Thamart,
Ik heb eerder over mijn BT keyboard geschreven, kijk even
hier.
Ook bij dit keyboard moest ik andere drivers gebruiken want de drivers die erbij zaten was voor PPC met widcomm stack BT drivers en onze HTC varianten gebruiken microsoft stack BT drivers.
Omdat deze toetsenboard door verschillende makers verkocht word heb ik een andere merk drivers gevonden dat microsoft stack ondersteunt en het werkt gelijk goed na installeren van deze drivers.
Voor de Sandisk 256mb wifi heb ik driver 4.0 op internet gevonden en het werkt gelijk goed, als mensen deze driver willen downloaden kan ik het op mijn webserver uploaden.
Als je deze driver niet geïnstalleerd heb ziet PPC helemaal niets, geen wifi kaart of 256mb storage kaart, dus eerst moeten de drivers geïnstalleerd worden en dan pas kaart in de PPC stoppen.
Daarna komt configureren van het netwerk omgeving, hierbij heb ik twee netwerken geprobeerd.
Een met wep encryptie (mijn eigen router) en een zonder beveiliging (van een vriend) en beide werken goed.
Ik heb aantal uren op IRC en MSN gezeten en klein beetje gesurft om te testen en het werkte perfect, om duurzaamheid van de batterij aan te geven, met een volle batterij na ong. tweeënhalf uur gebruiken met wifi kaart en BT keyboard had ik nog 68% batterij vermogen over, dus het valt best mee met constant bluetooth en wifi aan en ook daadwerkelijk gebruiken.
Enige probleem die ik heb op dit moment dat ik elke keer de wep key opnieuw in moet voeren voor mijn eigen verbinding, want ik haal mijn wifi kaart uit en gebruik mijn 1GB MMC als ik geen wifi nodig heb, misschien is er een makkelijkere manier voor dit maar ik heb geen problemen ermee.
256mb ruimte is inderdaad goed want ik installeer alles op mijn geheugen kaart, zoals pocket weather en paar andere apps om ruimte te besparen op RAM van mijn PPC.
Ik heb nu alles overgekopieerd naar mijn 256mb wifi kaart van de 1GB kaart, dus alles die geïnstalleerd is op 1GB kaart werkt ook op mijn 256mb kaart. Ik heb tomtom niet overgekopierd omdat ik deze niet gebruik als ik de PPC met wifi verbind dus ik heb nog zat ruimte over op mijn 256mb.
Nogmaals als iemand die Sandisk 256mb wifi 4.0 driver wil kan ik op mijn webserver uploaden.
En als jullie willen zien hoe het eruit ziet met wifi kaart in de PPC en BT keyboard ernaast kan ik even een foto maken.