'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
Tele schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:59:
Kan iemand vertellen of TomTom Mobile 4 op de N-gage QD werkt? Ik zie allerlei tegenstrijdige berichten over het wél werken op de oude Ngage en niet op de QD?
[ Voor 23% gewijzigd door Korakal op 12-08-2005 22:36 ]
Ah, de moderator was me voor!
City maps werkt hier gewoonTele schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:59:
Kan iemand vertellen of TomTom Mobile 4 op de N-gage QD werkt? Ik zie allerlei tegenstrijdige berichten over het wél werken op de oude Ngage en niet op de QD?
PExtender doet dat hier wel, heb nu een theme waarbij de kleuren van het originele omgewisseld zijn, dus wat daar oranje was is nu grijs en andersom. Vind dat wel mooi zo dus heb het zo gelaten, dus heb nu die meters in het oranje.Zoutvat schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:54:
Hoe krijg je de kleuren van de batterij en ontvangstmeter, de klok en de "menu" kleuren in een andere kleur? Ik heb SysIcons geinstalleerd, maar die doet enkel de iconen. Pextender lijkt niet te werken?
Het kan dus iig wel, maar weet ook geen programma waarmee je elke kleur die je wil kan instellen....
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
als je 2 orignele spellen op een 512 mb mmc card wilt zetten zit je met een probleem want beide spellen hebben dezelfde indeling: system/apps e.d. kan je dus meerdere originele spellen op 1 card kwijt en zo ja: hoe dan??
marco_sire@hotmail.com
Originele spellen koop je dan ook voorgeïnstalleerd op een klein MMC kaartje, dus ik denk niet we je daarmee morgen helpen
Ik weet het trouwens zelf ook niet
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
ik snap dat je het hier niet mag besprekenKlippy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:40:
^^
Originele spellen koop je dan ook voorgeïnstalleerd op een klein MMC kaartje, dus ik denk niet we je daarmee morgen helpen
Ik weet het trouwens zelf ook niet
marco_sire@hotmail.com
Nee dat gaat niet volgens nokia. Oftwel:marco_sire schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:25:
iemand enig idee bij het volgende probleem (krijg het niet voor elkaar):
als je 2 orignele spellen op een 512 mb mmc card wilt zetten zit je met een probleem want beide spellen hebben dezelfde indeling: system/apps e.d. kan je dus meerdere originele spellen op 1 card kwijt en zo ja: hoe dan??
Q: Can I copy my N-Gage games?
A: Due to copyright protection, N-Gage game titles on game cards cannot be copied. Game deck titles may only be played from the original game cards. These games cannot be copied to your game deck or other MultiMediaCards (MMC).
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
sorry maar dat was mijn vraag niet helemaal, wil namelijk 2 spellen op 1 geheugenkaart zetten maar beide spellen hebben dezelfde root en het 2e spel zou dus bij het kopieren het eerste spel overschrijven. wil graag weten of je toch nog 2 spellen op je kaart kan zetten als je ze een iets andere naam geeft
marco_sire@hotmail.com
ik ga het even proberen, bedankt voor je uitleg.DinoPK schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:12:
De apps folder bevat een per game een andere folder, daar hoef je je niet druk om te maken. Wel vervelend is de libs folder, maar zorg ervoor dat je de nieuwste libs behoudt en het zou moeten werken. Ik heb 7 games op mijn kaartje staan, waarvan 1 het niet meer deed.
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
je moet dan wel wat meer moeite doen om de spellen te openen maar het loont
Verwijderd
Ik was een mp3 aan het ontvangen via bluetooth.
Toen zei mijn tel geheugen raakt vol.
Dus ik doe fexplorer open en verwijder wat plaatjes wat ik erop had gezet.
Toen zei fexplorer systeemfout: geheugen zit vol.
Dus ik denk ff opnieuw opstarten.
EN telefoon gaat NIET meer aan.
Ik krijg paar keer het nokia logo te zien en daarna valt die weer uit.
Kan ik op de ngage QD ook een hard-reset doen ?
Of wat moet ik anders doen?
En ik heb al geprobeerd zonder sim maar dan duurt het iets langer voordat die uit gaat...
Firmware reset:
Switch off the phone (remove the battery if necessary to get the phone to switch off).
Press and hold down following keys:
Dial Key (Green one)
* Key
3 Key
Whilst holding them down, power on the phone with on/off switch.
The phone should now enter a process to reset itself from its ROM memory to the default factory configuration.
Verwijderd
In middels de hele telefoon uit elkaar gehaald en dan korsluiting gemaakt op de interne batterij zodat deze ook geen stroom meer afgeeft en hele nacht zo laten staan maar is precies het zelfde.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:34:
gewoon batterij er ff uithalen en indoen dan start ie weer op, ook weleens gehad
Niet gelukt.Maite schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:19:
als de telefoon helemaal niet meer aangaat kun je dit proberen:
Firmware reset:
Switch off the phone (remove the battery if necessary to get the phone to switch off).
Press and hold down following keys:
Dial Key (Green one)
* Key
3 Key
Whilst holding them down, power on the phone with on/off switch.
The phone should now enter a process to reset itself from its ROM memory to the default factory configuration.
Mischien druk ik er verkeerd op ofzo.
Maar het gaat gewoon het zelfde doen.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 08:47 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
Even kijken of ze het kunnen repareren.
En weet iemand of er ook kosten aan verbonden om aleen je fabrieks instellingen ze laten plaatsen + nieuwste firmware erop....
nieuwste firmware is gratis. kost je alleen een uurtje wachten.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:18:
Ik heb een e-mail gestuurd naar een nokia ... in almere.
Even kijken of ze het kunnen repareren.
En weet iemand of er ook kosten aan verbonden om aleen je fabrieks instellingen ze laten plaatsen + nieuwste firmware erop....
marco_sire@hotmail.com
heb het ook voor elkaar gekregen. viel mee, kwaliteit is zo zo. ondertiteling is wel goed te lezen.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:30:
PLAATJES
Ik heb ff met ondertiteling nog niet kunnen testen, ben nog bezig het programma te ontdekken
Het is goed om naar te kijken, maar je ziet soms rare blokjes en het geluid op de n-gage is zoals bekend is niet super.
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Ik gebruik nu smartmovie, vind het toch iets simpeler omdat het programma op de pc ook .wmv bestanden aankanmarco_sire schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 08:37:
[...]
heb het ook voor elkaar gekregen. viel mee, kwaliteit is zo zo. ondertiteling is wel goed te lezen.
Verwijderd
Is dat als je nog garantie hebt?marco_sire schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 07:23:
[...]
nieuwste firmware is gratis. kost je alleen een uurtje wachten.
Want tegen mij zeggen zei €25 ecl. btw
Maar ik had hem 2de hands gekocht.
Via een gsm winkel uit enschede...
Verwijderd
toen ik bestelde stond hij nog ruim 1.5 dagen op de site,dus vroeg genoeg.
bel ik net,krijg ik te horen dat hij niet meer geleverd word.
nogmaals FUCK TFORTELECOM
Verwijderd
Heb ik ook gehad...Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:32:
FUCK TFORTELECOM
toen ik bestelde stond hij nog ruim 1.5 dagen op de site,dus vroeg genoeg.
bel ik net,krijg ik te horen dat hij niet meer geleverd word.
nogmaals FUCK TFORTELECOM
er stond een advertenite op een site van een mac winkel..
en iMac 17" gebruikt voor maar €399(normaal €1599)
Ik bel direct zeggen ze dat die al 4 weken geleden was verkocht...
Die advertentie werd pas een week later weggehaald...
Dat is echt zwaarkloten.....
bij 'mijn' nokia service point kon die gozer aan de hand van mijn imei-nummer zien hoe lang ik nog garantie had en dan is flashen gratis idd.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:32:
[...]
Is dat als je nog garantie hebt?
Want tegen mij zeggen zei €25 ecl. btw
Maar ik had hem 2de hands gekocht.
Via een gsm winkel uit enschede...
marco_sire@hotmail.com
heb ik ook goede verhalen over gehoord. heb ik op me pc staan dus vanavond ff proberen. kan je daarmee ook een dvd naar acceptabel formaat converteren??Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:06:
[...]
Ik gebruik nu smartmovie, vind het toch iets simpeler omdat het programma op de pc ook .wmv bestanden aankan
EDIT: shit, zie staan dat alleen .avi wordt ondersteund. over wmv of dvd zie ik nix staan, dus moet je eerst eea converteren en dan nog een keer converteren
[ Voor 18% gewijzigd door marco_sire op 15-08-2005 14:02 ]
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Ja en dat gaat allemaal ten koste van de kwaliteit van het filmpje, ik had een filmpje toen wmv -> avi -> telfoonformaat en toen kreeg ik rare kleuren en verschil in het geluid.marco_sire schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:00:
[...]
heb ik ook goede verhalen over gehoord. heb ik op me pc staan dus vanavond ff proberen. kan je daarmee ook een dvd naar acceptabel formaat converteren??
EDIT: shit, zie staan dat alleen .avi wordt ondersteund. over wmv of dvd zie ik nix staan, dus moet je eerst eea converteren en dan nog een keer converteren
en toch vind ik het nog steeds een leuk speeltje voor 50 euro. wat is je favo spel??Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:06:
[...]
Ja en dat gaat allemaal ten koste van de kwaliteit van het filmpje, ik had een filmpje toen wmv -> avi -> telfoonformaat en toen kreeg ik rare kleuren en verschil in het geluid.
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Dus b.v. ook gewoon n-gage arnea speelt maar dan via je eigen pc...
of b.v. gaat msn'en op je telefoon zonder eninge kosten...
Voor instructies kun je ff mailen... inanc64@gmail.com
Het schijnt te werken met ngage QD en ngage Arena aleen heb nog geen tijd gehad om het te proberen...
Verwijderd
Another way to soft-reset your phone is to type *#7370# while in standby (if you haven't changed your lock code - it's 12345)
I have a Nokia N-Gage QD which has been soft-reset three times in the following matter. This may be a bit "seat of your pants" but it seems to work for me. Now mind you, I am a bit adventuresome but try to keep about 1 MB free at all times in RAM. I have installed and uninstalled a variety of software (sometimes with stange results).
Here we go;
Should your N-Gage QD freeze on the Nokia logo (which prevents use of the *#7370# code) do exactly this. Try it several times if necessary.
1) Remove the MMC Card from the N-Gage QD while its still powered on
2) Power off the N-Gage QD
3) Power on the N-Gage QD
4) Insert the MMC Card (I use the Tony Hawk Game MMC that came with the QD)
5) Power off the N-Gage QD while the MMC Card is installed
6) Power on the N-Gage QD while the MMC Card is installed
7) After the Nokia logo displays for several seconds, remove the MMC Card
8: Wait several seconds
9) Hopefully the SIM login menu will appear
10) If it does not work initially, repeat steps 1- 8
Have faith, this has worked for me within three shots each time. It should work for you too if there is enough RAM free in the QD.
[ Voor 7% gewijzigd door Tele op 15-08-2005 20:00 ]
Verwijderd
Bedankt maar ik heb vandaag mijn telefoon al afgegeven voor reperatie.
eerst nog prijsopgave.
En dan ga ik hetbevestigen of ik het goed vind...
Verwijderd
Meestal bij de optie's bij die spel...m3gA schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:54:
wie weet hoe ik de volumeregeling voor de spellen instel? lijkt los te staan van het gewone volume en kan het zo snel niet vinden in de handleiding
Verwijderd
want wil er toch wel graag 1 ,naar dat drama met t4t
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 11:57 ]
Verwijderd
Ik heb dat al eerder op in deze topic gepost hoe dat moet, ff teruglezenVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:15:
Weten jullie al dat je via je usb bluetooth dongle kunt internetten met je telefoon ?
Dus b.v. ook gewoon n-gage arnea speelt maar dan via je eigen pc...
of b.v. gaat msn'en op je telefoon zonder eninge kosten...
Voor instructies kun je ff mailen... inanc64@gmail.com
Het schijnt te werken met ngage QD en ngage Arena aleen heb nog geen tijd gehad om het te proberen...
Maar waarom zou je willen msnnen op je n-gage via bluetooth, is toch alleen maar lastig ? en je pc staat toch al aan.
Het is mij al gelukt om op n-gage arena te spelen via de pc.
Laatste tijd niet meer zoveel tijd gehad, maar de komt wel als de schooltijd begintmarco_sire schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:22:
[...]
en toch vind ik het nog steeds een leuk speeltje voor 50 euro. wat is je favo spel??
En ik heb absoluut geen spijt van mn aankoop
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 12:08 ]
mijn voorkeur gaat voorlopig nog uit naar glimmerati. van platform-spellen zit er ook het eea aardigs bij. colin mcrally is ook super natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:05:
Laatste tijd niet meer zoveel tijd gehad, maar de komt wel als de schooltijd beginthet enige spellen die ik echt veel heb gespeeld zijn Tony hawk en Worms world party.
En ik heb absoluut geen spijt van mn aankoop
welke heb je besteld en voor hoe veel en hoe (ben niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel alles wetenVandaag mijn GPS ding binnen gekregen. i.c.m. route 66 werkt het best goed, maar je meot wel buiten staan wil je iets ontvangen. Voor het keukenraam leggen heeft geen nut blijkbaar.
marco_sire@hotmail.com
heb trouwens mijn bluetooth verbinding met de pc aan het werk.. schijnbaar werkte alleen versie 1.6 van de bluesoleil drivers met de nokia suite.
[ Voor 56% gewijzigd door m3gA op 16-08-2005 13:27 ]
Ik was in totaal 89 euro kwijt voor de xaiox navone via e-bay duitsland. Opzich heb je ook genoeg aan de Wonder-XL die je met een beetje mazzel voor €75,- in huis hebt liggen. Vooral de verzendkosten tikken aan à €12,90marco_sire schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:13:
welke heb je besteld en voor hoe veel en hoe (ben niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel alles weten)
Het langst duurt het geld overmaken naar duitsland. Ik heb daarvoor een moneybookers account aangemaakt, dat gaat het snelst richting dealcat.de.
Ik heb de Wonder-XL en die werkt perfect, het enige voordeel wat ik heb kunnen vinden ivm de Navone is dat de batterij ipv 20 uur 23 uur meegaat.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
S'avonds verstuurd, 2 dagen daarna stond het op zijn rekening. Dag daarna verstuurd, 2 dagen daarna in huis.
maandag overmaken is woensdag op rekening is donderdag verzonden en zaterdag in huis.
Heb zelfd de NavOne V2.0 en nog 7 satalieten in het dashboardkastje
American Express vraagbaak
Voordeel van de navone zou zijn dat deze betere ontvangst heeft.
twijfel nog tussen onderstaande opties:
- fabriekinstellingen (wordt je phone dan helemaal geschoond en ben je terug bij af dan..)
- harde reset (doe je dit om je phone te legen of alleen bij vastlopers)
- fexplore (ben hier een beetje huiverig voor want ben bang belangrijke systeemvelden weg te gooien, of kan dit niet??)
uit welke map kan ik veilig dingen weggooien: c:\system\apps??
en wat is het hart van de ngage: het flash-geheugen, het ram-gedeelte, het disk-gedeelte??
[ Voor 34% gewijzigd door marco_sire op 17-08-2005 20:13 ]
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
NEVER REMOVE FILES FROM:
C:\System\Install !!!!!!!!!
Doing so will make it UNABLE to UNinstall the program you installed and remove its *.sis file from here!!!! This is some kind of INSTALL log file!!
DELETING SAVE GAMES AND SAVED OPTIONS:
There are also FOLDERS in C:\system\apps\ These folders contain the SAVEGAMES \ others saved options from PROGRAMS;
That you HAD or HAVE installed on the MMC \ Phone memmory.
Or Savegames from N-gage games that you played.
For example i had Ashen but I did sell it so iam not able to play it anymore WHY should I leave the savegame filling up my phones memmory??
You take a look @ the list below and you see that Ashen = 6R21 you open Fexplorer and go to C:\system\apps in here DELETE the folder 6R21.
Same for programs that you have installed!! Enjoy.
Ashen = 6R21
Asphalt GT = 6R67
Bomberman = 6R29
Call of Duty = 6R48
Colin McRae Rally 2005 = 6R66
Crash Nitro Kart = 6RAC
Fifa Football 2004 = 6RAV
Fifa Football 2005 = 6R53
King of Fighters: Extreme = 6R33
Marcel Desailly Pro Soccer = 6RAU
MLB Slam = MLBSlam
Moto GP = MotoGP
NCAA 2004 = 6RAZ or/and NCAA
Operation Shadow = 6R22
Pandemonium = Pandemonium
Pathway to Glory = 6R72
Pocket Kingdom: Own the World = 6RAH
Puyo Pop = PUYO
Puzzle Bobble VS = PuzzleBobbleVS
Rayman 3 = RAYMAN3
Red Fraction = 6R09
Requiem of Hell = 6R23
Sega Rally = 6R12
Sonic N = SONICN
Spiderman 2 = 6R43
Splinter Cell: Team Stealth Action = splintercell
Splinter Cell: Chaos Theory (Demo) = 6R73
SSX: Out Of Bounds = 6R65
Super Monkey Ball = SUPERMONKEYBALL
The Elder Scrolls: Shadow key = 6R51
The Sims: Burstin’ Out = 6RAK
Tiger Woods PGA Golf Tour 2004 = 6RAY
Tom Clancy Ghost Recon = 6RAT
Tomb Raider = GSBAPP or/and tombraider
Tony Hawks Pro Skater = tonyhawk
Virtua Tennis = virtuatennis
WWE Aftershock = 6RAA
X-Men Legends = 6R54
dat heb je weer mooi voor mij uitgezocht
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Nu zoek ik een gratis msn alternatief, QuickIM lijkt wel wat (is ook shareware?) maar de jar/jad doen het niet. Iemand nog suggesties?
Verwijderd
nog steeds niet?StefSOFT schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:46:
[...]
Hier hetzelfde, had toch echt verwacht dat ik hem vandaag zou krijgen.
Verwijderd
Dus voor de liefhebbers:
http://www.marktplaats.nl...nicatie&u=nokia&ID=506331
[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 01:33 ]
ik ken wel iemand die denk ik interesse heeft voor de ngage, de mcc-card en de cardreader. rest hoeft er niet bij. 60 euro is mijn bod (beltegoed hoeft er niet bij). ik hoor het wel.Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:10:
Ik doe mijn spul wegomdat ik er toch weinig mee doe.
Dus voor de liefhebbers:
http://www.marktplaats.nl...nicatie&u=nokia&ID=506331
EDIT: interesse is concreet, dus laat het maar weten
[ Voor 7% gewijzigd door marco_sire op 19-08-2005 11:05 ]
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Want bij mij ging het allemaal wel heel erg traag.
Ik speelde super mario maar leek net alsof die 50% vertraagt ging afspelen ofzo.
Het liedje leek er niet eens meer op.
Euuh, had al eerder gepost dat ik hem binnen had.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Ik was daar ook gisteren en mij vertelden ze precies hetzelfde. Ik zou nog garantie hebben tot 22-09-05 terwijl Nokia garantie van 2 jaar geeft sinds april 2005.objectief2 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:26:
Ter info: ik heb gisteren mijn firmware laten updaten bij een aardig iemand van een service point in Alkmaar. Deze meldde mij dat in verband met de garantie het van belang is dat er op de factuur een zgn. IMEI-nummer (uniek en horend bij je telefoon) vermeld staat. Dat was bij mij niet het geval, maar ik had ondanks dat toch nog een maand zei hij. Dus, ik ga nu een andere factuur vragen want anders ik wil lastigheden voorkomen in de toekomst
Wat zeiden ze bij Vodafone?
Ik heb mij telefoon bij T4T gekocht.
Trouwens is volgens mij het scherm scherper en helderder geworden. Hebben jullie nog meer dingen gezien die in de nieuwe firmware anders zijn?
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Verwijderd
De helderheid kan je gewoon instellen, en in de nieuwe firmware versie scheint er een stabielere bluetooth verbinding mogelijk te zijn.birdibird schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:07:
Hier firmware geupdate naar 4.10 in Utrecht. De garantie volgens het Nokia systeem liep tot half september 2005, dus de medewerker suggereerde mij de volgende keer de bon mee te nemen. Op de pakbon van Vodafone (pagina 2) staat het IMEI nummer, dus die geldt dan als garantiebewijs.
Trouwens is volgens mij het scherm scherper en helderder geworden. Hebben jullie nog meer dingen gezien die in de nieuwe firmware anders zijn?
Verwijderd
En mijn n-gage ligt nu al 2 weken bij de service point...
Er was gezegd maximaal 1 uurtje wachten.
cheers!
heb interesse, heb je ook gemaild.nicknec schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:14:
ik verkoop de mijne ook!!! helemaal compleet. not 12 euro beltegoed... telefoonnummer is niet gebruikt. toestel is sim-lock vrij. mail naar: nicknec @ wanadoo . nl
marco_sire@hotmail.com
Ngage QD te koop incl. Kingston 256mb MMC
Op V & A dezelfde
Hij is verkocht!!
[ Voor 24% gewijzigd door endless op 29-09-2005 09:23 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
heb je daar een bron van ?Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:54:
@ endless:
Garantie vervalt als je hem simlock-vrij heb gemaakt...
heb serieuse interesse. wat is je mailadres?endless schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:49:
Ook ik gebruik hem niet meer en heb hem te koop gezet;
Ngage QD te koop incl. Kingston 256mb MMC
Op V & A dezelfde
[ Voor 3% gewijzigd door marco_sire op 26-09-2005 10:10 ]
marco_sire@hotmail.com
geen reactie op mijn mail??nicknec schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:14:
ik verkoop de mijne ook!!! helemaal compleet. not 12 euro beltegoed... telefoonnummer is niet gebruikt. toestel is sim-lock vrij. mail naar: nicknec @ wanadoo . nl
marco_sire@hotmail.com
Ik ook! Wat gebruik je voor bevestiging in de auto?Macer schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:58:
Voor games gebruik ik tegenwoordig mijn PSP, maar als navigatie ben ik er nog steeds erg blij mee.
Ik heb zo'n universele pda/phone houder gekocht via ebay. Kan op de ruit en ook op de ventilator gemonteerd worden. Misschien een tip voor anderen.Macer schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:46:
Ik heb zo'n magneet gekocht, dat gaat best (al is het niet alles natuurlijk)
idem. ik heb er ook 1, afgehaald in rotterdam en kostte maar 15 euro. zowel bevestiging op raam als ventilator. als er mensen interesse hebben dan heb ik wel het adres van die man (of mag je dat hier niet aanbieden......). je kan mij mailen voor het adres marco _ sire APESTAART hotmail PUNT comdjmartyn schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:12:
[...]
Ik heb zo'n universele pda/phone houder gekocht via ebay. Kan op de ruit en ook op de ventilator gemonteerd worden. Misschien een tip voor anderen.
marco_sire@hotmail.com
Nee hoor, je mag hem sim-lock vrij maken.Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:54:
@ endless:
Garantie vervalt als je hem simlock-vrij heb gemaakt...
Andere firmware mag niet, dan is je garantie wel weg.
[bron: wordt gezocht]
Hij is trouwens verkocht.
@M3GA,
ik heb het over andere firmware, dus niet de firmware van Nokia, maar een of andere homebrew firmware zodat je wel mp3's als ringtone in kunt stellen bijvoorbeeld.
[ Voor 21% gewijzigd door endless op 29-09-2005 09:24 ]
wie zegt dat je firmware niet door een officiele nokia update punt gedaan is.. dus dat slaat ook nergens opendless schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:22:
[...]
Nee hoor, je mag hem sim-lock vrij maken.
Andere firmware mag niet, dan is je garantie wel weg.
[bron: wordt gezocht]
Hij is trouwens verkocht.
Ik las dat je problemen had met Pc-suite en de connectie naar je nokia.
Ik had er ook last mee maar heb het op kunnen lossen (via een ander forum) door in mijn startmenu onder de startup folder van windows de beide m-router snelkoppelingen op " win 98 compatibility mode" te zetten.
de pc-suite zal dan wel kunenn connecten als je de mrouter geconnect hebt in de system tray.
Ik hoop dat het voor je werkt.
Mjin 3650 ging kapot en dat was een mooi moment om een ngage aan te schaffen
Ik heb dan ook een ngage gekocht (vodafone prepaid ja) en laten unlocken voor mijn orange abbo.
sinds ik van orange de internet (gprs en wap) instellingen heb ontvangen kan ik wel via arena online maar de browser doet het niet, de eerste keer dat ik de webbrowser startte om naar de orange homepage te gaan deed ie het, maar vanaf dat moment(nu een week geleden) is het niet meer mogelijk om verbinding te maken
Zodra ik de applicatie start en op de homepage of een bookmark druk (maakt niet uit welk adres ik opvraag) crashed hij en zegt ie : toep. afgesl. Browser.
Maar als ik de arena start kan ik wel online, en email ophalen gaat ook gewoon. Graag zou ik willen weten of iemand hier iets op weet of dat iemand misschien kan vertellen welke files ik moet vervangen op de telefoon om de browser te laten denken dat hij weer voor t eerst gestart wordt.
Ik durf het niet aan om een harde reset te doen omdat ik vermoed dat mijn simlock er dan weer op zit...
[ Voor 6% gewijzigd door remcheese op 29-09-2005 13:40 ]
- ik wil een mp3-toontje als beltoon......of anders een wav....maar iig geen midi. is dit mogelijk??
[ Voor 5% gewijzigd door marco_sire op 30-09-2005 07:49 ]
marco_sire@hotmail.com
Ik dacht dat je gewoon met de pcsuite een wavje naar je telefoon kon sturen, moet je hem in de map sound/digital plaatsen, je kan hem dan uit de ringtones kiezen, als je btw zoekt op het net naar geluiden van schapen zorgt dat voor leuke momenten als ie afgaat...marco_sire schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:31:
iemand een vraag hierop:
- ik wil een mp3-toontje als beltoon......of anders een wav....maar iig geen midi. is dit mogelijk??
denk je er wel om dat je je sound niet meer dan 30 seconden laat duren en in mono + low quality opslaat. dit ivm de grootte en het feit dat je toch niet langer dan 30 sec gebeld wordt.
succes
helaas, ik kopieer een muziekfile (mid, wav, mp3, ogg) vanaf mijn mmc (z-schijf) naar z:nokia/sounds/digital maar ik zie mijn bestand niet in de lijst staan.....wat doe ik fout.remcheese schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:05:
[...]
Ik dacht dat je gewoon met de pcsuite een wavje naar je telefoon kon sturen, moet je hem in de map sound/digital plaatsen, je kan hem dan uit de ringtones kiezen, als je btw zoekt op het net naar geluiden van schapen zorgt dat voor leuke momenten als ie afgaat...
denk je er wel om dat je je sound niet meer dan 30 seconden laat duren en in mono + low quality opslaat. dit ivm de grootte en het feit dat je toch niet langer dan 30 sec gebeld wordt.
succes
andere vraag: hoe kan ik het vodafone-logo bij het opstarten vervangen??
marco_sire@hotmail.com
Het logo van Vodafone kun je aanpassen door : menu->instrumenten->instellingen->apparaat -> algemeen -> Welkomsnotitie/logo te gaan en dan te kiezen voor een ander plaatje.marco_sire schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:20:
[...]
helaas, ik kopieer een muziekfile (mid, wav, mp3, ogg) vanaf mijn mmc (z-schijf) naar z:nokia/sounds/digital maar ik zie mijn bestand niet in de lijst staan.....wat doe ik fout.
andere vraag: hoe kan ik het vodafone-logo bij het opstarten vervangen??
als je hem op standaard zet doet ie geen plaatje en met tekst... dat spreekt voor zich.
voor de wav kun je proberen :
naar je E:\nokia\sounds\digital (evt ff aanmaken) of op C:\nokia\sounds\digital.
Naar Z kun je niet schrijven, dat is de rom.
Succes.
PS : HIER staat een heeele mooie uitleg over je ngage met betrekking tot mp3/ogg en wav.
[ Voor 19% gewijzigd door remcheese op 30-09-2005 21:28 ]
u is geweldigremcheese schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:17:
[...]
Het logo van Vodafone kun je aanpassen door : menu->instrumenten->instellingen->apparaat -> algemeen -> Welkomsnotitie/logo te gaan en dan te kiezen voor een ander plaatje.
als je hem op standaard zet doet ie geen plaatje en met tekst... dat spreekt voor zich.
voor de wav kun je proberen :
naar je E:\nokia\sounds\digital (evt ff aanmaken) of op C:\nokia\sounds\digital.
Naar Z kun je niet schrijven, dat is de rom.
Succes.
PS : HIER staat een heeele mooie uitleg over je ngage met betrekking tot mp3/ogg en wav.
marco_sire@hotmail.com
Bij voorbaat dank.
[ Voor 37% gewijzigd door remcheese op 04-10-2005 22:10 ]
ik heb geen wap/internet-ervaring, maar misschien kan je een profiel van telfort aanvragen, die je orange-instellingen overschrijft en dan nogmaals de orange-instellingen aanvragen.remcheese schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:03:
Is er ook nog iemand die mijn probleempje (van een paar posts hierboven) op kan lossen? of in elk geval een zinnige sugestie heeft? Ik kom er zelf echt niet uit
Bij voorbaat dank.
marco_sire@hotmail.com
Ik heb het inmiddels zelf gevonden :
Voor iedereen die met zijn n-gage internet / browser problemen ondervind of er last van heeft dan de standaard applicaties het ineens niet meer doen :
ga met een filemanager naar : c:\system\bootdata en verplats de file firstboot.dat naar je memorycard.
Als je nu je telefoon opnieuw opstart zal hji denken dat ie voor t eerst aangezet wordt maar wel al je gekochte/later geinstalleerde software er op laten staan!
Mijn browser doet het weer!
WOOHO!
TomTom 4 en 5 werken hier niet... ("Systeemfout")
tomtom versie zou op een symbian os van 6.0 (zoals de ngage) moeten werken......versie 5 werkt sowieso NIET.awaarle schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:01:
Heeft er iemand een TomTom versie werkend gekregen ?
TomTom 4 en 5 werken hier niet... ("Systeemfout")
marco_sire@hotmail.com
Helaas werkt tomtom 4 bij mij ook niet, in Instrumenten>>>Beheer kan ik tomtom niet instaleren (lege lijst)marco_sire schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 07:21:
[...]
tomtom versie 4zou op een symbian os van 6.0 (zoals de ngage) moeten werken......versie 5 werkt sowieso NIET.
Als ik op "TTMOBILE" klik in het menu geeft hij een "Systeemfout"
Apparaat gereset, en onder de engelse taal instellingen geprobeert maar het hielp allemaal niets.
- wie heeft er al een ander navigatiepakket behalve route66 aan de praat gekregen (wayfinder, tomtom, die van de anwb, navigation e.d.)
- wat is de maximale resolutie voor plaatjes bij a) een foto van een beller als je fullscreencaller gebruikt b) je opstartplaatje (waar standaard het plaatje met vodafone-logo zat) c) je achtergrondplaatje van je scherm (misschien dat iemand het toevallig weet.....)
- heeft iemand het voor elkaar gekregen om een plaatje te tonen als een onbekend nummer belt (in geval je fullscreencaller gebruikt)
marco_sire@hotmail.com
het vodafone plaatje is 176x208 en dan is ie precies schermvulend. , de rest : no idea....marco_sire schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:08:
toch nog maar even wat vragen:
- wie heeft er al een ander navigatiepakket behalve route66 aan de praat gekregen (wayfinder, tomtom, die van de anwb, navigation e.d.)
- wat is de maximale resolutie voor plaatjes bij a) een foto van een beller als je fullscreencaller gebruikt b) je opstartplaatje (waar standaard het plaatje met vodafone-logo zat) c) je achtergrondplaatje van je scherm (misschien dat iemand het toevallig weet.....)
- heeft iemand het voor elkaar gekregen om een plaatje te tonen als een onbekend nummer belt (in geval je fullscreencaller gebruikt)
Route 66 draait wel, maar geeft regelmatig een crash. Heeft iemand anders dit ook?
Ligt dit soms aan het feit dat de versie die ik gebruik niet legaal is? Zo ja, dan weet ik genoeg.
Anders ben ik toch op zoek naar een oplossing.
Er is nu volgens mij ook een nieuwe versie van Route66, versie 7 ofzo.. Werkt deze wel gewoon op de Ngage?
volgens mij heeft het met de symbian versie te maken. de ngage heeft dacht ik series 60 versie 1. andere telefoons zoals bijvoorbeeld de 6600 hebben series 60 versie 2. ooit afgevraagd waarom symbian themes het niet doen op ngage? dat is namelijk een versie 2 dingetjewmeester schreef op woensdag 30 november 2005 @ 08:57:
Ik heb TomTom 4 ook niet werkend gekregen op de N-gage, geeft steeds een "Systeemfout"
Route 66 draait wel, maar geeft regelmatig een crash. Heeft iemand anders dit ook?
Ligt dit soms aan het feit dat de versie die ik gebruik niet legaal is? Zo ja, dan weet ik genoeg.
Anders ben ik toch op zoek naar een oplossing.
</signature>