HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 10

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

het laten vallen van je mda met als resultaat een half brakke scherm valt vast niet onder de garantie, dus mijn vraag is iemand die weet hoeveel het gaat kosten en waar we dit moeten laten maken??

(tis niet van mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:38:
het laten vallen van je mda met als resultaat een half brakke scherm valt vast niet onder de garantie, dus mijn vraag is iemand die weet hoeveel het gaat kosten en waar we dit moeten laten maken??

(tis niet van mij)
altijd eerst garantie proberen. Wat versta je onder een half brak scherm? Gebroken of helft pixels kapot? Indien laatste, dan zeggen dat spontaan die pixels uitvielen. Niet zeggen dat je het ding hebt laten vallen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:23:
[...]

[...]

De driver die ik had, heb ik gecontroleerd met de driver dat op sandisk site te downloaden is en het is exact zelfde: http://www.sandisk.com/retail/drivers-sdwsdb-256.asp
De versie die ik had was alleen anders genoemd :| maar het werk perfect als je het koopt gebruik de CD die erbij zit alleen voor handleiding en niet voor drivers ;)

Prijs van de Sandisk wifi kaart was ook erg gunstig vergelijken met alle andere die ik tot nu toe gezien heb, kosten waren 77 euro (met verzending)
Ook via Ebay zie hier

Hier heb ik de drivers van de BT keyboard geupload: bk600_v1602.zip

Maar om alles erbij te melden, volgende zijn mij specs:
ROM version: 1.12.00 WWE
ROM date: 05/28/05
Radio version: 1.12.00
ExtROM version: 1.12.120 WWE

Fotos zijn niet echt perfect omdat het best wel donker was en flitser is geen goeie idee om zo van dichtbij te proberen maar hier zijn ze:
[afbeelding]

[afbeelding]

Voor zelfde als hierboven met een flitser genomen en groter klik hier
De toetsenboard lijkt te geroot, maar juist daarom is het makkelijk om ermee te typen.

Ik was bij een andere vriend vandaag en ook op zijn router zonder beveiliging werk Sandisk wifi perfect ook op de router van zijn buurmannen (2 andere routers) :P ik heb niets anders gedaan dan alleen kijken of het lukt om te verbinden, voordat iemand begint over privacy…
Bedankt voor de foto's en driver upload! Top! Ben trouwens het Dopod toetsenbord nog niet weer tegengekomen op Ebay... Hard doorzoeken dus!

Ziet er goed uit hoor, die combinatie. Hoe is de toetsaanslag van het toetsenbord? Voelt het solide aan? Verdere details? Zitten er ook oplaadbare batterijen in het BT toetsenbord/accu? Hoe lang gaan deze batterijen mee?

Lees het wel weer! Bedankt wederom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:56:
[...]

altijd eerst garantie proberen. Wat versta je onder een half brak scherm? Gebroken of helft pixels kapot? Indien laatste, dan zeggen dat spontaan die pixels uitvielen. Niet zeggen dat je het ding hebt laten vallen iig
gebroken scherm gok ik, heb hem zelf nog niet gezien. via telefoon zei ie dat de helft het niet doet ofzoiets :) dus zeker geen garantie meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

SYQ schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

gebroken scherm gok ik, heb hem zelf nog niet gezien. via telefoon zei ie dat de helft het niet doet ofzoiets :) dus zeker geen garantie meer
Dan kun je het inderdaad wel shaken wat garantie betreft, een collega van me heeft laatst op ebay een scherm voor z'n Ipaq op Ebay gekocht. Je zou daar eens kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand al of je die covers van je MDA Compact kan vervangen indien ze erg beschadigd zijn. Niet dat het onder de garantie moet vallen, maar of ze uberhaupt los verkrijgbaar zijn. Ik zie op expansys bijvoorbeeld wel cases, maar dat is weer allemaal om je MDA in te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Je zou hier eens kunnen kijken:
http://www.htceurope.com/

of dit draadje:
http://forum.xda-develope...16288&highlight=htceurope

[ Voor 45% gewijzigd door Henkes op 29-08-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, juist. Bedankt! Ik dacht misschien heeft iemand hier op Tweakers al ergens wat besteld vandaar. Maar het XDA forum zal ik nu ook maar nog meer in de gaten houden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:02:
[...]

Probeer eens www.skweezer.net op je pocketpc, werkt echt heel goed.
Kan ik dan gewoon alles van GoT lezen op m'n ppc?

Iemand al 'n idee waarom ik mijn 'send messages' niet meer kan lezen? (staat niks in)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:17:
Bedankt voor de foto's en driver upload! Top! Ben trouwens het Dopod toetsenbord nog niet weer tegengekomen op Ebay... Hard doorzoeken dus!

Ziet er goed uit hoor, die combinatie. Hoe is de toetsaanslag van het toetsenbord? Voelt het solide aan? Verdere details? Zitten er ook oplaadbare batterijen in het BT toetsenbord/accu? Hoe lang gaan deze batterijen mee?

Lees het wel weer! Bedankt wederom
Graag gedaan,

Batterijen van de toetsenboard zijn 2 AAA batterijtjes, en niet oplaadbaar, met bijbehorende batterijen heb ik al 5 uur zonder problemen gewerkt, ik weet dus nog niet hoe lang het vol houdt.

Als je Lidl of Aldi in de buurt heb volg hun aanbiedingen, ik heb laatst bij Lidl 8 AAA oplaadbare 800mAh Ni-MH batterijen gekocht voor minder dan 5 euro.

Toetsen zijn goed van de toetsenboard, ongeveer zelfde als een Laptop toetsenboard, ik moet wel letter “O” harder drukken, maar volgens mij is dat nieuwigheid want het wordt al spoeler.

Als je toetsenboard uitklapt moetje met een schuiver vergrendelen, daarna kan je het linker gedeelte van de toetsen naar rechts schuiven maar dat is niet nodig, het is hoe je zelf fijner vind om te typen, vervolgens kan je de telefoon houdertje uitschuiven hierna klapt een plaatje omhoog.

Toetsenboard is niet alleen voor PPC trouwens, zo kun je ook voor Symbian60, SymbianUIQ, Palm en Microsoft Smartphones gebruiken, alle drivers zitten in de zip file die ik geupload heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een maat van mij heeft een erg vaag probleem, zijn telefoon doet helemaal niks meer.. enige wat gebeurd als je 'm aan de sync-/oplaad-kabel hangt, is dat het ledje rood brandt..

is dit einde oefening of weten jullie iets meer? bvd! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets dergelijks heb ik ook!.. mijn pc reageert niet meer op de M500. Weet iemand een oplossing?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:43:
Iets dergelijks heb ik ook!.. mijn pc reageert niet meer op de M500. Weet iemand een oplossing?
ik heb dit al meerdere malen gehad, enige wat ik dan hoor is het geluidje van de USB, maar activesync reageert dan niet meer. Na hard reset is het verholpen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ligt het iets anders.. harde reset heb ik al gedaan... nu heb ik nog meer ellende want mijn nummers en settings ben ik kwijt en kan ze niet terug zetten omdat de sync het niet doet. Windows blijft klagen over onbekend apparaat. Ik heb geen idee waar ik deze kan vinden!? weet iemand waar deze driver te downloaden is?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:55:
Bij mij ligt het iets anders.. harde reset heb ik al gedaan... nu heb ik nog meer ellende want mijn nummers en settings ben ik kwijt en kan ze niet terug zetten omdat de sync het niet doet. Windows blijft klagen over onbekend apparaat. Ik heb geen idee waar ik deze kan vinden!? weet iemand waar deze driver te downloaden is?

bedankt
Volgende x voordat je hardreset uitvoerd, eerst even alles backuppen (met SpriteBackup)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist mijn probleem gevonden!.. het bleek aan de usb kabel te liggen!? ik gebruikte de kabel van mijn cardreader. Vreemd dacht dat alle usb kabels hetzelfde waren.

bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Reptile-X schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:23:
[...]

[...]

De driver die ik had, heb ik gecontroleerd met de driver dat op sandisk site te downloaden is en het is exact zelfde: http://www.sandisk.com/retail/drivers-sdwsdb-256.asp
De versie die ik had was alleen anders genoemd :| maar het werk perfect als je het koopt gebruik de CD die erbij zit alleen voor handleiding en niet voor drivers ;)

Prijs van de Sandisk wifi kaart was ook erg gunstig vergelijken met alle andere die ik tot nu toe gezien heb, kosten waren 77 euro (met verzending)
Ook via Ebay zie hier

Hier heb ik de drivers van de BT keyboard geupload: bk600_v1602.zip

Maar om alles erbij te melden, volgende zijn mij specs:
ROM version: 1.12.00 WWE
ROM date: 05/28/05
Radio version: 1.12.00
ExtROM version: 1.12.120 WWE

Fotos zijn niet echt perfect omdat het best wel donker was en flitser is geen goeie idee om zo van dichtbij te proberen maar hier zijn ze:
[afbeelding]

[afbeelding]

Voor zelfde als hierboven met een flitser genomen en groter klik hier
De toetsenboard lijkt te geroot, maar juist daarom is het makkelijk om ermee te typen.

Ik was bij een andere vriend vandaag en ook op zijn router zonder beveiliging werk Sandisk wifi perfect ook op de router van zijn buurmannen (2 andere routers) :P ik heb niets anders gedaan dan alleen kijken of het lukt om te verbinden, voordat iemand begint over privacy…
Bedankt man :)

Toetsenbord ziet er vet uit, zal zoiets ook gaan opzoeken. Laatste tijd is onze pc vaker in gebruik sinds m'n zusje weer naar school is (en wat voor school... *zucht* politie school) Dus ik heb zo'n MDA harder nodig dan ik dacht :p (ik moet toch maar eens gaan denken aan een laptop)

met wi-fi kaart kopen wacht ik liever tot op het laatste moment voor ik m'n toestel echt heb. Je weet maar nooit of er eentje uitkomt met meer geheugen :7

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:11:
ik heb zojuist mijn probleem gevonden!.. het bleek aan de usb kabel te liggen!? ik gebruikte de kabel van mijn cardreader. Vreemd dacht dat alle usb kabels hetzelfde waren.

bedankt voor de hulp
In mijn ervaring kan je de kabel van de cardreader wel gebruiken maar moet je de cardreader eerst verwijderen in windows (apparaat stoppen), voor je je MDA aansluit.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Hoedje schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:51:

Wat zouden jullie nog toevoegen?
Pocket Informant (om eindelijk een fatsoenlijke functionaliteit van je agenda te hebben, ipv standaard).

Handige functie en onmisbaar voor mij (voormalig EPOC user) is de weekview.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiligheid schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:25:
[...]

Pocket Informant (om eindelijk een fatsoenlijke functionaliteit van je agenda te hebben, ipv standaard).

Handige functie en onmisbaar voor mij (voormalig EPOC user) is de weekview.

Liberate tuteme ex infernis
offtopic:
Liberate tuteme ex infernis ?? ( je onderschrift )

Je kunt er beter 'liberate tuternet ex infernix' wat zoiets betekent als 'bevrijd jezelf uit de hel'.

of.. 'se liberate tuteme ex inferis' = ik bevrijd mezelf uit de hel.

Sorry.. ik haat het als mensen ruig proberen te doen met latijn en het dan net niet goed doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillXXL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik ben op zoek naar een technische verklaring van het volgende:

Ik heb een MDA_Compact(2,5mm plug naar 3,5 vrouwtje(line-out) & 3,5mm vrouwtje MIC => (tulp) samen met de autoradio (tulp) aan elkaar geknoopt op de input (tulp) van een budget Supertech STA-200.(2 x splitter tulp)

Nu is het zo dat als die Eva van Tomtom begint te blaten hij alle audio signalen van mijn autoradio MUTE. Als ze weer klaar is gaat de radio weer UNMUTEN. Ook als ik gebeld wordt mijn autoradio geMUTE, hang ik weer op UNMUTE mijn autoradio.

Ik heb 't hier over MUTEN maar heb meer het idee dat mijn overige signaal gekilled word op de een of andere manier. Dit werkt echter dus perfect, alleen kan ik het technisch niet verklaren.

Hoe weet mijn versterker welk signaal hij moet versterken?
Wat doet de MDA hier in?
Wat doet eigenlijk zo'n mute-box?

Ben erg beniewd.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Bovenstaand resultaat wil ik dus ook voor elkaar zien te krijgen. Kan je iets duidelijker uitleggen wat jij hebt gedaan.

Ik ben zelf aan het kijken of het mogelijk is de mda via de jacket aan te sluiten op een universele mutebox. Bij halfords voor 39,00 Eur. Maar ik kan nergens iets zinnigs vinden. Als jou systeem werkt ga ik daar op over is nog goedkoper ook,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die www.skweezer.net, dat werkt gelijk nog niet te goed bij mij ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb een paar vraagjes over de m500:

Is een update van de radio update nuttig voor de geluidskwaliteit van de speaker/headset?

Ik wil een nieuw stereoheadsetje kopen met microfoon functie, met een betere pasvorm en betere bass/geluids prestaties. Ik hoorde van een aantal mensen dat de headset van de p910/p900 hieraan voldoet, is dit ook daadwerkelijk zo?

Heeft iemand een truc dat ik de hardware buttons kan locken bij wm10? Is wel handig als je het dingetje meeneemt in je broekzak...

Alvast bedankt! _/-\o_ _/-\o_

SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:24:
want ?
werkt hier uitstekend....kan got prima volgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:24:
Ja hoe werkt dat nou precies dan? Want als k naar die 'site' ga, wat moet ik dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 07:49:
[...]

offtopic:
Liberate tuteme ex infernis ?? ( je onderschrift )

Je kunt er beter 'liberate tuternet ex infernix' wat zoiets betekent als 'bevrijd jezelf uit de hel'.

of.. 'se liberate tuteme ex inferis' = ik bevrijd mezelf uit de hel.

Sorry.. ik haat het als mensen ruig proberen te doen met latijn en het dan net niet goed doen :P
offtopic:
prima :) Heb hem weggehaald. had ik al sinds 2002 ofzo en heb geen Latijn gehad, dus was puur op gehoor overgenomen van de film 'event horizon'.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kost t ongeveer om de mainboard van een qtek s100 te laten vervangen? 8)7

Greetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:16:
wat kost t ongeveer om de mainboard van een qtek s100 te laten vervangen? 8)7

Greetzzz
ik heb geen idee, maar kan goed 100 euro of meer kosten.

Ik hoor wel meer mensen met problemen met een doorgebrand mainboard, is dat bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillXXL
  • Laatst online: 08-03-2024
Eigenlijk heb ik 't voor elkaar gekregen precies zoals het er staat.(vorige post) Als toevoeging nog heb ik de speakers wel aangesloten op de versterker. Maar waarom de MDA dan alle overige signalen kan onderdrukken en zichzelf naar de versterker voorrang kan geven gaat mij boven de pet.

Vandaar ook dat ik hoop dat iemand daarvoor een verklaring heeft. ;)

Overigens erg goedkope oplossing al zeg ik dat zelf:

Versterker = 20E
2,5 mm plugje = 4E
kabel = 2E
2X 3,5 mm vrouwtje = 3E
weer van line vrouwtje terug naar tulp had ik nog liggen + mic
Tulp splitters had ik ook nog liggen.

werkt echt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik kan sinds een tijdje geen sms-jes meer ontvangen, terwijl versturen nog wel gaat. 'k heb een t-mobile abonnement.
ROM upgrade 1.12 zit op het apparaat.
Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?

NB Ook als nieuw topic geplaatst, was niet de bedoeling. Moderators? Kunnen jullie die verwijderen uit 'Internet & Telefonie' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 21:02
HELP !

Ik heb net mijn S100 geupdate naar de laatste Qtek ROM (1.12 + 1.12.500) en wou daar bovenop de Radio Upgarde doen naar 1.13. Deze liep echter vast en nu staat mde S100 in een soort van update modus. Op het scherm verschijnt enkel USB v 1.02
Is er nog iets dat ik kan doen ???????

:( :( :(

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
GVD !

Nu krijg ik hem helemaal niet meer aan ...
enkel en rood ledje brandt nog als ik hem op de usb poort hang :(

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
Enkel nog een "tik" als ik op de aan uit knop duw ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXX99 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:57:
Zal wel opgelost geraken hoor ;) Haal je batterij er eens een dagje uit. Of eens hardreset en dan terug aan de pc koppelen...
Voor alle problemen is een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXX99 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:57:
hard reset lijkt de enige uitweg....resetbutton + uit/aan inhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:53:
[...]
Ja hoe werkt dat nou precies dan? Want als k naar die 'site' ga, wat moet ik dan doen?
Dan krijg je een veld te zien, typ daar got.tweakers.net en druk skweeze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
De hard reset heb ik al geprobeerd, net als de batterij er even uit (nog geen dag natuurlijk ....)
Ik hoop dat hij niet om zeep is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ie in het bootloader screen staat, dan lijkt het er op dat je niet de juiste ROM versie hebt geladen.
Opnieuw flashen met een goede rom lijkt de enige remedie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:30:
als ie in het bootloader screen staat, dan lijkt het er op dat je niet de juiste ROM versie hebt geladen.
Na de hard reset krijg ik hem zelfs niet meer tot het bootloader scherm ... enkel een "tik" als ik een hard reset doe, verder niets meer ...
Nu laat ik de interne batterij afladen (een uurtje of 2 zou moeten genoeg zijn dacht ik ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
  • Laatst online: 17-11-2024
MaXX99 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:33:
[...]

Na de hard reset krijg ik hem zelfs niet meer tot het bootloader scherm ... enkel een "tik" als ik een hard reset doe, verder niets meer ...
Nu laat ik de interne batterij afladen (een uurtje of 2 zou moeten genoeg zijn dacht ik ?)
Probeer anders een keer te resetten naar de bootloader modus zelf. Dit is aan/uit knop + camera knop + soft reset. Wellicht dat je hem weer aan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
Stormer schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:05:
[...]

Probeer anders een keer te resetten naar de bootloader modus zelf. Dit is aan/uit knop + camera knop + soft reset. Wellicht dat je hem weer aan krijgt.
_/-\o_ My Hero _/-\o_

Nu ben ik toch al op het bootloader scherm ... nu terug de update kunnen uitvoeren !
Hij hangt al terug aan de USB, dus, op hoop van zege nu ...

Net de rom terug gelanceerd voor de 1.12.550 die het wel deed ....

Wel vaag dat hij op die Radio 1.13 update bleef hangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
En natuurlijk volgens de wet van de universele vexatie crasht dan de computer .... een mooie bluie screen :(

Insert coin and play again ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 23:03
de mda compact is verdwenen van de tmobile site...... betekent dit dat zijn opvolger eraan komt?
(HTC Wizard????)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXX99 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:55:
En natuurlijk volgens de wet van de universele vexatie crasht dan de computer .... een mooie bluie screen :(

Dat wou ik nou net zeggen power, reset en camera button, maarja te laat dus :)
En ja die klote windows hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
MaXX99 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:55:

Ik heb nu al verscheidene malen geprobeerd op 2 verschillende OS'en (XP en 2000) en op beide crasht de computer .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXX99 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

Ik heb nu al verscheidene malen geprobeerd op 2 verschillende OS'en (XP en 2000) en op beide crasht de computer .... :(
download eens een verse rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

vast een bekende probleem

sdcard die opeens helemaal leeg blijkt te zijn. maar via eigenschappen laat ie nog vrolijk zien dat ie tot de helft vol is, gaat om een 1gb sdcard. heb het een en ander zitten zoeken op google maar zonder concrete antwoorden. iemand die een oplossing heeft hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
Ik weet het niet zeker, maar als je je mda in bootloader modus hebt, kun je volgens mij middels de hard reset weer je ppc starten. Je zou dit kunnen proberen en als dit lukt evt later de update uitvoeren.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
Stormer schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:33:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar als je je mda in bootloader modus hebt, kun je volgens mij middels de hard reset weer je ppc starten. Je zou dit kunnen proberen en als dit lukt evt later de update uitvoeren.

Succes
Wel, de camera/power/reset combinatie heeft het hem in elk geval gedaan !
De vastlopende pc problemen waren blijkbaar te wijten aan mijn USB 2.0 pcmcia kaartje, maar via de poorten van de portable zelf liep het als een trein.

De radio upgrade staat er ondertussen ook al bijna op !

Heel erg bedankt allemaal trouwens _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ !
Ik was al bang dat mijn 2 dagen oude I Mate al terug mocht gestuurd worden ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXX99 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:39:
[...]

Wel, de camera/power/reset combinatie heeft het hem in elk geval gedaan !
De vastlopende pc problemen waren blijkbaar te wijten aan mijn USB 2.0 pcmcia kaartje, maar via de poorten van de portable zelf liep het als een trein.

De radio upgrade staat er ondertussen ook al bijna op !

Heel erg bedankt allemaal trouwens _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ !
Ik was al bang dat mijn 2 dagen oude I Mate al terug mocht gestuurd worden ! :)
Ik heb nog geen enkele mda zien kapot gaan door aan de roms te prutsen ! telkens is er een uitweg hoor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

rempx schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:23:
de mda compact is verdwenen van de tmobile site...... betekent dit dat zijn opvolger eraan komt?
(HTC Wizard????)
De SDA staat er ook niet meer bij, alleen de MDA II nog.

Herstel, de SDA staat er nog wel bij 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Mex op 31-08-2005 14:40 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

SYQ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:28:

sdcard die opeens helemaal leeg blijkt te zijn. maar via eigenschappen laat ie nog vrolijk zien dat ie tot de helft vol is, gaat om een 1gb sdcard. heb het een en ander zitten zoeken op google maar zonder concrete antwoorden. iemand die een oplossing heeft hiervoor?
iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
rempx schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:23:
(HTC Wizard????)
de mda compact staat er nog steeds hoor ;)

maar nu alleen nog maar in het zakelijke gedeelte :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
heb je al een soft reset geprobeert? dat helpt bij mij altijd.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb precies hetzelfde gehad. Werd helemaal hysterisch, maar van het een op andere moment kon m'n SPV opeens alles weer lezen. Hele vage shit en ik hoop 't niet nog 'n keer mee te maken. Wat je eraan kan doen? Tsjaa wachten...

Dat skweezer.net is echt verdomd relaxed! Dank _/-\o_ _/-\o_
Maar waarom kan ik GOT zo wel openen? Wat is dat skweezer dan precies?
En ik kan niet inloggen toch? Zou wel cool zijn, als ik berichtjes kon posten namelijk

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 31-08-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey jongens,

Ik heb eindelijk mijn mda-tje ook besteld. Alleen nu heb ik nog wat vraagjes (twee maar hoor :))

Vraagje een: Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie de mda compact via t-mobile in huis hadden?

Vraagje twee: In de openingspost staat iets over het volledig weghalen van alle t-mobile meuk op je telefoontje, er staan daar ook twee .cab-files die je zou moeten downloaden en op je sd-card zou moeten zetten. Maar deze zijn niet meer te downloaden :( waar kan ik deze nog meer vandaan halen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 18:25
Hallo,

weet iemand of het mogelijk is om de mini usb kabel van de MDA compact aan te sluiten op de autolader van de Adapt bluetooth gps? Ik zag dat daar een usb aansluiting op zat.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Het valt me ook op dat de S100 bij de meeste aanbieders vertrokken zijn. Bij veel webwinkels, kan je ook enkel nog de opvolger van deze kopen (S110).
Nu wil ik morgen een nieuw abo kopen (Orange) met een S110 (ik weet dat ze dit niet doen, maar toch proberen).
Of heeft iemand inside informatie over dit nieuwe toestel, wanneer deze bij b.v t-mobile en orange verkocht gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
DanielvdMark schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:43:
Hallo,

weet iemand of het mogelijk is om de mini usb kabel van de MDA compact aan te sluiten op de autolader van de Adapt bluetooth gps? Ik zag dat daar een usb aansluiting op zat.

Alvast bedankt
Ja deze is aan te sluiten, echter er gaan veel verhalen over het internet dat je telefoon niet altijd laadt als je het op deze manier doet. Dit ligt aan je rom versie(in mijn geval ook), als je rom versie 1.12 hebt dan kun je je mda compact laden via de adapt bt gps lader. Doe ik immers ook :)

Garoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
Het zou wel cool zijn als het lukt. Ik heb de laatste rom versie dus zou geen probleem moeten zijn.

Ik heb wel gehoord dat je je mda kan beschadigen, is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

DanielvdMark schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:24:
Het zou wel cool zijn als het lukt. Ik heb de laatste rom versie dus zou geen probleem moeten zijn.

Ik heb wel gehoord dat je je mda kan beschadigen, is dit waar?
Met de laatste romversie gaat de MDA netjes opladen in de lader van de Adapt, er gebeuren verder geen gekke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
Ok, dank je.
Mensen van mobile plaza raadde mij het af om dat ding te gebruiken omdat het mijn mda zou beschadigen (en boden mij een andere kabel aan) maar de mensen van pda shop zeiden wel dat het kon. En op het internet heb ik weinig ervaringen kunnen vinden over dit onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik weet dat het al 'n heel oud onderwerp is enzo, maar ik hoop toch dat iemand het nog een keer wil zeggen! Het gaat namelijk over ActiveSync via BT. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe computer en vandaag kreeg ik m'n BT-dongle weer terug van m'n buurmeisje. Dus ik wilde gelijk proberen om 'n verbinding te maken met ActiveSync via BT.
Ik moet zeggen dat ik al verder ben, dan met m'n oude computer. Als ik nu op m'n SPV naar ActiveSync ga en daar 'connect via bluetooth' druk, connect ie met de seriele poort van m'n computer. (ik zie dan 'n melding op m'n computer dat er 'n seriele verbinding tot stand is gebracht) Maar dan blijft dat schermpje van 'connecting to Host' (op m'n spv) onwijs lang staan?!! Daar zit dus m'n probleempje. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb geprobeerd de walkthrough uit de startpost te doorlopen.
Maar ik krijg in mijn configuratiescherm nergens 'bluetooth apparaten' te zien :|

In die walkthrough hebben ze het over widcomm drivers! Hoe kan ik checken welke drivers ik heb gebruikt en waar zou ik die goede widcomm drivers kunnen downloaden. Sorry op dit BT-AS gebied ben ik 'n beetje 'n n00b

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 31-08-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

DanielvdMark schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:42:
Ok, dank je.
Mensen van mobile plaza raadde mij het af om dat ding te gebruiken omdat het mijn mda zou beschadigen (en boden mij een andere kabel aan) maar de mensen van pda shop zeiden wel dat het kon. En op het internet heb ik weinig ervaringen kunnen vinden over dit onderwerp
Het is een doodnormale USB kabel :7 Ik begrijp ook wel dat ze je liever een kabel willen verkopen van xx€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:40:
Heey jongens,

Ik heb eindelijk mijn mda-tje ook besteld. Alleen nu heb ik nog wat vraagjes (twee maar hoor :))

Vraagje een: Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie de mda compact via t-mobile in huis hadden?

Vraagje twee: In de openingspost staat iets over het volledig weghalen van alle t-mobile meuk op je telefoontje, er staan daar ook twee .cab-files die je zou moeten downloaden en op je sd-card zou moeten zetten. Maar deze zijn niet meer te downloaden :( waar kan ik deze nog meer vandaan halen?

Alvast bedankt!
De 10e dag kwam de postbode aan de deur, maar toen was ik er niet, dat was een vrijdag, dus komen ze maandag nog een keer, toen was ik er weer niet, dus kon ik em dinsdag ophalen, dus na 13 dagen had ik em.......
CLB schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:55:
Ik weet dat het al 'n heel oud onderwerp is enzo, maar ik hoop toch dat iemand het nog een keer wil zeggen! Het gaat namelijk over ActiveSync via BT. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe computer en vandaag kreeg ik m'n BT-dongle weer terug van m'n buurmeisje. Dus ik wilde gelijk proberen om 'n verbinding te maken met ActiveSync via BT.
Ik moet zeggen dat ik al verder ben, dan met m'n oude computer. Als ik nu op m'n SPV naar ActiveSync ga en daar 'connect via bluetooth' druk, connect ie met de seriele poort van m'n computer. (ik zie dan 'n melding op m'n computer dat er 'n seriele verbinding tot stand is gebracht) Maar dan blijft dat schermpje van 'connecting to Host' (op m'n spv) onwijs lang staan?!! Daar zit dus m'n probleempje. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb geprobeerd de walkthrough uit de startpost te doorlopen.
Maar ik krijg in mijn configuratiescherm nergens 'bluetooth apparaten' te zien :|

In die walkthrough hebben ze het over widcomm drivers! Hoe kan ik checken welke drivers ik heb gebruikt en waar zou ik die goede widcomm drivers kunnen downloaden. Sorry op dit BT-AS gebied ben ik 'n beetje 'n n00b
zie ook mijn eerdere post:
Volgens mij lag het bij de meeste mensen met die problemen aan de "sensor" in de mini jack aansluiting die denkt dat er een koptelefoon ingeplugd zit.

Ik zal ook nog mijn BT active sync ervaringen posten, mij is na heel wat geprul ook geluk, en volgens mij heb ik nu door hoe het werkt.

Ik werk zelf met de MSI BT dongle (van 2 jaar geleden) geinstalleerd met het inf bestandje van MSI en de stack van windows XP SP2. Verder heb ik de MDA compact nog gewoon met de standaard ROM.
Eigenlijk het meest simpele wat je maar kan hebben dus. (het zou volgens mij bij iedereen moeten werken)

Omdat ik vanalles geprobeerd had kreeg ik steeds vagere compoorten erbij als ik mijn MDA pairde met mijn telefoon, dus volgens mij zit daar meestal het probleem.

Stap 1:
Vink op je MDA ook COM 5 aan in je BT schermpje via Start, settings, system, BT settings.

Stap 2:
Pair nu (ik heb het geinitialiseerd via de PC, maar volgens mij moet dat niet veel uitmaken) je PC met je MDA.Als het goed is herkent nu je PC dat je MDA een COM poort aanbied. Vervolgens controleer je of in je apparaat beheer je nieuwe BT compoorten ook echt COM 4 en 5 zijn.
In je BT settings op je PC staat bij de compoorten 4 als outgoing en 5 als incoming.

Stap 3:
Vertel Activesync op je pc dat je een verbinding zoekt op COM 5

Stap 4:
Ga nu NIET via je PC active sync zoeken naar een apparaat op COM 5, (dit deed ik in het begin altijd fout).
Ga WEL via je activesync op je MDA naar Tools, connect via BT.

Dat zou het moeten zijn, helemaal zonder upgrades of iets dergelijks.

Ook mijn adapt GPS werkt op dezelfde manier prima, COM 5 aanzetten in je BT settings, pairen en in TT5 kiezen voor andere draadloze GPS op COM 5. (andere kabel GPS werkt ook, maar dan wordt BT niet auto aangezet als deze toevallig uitstaat, bij BT gps zet TT5 zelf BT aan als dit nodig is).

Alles werkt dus prima zonder extra software als BT tools e.d.

succes ermee!!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Prulleman schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:55:
[...]

De 10e dag kwam de postbode aan de deur, maar toen was ik er niet, dat was een vrijdag, dus komen ze maandag nog een keer, toen was ik er weer niet, dus kon ik em dinsdag ophalen, dus na 13 dagen had ik em.......
Heb jij ook een bevestigingsbrief gehad voordat je de telefoon kreeg?
Ik heb zaterdag de bestelling laten faxen bij de lokale boekenhandel, maar ik heb nog geen brief mogen ontvangen. Volgens mij zag ik op de site staan dat ik een brief zou krijgen :X

Ach, ik zal wel weer geen geduld hebben ofzo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maandag de Qtek S100 gekocht, nou liep hij vandaag vast en resette hem. Al mijn mp3's van mijn mmc kaart..

Oke, geen probeem even erop nieuwe opzetten.. maar helaas.
Pc loopt vast zodra ik mijn mmc in cardreader doet en opend.

Als ik de mmc in mijn toestel doe staan er een aantal bestanden op, probeer ik te verwijderen alleen het bestand protectkey.psave kan ik niet verwijderen. Ik neem aan dat hij de sd heeft beveiligd tegen schrijven en lezen, maar hoe krijg ik het eraf?

Ook al geprobeert om het via pc te formateren in dos-prompt, maar lukt ook niet..

Iemand enig idee??

Als vast bedankt, Stephan

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 23:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:56:
Ik heb maandag de Qtek S100 gekocht, nou liep hij vandaag vast en resette hem. Al mijn mp3's van mijn mmc kaart..

Oke, geen probeem even erop nieuwe opzetten.. maar helaas.
Pc loopt vast zodra ik mijn mmc in cardreader doet en opend.

Als ik de mmc in mijn toestel doe staan er een aantal bestanden op, probeer ik te verwijderen alleen het bestand protectkey.psave kan ik niet verwijderen. Ik neem aan dat hij de sd heeft beveiligd tegen schrijven en lezen, maar hoe krijg ik het eraf?

Ook al geprobeert om het via pc te formateren in dos-prompt, maar lukt ook niet..

Iemand enig idee??

Als vast bedankt, Stephan
je bedoelt je SD kaart ? Normaal kan dit niet verdwijnen bij een soft reset hoor. Misschien stonden ze gewoon op je storage van je ram ...

Verwijderd

http://www.expansys.nl/pr...alert=stk_add&code=125641

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/b/b125641.jpg

zoww. deze cradle ziet er heel vet uit!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 05:02 ]

Verwijderd

ik heb een mooi programma om profielen te gebruiken op je pocket pc phone, deze meld hoeveel sms, gemiste oproepen etc er zijn in een oogopslag, het voegt repeating alarms toe en Bluetooth is met een stylus tap in en uit te schakelen, ik heb het niet geprobeerd maar het schijnt dat het ook handfree van bv carkit activeert bij het betreffende profiel, het programa is skin-able.
de profielen kunnen automatisch schakelen adhv catagorieën van je agenda of je kan gezette tijden opgeven.

phoneAlarm home
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketmax.net/images/pA_ani_120.gif

ik vind dit programma ook erg geschikt voor de start post!

veel plezier!

• ronaldlokers
je link werkt niet, echter deze wel: http://www.expansys.nl/product.asp?code=125641

dat ding ziet er wel vet uit :D

• MaXX99
SYQ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:28:

Yep, net hetzelfde hier nu na een soft reset ....
Alles staat er nog netjes op in de file explorer, maar geen enkele van de applicaties is nog bereikbaar ...
Ik moet er wel alles bijzeggen .. Ik had met Pocket Mechanic de Storage Folders gerenamed .... en blijkvaar volgen de geinstalleerde applicaties niet ... een beetje idem aan het renamen van je program files folder onder windows 8)7

• Kassad
MaXX99 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:07:
[...]

Yep, net hetzelfde hier nu na een soft reset ....
Alles staat er nog netjes op in de file explorer, maar geen enkele van de applicaties is nog bereikbaar ...
Ik moet er wel alles bijzeggen .. Ik had met Pocket Mechanic de Storage Folders gerenamed .... en blijkvaar volgen de geinstalleerde applicaties niet ... een beetje idem aan het renamen van je program files folder onder windows 8)7
...

• ronaldlokers
ronaldlokers schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:10:
[...]

Heb jij ook een bevestigingsbrief gehad voordat je de telefoon kreeg?
Ik heb zaterdag de bestelling laten faxen bij de lokale boekenhandel, maar ik heb nog geen brief mogen ontvangen. Volgens mij zag ik op de site staan dat ik een brief zou krijgen :X

Ach, ik zal wel weer geen geduld hebben ofzo B)
wat denk je :z

komt de pakketdienst net met een pakketje, ik heb hem dus binnen een week mogen ontvangen :D

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Heb vandaag mijn mda compact gekregen met tomtom 5.

Als ik de sd kaart van tomtom5 erin steek en via file explorer naar externe storage kaart->tomtom en dan het tom tom icoon aanklik, kom ik in het config menu. Alleen reageert heel het config menu niet op mijn stylo.

Bekend probleem?

edit:

Ook probeer ik programma's te installeren die in de startpost staan en bij elk programma krijg ik de melding 'this is not a valid application'

[ Voor 23% gewijzigd door Cai op 01-09-2005 19:40 ]

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:08

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:10:
ik heb een mooi programma om profielen te gebruiken op je pocket pc phone, deze meld hoeveel sms, gemiste oproepen etc er zijn in een oogopslag, het voegt repeating alarms toe en Bluetooth is met een stylus tap in en uit te schakelen, ik heb het niet geprobeerd maar het schijnt dat het ook handfree van bv carkit activeert bij het betreffende profiel, het programa is skin-able.
de profielen kunnen automatisch schakelen adhv catagorieën van je agenda of je kan gezette tijden opgeven.

phoneAlarm home
[afbeelding]

ik vind dit programma ook erg geschikt voor de start post!

veel plezier!
Ik vind het programma nog niet zo heel fijn werken. Ten eerste verdween mijn Bluetooth icon onderin het scherm, en zat er ook geen icon in het today screen van dit programma. Toen ging TomTom dus zeuren dat er geen GPS apparaat werd gevonden, en toen ik eenmaal bluetooth aan had gedaan ging het ná gebruik van TomTom niet meer vanzelf uit (wat ie nu dus wel doet). Daarna werd er na elke kleine configuratiewijziging de flight-mode aangezet, en even later werd zelfs de complete verbinding uitgezet (hij kon geen verbinding maken omdat 'wireless' was uitgezet, terwijl de flight mode ook uit stond, heel vreemd...). Iemand bekend met deze problemen?
Toen heb ik het programma maar weer verwijderd, en ga ik maar weer op zoek naar een alternatief voor het weergeven van mijn belgebruik en signaalsterkte.

Zijn er trouwens geen andere programma's dan Phone Dashboard en DKToday? DKToday vind ik namelijk niet fijn werken, en Phone Dashboard vind ik wel goed werken (op het instellen van de belbundel na, want dan moet je kiezen voor piek en dal, terwijl bij mij alles uit 1 bundel gaat). Maar ik heb geen creditcard, en kan het programma dus niet kopen. Kent iemand een goed alternatief?

Inderdaad...

• CLB
  • Niet online

CLB

Cai schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:06:

edit:

Ook probeer ik programma's te installeren die in de startpost staan en bij elk programma krijg ik de melding 'this is not a valid application'
Heeft iedereen, moet je gewoon negeren en ze werken gewoon perfect!

• Cai

Cai

ja maar door die melding start het programma niet op...

• ronaldlokers
CLB schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:07:
[...]

Heeft iedereen, moet je gewoon negeren en ze werken gewoon perfect!
Ik heb die melding nog niet gehad hoor en ik heb toch al zeker meerdere programma's erop gezet ;) gaat allemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm kreeg vandaag in een tmobile winkel de plaatjes van de nieuwe mda compact te zien, mooi ding!! met wifi en een toetsenbordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeiden ze ook wat ie ging kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

Dat van de software in de openingspost installeren is gelukt.

Alleen als ik het t-mobile kaartje in de imate stop en vervolgens opstart, reageert het niet op mn stylo. Hierdoor kan je geen productcode, voorkeuren ed instellen. Is dit een driver probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damoi020
  • Laatst online: 21-03-2023
ik heb problemen met adtachments verzenden dat doet ie niet, maar ontvangen wel.....heeft iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damoi020
  • Laatst online: 21-03-2023
weet iemand trouwens waar je kan zien of je de 1.12.00.550 geinstalleerd heb want ik zie alleen maar 1.12.00 ik heb die van 28-5-2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Kan iemand mij vertellen of ik kan internetten met mijn mda qtec s100 via Bluetooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:14:
Hallo
Kan iemand mij vertellen of ik kan internetten met mijn mda qtec s100 via Bluetooth!
Dat kan, als je een fatsoenlijke activesync verbinding via bluetooth tot stand kunt brengen, hierover is genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
Weet iemand of het probleem met het stof in de headphone jack (waardoor de tel denkt dat ie handsfree moet gaan bellen via de headset) wordt verholpen met een update naar de nieuwste versie? Heb nu een tamelijk oude versie en last van dit verschijnsel.
Ik heb wel gezocht in de verschillende threads, en gevonden dat mensen er last van hadden, maar geen duidelijke oplossing (behalve pieren met een paperclip ;), maar daar heb je zo weinig aan als je al aan het bellen bent en je degene aan de andere kant niet kan horen).

Dat zou voor mij iig een hele goede reden kunnen zijn om te updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

El_BingO schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:16:
Weet iemand of het probleem met het stof in de headphone jack (waardoor de tel denkt dat ie handsfree moet gaan bellen via de headset) wordt verholpen met een update naar de nieuwste versie? Heb nu een tamelijk oude versie en last van dit verschijnsel.
Ik heb wel gezocht in de verschillende threads, en gevonden dat mensen er last van hadden, maar geen duidelijke oplossing (behalve pieren met een paperclip ;), maar daar heb je zo weinig aan als je al aan het bellen bent en je degene aan de andere kant niet kan horen).

Dat zou voor mij iig een hele goede reden kunnen zijn om te updaten!
Een upgrade doet daar niks aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_BingO schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:16:
Ik snap dit niet ? Via headset bellen werkt toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 19:38
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:28:
Ik snap dit niet ? Via headset bellen werkt toch ?
Klopt, dat werkt ook gewoon, maar bij mij denkt 'ie soms dat de headset er in zit (door het stof oid), zonder dat dat zo is. En dan heb ik dus geen geluid, want dat wordt naar de headset gestuurd (die er dus niet is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope niet de losse verkoop prijs, wel dat ik heb vanaf september waarschijnlijk met een verlening van 2 jaar 300 gratis zou krijgen.
Tevens bieden ze sindskort een duo sim aan bij t-mobile waardoor je een sim kunt hebben in een kleine foon, en eentje in je mda compact. Erg erg handig, eenmalige kosten zijn 17,50€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:11:
hmm kreeg vandaag in een tmobile winkel de plaatjes van de nieuwe mda compact te zien, mooi ding!! met wifi en een toetsenbordje
Het zal wel de Qtek 9100 zijn lijkt mij. En mijn god, wat is-ie lelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Kassad schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:16:
[...]

Het zal wel de Qtek 9100 zijn lijkt mij. En mijn god, wat is-ie lelijk ;-)
En Groot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Groot? Hij is alleen 0,5 cm dikker dan de S100! Dat heb ik graag over voor een toetsenbord+wifi+een betere camera+WM5 enz enz enz. Verder is ie qua afmetingen even groot als de S100, misschien een paar mm langer, maar de specs die op de verschillende sites staan geven qua lengte en breedte dezelfde afmetingen als de S100. Of ie mooi is is een kwestie van smaak, ik vind zelf de S100 mooier omdat ie er meer basic uitziet, aan de andere kant vind ik de extra knoppen wel erg handig, die mis ik soms nu. En met de extra knoppen en het keyboard heb je geen stylus meer nodig! Ik kijk reikhalzend uit naar de lancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
(zag geen edit button, dus daarom een nieuwe post) Zijn jullie niet in de war met de Qtek9000, a.k.a. MDA Pro, XDA Eceutive en I-mate JasJar? Die is veeeeeeel groter, meer een mini laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

koksie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:18:
(zag geen edit button, dus daarom een nieuwe post) Zijn jullie niet in de war met de Qtek9000, a.k.a. MDA Pro, XDA Eceutive en I-mate JasJar? Die is veeeeeeel groter, meer een mini laptop.
Het gaat inderdaad om deze:

http://www.pocketpcthough...x.php?action=expand,42688

En die is dus BIG

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpcthoughts.com/images/web/2003/wey-20050901-MDAPro.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Nee hoor, het gaat om deze. Die is een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weten wat er allemaal uit me startup folder kan. Ik heb de search al gebruikt maar niets bruikbaars gevonden.

Wat er nu in staat:

Assistant
CheckAutoRun
clear_notify
GPRSNotify
IA_CID_StartUp
Orange Support
poutlook
RemoteNotify
STK

Wat kan hier allemaal van weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope het betrefd deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/qtek9100_preview/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/qtek9100_preview/2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/qtek9100_preview/5.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/qtek9100_preview/25.jpg

En dat vind ik toch wel een fijn dingetje :9
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.