Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:22

Gallus

Cheesy

m3gA schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:51:
De rubberen ring rond de N-gage begint bij mij al in te scheuren bij het klepje voor de stroom.. dus de ring grijpt niet goed de rand vast en hij staat een stukje bol.
Hier begint de rubberen ring los te komen van het apparaat bij de aan/uit knop...

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op woensdag 30 november 2005 @ 07:22:
op de markt in utrecht gezien, zwart en groen geloof ik
Met knoppen?

Zijn er geen winkels of webwinkels die, die dingen verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

met knoppen, en op ebay kan je ze ook vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49
Hiep hoi! Mijn Route 66 doet het nu eindelijk goed.
Ik kreeg steeds de melding: Route66 E32USER-Cbase 42
Maar na de update naar versie 1.04 doet ie dat niet meer.
Met dank aan marco_sire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:10

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

[Kick]

Hey,

Okay, ik ben net weer twee dagen terug uit Aruba, waar ik de afgelopen 5 maanden gezeten heb, voor ik daarheen vertrok heb ik de QD besteld in hoop dat ik deze inplaats van mijn dierbare D500 mee kon nemen daar naar het strand enzo, maar hij kwam een dag te laat binnen, en daarom heb ik hem aan mijn zusje gegeven...
Alleen heeft de telefoon vanaf het begin al kuren vertoont, en mijn zusje heeft hier eigenlijk niks aan gedaan, ze is alleen bij een vodafone shop langs geweest, om hem te laten repareren zou ze moeten tekenen dat ze hem tot 80 euro zouden repareren, en als het bedrag daarboven zou komen zouden ze eerste bellen voor ze hem gingen repareren, maar het kan dus dat als je hem opstuurt je een rekening van 80 euro krijgt, terwijl de telefoon nieuw minder kost... :/
Daarom heeft ze er verder ook niet meer naar om gekeken.

Nu ik weer terug ben wil ik dus kijken of het niet een bekende fout die simpel op te lossen is.. firmware ofzo..

De telefoon friezed na een minuut... als je hem aan zet, kun je in het menu komen, maar elke menu optie die je probeert te openen zie je alleen de menu optie naam boven in het scherm en de rest is leeg... en je komt dan ook met geen mogelijkheid meer terug naar het menu ofzo.. het enige dat dan nog werkt is het menu onder de aan/uit knop, hier kun je doorheen scrollen en de opties activeren, maar na het activeren van een ander profiel ofzo, blijft het menu gewoon in het scherm staan (maar reageerd niet)...
Ook als je hem aanzet en verder niks doet zit hij na een minuut vast... en kun je weer alleen het aan/uit knop menu tevoorschijn krijgen...

Iemand enig idee of dit makkelijk op te lossen is?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Als het apparaat van het begin af aan al kuren heeft, dan is het toch gewoon een geval van garantie claimen? Ik neem aan dat er gewoon fabrieksgarantie op zit, en daar hoef je niks voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gallus schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:53:
Als het apparaat van het begin af aan al kuren heeft, dan is het toch gewoon een geval van garantie claimen? Ik neem aan dat er gewoon fabrieksgarantie op zit, en daar hoef je niks voor te betalen.
Ja, maar het feit dat als je hem weg stuurt je moet tekenen voor 80 euro.. stuur je hem op, dan zit je aan die belofte vast. dus als hun dan zeggen dat je hem hebt laten vallen heb je geen poot om op te staan, omdat je getekent hebt.
Dit gaat dan via Vodafoon geloof ik, ben niet helemaal zaker, zal zo is aan m'n zusje vragen.
Kun je hem niet direct naar Nokia RMAen ofzo?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:03:
[...]

Ja, maar het feit dat als je hem weg stuurt je moet tekenen voor 80 euro.. stuur je hem op, dan zit je aan die belofte vast. dus als hun dan zeggen dat je hem hebt laten vallen heb je geen poot om op te staan, omdat je getekent hebt.
Dit gaat dan via Vodafoon geloof ik, ben niet helemaal zaker, zal zo is aan m'n zusje vragen.
Kun je hem niet direct naar Nokia RMAen ofzo?
Die kan je gewoon bij een Nokia servicepoint inleveren ter reparatie. http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Spike_wolf schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:18:
[Kick]

Hey,

Okay, ik ben net weer twee dagen terug uit Aruba, waar ik de afgelopen 5 maanden gezeten heb, voor ik daarheen vertrok heb ik de QD besteld in hoop dat ik deze inplaats van mijn dierbare D500 mee kon nemen daar naar het strand enzo, maar hij kwam een dag te laat binnen, en daarom heb ik hem aan mijn zusje gegeven...
Alleen heeft de telefoon vanaf het begin al kuren vertoont, en mijn zusje heeft hier eigenlijk niks aan gedaan, ze is alleen bij een vodafone shop langs geweest, om hem te laten repareren zou ze moeten tekenen dat ze hem tot 80 euro zouden repareren, en als het bedrag daarboven zou komen zouden ze eerste bellen voor ze hem gingen repareren, maar het kan dus dat als je hem opstuurt je een rekening van 80 euro krijgt, terwijl de telefoon nieuw minder kost... :/
Daarom heeft ze er verder ook niet meer naar om gekeken.

Nu ik weer terug ben wil ik dus kijken of het niet een bekende fout die simpel op te lossen is.. firmware ofzo..

De telefoon friezed na een minuut... als je hem aan zet, kun je in het menu komen, maar elke menu optie die je probeert te openen zie je alleen de menu optie naam boven in het scherm en de rest is leeg... en je komt dan ook met geen mogelijkheid meer terug naar het menu ofzo.. het enige dat dan nog werkt is het menu onder de aan/uit knop, hier kun je doorheen scrollen en de opties activeren, maar na het activeren van een ander profiel ofzo, blijft het menu gewoon in het scherm staan (maar reageerd niet)...
Ook als je hem aanzet en verder niks doet zit hij na een minuut vast... en kun je weer alleen het aan/uit knop menu tevoorschijn krijgen...

Iemand enig idee of dit makkelijk op te lossen is?
kijk eens op welke tijd de screensaver staat - ik had het probleem dat als de screensaver aanging dat de telefoon niet meer werkte. Als het zo is werkt het upgraden van de firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

m3gA schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:41:
[...]

kijk eens op welke tijd de screensaver staat - ik had het probleem dat als de screensaver aanging dat de telefoon niet meer werkte. Als het zo is werkt het upgraden van de firmware :)
Hey kijk is aan.. ik heb na het starten van de foon de screensaver als de donder in gesteld op 30 minuten en kon daarna de gehele telefoon doorpluizen :)
Lijkt geholpen te hebben dus....

Ook nu na 3 minuten niks gedaan te hebben doet hij het nog :)

Wat is de beste manier om de firmware te updaten? langs een service point brengen?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Route 66 haakt ook af als het gaat om NGage ondersteuning voor hun routeplanner, zie ik. Toch gekeken of ik Route 66 niet alsnog kan installeren maar er komt een melding dat het geheugen niet toereikend is.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Spike_wolf schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:58:
[...]

Hey kijk is aan.. ik heb na het starten van de foon de screensaver als de donder in gesteld op 30 minuten en kon daarna de gehele telefoon doorpluizen :)
Lijkt geholpen te hebben dus....

Ook nu na 3 minuten niks gedaan te hebben doet hij het nog :)

Wat is de beste manier om de firmware te updaten? langs een service point brengen?
Denk een nokia service point. Ik heb het via via weten te regelen. Let trouwens op dat je je rekening meeneemt en iets van een imei.. heb in het vorige topic gelezen dat ze anders moeilijk doen met garantie geven (aangezien ze maar voor een half jaar in de database bij nokia staan)

[ Voor 17% gewijzigd door m3gA op 28-12-2005 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
RudiVader schreef op woensdag 28 december 2005 @ 07:39:
Route 66 haakt ook af als het gaat om NGage ondersteuning voor hun routeplanner, zie ik. Toch gekeken of ik Route 66 niet alsnog kan installeren maar er komt een melding dat het geheugen niet toereikend is.
Hoe probeer je dan te installeren? Door gewoon de data op een mmc te schrijven of voer je een installatie bestand uit op je n-gage.
Ik heb ROute 66 er opgekregen door gewoon de data op een MMC te schrijven namelijk. Let er wel op dat je de juiste mapstructuur hebt.

De nieuwe Route 66 v 7 werkt bij mij trouwens niet, ik krijg dan een Systeemfout.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
wmeester schreef op woensdag 28 december 2005 @ 09:28:
[...]

Hoe probeer je dan te installeren? Door gewoon de data op een mmc te schrijven of voer je een installatie bestand uit op je n-gage.
Ik heb ROute 66 er opgekregen door gewoon de data op een MMC te schrijven namelijk. Let er wel op dat je de juiste mapstructuur hebt.

De nieuwe Route 66 v 7 werkt bij mij trouwens niet, ik krijg dan een Systeemfout.....
Ik had het ook over de nieuwe versie. De oude werkte gewoon.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Even een testje over het gebruik van de N-gage met Route 66 icm Adapt GPS receiver.
Als ik aan het navigeren ben loopt ie altijd zo'n 20-30 meter achter. Als ik op de snelweg rij, zo'n 50 meter.
Hebben anderen hier ook ervaring mee? En welke GPS receiver gebruik je dan?
Als ik bijvoorbeeld een TomTomOne er naast hou, is die wel exact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
laat maar.. onzin

[ Voor 85% gewijzigd door M@cer op 30-12-2005 11:24 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-07 15:44
b][/b]ROUTE66 MOBILE VOOR N-GAGE (MET ERROR MELDING)

k heb route66 mobile geinstalleerd op mijn n-gage, met een aantal kaarten (Versie 1.00)
Als ik een route laat bereken dan gooit route66 mij eruit, en krijg dan de volgende error melding: Toep.afgesl.
ROUTE66
KERN-EXEC 3
Op internet stond een oplossing dat dit probleem veroorzaakt wordt door het bestand:perf.ini en is te vinden in de verborgen map: system/app/route66/route66,. Volgens verscheidene mensen zou ik dit bestand moeten verwijderen (dit bestand zou nl. gegevens opslaan van route66) en zouden mijn problemen opgelost moeten zijn; MAAR NIET DUS! :( Na het verwijderen van dit bestand en mijn gsm uit/aan te hebben gezet blijft dit bestand bestaan.
Ik heb natuurlijk geen legale versie van route66 mobile, heb op de site van www.route66.nl een update (legaal) gedownload in de hoop...., maar dit mocht niet werken.

Is iemand dit probleem al tegen gekomen en heeft iemand dit al kunnen oplossen?
Ik merk dat het probleem mn. is bij mijn benelux map, hebben meer mensen dit?

Stuur mij dan ff een mail: demazelen@hotmail.com

In ieder geval bedankt voor de moeite.
Tips & Trucs hoor ik graag

Tnx & grz

Demazelen

[ Voor 6% gewijzigd door Demazelen op 09-01-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Demazelen schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:15:
b][/b]ROUTE66 MOBILE VOOR N-GAGE (MET ERROR MELDING)

k heb route66 mobile geinstalleerd op mijn n-gage, met een aantal kaarten (Versie 1.00)
Als ik een route laat bereken dan gooit route66 mij eruit, en krijg dan de volgende error melding: Toep.afgesl.
ROUTE66
KERN-EXEC 3
Op internet stond een oplossing dat dit probleem veroorzaakt wordt door het bestand:perf.ini en is te vinden in de verborgen map: system/app/route66/route66,. Volgens verscheidene mensen zou ik dit bestand moeten verwijderen (dit bestand zou nl. gegevens opslaan van route66) en zouden mijn problemen opgelost moeten zijn; MAAR NIET DUS! :( Na het verwijderen van dit bestand en mijn gsm uit/aan te hebben gezet blijft dit bestand bestaan.
Ik heb natuurlijk geen legale versie van route66 mobile, heb op de site van www.route66.nl een update (legaal) gedownload in de hoop...., maar dit mocht niet werken.

Is iemand dit probleem al tegen gekomen en heeft iemand dit al kunnen oplossen?
Ik merk dat het probleem mn. is bij mijn benelux map, hebben meer mensen dit?

In ieder geval bedankt voor de moeite.
Tips & Trucs hoor ik graag

Tnx & grz

Demazelen
Ik denk dat het niet verstandig is om te vragen voor andere kaarten. Haal dit dus even weg.

Heb je de update ook uitgevoerd? Niet alleen op je kaart gezet, maar ook uitgevoerd? En geeft Route66 nu ook aan dat het versie 1.04 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
Ja heb de update van V1,04 uitgevoerd op de n-gage. Krijg dan alleen maar een storings melding. Is hier ergens een crack voor versie 1,04 te vinden?
gr.

Demazelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Mijn n-gage is gestuiterd.. en nu zit het schermpje los. weet iemand hoe je hem open krijgt? dan kan ik het scherm terug klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wmeester schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:42:
Even een testje over het gebruik van de N-gage met Route 66 icm Adapt GPS receiver.
Als ik aan het navigeren ben loopt ie altijd zo'n 20-30 meter achter. Als ik op de snelweg rij, zo'n 50 meter.
Hebben anderen hier ook ervaring mee? En welke GPS receiver gebruik je dan?
Als ik bijvoorbeeld een TomTomOne er naast hou, is die wel exact!
Ik gebruik zelf de gewone N-gage met Route 66, en ik heb dit ook. Volgens mij is mijn gps receiver ook van adapt. Ik heb zelf soms het idee dat het meer aan de verversingssnelheid van de cursor op het scherm ligt, want de gesproken aanwijzingen lijken wel heel nauwkeurig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wmeester schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:02:
[...]

Ik denk dat het niet verstandig is om te vragen voor andere kaarten. Haal dit dus even weg.

Heb je de update ook uitgevoerd? Niet alleen op je kaart gezet, maar ook uitgevoerd? En geeft Route66 nu ook aan dat het versie 1.04 is ?
Ik gebruik Route66 op mijn gewone N-Gage en ik heb ook af en toe dat Route66 crasht tijdens het navigeren, volgens mij met dezelfde foutmelding. Zou het niet kunnen liggen aan het type geheugenkaart dat je gebruikt? Ik merk dat de mijn N-Gage (en andere nokia's ook!) daar heel gevoelig voor is. Bij sommige kaarten wil bijvoorbeeld de music player (ja, dat heeft de n-gage QD niet... 8) ) bijvoorbeeld ook niet zo lekker lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die in een opwelling deze telefoon gekocht hebben met de vodafone actie, hem nauwlijks gebruikt hebben, en hem weer door willen verkopen?
Ik bied er 50 euro inc. verzenden voor meel me ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ten eerste heb je geen e-mail adres in je profiel staan en ten tweede is dit precies waar Tweakers.net Vraag & Aanbod voor bedoeld is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 16-01-2006 23:03 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
Zou kunnen dat het aan mijn kaart ligt.
Heb een traxdata 1Gb kaartje. Ben normaal wel gewend dat traxdata goed spul heeft. Als ik de Germany map gebruik heb ik geen last van crashes, bij de benelux map wel. Kan de route66 update V1.04 wel uitvoeren, maar bij het starten van route66 na de installatie krijg ik overal in het programma 'nullsoft' te staan. Heeft iemand dit ook ooit mee gemaakt, en hoe heb je het opgelost?

Gr.

Demazelen (nog altijd op zoek naar een goede versie van route66 voor mijn N-Gage)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Ik heb geprobeerd op mijn N-gage QD opera mini te installeren, maar als hij bijna klaar is zegt ie "Installatie niet mogelijk", ik heb nog maar 1 keer eerder een java programma geprobeerd te installeren en die deed hetzelfde. Iemand opera mini op de N-gage werkend of andere java apps? Moet ik er nog iets speciaals voor instellen of zo? Ik kan er niet zo veel over vinden!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_MAN schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:02:
Ik heb geprobeerd op mijn N-gage QD opera mini te installeren, maar als hij bijna klaar is zegt ie "Installatie niet mogelijk", ik heb nog maar 1 keer eerder een java programma geprobeerd te installeren en die deed hetzelfde. Iemand opera mini op de N-gage werkend of andere java apps? Moet ik er nog iets speciaals voor instellen of zo? Ik kan er niet zo veel over vinden!.
Heb exact hetzelfde op m'n gewone n-gage... Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Zijn er meer mensen die echt zwaar last hebben van een loskomende rubberen ring? Het begon zoals ik eerder schreef bij de aan/uit-knop, maar nu zit hij aan de bovenkant bij dat klepje en linksboven ook behoorlijk los. Erg irritant en vooral erg lelijk. (en zo mooi was het apparaat al niet :+)

Alsof de ring uitgezet is ofzo... en nee, ik bewaar hem niet op de kachel.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/loekditadh/ring1klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/loekditadh/ring2klein.JPG

[ Voor 18% gewijzigd door Gallus op 08-02-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 01:02
Gallus schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:10:
Zijn er meer mensen die echt zwaar last hebben van een loskomende rubberen ring? Het begon zoals ik eerder schreef bij de aan/uit-knop, maar nu zit hij aan de bovenkant bij dat klepje en linksboven ook behoorlijk los. Erg irritant en vooral erg lelijk. (en zo mooi was het apparaat al niet :+)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde probleem, aan de bovenkant en op de aan\uit knop.Ik dacht eerst dat het aan het vaak gebruiken van de headset lag aan de bovenkant, maar dat zou niet verklaren waarom het bij de aan\uit knop ook misgaat. Dit valt zeker niet onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Gallus schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:10:

[afbeelding]

[afbeelding]
heb ik ook last van gehad.. heb hem vastgeplakt met een beetje secondelijm.. komt door het open en dicht maken van het rubberen klepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Nijntje schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:56:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, aan de bovenkant en op de aan\uit knop.Ik dacht eerst dat het aan het vaak gebruiken van de headset lag aan de bovenkant, maar dat zou niet verklaren waarom het bij de aan\uit knop ook misgaat. Dit valt zeker niet onder de garantie?
Ik heb Nokia erover gemaild en die verwezen mij door naar een service point. Heb echter nog niet de kans gehad om daar langs te gaan. Persoonlijk lijkt me dit echter wel een geval van garantie, aangezien de rand los is gaan zitten bij normaal gebruik. Het is niet zo dat het apparaat is gevallen en dat toen de rand los sprong ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ik heb een 6030 gekocht omdat ik de N-Gage toch te groot vond voor dagelijks gebruik. Ik heb maar 1 simkaart en wil glimmerati uitspelen. De N-gage doet het jammer genoeg niet zonder sim. Kun je dit omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Koop een goedkope prepaidkaart...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:39
m3gA schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:19:
[...]

heb ik ook last van gehad.. heb hem vastgeplakt met een beetje secondelijm.. komt door het open en dicht maken van het rubberen klepje
De mijnne heeft zelfs geen rubberen rand meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Welke houder gebruiken jullie voor in de auto?
Kan je het beeld van Route 66 draaien of heb je gewoon een erg brede houder nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig heb ik hier ook een QD liggen met losgekomen rubberen ring.
Ik probeerde 'em te lijmen.. krijg 'em nu niet meer aan :+ 8)7

Toen maar een SPV C500 gehaald, wat een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Ajax power schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:12:
Welke houder gebruiken jullie voor in de auto?
Kan je het beeld van Route 66 draaien of heb je gewoon een erg brede houder nodig?
Beeld kan je niet draaien van Route 66. Wat ik mensen heb zien doen is een dashmount kopen en met klitteband monteren op die dashmount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 10:43
toch ben ik nog steeds op zoek naar een goede niet te dure houder. iemand had het over een soort van magneet?

Het moet wel een houder zijn die ik gemakkelijk tussen verschillende auto's kan verplaatsen

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudiVader schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:46:
[...]

Beeld kan je niet draaien van Route 66. Wat ik mensen heb zien doen is een dashmount kopen en met klitteband monteren op die dashmount.
Ik heb deze: http://www.pdashop.nl/product/16480/12351/18

(of een soortgelijke, bij de mediamarkt gekocht). Als je de houder gekanteld plaatst past de n-gage precies tussen de klemmen. Beeld van Route66 kun je idd niet kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nou ik heb eindelijk de tijd gehad vandaag om van mijn QD de firmware te laten upgraden :P
Dus k heb _eindelijk_ een werkende QD :+

Nu even een vraag over het RoutePlanner gebruik... er is al vanalles over gezegd in dit topic, maar k vraag me af hoe mensen er _nu_ over denken, de meningen die al in het topic beschreven zijn, zijn van mensen die het toen hoogstens 2 dagen in gebruik hadden... ik ben wel benieuwd hoe men er nu, een aantal maanden later, over denkt.. of het goed werkt of altijd problemen oplevert.
En welk programma mensen gebruiken... TomTom 4 of toch Route 66.

K ben namelijk van plan om m'n QD als navigatie te gebruiken in m'n auto :P
Maar k heb geen zin om geld uit te geven aan een programma en een GPS Muis als het toch alleen maar ellende is :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Heb zelf Route66 en ik vind het prima werken, zorg wel dat je de telefoon goed zichtbaar geplaatst hebt. De mijne zit in een el cheapo telefoon houder met zo'n zuignap. Overdwars past de ngage er precies in en ik kan ook nog bij de voeding aansluiting komen :D (gekocht bij halfords)

De reden dat de telefoon goed in het zicht moet staan is dat als je op de stem alleen vertrouwt, je al snel afslagen gaat missen. De telefoon is net iets te langzaam voor Route66 is mijn idee.
Het zijn alleen de stemmen die achterlopen, het beeld loopt wel gelijk.

De BT muis is de welbekende die eerder in dit topic is besproken en werkt prima! hij hangt aan het snoertje dat om de houder is gewikkeld en ik heb altijd goed bereik.

Route66 werkt verder prima, goed beeld, nachtfunctie die onmisbaar is, en je komt er altijd :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
messi schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 22:49:

De reden dat de telefoon goed in het zicht moet staan is dat als je op de stem alleen vertrouwt, je al snel afslagen gaat missen. De telefoon is net iets te langzaam voor Route66 is mijn idee.
Het zijn alleen de stemmen die achterlopen, het beeld loopt wel gelijk.

Route66 werkt verder prima, goed beeld, nachtfunctie die onmisbaar is, en je komt er altijd :)
Hier ben ik het mee eens. Vooral op rotondes als die vrouw de melding geeft...Op de rotonde rechtsaf en er is een zijweg dan moet je goed op het beeld naar de pijl kijken. Voor de rest werkt het top :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

okay dat klinkt goed :) verder geen probleem dat het scherm toc relatief klein is ofzo?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Spike_wolf schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:17:
okay dat klinkt goed :) verder geen probleem dat het scherm toc relatief klein is ofzo?
Nee hoor, het scherm is groot genoeg. Mits je zelf goede ogen hebt natuurlijk. Als je in je achterhoofd houdt dat het nooit 100% garantie hebt over de juiste weg dan is dit een hele goeie oplossing. Ik heb er nooit spijt van gehad. Zelf heb ik er een adapt gps bt-muis bij gehaald van 99 euro en dat heeft altijd prima gewerkt. Al 9 maanden inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

objectief2 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:22:
[...]

Nee hoor, het scherm is groot genoeg. Mits je zelf goede ogen hebt natuurlijk. Als je in je achterhoofd houdt dat het nooit 100% garantie hebt over de juiste weg dan is dit een hele goeie oplossing. Ik heb er nooit spijt van gehad. Zelf heb ik er een adapt gps bt-muis bij gehaald van 99 euro en dat heeft altijd prima gewerkt. Al 9 maanden inmiddels ;)
Okay dan :)
Bedankt jongens.. dan ga ik ook maar een BT Muis bestellen en kijken waar ik een Benelux versie van Route 66 kan vinden voor de QD :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
m3gA schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:34:
Ik heb een 6030 gekocht omdat ik de N-Gage toch te groot vond voor dagelijks gebruik. Ik heb maar 1 simkaart en wil glimmerati uitspelen. De N-gage doet het jammer genoeg niet zonder sim. Kun je dit omzeilen?
vraag een gratis simkaart aan van hi/upc.

heb ook wel lege simkaarten voor je. als jij de postzegel betaalt.....

marco _ sire AT hotmail PUNT com

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
iemand een idee hoe je de cover van de ngage qd kan vervangen?? ergens een tutorial van te vinden??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Voor in de startpost bij werkende mmc's: Sandisk RS 1GB MobileMMC werkt prima :)

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
objectief2 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:05:
Voor in de startpost bij werkende mmc's: Sandisk RS 1GB MobileMMC werkt prima :)
Ik gooi hem erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmm, eens zien of hier iemand een oplossing weet voor mijn probleem.
Mijn QD heeft al weer een aantal maanden in de kast gelegen.. eigenlijk niks mee gedaan..
Nu wilde ik hem toch weer gaan gebruiken, alleen heb ik dus een probleem.. omdat ik er erg lang niks mee gedaan heb is de simkaart er mee opgehouden.
Als ik de telefoon aan zet dan krijg ik de melding 'registratie simkaart mislukt' vervolgens kom ik wel gewoon in de telefoon en kan ik zogoed als alles doen.. op bellen enzo na..
Ook het opvragen van het telefoon nummer doormiddel van *#100# levert een foutmelding 'geen netwerkdekking'.

Nu wil ik bij vodafone de sim unlock code aanvragen om mijn hi simkaart er in te gebruiken.. het probleem is alleen dat ik het telefoon nummer van de simkaart niet meer weet :X K heb het echt NERGENS opgeschreven :/ ook niet (meer) in de telefoons van famillie.
En zonder dat nummer kan/mag ik dus de unlock code niet aanvragen... mailen met vodafone lijkt niet te helpen.. die blijven me vertellen dat ik het nummer kan opvragen met *#100#.. hun vertellen dat dat niet werkt blijkt niet tot ze door te dringen :(

Iemand enig idee of ik op een andere manier aan het nummer kan komen? of de simlock er gratis vanaf kan halen? :P

[Edit]
@ hieronder.. ik heb ze al meerdere malen al die info gegeven.. elke keer was hun antwoord dat ik het nummer moest opvragen met *#100#.. ook als ik vertelde dat dat niet werkte 8)7

[Edit2]
Woei.. opgelost :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 13-01-2007 19:57 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 08:50
Aan de hand van je simkaartnummer moet de klantenservice dat telefoonnummer toch zeker kunnen achterhalen. Of ze het je geven is een tweede, maar voor intern gebruik (unlockprocedure) zou het toch bruikbaar moeten zijn. Mail ze eens met je simkaartnummer en IMEI-nummer van je N-Gage?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Heb je die doos van van de telefoon ook niet meer? Toen ik mijn Nokia 3310 kocht had ik ook al een simkaart en had ik aan de verkoper gevraagd of het mogelijk was de telefoon zonder die simkaart te kopen wat dus geen probleem was (fl. 25,- korting gekregen ervoor :P).
Toen ik de telefoon wilde laten unlocken had ik ook dat telefoonnummer nodig en dat had ik niet. Gelukkig stond het nummer toen ook op een sticker op de doos.

Of zoek in dit topic even de link op naar het topic op telecomvergelijker (:?).. Daar staat dus iets in wat hier niet besproken mag worden O-)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
is update 1.04 nog ergens te vinden?
Route'66 heeft 'm nu uiteraard niet meer beschikbaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wil inloggen met n-gage op mijn nokia n96 geeft hij altijd aan network error may have occurred. Check access point settings and/or signal strength.. Wat is dit voor iets? Ik heb gewoon een heel goed ontvangst en heb het al 10 dagen achter elkaar geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 08:50
Érg weinig informatie en totaal het verkeerde topic. Jammer. :X

Geen idee wat een topicreport is? Ook jammer. :/

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 28-08-2009 20:33 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:59:
Als ik wil inloggen met n-gage op mijn nokia n96 geeft hij altijd aan network error may have occurred. Check access point settings and/or signal strength.. Wat is dit voor iets? Ik heb gewoon een heel goed ontvangst en heb het al 10 dagen achter elkaar geprobeert.
Hoe probeer je precies in te loggen; via bluetooth of op een andere manier? En wat bedoel je precies met inloggen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:35:
[...]

Hoe probeer je precies in te loggen; via bluetooth of op een andere manier? En wat bedoel je precies met inloggen?
Inloggen via mijn mobiel.... Weet jij wat het is? Inloggen bedoel ik met inlognaam en wachtwoord invoeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, dat je je mobiel gebruikt begrijpen wij ook wel ;) Wat pven bedoeld is, wat gebruik je om mee in te loggen? Is dat Bluetooth, of doe je het met wat anders? En daarbij komt, wat heb je al geprobeerd om het wél werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:15:
Ja, dat je je mobiel gebruikt begrijpen wij ook wel ;) Wat pven bedoeld is, wat gebruik je om mee in te loggen? Is dat Bluetooth, of doe je het met wat anders? En daarbij komt, wat heb je al geprobeerd om het wél werkend te krijgen?
Ik kan nergens mee inloggen alleen via acces point. Daar heb ik vodafone GPRS voor.. En ik heb van alles geprobeert echt alles! Bluetooth kan je niet mee inloggen.. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat is "alles". Geef ons aub wat meer informatie, want hier kunnen we natuurlijk niks mee. We hebben geen glazen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zou je ook Ovi Maps kunnen gebruiken op een QD met een losse gps ontvanger er naast?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste