Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:02
Als iemand zijn N-gage nog kwijt wil, die van mijn vriendin werd door Vodafone geannuleerd.
(bestelt 02-08-'05 @ 10:42)
Je hebt bij de Online Winkel een bestelling geplaatst voor een Nokia N-gage.

Tot onze spijt moeten wij je mededelen dat wij deze order (3****) hebben geannuleerd, omdat wij dit toestel niet meer kunnen leveren.

Onze excuses voor het ongemak.

Als je graag een ander toestel wilt bestellen dan kan dit via onze website www.vodafone.nl

[ Voor 21% gewijzigd door Smirnoff op 08-08-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 256 MB Silicon Power kaartje van T 4 Telecom werk goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Nog een klein vraagje: iemand enig idee hoe je geinstalleerde items in je menu (de snelkoppelingen dus naar de apps dus) kan hernoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 21:11
Klippy schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:00:
[...]

Nee ik was het :P
Sorry vriend van xCali :+
Maakt mij allemaal niet uit. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt toch?

Mensen, stop dus maar met mailen (zag er weer een aantal in de box staan)... De N-Gage is dus al weg!

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Zullen de nieuwe mmc kaartjes van Apacer werken, die bij vobis bijvoorbeeld, want ik heb een 128 mb kaartje van apacer, die wel anderhalf jaar oud is, en die wil niet werken hij geeft aan dat die beschadigt is, terwijl hij met de cardreader en mijn pocketpc wel gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is het jullie ook al bekend waarom deze voor dumpprijzen de deur uitgegooid word?

de SAR waarde is niet volgens de richtlijnen, en mag na 1 september niet meer verkocht worden.....

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 08-08-2005 21:19 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:46
Ginz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:07:
Is het jullie ook al bekend waarom deze voor dumpprijzen de deur uitgegooid word?

de SAR waarde is niet volgens de richtlijnen, en mag na 1 september niet meer verkocht worden.....
wel raar want volgens deze site http://www.izmf.de/html/de/35138.html is de waarde van de n-gage zelfs lager als van andere nieuwere nokias. Denk dus niet dat dit de reden voor de dumpprijzen is of wij kunnen binnenkort nog meer leuke toestellen voor een dumpprijs kopen bij vodafone >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Maite op 08-08-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ginz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:07:

bullshit.. de n-gage is gewoon niet zo'n hit geworden *kuch* als verwacht en vodafone wil waarschijnlijk gewoon zijn voorraad kwijt. Vodafone maakt meestal een verwachting van wat ze gaan verkopen en koopt grote hoeveelheden om de prijs te druk..soms komt het niet uit zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
m3gA schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:30:
[...]

bullshit.. de n-gage is gewoon niet zo'n hit geworden *kuch* als verwacht en vodafone wil gewoon zijn voorraad kwijt. Vodafone maakt meestal een verwachting van wat ze gaan verkopen en koopt grote hoeveelheden om de prijs te druk..soms komt het niet uit zoals verwacht.
Dan word het nu gewoon gokken wat de volgende telefoon wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maite schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:25:
[...]

wel raar want volgens deze site http://www.izmf.de/html/de/35138.html is de waarde van de n-gage zelfs lager als van andere nieuwere nokias. Denk dus niet dat dit de reden voor de dumpprijzen is of wij kunnen binnenkort nog meer leuke toestellen voor een dumpprijs kopen bij vodafone >:)
Ik kan even geen bewijs, link of iets anders vinden. Maar het schijnt daar echt mee te maken hebben...

Als ik meer info heb, dan zal ik dat zeker posten

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een 256MB kaartje van apacer gekocht, die werkt perfect. Ook heb ik een Scandisc 128mb rs-mmc geprobeerd maar die werkt niet. (de verkoper wist het verschil nieteens tussen rs-mmc en mmc)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ginz schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:43:
[...]

Ik kan even geen bewijs, link of iets anders vinden. Maar het schijnt daar echt mee te maken hebben...

Als ik meer info heb, dan zal ik dat zeker posten
er komt binnenkort zelfs een nieuwe versie uit..denk je dat nokia die zou releasen als hij niet voldeed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
De n-gage verkopen zijn zoals er gezegd wordt absoluut niet geflopt. De telefoon is juist veel verkocht.
Vandaar dat er ook redelijk veel games voor zijn etc.

Alleen is het geen game-boy geworden wat veel mensen hadden verwacht. Van een telefoon verwachten dat het net zo'n hit wordt als een game-boy, beetje raar. Maar zoiets hadden veel mensen wel verwacht.

De productie-foto's van de nieuwe n-gage zien er erg mooi uit. Zilver, strak, modern.
Als ik ze weer terug kan vinden post ik ze wel..
Ook zoiets, als de verkopen van een telefoon tegenvallen maak je er geen 2e of zelfs 3e serie van lijkt me :)

bron: Mee bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49
AHA, hij werkt. Heb net Route 66 met benelux map erop gezet, dit icm met een TomTOm gps muis. En functioneert! Ik ga morgen eea proberen met een Adapt....

-> Dit werkt ook. Hiep hoi!

[ Voor 10% gewijzigd door wmeester op 09-08-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Call Of Duty en Tomb Raider werkend op mn mmc kaartje, als je screenshots wil moet je ff roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

m3gA schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:13:
[...]

er komt binnenkort zelfs een nieuwe versie uit..denk je dat nokia die zou releasen als hij niet voldeed ?
Bron?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
denk dat hij dit bedoelt

links:
http://www.n-gage.com/en-GB/home/home.html
http://www.symbian-freak.com/news/0805/ngagesilver.htm

[ Voor 28% gewijzigd door Maite op 09-08-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
endless schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:24:
De n-gage verkopen zijn zoals er gezegd wordt absoluut niet geflopt. De telefoon is juist veel verkocht.
Vandaar dat er ook redelijk veel games voor zijn etc.

Alleen is het geen game-boy geworden wat veel mensen hadden verwacht. Van een telefoon verwachten dat het net zo'n hit wordt als een game-boy, beetje raar. Maar zoiets hadden veel mensen wel verwacht.

De productie-foto's van de nieuwe n-gage zien er erg mooi uit. Zilver, strak, modern.
Als ik ze weer terug kan vinden post ik ze wel..
Ook zoiets, als de verkopen van een telefoon tegenvallen maak je er geen 2e of zelfs 3e serie van lijkt me :)

bron: Mee bezig :P
Er zijn nog geen 100 games voor, sterker nog volgens mij nog geen 50. Als je naar de release lijsten van een GBA kijkt, dan moeten het er rond de 1000* zijn, dan is de N-Gage aardig geflopt, misschien niet in de verkopen van het toestel maar wel in de ondersteuning door game developers. Dat je er ook mee kan bellen en navigeren is een pre geweest voor de verkopen want dat kan je nog steeds niet met GB DS.
Wat ik wel een beetje ruk van dat hele Symbian platform vind is de verschillende versie's die niet lekker werken. Zoals TomTom, die is er voor de Series60 maar werkt dus niet op Ngage, wel op de Nokia 6600. Omdat er weer net een verschil tussen die versie's zit. Noem het dan anders Series61 ofzo (Of op de Windows manier Service Pack 2, OSR2 o.i.d. maar wel duidelijker verschillend!!)

* (Als je de lijst van GBA renamer kijkt zijn het er dik 2000 maar daar staan JAP, USA, EUR releases allemaal bij, ik bedoel unieke spellen)

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komen waarschijnlijk de lading T4Telecom Ngage's onze huizen binnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
http://www.n-gage.com/en-GB/news_events/news/news_040805.htm

en een maand voor dat ie niet meer verkocht zou mogen worden volgens jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJAman schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:43:
Nog een tip!

[...]

Ik kan alleen niet garanderen dat deze ook werkt in de N-gage.
Misschien kan iemand dit bevestigen?
Die is echt voordelig.

Gelijk 1tje besteld. Als die het niet doet dan heb ik gewoon pech...

Vanmidag nog 1 geheugen kaart lezer halen en dan op een Ngage QD wachten...
Net 1 mobile mate van sandisk besteld.

edit:

Als de silver edition ook rond de 100 a 200 € word dan koop ik die ook gewoon. })
Dan heb ik 1 normale en 1 silver edition.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

m3gA schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:13:
[...]

Juist daarom komt Nokia misschien met een nieuwe release? (als in; verbeteringen) :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:53:
[...]

Juist daarom komt Nokia misschien met een nieuwe release? (als in; verbeteringen) :)
Het is precies dezelfde toch.. Alleen de kleur scheelt?

Maar ik heb een productie model van degene na de QD gezien, weet alleen niet meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endless schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:01:
[...]

Het is precies dezelfde toch.. Alleen de kleur scheelt?

Maar ik heb een productie model van degene na de QD gezien, weet alleen niet meer waar.
Dat kan best zo zijn.

Maar dan was het mischien 'imitatie' cover.
Snap je ?

Maar het kan ook zo zijn dat je hem ergens anders had gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Ik ben helaas nog steeds niet tevreden over de belkwaliteit van het toestel, ik kan er maar niet aan wennen. Aangezien ik de ngage als vervanger van mijn oude telefoon had gekocht, met als hoofdtaak bellen, heb ik besloten het toestel weg te doen (volgende maand krijg ik een nieuw toestel bij mijn abo). Ik kan me helaas geen speleding veroorloven op dit moment.

Indien er dus nog mensen zijn die een zo goed als nieuwe simlockvrije ngage willen hebben , incl 256mb MMC/ FIFA 2004 /Headset /eventueel een bluetooth adapter en zonder vodaphone sim kunnen mij mailen (zie profiel). Ik kan hem net zo goed op marktplaats zetten maar genoeg mensen hier zoeken er nog 1tje. Vanaf het weekend reageer ik weer op email, ben niet te beroerd om te versturen en ophalen kan in midden nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

You've got mail!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Was zaterdag in een vodafone winkel in denhaag centrum en een medewerker daar vertelde mij dat sommige telefoon waren afgekeurd vanwege nieuwe normen die vodafone vanaf volgend jaar wilt gaan uitvoeren. Had iets te maken met de hoeveelheid straling die het mobieltje uitstoot.

Ik had echt zowiets van zal wel een sterk verhaal zijn, maar misschien dat er hier mensen zijn die ervan af weten?

@DinkoPK Ik heb je ook een mailtje gestuurd.

[ Voor 12% gewijzigd door Reset2003 op 09-08-2005 09:33 ]

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Reset2003 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:32:
Was zaterdag in een vodafone winkel in denhaag centrum en een medewerker daar vertelde mij dat sommige telefoon waren afgekeurd vanwege nieuwe normen die vodafone vanaf volgend jaar wilt gaan uitvoeren. Had iets te maken met de hoeveelheid straling die het mobieltje uitstoot.

Ik had echt zowiets van zal wel een sterk verhaal zijn, maar misschien dat er hier mensen zijn die ervan af weten?

@DinkoPK Ik heb je ook een mailtje gestuurd.
is al meerdere keren voorbij gekomen: de sar-norm idd. volgens een andere bron was de straling juist onder de norm.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Iemand zijn foon al binnen via t4t.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Het probleem met de screensaver is in software versie 4.10 opgelost als iemand het nog tegenkomt. Heb hem net laten flashen

[ Voor 12% gewijzigd door m3gA op 09-08-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Nog steeds niks van T4Telecom!

Ik roep iedereen hierbij op die ook bij T4T had besteld om de hoorn te pakken en ze lastig te vallen, zoals ik nu ook ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik zie net dat mijn telefoon bovenin een rode pixel heeft op het witte opstartscherm. Het is nauwelijks te zien, maar volgensmij is dit een hotpixel. Het is in zo verre storend dat mijn witte scherm niet wit meer is :P
Mochten er meer komen, wat voor een garantie hanteerd vodafone daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
m3gA schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:02:
Het probleem met de screensaver is in software versie 4.10 opgelost als iemand het nog tegenkomt. Heb hem net laten flashen
wat was het probleem (heb het forum vrij intensief gevolgd maar nergens ben ik dat probleem tegen gekomen....).

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
marco_sire schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:49:
[...]

wat was het probleem (heb het forum vrij intensief gevolgd maar nergens ben ik dat probleem tegen gekomen....).
mijn telefoon (firmware 3.15) bleef hangen als de screensaver aan ging.. heb hem laten flashen en het is opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 09-08-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Worldwide schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:24:
Ik zie net dat mijn telefoon bovenin een rode pixel heeft op het witte opstartscherm. Het is nauwelijks te zien, maar volgensmij is dit een hotpixel. Het is in zo verre storend dat mijn witte scherm niet wit meer is :P
Mochten er meer komen, wat voor een garantie hanteerd vodafone daarop?
Ik heb een pixel die niet meer zwart wilt worden (alles anders dan zwart kan het dus wel). Midden in het scherm. Maar ja wat kan ik er aan doen.. geld terug vragen? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Liquid op 09-08-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk en aardig zo`n mmc kaartje erbij kopen en cardreader. Maar hoe krijg ik die freeware shit er nou op? Fexplorer lukt me al niet eens. Dan download ik van hun site een punt sis bestand en doe die op de mmc. En dan?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Om eerlijk te zijn weet ik ook niet hoe ik bestanden in moest lezen vanuit een mmc met een "nieuw uit de verpakking n-gage".

Hoe ik het gedaan heb is met bluetooth fexplorer erop gezet. Dan krijg je dit programma namelijk in het geheugen van de n-gage zelf en vanuit daar heb ik het geinstalleerd.
Daarna kan je met fexplorer wel de mmc direct bekijken en alle andere sis bestanden via de mmc installeren.

Maar als je geen bluetooth heb.. geen idee eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een NGage gekocht. Wanneer ik games speel vanaf m'n MMC kaart, lagt mijn ngage geregeld. Dan schokt alles behoorlijk voor een tijdje, en dan erna doet hij gewoon verder. Ik snap dit niet al te goed... het lijkt wel alsof hij om de zoveel tijd een bepaalde actie uitvoert in zijn geheugen ofzo...

heeft iemand dit al voorgehad en eventueel al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:53:
Leuk en aardig zo`n mmc kaartje erbij kopen en cardreader. Maar hoe krijg ik die freeware shit er nou op? Fexplorer lukt me al niet eens. Dan download ik van hun site een punt sis bestand en doe die op de mmc. En dan?...
Die moet je met een progje openen die er standaard op zit.

Iets met beheer ofzo.

edit:
Ik dacht dat het eigenlijk bestands beheer was.
Maar het zit in het mapje extra's.

Ik vond net via google.nl een oudere versie van Ngage die nooit is uitgebracht...

Plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.brighthand.com/images/CTIA/ngage_l.jpg
Deze draait ook Symbian OS volgens die site waar van ik hem vandaan heb...

Deze is ooit vertoond op een meeting van ...???

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Liquid schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:29:
Om eerlijk te zijn weet ik ook niet hoe ik bestanden in moest lezen vanuit een mmc met een "nieuw uit de verpakking n-gage".

Hoe ik het gedaan heb is met bluetooth fexplorer erop gezet. Dan krijg je dit programma namelijk in het geheugen van de n-gage zelf en vanuit daar heb ik het geinstalleerd.
Daarna kan je met fexplorer wel de mmc direct bekijken en alle andere sis bestanden via de mmc installeren.

Maar als je geen bluetooth heb.. geen idee eigenlijk..
misschien handig om ff de gebruikershandleiding te lezen (pagina 101)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
djmartyn schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:13:
[...]

Ik heb hem op de normale manier besteld en al 3 mailtjes gehad. In de laatste stond dat m'n bestelling verzonden was.
Wat blijkt nu, ze hebben het pakket naar een verkeerd adres verstuurd 8)7 Hij wordt teruggehaald en daarna naar mij opgestuurd. Ze hadden zelf geen voorraad meer om een andere te sturen. Er waren overigens nog wel N-Gage toestellen met een abonnement simlock werd mij verteld. Dus misschien is er nog hoop voor iedereen die er nog geen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

djmartyn schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:45:
[...]

Wat blijkt nu, ze hebben het pakket naar een verkeerd adres verstuurd 8)7 Hij wordt teruggehaald en daarna naar mij opgestuurd. Ze hadden zelf geen voorraad meer om een andere te sturen. Er waren overigens nog wel N-Gage toestellen met een abonnement simlock werd mij verteld. Dus misschien is er nog hoop voor iedereen die er nog geen heeft.
:? Simlock = simlock dus waar ze het nou over hebben weet ik ook niet?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00
2 vraagjes,

Software upgrade bij Nokia service Punt, is dat gratis of kost dat 50 euro?

Ik heb een Kingston 512mb MMC Reduces size kaartje besteld, zit daar al een adaptertje bij naar normaal MMC formaat? Of moet ik dat er nog bij kopen?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
FaceDown schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:51:
[...]

:? Simlock = simlock dus waar ze het nou over hebben weet ik ook niet?
Nee, je hebt verschil in een simlock voor prepaid kaarten en een voor abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
djmartyn schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:25:
[...]

Nee, je hebt verschil in een simlock voor prepaid kaarten en een voor abonnementen.
abbo's hebben meestal geen lock en anders alleen een providerlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Stinger_Ventura schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:20:
2 vraagjes,

Ik heb een Kingston 512mb MMC Reduces size kaartje besteld, zit daar al een adaptertje bij naar normaal MMC formaat? Of moet ik dat er nog bij kopen?
zit gewoon een adaptertje bij .. maar veel reduced size kaartjes werken niet in de n-gage dus zoek maar beter even op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Stinger_Ventura schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:20:
2 vraagjes,

Als je nog garantie hebt dan is het gratis (of dat zou het in elk geval moeten zijn dan).

Bij de RS kaarten zit normaal gesproken ook een "adapter" bij voor het normale formaat te krijgen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 12-09 13:48
Vandaag is mijn GPS muis aangekomen vanuit Duitsland.. Vanmiddag maar eens even proberen of het werkt en dan heb ik voor 125 een navigatiesysteem.. :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Macer schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:35:
Vandaag is mijn GPS muis aangekomen vanuit Duitsland.. Vanmiddag maar eens even proberen of het werkt en dan heb ik voor 125 een navigatiesysteem.. :)
Heb je ook bij dealcat besteld?
De mijne is de 5de op de bus gegaan, maar nog niets ontvangen! Was 88 kwijt voor deV2.0 Nemerix inclusief verzending.

Dus 75+88+37 ( MMC)= 195 voor navigatie ( nog best veel eigenlijk! :X ) en dan de software maar even niet mee genomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
Hoe kom jij aan 125 euro? Was die gps muis heel goedkoop? En je MMC kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die Adapt nemerix GPS is bij www.mobileplaza.nl €89,- zonder verzendkosten, misschien ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
ik kom ook niet aan 125.....50 voor de ngage, minimaal 30 voor je mmc, dus dan 45 voor de muis?? nee toch??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
owja vergeten..gisteren getest met bluetooth en mijn verbinding is stukken stabieler met de firmware 4.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Stinger_Ventura schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:39:
[...]

Heb je ook bij dealcat besteld?
De mijne is de 5de op de bus gegaan, maar nog niets ontvangen! Was 88 kwijt voor deV2.0 Nemerix inclusief verzending.

Dus 75+88+37 ( MMC)= 195 voor navigatie ( nog best veel eigenlijk! :X ) en dan de software maar even niet mee genomen O-)
Ik heb er net eentje voor 89 inclusief verzending weten te krijgen. nog best redelijk, gezien je de oude versie bij de inkoopactie ook voor ongeveer die prijs krijgt.
Software heb ik zelf al, zometeen nog even kijken of tomtom4 nu beter werkt dan route 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T4T waar blijfje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:21:
[...]
Ik vond net via google.nl een oudere versie van Ngage die nooit is uitgebracht...

Plaatje:

[afbeelding]
Deze draait ook Symbian OS volgens die site waar van ik hem vandaan heb...

Deze is ooit vertoond op een meeting van ...???
Apart.. ziet eruit als het illegale bastaardkind van een N-Gage of 3300 en een 6822 :P

Deze lijkt dus ook erg op de N-Gage, maar is geen Series 60 toestel voor zover ik kan zien:
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/3300/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Keb zo'n gevoel dat hij donderdag komt ofzo, maar ja voor hetzelfde geld heb je na 2 weken nog niks.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES T4Telecom!!

Ik heb um maar dan wel voor 64.90(incl rembours)

EN HET IS EEN VETTE ZWARTE!

maar zit geen geheugen bij.. Dus ook geen Fifa :?

Geen datakabel..

Ook geen Simkaart.. volgens mij is ie simlock vrij 8)7

edit: HET IS SIMLOCKVRIJ!!

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:11:
YES T4Telecom!!

Ik heb um maar dan wel voor 64.90(incl rembours)

EN HET IS EEN VETTE ZWARTE!

maar zit geen geheugen bij.. Dus ook geen Fifa :?

Geen datakabel..

Ook geen Simkaart.. volgens mij is ie simlock vrij 8)7

edit: HET IS SIMLOCKVRIJ!!
Hoe laat kreeg je hem, dikke kans dat ik hem dan ook vandaag krijg, en is het trouwens een nieuw toestel, of een demomodel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe toestel!

14.30 had ik het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Is het wel de QD, of is het nog de eerste ngage?

Nog een vraagje over het GPS kastje. Uit de ia is de adapt met nemerix chipset. Op ebay staat hetzelfde kastje van xaiox, maar ook de V2.0. Wat is nu het voordeel van de 2.0 boven de adapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Zo, weer 50 euro rijker. Wat ben ik toch ook een eikel... :7

[ Voor 7% gewijzigd door Animal_X op 10-08-2005 18:17 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
djmartyn schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:10:
[...]

Hoe kom jij aan 125 euro? Was die gps muis heel goedkoop? En je MMC kaartje?
N-gage 50 euro, GPS 75 euro.
512mb had ik al (gekregen van T-mobile bij mijn 6230i)

Vandaar 125 euro..

Die GPS muis is trouwens erg klein (veel kleiner dan ik had verwacht).
Ik heb een XaioX Wonde-XL

Inderdaad besteld bij dealcat. Maandag op de post gedaan en vandaag al binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 10-08-2005 20:59 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag binnen gekregen

512mb mmc kaart die van 26 euro
en Ngage

was niet thuis dus moet morgen ff ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:02:
Apart.. ziet eruit als het illegale bastaardkind van een N-Gage of 3300 en een 6822 :P

Deze lijkt dus ook erg op de N-Gage, maar is geen Series 60 toestel voor zover ik kan zien:
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/3300/index.html
Het is de Amerikaanse Nokia 3300: http://www.nokiausa.com/phones/3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Hij kwam me al zo bekend voor.. zal ik hem daar wel ergens gezien hebben ofzo :P

Wel lekker verwarrend dat ie etzelfde typenummer krijgt daar.. foei Nokia! 8)7

Verwijderd

Daar was ooit ook in nederland een reclame over, dat speelde zich af in een metro station ofzo kan ik me vaag herinneren

• Stinger_Ventura
Macer schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:57:
[...]

Vandaar 125 euro..

Die GPS muis is trouwens erg klein (veel kleiner dan ik had verwacht).
Ik heb een XaioX Wonde-XL

Inderdaad besteld bij dealcat. Maandag op de post gedaan en vandaag al binnen.
Okay, Bij mij ging die vrijdag op de post en kwam die gisteren ook ( was natuurlijk niet thuis!)

Ik heb gekozen voor de V2.0 nemerix vanwegen de verbeterde chipset, de 1000mah accu en het keykoord.

Er werd op de V2.0 veel meer geboden dan op die oude Wonde-XL of varianten. En wou wel een gokje nemen in dat opzicht.

• marco_sire
iemand al films op z'n ngage gekeken>?? ik kan wel wat tips gebruiken:
- welk prog gebruik om de films naar een acceptabel formaat om te zetten??
- wat moet de resolutie van de film zijn....

marco_sire@hotmail.com

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Stinger_Ventura schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:54:
[...]

Okay, Bij mij ging die vrijdag op de post en kwam die gisteren ook ( was natuurlijk niet thuis!)

Ik heb gekozen voor de V2.0 nemerix vanwegen de verbeterde chipset, de 1000mah accu en het keykoord.

Er werd op de V2.0 veel meer geboden dan op die oude Wonde-XL of varianten. En wou wel een gokje nemen in dat opzicht.
Krijg je geen spijt van hoor. Ik zat gisteren gewoon in de huiskamer te klooien en ik kreeg opeens zelfs een fix! En als je in de auto eenmaal verbinding hebt dan raak je 'm ook niet meer kwijt.

[ Voor 56% gewijzigd door FaceDown op 11-08-2005 11:45 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

net 512mb mmc van gsmtrack.nl opgehaald
Hij doedt het in mijn pc goed.
Morgen even in de ngage QD probern.

Hij is zo een oudere type van Sandisk Multimedia card 512mb iclusief verzending voor maar 26 euro

Voor amerikaanse 3300
Maar er staat dat die telefoon ook symbain os draait.

Verwijderd

marco_sire schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:35:
iemand al films op z'n ngage gekeken>?? ik kan wel wat tips gebruiken:
- welk prog gebruik om de films naar een acceptabel formaat om te zetten??
- wat moet de resolutie van de film zijn....
Ik gebruik mobile media maker en mobile media player van Makayawa software, check je mail ;)

• m3gA
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:30:
net 512mb mmc van gsmtrack.nl opgehaald
Hij doedt het in mijn pc goed.
Morgen even in de ngage QD probern.

Hij is zo een oudere type van Sandisk Multimedia card 512mb iclusief verzending voor maar 26 euro

Voor amerikaanse 3300
Maar er staat dat die telefoon ook symbain os draait.
ik vind de MMC niet op de site? weet jij waar ie staat?

Verwijderd

m3gA schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:47:
[...]

ik vind de MMC niet op de site? weet jij waar ie staat?
Staat er niet op

bestellen per e-mail...

als je even wacht dan zeg ik of het met de ngage QD werkt.
Ze vursturen het onder rembours.

Ik zeg wel als het ermee werkt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 12:54 ]

• marco_sire
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:38:
[...]

Ik gebruik mobile media maker en mobile media player van Makayawa software, check je mail ;)
super _/-\o_ ziet het er een beetje uit op je mobiel??

marco_sire@hotmail.com

• marco_sire
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

Staat er niet op

bestellen per e-mail...
kon toch afgelopen dinsdag 1500. nu kan je ze niet meer per mail bestellen, volgens mij is hij ook door z'n voorraad heen (gek hè met zo'n prijs).

marco_sire@hotmail.com

Verwijderd

marco_sire schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

super _/-\o_ ziet het er een beetje uit op je mobiel??
alleen nog kleine filmpjes geprobeert, moet eens een hele dvd erop zetten

• marco_sire
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:52:
[...]

alleen nog kleine filmpjes geprobeert, moet eens een hele dvd erop zetten
maar die kleine filmpjes zien er wel okay uit?? en de ondertiteling is ook wel te lezen??
misschien kan je een screenshot plaatsen op het forum ;)

marco_sire@hotmail.com

Verwijderd

marco_sire schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:55:
[...]

maar die kleine filmpjes zien er wel okay uit?? en de ondertiteling is ook wel te lezen??
misschien kan je een screenshot plaatsen op het forum ;)
Nog geen filmpjes met ondertiteling gedaan, maar ik zal ff kijken voor screenshots

• M@cer
Vandaag route 66 even uitgeprobeerd zowel in de auto als lopend.. Erg stoer.
De GPS muis vindt ongeveer 6 tot 8 sattelieten (zowel in de auto als lopend).

Erg leuk om te zien waar je bent.

• marco_sire
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:57:
[...]

Nog geen filmpjes met ondertiteling gedaan, maar ik zal ff kijken voor screenshots
we wachten met spanning op je bevindingen :)

marco_sire@hotmail.com

Verwijderd

marco_sire schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:50:
[...]

kon toch afgelopen dinsdag 1500. nu kan je ze niet meer per mail bestellen, volgens mij is hij ook door z'n voorraad heen (gek hè met zo'n prijs).
Ja ik kreeg net een e-mail voor mijn 2de bestelling dat ze al uitverkocht waren.

Heel mischien binnenkort een stuik of 50 weer...

• marco_sire
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:07:
[...]

Ja ik kreeg net een e-mail voor mijn 2de bestelling dat ze al uitverkocht waren.

Heel mischien binnenkort een stuik of 50 weer...
is wel een goede deal hoor: 19.50 voor 512 mb (ex. rembours van 6.50). als je het op kan halen in deurne scheelt dat weer 6.50 en heb je pas echt een goede deal. mijn kingston 512 kostte 31 euro. ook niet slecht. en werkt prima. en snel.

marco_sire@hotmail.com

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeworlds.nl/1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.extremeworlds.nl/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeworlds.nl/3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.extremeworlds.nl/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.extremeworlds.nl/5.jpg

Ik heb ff met ondertiteling nog niet kunnen testen, ben nog bezig het programma te ontdekken ;)
Het is goed om naar te kijken, maar je ziet soms rare blokjes en het geluid op de n-gage is zoals bekend is niet super.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 13:31 ]

• marco_sire
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:30:
plaatjes
Ik heb ff met ondertiteling nog niet kunnen testen, ben nog bezig het programma te ontdekken ;)
Het is goed om naar te kijken, maar je ziet soms rare blokjes en het geluid op de n-gage is zoals bekend is niet super.
Sjo, dat heb je snel voor elkaar gefixed, prima!!! Ziet er goed uit, ik ben bang dat ik het weekend niet veel buiten kom en ook wat films op me kaartje ga zetten ;)

marco_sire@hotmail.com

• Liquid
  • Niet online
Zelf gebruik ik smartmovie. Een filmp kijken op de n-gage is eigenlijk niet zo fantastisch, maar gewoon een show (zoals jay leno etc) of een cartoon (simpsons etc) is wel goed te doen. Je moet wel beseffen dat het een 4096 kleuren display betreft.

Een complete film zal op optimale kwaliteit voor de n-gage zo'n 300 mb (tussen 200-300kbit vid) zijn, maar 100 mb (120-160kbit vid) is ook wel watchable. Veel lager dan 120 krijg je te veel blokjes te zien. Je kunt op het geluid wel wat ruimte besparen, want goede kwaliteit hoor je idd toch niet. 128kbit mp3 is bijvoorbeeld onnodig, 32-46kbit is nog ok.

Verwijderd

Ik kom er net achter dat GSMtrack.nl die kaarten niet meer krijgt.

Het was eenmalig zo.

Verwijderd

nog steeds helemaal niks van tfortelecom hier :( ,begin nu echt boos te worden,heb hem al 2.5 weken geleden besteld

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:28:
nog steeds helemaal niks van tfortelecom hier :( ,begin nu echt boos te worden,heb hem al 2.5 weken geleden besteld
Hier hetzelfde, had toch echt verwacht dat ik hem vandaag zou krijgen. :(

Verwijderd

volgens mij hebben alleen de mensen die veel nagebelt hebben er nu 1 van tfortelecom :(

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:02

Klippy

Still Game

Heeft iemand al een fatsoenlijke file manager gevonden voor de PC?
Wil deze graag gebruiken met bluetooth want ik heb geen kaartlezer.

Met de Nokia Data Suite zie ik geen systeemmappen op de MMC kaart en ik wil graag alles zien.
Heb verder alleen PC File Manager van Epocware gevonden, maar die krijg ik niet werkend. Snap er weinig van, zie niet eens instellingen ofzo in dat ding om bluetooth te selecteren ofzo.

FExplorer is trouwens een mega lekkere tool voor op je foon, een gewone explorer miste ik al vanaf het begin en deze werkt super. Ook leuk dat hij gewoon in het Nederlands te krijgen is.
Die mag wel in de startpost vind ik.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Gallus
  • Laatst online: 13:15

Gallus

Cheesy

Misschien ligt het aan mij, maar ik kom er niet uit. Hoe kan ik java/sis applicaties/games installeren, nadat ik ze met een cardreader op het MMC-kaartje gezet heb?

Via 'extra' => 'toepassingen' => 'gedownload' kom ik nergens...

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. BVD. :)

EDIT: Ik heb het reeds gevonden... moest voor FExplorer naar 'instrum.' => 'beheer' :z

[ Voor 21% gewijzigd door Gallus op 11-08-2005 23:55 ]

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:02
Niet via: Instrumenten > Beheer > Opties?

edit:
Te laat je edit gelezen :z

[ Voor 41% gewijzigd door Smirnoff op 12-08-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Hehe eindelijk pakje van t4t binnen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat had je hem binnen?ik heb hier namelijk nog steeds niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Half 2 volgens mij.

Telefoon ziet er nieuw uit, lijkt me niet eerder gebruikt. Werkt verder wel goed, maar eerst ff geheugenkaartje en bluetooth crap kopen om te kijken wat dit beestje allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
StefSOFT schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:18:
Half 2 volgens mij.

Telefoon ziet er nieuw uit, lijkt me niet eerder gebruikt. Werkt verder wel goed, maar eerst ff geheugenkaartje en bluetooth crap kopen om te kijken wat dit beestje allemaal kan.
alstie nieuw is zit er nog een plasticje op je beeldscherm.

wattie kan?? niet zo veel hoor....mp3-player, msn-en, internetten, movie-player, navigatie, gamen. dat was het/.........o ja ook nog bellen ;)

onmisbare benodigdheden: mmc-card, cardreader, software (dan kan je em voor mp3, movie en gamen gebruiken). extra: bluetooth en gps-unit voor de navigatie/msn (alleen bluetooth)/internet (alleen bluetooth).

[ Voor 6% gewijzigd door marco_sire op 12-08-2005 15:00 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds helemaal niks binnen van t4t,wat een klote bedrijf

komt zeker omdat ik nog niet gebelt heb.als je gewoon rustig wacht heb je zeker geen recht op goede service ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn Ngage QD ontvangen.

512MB mmc kaartje van sandisk werkt perfect. (oudere versie van de kaartje)

maar ik kreeg een telefoon waar op de doos stond vodafone NL.
Maar toch sik-lock vrij was en wel 2dehands.

En het lijkt erop dat hij veel is gekrast.
Is het nu een telefoon die van 50 euro is gekocht en sim-lock vrij is gemaakt ?

En waar kan ik mijn firmware laten upgraden.
Ik woon in lelystad en ben 14 jaar dus ik kan niet echt zo ver komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Als mensen geen bezwaar hebben tegen een ngage qd van 1.5 week oud, incl een 256mb mmc, dan is dit de laatste kans om mij te mailen, ik ben nu nog in afwachting van reacties op mijn mailtjes dus nu kan het nog. Ophalen in Nieuwegein, liefst dit weekend, heeft zwaar mijn voorkeur. Ik heb meerdere boden gehad van mijn kostprijs (75 incl mmc, 95 incl mmc en bluetooth dongle), ik kies dus gewoon voor de makkelijkste afhandeling (of er moet echt een gek tussenzitten ;) ).
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste