Dat is nou het gekke, als je foobar uninstalled vraagt hij of je de Application data folder ook wilt verwijderen en die is ook echt weg.
Evenals de foobar map in program files
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| ; get foobar windows title $m_title = WinGetTitle($m_foo, "") MsgBox(0, "FooSQ", "De titel van " & $m_foo & " is " & @CRLF & $m_title , 5) ; for testing If $m_title = "0" Then MsgBox(0, "FooSQ", "Please start Foobar") Exit EndIf |
1
2
3
4
5
6
7
| if $m_ln <> $m_lts Then ; find new infos after transition $a_tn = StringSplit($m_title, "/") $m_fn = $a_tn[1] $m_r = $a_tn[2] $m_p = $a_tn[3] EndIf |
[ Voor 20% gewijzigd door KroontjesPen op 07-12-2009 13:10 . Reden: Beter leesbaar gemaakt ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Volgens mij moet je om hem de andere playlist look te geven op een van die knoppen rechtsboven de playlist klikken. Probeer die 2de van rechts op je eigen screenshot maar eens.pinojo123 schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:03:
Ik heb vanmorgen de darkone 1.6 skin geinstalleerd, en die werkte ook prachtig.
Na dat ik een ergens een andere instelling heb gemaakt krijg ik het niet meer voor elkaar om het playlist panel de darkone look te geven.
Het ziet er nu zo uit [afbeelding]
Ik heb het volgende geprobeerd:
Opnieuw installeren zowel skin als foobar inclusief ccleaner register opschonen.
De gebruiksaanwijzing door te nemen voor het herstellen van de panels.
Foobar in een andere map dan de standaard map.
Heeft iemand een idee hoe ik de Darkone playlist view panel weer terug kan toveren.
Powered by: blond bier
Probeer anders gewoon eens een portable installation. Heb je al dat gezeik ook niet.pinojo123 schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:23:
Dat is nou het gekke, als je foobar uninstalled vraagt hij of je de Application data folder ook wilt verwijderen en die is ook echt weg.
Met de eerste knop verschijnt er helemaal niets, terwijl dan een playlist met de albumart van de artiesten ervoor moeten verschijnen.Chubbchubb schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:08:
[...]
Volgens mij moet je om hem de andere playlist look te geven op een van die knoppen rechtsboven de playlist klikken. Probeer die 2de van rechts op je eigen screenshot maar eens.
Portable install geeft het zelfde probleem.Graham schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:11:
[...]
Probeer anders gewoon eens een portable installation. Heb je al dat gezeik ook niet.
Van het weekend met hulp van mavvie, het een en ander aangepast aan mij theme/configuratie...
[afbeelding]
clickable
[ Voor 3% gewijzigd door KroontjesPen op 07-12-2009 22:48 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
[ Voor 5% gewijzigd door tweeny op 07-12-2009 22:47 ]
Anoniem: 120725
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
[ Voor 71% gewijzigd door MeltedForest op 14-12-2009 19:39 ]
[ Voor 51% gewijzigd door YoG op 21-12-2009 11:44 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Mar2zz op 21-12-2009 16:10 ]
Mwoah, hi is nog wel even bezig met taggen.. uurtje denk ik zo?Mar2zz schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:07:
%added% is een functie van de library. dus als je download map niet in de library zit dan doen ze niet mee zeg maar. wat je kan doen is de downloadmap in je library opnemen.
Je kan ook omslachtig doen, je tagged last modified date in je downloadmap.
Dat doe je als volgt.
je laadt je downloadmap in een playlist, selecteert alle songs, rechtermuis properties. Je voegt onderaan een field added toe. daar rechtsklik je op, kies je format from other fields en dan vul je daar %last_modified% in. Saven en klaar is kees.
Ja slepen ben ik nooit zo weg van.. teveel gepriegel met de muis.. knippen en plakken werkt prima hierVolgens mij kan je ook files naar een folder kopieren door ze vanuit een playlist naar een windowsmap te slepen terwijl je ctrl ingedrukt houdt als je ze dropt, maar dat is een gok. vanaf mijn nas werkt dit wel in ieder geval, maar dat kan ook aan netwerkcontext liggen.
Mooizo! Hopelijk implementeerd de auteur nog wat extra features hierin. Ben benieuwd!Mar2zz schreef op zondag 06 december 2009 @ 08:38:
Weer een component die last.fm aan foobar koppelt. Nu kan je bijvoorbeeld tracks Love geven met een hotkey!
Deze vervangt eigenlijk foo_scrobblecharts. Alleen is er nog een update nodig voor de foobar2000 1.0 gebruikers, in het contextmenu komt de boel onder legacy te staan. Eigen menuutje is wel zo mooi.
Te gek zeg, jammer dat het nog niet goed werkt met WinLIRCMar2zz schreef op zondag 06 december 2009 @ 08:38:
Weer een component die last.fm aan foobar koppelt. Nu kan je bijvoorbeeld tracks Love geven met een hotkey!
[ Voor 34% gewijzigd door YoG op 24-12-2009 13:29 ]
[ Voor 12% gewijzigd door YoG op 24-12-2009 16:45 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Mar2zz op 24-12-2009 20:12 ]
1
| foobar2000.exe "/runcmd-playing=Last.fm/Last.fm Love" |
1
2
| runcmd: Resolving context menu command: Last.fm/Last.fm Love Creamer3 By Creamer3 No available command found |
1
2
3
| foo_softplaylists: successfully loved 'Creamer3' by 'Creamer3' runcmd: Resolving context menu command: Last.fm/Last.fm Love Single command found, executing: Last.fm/Last.fm Love 'Creamer3' By 'Creamer3' |
Beetje laat, maar bedankt voor je reactie. Ik heb beide plugins uitgeprobeerd, maar ik krijg niet het gewenste resultaat. Had ik toch maar niet moeten overstappen naar Windows 7, want nu ben ik mijn foobar config kwijt
[ Voor 14% gewijzigd door Mar2zz op 25-12-2009 07:25 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 25-12-2009 09:31 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Quadro! op 11-01-2010 20:52 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb al een paar maanden geen foobar meer gebruikt. Daarvoor ook niet echt een grote gebruiker geweest. Hij viel me echter op in de meuktracker. Ben toen dus maar even gaan kijken op de website en het blijkt dat de standaard GUI sterk is aangepast, wat mij eigenlijk wel positief aanspreekt.Nakebod schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:56:
En merken "we" verschil nu er eindelijk 1.0 opstaat?
Blijft ook maar een psychisch dingetje ook he
[ Voor 46% gewijzigd door Hakker op 12-01-2010 15:51 ]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
een playlist is een queue in foobar. het idee playlistqueue zoals in winamp gebruikt wordt valt buiten het foobarconcept.Brantje schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:30:
Is het met Foobar ook zeg maar mogelijk om bestanden in een wachtrij te zetten, ala winamp.
Vereiste dan wel dat ie na de wachtrij wel weer gewoon verder gaat met de playlist.
Kleine zonnepaneleninstallateur
Of ik loop weer te lang mee en valt het me niet meer op, of je hebt het echt lang niet gebruiktHinkl schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:29:
[...]
Ik heb al een paar maanden geen foobar meer gebruikt. Daarvoor ook niet echt een grote gebruiker geweest. Hij viel me echter op in de meuktracker. Ben toen dus maar even gaan kijken op de website en het blijkt dat de standaard GUI sterk is aangepast, wat mij eigenlijk wel positief aanspreekt.![]()
Zal dit topic dus voorlopig maar even in de gaten houden in de overweging om foobar te gaan gebruiken
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik had me vergist en ben toch nog ff gaan zoeken:cryforhelp schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:28:
Nee hoor, je kan prima enqueuen, maar het is alleen niet mogelijk om te zien wat er in die queu staat. Daar was ooit een plugin, maar die werkt al sinds 0.9 niet meer
Kleine zonnepaneleninstallateur
0.8.3 ofzo iets zal het zijn geweestNakebod schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:31:
[...]
Of ik loop weer te lang mee en valt het me niet meer op, of je hebt het echt lang niet gebruiktGUI sterk aangepast?
![]()
Nu zullen een aantal veranderingen wel geleidelijk aan gedaan zijn, en het feit dat ik mijn eigen basic theme gebruik en daardoor bepaalde veranderingen mogelijk niet zie.
Zover ik mij kan herinneren is de huidige GUI ergens half in de 0.9.x reeks geïntroduceerd, en als ik even de t.net meuktracker doorneem zou dat zomaar vanaf 0.9.5 beta1 geweest kunnen zijn: New Default User Interface
Echter komt die alweer van Oktober 2007.
* TheZeroorez zou graag die ook willen. Met zoekbalk en wat eigen aanpassingen zou ik er helemaal blij mee zijn. Kun je die opslaan oid (je theme).Quadro! schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:49:
Na wat omzwalkingen @ wat linux distro's ben ik vanwege een gebrek aan support voor photoshop, fireworks & co weer terug bij Windows en ben dus ook weer foobar2000 gebruiker, de enige serieuze muziekspeler onder windows als je het mij vraagt. Ben afgelopen weekend lekker aan het priegelen geweest en heb alles vrijwel naar wens geconfigureerd.
Alleen ben ik nu nog op zoek naar een eenvoudige 'zoekbalk' die ik boven m'n facets/filters kan plaatsen die de huidige playlist filtert op entries.
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Hakker op 12-01-2010 21:06 ]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
[ Voor 20% gewijzigd door Quadro! op 12-01-2010 21:57 ]
[ Voor 39% gewijzigd door TheZeroorez op 12-01-2010 22:49 ]
Anoniem: 339353
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 339353 op 12-01-2010 23:01 ]
Dat is mogelijk maar het ligt er maar net aan welke playlist viewer de skin nu gebruikt. je kan alles tenslotte aanpassen. Mijn gok is dat hij el_playlist gebruikt en dan moet je binnen de script code van el_playlist kijken. en dan kan je gewoon de volgorde veranderen.Anoniem: 339353 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:59:
Ik heb een paar weken geleden ook Foobar ontdekt. Nog niet zoveel mee gedaan maar het is wel geweldig dat het zelfs met skins maar 7MB gebruikt. Itunes kwam nooit onder de 100MB, lol.
Ik heb de colums_ui geinstalleerd en ff snel een skin gedownload, ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt. Maar als ik het catagoriseer op artiest staan alle albums op naam, maar ik wil het graag op jaar, is dat ook mogelijk?
Eiko thema van deviantart, vind m zelf wel mooi,
[afbeelding]
En o ja, waarschijnlijk hoort het bij het thema maar er staan van die icoontjes van het genre, bijvoorbeeld dat "rock" icoon. Kan ik dat ook ergens uitzetten?
Anoniem: 339353
Okay bedankt. Totaal geen ervaring met programmeertalen maar ik zal het wel eens proberenHakker schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:03:
[...]
Dat is mogelijk maar het ligt er maar net aan welke playlist viewer de skin nu gebruikt. je kan alles tenslotte aanpassen. Mijn gok is dat hij el_playlist gebruikt en dan moet je binnen de script code van el_playlist kijken. en dan kan je gewoon de volgorde veranderen.
Ik maak gebruik van de Columns UI. Daar kun je bij quick setup selecteren dat je per album wil groeperen en als je dan je album art goed hebt staan komt die automatisch netjes bij je goede album te staan. Desalniettemin: hier mijn config.TheZeroorez schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:42:
Quadro, zou jij je config willen delen of op z'n minst kunnen zeggen hoe je die albumart zo op een fatsoenlijke manier naast je albums krijgt?
[ Voor 17% gewijzigd door Quadro! op 13-01-2010 23:43 ]
ThanksQuadro! schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:41:
[...]
Ik maak gebruik van de Columns UI. Daar kun je bij quick setup selecteren dat je per album wil groeperen en als je dan je album art goed hebt staan komt die automatisch netjes bij je goede album te staan. Desalniettemin: hier mijn config.
[ Voor 17% gewijzigd door Quadro! op 14-01-2010 00:09 ]
Je moet even wat aan de instellingen van de lyrics tweaken, want hij download inderdaad niet zelf lyrics, er is een optie die je kunt aanvinken en dan werkt het wel. Helaas staan sommige lyrics er niet ideaal op, zo hebben veel bijvoorbeeld geen timing in de lyrics.TheZeroorez schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:43:
[...]
Thanks
Ik heb nu MonoLiteMod-Slim er eens op gezet, dat is ook wel heel erg netjes. Jammer alleen dat de lyrics allemaal uit je ID3-tag moeten komen, of niet werken? Morgen eens kijken of ik er op fatsoenlijke wijze het een en ander aan kan tweaken, want het is wel behoorlijk uitgebreid allemaal
Anoniem: 267416
mijn doel is ook niet om vernieuwend te zijnhyptonize schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:16:
Ik vind je skin eerlijk gezegd niet echt overzichtelijk. Het is een beetje chaotisch en ook niet echt vernieuwend. Maar tochdat je een poging doet.
precies!Mar2zz schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:22:
Ik vind die skin juist wel overzichtelijk gezien de hoeveelheid mogelijkheden er zijn ingebouwd qua views/browsing. een hele nette uitgebreide DUI.
Ik vind juist de toetersbellen-columns skins vaak onoverzichtelijk, zo onoverzichtelijk dat het hele librarymanagergevoel wegraakt/verstopt zit.
silk heeft juist wel dat managementfeel goed uitgedrukt, al zal het qua instapfoobar wat druk/vol overkomen.
Klopt, dit is in principe de ctrl+F functie, alleen zit deze niet echt in de playlist. Misschien dat er wel een plugin is die dat implementeert?Vinze schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:19:
Het enige wat ik nog mis is een goede zoekfunctie, zoiets wat ook in Rhythmbox & Songbird zit, dat hij dus de playlist 'filtert' zodra je begint te typen en hem weer hersteld als je het zoekwoord weg haalt. (wat hierboven ook al gezegd is)
voor zo'n simpele layout kan je net zo goed DUI gebruiken en dan gewoon media library search gebruiken. dat werkt precies zoals jij het wilVinze schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:19:
...
Het enige wat ik nog mis is een goede zoekfunctie, zoiets wat ook in Rhythmbox & Songbird zit, dat hij dus de playlist 'filtert' zodra je begint te typen en hem weer hersteld als je het zoekwoord weg haalt. (wat hierboven ook al gezegd is)
Anoniem: 161560
Je kunt die functie inschakelen door op het vergrootglas-icoontje in de zoekbalk te klikken en 'autosearch' aan te vinkenVinze schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:19:
Anoniem: 344623
Options -> General -> Windows Shell Interaction -> Bring to front when adding new filesAnoniem: 344623 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:33:
Kan iemand mij helpen? Ik heb foobar geinstaleerd, en elke keer als ik track open komt foobar op me scherm kan ik instellen dat ie op me taalbalk blijft staan? Dat vind ik lekkerder werken! Met Winamp had ik het wel maar Foobar verbruikt minder!
Yup ik heb nog niet geupgrade naar 1.0. Ook weinig zin inMar2zz schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:26:
Het is verhuisd naar shell integration. Wilhelm gebruikt waarschijnlijk nog een pre-1.0 versie. Zie links op je plaatje: shell integration.
Ik wil er overal bijkunnen inderdaad. Het is denkik niet mogelijk voor mij om foobar2000 ook als de upnp server te gebruiken. Omdat dit een linux server zonder grafische interface betreft..Mar2zz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:07:
Bedoel je dat je niet perse thuis je laptop gebruikt met foobar, maar overal erbij wilt kunnen? Alleen thuis dan kun je de netwerkmap gewoon toevoegen als library onder preferences medialibrary. wil je overal ter wereld kunnen dan doe je het zo:
http://nerdlets.org/2009/...a-server-with-foobar2000/
[ Voor 52% gewijzigd door Mar2zz op 15-02-2010 17:07 ]
Kan je dat iets toelichten? Met welk protocol zou ik dat dan op de server moeten instellen? En hoe moet ik dat in foobar invoeren?Mar2zz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:00:
als jij ervoor kan zorgen dat die mappen met muziek overal ter wereld beschikbaar zijn dan kun je toch http://jouwipadres:port/muziekmap in foobar gooien. foobar ondersteunt dat native.
Ik gebruik de windows 7 shell integration plugin en zou het ook prettiger vinden als Foobar naar de taakbalk geminimaliseerd zou worden ipv de tray. Is dit echt niet mogelijk?MeltedForest schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:41:
Omdat ik op Windows7 Foobar gepinned heb wil ik niet dat die bij minimaliseren naar de system tray gaat. Als ik dat doe dan is het Foobar icoontje ook niet meer gehighlight, alsof Windows denkt dat het niet meer runt.
Anyway ik kan die optie minimize to tray nergens vinden in de preferences?
Ja hoor dat kan prima, ik gebruik die 7 shell integration ook en bij mij wordt hij ook naar de taakbalk geminimaliseerd. Even in je setttings kijken dus:ginkgo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:14:
[...]
Ik gebruik de windows 7 shell integration plugin en zou het ook prettiger vinden als Foobar naar de taakbalk geminimaliseerd zou worden ipv de tray. Is dit echt niet mogelijk?
Wat kan dat wezen? Sinds het weekend heb ik dus Foobar 1.0 en Audioscrobbler 1.4.6. En wat als ik foobar afsluit, is dat de cache leeg, of blijft die gevuld? Zou het meer dan jammer vinden als die niet gesubmit worden.Audioscrobbler: Still awaiting handshake. Cache contains 56 tracks.
Ik had dat zojuist ook met mijn 0.9 versie. Gewoon foobar afsluiten en opnieuw opstarten en dan worden de tracks gesubmit. Je kan ook in je console kijken trouwens:Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:46:
[...]
Wat kan dat wezen? Sinds het weekend heb ik dus Foobar 1.0 en Audioscrobbler 1.4.6. En wat als ik foobar afsluit, is dat de cache leeg, of blijft die gevuld? Zou het meer dan jammer vinden als die niet gesubmit worden.
w7shell: all green
comserver2: Registering class objects succeeded.
Startup time : 0:03.210443
w7shell: taskbar button create notification got
Audioscrobbler: Handshake successful.
Audioscrobbler: Submitting 10 of 58 cached tracks...
Audioscrobbler: Submission succeeded.
Audioscrobbler: Submitting 10 of 48 cached tracks...
Audioscrobbler: Submitting 10 of 38 cached tracks...
Audioscrobbler: Submitting 10 of 28 cached tracks...
Audioscrobbler: Submitting 10 of 18 cached tracks...
Audioscrobbler: Submitting 8 cached tracks...
Je zou eventueel een tagfield kunnen toevoegen. bijvoorbeeld "listen" ofzo en die een value geeft voor alle albums die je nieuw hebt en nog wilt luisteren. daarna een autoplaylist maken met:Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:18:
Ik...
Maar is hier een slimmere manier voor, zodat ik niet een groot aantal playlists krijg, maar wel overzicht houd wat ik nog zou moeten luisteren? Ik heb een lijstje dat alle nieuwe, niet beluisterde nummer van de laaste maand heeft, werkt, maar natuurlijk zitten daar ook cd's tussen die ik dus echt niet wil luisteren
Anoniem: 344623
http://www.hydrogenaudio....hp?showtopic=66346&hl=msnAnoniem: 344623 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:55:
Ik wil dat er in me msn naam staat wat ik afspeel heb iemand een plugin? Ik had alleen zo oude gevonden voor oude foobar ik heb de nieuwste foobar!
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Goede tip, dank.Mar2zz schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:52:
[...]
%added% DURING LAST MONTH AND %listen% PRESENT AND %play_count% MISSING SORT DESCENDING BY %album% (ofzoiets)...
There is no replacement for displacement!
Signature
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq