[PC] Battlefield 2 - deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022
beschuitfluiter schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:21:
[...]

heb je de taal op NL staan? ik heb dat wel en ik heb ook een NL vlag... weet t niet?
Ik heb het speel in het engels staan. Misschien is dat het wel!

THNX.

Bevel; (voor de tweede keer |:( ), dat bedoel ik niet!

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150934

Is dat vlaggetje niet je install language van BF2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Freast.nl schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:07:
Beste tweakers

Hoe verander je account gegevens? Ik kijk elke keer tegen zo'n viese amerikanse vlag aan bij mijn stats en wil em graag veranderen!

BVD
ik heb een nederlandse vlag. heb bij locatie netherlands ingevuld. misschien dat dat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

BEVEL schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:23:
[...]

Kan je niet wijzigen.
De amerikaanse flag heb je doordat je het meest met amerikanen speelt.
Als je dus meer met de chinezen of MEC gaat spelen verandert de vlag.
volgensmij bedoelt hij de amerikaanse vlag bij zijn stats

Maar weet iemand of je nou wel of niet je account gegevens kan wijzigen?
dus je in-game naam, land etc etc

[ Voor 15% gewijzigd door BEVEL op 03-08-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BEVEL schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:46:
Maar weet iemand of je nou wel of niet je account gegevens kan wijzigen?
dus je in-game naam, land etc etc
Volgens mij kan je NA registratie niets meer wijzigen.

Overigens heb ik mijn versie compleet in het Engels geinstalleerd, en is mijn vlag gewoon Nederlands. Volgens mij haalt hij die gegevens uit je ingevulde profiel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freast.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05-2022
Juggernaut schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:42:
[...]

ik heb een nederlandse vlag. heb bij locatie netherlands ingevuld. misschien dat dat het is
Heb ik ook maar het spel heb ik het engels staan (geinstalleerd).

CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 17:48
Spelen jullie nou die goeie potjes op djmantri's server? Ik zat gisteravond nl op 1 van de i3d servers en daar werd niet echt wat aan teamplay gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144428

gomaster schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:52:
Spelen jullie nou die goeie potjes op djmantri's server? Ik zat gisteravond nl op 1 van de i3d servers en daar werd niet echt wat aan teamplay gedaan...
Af en toe zijn er best goeie potjes, 70% van de tijd erger ik me helaas dood aan de slechte teamplay ja......Ik heb op vele servers gespeeld, en overal is het zo..tsja...daaom ben ik ook zo geinteresseerd in gewoon een vast groepje GoT'ers verzamelen die wel een beetje samen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

jep in het begin van de avond was het echt super met team play maar later was het waardeloos

vond die 2 teamspeak lullende duitsers wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144428 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:55:
[...]

Af en toe zijn er best goeie potjes, 70% van de tijd erger ik me helaas dood aan de slechte teamplay ja......Ik heb op vele servers gespeeld, en overal is het zo..tsja...daaom ben ik ook zo geinteresseerd in gewoon een vast groepje GoT'ers verzamelen die wel een beetje samen spelen!
lijkt me ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
Anoniem: 144428 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:55:
[...]

lijkt me ook wel wat :)
Anoniem: 150432 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:56:
[...]

jep in het begin van de avond was het echt super met team play maar later was het waardeloos

vond die 2 teamspeak lullende duitsers wel grappig
die heb ik ook gehoord ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Vlaggetje bij je stats => bij het aanmaken van een account moet je ook je nationaliteit kiezen ... aangezien je je account niet kunt wijzigen kun je enkel een nieuwe maken, maar dan nu met een nl vlag ...

Trouwens: wat een vage verklaringen worden hier allemaal gegeven ??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is het alleen niet mogelijk je naam te veranderen, zodat je gewoon GoT voor je naam kan zetten....Hmm, misschien een Irc chat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Anoniem: 144428 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:06:
Volgens mij is het alleen niet mogelijk je naam te veranderen, zodat je gewoon GoT voor je naam kan zetten....Hmm, misschien een Irc chat maken?
http://www.gamespyid.com/

daar kan je je naam veranderen.
Met je email en je wachtwoord van BF2 en dan kan je daar je daar indien nodig naam veranderen.

Let er wel op dat je vervolgens in je config van bf2 (in de 0001 etc.. map) de naam ook aanpast.
Dit is misschien handig voor de mensen die nu nog geen tag hebben of een andere naam gebruiken.

Je stats zijn gekoppeld aan je PID en niet aan je naam dus je naam veranderen is met behoud van stats.
Wel heb ik her en der gelezen dat er mensen zijn waarvan de stats beetje raar deden na het wijzigen.

[ Voor 44% gewijzigd door dCY op 03-08-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 14:42

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

me too... vanavond ben ik niet available, maar ik kom wel een keer tegen 7 uur op irc of join gewoon ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik vragen welke irc, dit zal wel algemeen bekend zijn, maar kan het niet vinden in de startpost...

Zal ik mijn naam is veranderen in GoT_Kakarot of iets soortgelijks, thanks dCY :)

edit: * Anoniem: 144428 gaat voortaan door het leven als GoT_Kakarot

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 144428 op 03-08-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 04-06 14:42

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Anoniem: 144428 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:21:
Mag ik vragen welke irc, dit zal wel algemeen bekend zijn, maar kan het niet vinden in de startpost...

Zal ik mijn naam is veranderen in GoT_Kakarot of iets soortgelijks, thanks dCY :)

edit: * Anoniem: 144428 gaat voortaan door het leven als GoT_Kakarot
irc.tweakers.net | #bf2

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Je kan het beste server 1 of 2 joinen, daar zitten altijd tweakers op + twee of drie admins van ons

Gisteren heb ik me prima vermaakt op server 1 (32, urban).
electric was daar met een volle black hawk aan het proberen vlaggen te pakken. Helaas had ik zelf een tank en heb ze dus 3x uit de lucht geschoten. Heerlijk, van de 3x dat Mashtuur achter elkaar werd gespeeld heeft de MOC 3x gewonnen omdat die black hawk maar niet lang genoeg in de lucht kon blijven >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Stewie! op 03-08-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:30:
[...]
Je kan het beste server 1 of 2 joinen, daar zitten altijd tweakers op + twee of drie admins van ons
maar misschien domme vraag hoe is de teamplay daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 150432 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:32:
[...]

maar misschien domme vraag hoe is de teamplay daar?
Als je wat bekenden ziet of een leuke squad: goed
Maar net zoals elke public server: je kan mensen niet dwingen om samen te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:33:
[...]

Als je wat bekenden ziet of een leuke squad: goed
Maar net zoals elke public server: je kan mensen niet dwingen om samen te werken
nee ok, dwingen kan niet maar ik vind( ja ik weet wat ik vind moet ik naar de politie brengen)
maar ik vind als je in een team joint doe dat dan niet voor die extra spwan plaats maar doe dan ook wat desnoods alleen melden dat je vijanden hebt gezien ik roep maar iets. en als je teamleader bent geef dan wel orders en ga niet als een lonewolf daar door het veld trekken dat heeft geen zin de commander heeft daar ook niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Hebben jullie ook dat je soms OPZETTELIJK door het spel lijkt te missen met de sniper rifle?
Het lijkt wel hoe groter de afstand hoe groter de kans is dat je mist.

Dan LIG ik op de grond, het mannetje waar ik dan op richt is midden in mijn scope, en maakt geen beweging. *BENG* ! en mis. en niet 1 keer maar heel vaak. op kortere afstand lijkt het steeds minder voor te komen.
Noem me scheef, maar ik weet dat ik dat niet ben.
Om even een vergelijking te maken met desert combat, daar was het WEL goed geregeld, en raakte ik gewoon.

Het komt gewoon heel vaak voor dat ik denk...."dat kan niet....dat zou raak moeten zijn". en als personen bewegen ok, dan heb je met latency te maken en is de boel niet zuiver. maar als iemand stil staat....komop zeg..

Er lijkt wel een soort "random" afwijking in BF2 te zitten die uiteraard meer naar voren komt op grote afstanden. ik vind het zelf hoogst irritant en hoor graag of anderen dit ook ervaren....

Ik heb het ook een aantal malen uitgetest met een vriend van me, op een grote afstand schiet je dus gewoon vaker mis terwijl je crosshair exact op de vijand point.
Het moet toch gewoon zo kunnen zijn dat als je prone ligt met een sniper dat je zeer precies schiet?

afijn.... uw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 08:57
[...]
Heerlijk, van de 3x dat Mashtuur achter elkaar werd gespeeld heeft de MOC 3x gewonnen omdat die black hawk maar niet lang genoeg in de lucht kon blijven >:)
Zo zie je maar dat het met het overwicht van de amerikaanse chopper brigade best meevalt in die map. Als je als MEC gaat zitten huilen in een hoekje iedere keer dat die chopper langskomt verlies je inderdaad, maar als je zoals jij even wat verzet biedt dan is de lol voor de chopper hoeren er snel af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anoniem: 135756 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:43:
Hebben jullie ook dat je soms OPZETTELIJK door het spel lijkt te missen met de sniper rifle?

Dan LIG ik op de grond, het mannetje waar ik dan op richt is midden in mijn scope, en maakt geen beweging. *BENG* ! en mis. en niet 1 keer maar heel vaak. op kortere afstand lijkt het steeds minder voor te komen.
Om even een vergelijking te maken met desert combat, daar was het WEL goed geregeld, en raakte ik gewoon.

Het komt gewoon heel vaak voor dat ik denk...."dat kan niet....dat zou raak moeten zijn". en als personen bewegen ok, dan heb je met latency te maken en is de boel niet zuiver. maar als iemand stil staat....komop zeg..

Er lijkt wel een soort "random" afwijking in BF2 te zitten die uiteraard meer naar voren komt op grote afstanden. ik vind het zelf hoogst irritant en hoor graag of anderen dit ook ervaren....

Ik heb het ook een aantal malen uitgetest met een vriend van me, op een grote afstand schiet je dus gewoon vaker mis terwijl je crosshair exact op de vijand point.
Het moet toch gewoon zo kunnen zijn dat als je prone ligt met een sniper dat je zeer precies schiet?

afijn.... uw reactie.
Het is heel belangrijk dat je het hoofd raakt. Anders is je tegenstander bijna nooit in 1x dood. Het is idd wel gaar geregeld. Met bijna alle spellen die ik gespeeld heb (waar ik in een clan altijd sniper was) miste ik niet vaak, terwijl het bij BF2 geluk is als je iemand raakt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 21:40

afijn.... uw reactie.
constant.
Maar dit is met alle wapens. Ga maar eens tegenover een muurtje staan. Schiet op full auto een mag leeg. Vergelijk dan de hits met de loop.. klopt geen HOL van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ozxobez schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:46:
[...]

Het is heel belangrijk dat je het hoofd raakt. Anders is je tegenstander bijna nooit in 1x dood. Het is idd wel gaar geregeld. Met bijna alle spellen die ik gespeeld heb (waar ik in een clan altijd sniper was) miste ik niet vaak, terwijl het bij BF2 geluk is als je iemand raakt :r
En als je iemand van grote afstand neer wilt schieten moet je hoger mikken (zie de horizontale streepjes in je vizier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Schuey schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

constant.
Maar dit is met alle wapens. Ga maar eens tegenover een muurtje staan. Schiet op full auto een mag leeg. Vergelijk dan de hits met de loop.. klopt geen HOL van :(
Probeer het eens in het echt. Pak je die big ass gun van die supply gast en schiet je in één keer je magazijn leeg. Ik vraag me af of jij dan nog op dezelfde plek uberhaupt staat, ik denk eerder ergens op de grond 20 meter achter je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 21:34
En inderdaad, je moet die wapens gewoon leren kennen. In het begin miste ik alles op middel grote afstand met unlocked medic gun, nu raak ik alles, zelfs rennende ventjes. Gewoon goed timen en heel veel spelen. Ook met sniper begint het nu te lukken (maar dat doe ik alleen singleplayer.)

Vooral dat sniper ding van de Amerikanen vind ik lekker schieten.

[ Voor 4% gewijzigd door T-mo-T op 03-08-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:52:
[...]

Probeer het eens in het echt. Pak je die big ass gun van die supply gast en schiet je in één keer je magazijn leeg. Ik vraag me af of jij dan nog op dezelfde plek uberhaupt staat, ik denk eerder ergens op de grond 20 meter achter je :P
je mist totaal het punt hier :)
als je dus op dat muurtje schiet op full auto, ff geen moeite doen om van de terugslag af te zijn, dan kruipt de top van je loop omhoog door de terugslag, logisch. Maar wat zie je dan, de er zelfs kogels de muur raken veel lager dan de monding van de loop!
dus als dit je loop is / komen sommige kogels hier .

kan dus nooit en te nimmer.

En nee in het echt moet je geen full auto je mags leegvlammen, dan is enkel de eerste kogel raak, wordt niet voor niks altijd op semi geschoten als men gericht moet schieten ;) Bij de support gast is het anders, m249 is een support weapon voor oa dekkingsvuur, gericht schieten is daar geen vereiste. Zit volgens mij geeneens semi auto op :)

moraal hiervan is dat je ziet hoe gaar de baan van de kogels berekent wordt ;) Iets staat me bij van een soort 'cone' model oid, mss iemand die daar wat van af weet zijn licht erop kan laten schijnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 03-08-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Net echt hè? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Dat is weer wat nieuws in spelletjes-geschiedenis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is ook nog zoiets als accuracy van de wapens....Zelfs de meest geavanceerde sniper rifle zal na de kilometer niet alles raak schieten. In Battlefield 2 is dit inderdaad wat overdreven....maar denk je maar is in wat er zou gebeuren als het wel zo zou zijn. Op iedere map zit wel een supergoeie snipe plek. Het zou als gewone infanterist bijna onmogelijk zijn om de map over te wandlen zonder continu om je heen te kijken. Wat mij betreft mag sniper iets beter worden, maar niet veel, want het is al snel overpowered!

Met de LA-85 heb ik precies hetzelfde. Het ding is in het echt tot 200 meter erg nauwkeurig, en in het spel is ie dan al zo scheef als wat, liggend, en gezoomd. Ook op volautomatisch van dichtbij verspreid ie de kogels over een vlak van 5 bij 5 meter, op 10 meter afstand..dit is echt niet realistisch..

Edit: Er is natuurlijk ook nog zoiets als wind, wat je bij BF2 erg lastig kunt simuleren, maar dit is een manier

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 144428 op 03-08-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
@Schuey
En zelfs teamsupport wapens als de M249 "SAW", FN "Minimi", HK21/23 en FN MAG zijn a)ineffectief en b) nagenoeg onhandelbaar als je de volledige ammo case in een keer leegschiet. Vuurstoten geven van ca. 3-5sec. is wat je wilt. Probeer "sodemieterop" uit te spreken van het moment dat je trekker overhaalt tot het stoppen met vuren en dan weet je wat ong. een effectieve vuurstoot is. Overigens kan je IRL bijna semi-auto met dit soort wapens vuren, kwestie van oefenen.

[ Voor 6% gewijzigd door b-gone op 03-08-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:49:
[...]

constant.
Ja, maar daar kan ik dan nog inkomen ivm recoil. dat was in bijvoorbeeld desert combat ook al zo.
ik bedoel gewoon een enkel schot uit een sniper....heeft gewoon een random afwijking.
en het lijkt ook wel random te zijn of er een afwijking is ja of nee...soms niet namelijk en is het WEL precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:50:
[...]

En als je iemand van grote afstand neer wilt schieten moet je hoger mikken (zie de horizontale streepjes in je vizier)
haha krijgen we weer het "bulletdrop" verhaal. die is er dus niet.

EN mensen...ik heb het NIET over recoil. dat is prima. anders zou je dik ownen met de SAW.
Misschien beschrijf ik het het best als ik zeg dat de precisie (duidelijkst met sniper) niet CONSISTENT is.

BF2 heeft geen wind, zwaartkracht etc wat je moet compenseren, maar wel een rare "random" afwijking. en dat is niet tof, want dat kan je niet compenseren. je moet gewoon maar accepteren dat het "soms" mis is terwijl je duidelijk raak zat. als je nog begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Anoniem: 135756 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:22:
[...]

EN mensen...ik heb het NIET over recoil. dat is prima. anders zou je dik ownen met de SAW.
Misschien beschrijf ik het het best als ik zeg dat de precisie (duidelijkst met sniper) niet CONSISTENT is.

BF2 heeft geen wind, zwaartkracht etc wat je moet compenseren, maar wel een rare "random" afwijking. en dat is niet tof, want dat kan je niet compenseren. je moet gewoon maar accepteren dat het "soms" mis is terwijl je duidelijk raak zat. als je nog begrijpt wat ik bedoel.
Gelukkig maar! Het is niet voor niks dat ze bij Counterstike de AWP op de meeste servers standaard uit staat. In BF2 zou een awp (met de nauwkeurigheid en schade van CS) nog erger zijn. Het zou voor veel mensen reden zijn om geen BF2 meer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
[...]
En dit vind ik ook weer het sterke aan BF2. Dit betekent dat als je enigszins ervaren bent nog steeds zoiemand als Exp-Electric kan raken en dat hij jou kan missen (ook al staat ie op nr 1 van de internationale ranglijsten). In het echt zijn er zoveel factoren waardoor je een schot kan missen. Ik denk dat ze bij BF2 een random "X" Factor hebben toegevoegd ;) die al deze factoren simuleert. (Ik denk dan aan windvlagen, paniek bij de soldaat, etc. etc.)

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Vaag, heb gisteren >1000 punten maar nog geen promotie, ook niet op de bf2stats.
Was bij 500 ook al zo, kreeg de drie inlogacties daarna te horen dat ik promoted was?!

In FAQ en eerdere posts ben ik nog niet tegengekomen hoe je die teamspeak-audio uit krijgt?
Wordt echt gek van het puberale gef*** en h*ll en sh*t...

Sniperen: bij USA is het soms te doen, bij de andere legers echt een drama. Stond gisteren op die hoge kraan, schoot 15 keer op een doel rechtonder de kraan (mannetje bleef liggen en rondkijken, haha) en kreeg 'm niet dood. Hoger richten, lager, precies erop, niet te doen. Mannetje gaat klimmen in de kraan, en ondanks de ijzeren balken ertussen tot 2x toe in 1 schot weg?!

Irri is ook dat de artillery en radar van beide teams geen andere kleur hebben op de kaart. Ik lekker C4'en, hoppetee, team damage :( Repairen levert in tegenstelling tot de bekende strategy guide gewoon repair punten op. Belachelijk is dat de gemiddelde commander dat zelf niet fikst met supply droppings...

Het incorrect wisselen van teamkleur bij teammates ben ik niet meer tegengekomen gelukkig, al blijft het vervelend dat je soms te laat ziet dat een object bij jouw kleur hoort... Wat ik curieus vind, het reguliere (niet het 'direct spelen' icoon) icoon aanklikken, levert soms een automatische connect met een willekeurige server op -al dan niet ranked ondanks mijn filtersetting- en een andere keer het reguliere scherm met servers/bfhq enzovoorts.

[ Voor 19% gewijzigd door tweaktubbie op 03-08-2005 13:44 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RFVR schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:41:

In FAQ en eerdere posts ben ik nog niet tegengekomen hoe je die teamspeak-audio uit krijgt?
Wordt echt gek van het puberale gef*** en h*ll en sh*t...
Vaag, ik kom vrijwel nooit servers tegen waar het teamspeak gebeuren ook echt gebruikt word. Zit je op ranked servers? Je kunt iedereen muten in ieder geval.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Irri is ook dat de artillery en radar van beide teams geen andere kleur hebben op de kaart. Ik lekker C4'en, hoppetee, team damage :( Repairen levert in tegenstelling tot de bekende strategy guide gewoon repair punten op. Belachelijk is dat de gemiddelde commander dat zelf niet fikst met supply droppings...
Daarvoor staat er zo'n leuk vlaggetje op, en je kan toch zeker wel onthouden waar jouw team begonnen is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Je kunt iedereen muten in ieder geval.
Hoe, en is dat per server in te stellen of voor altijd?
Daarvoor staat er zo'n leuk vlaggetje op, en je kan toch zeker wel onthouden waar jouw team begonnen is? :P
Op de radar wel maar niet bij de artillery die soms heel ver weg staat, en had gisteren map zonder vaste basis voor beide partijen (wist niet dat dat er was uberhaupt!)

[ Voor 61% gewijzigd door tweaktubbie op 03-08-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:15

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

toch maar eens de demo downloaden om wat van de sfeer te proeven.

kvon BF1 in het begin wel ok... toen je zeg maar als soldaat nog wat kon uithalen, de latere versie's waren ok als je tanks en vliegtuigen leuk vindt (en er mee kunt omgaan). ik vond dat het fps gehalt vrijwel nihil was, toen ben ik er eigenlijk mee gekapt.

BF vietnam vond ik dan wel weer leuk... zat weer veel fps actie in.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RFVR schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:45:
[...]

Hoe, en is dat per server in te stellen of voor altijd?
Per player en voor hoe: lees de manual of kijk even bij "Manage" ingame.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Bor de Wollef schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:44:
[...]
Vaag, ik kom vrijwel nooit servers tegen waar het teamspeak gebeuren ook echt gebruikt word. Zit je op ranked servers? Je kunt iedereen muten in ieder geval.
...of van squad wisselen of als lone wolf gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
[...]

Gisteren heb ik me prima vermaakt op server 1 (32, urban).
electric was daar met een volle black hawk aan het proberen vlaggen te pakken. Helaas had ik zelf een tank en heb ze dus 3x uit de lucht geschoten. Heerlijk, van de 3x dat Mashtuur achter elkaar werd gespeeld heeft de MOC 3x gewonnen omdat die black hawk maar niet lang genoeg in de lucht kon blijven >:)
Ok ik zat dan ook op die 16p server.

Vanaaf ben ik er ook niet, maar ik wil best wel eens met een got potje mee doen al zal ik dan wel dik geownd worden denk ik :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oakley schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:26:
[...]

Gelukkig maar! Het is niet voor niks dat ze bij Counterstike de AWP op de meeste servers standaard uit staat. In BF2 zou een awp (met de nauwkeurigheid en schade van CS) nog erger zijn. Het zou voor veel mensen reden zijn om geen BF2 meer te spelen.
Niet met counterstrike te vergelijken.
Het spel wat nog het beste te vergelijken is met BF2 is Desert Combat.
Daat had je de M85 (en die is WEL mooi in tegenstelling tot die M95 :r ), maar zeg maar een AWP uit counterstrike, want dood was je als je geraakt was door dat ding. maar ownen??? echt niet. bij lange na niet. counterstrike is gewoon geen BF2, daar heb je geen tanks en jeeps met .50 cals erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Ik vind die M95 ook zuigen, met dat ding kan je nog geen headshot schieten op 200m. Laatste tijd pak ik ook vaker de SVD of de M24, met die m24 kan je iig wel normaal headshots schieten op 200m.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
b-gone schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:15:
@Schuey
En zelfs teamsupport wapens als de M249 "SAW", FN "Minimi", HK21/23 en FN MAG zijn a)ineffectief en b) nagenoeg onhandelbaar als je de volledige ammo case in een keer leegschiet. Vuurstoten geven van ca. 3-5sec. is wat je wilt. Probeer "sodemieterop" uit te spreken van het moment dat je trekker overhaalt tot het stoppen met vuren en dan weet je wat ong. een effectieve vuurstoot is. Overigens kan je IRL bijna semi-auto met dit soort wapens vuren, kwestie van oefenen.
weet ik, alleen dat is het punt hier helemaal niet :P
[...]

jaaaaaaaaaaaaaaaaa iemand die me begrijpt :D _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Schuey op 03-08-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Chaoss schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:48:
toch maar eens de demo downloaden om wat van de sfeer te proeven.

kvon BF1 in het begin wel ok... toen je zeg maar als soldaat nog wat kon uithalen, de latere versie's waren ok als je tanks en vliegtuigen leuk vindt (en er mee kunt omgaan). ik vond dat het fps gehalt vrijwel nihil was, toen ben ik er eigenlijk mee gekapt.

BF vietnam vond ik dan wel weer leuk... zat weer veel fps actie in.
Gewoon doen, zoals je hier kunt lezen zijn er veel positieve geluiden (en de meesten posten geen positieve geluiden... klachten en problemen des te meer).

Wat ik je wel mee wil geven; zorg voor een fatsoenlijke videokaart.
Ik heb gisteren de Asus V9999 (6800GE) gekocht omdat mijn 'oude' FX5900XT toch niet echt lekker mee kon komen (maar nu ben ik ook een zeikerd en wil zoveel mogelijk details :P).

Wel direct het eerste rondje met deze kaart ruim boven de 100 punten gescoord (referentie: dit was dus ook de 1e keer dat ik uberhaupt boven de 100 punten uitkwam :P).

Heb de details van Terrain, Effects en Geometry op 'high' staan en de rest op 'medium' (AA=off).
Zicht 100%.

Je merkt wel dat ie af en toe een texture moet laden (hikje van een nanoseconde oid en volgens mij hebben alle videokaarten dat en twijfel ik zelfs nog of dat wel de graka is en niet de verbinding (TweakDSL Ultra))... maar daarna gaat ie ook echt als de brandweer :) Schitterend om te zien dat EA erg veel details in het spel heeft verwerkt. Ik vind het spel nu zelfs nog leuker dan ervoor :)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

hahahaha

Afbeeldingslocatie: http://www.worldtournament.net/bfcomic/comics/31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
toch wel leuk om te zien hoeveel strips en sites de frustraties van BF2 1 maand na release al gemaakt zijn ;) deze was ook weer soooo true :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

al blijft het vervelend dat je soms te laat ziet dat een object bij jouw kleur hoort..
Jep. Daar heb ik ook al meerdere keren last van gehad. Komt er iemand de hoek omrennen zonder tag boven zijn naam. In geval van twijdel > schieten. En hopla, een teamgenoot een beetje minder gezond gemaakt.

Wat te doen? Niet schieten in de hoop dat het een teammaat is? Of zien jullie aan de kleding snel genoeg of het een goeie of slechte is?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Op short range zie ik aan de kleding aan welke kant ze zitten, op long range is het wat lastiger maar dan kan je aan de kleur van het pak wel zien wie waar bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
RobzQ schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:49:
[...]
Jep. Daar heb ik ook al meerdere keren last van gehad. Komt er iemand de hoek omrennen zonder tag boven zijn naam. In geval van twijdel > schieten. En hopla, een teamgenoot een beetje minder gezond gemaakt.

Wat te doen? Niet schieten in de hoop dat het een teammaat is? Of zien jullie aan de kleding snel genoeg of het een goeie of slechte is?
beetje realisme mag toch wel?? In ieder geval heb ik meestal (tenzij in voertuig) mijn minimap volledig ingezoomed en ik kijk er automatisch op zonder er bij na te denken. Scheelt een boel teamkills. Daarnaast in geval van twijfel niet schieten (teamkill = -4, dat boeit me meer dan een keertje doodgaan).

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 22:05

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

RobzQ schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:49:
[...]

Eerst kijk ik op de map/radar of het dichbevolkt is waar ik loop. Zo ja, dan wacht ik altijd ff tot dat zijn kleren goed kan zien, en dan jas ik er wat kogels in :P . Zo nee, dan hup gelijk erop knallen.

Wat ook leuk is die tonnen opblazen die bij vlagen liggen, de vijanden blijven gewoon liggen omdat ze toch niet geraakt worden ( :P ), maar na drie kogels vliegt de ton(en) de lucht in en die doen ook wel een hoop damage.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
waarom gebeurd het heel vaak dat ik dood ga en de tekst zie van "you will respawn in 0" maar dan respawn ik niet. Kan ook niet met rechts klikken om een punt aan te geven. Dit kan met gemak minuten duren. Zonet zowat een hele ronde. Stond ik verdomme eindelijk een keer een beetje bovenaan kan ik dus niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juggernaut schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:26:
waarom gebeurd het heel vaak dat ik dood ga en de tekst zie van "you will respawn in 0" maar dan respawn ik niet. Kan ook niet met rechts klikken om een punt aan te geven. Dit kan met gemak minuten duren. Zonet zowat een hele ronde. Stond ik verdomme eindelijk een keer een beetje bovenaan kan ik dus niet meer spelen.
Moet je even op enter rammen, dan ga je weer in de gewone mode. Als je je spawnpunt niet kan instellen, dan zit je in de tactical mode (capslock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 02-06 19:44
Basti504 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:01:
[...]
Wat ook leuk is die tonnen opblazen die bij vlagen liggen, de vijanden blijven gewoon liggen omdat ze toch niet geraakt worden ( :P ), maar na drie kogels vliegt de ton(en) de lucht in en die doen ook wel een hoop damage.
hehe dat werkt goed op de map shariqi pensula bij de middelste vlag. meeste mensen gaan dan ergens in een hoekje waar je ze niet goed kan zien de vlag cappen, alleen vlak ernaast staat ook zon ton. paar schoten erop en iedereen die de vlag probeert te cappen is dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Even een compleet andere vraag wat nog onbeantwoord blijft (voor mij althans):

Zijn er mensen die BF2 aan de praat hebben gekregen onder Windows Vista Beta 1? Bij mij lukt dit niet in ieder geval (het spel start en crashed vrijwel meteen terug naar de desktop). Ik krijg de indruk dat de mensen met een ATI kaart problemen hiermee hebben en niet met een nvidia kaart.

Iemand enig idee/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Ik herken hier mezelf wel in :)

Ik ben in singleplayer druk aan het oefenen om het vliegen met een heli onder de knie te krijgen. Helaas lukt het me meer om em ondersteboven tegen een berg te parkeren dan dat ik een succesvol rondje kan rondvliegen.
Wat is het beste aan te raden. Met muis of toetsenbord vliegen? En moet ik de sens hoog of juist laag zetten?
Alle tips zijn welkom, zodat ik binnenkort jullie met succes kan rond vliegen 8)

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juggernaut schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:26:
klopt is bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Anoniem: 83846 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:30:
Even een compleet andere vraag wat nog onbeantwoord blijft (voor mij althans):

Zijn er mensen die BF2 aan de praat hebben gekregen onder Windows Vista Beta 1? Bij mij lukt dit niet in ieder geval (het spel start en crashed vrijwel meteen terug naar de desktop). Ik krijg de indruk dat de mensen met een ATI kaart problemen hiermee hebben en niet met een nvidia kaart.

Iemand enig idee/tips?
Kwestie van een kaartenhuis? Men neme een BETA versie van een nieuwe nog nauwelijks met vreemde hardware geteste versie van Microsoft Windows (thrillseekers!) en vervolgens gaan we de nauwelijks gebugfixte dikwijls onstabiele Battlefield 2 installeren en opstarten. En daarna naar het tweakers-forum om aan gelijkgestemden te vragen of ze ook zo lekker kunnen gamen met die combi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 02-06 19:44
Noener schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:33:
[...]

Ik ben in singleplayer druk aan het oefenen om het vliegen met een heli onder de knie te krijgen. Helaas lukt het me meer om em ondersteboven tegen een berg te parkeren dan dat ik een succesvol rondje kan rondvliegen.
Wat is het beste aan te raden. Met muis of toetsenbord vliegen? En moet ik de sens hoog of juist laag zetten?
Alle tips zijn welkom, zodat ik binnenkort jullie met succes kan rond vliegen 8)
ik vlieg het liefst met alleen het toetsenbord, maar meeste mensen denken hier anders over geloofk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Noener schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:33:
[...]

Wat dacht je van Joystick? en het liefst eentje met 3 assen, zodat je ook zijwaarts kan bewegen...
Heb speciaal voor BF2 de Logitech Wingman Force 3D gekocht, werkt perfect, gashendel is ZO NUTTIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 19:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

nixs niet, vaak is dan je respawnpoint weg, en moet je ff op enter rammen en een nieuwe kiezen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Bah ik heb echt een hekel aan die statshoeren die denken alles beter te kunnen. En maar zeuren... Heb ik eindelijk eens een chopper (blackhawk) online tot me beschikking en doe ik me uiterste best om vlaggen te verdedigen / over te nemen (en dat ging best goed), blijft er maar 1 zeuren met z'n mooie capslock "LET ME FLY, I FLY BETTER!!". Nou ik hou dat ding toch wel aardig lang in de lucht, af en toe even terug vliegen, repairen, nog iemand oppikken etc. Ik vind dat zo sneu he, gun iemand anders ook eens wat, die gast had elke keer die chopper. Ik doe ook maar me best, ik wil gewoon fun hebben en niet constant te voet spelen. Nou dan gaat het een keer fout, jammer dan, chopper komt wel weer terug.

En van die artillerie wordt ik ook gestoord, ben je net weer levend, boem.. weg. Heb je 20km gelopen.. boem.. weg. Ben je net 5x neergeschoten en betergemaakt.. boem.. weg. Lig je eindelijk eens goed op een gebouw, je raad het al.. boem.. weg. Doe dan sommige maps zonder ofzo :(

Verder is het een goed spel hoor ;) Maar dit moest ik even kwijt.

Vliegen met een chopper moet je echt met een Joystick doen, na wat oefenen parkeer ik die choppers nu overal en kan boven een vlag bijven hangen etc. Vooral een gashendel is erg fijn :) Ik gebruik me oude vertrouwde MS Sidewinder FF pro.

[ Voor 12% gewijzigd door Blue2k op 03-08-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
Blue...
daarom val je de nmy main vlag aan en blaas je de arti-sat en UAV op :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 03-06 21:34
Met een joystick vind ik het bij heli's juist moeilijk om de stationair te vinden, zodat ik stil hang. Met muis en tobo is het gewoon als je geen w of s duwt blijft hij nagenoeg stil hangen. Dat vind ik dus een nadeel van de joystick. En ik heb meer controle met de muis, dus voor helis blijf ik gewoon de muis gebruiken. Vliegen in een plane doe ik al helemaal nooit meer, daar ben ik maar vanaf gestapt, ik ben echt zo iemand die te veel risico neemt, dat heb ik trouwens ook in battles, ik wil te graag, dus loop ik maar recht het vuurgevecht in ipv van een afstandje toekijken en mensen neerknallen. Ik moet er gewoon tussen staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
RocketKoen schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:43:
Blue...
Ik wil gewoon schieten soms, en niet 10km lopen om speciaal een gebouwtje op te blazen. Plus dat de kans dat je bij die vlag komt, je die vlag aan jouw kant houdt, en er voor zorgt dat er niks gerepaired wordt bijna 0 is. Vooral met een team dat niet meewerkt aan dat speciale doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:50
tip voor mensen die een joystick zoeken: Saitek joysticks zijn ubercheap op ebay vanuit duitsland. zojuist een saitek cyborg evo wireless voor €28 plus shipping gekocht tegen +/- €70 hier in NL...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 20:27

Dark Angel

Corvette LS Power

Zou iemand mij kunnen vertellen welke wapens onder de catogorie carbine vallen.
Dit zie ik steeds terug komen op stat pagina's maar kan er niet achter komen welke wapens dat nu zijn. want Carbine en Assault Rifle lijk volgens mij wel op elkaar

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Heb ik ook last van :*)
Maar gelukkig maak ik meer gasten af dan dat ik dood ga
tjek me stats http://www.bf2s.com/player/s9.bevel/ _/-\o_
nog effe en dan ga ik die Assault rifle unlocken
hehehe
ben ook een stats hoertje hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Misschien is het al een keer gevraagd, maar ik kan er met de search niets over vinden:

Ik zie tegenstanders vaak een soort zijwaartse rol maken zodra ik met ze in een man tegen man gevecht kom. Is hier een handigheidje voor ofzo? Ik kan alleen maar gewoon gaan liggen, maar een halve koprol :?

[ Voor 3% gewijzigd door Kuip op 03-08-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Kuip schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:55:
Misschien is het al een keer gevraagd, maar ik kan er met de search niets over vinden:

Ik zie tegenstanders vaak een soort zijwaartse rol maken zodra ik met ze in een man tegen man gevecht kom. Is hier een handigheidje voor ofzo? Ik kan alleen maar gewoon gaan liggen, maar een halve koprol :?
Is alleen een animatie geen aktie die je zelf kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 20-05 21:13
RocketKoen schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:43:
Blue...
Allemaal leuk en aardig, maar die commander heeft nog eerder een supply box er naast staan, dan dat jij die dingen kan opblazen.

Resultaat je loopt alleen maar rond, om alles op te blazen, enigste voordeel is dat de andere teams weinig tot geen supplies krijgen.
mooiste zou zijn als je dat ding alleen maar met die sleutel zou kunnen repareren.

[ Voor 9% gewijzigd door harryvos op 03-08-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Nah
Je doet wel degelijk schade door shit op te blazen
en die supplydrop kun je ook gebruiken om meer c4 te krijgen en andere dingen op te blazen.
Een verstandige commander mikt niet zomaar een krattje naast een verrote Arty-kannon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
BEVEL schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:01:
Nah
Je doet wel degelijk schade door shit op te blazen
en die supplydrop kun je ook gebruiken om meer c4 te krijgen en andere dingen op te blazen.
Een verstandige commander mikt niet zomaar een krattje naast een verrote Arty-kannon
en wat krijg je dan een kat en muis spelletje, je ziet het zo vaak gebeuren, je blaas wat op hoppa supplies er naast, en zo blijf je bezig.

ik zou er geen traan om laten als ze die atillery er uit zouden halen. maar das mijn bescheiden mening.
Of als er atillery ergens op een locatie is dat je niet kan respawnen op die locatie totdat het weg is.
zou al een hoop irritatie weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Schuey schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:55:
[...]

je mist totaal het punt hier :)
als je dus op dat muurtje schiet op full auto, ff geen moeite doen om van de terugslag af te zijn, dan kruipt de top van je loop omhoog door de terugslag, logisch. Maar wat zie je dan, de er zelfs kogels de muur raken veel lager dan de monding van de loop!
dus als dit je loop is / komen sommige kogels hier .

kan dus nooit en te nimmer.

En nee in het echt moet je geen full auto je mags leegvlammen, dan is enkel de eerste kogel raak, wordt niet voor niks altijd op semi geschoten als men gericht moet schieten ;) Bij de support gast is het anders, m249 is een support weapon voor oa dekkingsvuur, gericht schieten is daar geen vereiste. Zit volgens mij geeneens semi auto op :)

moraal hiervan is dat je ziet hoe gaar de baan van de kogels berekent wordt ;) Iets staat me bij van een soort 'cone' model oid, mss iemand die daar wat van af weet zijn licht erop kan laten schijnen.
Nofi maar dat is dus gewoon by design.
Als je schiet, zie je dan het beeld op je scherm alle kanten opflikkeren. Nee, dat blijft stabiel.
Zoals je weet is het midden van je scherm de plek waarom je aimt. Het wordt toch totaal onspeelbaar als je beeld evenveel zou bewegen als de loop van je gun? 8)7 Damn dan wordt je misselijk. Dus wat doen ze: je gun trilt alle kanten op, je beeld blijft mooi stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
Ik vlieg de heli ook gewoon met mn keys....en dat gaat best goed. Alleen achteruit vliegen vind ik lastig...soms kom ik te hard aanvliegen en dan wil ik ff wat terug zeg maar. Maar goed, verder crash ik eigenlijk nooit....heb wel een joystick ergens in de kast maar gebruik hem echt never...ook niet mee opgegroeid ofzo verder...ik doe dus puur alleen keys als ik vlieg en als ik schutter ben natuurlijk wel muis.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

harryvos schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:07:
[...]

en wat krijg je dan een kat en muis spelletje, je ziet het zo vaak gebeuren, je blaas wat op hoppa supplies er naast, en zo blijf je bezig.

ik zou er geen traan om laten als ze die atillery er uit zouden halen. maar das mijn bescheiden mening.
Of als er atillery ergens op een locatie is dat je niet kan respawnen op die locatie totdat het weg is.
zou al een hoop irritatie weghalen.
pff zo kan je wel door bijven gaan he
schaf alle tanks en heli's ook af

ohja.. geef iedereen een waterpistool

Bedoeling van een spec-ops is dat ie de achter de linies de vijandige commander-assets uitschakeld.
En jij wil heel het spec-ops verhaal onmogelijk maken door die dingen op een onmogelijke plek te gaan plaatsen??? 8)7

Ik hou bijv. niet van snipers.
Ga ik toch ook niet roepen dat die gasten maar 1 kogel krijgen en een pilletje om te suiciden?? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ze moeten die feature gewoon weghalen dat je arti kan repareren met een houten box ernaast.
Gewoon een echte klusjesman erop af, die kan je tenminste neermaaien ;)
BEVEL schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:12:
[...]

Ga ik toch ook niet roepen dat die gasten maar 1 kogel krijgen en een pilletje om te suiciden?? })
Ze zitten toch altijd hoog? Gewoon inbouwen dat 1 op de 3 snipers geen parachute heeft maar een aambeeld :+

Of dat de engineer een machine kan bouwen zodat je een vlag die door de vijand is overgenomen van afstand weer van jou kan maken :P
Of dat de engineer kan veranderen in BA Baracus en van de humvee in de workshop een tank kan bouwen door er platen op te lassen en van wat pijpen hier en daar een enorme gun bouwt.
En dat auto's alleen maar crashen door over de kop te vliegen achter een struikje.

[ Voor 80% gewijzigd door Stewie! op 03-08-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:38:
[...]

nixs niet, vaak is dan je respawnpoint weg, en moet je ff op enter rammen en een nieuwe kiezen
select spawnpoint, druk op done. niets.
selecteer zelfde (niet weg dus) spawnpoint druk op done. werkt.
het werkt altijd de 2e keer wel.

Ik weet wel wat je bedoeld hoor...je had een spawnpoint, je geselecteerd, en voordat je op done kan drukken is ie weg....dat gebeurd ook, maar heb ook regelmatig dat het spawnpoint helemaal niet weg is, en dat ik pas de 2e keer selecteren -> done erop kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
[...]

Bedoeling van een spec-ops is dat ie de achter de linies de vijandige commander-assets uitschakeld.
En jij wil heel het spec-ops verhaal onmogelijk maken door die dingen op een onmogelijke plek te gaan plaatsen??? 8)7

Ik hou bijv. niet van snipers.
Kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat die dingen op een onmogelijke plaats moeten geplaatst worden 8)7 (vind allen dat die dingen alleen met die sleutel gerepareerd moeten kunnen worden, en niet met een supplie box ernaast.)

trouwens over die snipers vind ik wel een goed idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43632

[quote]BEVEL schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:12:
[...]

Whahhaahah LOL de Super Soaker Mod.. _/-\o_

Maar even alle gekheid op een stokkie, ik denk ik reageer ook een keer want ik kom wanneer ik kan ook op de door jullie genoemde servers.
Maar het klopt dat er wel wat dingen veranderd mogen worden,
sniper rifle (mag wat pressieser ). En de artillerie mogen ze van mij eenmalig maken.
Stuk=geen artillerie meer. Heeft het ook nut om ze te beschermen dan (doet nu ook niemand). Shotgun van de engineer, zwak gewoon. En de toeter uit de buggy's (lijkt wel of er regelmatig iemand met zijn kin op de knop ligt te slapen :z
Wat ik vreemd vond en nog niemand over heb gehoord is dat C4 wel Artillerie op kan blazen maar als ik er met een tank op blijf schieten gebeurd er niets????? :?
slaat nergens op eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Snipers zijn sowieso vrij zinloos in BF2. Daarnaast heb ik van nature een hekel aan mensen die een beetje lafjes met hun piemel in het zand op een berg gaan liggen wachten tot een tegenstander bij de vlag spawned.
Als ik met mijn heli over kom vliegen en ik zie zo'n figuur op de berg liggen draai ik er speciaal even voor om >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 12:33

RMB

Nee, geen right mouse button!

in een spel.... kan álles! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 43632 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Maar het klopt dat er wel wat dingen veranderd mogen worden,
sniper rifle (mag wat pressieser ). En de artillerie mogen ze van mij eenmalig maken.
Stuk=geen artillerie meer. Heeft het ook nut om ze te beschermen dan (doet nu ook niemand). Shotgun van de engineer, zwak gewoon. En de toeter uit de buggy's (lijkt wel of er regelmatig iemand met zijn kin op de knop ligt te slapen :z
Wat ik vreemd vond en nog niemand over heb gehoord is dat C4 wel Artillerie op kan blazen maar als ik er met een tank op blijf schieten gebeurd er niets????? :?
slaat nergens op eigenlijk.
Allemaal hele goede ideeën, met name die van de "eenmalige" arty. dan heeft verdedigen echt nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oakley schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:30:
Snipers zijn sowieso vrij zinloos in BF2. Daarnaast heb ik van nature een hekel aan mensen die een beetje lafjes met hun piemel in het zand op een berg gaan liggen wachten tot een tegenstander bij de vlag spawned.
Als ik met mijn heli over kom vliegen en ik zie zo'n figuur op de berg liggen draai ik er speciaal even voor om >:)
Sniper zijn is leuk man.... en vrij zinloos geef ik ook toe.
mijn nieuwe hobby is piloten schieten. dat kan namelijk met de M95, dit gaat door de cockpit heen.
>:) >:) >:) >:)

Ow overigens...je zal mij nooit OP een berg zien liggen.....ik bedoel "hoe val ik het beste op" ??
begroeing in je rug, of iig iets zodat je silhouet niet keihard aftekend tegen de lucht...
Teven, bomen of stuiken die beschutting van boven geven is aan te raden.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 03-08-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Anoniem: 91271 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:35:
[...]

Kwestie van een kaartenhuis? Men neme een BETA versie van een nieuwe nog nauwelijks met vreemde hardware geteste versie van Microsoft Windows (thrillseekers!) en vervolgens gaan we de nauwelijks gebugfixte dikwijls onstabiele Battlefield 2 installeren en opstarten. En daarna naar het tweakers-forum om aan gelijkgestemden te vragen of ze ook zo lekker kunnen gamen met die combi ;)
Je hebt gelijk hoor....beta + semi-beta = niet optimaal. Maar voor mij zelf is dat geen reden om het niet uit te testen (onder het motto: alles kan). Het zou kunnen dat iemand het hier geprobeerd heeft en het wel gelukt is.

Ik ben weer gewoon terug naar XP omdat ik BF2 prefereer boven beta 1 van Vista :>. Maar goed..mocht er iemand zijn......dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
P5ycho schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:51:
tip voor mensen die een joystick zoeken: Saitek joysticks zijn ubercheap op ebay vanuit duitsland. zojuist een saitek cyborg evo wireless voor €28 plus shipping gekocht tegen +/- €70 hier in NL...
Ik weet niet of je wel eens in de Pricewatch kijkt pricewatch: Saitek PS30 Cyborg evo Wireless

Hier staat 'ie toch nieuw voor 55,- i.p.v. 70,-..............

[ Voor 6% gewijzigd door b-gone op 03-08-2005 16:44 . Reden: wrong link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Nah.. al dat gedoe over eenmalige arty..
Dan gaan hele hordes campen om de arty te beschermen

Het spel is prima zo.
Zit veel aanval in en vrijwel geen camp-mogelijkheden.
Snipers zijn een beetje de buitenbeentjes :)

Anyways.. De opzet vind ik prima.
Ik speel vaak commander en vind arty het leukst in t spel.
Vooral de vijandige assets vernietigen.. garantie voor success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

lenny_z schreef op woensdag 03 augustus 2005:
Ik weet wel wat je bedoeld hoor...je had een spawnpoint, je geselecteerd, en voordat je op done kan drukken is ie weg....dat gebeurd ook, maar heb ook regelmatig dat het spawnpoint helemaal niet weg is, en dat ik pas de 2e keer selecteren -> done erop kom.
Same problem here. Heeft niets met capslock te maken of met net overgenomen spawnplek. 2e keer helpt niet altijd. Soms helpt wisselen naar ander poppetje (als in hospik of genist, wat zuigen die vertalingen voor genist-achtige woorden btw) en dan plek opnieuw selecteren. Vreemd genoeg werkt andere plek selecteren direct goed. Is niet zo dat de plek neutraal is ondertussen, daar heb ik al op gelet. Het lijstje bugs groeit en groeit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150523

Met de nieuwe update zijn er een paar bugs verholpen en een hoop bij gekomen... filter ook maar es op een servernaam :(

en bij de volgende update ga je GEEN punten meer krijgen voor medicen en supporten :(

wel krijg je straks punten voor het opblazen van de vijhand zijn wapens zoals atilliry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:09:
[...]

Nofi maar dat is dus gewoon by design.
Als je schiet, zie je dan het beeld op je scherm alle kanten opflikkeren. Nee, dat blijft stabiel.
Zoals je weet is het midden van je scherm de plek waarom je aimt. Het wordt toch totaal onspeelbaar als je beeld evenveel zou bewegen als de loop van je gun? 8)7 Damn dan wordt je misselijk. Dus wat doen ze: je gun trilt alle kanten op, je beeld blijft mooi stabiel.
worden soldaten in het echt ook misselijk als ze schieten?
'nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
DaMorpheus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:18:
Ze moeten die feature gewoon weghalen dat je arti kan repareren met een houten box ernaast.
Gewoon een echte klusjesman erop af, die kan je tenminste neermaaien ;)

[...]

Ze zitten toch altijd hoog? Gewoon inbouwen dat 1 op de 3 snipers geen parachute heeft maar een aambeeld :+

Of dat de engineer een machine kan bouwen zodat je een vlag die door de vijand is overgenomen van afstand weer van jou kan maken :P
Of dat de engineer kan veranderen in BA Baracus en van de humvee in de workshop een tank kan bouwen door er platen op te lassen en van wat pijpen hier en daar een enorme gun bouwt.
En dat auto's alleen maar crashen door over de kop te vliegen achter een struikje.
Whahahahaaha een aambeeld, rofl dat zou vet zijn _/-\o_ @ BA: ik mis McGuyver nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Dark Angel schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:52:
Zou iemand mij kunnen vertellen welke wapens onder de catogorie carbine vallen.
Dit zie ik steeds terug komen op stat pagina's maar kan er niet achter komen welke wapens dat nu zijn. want Carbine en Assault Rifle lijk volgens mij wel op elkaar
volgens mij zijn de spec ops guns carbines, ik weet iig dat een m4 een carbine is en geen assault rifle dus de rest van de spec op guns zal dat ook wel zijn.\

edit: waarom noemen jullie toch altijd een engineer een genist :X ik bedoel dat is toch geen woord? wat ben jij? ja genist. Ow, ik sniper. Of word dat dan ook scherpschutter? NOFI maar laten we voor die woorden gewoon de engelse vertaling maar houden.

[ Voor 21% gewijzigd door Widow op 03-08-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 150523 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:19:
Met de nieuwe update zijn er een paar bugs verholpen en een hoop bij gekomen... filter ook maar es op een servernaam :(

en bij de volgende update ga je GEEN punten meer krijgen voor medicen en supporten :(

wel krijg je straks punten voor het opblazen van de vijhand zijn wapens zoals atilliry!
Misschien wordt er niet goed gelezen maar het farmen van punten door medics/support wordt aan banden gelegd. Tuurlijk heeft EA ook wel door dat het mogelijk is dat je in 1 ronde misschien 5x iemand een zakje kogels geeft, maar niet 20x per minuut zoals sommige slimmeriken hebben uitgevonden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:50
b-gone schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:39:
[...]

Ik weet niet of je wel eens in de Pricewatch kijkt pricewatch: Saitek PS30 Cyborg evo Wireless

Hier staat 'ie toch nieuw voor 55,- i.p.v. 70,-..............
En tel daar dan eens shipping kosten bij, dan kom je al snel op 65/70 euro, en dat kost ie ook als je naar funprice loopt. Ik betaal €40 hooguit. Daar heb je met shipping hier net een met een draadje voor, mits je een flinke tijd wilt wachten want hij is nergens op voorraad.

Ik weet niet of je wel eens in de Pricewatch kijkt...
Ik ben niet achterlijk hoor, ik kijk echt wel wat ik doe.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150523

MAX3400 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:32:
[...]

Misschien wordt er niet goed gelezen maar het farmen van punten door medics/support wordt aan banden gelegd. Tuurlijk heeft EA ook wel door dat het mogelijk is dat je in 1 ronde misschien 5x iemand een zakje kogels geeft, maar niet 20x per minuut zoals sommige slimmeriken hebben uitgevonden.
jah ok als ik die paketten op de goeie plekken neer leg dan heb ik zo 20 supports in 1 ronde maar ze moeten gewoon uitzetten dan je die dingen kunt weggooien dan is het megascore probleem ook weg!

PS wie heeft de prima Strategie Guide?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 150523 op 03-08-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

The Widow Maker schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:32:
[...]

volgens mij zijn de spec ops guns carbines, ik weet iig dat een m4 een carbine is en geen assault rifle dus de rest van de spec op guns zal dat ook wel zijn.
Ja en nee... Het ene spel noemt versieX van de M4 een Carbine en versieY een Assault Rifle. Mede omdat de M4 dusdanig is verbouwd in Amerika dat ie voor allerlei verschillende doeleinden kan worden gebruikt en benoemd. Zelfde geldt trouwens voor de AK47 waar je ook een tiental echte versies van hebt en waarvan de Spetznaz-uitvoering zelfs als semi-automatisch handwapen kan worden bestempeld vanwege de grootte...

En he; je weet toch allemaal zelf wel dat als je 100 uur als SpecOp speelt en 5 uur als Medic dat je dan nooit als favoriete wapen het Medic-wapen kan hebben?? 8)7

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur op kapotte (account)servers - We weten nu wel dat EA/DICE problemen hebben.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.