onwijs masterlijk is.
Dus dat zou ik gelijk aanvragen als ik jouw was. Een paar dagen daarna surf je naar www.leukbellen.nl/OrangeWorld, stelt alle instellingen op je SPV M500 zo in en je kunt onbeperkt internetten.
Ook heeft hij 'n mooi groot helder en scherp scherm, waar je makkelijk films op kunt kijken zonder dus last te hebben van het kleine beeld (C550) Tsjaa ik zie er niet zoveel nadelen aan? Misschien alleen dat het smsen ietwat lastig is op de fiets of iets dergelijks maarja als dat nou alles is . . . . . .

Als ik jouw was zou ik de C550 niet eens in overweging nemen, maarja that's me and you are you so
Hartelijk dank voor de info en tips !

Ach de C550 is gewoon een stuk handzamer imo. Met dezelfde specs én 512Mb geheugenkaart als de M500. De multimedia knoppen op de C550 vind ik ook erg handig. Ik ben van plan om de C550 veel als mp3 speler te gebruiken (op de fiets enz). Maar daarentegen heeft de M500 een lekker groot scherm én draait TT5 gewoon. Plus een hoop software voor te krijgen en dat is leuk/handig. Echter de M500 is pas gratis bij een 2 jaar verlenging, en dat vind ik best lang.

Overigens : aangezien beide toestellen dezelfde resolutie hebben (240x320) én het scherm van de C550 kleiner is. Kun je er dan van uit gaan dat het scherm van de C550 scherper is ?

Een boel plussen en minnen. Ik heb nog 2-3 dagen om de knoop door te hakken.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 04-09-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
CLB schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:41:
[...]

Voor het internet ben je toch gebonden aan 2 mb datalimiet ?

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander0105 schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:57:
[...]

Voor het internet ben je toch gebonden aan 2 mb datalimiet ?
Niet met die proxy truc, hierdoor kun je via orange world veel internet pagina's opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
ik heb deze nu ook al een maandje of 5 (in t-mobile uitvoering maar dankzij de TS nu gelukkig niet meer zo roze) en zal eventjes mijn ervaringen posten:

als je Storage erg vol zit is hij gewoon heel traag en loopt vaak vast, hier hoor ik heel veel mensen over.
Als je em laat vallen, dan is de aan/uit knop heel erg gevoelig. Kan blijven hangen zodat aanzetten alleen nog te doen is door de accu even los te halen of een soft-reset, uitzetten wachten op de timeout. (heb em nu gewoon opengeschroeft tussen alle waranty-void stikkertjes door en probleem opgelost. Als iemand em ooit open wil maken, ik kan nu vertellen hoe je het doen moet! :+ ).
Na de openschroefactie werkt activesync niet meer. Ik hoop dat het aan mijn pc ligt die deze week 12x gecrasht is, moederbord is kaas. Morgen even nieuwe halen!

Maar over het algemeen: mooiste toestelletje wat ik ooit gehad heb!

(vorige toestellen: T630, S55, 5510, 3200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 15:33
Noxious schreef op maandag 05 september 2005 @ 02:17:
ik heb deze nu ook al een maandje of 5 (in t-mobile uitvoering maar dankzij de TS nu gelukkig niet meer zo roze) en zal eventjes mijn ervaringen posten:

als je Storage erg vol zit is hij gewoon heel traag en loopt vaak vast, hier hoor ik heel veel mensen over.
Als je em laat vallen, dan is de aan/uit knop heel erg gevoelig. Kan blijven hangen zodat aanzetten alleen nog te doen is door de accu even los te halen of een soft-reset, uitzetten wachten op de timeout. (heb em nu gewoon opengeschroeft tussen alle waranty-void stikkertjes door en probleem opgelost. Als iemand em ooit open wil maken, ik kan nu vertellen hoe je het doen moet! :+ ).
Na de openschroefactie werkt activesync niet meer. Ik hoop dat het aan mijn pc ligt die deze week 12x gecrasht is, moederbord is kaas. Morgen even nieuwe halen!

Maar over het algemeen: mooiste toestelletje wat ik ooit gehad heb!

(vorige toestellen: T630, S55, 5510, 3200)
Ik ben wel benieuwd hoe je hem opengeschroefd hebt. Heb hem namelijk van een behoorlijke afstand op straat laten vallen. Moet hem nu even 'uitdeuken'. Voor de rest wel stevig ding trouwens, want hoewel hij helemaal uit elkaar viel, doet ie het nog steeds perfect…
Voor openschroeven stuur even naar sonnemannen(apestaartje)gmail(punt)com

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi,

ben een beetje ontevreden over de mda compact.
Ik heb destijds de nieuwste rom er op gezet (augustus 2005 versie 1.12)
Nu heb ik een aantal problemen:

- Loopt regelmatig vast, softreset is dan wel oplossing
- krijg vaak de melding dat ik eerst flight modus moet uitzetten om te bellen (die is dan al uitgeschakeld)
- Batterij is snel op als ik met WIFI of Bluetooth ga werken.
- bellen met de mda gaat is niet perfect. Slecht bereik (ligt misschien aan de dikke muren in mijn kamer) en geluid is ook erg zacht.
- Bluetoot bereik van 10 meter is natuurlijk niet zinvol, ook een minpunt.

Kortom biedt hem te koop aan:) op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
gemailt :+
zal het hier ook nog even posten:

Als je je accu eruit haalt heb je onderin twee schroefjes, het bovenklepje kun je met een kleine schroevendraaier losklikken. in de linker en rechterhoekjes is hier ruimte voor -geeft even een eng geluid- daaronder zit een kapje wat met twee schroefjes vast zit, hier moet je eerst (heel voorzichtig) het stekkertje van je camera loshalen.
nu zitten bovenin nog twee schroefjes :) die ook even los.
als je met een heel klein schroevendraaiertje (ik heb zo'n setje telefoonschroevendraaiers) nu tussen het aluminium voorfrontje en de plastic zijkant steekt dan klikt ie op verschillende plaatsen los. Als je het heel voorzichtig probeert dan kan dit zonder braakschade :) zorg wel dat je SD-kaartje enzo eruit is anders krijg je hem niet los.
als je dat allemaal los heb dan kun je nog 1 printje verder door schroeftje linksboven en schroefje rechtsonder los te maken en een kunstof hulsje wat over de jackplug-houder zit los te schuiven. voila :) verder heb ik hem niet opengemaakt omdat dat voor mij niet nodig was maar het werkt vrij eenvoudig allemaal... hiermee vervalt wel je garantie (een van de schroefjes heeft een Void-stickertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Tada:

http://www.t-mobile.nl/t-.../page/pocket_internet.asp

Je betaalt een vast bedrag per maand waarvoor je onbeperkt en dus zorgeloos kunt internetten op je mobiele telefoon.

Bijzonderheden:
Onbeperkt mobiel internetten
Voor € 9,50 per maand (vast bedrag)
Inclusief gebruik GPRS-HotSpot (WLAN)-netwerk
Alleen beschikbaar in combinatie met een mobiele telefoon die geschikt is voor internet en in combinatie met bepaalde prijsplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Net de t-mobile klantenservice gebeld en zojuist aangesloten op Pocket Internet Totaal, zoals het abonnement van onbeperkt internet voor € 9,50 per maand heet. _/-\o_ Het is ook al meteen geactiveerd.

Het is echt onbeperkt, dus MSN messenger en internetten via je telefoon met je laptop zou ook moeten werken. Verder las ik ergens dat je nu gratis zou moeten kunnen SMSen via internet of GPRS, maar hoe dat werkt weet ik niet.

Hier staan de voorwaarden voor soort toestel en abonnement:

Ze vragen naar je telefoonnummer, toesteltype, naam en geboortedatum, soort abonnement en IMEI nummer, dus houd je aankoopbon bij de hand.

En dus zelfs inclusief toegang tot hotspots.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:11:
Net de t-mobile klantenservice gebeld en zojuist aangesloten op Pocket Internet Totaal, zoals het abonnement van onbeperkt internet voor € 9,50 per maand heet. _/-\o_ Het is ook al meteen geactiveerd.

Het is echt onbeperkt, dus MSN messenger en internetten via je telefoon met je laptop zou ook moeten werken. Verder las ik ergens dat je nu gratis zou moeten kunnen SMSen via internet of GPRS, maar hoe dat werkt weet ik niet.

Ze vragen naar je telefoonnummer, toesteltype, naam en geboortedatum, soort abonnement en IMEI nummer, dus houd je aankoopbon bij de hand.

Hmmz ben nog een beetje aan het twijfelen... maar is wel fijn natuurlijk .. :D
Hot spots kun je alleen op met je gsm..?

Ik ben dan namelijk 41,50 per maand vast kijt. :(

Geld dit alleen in Nederland..?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 15:33
Noxious schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:13:
gemailt :+
zal het hier ook nog even posten:

Als je je accu eruit haalt heb je onderin twee schroefjes, het bovenklepje kun je met een kleine schroevendraaier losklikken. in de linker en rechterhoekjes is hier ruimte voor -geeft even een eng geluid- daaronder zit een kapje wat met twee schroefjes vast zit, hier moet je eerst (heel voorzichtig) het stekkertje van je camera loshalen.
nu zitten bovenin nog twee schroefjes :) die ook even los.
als je met een heel klein schroevendraaiertje (ik heb zo'n setje telefoonschroevendraaiers) nu tussen het aluminium voorfrontje en de plastic zijkant steekt dan klikt ie op verschillende plaatsen los. Als je het heel voorzichtig probeert dan kan dit zonder braakschade :) zorg wel dat je SD-kaartje enzo eruit is anders krijg je hem niet los.
als je dat allemaal los heb dan kun je nog 1 printje verder door schroeftje linksboven en schroefje rechtsonder los te maken en een kunstof hulsje wat over de jackplug-houder zit los te schuiven. voila :) verder heb ik hem niet opengemaakt omdat dat voor mij niet nodig was maar het werkt vrij eenvoudig allemaal... hiermee vervalt wel je garantie (een van de schroefjes heeft een Void-stickertje :)
thanks _/-\o_

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:11:

Net ook even gebeld... Hoefde alleen de standaard herkenningsgegevens voor T-Mobile door te geven. Verder alleen maar te zeggen dat ik het wilde activeren en klaar. Wel duurde het 24 uur voor het zou werken. Ben benieuwd of ik daar dan nog bericht oid van krijg...

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:42:
Net ook even gebeld... Hoefde alleen de standaard herkenningsgegevens voor T-Mobile door te geven. Verder alleen maar te zeggen dat ik het wilde activeren en klaar. Wel duurde het 24 uur voor het zou werken. Ben benieuwd of ik daar dan nog bericht oid van krijg...

edit: typo
Apart, bij mij zeiden ze dat het meteen geactiveerd was.

En deze actie lijkt inderdaad exclusief voor Nederland te zijn als ik zo op het internet rondkijk.

EDIT: Hotspots weet ik verder de details ook niet van, die zou ik ook wel willen weten. Ik neem aan dat ik binnenkort een of ander informatiepakket in de bus krijg.

[ Voor 13% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 05-09-2005 14:08 ]

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goddamn it! Ben niet zo'n grote beller en heb dus de goedkoopste tariefvorm. Ben wel een internetter en wil wel graag zo'n internet-abonnement - maar dat gaat dus niet tenzij ik een duurder abonnement neem. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een vraagje mbt TomTom en GPS. Ik heb het programma nog nooit gebruikt maar lijkt mij logisch dat je naast de M500 ook iets nodig hebt om het GPS-signaal te kunnen ontvangen. Wat zijn hierin de meest gangbare oplossingen en bijbehorende prijzen ? Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

dafmay schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:14:
Een vraagje mbt TomTom en GPS. Ik heb het programma nog nooit gebruikt maar lijkt mij logisch dat je naast de M500 ook iets nodig hebt om het GPS-signaal te kunnen ontvangen. Wat zijn hierin de meest gangbare oplossingen en bijbehorende prijzen ? Alvast bedankt voor de info.
Het meest gangbare en handige is een bluetooth gps ontvanger, bijvoorbeeld van Adapt, deze koop je voor zo'n 100€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mex schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:22:
[...]

Het meest gangbare en handige is een bluetooth gps ontvanger, bijvoorbeeld van Adapt, deze koop je voor zo'n 100€
Zo, dat is niet goedkoop ! :| Ik neem aan dat het apparaatje via bluetooth werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De onbeperkt internetters via T-mobile a 9,50 / maand kunnen beter hier verdergaan
Anders gaat dit topic straks alleen nog maar over mobiel internet enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mex schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:22:
[...]

dafmay schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:32:
[...]

Zo, dat is niet goedkoop ! :| Ik neem aan dat het apparaatje via bluetooth werkt ?
:)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diegene met interesse in dit ding

Qtek s100 + Wifi + 1 gig kaartje

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...PageName=ADME:L:LCA:NL:31

Overigens snap ik nog steeds niet hoe die batterij werkt.
Ik moet hem echt om de dag opladen, dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Backlight is al laag en veel programma's gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:11:
Diegene met interesse in dit ding

Qtek s100 + Wifi + 1 gig kaartje

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...PageName=ADME:L:LCA:NL:31

Overigens snap ik nog steeds niet hoe die batterij werkt.
Ik moet hem echt om de dag opladen, dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Backlight is al laag en veel programma's gebruik ik niet.
WM 5 ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben terug geweest naar de winkel, en heb nieuwe sd kaart gekregen... waarschijnlijk een bestandje beschadigt. Hij herkende de kaart niet meer, niet in mobiel en pc... Het bestand je waar ik het over had stond dus op de storage van de mob zelf... dom maarjah, alles is weer goed...

Ben zeer tevreden met mijn aanschaf van de S100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Vroeg me ook al af;;

Geen tmobile roms maar normale Windows Mobile 5 roms (Qtek) (zegt dus officieel van Qtek gekregen)
Juli 2005 aangeschaft bij verlening contract T-Mobile, geen garantie (door installatie WM5 Roms).

Zou ook wel WM5 erop willen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je van de T-Mobileprut afwillen die standaard op je MDA staat? (heb er zelf nog geen dus vandaar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:23:
Waarom zou je van de T-Mobileprut afwillen die standaard op je MDA staat? (heb er zelf nog geen dus vandaar...)
Anders heb je zown geil roze kleurtje en eventuele background programs die je geheugen opslurpen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:29:
[...]

Anders heb je zown geil roze kleurtje en eventuele background programs die je geheugen opslurpen? :P
Watvoor background programs?

En nog een vraagje:

Zie ik het goed dat je als je er een wlan-kaartje in doet er geen SD-memorykaart meer in kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:31:
[...]

En nog een vraagje:

Zie ik het goed dat je als je er een wlan-kaartje in doet er geen SD-memorykaart meer in kan?
1) weetniet, just guessing, heb 1x screenshotje gezien waarom heleboel t-mobile meuk stond.
2) Ligt eraan, je kunt ook 256mb+wifi in 1 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:22:
[...]

Vroeg me ook al af;;

Geen tmobile roms maar normale Windows Mobile 5 roms (Qtek) (zegt dus officieel van Qtek gekregen)
Juli 2005 aangeschaft bij verlening contract T-Mobile, geen garantie (door installatie WM5 Roms).

Zou ook wel WM5 erop willen :>
Ik heb 'm een mailtje gestuurd voor meer info en here we go again for another page :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:31:
[...]

En nog een vraagje:

Nou sinds ik de Qtek rom heb draaien heb ik ineens veel meer storage ruimte zo lijkt het. Dit komt ook het programma geheugen dan weer ten goede.

En ja dat klopt. Er zit 1 SD slot in. Als je er een sdio wlan in steekt kan er niks meer bij. (Best logisch toch?) Wel zijn er kaartjes met geheugen maar die steken een flink stuk uit.

Overigens er was er ooit een voor niet al veel euro's die amper uitstak, iemand nog een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:33:
[...]

1) weetniet, just guessing, heb 1x screenshotje gezien waarom heleboel t-mobile meuk stond.
2) Ligt eraan, je kunt ook 256mb+wifi in 1 kopen :)
Ok, het klopt dus dat er maar 1 kaartje tegelijkertijd in kan... thnx!

Iemand anders die iets zinnigs kan zeggen over die T-Mobilezooi? (het mag ook positief..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand van breda? Misschien kan je hem eens mailen of je het toestel mag zien en een romdump maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Cai schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:34:
Dat van de software in de openingspost installeren is gelukt.

Alleen als ik het t-mobile kaartje in de imate stop en vervolgens opstart, reageert het niet op mn stylo. Hierdoor kan je geen productcode, voorkeuren ed instellen. Is dit een driver probleem???
Heb heel lang met Tomtom aan de lijn gezeteb en uiteindelijk kreeg ik de melding dat tomtom tomtom mobile 5 niet ondersteund icm met de mda compact.

Ik de toko gebeld waarbij ik de bundel heb aangeschaft, blijkt dat ik de tomtom mobile 5 smartphone editie heb gekregen ipv de tomtom mobile 5 PDA editie. Foutje dus.

Dus als mensen problemen hebben vereglijkbaar als ik. Check dit even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Idd kan hijzelf geen romdump maken en die op internet gooien ofzo?
Alleen voow WM5 heb ik al die 200 euro over :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:50:
Idd kan hijzelf geen romdump maken en die op internet gooien ofzo?
Alleen voow WM5 heb ik al die 200 euro over :*)
Oops WM2003 Second Edition 4.21.1088 :X
|:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:20:
[...]

Oops WM2003 Second Edition 4.21.1088 :X
|:( |:(
Misleidende reclame heh :9
Dat bericht dat jij WM5 had is intussen over heel de wereld al verspreidt! Haha gnarf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry,

Was er van overtuigd dat ik hem had maar het was dus 2003

De oude versie.

8)7 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

hoe kan in ik GPRS uitzetten. Als ik op het g vierkantje met pijltjes klik heb ik alleen de optie hide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Cai schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:51:
hoe kan in ik GPRS uitzetten. Als ik op het g vierkantje met pijltjes klik heb ik alleen de optie hide.
Je hebt zeker 'n nieuwe romversie geinstalleerd?

Met nieuwere romversies is die disconnect button eruit gegooid

Om je disconnect button weer terug te krijgen
kun je 'n .cab file'tje downloaden! Ik zal 'm even voor je opzoeken

Je kunt nu om te disconnecten de rode knop (je rode telefoontje) 2 seconden ingedrukt houden!

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 05-09-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waar ik vandaag trouwens achtergekomen ben bij TCPMP
is dat je hardware-buttons kan instellen! Ik dacht dat dit alleen bij WMP kon.

Options - settings- select - hot keys

En de rest wijst zich vanzelf. K kan nu met m'n hardwarebuttons het volgende/ vorige nummer aanzetten, beeld kwartslag draaien (dus fullscreen bekijken) op pauze zetten en heel het beeldscherm uitzetten (echt helemaal uit) voor als die in m'n broekzak zit! Helemaal supertjes zeg!!

Ik weet alleen niet of dit al bekend was, anders edit ik deze post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:29:
[...]

Als je hem van ebay koopt zul je daar geen last van hebben
http://img102.imageshack.us/img102/1650/needus1hk.jpg
:D

Wie kan mij trouwens helpen met de setting van Orange World. Ik lees hier en daar dat je (indien je de juiste settings hebt) onbeperkt ofzo kan internetten (via orange world). Wie zou mij hierbij willen helpen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

CLB schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:57:
[...]

Je hebt zeker 'n nieuwe romversie geinstalleerd?

Met nieuwere romversies is die disconnect button eruit gegooid

Om je disconnect button weer terug te krijgen
kun je 'n .cab file'tje downloaden! Ik zal 'm even voor je opzoeken

Je kunt nu om te disconnecten de rode knop (je rode telefoontje) 2 seconden ingedrukt houden!
nope standaard t-moble, maar het werkt. thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:24:
[...]

Wie kan mij trouwens helpen met de setting van Orange World. Ik lees hier en daar dat je (indien je de juiste settings hebt) onbeperkt ofzo kan internetten (via orange world). Wie zou mij hierbij willen helpen :)
http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/

Wel eerst 1244 bellen (geloof ik) om het te activeren!

[ Voor 6% gewijzigd door adewidt op 05-09-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:24:
[...]

www.leukbellen.nl/OrangeWorld (shit A. had het al gepost mja)

Als je alles zo instelt als op die site (staat supergoed uitgleged met screenshots) werkt alles perfect!

Ik zou gewoon op je SPV naar www.pda.startpagina.nl gaan, daar alle voor jouw belangrijke links aanklikken en die opslaan als 'favorites' Om te msnen gebruik ik: Emessenger! Werkt perfect en is dus onbeperkt. Om GOT te kunnen volgen moet je is naar www.skweezer.net gaan. Daar op GOT gaan zoeken en hoppatee GOT volg je perfect op je SPV! Als het niet lukt, moet je maar maar even emailen (email staat in profiel) Succes ermee en laat even weten of het gelukt is!

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 05-09-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@adewidt en CLB, heel erg bedankt. Werkt als een trein :) Geen foutmeldingen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Soms krijg ik bij het bezoeken van een pagina "url not founded" bv. mijn studenten mail van tu/e. Hierbij wel meegenomen dat wanneer gebruik wordt gemaakt van betaalde gprs het wel lukt maar via de proxy dus niet..
En bij e-messenger wordt er niet ingelogd. Invullen maar hij doet verder niks en springt terug op leeg inlogscherm.
Iemand daar raad mee?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:53:
@adewidt en CLB, heel erg bedankt. Werkt als een trein :) Geen foutmeldingen gehad.
NP!

Voor emessenger ga ik altijd naar http://mob.e-messenger.net/mobile/

Daar log ik me in met xxxxx@hotmail.com

password: xxxx

show emails vink ik aan

en ik sign in.

Daarna druk ik op reload (misschien ben je dat vergeten) en ik zie al m'n contacten.
Ik tap op 'n contact, kies 'send' en hoppatee kan msnen!??

Vraagje voor jou (en anderen): Heb jij nu 2 verbindingen staan dan als je op dat g-icoontje drukt?
Ik heb dus proxy op 1 staan: dat is die onbeperkte verbinding
en ik heb dus: internet op 2 staan: dat is die 2 mb databundel

Als ik dan via ''internet' (dus die 2 mb databundel) verbinding wil maken gaat dat perfect. Ik wil dan bv live radio streamen (gaat maar half maar toch) maar dan schakelt die automatisch weer naar 'n 'proxy' verbinding waarmee ik dus geen radio kan streamen.

Mijn vraagje is dan ook: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik zowel 'proxy' als 'internet'
kan gebruiken en hij niet telkens automatisch overschakelt naar 'proxy'

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 05-09-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me toestel aansluit op pc dan gaat het internet toch via de pc en kost dus geen kb's van abonnement??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op Monday 05 September 2005 @ 19:08:
[...]
Vraagje voor jou (en anderen): Heb jij nu 2 verbindingen staan dan als je op dat g-icoontje drukt?
Ik heb dus proxy op 1 staan: dat is die onbeperkte verbinding
en ik heb dus: internet op 2 staan: dat is die 2 mb databundel

Als ik dan via ''internet' (dus die 2 mb databundel) verbinding wil maken gaat dat perfect. Ik wil dan bv live radio streamen (gaat maar half maar toch) maar dan schakelt die automatisch weer naar 'n 'proxy' verbinding waarmee ik dus geen radio kan streamen.

Mijn vraagje is dan ook: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik zowel 'proxy' als 'internet'
kan gebruiken en hij niet telkens automatisch overschakelt naar 'proxy'
Jij hebt waarschijnlijk een 'Private Network' connection en een 'Internet' connection ingesteld staan.
Anders kan je namelijk niet 2 verbindingen onder elkaar hebben.

De private network is eigenlijk niet bedoeeld om te internetten en zal dus voor internet taken overschakelen naar de internet verbinding.

Als je wilt switchen tussen netwerken (Orange Internet en Orange World) doe je dat alsvolgt:
Klik op je GPRS tekentje en klik op Settings.
Klik op 'Connections'
Ga naar het tabblad 'Advanced'
Klik op 'Select Networks'

Daar staat:
'Programs that automatically connect to the Internet should connect using'
Daar kies je tussen je Orange World en Orange Internet

De optie daaronder ) private network gebruik je niet.

Dit is de enige correcte manier!
Twee verbindingen (Orange World en Orange Internet) onder elkaar bij het G-tekentje kan niet op correcte wijzen werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd schreef op Monday 05 September 2005 @ 19:48:
Als ik me toestel aansluit op pc dan gaat het internet toch via de pc en kost dus geen kb's van abonnement??
Klopt maar zorg wel dat je volgende checkt anders kan het duur worden aan het eind van de maand:
quote: Mvmajorem
Appreantly, you may have triggered your JAM to sync to your device over the internet than through the cable. Try to check this:

Hit Start and go to Active Sync. Make sure you are NOT connected to ActiveSync.
Hit Tools and go to Options.
Uncheck the two check boxes indicating syncing with the device. After this hit Options.
Please make sure that When Cradle, Enable PC Sync through USB and not through modem or any other connection. Hit OK.

Hope this helps.
Volledige topic te vinden op XDA-Developers

[ Voor 15% gewijzigd door Reptile-X op 05-09-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar eerst de 'G' stond bovenin staan nu 2 pijltjes en als ik daar op klik staat er :
Connectivity: The Internet; PC Connection

Als ik mijn usb kabel eruit haal dan moet ik eerst opnieuw GPRS aanzetten...

Zal wel goed zijn toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:08:
Waar eerst de 'G' stond bovenin staan nu 2 pijltjes en als ik daar op klik staat er :
Connectivity: The Internet; PC Connection

Als ik mijn usb kabel eruit haal dan moet ik eerst opnieuw GPRS aanzetten...

Zal wel goed zijn toch??
Als er PC Connection staat is het goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THNX :D kan ik is ff gaan updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik zag de volgende opmerking mbt Windows Mobile 2003 2nd Edition :

"Kritieke data zoals afspraken, contacts, tasks en de registry staan in het vluchtige RAM, dus bij een lege accu ben je alles gewoon kwijt."

Is dat juist ?! Lijkt mij nogal linke soep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:36

timovd

Voorsprong door techniek

Met de Tutorial van Benjamin probeer ik via Bluetooth te synchroniseren. Echter krijg ik nadat ik alles heb uitgevoerd steeds "Connecting to host" te zien op mijn PPC.Staat er nog ergens anders een tutorial of iemand met een oplossing?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:02:
Ik zag de volgende opmerking mbt Windows Mobile 2003 2nd Edition :

"Kritieke data zoals afspraken, contacts, tasks en de registry staan in het vluchtige RAM, dus bij een lege accu ben je alles gewoon kwijt."

Is dat juist ?! Lijkt mij nogal linke soep.
Aks je accu leeg is en je toestel gaat niet meer aan, dan is er nog een backup accu die het wel nog een eindje volhoud hoor ;) zeker enkele uren nadat hij niet meer start ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:14:
Met de Tutorial van Benjamin probeer ik via Bluetooth te synchroniseren. Echter krijg ik nadat ik alles heb uitgevoerd steeds "Connecting to host" te zien op mijn PPC.Staat er nog ergens anders een tutorial of iemand met een oplossing?
heb ook massas bt problemen, dat syncen is gewoon veel te omslachtig en ik vraaf me af waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ja ich auch! Kan dat niet met BTtools ofzo? Ik heb dat ooit ergens voor gebruikt, maarja waarvoor dat nou precies was weet ik ook niet meer (en dat was nog met m'n oude comp, windows 98) dus tsjaa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:15:
[...]

Aks je accu leeg is en je toestel gaat niet meer aan, dan is er nog een backup accu die het wel nog een eindje volhoud hoor ;) zeker enkele uren nadat hij niet meer start ;)
Ah er is dus toch nog een backup accu voor een beetje reserve-sap. Goed om te horen, bedankt.

Ps Enig idee of de SPV C550 hetzelfde "systeem" heeft ?

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 05-09-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:23:
[...]

Ah er is dus toch nog een backup accu voor een beetje reserve-sap. Goed om te horen, bedankt.

Ps Enig idee of de SPV C550 hetzelfde "systeem" heeft ?
Ja maar ze gaat geen week mee hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:40:
[...]

Ja maar ze gaat geen week mee hé ;)
eh ?

Ps Het gaat toch waarschijnlijk wel de M500 worden. Dan maar 2 jaar verlengen :*) De clincher was dat ik veel lees over stof onder het scherm van de C550. Dat moet ik toch echt niet hebben ! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:00:
[...]

eh ?

Ps Het gaat toch waarschijnlijk wel de M500 worden. Dan maar 2 jaar verlengen :*) De clincher was dat ik veel lees over stof onder het scherm van de C550. Dat moet ik toch echt niet hebben ! :X
Goed idee! Als je nog wat wilt hebben kun je me emailen (staat in profiel)
Succes met je aankoop (wel Orange World erbij nemen heh!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:07:
[...]

Goed idee! Als je nog wat wilt hebben kun je me emailen (staat in profiel)
Succes met je aankoop (wel Orange World erbij nemen heh!)
Orange World is gprs toch ? Ik weet niet of ik dat wel nodig ga hebben. Emails ophalen doe ik in principe niet met de M500 en mp3's kopen/downloaden doe ik al helemaal niet :X

Je bedoeld emailen voor software e.d. ? Dat waardeer ik, bedankt voor het aanbod _/-\o_

Ps ik moet eerst nog zien of de orange shop de M500 nog wel in het pakket heeft. Op de website is ie verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
uhm.... ik weet niet of mensen dit nieuwtje al hebben gelezen, maar het leek me interessant om te delen, ik weet niet of het een heel betrouwbare bron is maar goed, time will tell... als er niet binnenkort een WM05 rom uitkomt dan was de bron onbetrouwbaar... :P

http://www.htcclub.net/site/frameset/index.php
(vervolgens klikken op item: T-Mobile introduceert nog meer Windows 5.0 devices)

Greetz...

ps: ik heb dit al vaker gevraagd, maar weet iemand een goede krasverwijderaar voor de JAM? ik heb al eens gehoord van één of ander duits product met zo'n typische glassex-achtige naam, maar bij de handleiding van het product stond dat je bij aanbreng van het spul gedurende 3 minuten veel druk moest uitoefenen op je scherm... lijkt me niet leuk voor een touchscreen.... bovendien staat er dat het product je scherm als het ware oplost en opnieuw verdeelt, wederom denk ik niet dat dat gezond is voor m'n JAM

Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben en als iemand ervaring heeft met dit (of enig ander product) dan hoor ik het graag....

[ Voor 11% gewijzigd door Zack_Leonhart op 06-09-2005 01:09 ]

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
dafmay schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:12:
[...]

Orange World is gprs toch ? Ik weet niet of ik dat wel nodig ga hebben. Emails ophalen doe ik in principe niet met de M500 en mp3's kopen/downloaden doe ik al helemaal niet :X ...
Orange World is anders best makkelijk ;) 6 euro per maand voor 2 mb (2 euro per extra mb, maar dat heb ik nooit gehaalt :) ) geloof ik, wordt bij prepaid afgeschreven bij eerste gebruik van de maand. gebruik je het een maand niet dan betaal je die maand niet :) ik heb het best lang gebruikt eigenlijk!

Ander probleempje:
Ik heb een Sony-Ericsson T630 (van mn vriendin) en dus de S100.
Nu heb ik geen blauwtand in mijn pc vandaar dat ik een kleurenthema die ik op de T630 wilde zetten via datakabel naar de S100 heb gejaagd en via bluetooth verder wilde sturen.
Eerste poging via infrarood, dit leverde totaal geen herkenning bij een van beide apparaten op en liep dus uit op niets. Bluetooth: apparaten herkennen elkaar, S100 geeft aan: Sending... maar ik zie geen percentage of iets. De T630 geeft het tekentje dat ie paired is en daar blijft het zo'n 10 minuten op staan. Daarna geeft de S100 een 'Failed'-melding zonder verdere info. De T630 staat nog zo'n 2 minuten op paired en gaat daarna terug op het Bluetooth-default icoontje.
Is er sprake van incompatibeliteit of kan er nog iets anders zijn? (geen gebrek aan schijfruimte, thema is 143Kb en heb 312Kb vrij :) )

EDIT: Andersom geen probleem... Razendsnel zelfs! :?

[ Voor 22% gewijzigd door Noxious op 06-09-2005 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

dafmay schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:12:
[...]
.....
Ps ik moet eerst nog zien of de orange shop de M500 nog wel in het pakket heeft. Op de website is ie verwijderd.
Dit was me ook al opgegevallen en heb toen orange gebelt. Deze wist mij te vertellen dat de M500 niet op voorraad is voor de online shop en daarom deze ook niet wordt weergegeven.

Zelf heb ik toen de 3 orange winkels in rotterdam gebeld en de laatste kreeg een collega uit Dordecht over de vloer en daar hadden ze er nog 1 (welke ik nu in mijn bezit heb).

De orange winkels konden mij vertellen, dat de voorraden van de M500 praktisch overal weg is. Deze "dingen" schijnen niet aan te slepen zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ben vandeweek zelf in Rijswijk en Delft geweest bij de Orange-shops daarzo.
Gewoon ff wat dingetjes vragen en die hadden allebei nog genoeg SPV's M500's
(ze zeiden idd wel dat de verkoop ervan echt als een trein ging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Jongens wie kan mij een case voor de MDA compact aanraden? Op pdashop.nl staan er zeker 6 en ik heb geen idee wat een goede is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:44:
Ik ben vandeweek zelf in Rijswijk en Delft geweest bij de Orange-shops daarzo.
Gewoon ff wat dingetjes vragen en die hadden allebei nog genoeg SPV's M500's
(ze zeiden idd wel dat de verkoop ervan echt als een trein ging)
Pheww...dat is goed nieuws. Morgenochtend sta ik stipt 09:00 voor de deur in de Spuistraat DH. Als ze 'm daar niet hebben race ik door naar Rijswijk/Delft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Finwe schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:48:
Jongens wie kan mij een case voor de MDA compact aanraden? Op pdashop.nl staan er zeker 6 en ik heb geen idee wat een goede is :?
Wat zijn je eisen? Wil je gewoon 'n dun beschermhoesje van silliconen, waardoor je het apparaat gewoon nog goed kunt besturen of wil je echt zo'n aluminium hardcase waarmee je alleen de basisfuncties kan besturen? Bedenk wel dat er bij zo'n silliconen hoesje veel stof in de openingen wordt 'opgeslagen' en bij zo'n hardcase niet. Hardcase daarintegen is misschien 'n beetje lomp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:07:
[...]

Pheww...dat is goed nieuws. Morgenochtend sta ik stipt 09:00 voor de deur in de Spuistraat DH. Als ze 'm daar niet hebben race ik door naar Rijswijk/Delft :*)
Je kan allicht ff 'n belletje geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:08:
[...]

Je kan allicht ff 'n belletje geven?
Ga ik doen. Ps Allemaal 06-nummers, apart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dubbelpost...

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou ff een programmaatje aanraden: SPB Weather voor op je todayscherm. Niet alleen handig om dagelijks 't weerbericht te zien, maar hij update zichzelf gewoon via m'n Orange World (MET proxy instellingen!) Dus 't kost nix...

Link: http://www.handango.com/P...productId=157838&R=157838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:57:
Ik wou ff een programmaatje aanraden: SPB Weather voor op je todayscherm. Niet alleen handig om dagelijks 't weerbericht te zien, maar hij update zichzelf gewoon via m'n Orange World (MET proxy instellingen!) Dus 't kost nix...

Link: http://www.handango.com/P...productId=157838&R=157838
Koele suggestie idd! Heb zelf T-mobile, zit nog te twijfelen over dat onbeperkte gprs abo... Maar dan komt ie er zeker op :D

Zijn er btw mensen die ook 'problemen' hebben met ActiveSync 3.8 en 4.0? Als mn mda connected is, dan gaat ie altijd om de seconde weer naar 8 a 10% cpu load. Erg irritant...

Trouwens: Download link ActiveSync 4 dev beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Goh ff gebeld met een aantal Orange shops. Den Haag heeft geen M500 meer, Rijswijk alleen met North Sea Jazz pakket (wat dat dan ook mag zijn) en alleen bij een nieuw abo.

Delft gebeld en zij hebben er nog precies één liggen ! Meteen gereserveerd, wat een geluk 8) Morgen ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 21:02
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben :

TomTom 5.00 doet het goed op mijn S100, maar na de upgrade naar 5.10 valt de S100 gewoon uit bij het opstarten van TomTom ! De enige manier is een soft reset, TomTom er weer af en weer een 5.00 versie installeren.
Ik had graag naar de 5.10 versie gegaan om checkpoint te kunnen gebruiken.
Iemand een idee ?

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.