Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:17:
Bedankt voor de foto's en driver upload! Top! Ben trouwens het Dopod toetsenbord nog niet weer tegengekomen op Ebay... Hard doorzoeken dus!
Ziet er goed uit hoor, die combinatie. Hoe is de toetsaanslag van het toetsenbord? Voelt het solide aan? Verdere details? Zitten er ook oplaadbare batterijen in het BT toetsenbord/accu? Hoe lang gaan deze batterijen mee?
Lees het wel weer! Bedankt wederom
Graag gedaan,
Batterijen van de toetsenboard zijn 2 AAA batterijtjes, en niet oplaadbaar, met bijbehorende batterijen heb ik al 5 uur zonder problemen gewerkt, ik weet dus nog niet hoe lang het vol houdt.
Als je Lidl of Aldi in de buurt heb volg hun aanbiedingen, ik heb laatst bij Lidl 8 AAA oplaadbare 800mAh Ni-MH batterijen gekocht voor minder dan 5 euro.
Toetsen zijn goed van de toetsenboard, ongeveer zelfde als een Laptop toetsenboard, ik moet wel letter “O” harder drukken, maar volgens mij is dat nieuwigheid want het wordt al spoeler.
Als je toetsenboard uitklapt moetje met een schuiver vergrendelen, daarna kan je het linker gedeelte van de toetsen naar rechts schuiven maar dat is niet nodig, het is hoe je zelf fijner vind om te typen, vervolgens kan je de telefoon houdertje uitschuiven hierna klapt een plaatje omhoog.
Toetsenboard is niet alleen voor PPC trouwens, zo kun je ook voor Symbian60, SymbianUIQ, Palm en Microsoft Smartphones gebruiken, alle drivers zitten in de zip file die ik geupload heb.