[PC] Battlefield 2 - deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:35:
[...]

jah ok als ik die paketten op de goeie plekken neer leg dan heb ik zo 20 supports in 1 ronde maar ze moeten gewoon uitzetten dan je die dingen kunt weggooien dan is het megascore probleem ook weg!

PS wie heeft de prima Strategie Guide?
Je zou natuurlijk een theorie achter de hand kunnen hebben waardoor je maar 1x per minuut ofzo een pakketje ammo kan geven. Waarom; omdat je in het echt een sniper echt geen plezier doet met 9mm kogels... en dus heet het maatwerk en kan EA verklaren dat een support-ventje 1 minuut nodig heeft voordat hij een pakketje klaar heeft of whatever.

*Iets te dubieus*

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 17:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
MAX3400 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:35:
[...]

Ja en nee... Het ene spel noemt versieX van de M4 een Carbine en versieY een Assault Rifle. Mede omdat de M4 dusdanig is verbouwd in Amerika dat ie voor allerlei verschillende doeleinden kan worden gebruikt en benoemd. Zelfde geldt trouwens voor de AK47 waar je ook een tiental echte versies van hebt en waarvan de Spetznaz-uitvoering zelfs als semi-automatisch handwapen kan worden bestempeld vanwege de grootte...

En he; je weet toch allemaal zelf wel dat als je 100 uur als SpecOp speelt en 5 uur als Medic dat je dan nooit als favoriete wapen het Medic-wapen kan hebben?? 8)7
m4a1 is een carbine. Het assault wapen is een m16, waarschijnlijk de A2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mischien een beetje of-topic maar weet iemand een goede server met alleen urban maps??

Je hoeft geen groeten onder je posts te zetten. Mensen op dit forum groeten elkaar altijd al.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik altijd de anti-tank kit.
Je hebt dan een machine pistool voor close combat, en als je een voertuig tegen komt, kan je het meteen uitschakelen met je AT wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topic report is genoeg

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

^ Dan nog; enkele pagina's terug stonden 10 NL-servers met voornamelijk urban-maps genoemd.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 03-08-2005 17:55 . Reden: typo / mod-break ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:50
Misschien moet support pas kunnen als je nog maar een bepaald aantal magazijnen hebt, en niet dat hij dat ook meteen je granaten+pistol+ andere troep bijvult.

oja, ik speel als Koffieleutje regelmatig in djmantri server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Schuey schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:27:
[...]

worden soldaten in het echt ook misselijk als ze schieten?
'nuff said
'nuff said? Dat zeg je toch als je een opmerking plaats die een bewering duidelijk weerlegt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Shotgun van de engineer, zwak gewoon.
Op grote afstand is het wapen helemaal niets, maar van dichtbij close combat is het een goed wapen. Heb al enkele malen 3 of meer vijanden op rij gedood.

[ Voor 4% gewijzigd door SPOXER op 03-08-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:00:
[...]

'nuff said? Dat zeg je toch als je een opmerking plaats die een bewering duidelijk weerlegt? :?
in mijn beleving is dat ook zo, einde discussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb zelf een filmpje gemaakt van bf2

http://bf1942.clan-beware...RE_BF2_Aces_High_Xvid.avi

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Zooooow! eindelijk een avondje tijd om BF2 te spelen :D

* Alfisti zit in de djmantri server met als nick "GTVV6TB" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Zo, kom morgen weeer terug van vakantie. En dan kan ik ook weer BF 2 spelen.. Maar heb helaas ook andere dingen weer te doen. Ik hoop dat ik weer wat tijd kan vinden om te spelen. Heb nu al zeer lang niet meer gespeeld.. Zonde.. Naja.. 10k5 is nog erg ver :(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ik ga zometeen ook ff spelen!
Zoek dekking dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Zal zo ook ff kijken op DJMantri's server.

Ik lees verder weinig over de "Battlerecorder".
Zijn er servers die dit aan hebben staan?
Lijkt me wel geinig om een battle weer eens terug te kijken vanuit verschillende hoeken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ik heb er al naar gezocht, maar ik kan er niet echt uitkomen met welke forceware drivers het spel het best is te spelen... Met de 80.40's vloog ik zo nu en dan terug naar de desktop met 4 kleuren en 640x480, ik moest rebooten om het weer normaal te krijgen.
Ik heb ook zo'n gevoel dat als ik het spel eerst warm moet worden alsvoren soepel te gaan spelen. Als ik een spel in join is het eerst 3 fps ofzo, en dit gaat langzaam omhoog in 20 seconden ongeveer. Kan ik bv. meer volt door mn geheugen jakkeren? (misschien is het probleem ook wel dat ik op 2.5-3-3-8 en 2.5-3-3-6 draai?)

Als ik het niet mag: flame niet te hard :P want het leek mij nei de moeite om hier een topic voor aan te maken :')

@Tusk: Heeeeerlijk filmpje.. ik verwacht meer van zulke praalstukken te zien :> Heb zelf oook zin om zo een speelfilm te gaan maken á la CS-Movies ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Ewald ! op 03-08-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

thx ;)

btw. die recorded servers zijn 9 van de 10 keer niet goed geconfigureerd. ik heb mijn filmpje ook gemaakt in een server waar dat wel goed stond. gewoon zelf vliegen en dan later de demo recorden met fraps

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een combat action ribbon gehaald. :*)
Ik was gewoon lekker assault aan het spelen en af en toe anti-tank, zie ik opeens in beeld dat ik een ribbon had gehaald.
Opgezocht wat het inhield, zie ik 10 kills(kill streak- no death) en 18 kills in de ronde.

Ben stiekem toch wel trots op mezelf. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:13:
Ik was gewoon lekker assault aan het spelen en af en toe anti-tank, zie ik opeens in beeld dat ik een ribbon had gehaald.
Opgezocht wat het inhield, zie ik 10 kills(kill streak- no death) en 18 kills in de ronde.

congrats! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:13:

Congrats, je hebt een ribbon die iedereen bijna heeft :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:05:
[...]

iedereen bijna of bijna iedereen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:05:
[...]

nou en, hij is er blij mee. Kun je niet ook een beetje blij voor hem zijn ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
net de staff officer ribbon gehaald. Was lekker commander aan het spelen en met > 100 punten op de eerste plek geeindigd :D na het rondje wel metteen gestopt, dus ik hoop dat ze (ribbon + gold star) morgen wel bij m'n stats erbij staan....

[ Voor 5% gewijzigd door Rac-On op 03-08-2005 22:19 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
B1gk1ller schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:48:
Mischien een beetje of-topic maar weet iemand een goede server met alleen urban maps??

Je hoeft geen groeten onder je posts te zetten. Mensen op dit forum groeten elkaar altijd al.
I3d servers... http://www.battlefield2.nl/index.php?p=play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:18:
Of dat de engineer een machine kan bouwen zodat je een vlag die door de vijand is overgenomen van afstand weer van jou kan maken :P
Of dat de engineer kan veranderen in BA Baracus en van de humvee in de workshop een tank kan bouwen door er platen op te lassen en van wat pijpen hier en daar een enorme gun bouwt.
En dat auto's alleen maar crashen door over de kop te vliegen achter een struikje.
Maarrrr.... waar is de macgyver met uber ducttape waarmee je van een regenpijp een nuke kan bouwen. Niet te vergeten de tegenstander kan vastplakken aan een muur ofzo (kan die ook niet respawnen) })

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
cybermans schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:34:
[...]

Maarrrr.... waar is de macgyver met uber ducttape waarmee je van een regenpijp een nuke kan bouwen. Niet te vergeten de tegenstander kan vastplakken aan een muur ofzo (kan die ook niet respawnen) })
als we dan toch bezig zijn wil ik Kit uit knight rider.
stap ik in mn tank, en dan rijd Kit mooi voor me uit om AT gastje K.O. te slaan met zn deur

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:18:
Of dat de engineer een machine kan bouwen zodat je een vlag die door de vijand is overgenomen van afstand weer van jou kan maken :P
Of dat de engineer kan veranderen in BA Baracus en van de humvee in de workshop een tank kan bouwen door er platen op te lassen en van wat pijpen hier en daar een enorme gun bouwt.
En dat auto's alleen maar crashen door over de kop te vliegen achter een struikje.
Nou da zijn nu nog eens interessante voorstellen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat de bollen en sigarettenkruiden weer goedkoop staan aan de laatste posts te zien 8) Ondanks de vele kleine kantjes is het gewoon een über-spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

nah net ff gespeeld op id3.nl urban 32. We werden alleen maar geownd door de USMC. Suckte echt zwaar.

Op zich wel logisch bij hen zaten een stuk of 4 van die gasten met 60.000 punten ofzo en 300+ speeluren :O
Spel is net 6 weken uit. die gasten hebben letterlijk dus iedere dag zo'n 8 uur BF2 zitten spelen.

Op zich boeit t me niet maar als in 1 team merendeel hobbyisten zitten en in het andere team een paar van dat soort squads met Teamspeak ben je echt nergens. T zou dan leuker zijn als die gasten zich wat verdelen over de teams. Dan krijg je tenminste een leuk strijd.

Echt een beetje zo'n idee van Kraijcek gaat bij de F'tjes ffkes een balletje slaan.... en zich dan heel goed voelen .....

of ben ik nu gefrustreerd... :P

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 03-08-2005 23:04 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Help!!!! schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:03:
Echt een beetje zo'n idee van Kraijcek gaat bij de F'tjes ffkes een balletje slaan.... en zich dan heel goed voelen .....

Nee hoor, ik verbaas mij ook altijd dat er nu al mensen zijn met zo veel speeluren. Die hebben blijkbaar geen werk of een (sociaal) leven. Beetje kansloos imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah net ff gespeeld op id3.nl urban 32. We werden alleen maar geownd door de USMC. Suckte echt zwaar.

Op zich wel logisch bij hen zaten een stuk of 4 van die gasten met 60.000 punten ofzo en 300+ speeluren :O
Spel is net 6 weken uit. die gasten hebben letterlijk dus iedere dag zo'n 8 uur BF2 zitten spelen.

Op zich boeit t me niet maar als in 1 team merendeel hobbyisten zitten en in het andere team een paar van dat soort squads met Teamspeak ben je echt nergens. T zou dan leuker zijn als die gasten zich wat verdelen over de teams. Dan krijg je tenminste een leuk strijd.

Laat ze ik knal ze er allemaal uit! :D daar krijg ik de kick van ...... mensen met hoog niveau neer knallen. en dat te bedenken als je lastig valt. heel erg raar gaan doen,
pff moet je is proberen hun score te verneuken :*) ehheeh nog een groter kick :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

ik weet niet waar jullie zulke lui tegenkomen ik heb dit nog nooi gehad.

ik speel meestal op EA servers en daar is he altijd wel goed uit te houden geen lamme sukkels die revive acties doen voor punten ofzow.

spele gewoon je spel en trek je weinig aan van die gasten die alleen maar zitten te ouwehoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ze hebben misschien veel uren gespeeld, maar ze zijn niet allemaal beter dan je hoor ;)
Als jij ook 400 uur ertegen aan gooide stond je ook zo hoog

(op electric na, die is wel goed :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:07:
[...]

Nee hoor, ik verbaas mij ook altijd dat er nu al mensen zijn met zo veel speeluren. Die hebben blijkbaar geen werk of een (sociaal) leven. Beetje kansloos imho.
uhm...
alle acedemici hebben al sinds de realease van BF2, tot 1 sept vakantie....
en studentenverenigingen beginnen ook pas half aug weer met activiteiten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:17
Net weer commander mode aangenomen, zit ik lekker heel de bende te commanden, sprokkel hooguit een paar puntjes bij mekaar met arty, is er weer zo'n oetlul die recht in de artyzone gaat staan en dan maar lekker meteen punishen, dag score :(. Dat kan zo lekker een uur spelen compleet verpesten he, gadver.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Zonet ff gespeelt op DJMantri's server.

Waren paar gasten bij die echt goed met de helikopters overweg konden.

Hierbij Epitome en Oemfoefoe.... _/-\o_

Teamwork goed, heb ik wel eens anders gezien.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyoonexk
  • Laatst online: 12-09 21:23

pyoonexk

Do you like Dags???

RocketKoen schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:00:
[...]

uhm...
alle acedemici hebben al sinds de realease van BF2, tot 1 sept vakantie....
en studentenverenigingen beginnen ook pas half aug weer met activiteiten
En het weer zit ook nog eens mee, het is niet echt weer om op het strand te liggen 8)
dus het gaat snel met de totale speeltijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

lol sommige Adamse pron servers zijn maf. Als commander kon ik niks uithalen, alle supply drops gingen stuk toen ze de grond raakten. Ik zag het wit van die ander ze ogen en knal me sniper gun in m leeg, gebeurt niks. De sniper badge gehaald door als commander 10 arty kills te maken :D

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik een verrader? :D
Ik heb me aangemeld bij de Fok! clan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:07:
[...]

ROFL >:)
Profiel
Bor de Wollef
Nu, zonder streepjes _
Aantal berichten: 9074
Berichten per dag: 7
[/offtopic]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
fryskmantsje schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:17:

hehe ja ging lekker,
ik ben Zx.MiC (bij gebrek aan een betere beschikbare naam die maar gekozen)
ik ben een van die mongolen die onder elk bruggetje en tussen elke 2 bomen moet vliegen.. vervelende tic is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
fryskmantsje schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:17:

M2, werd af en toe gestoord van die 2..maar vliegen kunnen ze _/-\o_
Teamwork was idd weer zoals het naar mijn mening hoort, vindt het toch heerlijk spelen als er een beetje wordt nagedacht ;)

Mijn Nick is btw; Mayor_Payne

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

Sow hey mooie server DJ.. bedankt dat we mogen spelen.

Ik ga me toch maar even een stickje aanschaffen voor het vliegen, want dat is echt machtig mooi met zn MiG jagen op zn F22 schitterend...!!!

super spel

mijn nick is arkangel_046

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Ik ga niet meer vliegen tot ik een stick heb... op zich gaat vliegen prima met een muis maar zodra ik in een dogfight terecht kom moet ik steeds mn muis op pakken om lange doordraaiers te maken, warbij ik af en toe nog wel eens aardig hard met de grond in aanraking kom als ik weer eens onder een kraan door moet vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
P5ycho schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 02:11:
Ik ga niet meer vliegen tot ik een stick heb... op zich gaat vliegen prima met een muis maar zodra ik in een dogfight terecht kom moet ik steeds mn muis op pakken om lange doordraaiers te maken, warbij ik af en toe nog wel eens aardig hard met de grond in aanraking kom als ik weer eens onder een kraan door moet vliegen.
Zet je muis sensitivity hoger voor planes bij options, hoef je niet meer je muis op te tillen!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
tried that, als ik de sensitivity omhoog gooi dan loop ik de hele tijd schroeven te maken. pithc en yaw verhoudingen aanpassen om dat te voorkomen dat pikt mijn hoofd niet ofzo, kan daar absoluut niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 05:08
Inderdaad, dat is mij namelijk ook al eens overkomen... iemand hier pissig omdat ik blijkbaar eeb kickvote had gestart, direct bij het joinen van de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mijn nick is ETzPliskin trouwens :)

Ik speel af en toe ook wel eens op Djmantri's server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zat gisten en op een i3d server en die rocken gewoon zwaar.

Alleen jammer dat admin vaak vriendjes politiek handhaven. Ik stapte bv in een chopper waarna iemand van de BBQ4U clan er c4 op plakte en mij neerhaalde omdat meneer wou vliegen ik dus kick voten krijg ik een waarschuwing van de admin dat ik dat nie mag doen omdat hij die gasten toevallig kent...

voor de rest top game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...afgelopen week had ik een dag vrij en zat ik in de stats te loeren en zag ik dat die Exp-elektric al om 8:30 online was. Dan is het gewoon werk heh... Sommigen hebben een baan en daardoor geen leven en hij heeft BF2 en daardoor geen leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:29:

Alleen jammer dat admin vaak vriendjes politiek handhaven. Ik stapte bv in een chopper waarna iemand van de BBQ4U clan er c4 op plakte en mij neerhaalde omdat meneer wou vliegen
In de ranking zag ik dat een van die lui in de top-10 is gekomen met dat gedrag... Misschien moet je ook wat meer de aso gaan uithangen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:34

BEVEL

s9.BeVeL

Kheb gister ook een beetje de beest uitgehangen op DJMantri's server
Ik had 2x goud op Karkland :D
daarna ben ik gaan rondvliegen in de choppers enzo
Niks spannends meer gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Zit op 1100+ punten (zie stats in sig), maar niets kunnen unlocken qua wapens. Zie ik iets verkeerds, moet je iets bijzonders doen? Niets in FAQ/introposs... In BFHQ in BF2 kan ik niets aanklikken waardoor er 'iets' unlocked wordt. Hellepie?!

Heeft iemand een link of info hoe je weet welke units/squads nou om een voorraadje riepen? Zie wel namen en verzoeken, maar geen oplichtend icoontje. Incidenteel bij een artilleryrequest zie ik wel 'n icoontje.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Alleen jammer dat admin vaak vriendjes politiek handhaven. Ik stapte bv in een chopper waarna iemand van de BBQ4U clan er c4 op plakte en mij neerhaalde omdat meneer wou vliegen ik dus kick voten krijg ik een waarschuwing van de admin dat ik dat nie mag doen omdat hij die gasten toevallig kent...

voor de rest top game
Ja die BBQ4U gasten zijn echt lomp. Ik heb op de DJMantri server het ook al eens aan de stok gehad met een van die gasten.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RFVR schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:18:
Zit op 1100+ punten (zie stats in sig), maar niets kunnen unlocken qua wapens. Zie ik iets verkeerds, moet je iets bijzonders doen? Niets in FAQ/introposs... In BFHQ in BF2 kan ik niets aanklikken waardoor er 'iets' unlocked wordt. Hellepie?!

Heeft iemand een link of info hoe je weet welke units/squads nou om een voorraadje riepen? Zie wel namen en verzoeken, maar geen oplichtend icoontje. Incidenteel bij een artilleryrequest zie ik wel 'n icoontje.
*zucht* als je een level omhoog gaat, krijg je bij het opnieuw aanmelden van je account een popup met de mededeling dat je lance corporal bent, en de keuze uit de te unlocken wapens... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de rest top game
jup had het zelfde. bij dat soort gasten moeten ze gewoon de stats resetten en terug naar private meuken.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 20:45
Het blijft grappig om te zien dat je gasten die je 's avonds tegenkomt hier op het forum zitten :P Zekers emt TeamSpeak is het lachuh.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisdeKloris schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:29:
Het blijft grappig om te zien dat je gasten die je 's avonds tegenkomt hier op het forum zitten :P Zekers emt TeamSpeak is het lachuh.
Jij hebt mij inderdaad een paar keer in karkand flink voor mijn smoel geschoten. :>

Was volgens mij op server #3 van i3D, Djmantri was weer is vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

voor de rest top game
Ik zat gisteravond ook op de id3: leuke servers, goed punten halen en goede teamplay op 1 moment na, echt ongelofelijk: ik rij met een slakkegangetje door een straat, gaat 1 van de team"maten" voor mn auto liggen, echt liggen! ik kon hem met geen mogelijkheid ontwijken en je raadt het al, punish. op zo'n moment moet ik me inhouden om een ban te voorkomen :X . Die NLer die op nr 1 staat was er ook, werd continue voor cheater uitgemaakt, lijkt me niet leuk als je zo betrokken bij het spel bent, maar voor de rest leuke potjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:30:
[...]

Jij hebt mij inderdaad een paar keer in karkand flink voor mijn smoel geschoten. :>

Was volgens mij op server #3 van i3D, Djmantri was weer is vol
Was leukja, ben eigenlijk alleen goed in de urban maps met de Uber plopper :P Jouw ingame naam wijkt iets af van je tweakers nick of niet?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Is er een GOT teamspeak server dan?
Want ik zit meestal op mijn eigen clan-comms te babbelen maar dat heeft weinig met taktiek en meer met schelden en humor te maken :D
ook niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisdeKloris schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:37:
[...]

Was leukja, ben eigenlijk alleen goed in de urban maps met de Uber plopper :P Jouw ingame naam wijkt iets af van je tweakers nick of niet?
euh, ja, ongeveer 1 letter :P

bij BF2 heet ik kakaroto, http://bf2s.com/player/kakaroto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:40:
[...]

euh, ja, ongeveer 1 letter :P

bij BF2 heet ik kakaroto, http://bf2s.com/player/kakaroto/
Dacht ik al. MiC heb ik ook gezien en gesproken :P tenminste als hij uit ons gebrabbel kwam :P

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer als ik hollanders tegenkom zal ik wel iets typen/schreeuwen als: Tweaker for life! en dan is kijken wat voor reactie ik terugkrijg, kunnen we leuk squadje beginnen ofzo :D

@Joris Was jij dat trouwens nou, die samen met mij als medic op het hoekje van dat pleintje in strike of karkand lag mij de hele tijd weer op te lappen, tot ik die sniper omlegde?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

PFFF die explosives badge is echt tricky om te halen...
Ik heb hem nog steeds niet.. altijd net te weinig kills..

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:13:
Volgende keer als ik hollanders tegenkom zal ik wel iets typen/schreeuwen als: Tweaker for life! en dan is kijken wat voor reactie ik terugkrijg, kunnen we leuk squadje beginnen ofzo :D

@Joris Was jij dat trouwens nou, die samen met mij als medic op het hoekje van dat pleintje in strike of karkand lag mij de hele tijd weer op te lappen, tot ik die sniper omlegde?
Zou kunnen, ik heb met meerdere kits gespeeld. Was het in dat steegje?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:50:
[...]

In de ranking zag ik dat een van die lui in de top-10 is gekomen met dat gedrag... Misschien moet je ook wat meer de aso gaan uithangen? ;)
Grote score in BF2 heeft niks met skills te maken, ok je moet wel wat doen maar als ik 24/7 zou gamen sta ik met 3 maanden ook op 1. Gelukkig kom ik af en toe nog eens buiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Jedi Geub schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:42:
[...]

Grote score in BF2 heeft niks met skills te maken, ok je moet wel wat doen maar als ik 24/7 zou gamen sta ik met 3 maanden ook op 1. Gelukkig kom ik af en toe nog eens buiten ;)
heeft _ook_ met skills te maken.. meer skills = meer punten per uur, dus meer punten per tijdseenheid tov iemand met minder skills. Die iemand kan dat weer compenseren door meer te spelen, jadiedadieda.. anyway, de mensen die zo hoog staan hebben volgens mij skills en spelen veel. Neem bijv eXp.ElekTriC, die heeft een K:D ratio van 2.5 : 1 waar veel mensen echt niet bij in de buurt komen... dat getuigt imho wel van skill, wat is die van jou bijv? (van mij iets van 0.8 : 1 :| )

[ Voor 6% gewijzigd door Rac-On op 04-08-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk kan k ook spellen, VF700 op m'n videokaart gezet en t werkte. Zijn er servers waar veel GOT'ers opzitten? (Hoor hier DJmantri's en ID3, IP-adressen?)
zo'n koeler halen is leuk hoor, maandagochtend: Cu en AlCu op voorraad, maandagmiddag: alleen AlCu op voorraad, dinsdagochtend in de winkel: allebei uitverkocht, dinsdagavond thuis: allebei op voorraad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

ikke maar 1.47 : 1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

voor de rest top game
Dan zijn daar aparte forums bij i3d waar je e.e.a. kan melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Shuriken schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:25:
[...]

Ja die BBQ4U gasten zijn echt lomp. Ik heb op de DJMantri server het ook al eens aan de stok gehad met een van die gasten.
Het zal best dat een aantal van die gasten met BBQ4U achter hun naam dit soort lompe dingen kunnen doen, maar die Rainmaker op nr. 7 heb ik gisteren eens in de gaten gehouden, maar die kan echt wel spelen. Hij weet gewoon precies waar ie moet gaan liggen met die (ik denk) PKM en de kills stapelen zich op. Map daarna zat ik met hem in de chopper maar zijn buddies waren te laat en hij zei gewoon "sorry vol" tegen ze en ging verder. Dat vind ik dan wel weer oke.
Disclaimer: Ik ken hem verder totaal niet, dit viel me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieProductions
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Gisteren ook op i3d server gespeeld, leuk nivo ten opzichte van andere lage ping servers.
In Mashtuur stonden 3 clans klaar om in de BH te klimmen (man of 15 in totaal), het is dat je teleurstelling niet kunt zien op de avatar's maar als men uit frustratie begint te schieten op teammate's zegt het wel genoeg. Heb ze maar voorzien van nieuwe kogels, verdient er nog iemand punten aan triest gedrag.

"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

voor de rest top game
Uhm lees even ons forum ;)
Die gasten die dat hebben gedaan, hebben een weekban van alle servers >:)
Mocht je het ooit tegenkomen, maak even een screenshotje en plaats het even op ons forum, ook met terugwerkende kracht delen wij dan bans uit
ArieProductions schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:24:
Gisteren ook op i3d server gespeeld, leuk nivo ten opzichte van andere lage ping servers.
In Mashtuur stonden 3 clans klaar om in de BH te klimmen (man of 15 in totaal), het is dat je teleurstelling niet kunt zien op de avatar's maar als men uit frustratie begint te schieten op teammate's zegt het wel genoeg. Heb ze maar voorzien van nieuwe kogels, verdient er nog iemand punten aan triest gedrag.
Damn viel mij ook al op.
Ik heb BTW ook één clan eraf getrapt gisteravond: zij hadden met 3 man de black hawk gepakt en lieten niemand meer erbij (niet via squad joinen (slotje) en bij repair gewoon hoog erboven blijven zweven). Behoorlijk aso als er 5 man onder staan te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

LOL

lijpo's B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

DaMorpheus schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:31:
[...]

Uhm lees even ons forum ;)
Die gasten die dat hebben gedaan, hebben een weekban van alle servers >:)
Mocht je het ooit tegenkomen, maak even een screenshotje en plaats het even op ons forum, ook met terugwerkende kracht delen wij dan bans uit

[...]

Damn viel mij ook al op.
Ik heb BTW ook één clan eraf getrapt gisteravond: zij hadden met 3 man de black hawk gepakt en lieten niemand meer erbij (niet via squad joinen (slotje) en bij repair gewoon hoog erboven blijven zweven). Behoorlijk aso als er 5 man onder staan te wachten
i3d rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
hmzz, ik geloof dat ik daar ook bij was... Idd eentje was engineer en heeft een volle shotgun leeg geschoten op de mensen in de BH en daarna nog z'n pistol getrokken.. erg lame, maar ze maakten te veel tk's en toen werd er 1 gekicked :D daarna trouwens een lekker stukje mee gevlogen, alleen kills maken met de grenade launcher van assualt vanuit een vliegende blackhawk is nog lang zo makkelijk niet (te voet maak ik echt veel kills met het ding :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
zijn er nog mensen van hier die nu spelen op de i3d servers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

MarcoZ20 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:54:
Als ze nu aan het spelen zijn dan lezen ze vast de topic niet tegelijkertijd..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ja, 2 servers helemaal vol en de 64 public gaat zo starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
DaMorpheus schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:31:

Bans met terugwerkende kracht? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Er wordt ook nog gewerkt... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

JorisdeKloris schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:05:
[...]

omg

niet de bans hebben een terugwerkende kracht...
het uitdelen van de bans vind met terugwerkende kracht plaats.
maw als iemand dus niet gekicked / gebanned werd tijdens het spel.. dan zal die alsnog (met terugwerkende kracht dus...) gebanned worden

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

JorisdeKloris schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:05:
[...]

Zoals gisteren: de namen zijn bekend van de mensen die direct een ban moeten krijgen. Zodra een admin ze op één van de server ziet krijgt die persoon een reden + ban :)
Daarvoor hoeft hij die dag niets fouts te hebben gedaan, maar zoals gisteren dus een gast die een hele Black Hawk opblies met wat C4 (van zijn eigen team dus), die krijgt wat extra tijd om de zandbak weer op te zoeken :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
BEVEL schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:16:
[...]

omg

niet de bans hebben een terugwerkende kracht...
het uitdelen van de bans vind met terugwerkende kracht plaats.
maw als iemand dus niet gekicked / gebanned werd tijdens het spel.. dan zal die alsnog (met terugwerkende kracht dus...) gebanned worden

:+
Misschien had ik ook een clowntje achter mijn tekst meoten zetten :P Was niet echt serieus bedoeld, maar bedankt voor de uitleg :)

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

damorph, we hebben met onze SSWL crew ook een 32 ranked server besteld, waarvan het contract op 2 aug zou zijn ingegaan, niet de correcte plek om dit te bespreken, maar wat kan de reden zijn dat we niets vernemen hierover!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eens lekker op DJMantri's server rondgevlogen, was helemaal niemand aanwezig maar heb nu eindelijk door hoe die heli normaal te besturen is :P
Werkt Teamspeak nou lekker? En is dat gewoon een kwestie van Teamspeak aanzetten in BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
sain onez schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:25:
damorph, we hebben met onze SSWL crew ook een 32 ranked server besteld, waarvan het contract op 2 aug zou zijn ingegaan, niet de correcte plek om dit te bespreken, maar wat kan de reden zijn dat we niets vernemen hierover!?
inderdaad niet de juiste plaats...

De juiste plaats: http://forum.i3d.nl/

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

JorisdeKloris schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:28:
[...]

inderdaad niet de juiste plaats...

De juiste plaats: http://forum.i3d.nl/
thnx ff verder puzzelen, van dat blijven 'proberen te connecten' op een server waar je buddies zitten, word je ook niet vrolijk...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

sain onez schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:25:
Dit is inderdaad geen plek om daarover te praten.
Ons forum, of gewoon even bellen of mailen :)
sain onez schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:29:
[...]

thnx ff verder puzzelen, van dat blijven 'proberen te connecten' op een server waar je buddies zitten, word je ook niet vrolijk...
Gewoon een lege server pakken, en daar met z'n allen opgaan.
Als op een server van ons 10 man zitten, is ie binnen 5 minuten helemaal vol :)

[ Voor 32% gewijzigd door Stewie! op 04-08-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
wat is het ip van die 64 server???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:17
Ik ben een stats script voor Battlefield 2 aan het maken (voor de non-ranked servers dus). Echter, door de ranked servers komen er op het moment nogal weining mensen op de server waarop ik de stats test.

Zijn er misschien mensen die zich geroepen voelen om een paar rondjes te komen spelen op deze server zodat er wat stats komen zodat ik ook weer gelukkig ben ?

het ip is: 83.149.95.84:16567

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
MarcoZ20 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:34:
wat is het ip van die 64 server???
je zou ook even terugbladeren naar het prachtige overzicht van alle servers inc ip addressen.... ik doe het wel even voor je:
DaMorpheus in "[PC] Battlefield 2 - deel XIV"
of bedoelde je die niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Rac-On op 04-08-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

DaMorpheus schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:32:
[...]

Dit is inderdaad geen plek om daarover te praten.
Ons forum, of gewoon even bellen of mailen :)

[...]

Gewoon een lege server pakken, en daar met z'n allen opgaan.
Als op een server van ons 10 man zitten, is ie binnen 5 minuten helemaal vol :)
ben nu op werk, en heb geen lege server nodig, maar me eigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik (nick Gelebanaan.nl http://www.bf2s.com/player/gelebanaan.nl/ )speel dagelijks tussen 17:00 en 23:30 op de i3d Servers 1,2,3

ik speel altijd in een team met voip ben benieuwd of er nog meer tweakers spelen met voip op de i3d servers. Merk dat er maar weinig mensen het gebruiken.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
offtopic: Het lijkt hier wel een contact advertentierubriek zo. :)
Ik, blauwe druif, zoek nog andere kleuren waar ik samen lekker mee kan knallen.

ontopic: is het nu al een keer iemand gelukt om de INGAME nick aan te passen? (Dus met behoud van je stats)
Enkele pagina's terug stelde iemand het volgende voor:
1) Pas je id aan op www.gamespyid.com
2) ga naar de "my documents" folder en zoek daar naar de folder \bf2\profiles\0001 (of 000x)
3) in die folder vind je dan een bestandje "profile.con"
4) pas deze aan met de gegevens die je hebt ingevuld op gamespyid.com en dan zou het moeten werken

Nou, ik krijg inderdaad in het inlogscherm van BF2 de nieuwe nickname te zien, maar als ik probeer in te loggen krijg ik de foutmelding: "the uniquenick provided is incorrect".
Geen idee wat ik hieraan kan doen. Iemand?

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

IloveMyHenB schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:54:
offtopic: Het lijkt hier wel een contact advertentierubriek zo. :)
Ik, blauwe druif, zoek nog andere kleuren waar ik samen lekker mee kan knallen.

ontopic: is het nu al een keer iemand gelukt om de INGAME nick aan te passen? (Dus met behoud van je stats)
Enkele pagina's terug stelde iemand het volgende voor:
1) Pas je id aan op www.gamespyid.com
2) ga naar de "my documents" folder en zoek daar naar de folder \bf2\profiles\0001 (of 000x)
3) in die folder vind je dan een bestandje "profile.con"
4) pas deze aan met de gegevens die je hebt ingevuld op gamespyid.com en dan zou het moeten werken

Nou, ik krijg inderdaad in het inlogscherm van BF2 de nieuwe nickname te zien, maar als ik probeer in te loggen krijg ik de foutmelding: "the uniquenick provided is incorrect".
Geen idee wat ik hieraan kan doen. Iemand?
Ook opnieuw retrieve gedaan..?
(ik zelf heb het nog nooit veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zijn er overigens veel mensen hier die bewust op lagere settings (geen schaduws etc.) spelen omdat je dan een veel duidelijker beeld hebt van de omgeving en dus sneller iemand afknalt?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt helemaal gek..
Hen een Barton 2800+, 1 gig geheugen en een 9800 Pro maar het loopt echt voor geen meter. :'(.
Ook niet in 800x600 alles op medium (sommige zelfs op laag).
Het hakkelt aan alle kanten, ook het geluid. De tweakguide van IGN hielp ook niet. Patch ook niet, nieuwe drivers ook niet...
Wat kan het zijn, ik word moedeloos :'(.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.