PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
[ Voor 10% gewijzigd door Brammel op 21-08-2005 10:55 ]
Ik heb wel al ontdekt dat dat Opera Mini best veel kb's verbruikt, dus ik ga het maar even wat minder gebruiken en afwachten hoeveel ik nou eigenijk van mijn Orange World kb's verbruikt heb.
[ Voor 51% gewijzigd door SToRM666 op 21-08-2005 11:20 ]
PSN id: NL_SToRM
Je moet er even naar zoeken, maar er zijn inmiddels ook BT2.0 dongles te krijgen (Cellink) en die zijn echt snel i.c.m. de K750i die ook BT2.0 heeftBrammel schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:33:
Heb het aan de gang gekregen, en moet zeggen, vind het best goed werken. Nu nog even een bluetooth dongle kopen, want hij hangt nu nog aan de kabel en dan heb je er natuurlijk weinig aan. Hoe zit het met de snelheid van het internetten via bluetooth, schiet dat nog een beetje op?
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Hmm, die is dan wel meteen weer 45 euro. De vraag is of dat de moeite waard isSpeedy-Andre schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:42:
[...]
Je moet er even naar zoeken, maar er zijn inmiddels ook BT2.0 dongles te krijgen (Cellink) en die zijn echt snel i.c.m. de K750i die ook BT2.0 heeft
Ik heb ergens (bron vergeten) gelezen dat BT 2.0 drie keer zo snel is, en de helft aan energie gebruikt.Brammel schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:53:
[...]
Hmm, die is dan wel meteen weer 45 euro. De vraag is of dat de moeite waard is
via orange world dus nog eens geen kosten voor dataverkeer.
PSN: Shiver23
Weet je dat wel zeker?Shiver23 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 14:00:via orange world dus nog eens geen kosten voor dataverkeer.
[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 21-08-2005 14:03 ]
PSN id: NL_SToRM
Linken vanaf de startpost van K750 en W800 vind ik prima, maar ik zou de page wel ergens anders willen hosten dan via mijn overvolle prive account, zoals ik nu nog doe.
Is zoiets al vaker gedaan en kan ik een voorbeeldje zien

Als ik Opera probeer te installeren via device explorer, dan blijft ie ongeveer halvewege hangen. Er is dan ongeveer 5000b naar m'n tel verstuurd (zegt Connectionproxy). Ik heb hem een half uur laten liggen...maar hij doet echt niks meer. Ik moet dan Explorer afsluiten en de tel. rebooten. Enig idee?
Als je jad en jar naar the Other dir stuurt (op je memorystick) dan kun je Opera vanaf je foon installeren.Tano schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:35:
ik kan wel wat voor je hosten (@home of uni..).
Als ik Opera probeer te installeren via device explorer, dan blijft ie ongeveer halvewege hangen. Er is dan ongeveer 5000b naar m'n tel verstuurd (zegt Connectionproxy). Ik heb hem een half uur laten liggen...maar hij doet echt niks meer. Ik moet dan Explorer afsluiten en de tel. rebooten. Enig idee?
Het hoeft niet met Device explorer, al zou dat ook moeten werken ...
Dat doet hij welSpeedy-Andre schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:40:
[...]
Als je jad en jar naar the Other dir stuurt (op je memorystick) dan kun je Opera vanaf je foon installeren.
Het hoeft niet met Device explorer, al zou dat ook moeten werken ...
Wel vaag dat ie het niet doet via DE. Enig idee waarom niet? Hij doet met FMA ook al raar (heel vaak hangen en computer 100% belast).
Laat maar weten voor de hosting.
Fma is nog niet 100% compatible met de K750i, maar daar wordt aan gewerkt.
O.a. scripting wil niet werken op de K750i, misschien loopt ie daarom vast.
Als ik hem echter met de pc probeer te verbinden (via kabel) dan gaat ie processen (in Opera). Ik zie echter helemaal geen Received bytes erbij komen..dus er komt geen request binnen op m'n pc.
Iig bedankt voor alle info & moeite!
Je moet wel ff de SE proxy en je browser stoppen en starten als je op een andere verbinding over gaat, anders snapt ie het niet meer.Tano schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:51:
Mmm.. nu werkt ie via GPRS (orange world).
Als ik hem echter met de pc probeer te verbinden (via kabel) dan gaat ie processen (in Opera). Ik zie echter helemaal geen Received bytes erbij komen..dus er komt geen request binnen op m'n pc.
Iig bedankt voor alle info & moeite!
Verwijderd
http://rapidshare.de/files/4219771/abeartail.3gp.html
Verwijderd

zelfs heel de telefoon rebooten heeft geen enkel effect. Het rare is dat ie ook geen foutmelding geeft.. (je zou verwachten dat ie dan zegt: could not connect to...)Speedy-Andre schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:18:
[...]
Je moet wel ff de SE proxy en je browser stoppen en starten als je op een andere verbinding over gaat, anders snapt ie het niet meer.
Je verandert toch wel het data account in de foon, anders gaat het niet werkenTano schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:08:
[...]
zelfs heel de telefoon rebooten heeft geen enkel effect. Het rare is dat ie ook geen foutmelding geeft.. (je zou verwachten dat ie dan zegt: could not connect to...)

Als ie niet kan connecten geeft Opera meteen een melding, bijv. als je hem op de foon opstart en via je pc wilt internetten.
Vet thema! bij mij doet hij het prima. Misschien moet je wat uit je hem ff opnieuw instellen, of misschien wat van je telefoon geheugen vrijmaken. of opnieuw downloaden?...Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:26:
Is het normaal dat een gifje van ongeveer 800 kb niet als standbyscreen kan? Heb namelijk DIT thema gedownload, maar als standbyscreen krijg ik een lichtblauw scherm ipv een draaiende aardbol...
[afbeelding]
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
data-account:Speedy-Andre schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:16:
[...]
Je verandert toch wel het data account in de foon, anders gaat het niet werken![]()
Als ie niet kan connecten geeft Opera meteen een melding, bijv. als je hem op de foon opstart en via je pc wilt internetten.
Name: Kabel
APN: internet
ip: 192.168.1.17 (zelfde als de pc)
dns: dns van @home
voor de rest standaard instellingen
Internetprofiel:
Connect using: kabel
internetmode: http
use proxy: no
Settings for Java: Kabel
Rebooten.
Opstarten van DE op pc. Daar zeggen dat ie Opera op de foon moet starten. Adres ingeven...
Hij blijft hangen op "processing.." en ik zie helemaal geen extra bytes in de proxy. Dat zou betekenen dat er niet eens een request wordt verstuurd.
Ik werk met de kabel.
suggesties?
ik zit al de hele avond te browsen via mijn telefoon en heb nog steeds geen kb van mijn bundel gebruikt hoor
De verbinding verloopt gewoon via wap.
nouw, bij mij werkt ie ook niet. gewoon lichtblauwe achtergrond. btj jmmr, vond m er toch wel mooi uitzien...yGiDoRp schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:55:
[...]
Vet thema! bij mij doet hij het prima. Misschien moet je wat uit je hem ff opnieuw instellen, of misschien wat van je telefoon geheugen vrijmaken. of opnieuw downloaden?...
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ik begrijp je niet helemaal. Op de Orange site lees ik dit:Shiver23 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:58:
Wanneer je al via orange world verbind, waarom wil je het dan nog via bluetooth doen?
ik zit al de hele avond te browsen via mijn telefoon en heb nog steeds geen kb van mijn bundel gebruikt hoor![]()
Misschien dat je je SMSje wat later krijgt... en de rekening...Als je een abonnement neemt op Orange World, krijg je automatisch en zonder extra kosten toegang tot Internet access. Elke maand heb je 2 MB gratis ter beschikking. Je kunt dus tot 2 MB gebruiken op je PDA, laptop of SPV om te internetten of je e-mail client te gebruiken. Je ontvangt een sms'je als je 1,5 MB hebt gebruikt. Gebruik je meer dan 2 MB, dan betaal je vervolgens € 3 per extra MB. Dat bedrag wordt gewoon verrekend met je bundel of beltegoed. Natuurlijk betaal je per kb.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
is dat normaal?
Heeft ook een computer!
Heb je ook de laatste firmware?DaNiEl KuNsT schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:03:
[...]
nouw, bij mij werkt ie ook niet. gewoon lichtblauwe achtergrond. btj jmmr, vond m er toch wel mooi uitzien...
Ik ben zo'n rare gast die wilt dat alles werktShiver23 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:58:
Wanneer je al via orange world verbind, waarom wil je het dan nog via bluetooth doen?
ik zit al de hele avond te browsen via mijn telefoon en heb nog steeds geen kb van mijn bundel gebruikt hoor![]()
Maar het heeft ook nog een normale reden. Ik wil gewoon goed kunnen connecten naar m'n pc.. en dat werkt niet lekker. Niet naar DE en ook niet naar FMA (zelfde probleem als reply hier boven me).
En over Orange world:
Officieel heb je maar 2 mb... maar daar valt iets aan te doen als je gaat klooien met de gateways. Kijk ff in het topic over orange world, daar staat alles in.
edit: Ik had het al eerder gevraagd in het Orange world topic, maar weet iemand hier misschien antwoord:
"Klopt het dat ik ook internetpagina's kan openen als het datatype op WAP staat?? Dat vind ik maar wazig.. er worden dan ook geen kb's verbruikt."
Ik had eerst een apart profiel aangemaakt waarbij je datatype http hebt, via de wap-gateway. Maar met m'n gewone wap-profiel (datatype WAP) kan ik dus schijnbaar ook op internet??
[ Voor 23% gewijzigd door Tano op 21-08-2005 22:14 ]
jup, eergister erin gestopt
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
R1L002Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:12:
[...]
Ik heb de J....jij zult dan wel de L hebben....
Vrij telefoon geheugen: 19464 kB
[ Voor 10% gewijzigd door yGiDoRp op 21-08-2005 22:18 ]
Ikzelf verstuur "MMS-jes" gratis via Orange World. Helaas niet naar andere toestellen, maar alleen naar e-mail adressen. Via je wapbrowser is het mogelijke iedere website te openen zonder dat dit van je bundel (die 2mb) afgaat.En via de Opera minibrowser gaat ook al het verkeer niet van je bundel af.Tano schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:11:
[...]
En over Orange world:
Officieel heb je maar 2 mb... maar daar valt iets aan te doen als je gaat klooien met de gateways. Kijk ff in het topic over orange world, daar staat alles in.
edit: Ik had het al eerder gevraagd in het Orange world topic, maar weet iemand hier misschien antwoord:
"Klopt het dat ik ook internetpagina's kan openen als het datatype op WAP staat?? Dat vind ik maar wazig.. er worden dan ook geen kb's verbruikt."
Ik had eerst een apart profiel aangemaakt waarbij je datatype http hebt, via de wap-gateway. Maar met m'n gewone wap-profiel (datatype WAP) kan ik dus schijnbaar ook op internet??
Lang leve Orange World!
Dit is de voornaamste reden waarom ik bij Orange zit. Het bellen is misschien iets duurder dan bij andere aanbieders, maar ik betaal nooit voor dataverkeer.
Ik was vanmiddag wezen fietsen en wilde iemand smsen dat ik nog ff was uitpuffen, ik puf ff uit .. jeweetwel
En zo zijn er wel meer woorden! Ergens zou het wel gaaf zijn extra aanvullingen erin te zetten, waaronder 1337, ff, brb, ph4t, choeso jei .. jeweetwel .. dat soort spul
Moet ik nu echt alle custom, en kennelijk andere minder gebruikte woorden en termen, zelf gaan toevoegen aan mijn woordenlijst??
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als ik bij internetprofiel wap invul, dan werkt het ook via BT, maar wel trager dan als ik daar Internet invul.Tano schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:11:
[...]
Ik ben zo'n rare gast die wilt dat alles werkt
Maar het heeft ook nog een normale reden. Ik wil gewoon goed kunnen connecten naar m'n pc.. en dat werkt niet lekker. Niet naar DE en ook niet naar FMA (zelfde probleem als reply hier boven me).
En over Orange world:
Dat ie blijft wachten op verbinding betekent dat er toch nog iets niet goed staat bij IP of DNS ....
Zou hij geen verbinding (server) vinden, dan krijg je direct een foutmelding.
Nu kan ie kennelijk wel een adres wegsturen, maar de DNS geeft geen antwoord

P.S.:
Wat heb je bij je data account ingvuld bij voorkeursservice? Ik heb Automatisch staan.
In het kopje Voorkeursservice heb ik GPRS en gsm staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-08-2005 23:15 ]
hhmm.., k denk toch dat het dan het vrije geheugen is...
net ff wat mp3tjes van intern geheugen naar memorystick gezet en ineens werkt ie
Verwijderd
Nu las ik dat speedy-andre een tutorial wilde maken. Die zou ik dolgraag willen lezen!!
Maar kunnen jullie in een notendop even de vereiste handelingen aangeven?
Verwijderd
Denk inderdaad dat het vrije telefoongeheugen voor problemen heeft zorgt bij je. Heb de software namelijk even geupdate naar de L versie en hop, het thema werkt nu perfect. Ik heb namelijk nog 28818 kb vrij van het telefoongeheugen....DaNiEl KuNsT schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:38:
[...]
hhmm.., k denk toch dat het dan het vrije geheugen is...
net ff wat mp3tjes van intern geheugen naar memorystick gezet en ineens werkt ie
Even een paar punten dan, details moet je zelf opzoekenVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:39:
Mannen wellicht weer een stomme opmerking maar ik ben erg geteased door al dat bluetooth-internet gepraat. Ik snap er alleen even niks van en zie ook niet echt een lijn in de handelingen.
Nu las ik dat speedy-andre een tutorial wilde maken. Die zou ik dolgraag willen lezen!!
Maar kunnen jullie in een notendop even de vereiste handelingen aangeven?
- SE J2ME SDK 2.2.2 downloaden en installeren (voor Device explorer)
- Nieuw data account aanmaken in je foon met IP en DNS van je pc
- Nieuw Internetprofiel maken en verbinden via nieuwe data account, AP=internet, inetmodus=http
- Bij Java instellingen nieuwe internetprofiel kiezen
- Opera minibrowser downloaden en installeren, taal op Engels zetten
- Opera minibrowser starten vanuit Device explorer, anders heb je geen inetverbinding
dat is toch normaal...? Als je een lettercombinatie intypt dat geen woord vormt of onherkenbaar is, dan kan je het woord invoegen door het te spellen. Je kan het ook doen door op "meer" te drukken en dan "woord invoegen"ing._Buttje schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:24:
Is er ook iets bekend over aanvullende woordenlijsten voor de K750i ??
Ik was vanmiddag wezen fietsen en wilde iemand smsen dat ik nog ff was uitpuffen, ik puf ff uit .. jeweetwel.. anyway, het hele woord puf en puffen kent ie niet
![]()
En zo zijn er wel meer woorden! Ergens zou het wel gaaf zijn extra aanvullingen erin te zetten, waaronder 1337, ff, brb, ph4t, choeso jei .. jeweetwel .. dat soort spul![]()
Moet ik nu echt alle custom, en kennelijk andere minder gebruikte woorden en termen, zelf gaan toevoegen aan mijn woordenlijst??
Verwijderd
Maar hij heeft hetr ook met normale woorden.. zoals Puf en Puffen
maar met die andere vind ik het ook normaal ..
hoe kan ik in de kalender een herhaalde afspraak aanmaken?
Zo gezegd, zo gedaan.
Zoiets kan wel want als je bij je contacts een verjaardag invoert kan je die automatisch in je kalender opnemen. En als je dan bij die dag kijkt staat er een 'herhaalde afspraak' die dus elk jaar automatisch terug komt.
Ik ken dit van de Palm, erg handig, maar kan het in de K750i nog steeds niet vinden...
DaveD
Welnu om de een of andere maffe reden wil dat juist niet werken. Ik heb Outlook 2003 ge-installeerd staan maar krijg niet de keuze om Outlook als sync te kiezen in de pulldown van Syncstation.
Het idiote is dat op mijn andere Pc dit wel mogelijk is en ook hier betreft het Outlook 2003.
Iemand een id wat dit kan zijn ?
grmpf .. net een Sony stick van 1 Gig besteld .. júist een Sony vanwege de naam, bekendheid en het feit dat het om een Sony Ericsson gaat hierzo ..S4nder schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:35:
Ik heb een review gevonden van Sony en Sandisk memory sticks Pro Duo. Daaruit blijkt dat Sandisks behoorlijk wat sneller is in vergelijking met Sony.
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een memory stick voor een mooi prijsje, check hier eens.
Dat staat ook nog op de To-do listPinky-H9 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:07:
Hoppa eindelijk mijn K750i binnen en tja dan wil je syncen met Outlook.
Welnu om de een of andere maffe reden wil dat juist niet werken. Ik heb Outlook 2003 ge-installeerd staan maar krijg niet de keuze om Outlook als sync te kiezen in de pulldown van Syncstation.
Het idiote is dat op mijn andere Pc dit wel mogelijk is en ook hier betreft het Outlook 2003.
Iemand een id wat dit kan zijn ?
[ Voor 32% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-08-2005 11:11 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat is inderdaad de goedkoopste 1gb memory stick pro duo tot nu toe! 84,50 + verzendkosten. Iedereen meedoenS4nder schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:35:
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een memory stick voor een mooi prijsje, check hier eens.
BTW: In een eerdere post heeft iemand het erover dat die test van Sony vs Sandisk niet klopt. Zie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23898744
Maar ik weet niet of dat om dezelfde test gaat. In je telefoon zul je het toch niet merken en qua grootte blijft het de beste aanbieding.
[ Voor 29% gewijzigd door Micros op 22-08-2005 11:41 ]
"Zie mij een toffe computer hebben!"
Verwijderd
Mijn emailtje:
1
2
3
4
5
6
7
| Beste Vodafone, Ik heb gehoord dat Vodafone een simlock en speciale software op de K750i van SE heeft gezet. Klopt deze informatie? En wat is de mogelijkheid om deze te laten verwijderen? b.v.d. ******** |
Antwoord van Vodafone:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Beste ********, Deze informatie is niet geheel correct. Er zit weldegelijk een simlock op de SE K750i. Deze software zoals die op onze toestellen zit kunnen wij niet verwijderen wanneer wij de toestellen verkopen. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnfromeerd, Met vriendelijke groet, Vodafone online winkel |
Wat kunnen ze niet aan de software verwijderen?
Verwijderd
Nou in ieder geval nog wat foto's:
Foto gemaakt met lampje en macro modus:
Foto gemaakt in spiegel met tegenlicht (daardoor ruis):
Foto gemaakt in vrij donkere omgeving (veeeel te veel ruis .. vind ik):
Zet je nachtmodus aan bij donkere foto's scheelt aanzienlijk.
Ow .. aha .. serieel, parallel .. logischMicros schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:28:
[...]
Dat is inderdaad de goedkoopste 1gb memory stick pro duo tot nu toe! 84,50 + verzendkosten. Iedereen meedoen
BTW: In een eerdere post heeft iemand het erover dat die test van Sony vs Sandisk niet klopt. Zie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23898744
Thanx
Hhhhhm ik heb al het een en ander geprobeerd, maar de optie die je beschrijft ben ik (nog) niet tegen gekomen.DiLDoG schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:49:
[...]
ik heb volgens mij ergens in een review gelezen dat dit wel kan door event in je kalender te maken en daar ergens auto enable profile ... aan te zetten.
Heb je toevallig een link naar die review?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
En iemand al een ervaring met de SanDisk 1GB Memory Stick Ultra II Pro Duo vs de SanDisk 1GB Memory Stick Pro Duo
[ Voor 46% gewijzigd door Strider op 22-08-2005 15:31 ]
BlaBlaBla
Verwijderd
Klopt maar om de foto dan scherp te houden... is bijna niet mogelijk vanwege de lange sluitertijd.. iemand op de foto beweegt altijd welPinky-H9 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:02:
[...]
Zet je nachtmodus aan bij donkere foto's scheelt aanzienlijk.
Wordt het toch tijd de externe flitser aan te schaffenKlopt maar om de foto dan scherp te houden... is bijna niet mogelijk vanwege de lange sluitertijd.. iemand op de foto beweegt altijd wel
Op de K750 lukte het me ook niet, maar als ik het in outlook doe en het sync met XTNDconnect (te downloaden bij de T610 software) doet hij het automatisch als ik mijn kamer binnenkom. Ook recurring appointments, en met categorie. Succes!janusja schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:00:
Ik wil de afspraak niet kopieren of verplaatsen, maar dat hij zichzelf automatisch herhaald, bijvoorbeeld elke 2 weken of zo.
Zoiets kan wel want als je bij je contacts een verjaardag invoert kan je die automatisch in je kalender opnemen. En als je dan bij die dag kijkt staat er een 'herhaalde afspraak' die dus elk jaar automatisch terug komt.
Ik ken dit van de Palm, erg handig, maar kan het in de K750i nog steeds niet vinden...
Iemand misschien nog een idee of het toch ook op de telefoon zelf kan?
Sinds een weekje of twee ben ik ook de gelukkige eigenaar van de SE K750i.
Nu las ik dat je via bluetooth verbinding, gratis kunt internetten op je telefoon, alleen
ik kom er niet helemaal uit ... ;
Hier mee aan de slag geweest, maar bij Device Explorer kom ik al niet verder,Speedy-Andre schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:33:
[...]
Poeh, da's niet ff snel te doen![]()
Begin maar met downloaden van de SE J2ME SDK.
Deze heb je nodig om de communicatie op te zetten.
Je kunt met de Device Explorer een deel van de foon verkennen en ook geïnstalleerde java applicaties starten en stoppen.
Bij de settings kies je een compoort, bij mij zijn com3 en com4 toegewezen aan BT.
De usbkabel loopt bij mij via com6.
Bovenstaande werkt als het goed is zonder dat je in de foon iets hoeft in te stellen
Nu kun je de K750i instellen![]()
Bij verbindingen stel je de volgende dingen in:
Datacom
Internet instellingen
Java instellingen
Datacom
Maak een nieuw data account aan, vul voor IP en DNS het adres in dat je pc gebruikt om met een
(adsl/kabel)modem te verbinden en neem als voorkeurs service Automatisch.
De rest van het account blijft leeg. Mijn account heet BT.
Internet instellingen
Maak bij internetprofielen een nieuw profiel aan, laat deze verbinden met het nieuwe data account
(BT), de rest laat je leeg.
Java instellingen
Bij Java instellingen kies je het BT internetprofiel.
want hij vind m'n telefoon niet lijkt wel.. Als ik opstart krijg ik de 'Proxy Error' melding :
'Could not connect to the handset, please check your settings.'
Maar ik heb geen flauw idee wat ik moet doen..
Iemand hulp ..?
Verwijderd
Ik zit ook nog te wachten,,, alleen de mijne is/was (als het goed is) wel op voorraadRooT schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:29:
Zo heb eindelijk mijn k750i besteld icm een 1 jarig telfort abo. Alleen nu zie ik dat ie niet voorradig is, heeft iemand dat nog gehad? En hoelang moest je wachten? Want wil mijn telefoon zo snel mogelijk hebben hehe
bij Vodafone dan welliswaar
Verwijderd
Rechtermuisknop op je BT picto naast de klok,snel verbinding maken,serieleBTpoort-Japser- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:36:
Hallo allemaal,
Nu las ik dat je via bluetooth verbinding, gratis kunt internetten op je telefoon, alleen
[...]
Hier mee aan de slag geweest, maar bij Device Explorer kom ik al niet verder,
want hij vind m'n telefoon niet lijkt wel.. Als ik opstart krijg ik de 'Proxy Error' melding :
Iemand hulp ..?
Als ik bestanden, like mp3 wil overzetten naar mijn k750i met behulp van deze programma's:
SE filemanager
FMA
My phone explorer
Dan crasht SE filemanager zelf met heel innet explorer erbij, en bij FMA MPE, krijg ik te zien dat ik geen bestanden kan verzenden naar mijn foon, maar ik zie wel op mijn foon dat er een bestand naar verzonden word, alleen blijft bij 0kb staan.
Waar kan dit aan liggen? Ik kan zelfs nog niet eens in de SE filemanager, als ik op mijn foon in de filemanager klik dan crasht heel mijn explorer.
Via de stick werkt overigens wel.
[ Voor 21% gewijzigd door Strider op 22-08-2005 18:13 ]
BlaBlaBla
Uninstall daarvan en voila werken ! dus de volgende stap
Je moet connection proxy nog instellen, hij wil de compoort weten (com3 of com4 bij BT, com5 of com6 bij de usbkabel) en de snelheid.-Japser- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:36:
Hallo allemaal,
[...]
Hier mee aan de slag geweest, maar bij Device Explorer kom ik al niet verder,
Iemand hulp ..?
De hoogste snelheid werkt niet bij mij, ik heb hem op 460800 staan bij zowel de usbkabel als BT.
Gereserveerde compoorten (waar bijv. een modem op zit) krijg je niet in beeld, alleen de beschikbare.
Met het refresh symbool van de Device explorer kun je de foon uitlezen.
Verwijderd
De Sony of de Sandisk?
Weet iemand wat deze kaartje bij de Media Markt kosten?
[ Voor 3% gewijzigd door DP Kunst op 22-08-2005 19:56 ]
Amsterdam Centraal Station:
Gisteravond even in Amsterdam geweest. Ik stond op de bus te wachten bij het centraal station & ik dacht... waarom neem ik niet een foto van het Centraal Station.
Ik heb meteen 2 foto's genomen. Één met nachtmodus & 1 zonder. Zie hieronder het verschil:
Zonder nachtmodus:

Met nachtmodus:

Vind het toch wel een behoorlijk verschil kwa helderheid. Het zijn niet de meest scherpe foto's, maar maakt niet uit
Fotoshoot van verschillende producten & krant:
Coca Cola blikje
Calvé Pindakaas
Euroshopper logo op een siroopbus (al eerder gepost in dit topic, maar moeite waard om te vermelden)
Jessica Simpson in de telegraaf van maandag 22 augustus
Panoramafoto:
Commentaar welkom
Verwijderd
Ik heb deze foon net even in mijn handen gehad van een man bij mij uit de straat (moet me eigen nog krijgen) en ik moet zeggen: Het is een mooie foon!
Niemand?Timmyboy_ schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:48:
Ik zit nu sinds een tijdje met een probleem: Met de MS in de telefoon start hij niet op. Als hij aan staat en ik stop hem erin gaat hij uit (met geweld, zonder het filmpje dus). Het gaat hier dus o de meegeleverde 64Mb stick. Het probleem deed zich ineens voor, zonder aanleiding kon ik 's morgens mij telefoon niet meer aan zetten, terwijl hij de dag ervoor nog perfect werkte. Ik heb de R1L firmware.
Als ik de kaart probeer te lezen in mijn cardreader staat in elke map 1 bestand, met als naam '@' en als grootte 0kb. Nadat ik dit zag probeerde ik hem te formatteren maar kreeg 'Het formatteren kan niet worden voltooid.' Als ik hem nu probeer te bekijken krijg ik: 'Het medium in station F: is niet geformatteerd. Nu formatteren?'.
Ik heb helaas geen andere MS om te testen, denken jullie dat het aan de MS ligt?
Ziet eruit als een probleem met de stick zelf, anders had je cardreader hem wel goed kunnen formatteren.
Je hebt een jaar garantie, dus maak er gebruik van
Ik kan alleen kiezen uitVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:03:
[...]
Rechtermuisknop op je BT picto naast de klok,snel verbinding maken,serieleBTpoort
Ad & Show bluetooth devices
Send & recieve file
Join personal area network
Open & Remove bluetooth setting....
@ Speedy Andre:
Ehh. hoe doe je dat dan?
wat doet dat programma eigenlijk?SToRM666 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:34:
Is deze al eens langsgeweest?
http://www.cyd.liu.se/users/~andgu842/Hid/
Ik krijg zelf de HiD files echt niet aan het werk
Waarom komen de anderen er wel uit-Japser- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:56:
[...]
Ik kan alleen kiezen uit
Ad & Show bluetooth devices
Send & recieve file
Join personal area network
Open & Remove bluetooth setting....
@ Speedy Andre:
Ehh. hoe doe je dat dan?

Ik ben bezig met een tutorial, zo te zien moet ik héél veel plaatjes gaan gebruiken voor iedereen er uit kan komen

Verwijderd
Zelfs ik heb het geredSpeedy-Andre schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:07:
[...]
Waarom komen de anderen er wel uit![]()
![]()
Ik ben bezig met een tutorial, zo te zien moet ik héél veel plaatjes gaan gebruiken voor iedereen er uit kan komen![]()
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Lijkt mij geen moeilijke keuze.patrickkoning schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:07:
Ik ben van plan om een K750i te kopen maar de Samsung D500 lijkt me ook wel wat. Heeft er hier iemand ervaringen met beide?
K750 is een stuk uitgebreider dan de D500. D600 is eerder een goede vergelijking, maar die is bij mijn weten nog niet verkrijgbaar.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Verwijderd
Volgens vele de ScandiskVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:50:
Dus welke kaartjes zijn nu sneller?
De Sony of de Sandisk?
NopeWeet iemand wat deze kaartje bij de Media Markt kosten?
SANDISK
Pff hoe vaak dit al verkeerd is gezegd
Verwijderd
Hmm lullig van dat persoon wat je erin duwdeVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:20:
Vanacht met telefoon en al in t zwembad geduwt.. toen ik er uit kwam snel mijn telefoon uit gezet.. en tot nu ligt hij al te drogen beetje uit elkaar gehaald.. Durf hem nu iig nog niet aan te zetten ivm kortsluiting maken door water.. heeft iemand er ervaring mee, hoelang je je telefoon het beste kan laten liggen.. hij maakt nu al iig een droge indruk op mij..
Iig ik zou proberen alles even los te halen, accu, frontje (weet eigenlijk niet of die wel een verwisselbaar frontje heeft?? heb 'm namelijk nog niet
Verwijderd
Weet nog van gisteren avond dat toen ik uit t zwembad kwam er al wel een streep of 2 aan de zijkant van het beeldscherm ontstonden.. strepen gaan volgens mij niet weg... :(! Ook zie je van die vocht vlekken zitten die volgens mij met drogen wel weg gaan.. heb de telefoon een week of 5 ben benieuwd hoe het gaat aflopen..
Had het achterkantje, batterij, simkaart, memstick en de telefoon zelf iig al van elkaar gescheiden.. en hopen nu maar dan..
haha vorig jaar had een vriend van me ook zoiets. alleen was hij de begeleider en duwden de studenten hem erinVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:39:
Zal ook zeker hem voor de kosten laten opdraaien aangezien hij een begeleider was tijdens een schoolintro en ook zeker aansprakelijk is.
Verwijderd
Oops my badShiver23 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:18:
[...]
SANDISK
Pff hoe vaak dit al verkeerd is gezegd
Het lukt mij nog niet om m'n cert te importeren op m'n pc. Uploaden vanuit FMA geeft een fatal error, en gewoon dat ding in "other" zetten doet niets. Anderen hier al mee gespeeld ?Vesta schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:14:
[...]
Hier heb ik laatst ook naar gekeken. Je moet je eigen CA certificaat op je telefoon zetten, bijv. uploaden met FMA. Het schijnt dat het certificaat in het DER-formaat moet zijn:
code:Meer info: link
1 $ openssl x509 -inform PEM -in ca.cer -outform DER -out beam.cer
Verwijderd
Verwijderd
Heb dat probleem al vaker gelezen hier ja,zit nix anders op dan hem te laten repareren,terug naar de winkel dusVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:06:
Ik doe dus vanochtend mijn K750i aanbel er mee, wil ik een foto maken. Gaat hij opeens terug naar het standby scherm, als ik het klepje openschuif doet hij dat, als ik het handmatig selecteer via menu doet hij gewoon niks. Mijn camera kapot? Iemand zelfde probleem?
Verwijderd
/edit: Ik heb de sony ericson software verwijdert....en nu doet hij het wel weer? Rare software!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 12:44 ]
Dit topic is gesloten.
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....
Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.
Lees de topicstart voor je een vraag stelt, misschien is het antwoord daar al te vinden!