Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
koos.d schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 22:54:
[...]

Bij het opstarten van Quodrings krijg ik een error, dus ik ben bang dat het niet werkt op de N-Gage.
Ik wou het net gaan posten.
Hij werkt idd helaas niet.. Jammer, zou een mooi tooltje zijn!

-----------------------------------------------

Net Route 66 geïnstalleerd en een beetje mee zitten spelen. Denk dat ik maar een Bluetooth GPS setje ga bestellen.
Route 66 ziet er erg duidelijk uit en zelfs bij het ver inzoomen (op mijn dorpje/straat bijv.) gaat ie best snel.. :)
Ook de stem klinkt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
ik heb problemen met het connecten naar de pc.. heb een connectie met bluetooth openstaan en kan zo files etc overzenden.. alleen pc suite geeft aan dat hij geen telefoon ziet (in de connection manager) .. iemand een idee hoe ik het aan de gang krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
m3gA schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:38:
ik heb problemen met het connecten naar de pc.. heb een connectie met bluetooth openstaan en kan zo files etc overzenden.. alleen pc suite geeft aan dat hij geen telefoon ziet (in de connection manager) .. iemand een idee hoe ik het aan de gang krijg?
In de starttopic staat vermeld dat dit probleem met de nieuwste mRouter opgelost zou kunnen zijn.

Heb het zelf nog niet getest, ga het nu meteen testen. :)

De installatie wil dat ik opnieuw opstart waar ik dus geen zin in heb omdat ik serieus moet gaan slapen omdat ik morgen anders dood ben zo ongeveer.. Dus, sorry, morgen hier mijn antwoord pas..

[ Voor 17% gewijzigd door endless op 04-08-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
endless schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:44:
[...]

In de starttopic staat vermeld dat dit probleem met de nieuwste mRouter opgelost zou kunnen zijn.

Heb het zelf nog niet getest, ga het nu meteen testen. :)

De installatie wil dat ik opnieuw opstart waar ik dus geen zin in heb omdat ik serieus moet gaan slapen omdat ik morgen anders dood ben zo ongeveer.. Dus, sorry, morgen hier mijn antwoord pas..
die heb ik al geinstalleerd.. zover ik zie ziet mrouter mijn n-gage niet maar de standaard bluetooth software wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Vraagje:

Kan ik die VF sim-kaart + beltegoed ook bij mijn N-Gage verkopen? Of staat die aan mijn naam gekoppeld of iets dergelijks waardoor dat niet zou kunnen?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal_X schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 00:51:
Kan ik die VF sim-kaart + beltegoed ook bij mijn N-Gage verkopen? Of staat die aan mijn naam gekoppeld of iets dergelijks waardoor dat niet zou kunnen?
Dat kan gewoon als jij de sim nog niet zelf, op naam, geactiveerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 01:25:
[...]

Dat kan gewoon als jij de sim nog niet zelf, op naam, geactiveerd hebt.
Okay, merci! :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:57:
Hierbij wat screenshots van route 66. Op zich draait het aardig goed. Hij heeft zo verbinding met de bleutooth adapter (adapt).

Tis een bietje on overzichtelijk. Probeer van ut weekend er iets duidelijkers van te maken.
Tis mar da ge er een idee van krijgt.
very very very nice :9~ . mooie pics, ik kan niet wachten op mijn gps-unit

@ endless : thanks voor het 'lenen' van je bestanden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door marco_sire op 05-08-2005 07:33 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:53:

Op de MMC heb ik wat games (een stuk of 20 om te testen) en route 66 geinstalleerd staan, ik heb alleen geen bluetooth gps (ervaringen welkom). Ik was ook wel benieuwd of iemand tom tom mobile 5 werkend heeft op de QD?
de ngage heeft symbian 6.1 en tomtom5 heeft symbian 7.0 nodig. tomtom4 of lager zou wel moeten werken. of je je os kan upgraden weet ik niet....misschien na te vragen bij een nokia service point??

[ Voor 6% gewijzigd door marco_sire op 05-08-2005 07:37 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_sire schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 07:36:
[...]

de ngage heeft symbian 6.1 en tomtom5 heeft symbian 7.0 nodig. tomtom4 of lager zou wel moeten werken. of je je os kan upgraden weet ik niet....misschien na te vragen bij een nokia service point??
OS kan je niet upgraden. In iedergeval niet op de N-Gage (QD) toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
m.b.t. nieuwe versie M-Router:

Mijn Nokia PC Suite werkt nu wel! :)

Route 66 ziet er echt goed uit.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:31:
m.b.t. nieuwe versie M-Router:

Mijn Nokia PC Suite werkt nu wel! :)

Route 66 ziet er echt goed uit.. :9
hier nog een meer dan tevreden gebruiker. en dat voor 50 euro: spelletjes, films, mp3-speler, navigatie, msn-en. en dat allemaal voor 50 - 15 eurie. o ja je schijnt er ook mee te kunnen bellen >:)

EDIT: van een ander forum komt onderstaande opmerking (ter info)
Ik heb er gisteren Route 66 op de Kingston mmc+ 512 gezet.
Met de BeNelux is er nog 309 mb vrij, met een kaart zoals Duitsland is er nog 100 mb minder vrij.
Duitsland op een mmc kaart van 256 mb lukt niet.
Het werkt op mijn N-Gage, morgen ga ik de bluetooth muis van een kennis er op proberen.
De kaarten missen nogal wat wegen welke de cityselect van mijn Queat wel kent.

[ Voor 35% gewijzigd door marco_sire op 05-08-2005 10:19 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
marco_sire schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:13:
[...]

hier nog een meer dan tevreden gebruiker. en dat voor 50 euro: spelletjes, films, mp3-speler, navigatie, msn-en. en dat allemaal voor 50 - 15 eurie. o ja je schijnt er ook mee te kunnen bellen >:)
Bell-en...?
Tisda? :P

Ik heb messenger nog niet geprobeerd, je moet dan zorgen dat je telefoon verbinding met internet heeft via de bluetooth.. Moet ik vanavond toch eens gaan proberen. :)
Kijken of we van GoT een screenshotje op de QD kunnen maken. :Y)

Heeft er toevallig iemand nog een programma gevonden waarmee je mp3 bestanden als ringtone kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion666
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-06 18:01
@TS

Het zou misschien ook fijn zijn als we ervaringen met geheugenkaarten terug konden zien in de open post. Er zullen vast wel al een paar mensen zijn die 512MB/1GB/2GB hebben gekocht voor in de N-Gage QD en ons kunnen vertellen of het werkt of juist niet! We weten nu dat hij moeite schijnt te hebben met refurbished kaarten maar het zou fijn zijn als die info iets concreter wordt.

Ik heb dan wel een toevoeging (het is wel maar een 128MB kaartje):
Integral 128MB werkt hier dus niet in de gsm. Kan data wel lezen maar geeft van tijd tot tijd aan dat de geheugenkaart beschadigd zou zijn met de nodige crashes vandien. Dit zelfde kaartje werkt wel zonder problemen in de Nokia 3650 dus het is een QD issue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:20:
[...]

Heeft er toevallig iemand nog een programma gevonden waarmee je mp3 bestanden als ringtone kunt gebruiken?
kdacht al dat ik zoiets gelezen had --> (van het forum):
Ringtones kan je instellen door naar je menu te gaan en voor profielen te kiezen. Kies een profiel en selecteer aanpassen. Daar kan je een beltoon selecteren. De QD kan AAC, MID, RMF, AMR en WAV bestanden hebben. Mp3 kan hij helaas niet out of the box. Ook daar is een programmaatje voor. Moet ik ook even opzoeken. De originele N-Gage kan overginds wel mp3's gebruiken als ringtone.

Laatste opmerking is van Donny K. dus ik denk dat dat wel een betrouwbaar antwoord is ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de N-Gage QD Silver Edition al ergens te koop is? Ik kan hem nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-08 20:59
Ok even mijn bevindingen over geheugen kaartje.

Gekocht: SanDisk 256 MB MMC RS
Status: Werkt :)

Tipje,
Snake 3d is gratis te downloaden van de Ngage pagina! Altijd leuk met z'n vieren :)

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Dat GPRS met prepaid is wel erg duur. Heb er in 2 dagen a 15 euro doorheen gejaagd.
Het is ook zo achterlijk dat je bij Vodafone per kwartier moet betalen ipv per kb.

1 seconde grps wordt afgerekend als 1 kwartier grps. Binnen dat kwartier opnieuw verbinding maken is wederom een kwartier.. Toch maar eens mijn orange kaartje erin doen waar ik nog 200 euro beltegoed op heb staan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had cardreader aangeschaft met een goedkoop kut kaartje... Nou de telefoon las em wel , alleen die cardreader niet. Dus ben nu in onderhandeling , en die vent die zei van "het is een kwestie van iets fout doen of een mankement" Dikke sukkel, ik kan heus wel een cardreader aansluiten en een sandisk sd pakte die ook zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Macer schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:06:
Dat GPRS met prepaid is wel erg duur. Heb er in 2 dagen a 15 euro doorheen gejaagd.
Het is ook zo achterlijk dat je bij Vodafone per kwartier moet betalen ipv per kb.

1 seconde grps wordt afgerekend als 1 kwartier grps. Binnen dat kwartier opnieuw verbinding maken is wederom een kwartier.. Toch maar eens mijn orange kaartje erin doen waar ik nog 200 euro beltegoed op heb staan.
:X daar kwam ik vanoctend ook achter, ik was in de veronderstelling dat het per kb ging, dus had agile de hele nacht aan laten staan :(

Toch maar eens opzoek naar een goedkoop abbo waar je gewoon per kb kan betalen, want dit is echt niet leuk zo.

edit: Ik gebruik Sandisk 512 RS MMC

[ Voor 3% gewijzigd door messi op 05-08-2005 11:21 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen :(? Zoja, mail me :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Peoples, hebben jullie het spel Glimmerati ( http://www.glimmerati.com ) al gespeeld? Echt super goeie gameplay en graphics! Hoe kom ik nou nog aan studeren toe? Als je trouwens met z'n 2en een N-gage hebt gekocht (dus dat je er 2 hebt) of je kent iemand met een s60 telefoon probeer dan de spellen Martial Arts 3D of Fatal Arena, dan heb je een soort Tekken wat je echt heel leuk tegen elkaar kan spelen via bluetooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
It's the N-Gage QD Silver Edition! Nokia today announced that it will be releasing an N-Gage QD Silver Edition to the European, Middle Eastern and African markets. Nokia continues to support the N-Gage platform with the best games line up to date, with titles such as ONE, System Rush, Pathway to Glory Ikusa Islands and High Seize.

"We have had a lot of requests from both consumers and trade to provide an N-Gage QD variant. This is very much in line with our fall consumer activities," said Jukka Hosio, Director, Global Sales, Games Business Program, Nokia. "We chose silver as it's one of the season's most fashionable colors."

The new N-Gage QD Silver Edition game deck has all the smartphone functionalities and connectivity features as the original N-Gage QD game deck has, including calendar, contacts, e-mail, web browsing, Bluetooth connectivity and GPRS.

The new N-Gage QD Silver Edition game deck is expected to be available, September 1st, in the European, Middle Eastern and African markets
Altijd leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:25:
[...]

Ga morgen ook maar eens bellen dan, grapje heeft nu wel lang genoeg geduurd
Heb je al gebeld?

Ik heb gebeld, en de mevrouw zei:
Er is een en ander misgegaan, woensdag kreeg ons leverancier de opdracht.
Dus moet u helaas toch een paar dagen wachten tot maandag of dinsdag.

MOET IK DIT SLIKKEN??!! :(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Nee, maar dat ga ik nu ff doen. Post zo weer. Zit nu in de wacht, aarrghh 25 cpm.

Nou lekker opgewekte mevrouw was dat aan de lijn, ze gaat het voor mij uitzoeken en belt dan terug. Zoiets staat toch gewoon in de computer?

[ Voor 34% gewijzigd door StefSOFT op 05-08-2005 12:38 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandebehanger
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-07 09:35

jandebehanger

Slimme meter weigeraar

Kingston mmc+ 512 mb (niet die RS versie) werkt in mijn N-Gage met route 66, nog 309 mb over.
Dat 512 mb kaartje is te lezen en te schrijven met mijn Medion 6/1 usb kaartreader en en pcmcia kaartje in de laptop.
Het Fifa kaartje is in de Medion kaartlezer niet te zien, maar wel in de pcmcia kaartlezer.

[ Voor 6% gewijzigd door jandebehanger op 05-08-2005 12:38 ]

ex Sinclair QL + goldcard gebruiker, zonnepanelen:3185 Wp, produktie 3050 kWh/j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:31:
[...]

Nee, maar dat ga ik nu ff doen. Post zo weer. Zit nu in de wacht, aarrghh 25 cpm.

Nou lekker opgewekte mevrouw was dat aan de lijn, ze gaat het voor mij uitzoeken en belt dan terug. Zoiets staat toch gewoon in de computer?
Hey niet te geloven, dat zei ze tegen mij ook, ik vroeg om een traceernummer!

Hoe heette ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:53:
[...]

Hey niet te geloven, dat zei ze tegen mij ook, ik vroeg om een traceernummer!

Hoe heette ze?
Geen idee, volgens mij heette ze T4telecom klantenservice ofzo, ik onthoud nooit namen tijdens een telefoongesprek, maar ze klonk een beetje zeurderig. Ik begon gelijk mijn ordernummer op te noemen, zegt zei: Ja, maar wat is uw vraag? Ik zei: Wil de status van mijn bestelling opvragen. Bleef het verdorie ook nog een poos stil aan de andere kant van de lijn. Dus ik zei: Dus.... . Haha kon er eigenlijk wel om lachen. Vast te bruut gestapt gisteravond.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Even een ander Noob-vraagje.

Is navigeren hiermee nu gratis?

Want ik begrijp dat sommige mensen van gprs gebruik maken tijdens het navigeren voor actuele verkeersinfo. Maar als je dat niet gebruikt, kun je dan gratis navigeren?

"Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
gijsch schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:39:
Even een ander Noob-vraagje.

Is navigeren hiermee nu gratis?

Want ik begrijp dat sommige mensen van gprs gebruik maken tijdens het navigeren voor actuele verkeersinfo. Maar als je dat niet gebruikt, kun je dan gratis navigeren?
alleen de kosten van je software en je GPS module..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
mijn ngage is vandaag al 6x gecrashed.. vermoed dat het geheugenkaartje de oorzaak is maar ben het nog aan het testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:00:
[...]

Geen idee, volgens mij heette ze T4telecom klantenservice ofzo, ik onthoud nooit namen tijdens een telefoongesprek, maar ze klonk een beetje zeurderig. Ik begon gelijk mijn ordernummer op te noemen, zegt zei: Ja, maar wat is uw vraag? Ik zei: Wil de status van mijn bestelling opvragen. Bleef het verdorie ook nog een poos stil aan de andere kant van de lijn. Dus ik zei: Dus.... . Haha kon er eigenlijk wel om lachen. Vast te bruut gestapt gisteravond.
En nog niet teruggebeld of wel .. hier ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook al die woensdag van die actie besteld bij t4t maar ook nog niks
begin het nu ook goed ziek te worden,en dan komt hij zeker een keer volgende week ofzo,en dan is het zeker weer zon demo model ofzo :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
weet iemand de code om hem te resetten naar fabrieksinstellingen? want hij blijft zelfs hangen zonder kaartje erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:26
12345 waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
heb eindelijk die bluetooth verbinding werkend.. met de nieuwe versie van mrouter..
ik moest nog wel eens de bluetooth compoorten toevoegen, daarna werkte het gelijk..

ben nu allemaal meuk aan het installeren.. werkt allemaal perfect... leuk speelgoed zon ding :D

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:53:
ik heb ook al die woensdag van die actie besteld bij t4t maar ook nog niks
begin het nu ook goed ziek te worden,en dan komt hij zeker een keer volgende week ofzo,en dan is het zeker weer zon demo model ofzo :( :(
ook onder rembours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ook rembours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
dankje.. hopelijk stopt ie met hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
m3gA schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:53:
weet iemand de code om hem te resetten naar fabrieksinstellingen? want hij blijft zelfs hangen zonder kaartje erin
12345 is idd de goede code voor fabriekinstellingen

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:26
m3gA schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:11:
[...]

dankje.. hopelijk stopt ie met hangen
Ik gebruik een 512mb Apacer kaartje van Mycom, deze werkt goed in de N-gage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:46:
[...]

En nog niet teruggebeld of wel .. hier ook niet :/
Nopes nog niet teruggebeld, zou echt leuk zijn als ze vandaag nog zouden komen, maar ja, aan jouw vorige bericht te zien, hoeven we dat niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
en weer gecrashed..zelf na een fabrieksreset.. iemand toevallig de gegevens bij de hand voor de garantie? zit nu op mijn werk

-edit- ff aan het testen of het misschien de sim is.. die is dan ook alweer 7 jaar oud dus
kaartje ligt het niet aan iig.. zonder kaartje doet ie het ook

-nog een edit-
oorzaak is de screeensaver :{
als ik hem op 1 minuut zet blijft ie meteen hangen

[ Voor 55% gewijzigd door m3gA op 05-08-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Ben net teruggebeld door t4t.

Er is inderdaad iets mis gegaan met de order waardoor de bestelling enige vertraging heeft opgelopen. Maandag wordt als het goed is de telefoon opgestuurd en dan zou ik hem in de loop van de week moeten ontvangen. Aarrgh moet ik weer een heel weekend overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf niet zo'n goede ervaring met deze aanbieding,

Vorige week maandag via internet besteld, betaald met CC.
Meteen ontvangstbevestiging gekregen en vorige week woensdag ook het mailtje dat hij verstuurd zou worden en hij er binnen 3 werkdagen zou zijn.

Inmiddels nog niets ontvangen en gisteren maar eens een mailtje gestuurd. Tot nu toe geen reactie gehad op mijn mail. Vanmiddag maar eens gebeld en volgens Vodafone is mijn bestelling zoekgeraakt. (vaag verhaal wat ik eigenlijk niet geloof, volgens mij zijn de toestellen gewoon op) Hier kunnen ze voorlopig niets aan doen en ik moet maar afwachten :(
Gevraagd of ik de order kan annuleren, een kwartier in de wacht gestaan, en daarna te horen gekregen: ja hoor u kunt het pakketje gewoon weigeren. Toen ik vroeg hoe het dan zat met het terugbetalen van het betaalde bedrag, bleef het erg lang stil aan de andere kant van de lijn en stond ik weer een kwartier in de wacht :(
Toen heb ik maar opgehangen omdat ik weer verder moest met mijn werk.

Kl*te vodafone ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:22:
Ben net teruggebeld door t4t.

Er is inderdaad iets mis gegaan met de order waardoor de bestelling enige vertraging heeft opgelopen. Maandag wordt als het goed is de telefoon opgestuurd en dan zou ik hem in de loop van de week moeten ontvangen. Aarrgh moet ik weer een heel weekend overbruggen.
Yep, werd ook gebeld, zelfde verhaal.
Vandaag of maandag word het pas opgestuurd, dan hebben wij het dinsdag/donderdag..

Meteen ook gevraagd of mijn ordernummer 100% leverings garantie had.
Oftewel het zeker naar mij word opgestuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Wie weet er welk spel dit is:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1123191772.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA ?, ik heb strippoker :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
In mijn "112 games" collectie zit er volgens mij 30x strippoker o.i.d. in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Lijkt op GTA, maar aangezien dat er niet is voor de N-Gage/Symbian..

Glitterati denkik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSCY
  • Laatst online: 12-09 14:08
Vandaag even twee MMC's gekocht.
Beide van PQI een van 512MB en een van 1GB.

Ze werken tot nu toe allebei zonder problemen, en beschikken ook over een randje zodat
de kaart makkelijk uit de telefoon te halen is. Geen plakband nodig dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
gelezen op howardforums:

Here are the reset codes I have collected:

Nokia Series 40 and Series 60 Reset Codes:

Full Reset: (clears everything off the phone memory!! Be sure to back up your contacts!!): *#7370#, 12345 and then Yes.

Soft Reset: *#7780#, 12345 and then Yes. (Also works on Nokia S40 phones, NOTE: On the 6230/6230b, same as going to the Factory Reset option under Settings!! Thanks to Tris for the headsup!!)

*#335738#
*#delset#

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
PSCY schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:35:
Vandaag even twee MMC's gekocht.
Beide van PQI een van 512MB en een van 1GB.

Ze werken tot nu toe allebei zonder problemen, en beschikken ook over een randje zodat
de kaart makkelijk uit de telefoon te halen is. Geen plakband nodig dus :)
Heb ze erbij gezet in de topicstart :)

Voor de mensen die muziek als ringtone willen hebben:
De n-gage QD ondersteund .WAV.
Dus nu heb ik gisteravond naar een goede mp3 -> wav decoder gevonden en deze gevonden. Hij decodeerd snel en comprimeerd de wav bestanden naar mooie kleine bestandjes!
Voor een telefoon hoeven ze toch niet super te klinken en ik ben hier dus blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52

Dane-Elec 512MB MMC werkt ook. Zie pricewatch, prijzen rond de 50 euro +/-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
objectief2 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:43:

Dane-Elec 512MB MMC werkt ook. Zie pricewatch, prijzen rond de 50 euro +/-
check.

Pathway to Glory & Colin McRae 2005 zijn trouwens erg gaaf.. verslavend! :9~

[ Voor 16% gewijzigd door endless op 06-08-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Ik heb een Traxdata 1GB mmc kaartje besteld bij Opus voor ongeveer € 60,-, werkt ook perfect. Alleen heeft geen randje om hem makkelijk uit de Ngage te halen. De plakbandtruc werkt dan vrij aardig, natuurlijk geen nette oplossing maar het werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudi Vader op 06-08-2005 14:41 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
RudiVader schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:40:
Ik heb een Traxdata 1GB mmc kaartje besteld bij Opus voor ongeveer € 60,-, werkt ook perfect. Alleen heeft geen randje om hem makkelijk uit de Ngage te halen. De plakbandtruc werkt dan vrij aardig, natuurlijk geen nette oplossing maar het werkt.
check.

Mijn QD, en Pathway to Glory & ColinMcRae 2005:
Colin McRae 2005
Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin4.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin6.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin11.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Colin12.jpg

Pathway to Glory
Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Pathway.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Pathway2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Pathway3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Pathway4.jpg

Mijn QD
Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Wallpaper.jpg
Natuurlijk een mooie wallpaper :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Games.jpg
Mijn games..

Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Menu.jpg
Het menu!

Afbeeldingslocatie: http://www.endlessnl.com/got/n-gage_pics/Mp3.jpg
De mp3 speler, niet dat ik hem gebruik, maar was leuk om mee te testen. :)

[ Voor 67% gewijzigd door endless op 06-08-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Laatst online: 04:29
Zijn er mensen die de N-gage op 2 augustus hebben besteld en deze ook al geleverd hebben gekregen?
Heb'm zelf op 2 augustus besteld (online) en 3 augustus het bericht gekregen dat de order is geaccepteerd, hierna helaas niks meer gehoord van VodaFone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
PeeGee81 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:10:
Zijn er mensen die de N-gage op 2 augustus hebben besteld en deze ook al geleverd hebben gekregen?
Heb'm zelf op 2 augustus besteld (online) en 3 augustus het bericht gekregen dat de order is geaccepteerd, hierna helaas niks meer gehoord van VodaFone...
Ik heb 'm ook 2 augustus online besteld. Ook al een mailtje dat de order geaccepteerd is en donderdagochtend kreeg ik een mailtje dat de bestelling verzonden was. Maar ik heb nog niets ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat ik hem nog kan krijgen voor 49 euro ?

Ik heb ook nog een spel ervoor liggen.
en wat mmc kaartjes.
ik had eerst de oudere maar die was te groot man...

Als iemand er eentje over heeft (ngage QD)
PM me dan voor interesse....

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Laatst online: 04:29
djmartyn schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:40:
[...]

Ik heb 'm ook 2 augustus online besteld. Ook al een mailtje dat de order geaccepteerd is en donderdagochtend kreeg ik een mailtje dat de bestelling verzonden was. Maar ik heb nog niets ontvangen :(
Raar,

Dat mailtje dat de bestelling verzonden is heb ik dus nog niet gekregen. Maandag maar is bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:49
Transcend 512mb MMC kaartje werkt ook prima in de N-Gage :)

Ik heb MsvDriveE geinstalleerd en geopend, ik zie alleen geen optie meer om hem uit te schakelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
waar kan je het achtergrondplaatje veranderen?
ik kan het niet vinden in de handleiding? :S:S

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 20-08 08:11
aefish schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:29:
kijk eens aan.. daar komt dus de aap uit de mouw.. vodaphone vind het kennelijk te duur om de pakketjes onder rembours te versturen en verstrekt bestellingen alleen nog via credit card.. lekker is dat, want ik had dat ding niet bij de hand..
je bent niet de enige want ik heb hem maandag 25 juli om 11:00 besteld (telefonisch) en heb hem ook nog niet

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de speaker op de n-gage uitzetten. Want bij ultra mp3 en vboy(game boy emu) komt het geluid ook uit die speaker in de telfoon als je het headset erop aansluit. ik wil alleen het geluid uit het headset horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delyver schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:00:
waar kan je het achtergrondplaatje veranderen?
ik kan het niet vinden in de handleiding? :S:S
Menu --> Instrum --> Instellingen --> Apparaat --> Standby modus --> Achtergrond

Zet achtergrond op "nee" en vervolgens weer op "ja", nu kun je het achtergrond plaatje kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:56:
Hoe kan je de speaker op de n-gage uitzetten. Want bij ultra mp3 en vboy(game boy emu) komt het geluid ook uit die speaker in de telfoon als je het headset erop aansluit. ik wil alleen het geluid uit het headset horen.
heb hier geen last van, tenminste bij ultraMP3 heb ik alleen op het headset geluid (vboy gebruik ik niet)

edit: heb het ook ff met vboy gecheckt maar ook hier alleen geluid via het headset

[ Voor 11% gewijzigd door Maite op 07-08-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
sorry, begreep het niet.

[ Voor 89% gewijzigd door Rudi Vader op 07-08-2005 17:22 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:56:
[...]

Menu --> Instrum --> Instellingen --> Apparaat --> Standby modus --> Achtergrond

Zet achtergrond op "nee" en vervolgens weer op "ja", nu kun je het achtergrond plaatje kiezen.
Bijna goed, je hoeft niet nee te selecteren al lijkt dat zo, je kan ook nogmaals ja selecteren en dan naar de betreffende achtergrond browsen. Net iets minder omslachtig (al blijft het een vreemde manier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mogelijk om op n-gage arena te spelen via bluetooth en je eigen internet verbinding.
Moet je dit eens lezen:
BEFORE READING ANY FARTHER....
YOU ALREADY MUST HAVE PCSUITE SUCCESFULLY INSTALLED!!!
I ALSO RECOMAND THAT YOU ALREADY KNOW HOW TO USE INTERNET TROUGH BLUETOOTH SO YOU HAVE A LIL EXPERIENCE USING BLUETOOTH AND INTERNET!!

I just checked and....it works [Big Grin] I played TOMBRAIDER and TONYHAWK.
But the walktrough isnt kinda complete... [Frown] let me fix it.

First make sure that your PC Suite works with bluetooth.

DO NOT and i repeat DO NOT!!! [Razz] Just configure your mRouter to connect on the same serial port as your bluetooth usb dongle.
( BECAUSE IF YOU DO YOU WILL GET THE ERROR MAXIMUM BLUETOOTH CONNECTIONS REACHED!!!!! )

On the phone

Download the gnubox application and install it on your phone.
http://www.raywalk.com/upload/1/8/gnubox.sis

FIRST YOU WILL HAVE TO SETUP THE CONNECTION WITH YOUR PC SO
Setting--->Connection--->GPRS--->accespoint; HERE FILL IN THE NAME OF YOUR PC!!!!!!! Do not forget this!!!!!!

Create a new Access Point on the phone ( Setting--->Connection--->Access points--->New access point--->Use default settings )

Name: Bt
Data Bearer: GSM data (This is NOT GPRS!! you have 2 change it!!)
Dial-up number: 2222
Username: RasUser
Promp password: No
Password: pass
Gateway IP Address: 169.254.1.68
Homepage: http://www.google.com/wml

Install gnubox.sis on your phone.

NOW YOU PUT ON YOUR BLUETOOTH.

Run the gnubox application and select
Options--->2box Direct--->Bluetooth.
Now the gnubox application WILL SEARCH FOR YOUR PC!!!!!
It should list the new settings and switch to a light BLUE BACKGROUND if you see this everything works ok!!!!!!

That's it!
Now start the game you wanna play online [Smile]
Sellect the N-gage Arena mode,
It will now ask you which accespoint to use Now select the Bt accesspoint when you want to connect and it should work fine. Happy gaming!

Greetz moi [Smile]

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
iemand toevallig al zijn firmware geupdate??

vandaag bij een nokia service point langsgeweest en de garantie loopt tot 22 september 2005 : we hebben dus oude shit gekregen......maar nog steeds voor maar 50 euro :) os (symbian 6.1) kan NIET geupdate worden naar 7.0 (wat we al vermoedde). de huidige firmware-versie (*0000#) is 3.15 en kan geupdate worden naar 4.10. voordelen volgens medewerker waren enkele kleine fabrieksfoutjes maar hij kon niet vertellen wat.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo garantie loopt tot 2005? Als je een aankoopbon hebt van je toestel heb je gewoon een jaar garantie. Sterker nog - heb je een aankoopbon van na 1 april 2005 gaat onderstaande op:

The warranty period for Nokia mobile devices is extended to 24 months from 12 months covering all Nokia mobile devices sold on April 1st 2005 or later in EU countries, Switzerland, Norway, Iceland and Turkey.
New warranty periods:
24 months - mobile devices
12 months - Nokia mobile device accessories with the exception of consumable parts and accessories listed below:
6 months - batteries, chargers, desk stands, headsets, cables and covers (previously 12 months)
90 days - media on which software is provided, eg. CD-Roms & memory cards
Software, data & content excluded from warranty. (* except ones listed as having 6 months or 90 days)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:52:
Hoezo garantie loopt tot 2005? Als je een aankoopbon hebt van je toestel heb je gewoon een jaar garantie. Sterker nog - heb je een aankoopbon van na 1 april 2005 gaat onderstaande op:
die gozer van het service point tikte mijn imei-nummer op zijn pc in en zei dat de garantie tot september 2005 loopt. waarschijnlijk een jaar na de datum van aankoop. ik denk dat vodafone oude toestellen tegen dumpprijzen verkoopt.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan Vodafone best doen - maar mag niet ten koste gaan van jouw fabrieksgarantie. Heb je er een aankoopbewijs bij gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

marco_sire schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:58:
[...]

die gozer van het service point tikte mijn imei-nummer op zijn pc in en zei dat de garantie tot september 2005 loopt. waarschijnlijk een jaar na de datum van aankoop. ik denk dat vodafone oude toestellen tegen dumpprijzen verkoopt.
Dat maakt dan niet uit, het toestel is net gekocht, en vanaf het moment dat de consument het toestel koop zit er een jaar (2 in dit geval) garantie op. Vodafone is de wederverkoper, maar niet de uiteindelijke koper, waar het dus om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_sire schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:58:
[...]

Ja, waarom denk je dat ze maar 50 euro kosten, om jouw een plezier te doen? 'k denk het niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:09:
Dat kan Vodafone best doen - maar mag niet ten koste gaan van jouw fabrieksgarantie. Heb je er een aankoopbewijs bij gekregen?
yep. ik zal de kleine lettertjes een doorlezen

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27
heb vorige week een update naar 4.10 laten doen. Bluetooth werkt nu inderdaad beter. Verder heb ik er nog niet veel veranderingen opgemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Laatst online: 12-09 21:11
Ik had 2 toestellen besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn broertje.
Alleen, ik vindt het toch helemaal niets voor mij en blijf liever bij mijn SPV. Als reserve toestel vindt ik m te groot en ik weet dat er aardig wat liefhebbers hier rondhangen voor zo'n ding.

Duss.. Bij deze heb ik er nog 1 over. Deze mag weg voor dezelfde prijs als Vodafone rekent, dus 50 eurootjes. Alleen komen dan nog wel de verzendkosten erbij, want ik verstuur m nie gratis. ;)

Als je interesse hebt, kan je mailen naar: -- Removed, NGAGE is verkocht --
Toestel is dan gewoon voor de eerste die in mijn mailbox binnenkomt.

[ Voor 6% gewijzigd door DaLass op 08-08-2005 17:47 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm mp4 werkt helemaal niet ?

@Dalass, een vriend van mij die intresse heeft heeft je net een mailtje gestuurd :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Laatst online: 12-09 21:11
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:54:
hmm mp4 werkt helemaal niet ?

@Dalass, een vriend van mij die intresse heeft heeft je net een mailtje gestuurd :)
Ik zie het (tenminste, als we over dezelfde praten :P ), dus bij deze trek ik voorlopig mijn aanbod op het forum in, tenzij hij afhaakt, maar dan laat ik het wel weten!

[ Voor 8% gewijzigd door DaLass op 07-08-2005 21:14 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:59:
[...]

Ik zie het (tenminste, als we over dezelfde praten :P ), dus bij deze trek ik voorlopig mijn aanbod op het forum in, tenzij hij afhaakt, maar dan laat ik het wel weten!
Ah jammer hij was de 2e :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 15:39
ik heb mijn firmware van 3.15 naar 4.10 laten updaten omdat ik hier ergens heb gelezen dat in 3.15 bluetooth niet zo stabiel zou zijn. Ik merk geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 15:39
Worldwide schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:10:
[...]

Dat maakt dan niet uit, het toestel is net gekocht, en vanaf het moment dat de consument het toestel koop zit er een jaar (2 in dit geval) garantie op. Vodafone is de wederverkoper, maar niet de uiteindelijke koper, waar het dus om gaat.
Tegen mij hebben ze verteld dat op elke nokia 15 maanden garantie zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:02

Klippy

Still Game

DaLass schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:59:
[...]

Nee ik was het :P
Sorry vriend van xCali :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
almost offtopic

Ik heb ook een Ngage en zojuist de fifagame verkocht. Ik heb ook iemand teleur moeten stellen die er tien euro voor bood, dus als iemand deze game geseald en nieuw nog kwijt wil meld het dan ff bij me dan kan ik een contact leggen (regio Nijmegen)! :) Verzenden wil ze wel.....ja het is een zij, dus heren ;)

Voor de duidelijkheid: mijn fifa 2004 is dus al verkocht, maar als verder iemand het spel nog kwijt wil: contact me ff

[ Voor 24% gewijzigd door objectief2 op 07-08-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

objectief2 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:21:
almost offtopic

Ik heb ook een Ngage en zojuist de fifagame verkocht. Ik heb ook iemand teleur moeten stellen die er tien euro voor bood, dus als iemand deze game geseald en nieuw nog kwijt wil meld het dan ff bij me dan kan ik een contact leggen (regio Nijmegen)! :) Verzenden wil ze wel.....ja het is een zij, dus heren ;)
Nou als het een zij is ;),.. ik denk niet dat je ze em kwijt raakt omdat ie standaard bij de n-gage zit he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:39:
Ik had 2 toestellen besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn broertje.
Alleen, ik vindt het toch helemaal niets voor mij en blijf liever bij mijn SPV. Als reserve toestel vindt ik m te groot en ik weet dat er aardig wat liefhebbers hier rondhangen voor zo'n ding.

Duss.. Bij deze heb ik er nog 1 over. Deze mag weg voor dezelfde prijs als Vodafone rekent, dus 50 eurootjes. Alleen komen dan nog wel de verzendkosten erbij, want ik verstuur m nie gratis. ;)

Als je interesse hebt, kan je mailen naar: dalass _ online [AT] hotmail [DOT] com
Toestel is dan gewoon voor de eerste die in mijn mailbox binnenkomt.
check je mail box man....

Of is die al weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Even een poll (of mag alleen de TS dit....zo ja: sorry endless ;) )

Poll: welke firmware versie heb jij er op staan
de originele versie: 3.15
de originele versie: lager dan 3.15
de originele versie: hoger dan 3.15
geupdate versie: hoger dan 3.15, lager dan 4
geupdate versie: hoger dan 4
overig
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=83918&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 16% gewijzigd door marco_sire op 08-08-2005 07:49 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
nee hoor.. Dat mag iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
@endless: kuch kuch kuch

[ Voor 89% gewijzigd door marco_sire op 08-08-2005 15:12 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
djmartyn schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:40:
[...]

De telefonische klantenservice kan nu mijn order niet eens vinden :(
Ik moest maar even een email sturen. Nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je zien welke firmware versie je hebt ?
djmartyn schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:29:
[...]

De telefonische klantenservice kan nu mijn order niet eens vinden :(
Ik moest maar even een email sturen. Nog meer mensen met dit probleem?
Je hebt via een omweg (de javascript link) hem zeker besteld, vergeet het dan, ze halen hem niet voor niks van de site af. Je kan gaan zeiken wat je wil en moeite voor niks doen, maar je kan beter ff op marktplaats rondkijken en voor 2 tientjes meer er 1tje kopen voordat ze op zijn (dit heb ik ook gedaan). Via vodafoon kan je het denk ik wel vergeten.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:36:

[...]

.
*#0000# intypen, email *#06#

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:36:

[...]

Je hebt via een omweg (de javascript link) hem zeker besteld, vergeet het dan, ze halen hem niet voor niks van de site af. Je kan gaan zeiken wat je wil en moeite voor niks doen, maar je kan beter ff op marktplaats rondkijken en voor 2 tientjes meer er 1tje kopen voordat ze op zijn (dit heb ik ook gedaan). Via vodafoon kan je het denk ik wel vergeten.
Ik heb hem op de normale manier besteld en al 3 mailtjes gehad. In de laatste stond dat m'n bestelling verzonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:24

Gaitman

The Real One

Nog een tip!
MMC kaartje van 512 mb bij GSMtrack weer verkrijgbaar. Kunnen per email besteld worden, van Sandisk, kosten € 19.50 per stuk excl € 6.50 verzendkosten.
Maximaal 5 stuks per klant.
Ik kan alleen niet garanderen dat deze ook werkt in de N-gage.
Misschien kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 6% gewijzigd door Gaitman op 08-08-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
pfff om wat op de mmc te zetten heb je echt een cardreader nodig zeg, via bluetooth schiet het echt niet op (is nu 25mb overgezet, na dik 40 minuten..). En dan moet ik daarna nog alles op zijn plek gaan zetten met fexplorer.
Is er ook een mogelijkheid om direct in het file systeem te kopiëren via bluetooth (heb nu alleen maar pc suite, en daar zie je dus alleen de pre-defined folders in), zodat ik in ieder geval iets tijd bespaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Deze opmerking zou ik weghalen als ik jou was, of je wil een modje achter je aan hebben. :)

[ Voor 36% gewijzigd door endless op 08-08-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die van mij was op 2-8 al aangeboden door TPG, maar was er toen niet. Zojuist even bij het postkantoor opgepikt, netjes voor 49,99 zoals afgesproken. Nu lekker wat aanklooien met het ding (waarom verzin ik toch altijd weer wat om te doen behalve studeren... :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

Deze opmerking zou ik weghalen als ik jou was, of je wil een modje achter je aan hebben. :)
ehhh....welke opmerking >:) wilde je de link trouwens per mail toesturen.......o je hebt mail zie ik nou net ;)

marco_sire@hotmail.com

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste