Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aefish
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-07 22:45
djmartyn schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:05:
Ik krijg zojuist een mail dat m'n bestelling verzonden is. Ik heb dinsdag om half 4 besteld. Dus loopt alles voorspoedig :)
hoe heb je besteld? onder rembours? ik en een collega van me hadden 2 uur eerder besteld en hebben beiden een bericht gekregen dat het toestel niet meer op voorraad was dus ik wil wel eens weten hoe vodafone zijn bestellingen afhandelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
aefish schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:23:
[...]

hoe heb je besteld? onder rembours? ik en een collega van me hadden 2 uur eerder besteld en hebben beiden een bericht gekregen dat het toestel niet meer op voorraad was dus ik wil wel eens weten hoe vodafone zijn bestellingen afhandelt...
Ik heb met creditcard besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aefish
kijk eens aan.. daar komt dus de aap uit de mouw.. vodaphone vind het kennelijk te duur om de pakketjes onder rembours te versturen en verstrekt bestellingen alleen nog via credit card.. lekker is dat, want ik had dat ding niet bij de hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
djmartyn schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:05:
Ik krijg zojuist een mail dat m'n bestelling verzonden is. Ik heb dinsdag om half 4 besteld. Dus loopt alles voorspoedig :)
Da's vaag, ik had afg. dinsdag voor 1'en besteld, en mijn order is gister door VF geannuleerd omdat het toestel niet meer leverbaar zou zijn.
Maar goed, kennelijk heeft Vodafone dezelfde klantvriendelijke insteek als v/h Libertel had:
"veel beloven, weinig geven, doet de gekken in vreugde leven"....
Nou, ik ben WEL gek, maar NIET echt vrolijk :(

Ik had me erop verheugd om dat ding vnl. als portable C64 emulator te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Voor mensen die hem gemist hebben; er staat er op Fok ook nog 1 te koop vanaf 50:

http://forum.fok.nl/topic/736433

"Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Zo'n kneus die er winst op wil maken.. dan hoef ik 'm al niet meer.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
gijsch schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:47:
Voor mensen die hem gemist hebben; er staat er op Fok ook nog 1 te koop vanaf 50:

http://forum.fok.nl/topic/736433
heb je je vriendin er niet blij mee kunnen maken jonge?

Ik denk dat we allemaal wel weten op welke sites we ze nu kunnen kopen enzovoorts... misschien niet echt nodig om elke telefoon die je tegenkomt te vermelden hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
andreict schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:51:
[...]

heb je je vriendin er niet blij mee kunnen maken jonge?

Ik denk dat we allemaal wel weten op welke sites we ze nu kunnen kopen enzovoorts... misschien niet echt nodig om elke telefoon die je tegenkomt te vermelden hier..
Dat is helemaal niet mijn thread... en volgens mij wil hij hem gewoon voor 50 verkopen. Ik denk dat er genoeg teleurgestelde mensen zijn die 'm alsnog willen aanschaffen, dus waarom dan niet posten?

"Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Heb dinsdag ochtend, rond 11 besteld en gisteren is de order geaccepteerd.

Betaling onder rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
FaceDown schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:51:
Zo'n kneus die er winst op wil maken.. dan hoef ik 'm al niet meer.
Welkom in het kapitalistische westen. Alles draait hier toch om het maken van winst....

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iva_Bigone schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:33:
[...]

Da's vaag, ik had afg. dinsdag voor 1'en besteld, en mijn order is gister door VF geannuleerd omdat het toestel niet meer leverbaar zou zijn.
Maar goed, kennelijk heeft Vodafone dezelfde klantvriendelijke insteek als v/h Libertel had:
"veel beloven, weinig geven, doet de gekken in vreugde leven"....
Nou, ik ben WEL gek, maar NIET echt vrolijk :(

Ik had me erop verheugd om dat ding vnl. als portable C64 emulator te gebruiken...
Ik had 'm dinsdag rond 13:00 uur besteld en die van mij is ook geannuleerd. Geeft al weer aan dat die gasten bij vodafone achterstevoren werken. Het systeem stuurt waarschijnlijk een mailtje naar de persoon die het moet afhandelen en die zijn inbox staat gesorteerd op datum met als laatst binnen gekomen bovenaan. Die wordt dus als eerste afgehandeld. Dat is flink ruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
hier ben ik weer met me lastige vragen >:) :
iemand al een tutorial gevonden hoe de cover veranderd kan worden??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
marco_sire schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:23:
hier ben ik weer met me lastige vragen >:) :
iemand al een tutorial gevonden hoe de cover veranderd kan worden??
Nog niet gevonden nee..
Heb je al nieuwe covers dan? :)

Die Donny K. weet veel(teveel ;) ) van de QD af, mail hem eens.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand nog een n-gage over heeft, ik ben bereid 50 euro + verzendkosten te betalen.

xcali at extremeworlds punt nl (msn + mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister even een mmc kaartje gekocht 128 mb van het merk A-data... nou leuk en aardig alleen de ngage herkent em wel maar de cardreader die ik er toen ook bijkocht (sweex) leest hem niet op de pc :S
hij vraagt of ik em wil formatteren , dan zeg ik ok en dan zegt ie dat t niet kan... zonder reden.

Zal ik deze maar omruilen met bovenstaand verhaal? of doe ik iets fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk heb je op de nokia een paswoord gegeven aan de memcard. Dit moet je even verwijderen, dan zou het gewoon moeten werken in de cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is niet het geval :(
de nokia ziet hem wel in orde enzo en kan em vanuit daar ook formatteren... maar wat ik ook doe de pc met nieuwe cardreader leest em niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:05:
nee dat is niet het geval :(
de nokia ziet hem wel in orde enzo en kan em vanuit daar ook formatteren... maar wat ik ook doe de pc met nieuwe cardreader leest em niet!
Het bekende probleem met de geheugenkaartjes. Als je hem formateert op de pc met je cardreader. Doet hij het dan daarna wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat formatteren lukt dus niet eens... alleen met nokia ,maar dan zegt de pc nog steeds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik dacht dus van ik heb ook een Pocketpc met bluetooth dus dan verstuur ik wel bestanden, maar die komen dus in het vaste geheugen te staan :( en straks neukia dood. Jammer dat je niet kan kiezen om het naar het mmc geheugen te kopieren via bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
endless schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:33:
[...]

Nog niet gevonden nee..
Heb je al nieuwe covers dan? :)

Die Donny K. weet veel(teveel ;) ) van de QD af, mail hem eens.. :)
nope, maar donny had die link van ebay gegeven waar je covers kon vinden en kvind dat oranje niet echt super. de phone wel en denk er zelfs hard over na om dit me 'hoofd'telefoon te maken :)
en dat voor 50 euro. na mijn kameleon (6-in-1 remote comtrol is dit 1 van me betere aankopen van de laatste tijd

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

marco_sire schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 07:52:
Weer een aantal vraagjes na een avond stoeien (en ergeren omdat ik het niet kon vinden):

- ik heb een game er op gezet met blauwtand. deze staat netjes in me menu als een nieuw icoontje. verwijderen van het spel lukt echter niet (de 'c' rechtsboven geeft als foutmelding: je mag dit niet verwijderen). wie weet hoe het moet???
Omdat nog niemand een echte oplossing gegeven heeft ipv te zeggen "zet et rechtstreeks op de MMC" (wat wel handiger is natuurlijk):

- Je moet een spel niet verwijderen met de C toets, maar bij Menu -> Instrum. -> Beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:27
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:12:
en ik dacht dus van ik heb ook een Pocketpc met bluetooth dus dan verstuur ik wel bestanden, maar die komen dus in het vaste geheugen te staan :( en straks neukia dood. Jammer dat je niet kan kiezen om het naar het mmc geheugen te kopieren via bluetooth
er bestaat een sis.bestandje die dit mogelijk maakt. Zoek maar naar MsvDriveE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Myedvyed schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:26:
[...]

Omdat nog niemand een echte oplossing gegeven heeft ipv te zeggen "zet et rechtstreeks op de MMC" (wat wel handiger is natuurlijk):

- Je moet een spel niet verwijderen met de C toets, maar bij Menu -> Instrum. -> Beheer.
thanks, dalijk ff proberen.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Als iemand nog een Ngage over heeft wil ik 'm wel overnemen. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Hier nog even een makelijke link waar F-Explorer, MsvDrivE, e.d. opstaan

Mobiheaven

En met hetvolgende programma zou je mp3 bestanden als ringtone moeten kunnen gebruiken.
(Nog niet getest omdat ik geen bluetooth op mijn werk heb.)

Quodrings

[ Voor 40% gewijzigd door endless op 04-08-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Bedankt voor je duidelijke reactie, maar misschien zijn wij niet geheel duidelijk geweest, excuses hiervoor.

Wij hebben inderdaad een orderbevestiging gestuurd maar dat is nog geen acceptatie, dit staat ook in de mail onder regel 4, dat je een acceptatie mail zult ontvangen.

Wij hebben de aanbieding meteen van de site gehaald toen er zoveel aanmeldingen voor binnen kwamen.

Nogmaals heel erg vervelend dat het zo gelopen is, en nogmaals onze excuses hier voor.

Met vriendelijke groet,
Vodafone online winkel.
Ach ik heb het tenminste geprobeerd om er tegen in te gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

dinow schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:12:
[...]

Mmm vreemd, ik heb nog geen eens een reactie terug. Hoop nog steeds dat mijn t4t-troep vandaag komt. Net t4t maar ff gemaild naar de status van mijn bestelling.

[ Voor 10% gewijzigd door StefSOFT op 04-08-2005 13:23 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phock
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Phock

nick is located above

[...]

Direct terug mailen...ik heb exact dezelfde mail gehad...en we zijn natuurlijk niet tevreden met een standaard email bericht ;-)

don't read this text........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
[...]

Nu moeten ze alleen nog even uitleggen hoe het komt dat er voor mensen die dinsdag rond 1'en hebben besteld (zie reactie pan69, aefish en ondergetekende) geen voorraad meer is, terwijl er voor de mensen die ruim NA 1'en hebben besteld er wel weer voorraad was.

Als dit ligt aan het feit dat wij rembours kozen ipv. creditcard, dan geldt bij VF zeker:
"iedereen is gelijk, maar mensen die met credicard betalen zijn gelijker"

Misschien iets voor Kassa/Radar ? (of zelfs Anti Discriminatie Bureau/Commissie gelijke behandeling ;)?)

[ Voor 3% gewijzigd door 3dfx op 04-08-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Iva_Bigone schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:26:
[...]

Nu moeten ze alleen nog even uitleggen hoe het komt dat er voor mensen die dinsdag rond 1'en hebben besteld (zie reactie pan69, aefish en ondergetekende) geen voorraad meer is, terwijl er voor de mensen die ruim NA 1'en hebben besteld er wel weer voorraad was.

Als dit ligt aan het feit dat wij rembours kozen ipv. creditcard, dan geldt bij VF zeker:

Misschien iets voor Kassa/Radar ? (of zelfs Anti Discriminatie Bureau/Commissie gelijke behandeling ;)?)
Psies in mijn mailtje ga ik daar op in, maar daar dus nog geen reactie op.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phock
  • Niet online

Phock

nick is located above

[...]

Ik krijg dus ook een beetje de indruk dat er een beetje een "creditcard eerst" instelling heerst binnen de deuren van Vodafone.

Maar laten we maar mooie protest brieven schrijven...als het niet helpt CCtjes sturen naar alle interessante organisaties ;-) Ik bedoel waar doen we het nu om...het begint ondertussen meer een principe kwestie te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02
voor wie er nog eentje wil.. hij is er nu voor de scherpe prijs van €999,99 :D
Dus wie interesse heeft mag die van mij kopen voor 900 euro *)

http://onlinewinkel.vodaf.../inNgQDo.html?ab_agid=130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Laatst online: 27-08 21:01
m3gA schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:32:

Koopje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire

waar kan ik em ophalen??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phock
  • Niet online

Phock

nick is located above

Stel dat ik m nu voor 1000 euro koop, kan ik ze dan houden aan de eerder gedane aanbieding volgens mij wel namelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aefish
Phock schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:22:
[...]

Direct terug mailen...ik heb exact dezelfde mail gehad...en we zijn natuurlijk niet tevreden met een standaard email bericht ;-)
Ik heb vanmorgen ook een klachtmail gestuurd waarin ik vermelde dat ik het vreemd vond dat er mensen zijn die na mij bestelden nog wel een n-gage konden ontvangen... nog geen antwoord terug gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

aefish schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:02:
[...]

Ik heb vanmorgen ook een klachtmail gestuurd waarin ik vermelde dat ik het vreemd vond dat er mensen zijn die na mij bestelden nog wel een n-gage konden ontvangen... nog geen antwoord terug gekregen..
Ik ook niet.. waarschijnlijk negeren die hufters die mails gewoon.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online

Ik heb hem meteen maar in het starttopic vermeld.. :+

----------------------------------------

Heeft er iemand Quodrings al geprobeerd? Dit programma zorgt ervoor dat je mp3 tjes als ringtone kunt gebruiken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Hier het laatste mailverkeer van mij met vodafone, van onder naar boven lezen
Geachte heer/mevrouw,

Ik begrijp best dat ik moest wachten op een geaccepteerd bevestiging en dat er dan een kans is dat ik niet in aanmerking kom voor de telefoon, maar wat ik niet snap is dat iemand die op een later tijdstip dan mij een telefoon besteld, wel een 'geaccepteerd' bevestiging ontvangt.

Graag zou ik hier enige duidelijkheid over willen horen.

Met vriendelijke groet,

Stefan Zurich

On 8/4/05, Onlinewinkel.nl@vodafone.com < Onlinewinkel.nl@vodafone.com> wrote:

Beste Stefan Zurich,

Bedankt voor je duidelijke reactie, en hier zouden wij graag even op willen reageren.

Het klopt inderdaad dat iedereen die een bestelling plaatst een orderbevestiging ontvangt met een ordernr daarin vermeld.

Dat is nog geen acceptatie, die volgt nl na de acceptatie procedure, en de ene klant komt daar sneller door heen dan een andere klant.

Doordat wij zoveel reacties op onze actie hebben gekregen, en toen ook zsm de actie van onze site hebben gehaald, waren wij snel door onze voorraad heen.

Wij vinden het heel erg vervelend voor je dat het zo is gelopen en dat wij je geen toestel kunnen toesturen.

Als wij de nokia n-gage nog hadden zouden wij deze heel erg graag naar je toe sturen maar er stond op de site op=op en dat is nu ook het geval wij hebben er helemaal geen meer.

Nogmaals excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Vodafone online winkel.

-----Original Message-----
From: Stefan Zürich [mailto:]
Sent: woensdag 3 augustus 2005 16:26
To: Onlinewinkel.nl@vodafone.com
Subject: Klacht: Annulering Nokia Ngage(wacht op antw.)

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij dien ik een klacht in over de annulering van de Nokia Ngage QD die ik via uw site besteld heb.
Ik volg al een tijdje een topic over deze actie op gathering.tweakers.net en daarbij is het mij opgevallen dat een aantal personen die later als mij de telefoon hebben besteld wel een geaccepteerde orderbevestiging hebben ontvangen en ik niet. Ik vind het dan ook vreemd dat zij dus wel hun toestel kunnen ontvangen en ik niet.

Ik zou graag een reactie van jullie kant willen vernemen hoe dit mogelijk kan zijn en of het alsnog mogelijk is om de bestelde Ngage QD in ontvangst te mogen nemen.

Met vriendelijke groet,

Stefan Zurich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

[...]

Jup je hebt gelijk, dus gelijk ff een mooi mailtje naar hun gestuurd met de vraag of ik word gediscrimineerd omdat ik geen CC heb.. want daar komt het wel op neer, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

dinow schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

Jup je hebt gelijk, dus gelijk ff een mooi mailtje naar hun gestuurd met de vraag of ik word gediscrimineerd omdat ik geen CC heb.. want daar komt het wel op neer, helaas..
Ik denk ook dat het zo is, aangezien ze het hebben over het feit dat sommige klanten sneller door het bestelproces gaan.
Dat is nog geen acceptatie, die volgt nl na de acceptatie procedure, en de ene klant komt daar sneller door heen dan een andere klant.

[ Voor 16% gewijzigd door StefSOFT op 04-08-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Heb een mailtje terug van VF:
Beste [naam],

Bedankt voor je reactie op de afwijzing.
Een orderbevestiging heb je inderdaad ontvangen van vodafone.
In deze orderbevestiging staat ook dat je na acceptatie van je bestelling een mail zult ontvangen.

Dus wij hebben je order binnen gekregen en je dat gemeld maar wij hadden nog niet geaccepteerd.
Dus wij zijn samen nog geen overeenkomst aangegaan.

Wij vinden het heel erg vervelend dat wij het toestel niet kunnen leveren, zoals op onze site stond op=op, en dat is helaas ook het geval, wij hebben de toestellen niet meer.

Je kunt zelf op de site kijken naar een evt. andere aanbieding die je misschien ook bevalt.

Nogmaals excuses.

Met vriendelijke groet,
Vodafone online winkel.
Dat is fraai. Ik krijg dus een orderbevestiging en ben daarna compleet afhankelijk van VF tot ze beslissen of de order ook doorgaat. Als de order doorgaat, kan ik dan ook daarna nog beslissing of ik ga betalen of niet? :/

Stond er daadwerkelijk op=op vermeld op de site?

[ Voor 3% gewijzigd door FaceDown op 04-08-2005 14:18 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

FaceDown schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:14:

[...]

Dat is fraai. Ik krijg dus een orderbevestiging en ben daarna compleet afhankelijk van VF tot ze beslissen of de order ook doorgaat. Als de order doorgaat, kan ik dan ook daarna nog beslissing of ik ga betalen of niet? :/

Ja, volgens mij wel. Maar wat ik niet snap in de wereld die automatisering heet: je kunt toch zo'n pagina direct afsluiten als er voldoende bestellingen binnenzijn? En wat houdt die acceptatie eigenlijk in: Gaan ze kijken of je schulden hebt staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
FaceDown schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:14:

[...]

Zeer zeker.

Daarom ben je nooit zeker of je er één krijgt.. :)
Een order bevestiging betekent eigenlijk alleen dat ze weten dat jij een order bij hun hebt gedaan.
Je hebt hem besteld. Daarna komen zij met het antwoord dat ze hem niet meer hebben. Helaas..

Wel raar dat creditcard voorrang heeft op rembours.. Ze verdienen op alletwee de manieren evenveel geld.
En wat houdt die acceptatie eigenlijk in: Gaan ze kijken of je schulden hebt staan ofzo?
Dan gaan ze kijken of er nog een telefoon voor jou in het magazijn ligt. :)
Weet hier iemand iets van consumentenrecht? Lijkt mij als je op een website iets bestelt dat er dan sowieso al een overeenkomst is.
Daar is de regel op = op dus voor.. Je hebt hem besteld, maar 2 weken later bellen ze je op dat ie op is bijvoorbeeld.. Jammer voor jou dan dus, je weet van te voren dat ie niet geleverd hoeft te worden omdat ie op kan zijn..

[ Voor 35% gewijzigd door endless op 04-08-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

StefSOFT schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:20:
[...]

Ja, volgens mij wel. Maar wat ik niet snap in de wereld die automatisering heet: je kunt toch zo'n pagina direct afsluiten als er voldoende bestellingen binnenzijn? En wat houdt die acceptatie eigenlijk in: Gaan ze kijken of je schulden hebt staan ofzo?
In geval van een abonnement zullen er wel bepaalde zaken gecheckt worden. Maar hier is het gewoon de slag om de arm houden. Laat ze maar bestellen en we zien wel wat we leveren.

Weet hier iemand iets van consumentenrecht? Lijkt mij als je op een website iets bestelt dat er dan sowieso al een overeenkomst is.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

[quote]endless schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:22:
En wat houdt die acceptatie eigenlijk in: Gaan ze kijken of je schulden hebt staan ofzo?[/qoute]

Dan gaan ze kijken of er nog een telefoon voor jou in het magazijn ligt. :)
Maar in dat mailtje hadden ze het erover, dat sommige personen sneller door de acceptatieprocedure komen, volgens mij checken ze nog meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:20:
[...]

En wat houdt die acceptatie eigenlijk in: Gaan ze kijken of je schulden hebt staan ofzo?
Dat klopt. Ze doen een verzoek bij het BKR in Tiel om te kijken of je credit waardig bent. Als je met je CC betaald dan wordt je natuurlijk gelijk geholpen want dat is direct money in the pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:26:
[...]

Dat klopt. Ze doen een verzoek bij het BKR in Tiel om te kijken of je credit waardig bent. Als je met je CC betaald dan wordt je natuurlijk gelijk geholpen want dat is direct money in the pocket.
Kijk dan komt hier de aap dus uit de mouw. Ze gaan dus voor fast cash, en kijken niet zozeer wanneer er een bestelling is geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
StefSOFT schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:28:
[...]

Kijk dan komt hier de aap dus uit de mouw. Ze gaan dus voor fast cash, en kijken niet zozeer wanneer er een bestelling is geplaatst.
Kun je mij één instantie noemen die bij Creditcard betalingen niet eerst kijken of je geen schuld hebt..?
En CC gaat voor ja, ook erg logisch. Er zijn ook maar weinig bedrijven die niet de 1e voorkeur aan creditcard hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

endless schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:19:
[...]

Kun je mij één instantie noemen die bij Creditcard betalingen niet eerst kijken of je geen schuld hebt..?
En CC gaat voor ja, ook erg logisch. Er zijn ook maar weinig bedrijven die niet de 1e voorkeur aan creditcard hebben..
ja oke, maar het is toch logischer dat ze op volgorde de orders afhandelen? en niet de CC voor laten gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phock
  • Niet online

Phock

nick is located above

[...]

Bij een creditcard heb je ongeveer altijd schuld en alleen bij de aanvraag van een kaart wordt een BKR controle uitgevoerd. Op een Visa betaling betaalt Vodafone 2,5% commissie en bij een Mastercard betalen ze daar 2,75% over...AmEx wilt niemand accepteren want die vragen exorbitant hoge commisies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phock
  • Niet online

Phock

nick is located above

dinow schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:23:
[...]

ja oke, maar het is toch logischer dat ze op volgorde de orders afhandelen? en niet de CC voor laten gaan :/
Daar moest de telefonische verkoopster mij ook gelijk in geven...alleen ze kunnen niets voor je doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Het is jammer dat het zo gegaan is bij Vodafone maar ik denk niet dat er nog iets aan kunt doen..
Bij betaling via creditcard zijn ze gewoon zeker dat ze hun geld krijgen (voor het pakketje verzonden wordt hebben ze het geld al binnen), en er zit weinig papierwerk bij.
Bij rembours zal wel een hoop papierwerk zitten, en als iemand aan de deur het pakketje weigert zitten ze alsnog met de verzendkosten en nóg meer papierwerk en een QD die ineens over is.

Om nog even te pesten; ik ben blij met mijn QD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

endless schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:33:
:'( hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

[...]

Geen idee, ik ging gewoon af op het verhaal van hem, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik pest ff mee >:) .......Ik heb me net een heerlijke rondrit gemaakt door het dorp waar ik woon. Met hulp van de Ngage en Route66 2005. Een vriendelijke vrouwenstem begeleide me en op het scherm kon ik real-time volgen waar ik reed. Alles zonder problemen, en zelfs bij het bewust afwijken van de route wordt er aangeraden om te keren. En als je dat niet doet dan wordt automatisch een nieuwe route voor je berekend. Wat een geweldige uitvinding en ik heb er geen spijt van dat ik hem heb gekocht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
endless schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:33:
Het is jammer dat het zo gegaan is bij Vodafone maar ik denk niet dat er nog iets aan kunt doen..
Bij betaling via creditcard zijn ze gewoon zeker dat ze hun geld krijgen (voor het pakketje verzonden wordt hebben ze het geld al binnen), en er zit weinig papierwerk bij.
Bij rembours zal wel een hoop papierwerk zitten, en als iemand aan de deur het pakketje weigert zitten ze alsnog met de verzendkosten en nóg meer papierwerk en een QD die ineens over is.

Hehe, veel plezier gewenst iig :)

Ik had het iig logischer/eerlijker gevonden als er op de site iets had gestaan als:
"bij bestelling onder rembours komen er (bijv.) 10 euro verzendkosten bij"
of "je hebt je bestelling het snelst in huis als je met creditcard betaalt".

Persoonlijk wil ik best iets meer betalen voor een rembourszending, omdat je dan o.a. voorkomt dat de zending bij de buren wordt afgegeven als je niet thuis bent (geloof me, dat zuigt echt big-time, zeker als je merkt wanneer je pakketje bij de buren wilt ophalen dat ze net tig weken op vakantie zijn gegaan...).
M'n creditcard-limiet gebruik/reserveer ik liever voor dingen waar je geen contant geld voor kunt gebruiken zoals autohuur en aankopen bij buitenlandse (web-)winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Iva_Bigone schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:47:
[...]

Hehe, veel plezier gewenst iig :)

Ik had het iig logischer/eerlijker gevonden als er op de site iets had gestaan als:
"bij bestelling onder rembours komen er (bijv.) 10 euro verzendkosten bij"
of "je hebt je bestelling het snelst in huis als je met creditcard betaalt".
So true..
Maar dan wordt de aanbieding juist voor veel mensen weer minder aantrekkelijk.
@ GoT > heel veel mensen zonder creditcard, die denken dan; "laat maar, nu is de kans helemaal klein dat ik hem krijg."

En die extra verzendkosten had idd een mooie actie geweest, dan hadden ze zelf misschien nog winst kunnen maken ook.. ;) Tja, het was een goed idee. Maarja.. het was niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Als er nou even iemand een workaround maakt voor het installeren van route66 op je ngage en het gebruik ervan :D

met screenshotjes e.d. :D

[ Voor 12% gewijzigd door PnD op 04-08-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, van T4TELEOCM al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
[mierenneukmodus]
je bedoeld T for Telecom :+

Sorry.. :P[/mierenneukmodus]

Ik ga naar huis..
Ga met m'n n-gage spelen! :Y) >:)

Nog één dag dan is het weekend. :*)

iemand dat mp3-ringtone programma al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
endless schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:00:
[...]

So true..
Maar dan wordt de aanbieding juist voor veel mensen weer minder aantrekkelijk.
@ GoT > heel veel mensen zonder creditcard, die denken dan; "laat maar, nu is de kans helemaal klein dat ik hem krijg."
ff voor de laatste keer m'n ongenoegen & teleurstelling laten blijken ;)
Valse hoop/verwachtingen scheppen (komt het eigenlijk op neer) is erger dan gewoon vantevoren weten waar je aan toe bent.

Als ik geweten had dat je met rembours bestellingen geen/minder kans maakt bij VF-acties, had ik wel met cc betaald...en was het makkelijker te verkroppen geweest als ik 'm dan toch misgelopen was.

Bij de actie van vorige week bleek volgens mij dat mensen die via i-net bestelden 'voorrang hadden boven telefonsche bestellers: stond ook nergens vermeld op de V(alse)F(erwachtingen) site
maar ja as is verbrande turf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:11
PnD schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:01:
Als er nou even iemand een workaround maakt voor het installeren van route66 op je ngage en het gebruik ervan :D

met screenshotjes e.d. :D
Ja dat wil ik ook wel graag zien want daar hangt het eigenlijk beetje vanaf of ik deze telefoon nou bestel, en wat meer ervaringen met de navigatie, of het nou snel genoeg is e.d. en stabiel? of dat je beter tomtom kan installeren erop. (versie 3? of moet versie 4 erop?)

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Ik vorige week woensdag, kon je hem op vrijdag nog bestellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Voor elke beetje tweaker is het installeren van Route66 een fluitje van een cent

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie!

Wij gaan er niet vanuit dat er nog een keer een actie komt met de n-gage.
Dus helaas is dat niet zo'n goed nieuws, op onze site staan wel andere goeie aanbiedingen misschien dat je daar een andere keuze uit kunt maken.

Met vriendelijke groet,
Vodafone online winkel.

mijn vraag was dus of er nog een actie kwam

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 20:16
Nogmaals titelchange op request :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Kort en krachtig: Route66 2005 for Nokia werkt stabiel, snel en goed en is derhalve aan te raden. Er is geen workaround voor nodig, want als je dat niet kunt installeren kun je ook niet zappen denk ik >:)

[ Voor 4% gewijzigd door objectief2 op 04-08-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
&^$%^$(&)( tis niet echt dat je noemt een makkelijk apparaat...

Elke programma wat ik download van internet, krijgk nie aan de gang (kan ook aan mij liggen)

Ik doe het als volgt... bijv een SIS file... die kopiereen ik gewoon naar het kaartje in de root...

dan zou het toch moeten werken? maar ik krijg niet te zien in het menu... :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
je moet het sis file wel nog ff installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
Je moet hem niet naar de root van je mmc kopieren maar installeren van PCsuite of via bluetooth naar je inbox van je televoon sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
Maite schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:38:
je moet het sis file wel nog ff installeren.
kan dat installeren ook via die mmc? want bluetooth kan hij alleen op het geheugen van de telefoon plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
moet je ff FExplorer eropzetten (als je dat niet al heb ;) ) of je installeert MsvDriveE zodat de berichtjes gelijk op je E: komen te staan

[ Voor 40% gewijzigd door Maite op 04-08-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
en installeren doe je door naar instrum. > beheer (of manager als je de icon pack gebruikt) en dan installeren, moet lukken :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Dat installeren is even een kwestie van uitproberen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 18:48

Rincewind

Take me in your arms tonight

StefSOFT schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:28:
[...]

Helaas waar. Ik heb 2 augustus om 00.10 (ong.) mijn bestelling geplaatst via die javascript 'truc'. Via CC betaalt en raad is wat er vanmiddag is afgegeven ? Juistum: ik heb een N-Gage QD :) Lijkt me wel een nieuw record btw, binnen 3 werkdagen het hele zaakje binnen... Nu kan ik op jacht naar een MMC kaartje voor de applics en andere zooi.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:31:
[...]

Ik vorige week woensdag, kon je hem op vrijdag nog bestellen dan?
heb je hem nog steeds niet binnen???

Ja Donderdagnacht/vrijdagochtend ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:21:
[...]

heb je hem nog steeds niet binnen???

Ja Donderdagnacht/vrijdagochtend ..
Nee, heb vandaag ook maar eens een mailtje gestuurd naar de status van mijn bestelling, nog geen reactie terug. Waarom vrees ik toch het ergste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister gebeld en ze zeiden dat het al op de post was .. :/ wel een lange postrit dan..

Heb jij ook onder rembours besteld?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:56:
Ik heb gister gebeld en ze zeiden dat het al op de post was .. :/ wel een lange postrit dan..

Heb jij ook onder rembours besteld?
Ben toch weer bang dat ik op een of andere manier weer naast de pot heb gepist, tot hoe laat bezorgt TPG eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
je kunt ze ook gewoon bellen.

twee maal optie 1 en je krijgt iemand aan de lijn. Die kunnen je het zo vertellen..:)

* endless gaat zometeen Route66 uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff nu kost hij 999,99 :D moet toch niet gekker worden met die gasten.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/ngage.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefSOFT schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:57:
[...]

Ben toch weer bang dat ik op een of andere manier weer naast de pot heb gepist, tot hoe laat bezorgt TPG eigenlijk?
Hoezo?

Heb jij ook onder rembours besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:08:
[...]

Hoezo?

Heb jij ook onder rembours besteld dan?
Ja, voor extra 5 euro;s ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook.. en ze zeiden duurt 5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:15:
ik ook.. en ze zeiden duurt 5 werkdagen.
Mmm, vreemd, vond het ook raar dat ze in die mail zeiden van: We streven erna om de bestelling na 3 werkdagen te bezorgen. Lekker makkelijk is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde eerst 2keer via Rabodirect maar snapte er niks van en derde keer maar onder rembours besteld. Heb in de mail de klantenummer etc etc .. 2 keer gebeld 2 keer zeiden ze het is onderweg.

Morgen om 12.00uur nog niet hier, bel ik nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:00:
Pff nu kost hij 999,99 :D moet toch niet gekker worden met die gasten.

[afbeelding]
Dat is om klanten tegen te werken en dus niet via die secret link de telefoon alsnog voor 49,99 te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:20:
Ik probeerde eerst 2keer via Rabodirect maar snapte er niks van en derde keer maar onder rembours besteld. Heb in de mail de klantenummer etc etc .. 2 keer gebeld 2 keer zeiden ze het is onderweg.

Morgen om 12.00uur nog niet hier, bel ik nog een keer.
Ga morgen ook maar eens bellen dan, grapje heeft nu wel lang genoeg geduurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

iemand enig idee hoelang je garantie op het toestel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:20
Ik denk 1 jaar, zoals met elke nokia.

edit:
De aanbieding is helemaal van de Online-shop gehaald.
http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRL/130.html

[ Voor 66% gewijzigd door Smirnoff op 04-08-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N-gage QD 2 weken terug besteld bij de goedkoopste winkel uit de pricewatch voro 130 euro (simlockvrij maar bleek geunlockte vodafone te zijn :S).

Ik heb er gelijk een 512 mb sandisk mmc kaartje bij besteld en een belkin bluetooth usb adapter, deze werken beide gewoon goed. Internetten gaat bijv gewoon via bluetooth (PC als accespoint instellen) maar de bijgleverde nokia software werkt gewoon niet.

Op de MMC heb ik wat games (een stuk of 20 om te testen) en route 66 geinstalleerd staan, ik heb alleen geen bluetooth gps (ervaringen welkom). Ik was ook wel benieuwd of iemand tom tom mobile 5 werkend heeft op de QD?

Prima topic en de telefoon is een aanrader voor die paar tientjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij wat screenshots van route 66. Op zich draait het aardig goed. Hij heeft zo verbinding met de bleutooth adapter (adapt).

Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_1.jpg- -Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_2.jpg - - Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_4.jpg - - Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_5.jpg - - Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_7.jpg - - Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_8.jpg - - Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_10.jpg - - Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_3d.jpg - -Afbeeldingslocatie: http://www.sylv.nl/tweakersforum/route66/route66_2d.jpg

Tis een bietje on overzichtelijk. Probeer van ut weekend er iets duidelijkers van te maken.
Tis mar da ge er een idee van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag alsnog een n-gage gekocht via ebay voor 70 euro, ben er blij mee en het werkt goed :)
Morgen ff rondkijken voor een mmc kaartje.. en hoe komen jullie aan die spelletjes ?

xcali at extremeworlds punt nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Laatst online: 20:55
Donny K. schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:44:
Ik post ook nog maar een keertje een paar oude posts uit deel 1. Aangezien er nog veel vragen komen over mmc's en andere mogelijkheden. Hopen dat hiermee al jullie vragen beantwoord zijn.

Misschien nog een leuke tip voor alle emulator fans onder ons. Neem eens een kijkje op de website van vampent. Zat leuke emulatoren te krijgen met belachelijk veel functies.

Nes, Snes, Gameboy en zelfs gameboy advance (Let op, quick en dirty beta)

www.vampent.com

[afbeelding]

Daarnaast is er nog veel meer leuks te krijgen. Wie kent de goeie ouwe Another world nog? Succesvol gepoort naar de N-Gage en gratis te downloaden (Let op, wel een japanse website)

[afbeelding] [afbeelding]

<knip>
Welke japanse website bedoel je? http://www.magicproductio...=fr&title=Another%20World , hier kost hij €6.
En hoeveel plaats moet er zijn om SysIcons geinstalleerd te krijgen?
Edit: Ik heb wat met de url van de afbeelding liggen klooien, maar ik vind de juiste pagina niet, mijn Japans is nog slechter dan mijn zeehonds.

[ Voor 12% gewijzigd door Teun_2 op 04-08-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even de navigatie getest ( route 66) bij ons in het dorp. De stem is duidelijk genoeg! krijg het idee duidelijker dan op m'n pocket pc. Verder herberekenen gaat ook vrij goed. Paar seconden duurt het. Voor in de stad prima, echter niet te hard rijden. Dan blijft ze aan het berekenen. Eerste indruk is positief. Echter is m'n 128 mb kaart nu wel gevuld met route 66. 113 mb voor de benelux.

Tom tom werkt niet op de QD. Heb hier de symbian versie. maar dat genereert alleen het afsluiten van toepassing. Als je de mmc in de qd stopt komen ook de iconen niet boven water in het menu. Dus moet je het handmatig opstarten. en dat lukt dus niet....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58
endless schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:52:
Hier nog even een makelijke link waar F-Explorer, MsvDrivE, e.d. opstaan

Mobiheaven

En met hetvolgende programma zou je mp3 bestanden als ringtone moeten kunnen gebruiken.
(Nog niet getest omdat ik geen bluetooth op mijn werk heb.)

Quodrings
Bij het opstarten van Quodrings krijg ik een error, dus ik ben bang dat het niet werkt op de N-Gage.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste